Foto
Inhoud blog
  • Weer lang geleden
  • Toinetocht Diepenbeek 03/03/2013
  • Nationale Wandeldag te Overmere Donk 24/02/2013
  • Ingelmunster en Nalinnens
  • Het pajottenland op zen mooist Elingen 17/02/2013
  • Baasrode 16/02/2013
  • Ernage: Marche des Abbayes 09/02/2013
  • Jong Manneke Pis naar Oud Manneke Pis (Brussel-Geraardsbergen) 27/01/13
  • Winterwandeling te Kluisbergen 19/01/2013
  • Wandeltocht in de Citaldel van Namen 13/01/2013
    Foto
    Mijn favorieten
  • aktivia
  • wandelgazette
  • marching
  • beneluxwandelen
  • photo marche
  • Euraudax
  • W.S.V. De Kadodders Sint Katelijne Waver
  • De Lachende Klomp Nieuwkerken Waas
  • Reynaertstappers Belsele
  • W.S.V. De Kadees Aalst
  • W.S.V. Baasrode
  • Opsinjoorke Mechelen
  • W.S.V. De Vossen Buggenhout
  • W.S.V. De Hopbelletjes Opwijk
  • W.S.V. Horizon Opwijk
  • WAK Sleidinge
  • De Kwartels Assenede
  • De Grashoppers Keiberg
  • Goede Doel Stappers
    Foto
    Laatste commentaren
  • 't Was lang geleden (Luc & Hilde)
        op Weer lang geleden
  • Dag Katrien, (SMETS RENE)
        op Toinetocht Diepenbeek 03/03/2013
  • Bewondering (G.U.Y.)
        op Jong Manneke Pis naar Oud Manneke Pis (Brussel-Geraardsbergen) 27/01/13
  • Goe Bezig (SMETS RENE)
        op Maand mei
  • verrast (SMETS RENE)
        op
  • Foto
    Gastenboek
  • Ben is op bezoek geweest. (I like it)
  • Hallo
  • dag Katrien
  • hoi
  • blog

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Foto
    Foto
    Foto
    Heerlijk zijn de velden,
    zacht is de zee, zoet is het strand,
    zalig lang de dag, aanhalig de vrouwen,
    welig de kudden,
    haast opgedroogd het moeras,
    God schept vreugde in kalmte,
    de duivel stookt graag onrust,
    iedereen snakt naar eerbetoon,
    maar de machtige - 
    zijn einde is onmacht.
    een jonge grote afstand wandelaarster (Zotte mie)

    16-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Broechem
    Hey,

    Om 5u30 ongeveer thuis vertrokken met de auto richting Broechem. Helaas wist ik niet dat de afrit 19 Massenhove afgesloten was dus kon nog 20minuten rond rijden via Herentals. Na een uur en 10 minuten rijden in Broechem aan startzaal toe gekomen. Nog parkeren en ik kon me gaan inschrijven. Een paar mensen nog goeiendag zeggen en om 7u ben ik vertrokken aan tochtje van 50km. Er waren 5 controleposten. De eerst was terug in de zaal na een klein 10km wandelen. Lusje ging door Zevenbergenbos zo door Ranst om terug te komen via voetbalterrein van Broechem. In de zaal nog iets gegeten en was al tijd om terug te vertrekken. Nu gingen we naar Oelegem voor volgende controle op 18,2km. Geregeld konden de wandelaars de autostrade zien of horen en dit terwijl we langs rustige wegen liepen of door de natuur. Van Oelegem ging het naar Viersel. Hier zaten we iets over half weg. Dus het was ok middag tegen wanneer ik daar was en natuurlijk was het er immens druk. Ik heb toch nog een stoeltje gevonden voor even op te kunnen zitten. Na een consumptie gedronken te hebben was het tijd om de tocht verder te zetten. Nu was het 6,3km naar Emblem via de Kleine Nete. Ik lieg niet bijna de volledige 6,3km liepen we er naast. In Emblem moesten een paar afstanden een lusje maken ook de 50. Wij van de grootste afstand moesten ok de grootste lus maken en dat was eentje van 9km. De lus ging naar Kessel om door Kesselse heide en het dorpje te trekken zo terug naar Emblem. Meeste afstanden moesten maar dikke 3 meer doen behalve de 2 grootste die mochten nog dikke 7 doen. Moest die 7 nog op iets trekken ok maar was het slechtste stuk van allemaal. Het was geen al te slechte tocht maar ook zeker niet om over te stoefen. Om iets voor 17u ben ik dan binnen gesukkeld van een lange 50km.

    Foto's heb ik niet getrokken. Dat zal voor volgende tocht zijn en dat is de 60km van Merchtem.
    Groetjes Katrien
    Zottemie

    16-04-2012 om 13:41 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    15-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wolvertem, Diepenbeek, Spalbeek, Baardegem, Stekene
    01/04 Wolvertem
    Vandaag wekker om 8u gezet maar was weer vroeger wakker en wat vroeger vertrokken naar wandeling te Wolvertem van de Cracks. De start was in de Sportschuur. Ik heb de tocht samen met mijn vader gedaan, eentje van 20km. De eerste controle was te Meise aan het zwembad, hier moesten we 2 keer komen en de andere post was te Ossel in den Osselstar. De tocht op zich, ik moet eerlijk zen, was niet fameus. Naar een andere tocht verder weg kon ik niet gaan moest later deze dag nog weg.

    02/04 Diepenbeek
    Wekker liep vroeg af om de trein te halen van iets na 8u te Dendermonde. De nmbs bracht me naar Brussel Noord om over te stappen op ne andere trein die me dan tot in Diepenbeek bracht. Maar zoals he tegenwoordig bij nmbs gaat, treinen en op tijd dat lukt dus niet. Nu viel mee was maar een klein 6 minuten. Ik moest maar 1 keer overstappen alle geluk anders is de kans groot dat je dan meestal de volgende verbinding mist. Van in Diepenbeek waar ik toe kwam iets na 10u moest ik nog een kleine 3km naar de startzaal stappen. Op moment dat ik aan de laatste paar 100m moest doen zag ik dat Rene en companie juist vertrokken. Me nog ingeschreven en vertrokken aan 21km. Eerste stukje langs autostrade om naar Strijdbeenmolen te gaan om zo na splitsing met 6km de velden in te duiken. Net voor controle staken we de Demer nog over. De 21 en 17km maakten hier een lusje. De 21 moest 8,4 doen en 17 was minder, de lus ging door domein Schoonbeekbos en Waterbrucht van Schoonbeek om zo terug de Demer over te steken en aan de controlepost terug te komen. Nu reste ons nog een 6km naar binnen. Het was een prachtige tocht en telkens ik met René en Marina op stap ben leer ik nog meer mensen kennen die kanten, zoals de toffe mensen Hugo en Marleen van club van Sint truiden. Het was weer een Prachtige dag met toffe mensen en goeie tocht onder een stralende hemel. Wat moet ne wandelaar nog meer hebben.

    Het Paasweekend heb ik niet gewandeld maar wel andere toffe zaken. Foto's zen te vinden op volgende link:

    10/04 Spalbeek
    Rond half 11 te Spalbeek toegekomen voor een klein tochtje. Ik heb er een lusje van 12km gedaan. Maar moest natuurlijk eerst kunnen vertrekken. Ik wist niet dat het de club was van Pierre. Dus eerst nog een babbeltje gedaan voor ik vertrok. Na dikke 6km kwamen we te Kremt waar als we wouden een vrije rustpost in een cafeetje hadden in centrum. Tot hier was het al een prachtige tocht. In Cafeetje kon het me niet laten en heb ne goeie Tripel Karmeliet gedronken. Nog een dik uurtje stappen en we waren binnen. Ik ben iets na 13u binnen gesukkeld en heb het nog redelijk droog gehouden. In startzaal nog wat gebabbeld om om 18u was het wel tijd om naar huis te rijden. 

    11/04 Baardegem
    Vandaag nog is afgesproken met de gebroeders Keyser. De kadees aalst organiseerde hun midweektocht. Vertrekken in zaal ons huis en rustpost in schooltje iets verder op. Het was een prachtig parcour maar weer viel toch wat tegen. Eerste stuk was droog, op de lus kregen we onze eerst bui over ons, en stuk terug naar binnen zijn we doorweekt geworden maar de laatste 500m hadden we nog effe zon.

    12/04 Stekene
    Vandaag moest ik vroeg uit mijn nest, had ergens een afspraak. In namiddag kan ik toch niet slapen en ben dan maar naar Stekene gereden. Daar heb ik nog een prachtige 12 gedaan en ook hier konden we het niet droog houden. Met een 500 wandelaars moesten ze het content stellen. Door het weer zijn er niet meer geweest. Het was een prachtige wandeling.

    Groetjes Katrien
    Zottemie

    15-04-2012 om 05:10 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maart

    10/03 Ronse

    Om 6u zaterdagmorgen had ik gedaan met werken en stonden de gebroeders de Keysers me op te wachten. Van op mijn werk reden we door naar Ronse voor de Super Klype tocht. Ik heb de 60km niet gedaan. Ik vond de combinatie voetbal, werken en de 60km wandelen in de Vlaamse ardennen net wat te veel van het goeie. De 35km was zo al zwaar genoeg. Het was een mooi prachtig parkour.

    11/03 Mechelen

    Zondagvoormiddag werd ik om 11u wakker gebeld. Ik had me maar 4u overslapen. Tja het zou nodig geweest zijn he. Rap nog vertrokken naar Mechelen. Daar heb ik nog een 12km gedaan. Het was nog een mooie 12km met een prachtige Lora.

    14/03 Oppuurs

    Woensdag na mijn werk door gereden naar Oppuurs waar Kwik Bornem een van hun midweektochten organiseerde. Ik heb er 18km gewandeld. De controle was in Lippelo. Het was een schoon tochtje. Iets na de middag was ik thuis en kon ik een paar uurtjes slapen.

    17/03 Nieuwenrode

    Zaterdag morgen met de ploeg gezamenlijk gaan ontbijten. Nadien naar huis, de auto in en dan door gereden naar Nieuwenrode. Daar heb ik nog een 20 gewandeld rustig op het gemak.

    18/03 Kapelle op den Bos

    Zondag eerst uit geslapen en dan bij de wandelclub De Ochtendgloren Kapelle op den Bos gaan wandelen. Ik heb er de 7 gaan. Ja 7km. Ik moest in de namiddag nog naar Dendermonde. Ik heb er deelgenomen aan Dwars door Dendermonde, een loopwedstrijdje. Het meest dat je kon lopen was 10km. Natuurlijk heb ik de 10km gedaan. Op deze 10km heb ik een mooie tijd van 51minuten en 6 seconde neergezet. Volgende uitdaging is de 10 miles van Antwerpen. Daar is het doel uitlopen en als gaat tijd van 1uur 35minuten te verbeteren.

    21/03 Leeuwergem

    Het begint traditie te worden om elke 3de woensdag van de maand naar Zottegem te gaan wandelen. Deze maand organiseerde Egmont in Leeuwergem met controle te Grotenberg. We hebben er 14km gedaan.

    24/03 Evrehailles

    Zaterdagmorgen om 6u werd ik door de gebroers Keyser op gepikt om door te rijden naar Evrehailles. De grootste afstand die je kon doen is 42 die in werkelijkheid maar 37 was. Op zich ook al een behoorlijke afstand. Nog voor we goed warm gelopen waren kregen we de zwaarste klim al onder onze voeten gesmeten. Het schilde niet veel of je stond gewoon stil zo stijl was het. Nog voor we boven waren hadden we het goed warm gekregen. Het weer was ons ook zeer goed gezind en zo konden we onder een stralende hemel wandelen. We gingen van het ene dorpje naar het andere. We gingen tot in Crupet om zo terug te keren via de Poilvache. Daar hebben ze het ons ook niet al te gemakkelijk gemaakt. Het was een zalige dag.

    25/03 Gooik

    Normaal gezien slaap ik zondag een beetje uit maar vandaag was het totaal anders. Afspraak om 6u30 aan inschrijving te Gooik. Om dan te vertrekken aan de tocht van 50km. Van Gooik gingen we naar Neigem zo verder naar Oetingen en Leerbeek. Te leerbeek maakten we een lusje van dikke 9km. De pijlen leiden ons na de 2de keer Leerbeek terug naar Oetingen om zo terug in Neigem uit te komen. Te Neigem moesten we nog een lusje maken in Neigembos voor dat we naar binnen mochten. En na 3 keer te Neigem controle te hebben mochten we dan naar binnen gaan. Het was een prachtige dag om een super weekend af te sluiten. Nog wat na praten in de zaal en dan was tijd om naar huis te gaan en weekend zat er op.

    26/03 Nieuwerkerken

    Maandag morgen mocht ik niet uitslapen. Ik werd tegen 6u50 in Mechelen verwacht voor naar Nieuwerkerken door te rijden. Een schoon tripje van dik uur rijden. Grootste afstand was 21km die we dan ok gedaan hebben. Het was ’s morgens nog zeer frisjes maar van zodra ons Lorake er door kwam was het genieten. De tocht zelf was niet al te denderend.

    28/03 Zingem

    Woensdag uit geslapen van nachtje werken. Ik was nog op tijd wakker voor nog een tochtje te doen. Vandaag ging dat tochtje door te Zingem bij de Scheldestappers. Om half 4 in namiddag ben ik nog aan 15km vertrokken. De eerste 7,6km was prachtig door natuurgebied, juist een klein stukje om naar de controle post te gaan. De controle bevond zich in een schooltje te Asper Gavere. Hier maakte we een lusje van 6km zeer rustig op geasfalteerde baantjes en langs de schelde. Terug op de controle post was alles al zo goed als opgeruimd maar kreeg toch nog wat om te drinken. Moest nog 1,4 doen naar binnen en ook deze was magnifiek. We kwamen gewoon nog ne km door velden. Nog ne laatste dag van ons Lorake kunnen genieten op een prachtig parcour.

    31/03 Aalst

    Vandaag nog is een euraudaxtocht mee gedaan. Ik heb er 1 lus van 25km gedaan. We zijn om 11u vertrokken en na ongeveer 4u half wandelen waren we terug binnen. Het was een prachtige lus door natuur langs kanten van Affligem, Meldert, Erembodegem. Na de 25km nog mee gegeten en daarna naar huis om mijn nestje in te kruipen.

    Groetjes Katrien

    Zottemie

    15-04-2012 om 04:46 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)


    Foto


    Archief per maand
  • 07-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 06-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 01-2008
  • 09-2005

    Foto

    Mijn foto links
  • 2009
  • 2010; 2011; 2012; 2013
  • Vakantie 09, 10 en 11

  • Foto

    Wandelvrienden
  • blog van Guy Verhelst
  • blog van alfred en lou
  • blog van Maaike Vancoppenolle
  • blog van Joost Vancoppenolle
  • Blog van Jipie
  • Blog van Kris
  • Blog van Ludo Depoortere
  • Blog van Johnny Cloesen
  • Blog van Freddy Persoone

  • blog van Alain Putman
  • blog van Steven Jaspers
  • Foto's van Steven Jaspers
  • Blog van Helga Van den Steen
  • Foto’s van Helga Van den Steen
  • Blog van Patrick Vanderstukken
  • Foto’s van Patrick Vanderstukken

  • Blog van Ronny en Linda
  • Blog van Jeroen en Kristel
  • Foto's van Paul Baestaens
  • Foto’s van Andy Huwe
  • Foto's van Chris en Anny
  • Foto's van Willy en Mary
  • Foto's van Marc Lauwaert
  • foto's van Nestor
  • Foto’s van Rene Smets

    Foto

  • Foto's Marc De Coster
  • Luc Vaes
  • Foto's van Johnny Cloesen
  • Foto's van Dirk Heylen

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs