Foto
Inhoud blog
  • Weer lang geleden
  • Toinetocht Diepenbeek 03/03/2013
  • Nationale Wandeldag te Overmere Donk 24/02/2013
  • Ingelmunster en Nalinnens
  • Het pajottenland op zen mooist Elingen 17/02/2013
  • Baasrode 16/02/2013
  • Ernage: Marche des Abbayes 09/02/2013
  • Jong Manneke Pis naar Oud Manneke Pis (Brussel-Geraardsbergen) 27/01/13
  • Winterwandeling te Kluisbergen 19/01/2013
  • Wandeltocht in de Citaldel van Namen 13/01/2013
    Foto
    Mijn favorieten
  • aktivia
  • wandelgazette
  • marching
  • beneluxwandelen
  • photo marche
  • Euraudax
  • W.S.V. De Kadodders Sint Katelijne Waver
  • De Lachende Klomp Nieuwkerken Waas
  • Reynaertstappers Belsele
  • W.S.V. De Kadees Aalst
  • W.S.V. Baasrode
  • Opsinjoorke Mechelen
  • W.S.V. De Vossen Buggenhout
  • W.S.V. De Hopbelletjes Opwijk
  • W.S.V. Horizon Opwijk
  • WAK Sleidinge
  • De Kwartels Assenede
  • De Grashoppers Keiberg
  • Goede Doel Stappers
    Foto
    Laatste commentaren
  • 't Was lang geleden (Luc & Hilde)
        op Weer lang geleden
  • Dag Katrien, (SMETS RENE)
        op Toinetocht Diepenbeek 03/03/2013
  • Bewondering (G.U.Y.)
        op Jong Manneke Pis naar Oud Manneke Pis (Brussel-Geraardsbergen) 27/01/13
  • Goe Bezig (SMETS RENE)
        op Maand mei
  • verrast (SMETS RENE)
        op
  • Foto
    Gastenboek
  • Ben is op bezoek geweest. (I like it)
  • Hallo
  • dag Katrien
  • hoi
  • blog

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Foto
    Foto
    Foto
    Heerlijk zijn de velden,
    zacht is de zee, zoet is het strand,
    zalig lang de dag, aanhalig de vrouwen,
    welig de kudden,
    haast opgedroogd het moeras,
    God schept vreugde in kalmte,
    de duivel stookt graag onrust,
    iedereen snakt naar eerbetoon,
    maar de machtige - 
    zijn einde is onmacht.
    een jonge grote afstand wandelaarster (Zotte mie)

    20-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.geen voetbal

    Hey,
    Sinds woensdag ga ik naar de kine.
    Ik moet naar de kine voor mijne linkervoet omdat k tijdens de match van 13/02/09 diene een beetje heb zeer gedaan.
    Diene zeer was wel wa over. Maar ik blijf toch enige last ondervinden in diene voet.
    Dus ne keer naar de dokter geweest. Er zijn foto's gepakt en een echografie maar alle botstructuren en pezen waren nog in orde.
    Maar toch scheelt er iets met mijne voet ma vraag ni wa het is.

    Daardoor mag ik 3weken ni voetballen. Over het wandelen heb ik nog niks gevraagd ma zal het nog wel vragen en dan zullen jullie het wel lezen. Maar dat wilt niet zeggen da ge me voor een lange tijd moet missen hoor. Want ik heb geen zitten gat. En ja ik weet dat ik nu voorzicht en rustig aan moet doen. Ma ga afsluiten.

    Groetjes Zotte mie

    Katrien

    20-03-2009 om 22:05 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    18-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zellik en Kapelle-op-den-Bos
    Hey,
    Het was weeral voor de zoveelste keer een zeer druk weekend voor mij.
    Vrijdagavond was het match tegen de Red Zebra's. We zijn gewonnen met 8-0. Ik heb maar een halve match meer gespeeld.

    Zaterdag ben ik met mensen van de wandelclub van de Hopbelletjes Opwijk kunnen meerijden naar Zellik. Daar hebben we  50km gewandeld.
    Het parcour was afwisselend. Het weer was zalig goed om te wandelen. Alleen jammer van het voorlaatste stuk van 6km. Dan heeft het de hele tijd gemiezerdt. Het laatste stuk was terug over. En weeral slaagde ik er in om mijn benen goe te besmeuren met modder.
    We zijn aan de 50km om 25minuten voor 8u vertrokken. Voor mij is dat laat omdat ik gewoon ben om tussen half 7 en 7u te vertrekken. Maar zo laat vertrekken heeft ook zijn scharmes. Ik heb me goed geamusseerd. Het was ne geslaagde dag en 50km
    Deze 50km was mijn tweede voor het jaar 2009

    Zondag ben ik naar Kapelle-op-den-Bos geweest. Daar heb ik nog eens 22km gewandeld. Ik ben met de fiets tot in Londerzeel gereden en daar ben ik met mensen van de wandelclub van de Cracks Wolvertem kunnen meerijden.
    Net zoal de zaterdag was het pracht weer om te wandelen. Het parcour was afwisselend en goed. De organisatie was ook goed.
    Ik heb me ook dan goed geamusseerd, goed gebabbeld en weer nieuwe mensen leren kennen.
    Het was dus een geslaagde dag.

    Foto's van de 2 dagen kan je bezien op http://picasaweb.google.be/kds006.
    Mijn volgende grote wandeling is zaterdag in  Yvoir. Daar is de bedoeling dat ik 42km doe. Ik weet van hore zeggend at het daar zeer zwaar is.
    We zullen dat wel zien de zaterdag.

    Groetjes Zotte mie
    Katrien

    18-03-2009 om 12:50 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    10-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een zeer toffe foto van mij
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hey,
    Ik heb ne zeer mooie foto van mij tijdens een wandeling. Sommige zullen wel weten tijdens welke wandeling het is andere niet.
    Het is er ene waar ge een klein beetje mee kunt lachen.
    Reacties zijn altijd welkom. Ook op verslagen die ik achterlaat.

    10-03-2009 om 19:20 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voorjaarstocht van De Hopbelletjes Opwijk

    Hey
    Zondag ben ik naar Nijverseel geweest. Dat is een deelgemeente van Opwijk. Daar organiseerde de wandelclub De Hopbelletjes Opwijk hun voorjaarstocht. Je kon kiezen uit de volgende kms: 6-12-18-24, ik heb 24km gedaan.
    Het weer was over ma bewolkt als ik thuis met mijne fiets vertrok. Ik was een 5minuten onderweg en het begon te miezeren. Het is stillekes aan harder gaan regenen. Ik was dus al wat nat aan in Nijverseel op de start. Ik ben aan mijn wandeling vertrokken als het over was. Na een 20 minuten wandelen is het terug beginnen regenen en het is niet opgehouden. Het is zelfs nog harder gaan regenen. Met andere woorden ik was doorweekt tot en met. Mijn jas, pull, t-shirt noem maar op was allemaal nat. Dat was nog maar in het eerste gedeelte van de 24km. Dat was een 10km lang. Het tweede stuk was een lus van 7km. In die lus is het opgehouden met regenen en is er heel stillekes aan de zon door gekomen. Het laatste stuk was nog een 6km. Ik was dus al wat opgedroogt voordat ik naar huis moest met de fiets.
    Tijdens de tocht heb ik foto's getrokken, wel wanneer het niet regende. Er zitten wel een paar mooie foto's tussen.
    Foto's zijn te vinden op volgende link:  http://picasaweb.google.be/kds006/HopbelletjesOpwijk#

    Volgende wandeling is Zaterdag 14/03/09 in Zellik voor de Bavotocht. Daar is de bedoeling dat ik 50km doe.

    Groetjes Zotte mie
    Katrien

    10-03-2009 om 16:29 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pap-eterswandeling De Kadees Aalst
    Hey,
    Het voorbije weekend was weeral druk voor mij.
    Vrijdagavond match tegen Mazenzele voor de beker maar we zijn helaas verloren. Dus we liggen nu uit de beker.
    Zaterdag een beetje uit slapen, de was doen en 's avonds in de kantine van de sjoeters gaan helpen op de champagne avond. Ik was diene nacht om 4u thuis. Dacht wel dat ik vroeger thuis ging zijn maar ja. Tegen half 5 lag ik dan in mijn bed. Zondagmorgend liep mijn wekker al terug af om half 7. Maar ben pas om 10 voor 7 op gestaan. Ik geraak te echt ni uit mijn bed.
    De reden waarom ik zou vroeg opstond was dat ik naar Mere, Erpe-Mere ben gereden met de fiets. Dat is een tocht van 20km heen en dan nog eens 20km terug. Ik heb daar een wandeling van 20km gedaan. Het was goed georganiseerd, eenprachtig parcour, goed weer,... Op het parcour waren veel veldwegen met modder. Ik ben op een veld weg uitgeschoven en in de modder gevallen. Het was een grappig zicht.
    Foto's kan je bezichten op picasaweb.google.be/kds006;

    Maandag heb ik de achterband van mijne fiets lek gereden. Het was op een fietstocht georganiseerd van school uit. Heb de laatste 3km van die tocht te voet gedaan. Daarna moest ik nog 5,3km te voet op mijn kousen afleggen met de fiets aan de hand. Ik moest toch thuis geraken.
    Dinsdag ben ik te voet naar school geweest en had vervoer terug naar huis door een leerkracht. Ik was wel blij met het vervoer want mijne linkervoet doet zeer. Dat komt door een letsel van een match enkele weken geleden dat sins vorig week terug te voelen is. En dat komt ook door de 2uur kickbox die we hebben gedaan op school.

    Groetjes Zotte mie
    Katrien

    03-03-2009 om 19:21 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (2 Stemmen)
    25-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto's van zaterdag 21/02/09
    Hey
    Ik heb nog enkele foto's van mij doorgestuurd gekregen. En enkele komen op de blog.
    Ik heb ze doorgestuurd gekregen van Marc van het Magic Walking Dream Team.
    Bedankt Marc.
    Iedereen die foto's getrokken heeft en ik sta er eventueel op mag je die altijd doorsturen.
    Groetjes Zotte mie
    Katrien






    25-02-2009 om 22:47 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    23-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Planning voor de maand maart
    Hey,
    Nu de maand Februari bijna voorbij is, is het stillekes aan tijd om ne keer te zien welke wandelingen er zijn in de maand maart. In de maand maart is er weer een 50km voor zien. Namelijk in Zellik. Dat zou een mooie tocht moeten zijn. Dat was vorig jaar toch zo dus hopelijk dit jaar ook.

    Zondag-Dimanche 01/03/09
    Mere (Oost-Vlaanderen) 07.00-15.00u
    Pap-Eterswandeling 6-12-19-25-34 km
    Organisator: W.S.V. De Kadees Aalst (063)
    Start: Sint-Jozefschool, Kloosterstraat 21, Mere

    Zaterdag-Samedi 07/03/09
    Wolvertem (Vlaams-Brabant) 07.00-15.00u
    Voorjaarstocht 5-10-15 km
    Organisator: W.S.V. 'T Fluitekruid Wolvertem (096)
    Start: Parochiezaal, Kleinendries 6, Wolvertem (Rossem).

    Zondag-Dimanche 08/03/09
    Opwijk (Vlaams-Brabant) 08.00-15.00u
    19de Voorjaarstocht 6-12-18-24 km
    Organisator: W.S.V. De Hopbelletjes Opwijk (252)
    Start: Familieheem, Kerk, Nijverseel-Opwijk.

    Zaterdag-Samedi 14/03/09
    Zellik (Vlaams-Brabant) 07.00-15.00u
    Bavotocht 6-14-21-42-50 km
    Organisator: De Trekplosters Zellik-Asse (158)
    Start: Gemeentelijke Feestzaal, Noorderlaan 7, Zellik.

    Zondag-Dimanche 15/03/09
    Kapelle-Op-Den-Bos (Vlaams-Brabant) 08.00-15.00u
    28ste Kanaaltochten 6-12-16-20-30 km
    Organisator: Ochtendgloren Kapelle O/D Bos (164)
    Start:
    Sint-Theresiacollege, Veldstraat 11, Kapelle-op-den-Bos.

    Zondag-Dimanche 22/03/09
    Buggenhout (Oost-Vlaanderen) 08.00-15.00u
    25ste Lentevossentocht 6-10-16-21-32 km
    Organisator: W.S.V. De Vossen Buggenhout (139)
    Start: Zaal Nikolaas, Jachtweg 1, Buggenhout.

    Zaterdag-Samedi 28/03/09
    Roosdaal (Vlaams-Brabant) 08.00-15.00u
    Lentetocht 7-14-21 km
    Organisator: De Pajotten Hekelgem (038)
    Start: Zaal De Kluis, Kapelleweide, Leberg-Pamel-Roosdaal.

    Zondag-Dimanche 29/03/09
    Scherpenheuvel-Zichem (Vlaams-Brabant) 07.00-15.00u
    Grashopperstocht 4-7-12-20-30 km
    Organisator: WC De Grashoppers (B 044)
    Start: Cultuurcentrum De Egger, A. Nihoulstraat, Scherpenheuvel.

    Dit zijn de tochten die ik zou willen doen. Normaal gezien doe ik ze ook tenzij er iets tussen komt.
    Groetjes zotte mie
    Katrien

    23-02-2009 om 22:40 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nationale wandeldag
    Hey
    Zondag was het nationale wandeldag op verschillende plaatsen. W.S.V. Horizon Opwijk, de club waar ik bij ben legde een bus in. De bus ging naar Beernem en naar Puurs. De bus vertrok in Nijverseel om 8u naar Beernem. Daar hadden we de keuze tussen 6-9-12 en 18 km. Ik heb daar 9km gedaan. Ik wou de 12 wel doen maar toen we met de bus in Beernem toekwamen, kwam de bus van de Waterhoekstappers Heester ook toe. Heb dan besloten om effjes te wachten want ik ken mensen die van die club zijn. Heb dan nog met hen gebabbeld en ben dan pas aan de wandeling begonnen. Het was een rustige wandeling voor mij. Van uit Beernem Zijn we dan naar Puurs geweest. In Puurs konden we kiezen tussen 6-9 en 12km. Ik heb effe rap 12km gewandeld. Het weer was in de voormiddag niet denderend. Dan heeft het gemiezerd en in de namiddag was het al wat beter. Foto's van deze wandelingen vind je op volgende sites: http://picasaweb.google.com/kds006/WSVIbisPuurs# en http://picasaweb.google.com/kds006/WSVDeMoedigeWandelaarsBeernem#.

    Groetjes Zotte mie
    Katrien

    23-02-2009 om 22:04 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.5de Winterwandeling in Vlassenbroek
    Hey
    De zoveelste poging om een verslag op de site te zetten. Sorry dat het zo lang duurde. Ik heb verschillende keren geprobeerd maar mijn computer blokkeerde verschillende keren. Je vind de foto's die ik getrokken heb op de volgende link: http://picasaweb.google.com/kds006/WSVBaasrode#.

    Nu over de wandeling.
    De wandeling was goed georganiseerd. Het parcour was goed naar gelang hun mogelijkheden. De controleposten waren verzorgt en je kreeg op elke post wel iets om te eten of iets om te drinken. Na de wandeling kreeg je nog een t-shirt.
    Ik ben aan de 50km om 7u vertrokken. Het eerste stuk was 11km. In dat stuk heb ik het magic walking dream team in gehaald en heb er de rest van de 50km mee meegewandeld. Het was een wandeling waar veel gelachen, gezeverd en foto's getrokken werd. De foto's die ik trok vind je in de site hier boven vernoemd. De foto's die Paul getrokken heeft vindt je op http://picasaweb.google.com/paulbaestaens.2009.1/Baasrode#. Zeker eens naar deze foto's kijken. Dan kan je nog eens lachen met mij. Ik heb over deze 50km een dikke 9u gedaan. Na de wandeling ben ik een 3u op de start gebleven voor al eer ik naar huis ben gereden met de fiets. Deze dag vloog voorbij. Mijn wandeljaar is in ieder geval zeer goed ingezet. Bedankt aan iedereen

    De volgende 50km die ik doe is in maart. Das de 50km van Zellik. Dat is een zeer mooi tocht.
    Groetjes en tot de volgende wandeling
    Zotte mie
    Katrien

    23-02-2009 om 21:05 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    15-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Valentijntjestocht te Opwijk
    Hey
    Zaterdag 14/02/09 organiseerde Horizon Opwijk hun eerste wandeling van dit jaar. Namelijk hun Valentijntjes wandeling. Je kon kiezen tussen 4, 7, 14 en 21 km. Omdat er genoeg helpers waren heb ik gewandeld. Ik kan meedelen dat ik helaas maar 7km heb gewandeld. Ja zo weinig, ik weet da da ni van mijn gewoonte is. Maar heb een goede reden. Vrijdagavond was het match tegen Verrebroek op Verrebroek. We hebben die match verloren met 4-2. Maar tijdens de 2de helft heb ik me zeer gedaan. Met 2 tegen 1ne bal schotten is ni echt verstandig maar gebeurt wel eens. Da is vrijdagavond ook gebeurt en de tegenstander had iets meer kracht. Heb de match uitgespeeld met last in mijne linker voet. Zaterdag opgestaan met last in mijne linkervoet. En heb zaterdag dan maar op het gemak 7km gewandeld. Gewoon om te zien wat ik met diene voet nog kon en wat niet. Het wandelen ging maar had wel op sommige oneffen veldwegen last omdat de bodem bevroren was. Om half 11 ben ik naar huis gereden en tegen een uur of 14 was ik terug in de startzaal. Ik heb ni meer gewandeld maar wel gebabbeld.
    Tijdens de tocht van 7km heb ik enkele foto's getrokken en de 3 mooiste foto's die ik heb getrokken wil ik jullie wel laten zien
    Groetjes Zotte mie
    Katrien






    15-02-2009 om 21:56 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tocht in Heverlee
    Hey
    Zondag ben ik met de trein naar Heverlee geweest. Daar heb ik 14km gewandeld op de wandeling van W.S.P Heverlee-Leuven. De start was 500m van het station dus ni ver. Ik ben in Buggenhout op de trein gestapt en via Mechelen en Leuven naar Heverlee. De trein naar Mechelen stond tussen Kapelle Op Den Bos en Mechelen een 5minuten stil. Maar ik had maar 5min de tijd om in Mechelen over te stappen op ne trein naar Leuven. Me andere woorden ik had mijne trein naar Leuven gemist en moest een uur in Mechelen wachten op de volgende trein. Dus deed ik over Buggenhout Heverlee 2u in plaats van 1u. De terug weg verliep vlotter. Dan was ik op een uur terug in Buggenhout.
    Nu de wandeling was 12,7km opgeslitst in 3 stukken. Een stuk van 5,6km; een stuk van 5,4km en nog een stuk van 1,7km. Het eerste stuk was niet zo goed. Een paar veldbaantjes maar het meeste straat. Het tweede stuk was prachtig. Het was bijna een heel stuk in het bos. Er was een rust gevende stilte. Je hoorde de vogels fluiten en de wind door de bomen ruizen, als er wind was.
    Ik zoals tegenwoordig enkele foto's getrokken.

    Groetjes Zotte mie
    Katrien

    P.S    Ik ben niemand tegen gekomen die ik kende. Een wonder. Maar heb wel andere mensen leren kennen.


















    15-02-2009 om 00:00 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    03-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.druk weekend
    Hey,
    Het weekend is voor mij begonnen met een voetbalmatch op vrijdagavond. De match ging door op het veld van Rapide Lebbeke. Het was een match tegen Eendracht Mazenzele. We speelden in Lebbeke omdat de verlichting op het plein van Mazenzele nog altijd stuk is. Vrijdag was het eigenlijk ni te doen om te spelen. Het veld was precies een ijspiste. In de eerste helft viel het nog mee. Je gleed wel weg maar had nog goede controle. Maar in de tweede helft was het echt niet te doen. We zijn helaas verloren met 4-2. We hebben ons tijdens de hele match zeer goed verdedigt. Zaterdag heb ik niet veel gedaan. Wat uitrusten en werken voor school.

    Zondag ben ik om 6u20 opgestaan om zo om 7u te kunnen vertrekken met de fiets. Ik reed naar Breendonk om daar te wandelen. Helaas kon ik maar maximum 10km wandelen omdat ik om 11u30 terug thuis moest zijn. Toch heb ik 16km gewandeld. Ik kon het me niet laten. En ik was toch nog op tijd thuis. Hoe doe ge da toch Zotte mie. Awel ik ben Frans (iemand van de Horizon) ben tegen gekomen in de startzaal voor vertrek voor de wandeling. Ik heb de volledige 16km met Frans gewandeld. Hij heeft me dan met fiets en al thuis afgezet met de auto. De reden waarom ik om 11u30 thuis moest zijn is omdat ik nog moest gaan brunchen. Ik heb geen foto's genomen. Ik had mijn fototoestel wel mee maar had er geen tijd voor. Groetjes Zotte mie
    Katrien

    03-02-2009 om 20:10 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.planning voor de maand februari
    ZATERDAG-SAMEDI 07/02/2009
    HERZELE (OOST-VLAANDEREN) 08.00-15.00u
    22ste Sprokkeltocht 6-10-14--18-21 km
    Organisator: W.S.V. LAND VAN RHODE (196)
    Start: Basisschool De Vier Wegen, Houthemstraat 10A, Herzele.
    (warschijnlijk niet)

    ZONDAG-DIMANCHE 08/02/2009
    WIEZE (OOST-VLAANDEREN) 08.00-15.00u
    19de Pee Klak Tocht 7-12-17-22 km
    Organisator: W.J.C. DENDERKLOKJES LEBBEKE (226)
    Start: Ontmoetingscentrum, Schoolstraat 2, Wieze (Lebbeke).

    ZATERDAG-SAMEDI 14/02/2009
    OPWIJK (VLAAMS-BRABANT) 08.00-15.00u
    17de Valentijntjeswandeling 4-7-14-21 km
    Organisator: W.S.V. HORIZON OPWIJK (300)
    Start: Zaal Familieheem, Kerseveldmeers, Opwijk-Nijverseel.

    ZONDAG-DIMANCHE 15/02/2009
    ZELE (OOST-VLAANDEREN) 08.00-15.00u
    Kuitenbijters - Jenevertochten 9-15-20 km
    Organisator: DE KUITENBIJTERS ZELE (321)
    Start: Ons Huis, Huivelde, Zele.

    of naar

    ZONDAG-DIMANCHE 15/02/2009
    HEVERLEE (VLAAMS-BRABANT) 07.30-15.00u
    Wintertocht B.P.W.C. 4-7-12-20 km
    Organisator: W.S.P. HEVERLEE-LEUVEN VZW (B 005)
    Start: H. Hartinstituut, Naamsesteenweg 355, Heverlee.

    ZATERDAG-SAMEDI 21/02/2009
    BAASRODE (OOST-VLAANDEREN) 07.00-15.00u
    5de Winterwandeling in Vlassenbroek 7-12-16-20-50 km
    Organisator: W.S.V. BAASRODE (082)
    Start: Gemeenteschool, Molenberg 1, Baasrode.
    Tocht voor de eerste 50km van het jaar 2009

    ZONDAG-DIMANCHE 22/02/2009
    PUURS (ANTWERPEN) 07.00-15.00u
    AKTIVIA NATIONALE WANDELDAG 6-9-12-18-24-30-42 km
    Organisator: W.S.V. IBIS PUURS V.Z.W. (093)
    Start: Gemeentelijke Evenementenhal, Kloosterhof (centrum), Puurs.

    en naar

    ZONDAG-DIMANCHE 22/02/2009
    BEERNEM (WEST-VLAANDEREN) 07.00-15.00u
    AKTIVIA NATIONALE WANDELDAG 6-9-12-18-24-30-42 km
    Organisator: W.S.V. DE MOEDIGE WANDELAARS BEERNEM VZW (009)
    Start: O.C. De Kleine Beer, C. Marechalstraat, Beernem.

    WOENSDAG-MERCREDI 25/02/2009
    IDEGEM (OOST-VLAANDEREN) 08.00-15.00u
    7de Krakelingentocht 7-10-16-21 km
    Organisator: PADSTAPPERS GERAARDSBERGEN (135)
    Start: Zaal 'Die Crone', Idegemplein, Idegem (Geraardsbergen).

    VRIJDAG-VENDREDI 27/02/2009
    LOKEREN (OOST-VLAANDEREN) 10.00-16.00u
    9de Krokustocht 4-7-14 km
    Organisator: W.S.V DE REYNAERTSTAPPERS BELSELE-SINAAI (150)
    Start: Sint-Sebastiaan, Snepstraat, Lokeren.

    ZATERDAG-SAMEDI 28/02/2009
    BOEKHOUTE (OOST-VLAANDEREN) 08.00-15.00u
    Doornendijktocht 6-12-18 km
    Organisator: VWV DE TREKVOGELS BOEKHOUTE (383)
    Start: Zaal Riddershof, Noordstraat 16, Boekhoute.

    alternatief is

    ZATERDAG-SAMEDI 28/02/2009
    HAMME (OOST-VLAANDEREN) 08.00-15.00u
    Bunttocht 7-12-20 km
    Organisator: W.S.V. 'T HOEKSKEN HAMME (040)
    Start: Refter School 'De Veerman', Loystraat, Hamme.

    Dit zijn de mogelijke wandelingen waar ik zou gaan wandelen.
    Groetjes zotte mie
    Katrien

    03-02-2009 om 20:08 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (4 Stemmen)
    27-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een super leuk weekend.
    Hey,
    Nu het beter is met heb ik de energie om een berichtje achter te laten op mijne blog. Ja ben een beetje ziekjes geweest.
    Wat heb ik dit weekend nu ook al weer gedaan. Ahja het was zaterdagavond ledenfeest. Dat is door gegaan in Asse Ter Heide. Maar dat was 's avonds. Zaterdagvoormiddag ben ik naar de kapper geweest in Dendermonde. Ze hebben 2uur aan mijne kop gewerkt. Ben dan van bij de kapper door gereden naar Lebbeke naar TopSport voor nieuwe wandelschoenen. En dan was het naar huis. Wel alles met de fiets, zoals gewoonlijk. Om kwart na 17u is mijn vader me komen halen bij mijn moeder voor het ledenfeest. Ik zag er fantastisch uit. Ik heb de hele avond complimentjes moeten aanhoren over mijn haar en over hoe geweldig ik er uit zag. Een wonder. Een paar mensen hebben me op de dansvloer gekregen. Dit is het eerste jaar dat ik gedanst heb op het ledenfeest. Dus ja mag wel zeggen dat het een groot wonder is, want ik en dansen gaan niet zo goed samen. Het was een zeer plezante, leuke, toffe, ... avond. Het enige nadeel was wel dat ik pas om 4u30 thuis was. Het was dus ni de moeite om te gaan slapen. Want ging om 7u terug opstaan. Die resterende tijd dat ik thuis wakker was van diene nacht heb ik in alle stilte mijn kamer opgeruimd ( wat wel echt eens nodig was). Om 8u zondag morgend ben ik met de fiets vertrokken naar Berlare. Jaja met de fiest naar Berlare om te wandelen ook al heb ik diene nacht ni geslapen. Ik zag er eigenlijk de zondag nog redelijk goe uit. Na een dik uur rijden ben ik aan de startzaal toegekomen. Daar ben ik dan vertrokken met de gedachte 24km te doen maar dat veranderde al rap naar 18km en op de controle was het nog maar 12km. Tja ik was blijkbaar toch moe. Na 12km ben ik dan terug in de startzaal. En zoals gewoonlijk tegen iedereen ne goeiendag zeggen die ik ken ( wat redelijk veel was). En iets later ben ik vertrokken. Niet naar huis maar aan nog een toertje van 6km om het af te leren samen met Nicole. Da is iemand van de club die voor ne keer alleen was. En ben dan met haar nog dat toertje van 6 gedaan. Om 15u vertrek ik dan in Berlare richting thuis. Maar was nog ni goe weg en kwam mensen tegen die ik heel lang ni meer had gezien. Ik heb me omgedraait en ben nog effjes met hen terug mee binnen gegaan voor zo'n uurtje. Ben dan om 16u echt naar huis vertrokken. In dat uurtje da ik daar nog was. Waren er nog mensen die da ik kende maar zij herkende mij "niet". Ze heeft me herkent aan mijn trainigsvest da ik aan had van de club anders had ze me ni herkend. Zo lang geleden was het dat ik ze gezien had. De weg naar huis was veel langer dan de weg die ik opreed. Ik heb 22km gefietst naar Berlare en 33km gefietst van Berlare naar huis. Oeps heb een toertje van 11km omgereden. Ik was doodop want ik geraakte pressies ni voor uit en toch rij ik nog 11km rond.
    Ge moet daar dus GOE ZOT voor zijn. Ma ga afsluiten zodat ik kan ga slapen. Ah de foto's zijn van de wandeling in Berlare.

    Groetjes zotte mie
    Katrien












    27-01-2009 om 23:41 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.foto's van het ledenfeest
    het zijn vooral foto's van mij. Dus als ge me tegen komt toch ni te neig meer verschiet van mij.
    groetjes zotte mie










    27-01-2009 om 00:00 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    19-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.samenvatting van het wandeljaar 2008
    Het jaar 2008 was echt een super top jaar voor mij. Ik heb nog nooit zoveel gewandeld in een heel jaar. Ik ben wel fier op mijn eigen met mijn prestatie met het wandelen. De grote tochten die ik mee gedaan heb zijn de volgende
    16/02/08 4de winterwandeling in Vlassenbroek van W.S.V Baasrode voor 50kù
    08/03/08 Bavotocht van de Trekplosters Zellik-Asse voor wel 51km
    05/04/08 Euraudax Hobohem te Londerzeel voor 50km
    19/04/08 Wandelhappening 24ste Int. 60km van Merchtem De lustige wandelaars.
    03/05/08 Omloop Kluisbergen. 2dagen 50km wandelen dat tesamen effectief goed was voor 106km
    04/07/08 2de Ezeltocht rodom Bassevelde van VWV De Trekvogels Boekhoute voor 50km 's nachts wandelen.
    08/08/08 De dodentocht van V.Z.W Dodentocht Kadee Bornem voor 100km
    20/08/08 tot 23/08/08 De vierdaagse van de Ijzer. Ik heb 3dagen 33km en 1ne dag 19km gedaan.
    En als laatste 29/11/08 10de Horizontocht van W.S.V Horizon Opwijk voor 50km

    Voor de rest zijn het veel wandelingen tussen de 20 en 30km. Natuurlijk zijn er ook wandelingen die minder zijn. De kleinste afstand is 6km.
    Wandelen is niet mijn enige sport. Meestal combineer ik wandelen en fietsen met elkaar. Ik fiets meestal naar de wandeling en wandel dan nog een toertje van 20km. En als ik ni met de fiets ben dan met het openbaar vervoer of met de auto.

    Het wandeljaar 2008 liep ten einde en ook zo mijn 11de wandeljaar. Ja ge leest het goe ik heb al 11jaar gewandeld en ben nog lang ni van plan om te stoppen. In al die jaren heb ik een totaal bijeen gewandeld van 6211km gewandeld over 414 wandelingen.
    In het jaar 2008 heb ik 1959km gewandeld in 88 wandelingen. Dat betekent dat ik ongeveer 22,3km gemiddeld aflegde per wandeling.
    Ga afsluiten
    Groetjes Zotte mie
    Katrien

    19-01-2009 om 21:01 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    18-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wandelen in Gijzegem
    Hey,

    Het laatste wat ik heb geschreven was dat mijn computer kapot was. Ik heb hem nu al een dikke 10dagen terug. Van 29 december tot nu heb ik 4 wandelingen gedaan. Op 04/01 naar Sint-Amands bij WSV Ibis Puurs. Dan op 11/01 naar Moerzeke bij wandelclub 'T hoeksken Hamme en als laatst op 18/01, vandaag dus naar Gijzegem en Merchtem.

    Vandaag ben ik met de fiets naar Gijzegem gereden. De wandelclub Kadees Aalst organiseerde de Sint-Antoniustocht. Ik ben 's morgens om 7u20 thuis vertrokken met de fiets. Rond 8u was ik in de startzaal. Ik heb in Gijzegem 18km gewandeld. De company die ik had was heel goed. Wat de wandeling betreft heb ik toch iets van commentaar. Ik ben vroeg vertrokken dan was wat verwarring aan de controlepost van hoe moest ge nu gaan. Het was daar ne warre boel en de mensen van de kadees hebben het redelijk rap veranderd zodat het duidelijker was voor de wandelaars. Voor de rest viel het wel mee. Alleen het weer viel nog tegen. We hebben dus regen gehad en niet een klein beetje. Na de wandeling heb ik nog wat blijven hangen in de startzaal. Ergens 20 voor 14u ben ik in Gijzegem vertrokken met de bedoeling naar huis te gaan maar ben van gedacht verandert. In plaats van thuis te stoppen ben ik door gereden naar Merchtem. Jaja ik ben van Gijzegem naar Merchtem gereden. In Merchtem heb ik nog een 6km gewandeld. Dus besluit van deze dag. Intotaal 24km gewandeld en 30km gefietsd. Ik weet dat ik een beetje zot ben. Maar eens zo sportief.

    Volgende week ga ik bij de boerenkrijgstappers van Overmere op hun scheldebroektocht. Ook met de fiets ten zij ik tegen dan nog iemand vind waar ik mee mee kan rijden. Met de fiets is het heen en terug een 38km en dan nog een toertje wandelen. Ma ga afsluiten.
    Groetjes Zotte mie
    Katrien

    18-01-2009 om 21:54 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    06-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Computerproblemen
    Hey
    Ik heb een paar problemen met mijn computer. Op dinsdag 30 december is zowel mijne laptop als diene van mijn broer kapot gegaan. Hoe raar het ook is maar het is waar. Beide pc's op een en dezelfde dag kapot. Dus heb sins dan gene pc meer. Nu ben ik sins de zondag bij mijn moeder en mag op hare pc mijn mails nakijken en laat nu rap dit berichtje achter op mijn blog. Van zodra da ik mijne pc terug heb zal het verslag van mijn wandelingen met de eventuele foto's op de blog komen.

    Groetjes zotte mie
    Katrien

    06-01-2009 om 18:12 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    29-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.3 dagen wandelen
    hey

    Vrijdag na de kerststallentocht van Horizon ben ik verplicht thuis moeten blijven. Het was namelijk een familiefeest bij ons thuis en ik heb dan alles helpen gereed zetten en alles helpen klaar maken. Dus dan kon ik ni gaan wandelen in Bornem ma wandelen hoeft ook ni altijd want dan zou het op den duur ni meer plezant zijn. Maar ik heb diene dag toch 5km gedaan. Het is de traditie op het familiefeest van de Pierre's dat er een wandelingetje wordt gemaakt. En deze keer was ik de gids.

    Zaterdag ben ik naar Herne geweest om te wandelen. Ik ben in totaal 2u en 30 minuten onderweg geweest om van in Opstal tot in de startzaal in Herne te geraken. Ik heb een stuk met de fiets gedaan dan 1u en 51min met de trein en dan nog een stukje te voet. In Her ne heb ik 24km gedaan. Het was een mooie wandeling. Door rustig begaanbare banen met weinig verkeer. een een zeer prachtige ver zichten. Heb enkele foto's getrokken waar ik enkele ervan op de blog zal zetten. Ik heb wel geluk gehad, ik moest ni met de trein terug naar huis. Er waren mensen die me thuis wouden afzetten. Zo was ik een heel stuk rapper thuis.

    Zondag ben ik naar Puurs geweest om ook te wandelen. Maar ik had al van 's morgens pech. Mijne fiets was de zaterdag volledig afgespoten met de hogedrukreiniger. En heeft ne hele tijd in de garage staan uitdruppen en dan heeft mijn stiefvader nog wat aan zitten prutsen en buiten laten staan. Dus zondag morgend wou ik vertrekken en ik was mijn straat nog ni over of mijn ketting lag er al terug af. Conclusie was ketting, voorlicht, achterlicht, rem, kortweg ne bevroren fiets. Dan ben ik maar te voet vertrokken naar Puurs. Van uit Opstal is dat een goei 14km. Maar ik had dan toch nog geluk. Na een uur stappen hebben er mensen van de wandelclub van Baasrode me opgepikt.  Zo was ik rapper in Puurs en kon ik daar nog ne toer doen. IK heb daar nog 11km gedaan. In totaal heb ik 17km gedaan. Als ik volledig te voet naar Puurs en terug naar huis moest zou ik aan 28km gekomen zijn dat ik zou gewandeld hebben. Maar ik was wel content da ik  met die mensen kon meerijden. Zij hebben me ook terug thuis afgezet.

    Maandag ben ik in Nieuwenrode gaan wandelen met Geert. In Nieuwenrode hebben we de 15 gedaan. Het was wel plezant. Op de 2de controle zouden we normaal gezien 12km moeten gedaan hebben maar wij hadden er maar 1u35min over gedaan. We waren ergens onder weg een beetje verkeerd zonder dat we het wisten. Het was wel plezant. Ma zen nu weg.

    Groetjes zotte mie
    katrien














    29-12-2008 om 17:59 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    25-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.25 december Kerststallentocht
    Hey,

    Maandag, dinsdag, en woensdag heb ik een beetje gewerkt voor school. Da moet toevallig ook gebeuren. Wel iets wa ik ni graag doen en zeker ni tijdens de vakantie en zeker ni als ik het zo druk heb als nu.

    Donderdag 25 december was het wandeling van Horizon Opwijk. Ja van de club waar ik lid ben. Ik had jammer genoeg al problemen van 's morgens vroeg. Mijne fiets begaf het een beetje. Het lag aan de versnelling en aan de ketting. Ik heb dus naar mijn vader moeten bellen zodat hij mij kon komen halen. Anders moest ik een dik uur stappen om op de start te geraken en daar had ik geen zin in. Het was ne toffe dag. Mijn taak was de inschrijfkaarten sorteren volgens club en hun club nummer. Ni echt zo een tof werkje maar het moet ook gedaan worden. Ik heb een paar keer dezelfde vraag gekregen. Namelijk: moet gij ni mee zingen in het koor? Ik heb toen als antwoord gegeven dat ik ni kan zingen en dat ik nog ni direkt mee zou zingen met het zangkoor. Maar Ik kan nu wel zeggen dat het geen wat ik gezegd heb ni juist is. De laatste 2 keer dat er gezongen werd heb ik mee gedaan. De eerste keer stond ik achteraan het zangkoor en de tweede keer stond ik helemaal vooraan. Dus de kans zit er in dat als ik volgend jaar aanwezig ben op de kerststallentocht na valavond en / of de kerststallentocht dat ik mee zou zingen met het koor. Voor de mensen da me ni willen geloven, wat ik alvoorhand wist heb ik foto's laten trekken. En ik heb zelf ook foto's getrokken, ni alleen van het zangkoor maar van heel de startzaal.
    We hebben intotaal op deze tocht 1790 wandelaars mogen ontvangen. Op de tocht van zaterdag hebben we een 587 wandelaars ontvangen. Ik ga afsluiten maar eerst nog een paar fotookes op de blog zetten.

    groetjes zotte mie en voor iedereen
    een zallig kerstmis en een gelukkig nieuwjaar
    een goede gezondheid en alles wat men maar wensen kan
    Katrien


















    25-12-2008 om 21:44 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Foto


    Archief per maand
  • 07-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 06-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 01-2008

    Foto

    Mijn foto links
  • 2009
  • 2010; 2011; 2012; 2013
  • Vakantie 09, 10 en 11

  • Foto

    Wandelvrienden
  • blog van Guy Verhelst
  • blog van alfred en lou
  • blog van Maaike Vancoppenolle
  • blog van Joost Vancoppenolle
  • Blog van Jipie
  • Blog van Kris
  • Blog van Ludo Depoortere
  • Blog van Johnny Cloesen
  • Blog van Freddy Persoone

  • blog van Alain Putman
  • blog van Steven Jaspers
  • Foto's van Steven Jaspers
  • Blog van Helga Van den Steen
  • Foto’s van Helga Van den Steen
  • Blog van Patrick Vanderstukken
  • Foto’s van Patrick Vanderstukken

  • Blog van Ronny en Linda
  • Blog van Jeroen en Kristel
  • Foto's van Paul Baestaens
  • Foto’s van Andy Huwe
  • Foto's van Chris en Anny
  • Foto's van Willy en Mary
  • Foto's van Marc Lauwaert
  • foto's van Nestor
  • Foto’s van Rene Smets

    Foto

  • Foto's Marc De Coster
  • Luc Vaes
  • Foto's van Johnny Cloesen
  • Foto's van Dirk Heylen

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs