Inhoud blog
  • Misa Dirty Sexy tip
  • Sweet Swirls
  • Black Valentine
  • Polka Dots in Blue
  • China Glaze Urban-Night
  • Black Tip Stickers
  • Double Pink
  • Half Gold
  • China Glaze Sea Spray
  • Rode Kanten Tip
  • Luxury Cherry Blossoms
  • Mojito Mix
  • Witte Rozen
  • French tip Teentjes
  • Green Ombré
  • Matte Magic Black Tip
  • Wat heb je nodig voor nailart?
  • Sexy Kant
  • China Glaze Electric Beat
  • Roze spons nailart
  • Essie mint candy apple
  • Easy Black
  • Purple Rose with Gold
  • Aqua Baby Rose
  • Winter Chique
  • Blue Reef Flowers
  • Bow, Dots & Stripes
  • Music Nails
  • Bordeaux Roos
  • No Water Marble
  • Chunky Glitter & Lace
  • Pink & Sweet
  • China Glaze Aqua Baby
  • Vintage Flowers
  • Tips bij Konad stempel nailart
  • Roze Ombré
  • Easy Yellow
  • Cherry French Tip
  • Cherry Tip Toe
  • China Glaze Something Sweet
  • Ombré versus Spons Nailart
  • China Glaze Lemon Fizz
  • Schattige Kersen
  • Kersenbloesems
  • Kersenbloesems Teentjes
  • Kersenbloesems Nailart Ring
  • Pretty Polish
  • Smart Nails Flower
  • Vergeelde nagels
  • Essie Blanc vs LA Girl Matte White vs China Glaze White on White
  • French Tip in Pink
  • Tip Toe in Pink
  • Goedkope stempel platen
  • Enchantra
  • Lace Corset
  • Color Club Factory Girl
  • China Glaze First Mate
  • Sea Spray Diamant
  • Lelie Teentjes
  • Lelies in Glitter
  • Cute Purple
  • China Glaze Fast Freeze Quick Dry spray
  • Groen met Kant
  • Swirly Flowers
  • French tip met blauwe bloemetjes
  • Girly Pink Tips
  • French Tip Stickers Zwart
  • Dark Blue Tip
  • Red Squares
  • Lacy Tip
  • Blauw Dambord
  • China Glaze Flyin'High
  • China Glaze Fifth Avenue
  • Elegante Roos
  • Angie nails
  • Oosters Geruit in Roze
  • Nailsupplies
  • Gold and Black
  • China Glaze City Siren
  • China Glaze Below Deck
  • Nagellakremovers
  • Multicolor polka dot teentjes
  • Vlinders met zilver
  • Sea Swirls
  • Lemon Plaid
  • Kant en kleur
  • Bordeaux rooster
  • Ilona's Nails
  • Mojito vlinders
  • Polka dot teentjes
  • Sunny French Tip
  • Sunny Tip Toe
  • Multicolor dots
  • French tip met strikje
  • Roze teentjes
  • Roze Bloemen
  • Electric Zilver
  • First Mate strikjes
  • French nails
  • Strikje en Polka dots
    Categorieën
  • Andere (22)
  • Favoriete webshops (9)
  • Kleur Swatches (14)
  • Konad M20 (4)
  • Konad M36 (4)
  • Konad M40 (1)
  • Konad M44 (3)
  • Konad M56 (9)
  • Konad M57 (6)
  • Konad M60 (5)
  • Konad M65 (1)
  • Konad M71 (5)
  • Konad M73 (1)
  • Konad M77 (2)
  • Konad M79 (3)
  • Konad M88 (1)
  • Konad M89 (3)
  • Ombré Nailart (9)
  • Zoeken in blog

    Nails & stuff
    Leuke nailart die u makkelijk zelf thuis kan doen
    07-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nagellakremovers

    Ados Groene Appel van www.mardymakeupshop.nl  
    Ik ben heel erg fan van deze remover. Ik moet er bij zeggen dat als je het flesje open doet en eraan ruikt, dit niet de geur is die je zal ruiken eenmaal je de remover begint te gebruiken. Het is zonder aceton, hij doet wat hij moet, en het grote voordeel is echt wel de reuk. De meeste removers hebben een storende chemische geur, maar deze valt heel erg mee. Ik heb op gebied van de geur nog geen betere gevonden.
    Ik gebruik trouwens nooit een nagellakremover met aceton, is nergens goed voor, en ik mis het voor niks.
    Ik werk niet met acryl- of gelnagels, kan zijn dat je daarvoor wel een remover met aceton nodig hebt, dit weet ik niet.
    De nadelen zijn verbonden aan de prijs, toch voor mensen die niet in Nederland wonen. Zowieso kost het 1€ voor een flesje van 50ml, dit is een heel klein flesje. Voordien waren de verzendkosten naar België 3,5€ voor drie flesjes Ados nagellakremover. Dit vond ik nog de moeite. Nu zijn de verzendkosten recent aangepast, ipv met brievenbuspost wordt het nu met pakketpost verstuurd, en dit kost 13€ naar België. Dit is heel erg duur voor slechts enkele kleine flesjes remover. Ik weet niet of ik het tegen deze prijs nog zal kopen.

    Ik heb van Ados ook nog de remover met Aardbei geprobeerd. Deze ruikt een beetje meer chemisch dan die met appel, maar valt nog altijd heel erg mee.
    Als derde flesje had ik Ados Kersen besteld. Deze is mijn favoriet van deze drie geuren, ruikt het minst storend. Als je aan het flesje zelf ruikt, kun je een mix van zoet met een vleugje chemische geur onderscheiden, maar eenmaal je de remover gebruikt, laat het helemaal geen storende geur achter in de lucht. Een topper, behalve de prijs dan misschien...



    Fresh nagellakremover zonder aceton, een goedkoop merk van de Colruyt. Het is een grote fles van 250ml en heel erg goedkoop, denk iets van een euro. Van de removers die ik allemaal heb geprobeerd tot nu toe, ontvet die het best. Is vooral handig om de stempelplaatjes proper te maken.De nagels zijn wel droog na gebruik.
    Deze remover ruikt wel chemisch, geen fruitige geuren aan toegevoegd. Voor mij persoonlijk stoort hij niet zo heel erg, als ik er geen uren mee bezig ben, maar mijn huisgenoten denken daar anders over. Als je er zelf mee bezig bent, valt het meer mee dan voor de toeschouwers.



    Nagellakremover 175ml in een flesje met pomp van het Kruidvat. Deze is met glycerine en panthenol om uitdroging van de nagels te voorkomen, en zonder aceton. De prijs is rond de 2,5€ - 3€ denk ik, en je kunt een navulfles kopen zonder pomp van 250ml voor die prijs ook.
    Ik weet het niet zo goed met deze remover. De geur valt mee, laat wel een storend luchtje na maar niet zo erg dat je moeite hebt met ademen of zo. Het is zeker niet de ergste qua chemische geur, een stuk beter dan die van de Colruyt, maar kan niet tippen aan de Groene Appel of Kersen van Ados.



    Ik heb ook een nagellakremover van  Diadermine gebruikt, een roze zogezegd milde remover. Ik beveel deze aan niemand aan! De geur is niet te doen, echt een storende stank. De volle fles staat in de kast, zal het misschien eens gebruiken om buiten mijn nagels proper te maken. Gebruik deze zeker niet binnen, want er zullen klachten komen van uw huisgenoten. Ik weet de exacte prijs niet meer, maar het valt in dezelfde prijsklasse als deze van het Kruidvat, en dan is deze laatste beter, veel beter.


    Mijn laatste vondst zijn de nagellak removers van Mr. Nail. Je kan deze kopen bij MardyMakeUpShop.nl, voor een flesje van 150ml betaal je 2,75€. Ze zijn te verkrijgen in vijf verschillende geuren, en ze zijn veruit mijn favoriete removers. Ik heb de Coconut al geprobeerd, en deze ruikt dus echt naar kokos. Voor wie deze geur niet leuk vindt, raad ik de Berry en de Raspberry aan, deze laten een zacht zoete geur na in de kamer.
    Maar ook hier geldt: niet rechtstreeks aan het flesje zelf ruiken, dit is niet de geur die je ruikt als je hem begint te gebruiken.
    Net zoals de Ados removers is het nadeel de verzendkosten naar België, die bedragen 13€.
    Mijn advies is om per mail Mardymakeupshop te contacteren, en te vragen hoeveel flesjes je maximum kan bestellen voor deze 13€, en eventueel met een vriendin samen te leggen om meerdere flesjes ineens te bestellen. Ik heb het de laatste keer zo gedaan, en je kunt heel wat flesjes bestellen voor deze verzendkosten. Ik vind het de prijs wel waard, vooral omdat ik regelmatig mijn nagels doe, en mijn huisgenoten hierbij niet te veel wil storen.

    *** Het is nu al enkele maanden geleden dat ik deze review heb geschreven, en intussen heb ik ook de Almond of amandelen van Mr Nail geprobeerd. En net als de rest stelt die niet teleur. Het laat een zoete amandelgeur na, en doet me denken aan frangipanegebak, mmm lekker. Toch ruik je in eerste instantie wel een remover geurtje, pas daarna komt de amandelgeur, het parfum lijkt zich iets trager te verspreiden dan de Berry en de Coconut.

    Categorie:Favoriete webshops
    Tags:nagellakremover
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Multicolor polka dot teentjes

    Na een laag basecoat, heb ik de nagels in het zwart gelakt. In dit geval twee lagen City Blackout van NYC (heb ik in het Kruidvat gekocht).
    Na het drogen heb ik nog een laag Rimmel base/topcoat aangebracht.
    Op de grote teen wil ik een bloem van rhinestones maken. Je kunt de rhinestones met de vrije hand aanbrengen, maar ik heb als sjabloon de bloem van Konad stempelplaat M60 gebruikt. Met een dottingtool wat topcoat plaatselijk op de bloem aanbrengen, en dan de rhinestones plaatsen. Ik heb hier voor ovaalvormige steentjes gekozen in lichtblauw, lichtroze en lichtgeel, in het midden een gewoon rond steentje. De rhinestones heb ik bij Ilona Nail's gekocht, maar je vindt ze ook in andere shops.

    De polka dots heb ik met een dottingtool gezet, geen te grote stippen. De lichtroze dots zijn China Glaze Something Sweet, de donkerroze dots China Glaze Fifth Avenue, de blauwe China Glaze Electric Beat, en de groenblauwe stippen zijn China Glaze Flyin' High. Je gebruikt best kleuren die je nog staan hebt, let er op dat er genoeg contrast is, en de stippen goed uitkomen. En dat de polka dots van kleur passen bij de rhinestones van de bloem.
    Je kunt deze nailart in veel verschillende kleuren variëren, en het zal telkens een andere 'look' zijn.
    Om af te werken, heb ik als topcoat Seche Vite gebruikt. Deze nailart heb ik twee maanden lang op mijn teennagels gehad, en zag er nog steeds goed uit. Zonder de Seche Vite zou het niet zo lang goed blijven, denk ik.

    Categorie:Andere
    Tags:Polka dots, Bloem
    >> Reageer (0)
    30-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vlinders met zilver

    Zoals gewoonlijk eerst een basecoat, en dan de nagels in het wit lakken.
    Ik heb hier L.A. Girl Matte White nagellak gebruikt, een redelijk waterachtige witte nagellak, mat, er zit geen beetje glans in. Ik heb drie lagen opgedaan, omdat er nog nailart over moet is dit genoeg, maar om zo te laten zou ik het niet voldoende vinden, net niet.
    Daarna een topcoat erover.
    Om te stempelen heb ik een zilver glitter stempel lak gebruikt, Konad Princess stempellak (12ml) Pearl Silver. Ik heb één van de bloemetjes gebruikt van stempel plaat M20, en heb die verschillende keren per nagel gestempeld, mag gerust wat door elkaar.
    Ik vind de nagels zo ook al mooi, je kunt er nog een topcoat over doen en gewoon zo laten. Of ze pas de dag erna verder afwerken.

    Ik wou er nog wat vlinders bij, je hebt hierbij ook meerdere keuze's. Ik heb één nagel met de grote vlinder vanop M20 gestempeld in het zwart.
    Die grote vlinder vind ik mooi om op één nagel te doen, maar op meer denk ik dat het te druk zou zijn.
    Op de andere nagels heb ik het kleinste vlindertje van stempelplaat M36 in het zwart gestempeld.
    Van deze versie kun je ook makkelijk een french tip maken.


    Zoals je ziet een leuke nailart waar je verschillende richtingen mee uit kan. Ik ben erop gekomen door spelenderwijs wat te proberen, en ben heel tevreden erover.
    Om af te werken heb ik hier en daar wat kleine doorzichtige beads aangebracht. Met een dottingtool kun je een beetje topcoat aanbrengen plaatselijk, en dan de beads erop. Ook hier en daar nog een ronde rhinestone en een blauw maantje. Beetje laten drogen, en topcoat. Ik heb hier de Seche Vite topcoat gebruikt.

    Categorie:Konad M20
    Tags:Konad M20, Konad M36,Vlinders
    >> Reageer (0)
    28-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sea Swirls
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Eerst een basecoat om de nagels te beschermen, daarna twee lagen China Glaze Sea Spray, en daarna weer een base/topcoat.
    Voor deze nailart heb ik Konad stempelplaat M56 gebruikt. Eerst de swirls met zwarte stempellak aanbrengen. Onder de swirls dan met witte stempellak het strikje stempelen.
    Na de swirls heb ik geen topcoat opgedaan, direct de strikjes eronder gestempeld. Maar als je dan een topcoat erover doet, komen de zwarte swirls door het strikje,wat niet de bedoeling is.
    Denk dat het misschien beter is na de swirls een topcoat, daarna pas het strikje.

    Voor de bovenste laag topcoat is de Rimmel base/topcoat niet aan te raden. Het laat de stempellak, vooral zwart, niet goed uitkomen,loopt beetje meer uit. Seche Vite reageert hier beter.
    Voor de tussenlagen lijkt Seche Vite te dik!

    Bij de duim en middenvinger van de rechterhand heb ik na de zwarte swirls eens een topcoat van Essence, quick dry en goedkoop van het Kruidvat, opgedaan,en de swirls lopen heel wat minder uit dan met de Rimmel. Ik had er eerst Rimmel opgedaan, maar doordat het uitgelopen was ben ik opnieuw begonnen, en nu dus een betere methode aan het uitzoeken.
    Na het drogen van de Essence quickdry topcoat, het strikje in het wit gestempeld.
    Druppel topcoat in het midden van het strikje, en een rhinestone erop. De witte stempellak laten drogen, en een laag Seche Vite om af te werken. De Essence topcoat gaat ook, maar voor één of andere reden zorgt de Rimmel niet voor het mooiste resultaat met deze nailart. Vooral met de stempellak, met de gewone nagellak vormt het geen probleem. De Essence zorgt net zoals die van Konad wel voor bubbeltjes maar die van Essence is toch iets beter.

    Categorie:Konad M56
    Tags:Konad M56
    >> Reageer (0)
    26-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lemon Plaid


    Na de beschermende basecoat, heb ik een lichtgele nagellak gebruikt. China Glaze Lemon Fizz, het is een heel lichte kleur, dus drie lagen nodig om een redelijke dekking te hebben. Daarna heb ik een laag base/topcoat opgedaan.
    Voor de lijnen heb ik een nagellak in chocolade bruin genomen, geen striper maar gewone nagellak.Ik had die toevallig nog staan, dus leek me ideaal hiervoor.
    Ik heb de lijnen gemaakt met een borsteltje van een lege striper (te koop bij Ilona's Nails): http://www.ilonas-nails.nl/catalog/product_info.php?cPath=155&products_id=3370
    Het is een heel fijn striperborsteltje, dus dit is wel goed. Bij stripers vind ik de borsteltjes vaak te dik voor fijne lijnen, daarom dat ik dit eens wou proberen. Het ging redelijk, maar niet super. Denk dat ik mij een setje goede striper penselen zal aanschaffen, zoals op de foto hieronder. Hopelijk gaat dit dan beter!



    Voor de witte lijnen heb ik eerst geprobeerd met een gewone striper (ook bij Ilona's gekocht). Maar de witte lak blijft niet goed vloeibaar, hij wordt vlug dik en papperig, dus zeker niet ideaal om mooie lijnen mee te maken. En dan bleek mijn witte striper ook nog eens leeg te zijn.
    Dan met een striperpen geprobeerd, maar daar vind ik het borsteltje te dik, dus dit ging ook niet erg goed.
    Ik heb dan mijn striper borstel van het lege striperflesje gebruikt, samen met mijn witte stempellak. Stempellak is ook wat dikker, net als in stripers, dus dit leek mij een goede oplossing, maar na twee lijnen leek die ook toevallig leeg te zijn. Dan maar geprobeerd met witte nagellak speciaal voor french tips, die is ook een klein beetje dikker dan mijn gewone witte nagellak, die te waterachtig is om mooie lijnen mee te maken.
    Dit kan dus verklaren waarom mijn lijntjes niet allemaal heel goed gelukt zijn! Amai, eenvoudig was het niet...

    Na een nacht slapen heb ik pas de topcoat erop gedaan, maar al vlug liepen de lijnen wat uit. Ik heb zeker lang genoeg gewacht, dus hoe zou dit komen dat dit dan nog steeds uitloopt? Iemand een idee, of goede raad? Ik kom het vaak tegen met mijn stempelen ook, ik doe al dat werk zo goed mogelijk, en dan wil je afwerken met een topcoat en loopt het uit. Beetje zonde van al dat werk, dus tips zijn heel erg welkom!





    Categorie:Andere
    Tags:Plaid,Stripers, Lijnen
    >> Reageer (0)
    06-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kant en kleur

    Eerst een basecoat opdoen, zeker als we met zo'n felle kleur werken. De nagellak is China Glaze Flyin' High. Dit is een blauwgroene kleur, maar komt niet over op de foto's zoals in het echt. Lijkt op de foto meer op China Glaze Electric Beat, ietsje te blauw.
    In het echt lijkt de Flyin' High meer op China Glaze Aqua Baby   Deze twee kleuren lijken erg goed op elkaar, maar de kleine verschillen in de kleur, maakt ze toch allebei heel interessant om te hebben. Boven zie je de Flyin'High, onder de Aqua Baby.


    Voor je begint te stempelen, nog een laag topcoat om op veilig te spelen. Ik heb Konad stempelplaat M57 gebruikt, witte en zwarte stempellak.
    Je kunt er ook voor kiezen enkel het witte deel te stempelen, of pas de dag erna verder af te werken.


    Ik heb ervaren dat deze nagellak heel gevoelig is voor verkleuren. Als ik deze kleur op een valse kunstnagel doe, dan is die ietsje anders dan op mijn eigen nagels, maar ook weer net iets verschillend van hoe het op foto overkomt. En als je er dan nog eens topcoat opdoet, lijkt de kleur weer lichtjes te veranderen, een beetje een gele schijn komt er dan over. De verkleuring is meer als ik de Seche Vite erop doe dan met de Rimmel topcoat. Ik heb dit nog niet met andere lakjes gehad. Heel raar allemaal! Weet iemand hoe dit komt? En vooral waarom het wat geel wordt met een topcoat erop? Op de foto hieronder kun je het goed zien, de bovenste nagel is zonder topcoat, en de onderste met.



    Categorie:Konad M57
    Tags:Konad M57,Kant
    >> Reageer (0)
    02-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bordeaux rooster
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Na de basecoat heb ik twee lagen China Glaze City Siren nagellak opgedaan, en daarna nog een laag basecoat of topcoat.
    Om te stempelen heb je Konad stempelplaat M60 en witte stempellak nodig.
    Het rooster stempelen is niet makkelijk. Ik heb dit vele keren moeten herdoen, dus een goede laag topcoat voor je begint met stempelen is heel erg aan te raden. Zo moet je niet telkens de hele nagel opnieuw lakken. Door de fijne lijnen in het rooster, komt het niet altijd helemaal mee, en dan staat er maar een stuk van het rooster op, en dat wil ik niet. Helemaal perfect heb ik het zeker niet gekregen, maar anders kon ik bezig blijven.
    Ik heb het rooster schuin gestempeld, en vanboven wat plaats vrij gelaten voor enkele bloemetjes.
    Om af te werken nog een laag topcoat. De Seche Vite topcoat raad ik hier zeker aan. Net doordat die zo dik is, is er genoeg dekking over de gele bloemetjes, zodat die blijven zitten. Als ik hier als laatste laag de Rimmel topcoat gebruik, dan zijn de dag erna de meeste bloemen al los aan het komen.

    Categorie:Konad M60
    Tags:Konad M60, Bloemen
    >> Reageer (0)
    21-09-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ilona's Nails
    Ilona's Nails is één van mijn favoriete webshops voor nailart spulletjes.
    Het is er goedkoop, en je krijg bij iedere bestelling altijd een leuke verrassing.
    De verzendkosten naar België vallen goed mee. Als het pakje door de brievenbus past, betaal je zo'n 3,76€ verzendkosten, maar het duurt wel eventjes voor het in België geleverd wordt. Is eerder de schuld van Bpost dan wat anders.
    Als er enkele grotere spullen bij uw bestelling zitten, wordt het met pakketpost verstuurd via TNTpost naar België voor zo'n 10,34€. De pakketpost gaat heel vlug, je hebt het in huis voor je het goed en wel door hebt.

    De service van deze webshop is echt heel erg goed, hun sterkste punt, weinigen zijn zo correct. Indien je iets hebt besteld die niet goed werkt of kapot is, dan moet je dit melden, en zonder enig gedoe wordt je een nieuw exemplaar bezorgd.

    Hier zijn enkele leuke items die je bij Ilona's Nails vindt:

    http://www.ilonas-nails.nl/catalog/product_info.php?cPath=217_224&products_id=2445
    Leuke witte ovaalvormige steentjes, nog niet gebruikt in mijn nailart, maar ik vind ze zo mooi dat ik wel nog iets zal maken ermee.
    border
    http://www.ilonas-nails.nl/catalog/product_info.php?cPath=152_292&products_id=3186
    En deze mooie zilverkleurige:
    border

    http://www.ilonas-nails.nl/catalog/product_info.php?cPath=216_297&products_id=3369
    De gewone zilverkleurige rhinestones, voor een goede prijs. Ook in andere kleuren beschikbaar.
    border

    http://www.ilonas-nails.nl/catalog/index.php?cPath=303
    Allerlei leuke inlays
    border   border

    http://www.ilonas-nails.nl/catalog/product_info.php?cPath=328_285&products_id=3153
    Leuke bloemetjes of andere figuren
    border

    http://www.ilonas-nails.nl/catalog/product_info.php?cPath=25_56_207&products_id=551
    http://www.ilonas-nails.nl/catalog/product_info.php?products_id=2179
    Fimo
    border

    http://www.ilonas-nails.nl/catalog/index.php?cPath=74_127
    Vele soorten parels:
    border  Parel 28 border  border

    http://www.ilonas-nails.nl/catalog/product_info.php?cPath=30_53&products_id=205
    http://www.ilonas-nails.nl/catalog/index.php?cPath=30_53&sort=2a&page=1
    Ovaalvormige steentjes om bloemen te vormen
    http://www.ilonas-nails.nl/catalog/images/Rhinestone%20tear.jpg

    Handig gereedschap, zoals :
    Lege potjes en flesje met pomp

    Leeg potje Hartje Rhinestone wiel leeg Liquid pomp Size S

    Ze hebben ook goedkope namaak versies van de Konad stempelplaatjes, de meeste lijken op die van Konad, maar ze zijn niet allemaal exact hetzelfde. Sommige zijn best oké van kwaliteit, andere iets minder.
    http://www.ilonas-nails.nl/catalog/index.php?cPath=44_238
    Dit is de tekst die je ziet. border






    Categorie:Favoriete webshops
    >> Reageer (0)
    11-09-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mojito vlinders

    Voor deze nailart heb ik twee lagen Essie Mojito Madness gebruikt, maar ervoor en na eerst een basecoat om de nagels te beschermen.
    Ik wou er een print op stempelen in een subtiele kleur, dus in plaats van stempellak heb ik gewone nagellak gebruikt zodat het niet alle aandacht trekt. In plaats van gele stempellak heb ik China Glaze Lemon Fizz gebruikt, en daarmee krijg ik het effect die ik zocht. Stempellak is iets dikker en ideaal als je je figuur goed wil laten uitkomen, maar dat wou ik nu dus niet. Ik heb Konad stempelplaat M71 gebruikt.
    Ik vind de nagels zo eigenlijk ook al leuk, dus als je dit wil, gewoon nog afwerken met een topcoat, en klaar...

    Ik wou toch nog eens de topcoat van Konad gebruiken, omdat ik die nog heb staan, en mijn potjes Rimmel base/topcoat een beetje te vlug opgeraken. Eerder schreef ik al dat ik niet tevreden ben over deze Konad topcoat, vanwege de bubbeltjes die erop komen, en ook nu weer van dit...Je kunt het goed zien op de wijs- en ringvinger.

    Ik had geen zin alles opnieuw te beginnen, dus heb ik het maar zo gelaten en verder gedaan.
    Het groen van deze nagellak deed me denken aan de natuur, dus heb ik er nog witte vlinders opgestempeld, ik vond het wel passen bij het thema.
    Om de vlinders te stempelen heb ik Konad stempelplaat M36 gebruikt, en witte stempellak.
    De nailart afwerken met een topcoat. Ik heb Seche Vite topcoat gebruikt, en ik ben nog meer fan dan ik al was. Weet je nog de bubbels die ik door de Konad topcoat had, wel de Seche Vite zorgt ervoor dat je daar niks meer van ziet of toch zeer weinig. Geweldig gewoon!

    Categorie:Konad M71
    Tags:Konad M71,Konad M36, Vlinders
    >> Reageer (0)
    10-09-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Polka dot teentjes

    Deze nailart is heel gemakkelijk, en het is mooi op zowel de vingernagels als op de teentjes. Je kan het ook in talloze kleuren uitvoeren, en in plaats van witte stippen kun je ook andere kleuren gebruiken. Vele mooie combinaties mogelijk dus.
    Mijn zus heeft gekozen voor roze met witte stippen. De roze nagellak is China Glaze Something Sweet, één van onze favorieten.
    Ik wou mijn nieuwe groene nagellak eens uitproberen, die is van Essie Mojito Madness.
    Voor de stippen heb ik een dottingtool gebruikt, de gele.


    Alles afwerken met een topcoat, in dit geval Seche Vite. Terwijl die nog nat is, heb ik op de grote teen een inlay geplaatst van een vlinder.


    Om zeker te zijn dat de vlinder goed blijft zitten, heb ik erna nog een laag Seche Vite over gedaan.
    De inlays kun je onder andere kopen bij Ilona's Nails, je kunt de link in de rechterkolom op mijn blog vinden.


    Categorie:Andere
    Tags:Polka dots, Vlinders
    >> Reageer (0)
    01-09-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sunny French Tip

    Deze nailart is ook geïnspireerd op een you tube filmke: http://www.youtube.com/watch?v=cFMfgRyN28Q
    Die van het filmpje vind ik echt heel mooi, maar ik heb die specifieke stempelplaat niet, dus heb ik wat creatief moeten zijn.

    Eerst een laag Rimmel base/topcoat gebruikt, daarna met Lexington Yellow van NYC een french tip gemaakt, en nog een laag topcoat.
    Je kunt het ook gewoon zo laten, leuke gele french tips. Of een dag zo laten, en pas dan verder afwerken.


    Ik gebruik een witte striper om de verticale strepen te maken. Laten drogen en een laag topcoat erover. Ik gebruik telkens de base/topcoat van Rimmel voor de tussenlagen, omdat die niet te dik is.


    Ik heb meerdere soorten bloemen gestempeld, zo krijg je een idee van verschillende resultaten. Gebruik gerust een bloem van een stempelplaat die je al hebt, je zult zien dat deze nailart mooi is met gelijk welke bloem.
      

    Ik heb voornamelijk een mini stempelplaat gebruikt, dit zat in een proefsetje van Konad. Het bloemetje op de duim staat ook nog op Konad stempelplaat M20.

    De stempel op de ringvinger staat er niet goed op, maar dit is niet erg aangezien er nog steentjes opkomen. Dit is de bloem op stempelplaat M60.


    Na het plaatsen van enkele steentjes en kleine beads, alles nog afwerken met een laag topcoat van Seche Vite, en klaar...


    Categorie:Andere
    Tags:French tip, Bloemen, Konad M20, Konad M60
    >> Reageer (0)
    28-08-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sunny Tip Toe
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Zoals altijd begin ik met een basecoat. Voor de grote teen maak ik een felgele tip, een fijne french tip vind ik niet echt geschikt voor dit ontwerp dus ga ik liever voor een redelijke brede tip. De kleinere tenen lak ik volledig in het geel, ze zijn wat te klein voor een goede french tip in deze nailart.
    De gele nagellak is Lexington Yellow van NYC (New York Color) die ik in het Kruidvat heb gekocht.
    Na de gele nagellak heb ik nog een laag Rimmel base/topcoat aangebracht. Om de verticale strepen te trekken, gebruik ik een witte striper. Dit gaat verbazend goed. Na de striper nog een laag base/topcoat.
    Op de grote teen heb ik de bloem gestempeld van Konad plaat M60, enkel als sjabloon voor de rhinestones. Je kunt dit ook zonder de stempel doen.
    Vervolgens breng ik een beetje topcoat aan plaatselijk op de gestempelde bloem, en plaats de steentjes mooi op hun plaats. Een wit rond steentje in het midden, en paarse ovaalvormige steentjes voor de bloemblaadjes.
    Alle teentjes afgewerkt met nog een klein groen bloemetje, en een laag topcoat van Seche Vite erbovenop...
    Door de goede kwaliteit van de Seche Vite, is alles een hele maand mooi gebleven.
    Dit is tot nu toe mijn favoriet voor op de tenen, heel zomers.
    Experimenteer gerust eens met andere kleuren, dit zal ik in de toekomst zeker ook nog doen en dan op de blog plaatsen.

    Categorie:Andere
    Tags:French tip, Bloemen
    >> Reageer (0)
    26-08-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Multicolor dots
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Deze creatie is lichtjes geïnspireerd op een you tube filmpje, maar aangepast naar mijn eigen kunnen en smaak.
    Eerst heb ik een laagje Rimmel base/topcoat aangebracht.
    De french tip in het zwart is City Blackout van NYC (heb ik in het Kruidvat gekocht).
    De french tip heb ik gedaan met behulp van tip guides (van het Kruidvat), maar als je een vaste hand hebt kun je dit ook zonder doen. Om de french tip te beschermen tegen eventueel nog te komen foutjes, heb ik er een laagje Rimmel base/topcoat op gedaan.
    Onder de zwarte french tip heb ik een streep blauwe nagellak gedaan. Hiervoor heb ik ook de tip guides gebruikt, maar het is redelijk gepruts, dus als je het zonder kan...zeker doen. De blauwe streep is niet zo breed als de zwarte tip, maar breed genoeg zodat het strikje er mooi op past. De blauwe nagellak is China Glaze Electric Beat. Deze nagellak gebruik ik ook om enkele dots op de zwarte tip te doen. Zeker niet meer dan drie blauwe dots per nagel, zodat er nog plaats over is voor andere kleuren.
    Daarna heb ik er nog donkere en lichtroze dots op gedaan, China Glaze Fifth Avenue en China Glaze Something Sweet.
    De laatste dots zijn gedaan met L'Oreal Blue Reef. Alle dots zijn met de gele dottingtool gedaan, de kleinste dus.
    Je kunt dit natuurlijk doen met andere kleuren, maar het belangrijkste waar je op moet letten, is dat er genoeg contrast is tussen het zwart en de stippen.
    Na de blauwe streep en de dots, heb ik nog een laag Rimmel base/topcoat aangebracht.
    Voor het stempelen heb ik Konad plaat M56 en zwarte stempellak gebruikt. Probeer het strikje zo goed mogelijk op de blauwe streep te stempelen, maar niet op de zwarte french tip, want anders is het strikje niet mooi. Na het stempelen moet je de nagels heel goed laten drogen, soms lijkt het al droog, maar als je er dan met een topcoat over gaat lijkt de stempellak wat uit te lopen. Dus goed laten drogen.
    Ik heb ervoor gekozen om steentjes in het midden van de strikjes te plaatsen, de gewone zilveren rhinestones en lichtblauwe. Ik heb ook een nagel zonder steentje getoond, zo heb je een idee hoe het eruit ziet. Zonder rhinestones vind ik het ook best mooi, maar ik had zin in dat ietsje meer.
    Om de rhinestones aan te brengen , heb ik na het stempelen een laag Seche Vite topcoat opgedaan, en terwijl het nog nat is de rhinestone op zijn plaats brengen.
    De dag erna zag ik dat er enkele steentjes waren afgevallen en los zaten, dus heb ik erboven nog een laag Seche Vite topcoat gedaan, en nu blijft alles heel goed zitten.
    De volgende keer zal ik na het stempelen enkel een beetje topcoat aanbrengen op de plaats waar ik de rhinestone wil, het steentje op zijn plaats zetten, een klein beetje wachten zodat het steentje op zijn plaats blijft zitten, en dan de Seche Vite topcoat erop. Dan is er in totaal toch een laag minder op de nagels, en zolang alles goed blijft zitten...
    Ik geef toe dat er redelijk wat werk aan is, vooral het drogen van iedere laag nagellak, maar deze nailart is tot nu toe toch één van mijn favorieten.
    Veel plezier ermee!

    Categorie:Konad M56
    Tags:Konad M56,Polka dots, French tip
    >> Reageer (0)
    25-08-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.French tip met strikje
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Dit is een eenvoudige french tip met een accentje.
    Voor deze tips heb ik de Herome french liner gebruikt, maar ook enkel omdat ik hem nog liggen heb. De dag erna waren er hier en daar al stukjes nagellak af, echt proper is het dan ook niet meer.
    Na de witte tip, heb ik een laagje Miss Sporty Et Voila french manicure in de roze tint aangebracht.
    Als je redelijk nieuw bent in het stempelen, kun je hierna nog een laag topcoat aanbrengen, zodat je de french tip niet meer hoeft te herdoen als je een foutje maakt bij het stempelen.
    Voor het strikje heb ik Konad plaat M56 en zwarte stempellak gebruikt.
    Alles laten drogen en afwerken met een topcoat.

    Categorie:Konad M56
    Tags:French tip, Konad M56
    >> Reageer (0)
    08-08-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Roze teentjes
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Dit is een nailart die mijn zus heeft uitgekozen om op haar teentjes te laten doen.
    Om de nagels te beschermen hebben we eerst Rimmel base/topcoat gebruikt, en daarna twee lagen China Glaze Something Sweet.
    Daarna nog een laagje topcoat, want als het stempelen mislukt, kun je dit er af doen zonder de onderliggende roze nagellak te beschadigen.
    Om te stempelen heb ik Konad stempelplaat M57 gebruikt, en zowel de witte als de zwarte stempellak.
    Het rooster patroon stempelen we in het wit, schuin over de nagel. Op de grote teen stempelen we in het zwart het kanten boordje, probeer het aansluitend op het witte rooster te stempelen. Op de kleinere tenen is er niet genoeg plaats om het kanten boordje erbij te plaatsen. Alles afwerken met een laatste laag topcoat.
    Deze nailart heb ik voor de vingernagels gezien op you tube, en ik vind het persoonlijk niet de beste voor op de teentjes,er zijn betere nailarts voor op teennagels. Maar mijn zus vindt het mooi, en heeft er al complimenten over gekregen...dus ik ben tevreden!
    Ik zal later deze nailart nog eens doen op mijn vingernagels, en het op mijn blog plaatsen.

    Categorie:Konad M57
    Tags:Konad M57,Kant
    >> Reageer (1)
    25-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Roze Bloemen


    Deze nailart is tot stand gekomen na wat prutsen en uitproberen, en heel toevallig kwam ik hierop uit. Ik vond het best wel mooi.
    Beginnen met basecoat, daarna twee laagjes China Glaze Fifth Avenue. Een laagje Rimmel base/topcoat, alles laten drogen.
    Om te stempelen gebruik ik hier geen speciale stempellak, maar een gewone nagellak China Glaze Something Sweet, dit is een lichtroze kleur. Als het motief niet goed wordt overgedragen op de stempel, wat met normale nagellak makkelijker voorkomt, dan kun je uw stempel eerst wat vijlen, en daarna zou het beter moeten gaan. Ik heb het bloemetjesmotief gebruikt van Konad plaat M71. Doordat hier geen stempellak is gebruikt, zal het vlugger drogen, omdat stempellak veel dikker is. Ik doe er dan nog een laagje Rimmel base/topcoat op, vooral omdat ik nog redelijk nieuw ben in nagels stempelen en daardoor nog vaak eens mis. Eenmaal je meer ervaring hebt, kun je eventueel de tussenlaagjes topcoat overslaan.
    Als alles droog is, gaan we nog eens stempelen. Nu nemen we Konad plaat M57 en witte stempellak. Van deze plaat gebruiken we de bloemetjes aan de zijkant.
    Voor de laatste topcoat heb ik hier deze van Seche Vite gebruikt. Ik heb die pas, dus het is de eerste keer dat ik die gebruik. Het is een dikke topcoat, dus wat wennen om aan te brengen. Het is ook een redelijk duur product, maar het grote voordeel is dat alles heel vlug droog is. De kwaliteit is ook zodanig goed, dat de hele nailart veel langer mooi blijft. De Seche Vite topcoat zou ik niet aanraden voor de tussenlagen, net omdat die zo dik is. Daarvoor gebruik ik liever die van Rimmel. Maar dit is mijn mening, misschien gebruiken anderen die wel in de tussenlagen.
    Op de teentjes heb ik op de witte bloemen enkele beads gedaan, en een rhinestone op de grote teen. Dit maakt het nog mooier en eleganter.
    Ik heb het niet op mijn vingernagels gedaan, omdat de beads soms wat hinderlijk kunnen zijn tijdens het dagelijkse werk. Als je een avondje uit gaat, kun je dit natuurlijk wel doen.





    Categorie:Konad M71
    Tags:Konad M71,Konad M57,Bloemen
    >> Reageer (0)
    23-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Electric Zilver
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik wou mijn nieuwe felblauwe zomerse nagellak eens uitproberen, en mijn nieuwe zilver stempellak. Dit was het resultaat.
    Eerst basecoat, dan twee lagen China Glaze Electric Beat nagellak, en een topcoat.
    Om te stempelen Konad plaat M20 en Konad Princess Pearl Silver stempellak. Afwerken met een topcoat.
    Een redelijk eenvoudige nailart. De kleur van de nagellak en de bloemen kun je natuurlijk kiezen naar keuze, er zijn vele mogelijkheden.
    Eventueel kun je ook enkele beads in het midden van de bloemetjes plaatsen.

    Categorie:Konad M20
    Tags:Konad M20,Bloemen
    >> Reageer (0)
    22-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.First Mate strikjes

    Ik heb mij een nieuw stempelplaatje aangeschaft, en dit was mijn resultaat.
    Eerst basecoat, daarna heb ik twee lagen China Glaze First Mate op mijn nagels gedaan, nog een topcoat laagje en alles goed laten drogen.
    Om te stempelen heb ik Konad plaat M71 en witte stempellak gebruikt. Na het stempelen is het belangrijk de nagels goed te laten drogen voor je de laatste topcoat opdoet, anders loopt de witte stempel wat uit, zoals bij mij is gebeurd.
    Dit motiefje is ook heel leuk op de tenen.






    Categorie:Konad M71
    Tags:Konad M71
    >> Reageer (0)
    21-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.French nails

    De french nails zijn absoluut mijn favoriet. Het is verzorgt, mooi, elegant en weinig werk.
    Ik heb al verschillende methodes gebruikt voor een mooie french tip, maar ik heb niet echt een voorkeur.
    - De eerste methode is met Konad plaat M19 en de witte stempellak. Het is aan te raden eerst wat ervaring op te doen met stempelen, want anders zullen deze french nails wel heel tijdrovend zijn.
    - De tweede methode is met een french manicure stift. Ikzelf heb al deze gebruikt van Herome french liner, maar vindt het zijn geld niet echt waard.
    - Je kunt ook french tip stickers gebruiken. Ik heb deze besteld, om eens uit te proberen, maar ze zijn nog niet toegekomen. Lijkt mij een goede manier voor als je echt weinig tijd hebt, en toch je nagels wilt doen. Nadeel is dat ze wat duur zijn.
    - Deze laatste methode heeft misschien toch mijn lichte voorkeur. Het neemt het minst tijd in beslag en is het goedkoopst. Dit is met nagellak een mooie french tip maken. Ik gebruik heel graag Miss Sporty Et Voila Nail tip whitener, die is heel goedkoop en makkelijk in gebruik.Om een mooi maantje te krijgen, kun je 'french manicure tip guides' gebruiken. Ik heb die van Kruidvat.



    Bij alle methodes kun je eerst een basecoat aanbrengen, dan de french tip. Daarna gebruik ik nog Miss Sporty Et Voila french manicure, die is er in doorschijnend witte of roze tint, ik heb de roze tint gekozen.
    Om af te werken heb ik fimo bloemetjes gebruikt. Ik heb geprobeerd de bloemetjes zo dun en goed mogelijk te snijden, maar dit is niet zo evident.
    Hier en daar een klein stukje af, en ook wat dik waardoor ze moeilijk aan te brengen zijn.
    Breng een topcoat aan, leg de fimo bloem op de gewenste plaats, wat aandrukken, en als het goed gaat blijven ze zitten eenmaal alles droog is. Zo niet kun je nog een laag topcoat bovenop aanbrengen. Ik gebruik de base/topcoat van Rimmel.





    Categorie:Andere
    Tags:French tip,Bloemen,Fimo
    >> Reageer (0)
    20-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Strikje en Polka dots




    Zoals gewoonlijk start ik met een basecoat, en zeker wanneer je rode nagellak draagt. Zonder basecoat loop je de kans dat je eigen nagel begint te verkleuren, en bij rood is dit meer dan met gelijk welke andere kleur. Daarna heb ik mijn nagels gelakt met Miss Sporty Lasting colour nummer 150, een felrode kleur. Deze nagellak is heel goedkoop en eigenlijk best goed van kwaliteit, ook mooie kleur. Na het drogen een topcoat opbrengen. Hier heb ik voor de eerste keer een andere topcoat dan die van Konad gebruikt, ik was er echt niet tevreden over. Nu heb ik de base-en topcoat 5 in 1 van Rimmel gebruikt, en ik kan het zeker aanraden. Het is niet de goedkoopste, maar voor die kwaliteit vind ik de prijs wel oké. Voor het strikje heb ik Konad plaat M56 en de witte stempellak gebruikt. De polka dots zijn aangebracht met een dottingtool, de gele die volgens mij de kleinste van 5 dottingtools is.



    Indien je geen dottingtool hebt, kun je ook een tandenstoker gebruiken. Om grotere stippen te maken, knip je een stukje tandenstoker af. Je dipt het in witte nagellak, en plaatst het op uw nagel. Afwerken met topcoat, ik heb die van Rimmel gebruikt. Is echt iets voor in de zomer, en ook heel leuk op de teentjes.



    Categorie:Konad M56
    Tags:Konad M56,Polka dots
    >> Reageer (0)


    English
    Archief per maand
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Links
  • Ilona's Nails
  • Nailsupplies.us
  • Nail budget store
  • CBC Beauty
  • Mardy Makeup Shop
  • Enchantra

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    kefz
    www.bloggen.be/kefz

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs