Foto
Inhoud blog
  • Weer lang geleden
  • Toinetocht Diepenbeek 03/03/2013
  • Nationale Wandeldag te Overmere Donk 24/02/2013
  • Ingelmunster en Nalinnens
  • Het pajottenland op zen mooist Elingen 17/02/2013
  • Baasrode 16/02/2013
  • Ernage: Marche des Abbayes 09/02/2013
  • Jong Manneke Pis naar Oud Manneke Pis (Brussel-Geraardsbergen) 27/01/13
  • Winterwandeling te Kluisbergen 19/01/2013
  • Wandeltocht in de Citaldel van Namen 13/01/2013
    Foto
    Mijn favorieten
  • aktivia
  • wandelgazette
  • marching
  • beneluxwandelen
  • photo marche
  • Euraudax
  • W.S.V. De Kadodders Sint Katelijne Waver
  • De Lachende Klomp Nieuwkerken Waas
  • Reynaertstappers Belsele
  • W.S.V. De Kadees Aalst
  • W.S.V. Baasrode
  • Opsinjoorke Mechelen
  • W.S.V. De Vossen Buggenhout
  • W.S.V. De Hopbelletjes Opwijk
  • W.S.V. Horizon Opwijk
  • WAK Sleidinge
  • De Kwartels Assenede
  • De Grashoppers Keiberg
  • Goede Doel Stappers
    Foto
    Laatste commentaren
  • 't Was lang geleden (Luc & Hilde)
        op Weer lang geleden
  • Dag Katrien, (SMETS RENE)
        op Toinetocht Diepenbeek 03/03/2013
  • Bewondering (G.U.Y.)
        op Jong Manneke Pis naar Oud Manneke Pis (Brussel-Geraardsbergen) 27/01/13
  • Goe Bezig (SMETS RENE)
        op Maand mei
  • verrast (SMETS RENE)
        op
  • Foto
    Gastenboek
  • Ben is op bezoek geweest. (I like it)
  • Hallo
  • dag Katrien
  • hoi
  • blog

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Foto
    Foto
    Foto
    Heerlijk zijn de velden,
    zacht is de zee, zoet is het strand,
    zalig lang de dag, aanhalig de vrouwen,
    welig de kudden,
    haast opgedroogd het moeras,
    God schept vreugde in kalmte,
    de duivel stookt graag onrust,
    iedereen snakt naar eerbetoon,
    maar de machtige - 
    zijn einde is onmacht.
    een jonge grote afstand wandelaarster (Zotte mie)

    18-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wandelen in Gijzegem
    Hey,

    Het laatste wat ik heb geschreven was dat mijn computer kapot was. Ik heb hem nu al een dikke 10dagen terug. Van 29 december tot nu heb ik 4 wandelingen gedaan. Op 04/01 naar Sint-Amands bij WSV Ibis Puurs. Dan op 11/01 naar Moerzeke bij wandelclub 'T hoeksken Hamme en als laatst op 18/01, vandaag dus naar Gijzegem en Merchtem.

    Vandaag ben ik met de fiets naar Gijzegem gereden. De wandelclub Kadees Aalst organiseerde de Sint-Antoniustocht. Ik ben 's morgens om 7u20 thuis vertrokken met de fiets. Rond 8u was ik in de startzaal. Ik heb in Gijzegem 18km gewandeld. De company die ik had was heel goed. Wat de wandeling betreft heb ik toch iets van commentaar. Ik ben vroeg vertrokken dan was wat verwarring aan de controlepost van hoe moest ge nu gaan. Het was daar ne warre boel en de mensen van de kadees hebben het redelijk rap veranderd zodat het duidelijker was voor de wandelaars. Voor de rest viel het wel mee. Alleen het weer viel nog tegen. We hebben dus regen gehad en niet een klein beetje. Na de wandeling heb ik nog wat blijven hangen in de startzaal. Ergens 20 voor 14u ben ik in Gijzegem vertrokken met de bedoeling naar huis te gaan maar ben van gedacht verandert. In plaats van thuis te stoppen ben ik door gereden naar Merchtem. Jaja ik ben van Gijzegem naar Merchtem gereden. In Merchtem heb ik nog een 6km gewandeld. Dus besluit van deze dag. Intotaal 24km gewandeld en 30km gefietsd. Ik weet dat ik een beetje zot ben. Maar eens zo sportief.

    Volgende week ga ik bij de boerenkrijgstappers van Overmere op hun scheldebroektocht. Ook met de fiets ten zij ik tegen dan nog iemand vind waar ik mee mee kan rijden. Met de fiets is het heen en terug een 38km en dan nog een toertje wandelen. Ma ga afsluiten.
    Groetjes Zotte mie
    Katrien

    18-01-2009 om 21:54 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    06-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Computerproblemen
    Hey
    Ik heb een paar problemen met mijn computer. Op dinsdag 30 december is zowel mijne laptop als diene van mijn broer kapot gegaan. Hoe raar het ook is maar het is waar. Beide pc's op een en dezelfde dag kapot. Dus heb sins dan gene pc meer. Nu ben ik sins de zondag bij mijn moeder en mag op hare pc mijn mails nakijken en laat nu rap dit berichtje achter op mijn blog. Van zodra da ik mijne pc terug heb zal het verslag van mijn wandelingen met de eventuele foto's op de blog komen.

    Groetjes zotte mie
    Katrien

    06-01-2009 om 18:12 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    29-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.3 dagen wandelen
    hey

    Vrijdag na de kerststallentocht van Horizon ben ik verplicht thuis moeten blijven. Het was namelijk een familiefeest bij ons thuis en ik heb dan alles helpen gereed zetten en alles helpen klaar maken. Dus dan kon ik ni gaan wandelen in Bornem ma wandelen hoeft ook ni altijd want dan zou het op den duur ni meer plezant zijn. Maar ik heb diene dag toch 5km gedaan. Het is de traditie op het familiefeest van de Pierre's dat er een wandelingetje wordt gemaakt. En deze keer was ik de gids.

    Zaterdag ben ik naar Herne geweest om te wandelen. Ik ben in totaal 2u en 30 minuten onderweg geweest om van in Opstal tot in de startzaal in Herne te geraken. Ik heb een stuk met de fiets gedaan dan 1u en 51min met de trein en dan nog een stukje te voet. In Her ne heb ik 24km gedaan. Het was een mooie wandeling. Door rustig begaanbare banen met weinig verkeer. een een zeer prachtige ver zichten. Heb enkele foto's getrokken waar ik enkele ervan op de blog zal zetten. Ik heb wel geluk gehad, ik moest ni met de trein terug naar huis. Er waren mensen die me thuis wouden afzetten. Zo was ik een heel stuk rapper thuis.

    Zondag ben ik naar Puurs geweest om ook te wandelen. Maar ik had al van 's morgens pech. Mijne fiets was de zaterdag volledig afgespoten met de hogedrukreiniger. En heeft ne hele tijd in de garage staan uitdruppen en dan heeft mijn stiefvader nog wat aan zitten prutsen en buiten laten staan. Dus zondag morgend wou ik vertrekken en ik was mijn straat nog ni over of mijn ketting lag er al terug af. Conclusie was ketting, voorlicht, achterlicht, rem, kortweg ne bevroren fiets. Dan ben ik maar te voet vertrokken naar Puurs. Van uit Opstal is dat een goei 14km. Maar ik had dan toch nog geluk. Na een uur stappen hebben er mensen van de wandelclub van Baasrode me opgepikt.  Zo was ik rapper in Puurs en kon ik daar nog ne toer doen. IK heb daar nog 11km gedaan. In totaal heb ik 17km gedaan. Als ik volledig te voet naar Puurs en terug naar huis moest zou ik aan 28km gekomen zijn dat ik zou gewandeld hebben. Maar ik was wel content da ik  met die mensen kon meerijden. Zij hebben me ook terug thuis afgezet.

    Maandag ben ik in Nieuwenrode gaan wandelen met Geert. In Nieuwenrode hebben we de 15 gedaan. Het was wel plezant. Op de 2de controle zouden we normaal gezien 12km moeten gedaan hebben maar wij hadden er maar 1u35min over gedaan. We waren ergens onder weg een beetje verkeerd zonder dat we het wisten. Het was wel plezant. Ma zen nu weg.

    Groetjes zotte mie
    katrien














    29-12-2008 om 17:59 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    25-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.25 december Kerststallentocht
    Hey,

    Maandag, dinsdag, en woensdag heb ik een beetje gewerkt voor school. Da moet toevallig ook gebeuren. Wel iets wa ik ni graag doen en zeker ni tijdens de vakantie en zeker ni als ik het zo druk heb als nu.

    Donderdag 25 december was het wandeling van Horizon Opwijk. Ja van de club waar ik lid ben. Ik had jammer genoeg al problemen van 's morgens vroeg. Mijne fiets begaf het een beetje. Het lag aan de versnelling en aan de ketting. Ik heb dus naar mijn vader moeten bellen zodat hij mij kon komen halen. Anders moest ik een dik uur stappen om op de start te geraken en daar had ik geen zin in. Het was ne toffe dag. Mijn taak was de inschrijfkaarten sorteren volgens club en hun club nummer. Ni echt zo een tof werkje maar het moet ook gedaan worden. Ik heb een paar keer dezelfde vraag gekregen. Namelijk: moet gij ni mee zingen in het koor? Ik heb toen als antwoord gegeven dat ik ni kan zingen en dat ik nog ni direkt mee zou zingen met het zangkoor. Maar Ik kan nu wel zeggen dat het geen wat ik gezegd heb ni juist is. De laatste 2 keer dat er gezongen werd heb ik mee gedaan. De eerste keer stond ik achteraan het zangkoor en de tweede keer stond ik helemaal vooraan. Dus de kans zit er in dat als ik volgend jaar aanwezig ben op de kerststallentocht na valavond en / of de kerststallentocht dat ik mee zou zingen met het koor. Voor de mensen da me ni willen geloven, wat ik alvoorhand wist heb ik foto's laten trekken. En ik heb zelf ook foto's getrokken, ni alleen van het zangkoor maar van heel de startzaal.
    We hebben intotaal op deze tocht 1790 wandelaars mogen ontvangen. Op de tocht van zaterdag hebben we een 587 wandelaars ontvangen. Ik ga afsluiten maar eerst nog een paar fotookes op de blog zetten.

    groetjes zotte mie en voor iedereen
    een zallig kerstmis en een gelukkig nieuwjaar
    een goede gezondheid en alles wat men maar wensen kan
    Katrien


















    25-12-2008 om 21:44 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    22-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.deze week
    Hey
    Wat heb ik deze week allemaal gedaan. Veel te veel voor goe te zijn. Maandag en dinsdag had ik nog examens. Vanaf de dinsdag 11u ben ik van school vanaf en is het dus vakantie. Alleen vrijdag moet ik nog effjes naar school voor mijn rapport te gaan halen, dat duurt toch maar 5minuutjes bij mij. Woensdag en donderdag was ik thuis en ook weer ni. Dan zou ik eigenlijk gerust moeten hebben maar dat is ni gebeurt. Die dagen ben ik van hier naar ginder gereden met mijne fiets. Van alles en nog wat wegbrengen bij mensen van de wandelclub in opdracht van mijn vader. Donderdagavond ben ik nog naar de film Australia gaan zien met iemand van school. Ik trakteerde voor mijne verjaardag. Vrijdag moest ik weer vroeg uit de veren voor de zalen gereed te zetten voor de wandeling van zaterdag. Diene avond dus achter mijn fantatisch rapport van 82% gaan en gaan eten voor mijne verjaardag want ik zen diene dag 17jaar geworden.

    Zaterdag was het een avondwandeling. Ik was al aanwezig in de startzaal van half 14. De eerste wandelaars zijn vertrokken rond de klok van 14u, dat was dus 2uur te vroeg want in inschrijvingen zijn eigenlijk maar vanaf 16u. Ik was aanwezig en aan het helpen tot 23u. Iets later ben ik naar huis gegaan want ik was stik kapot. De wandelaars konden op regelmatige tijdstippen luisteren naar het zangkoor dat verschillende kerstliederen bracht. Het zangkoor werd begeleid door een accordeonist. Die accordeonist speelde wel de hele avond door muziek. Het was een geweldige avond, we hebben net geen 600 wandelaars ontvangen maar we zijn wel content met het aantal.

    Zondag mocht ik met mensen van uit Nijverseel meerijden naar Wichelen om daar een wandeling te maken. De wandelclub de schooiers van Wichelen organiseerde  de 11de schooiertocht. Ik heb de 12km die uitkwam op 13km gedaan. Het was een mooie toch langs rustige veldbaantjes met wat modder. Modder hoort er bij zeker deze tijd van het jaar. En ergens ver op het einde kreeg je nog een gratis glühwein. Voor mij was de tocht meer dan geslaagd. Maar de zondag was nog niet om voor mij en voor vele horizonleden.
    In de namiddag stond er nog een groepswandeling op het programma bij zo'n 150 horizonleden. Deze leden kwamen tegen 16u samen in de schuur van Hof ten Hemelrijk te Opwijk. Om iets na 16u zijn we dan vertrokken voor een goeie 6km in Opwijk om ergens halverwegen te pauzeren. Daar kreeg iedereen (die da wou natuurlijk) een glühwein. Iets later hebben we onze toch voort gezet terug richting de schuur. In de schuur hebben we allemaal gesamelijk het avond maal benuttigd dat werd voor zien door de club zelf met achter af nog een dessert. En dan nog wat gezellig bij kletsen.

    Dit was mijn weekje. Zoals je ziet een beetje druk ma ik vind da ni erg. Nu 'sluit' ik me 3dagen op in mijn kamertje zodat ik kan werken voor school. Wat ik de rest van de week ga uitspoken zal je volgende week wel lezen en misschien wel met enkele foto's er bij.
    Groetjes zotte mie
    Katrien

    22-12-2008 om 12:48 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    16-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.af gelopen weekend
    Hey,

    Hier is alles goed. De examens zijn voorbij, da werd tijd. Ik heb 12 examens gedaan in 8dagen.
    Het weekend dat gepasseerd is heb ik de zaterdag geleerd dus ben ik van heel de dag niet buiten geweest. Zondag ben ik van heel de dag ni thuis geweest. Dus dat heeft mekaar wel gecompenseerd. Zondag ben ik om 20 na 7 's morgens vertrokken met mijne fiets om 12km te rijden. Na die 12km was ik in Wolvertem aan de Fusieschool. Daar was de startplaats voor de wandeling van de wandelclub Fluitekruid. Daar heb ik 16km gedaan maar ik moest wel mijne turbo op zetten want ik moest tussen 12u en kwart na 12 thuis zijn. Dan had ik tijd tot kwart na 13 om te eten en me klaar te maken voor de match. De match ging door in Beervelde. Ik heb een hele match gespeeld wa heel tof is maar op het einde was ik al aan het manken.
    Aan het manken? Ja, aan het manken, de tegenstanders hebben ons niet gespaard. De een na de andere werd er onder uit geschot of kreeg ne schot tegen haar enkels of schenen en zo door. Bij mij was dat ze op mijn 2 voeten hadden gestaan, ne trap tegen mijn voeten. En dan heb ik nog iets tegen mijn tanden gekregen. Geziet het was een gevaarlijke match. Maar toch we zijn gewonnen. Namelijk met 0 - 2

    groetjes zotte mie
    en hopelijk tot op de 20ste of 25ste december in Opwijk
    Katrien

    16-12-2008 om 13:13 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.foto's van mij
    Hey,
    Als je nog grappige foto's wilt zien van mij moet ge naar Horizon Opwijk schotelt winterse tocht door de Faluintjesstreek voor en dan klik je op fotoreportage met er achter Paul Baestaens. Ik sta wel geteld 13keer op de foto in die reportage en het zijn natuurlijke grappige foto's. Ik krijg normaal gezien nog foto's door gestuurd maar dat kan nog effjes duren. Het zijn natuurlijk allemaal foto's van de 29ste november van tijdens de 50km.

    Vandaag 7december ben ik naar Vollezele gaan wandelen. Ik heb bijna 2uur op de trein gezeten. Wat normaal gezien verlore tijd zou zijn was het deze keer niet voor mij. Ik heb mijn boeken mee gedaan om te kunnen leren voor de examens van maandag. Ik heb daar in Vollezele maar de 8 gedaan. Ja ge leest het goe maar 8km. Da is het nadeel van examens en van bijna 2uur op de trein moeten zitten. Maar het was prachtig. Super rustig, prachtige natuur, veldbaantje vol modder. Kortom geweldige tocht.

     Vrijdag 5 december zijn we gewonnen met de voetbal tegen Lutterzele. Het was ni gemakkelijk ma het is ons toch gelukt. volgend weekend spelen we die afgelaste match tegen de goalgetters. Da is die match waar we maar ne halve match hebben gespeel in de sneeuw.

    Groetjes zotte mie
    Katrien

    07-12-2008 om 17:09 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    06-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.planning voor de maand december
    Hey,
    De maand november is al weer om. Het was voor mij een geslaagde maand. Zeker voor het laatste weekend van de maand november. Dan heb ik zaterdags 50km gewandeld en nog 4u wa geholpen, gebabbeld en gezeten. Zondags ben ik ook nog gaan wandelen ook al was het zeer slecht weer.
    Nu de maand december is aan gebroken. Een maand met nog 2 wandelingen van de club, mijn verjaardag, examens en feestjes. En daar ergens tussen door nog gewoon wandelen. Ik heb examens van de 5de tot de 16de december. Vanaf dinsdagnamiddag 16december ben ik dus thuis tot volgend jaar januari. Maar genoeg daarover. Hier onder vind je een lijst terug waar ik hoogst waarschijnlijk zal gaan wandelen.

    ZONDAG-DIMANCHE 07/12/2008

    VOLLEZELE (VLAAMS-BRABANT) 07.30-15.00u
    Parel van het Pajottenland6-8-12-15-20-27-32 km
    Organisator: PAREL VAN HET PAJOTTENLAND (254)
    Start: De Carrousel, Molenstraat 20, Vollezele.

    ZATERDAG-SAMEDI 13/12/2008

    HAMME (OOST-VLAANDEREN) 08.00-15.00
    Durmetocht - 36 jaar wintertochten5-10-15-20 km
    Organisator: W.S.V. 'T HOEKSKEN HAMME (040)
    Start: P.I.T.O., Meulenbroekstraat, Hamme.

    of

    ZONDAG-DIMANCHE 14/12/2008

    WOLVERTEM (VLAAMS-BRABANT) 08.00-15.00
    21ste Winterwandeling5-10-15-20 km
    Organisator: W.S.V.'T FLUITEKRUID WOLVERTEM (096)
    Start: Gemeentelijke Fusieschool, Hoogstraat 40, Wolvertem.

    ZATERDAG-SAMEDI 20/12/2008

    OPWIJK (VLAAMS-BRABANT) 16.00-21.00
    3de Kerststallentocht na valavond5-10-16 km
    Organisator: W.S.V. HORIZON OPWIJK (300)
    Start: De Schuur Hof ten Hemelrijck, Kloosterstraat, Opwijk.

    ZONDAG-DIMANCHE 21/12/2008

    WICHELEN (OOST-VLAANDEREN) 07.30-15.00
    11de Schooierstocht6-9-12-15-21 km
    Organisator: WANDELCLUB "DE SCHOOIERS" WICHELEN (494)
    Start: Gemeenteschool (Gibo), Margotestraat, Wichelen.

    DONDERDAG-JEUDI 25/12/2008

    OPWIJK (VLAAMS-BRABANT) 09.00-15.00
    15de Kerststallentocht5-10-16 -21 km
    Organisator: W.S.V. HORIZON OPWIJK (300)
    Start: De Schuur Hof ten Hemelrijck, Kloosterstraat, Opwijk.

    ZATERDAG-SAMEDI 27/12/2008

    HERNE (VLAAMS-BRABANT) 08.00-15.00
    Eindejaarstocht4-6-10-15-22 km
    Organisator: WANDELCLUB DE MARKTROTTERS HERNE VZW (114)
    Start: Café-Feestzaal Katholieke Kring, Centrum 20, Herne.

    ZONDAG-DIMANCHE 28/12/2008

    PUURS (ANTWERPEN) 08.00-15.00u
    23ste Eindejaarstochten - Winterserie A.P.W.C.5-8-14-20-25 km
    Organisator: WANDELVRIENDENKRING PUURS (A 023)
    Start: De Kollebloem, Hondsmarkt, Puurs.

    En de 29ste of 30ste december ga ik ook wandelen maar weet nog niet naar waar

    Groetjes zotte mie
    Katrien

    06-12-2008 om 16:14 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    30-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Laatste 50 van dit jaar
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hey,
    Dit weekend was het onze 2daagse herfstwandeling. Vrijdag zijn er 3 trajecten van 6, 12 en 18 km. Ik zelf kon vrijdag niet wandelen omdat ik naar school moest. Na school ben ik wel naar Mazenzele gegaan. Normaal gezien was het de bedoeling om van in Mazenzele door te rijden naar de voetbal. Maar de andere ploeg heeft forfait gegeven. Dus vrijdagavond hebben ze me naar huis gevoerd en mijn vader is me zaterdagmorgend komen halen.

    Zaterdagmorgend ben ik om kwart na vier opgestaan. Wat behoorlijk vroeg is. Mijn vader is me om 10 na 5 komen halen en zat dus al van 20 na 5 in de startzaal. Om 6.05u ben ik aan de 50km begonnen. Ja ik weet dat je eigenlijk maar om 7u mocht starten. Het parcour was goed. Redelijk veel modder. En vele hebben dat kunnen waarnemen door alleen nog maar naar mijn wandelschoenen te zien. Ma als ge zijt zoals ik en overal gewoon los door de modder gaat dan weet ge al genoeg. Ma da is juist leuk en dan als ge daar reactie op krijgt vind ik het nog leuker. Ik ben binnen gekomen om kwart voor 15u. Over de 50km heb ik 8.30u over gedaan met controleposten inbegrepen. Dus goed door gestapt. Ik ben nog in de startzaal gebleven tot 19u. Dan ben ik met de fiets naar huis gereden. Die uren na de 50km heb ik nog een beetje geholpen. Dus ik was eigenlijk nog ni moe genoeg na die 50. Ook al had ik in da laatste stuk toch effjes last gehad.

    Zondag ben ik wakker geworden om 7u. Jammer genoeg was dat buiten aan het gieten en het zag er ni naar uit dat het rapover ging zijn. Mijn moeder heeft me dan maar aan de start afgezet met fiets en al. Ik was in Wolvertem ergens 9u, 9.15u. In Wolvertem heb ik de 13 gedaan. Ik heb met het weer geluk gehad. In begin heeft dat nog wat geregend, na 40minutjes wandelen is het over gegaan. En voor de rest heeft het ni echt geregend. En dat was mijn weekend. Dus ik ben niet thuis geweest.  Er zijn nog 6 foto's die wel de moeit te zijn om hier op te zetten. de laatste foto zijn mijn schoenen na de 50km.
    Groetjes zotte mie
    Katrien












    30-11-2008 om 17:47 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nog enkele foto's van in Wolvertem









    30-11-2008 om 17:45 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    23-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lachertje
    Hey
    Ik heb een leuk weekend gehad ze. Geen wandeling, zo goed als geen match en een fiets tocht van 24km in de gieten de regen.

    Vrijdag na school ben ik eerst naar huis geweest voor mijn boekentas af te zetten en me droge kleren aan te trekken. Ongeveer rond kwart voor 17u ben ik vertrokken naar Sint-Amands. Ik moest naar mijn stage omdat ik de woensdag een papier was vergeten te laten invullen. Ik was bijna droog op mijn stage toegekomen. In de laatste km is dat beginnen te regen, echt gieten. Ongeveer rond kwart voor 18u ben ik op mijn stage vertrokken naar huis terug. Dan heeft dat van in Sint-Amands tot thuis gegoten. Dat het geen wat ik nu ga zeggen da da eigenlijk ni zo erg was omdat ge al klets nat waard. Het geen wat ik bedoel is, juist op het moment dat gij voorbij ne grote plas rijd, er ne auto in diezelfde plas rijd. Met alle gevolgen van dien dat ge al da water op u krijgt. Wa eigenlijk ni zo erg meer was omdat ge al klets nat waard maar alleen dat was ijs koud water en da was ni prettig.

    Zaterdag wou ik gaan wandelen in de namiddag naar de avond toe in Brugge. Maar ik mocht niet van mijn vader. Het weer was slecht, met diene sneeuw en zo. Voor mij maakt da eigenlijk ni uit wa voor een weer dat het is. Natuurlijk als het over is en het zonnetje schijnt is wel het leukst om te  wandelen maar zoals elk seizoen zijn charmes heeft, vind ik ook dat elk weer zijn charmes heeft. Dat is ieder zijn eigen keuze.

    Zondag kon ik ni gaan wandelen omdat ik in om 15u match had. We moesten tegen de Goalgetters in Beervelde. Het oprijden naar Beervelde was gemakkelijk, na een 40min rijden waren we er. Dan omkleden en gaan opwarmen. De scheidsrechter was ni zeker of hij de match wel zou laten door gaan want eigenlijk zag je de lijnen niet. Maar de match is toch door gegaan, alle de eerste helft toch. Het was eigenlijk te slecht om voetbal te kunnen spelen. Onderaan uw voetbalschoen klitte al diene sneeuw samen tot ijs en bleef het aan uw schoenen hangen. Wat zeer gevaarlijk is want ge hebt geen grip en schuift gewoon weg. En diene bal geraakte ni vooruit want diene bleef gewoon steken. Terwijl is het wel aan het sneeuwen als ge aan het spelen zijt. In de eerste helft zijn we 0-1 op voorsprong gekomen maar tijdens de pauze heeft de scheidsrechter besloten dat het geen doen was om voort te spelen. Dus is de match uitgesteld. Na ne douche en een consumptie reden we dan terug naar huis. Wij (Geert onze trainer, Lien en ik) zijn als eerst vertrokken de rest van de ploeg is een kwartiertje later vertrokken. We hebben er 3u over gedaan om van in Beervelde naar Opwijk te rijden. We stonden gewoon stil in Grembergen, dat stuk met al die winkels en dat standbeeld van da paard met die 4 ruiters. De rest van de ploeg stond dus ook stil. Op een gegeven moment deed er iemand de portier langs mijne kant open, het was Tinneke met Nele ze waren te voet op zoek ge gaan naar ons. Wat moet ge anders doen als ge meer als een uur en half doet over het stuk van het rond punt net over de brug in Grembergen tot aan het volgende rond punt richting Lokeren. Op dat stuk stond ge gewoon stil. Maar ik stop. Ik ga afsluiten want ik zen moe en het is nu iets voor 23u.
    Slaapwel
    Groetjes zotte mie
    Katrien

    23-11-2008 om 23:00 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    18-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ivm met de rangschikking van de voetbal competitie
    Hey,
    Nu ivm met de rangschikking van de voetbal competitie
    Nu weet ik wat de cijfers in elke kolom voorstelt door iemand die me dat heeft doorgestuurd.
    Dus hier onder vind een nieuwe uitslag van competitie. Dat wel is waar een beetje verandert is. En zal ook vermelden wat de cijfers voorstellen in elke kolom. Kolom a is het aantal wedstrijden, kolom b het aantal gewonnen wedstrijden, kolom c het aantal verloren wedstrijden, kolom d het aantal wedstrijden die gelijk gespeeld zijn. Kolom e zijn het aantal doelpunten die zelf gescoord zijn, kolom f zijn de tegen doelpunten en kolom g zijn de punten die al gesprokkeld zijn gedurende de competitie.

                                                                    a    b    c    d      e       f       g
     1.     Eendracht Mazenzele     8  8  0  0  34   2  24
    2. BG Waasmunster 8 7 0 1 47 3 22
    3. VM Opwijk 9 6 2 1 32 11 19
    4. VVH Girls Lippelo 8 5 1 2 31 9 17
    5. Dames Kalken 8 5 2 1 15 8 16
    6. Eendracht Verrebroek 8 5 3 0 34 13 15
    7. Terminus Girls Aalst 8 4 3 1 35 16 13
    8. Juventus Schoonaarde 9 4 4 1 26 16 13
    9. Lutterzele Girls 9 2 4 3 17 20 9
    10. Figaro Gentbrugge 7 1 6 0 7 34 3
    11. RZebras Denderleeuw 8 1 7 0 4 67 3
    12. DVC 84 Lede 7 0 7 0 1 52 0
    13. Goalgetters Beerveld 9 0 9 0 2 34 0
    Groetjes zotte mie
    Katrien

    18-11-2008 om 19:55 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.newsflash
    Hey,
    Laatste bericht ben ik geëindig bij zaterdag. Nu de zondag heb ik 'niks' gedaan. Het enige wat ik diene zondag heb gedaan is uitgeslapen en naar de film geweest. Dat uitslapen dat had ik echt eens nodig. Voor de film ben ik naar Dendermonde geweest naar cinema Albert.

    Nu the newsflash is
    Vandaag dinsdag 18/11 heb ik tijdens het 3de uur 2400m moeten lopen. Dus we hadden dat derde uur L.O. Wat de temperatuur betreft was het koud als je buiten kwam maar eenmaal dat ge aan het lopen zijt voelt ge daar niks meer van. Mijn bedoeling was om mijne tijd van de vorige keer namelijk 11min33sec te verbeteren. Op 7min en 15sec heb ik 15 sec moeten stappen. Ik had moeilijkheden met mijn ademhaling. Dan na die 15sec ben ik terug beginnen te lopen. In de laatste rechte lijn is mijn gewoonte om er nog een allerlaatste sprintje uit te trekken. Wat meestal ook lukt maar vandaag. Vandaag lukte dat ook maar het heeft me zoveel moeite gekost dat ik bijna moest overgeven en zelfs het gevoel had dat ik flauw ging vallen. Wat er dan ook nog bij kwam was dat ik ni goe kon ademhalen. Maar het is me toch gelukt om mijn tijd te verbeteren. Mijn tijd van nu is 10min39sec. Nu hop naar de 10min he maar dan zal ik wel moeten gaan trainen en op dit moment komt er daar niks van in huis. Zeker niet als ge meestal voor het eten moet zorgen in huis. Wat ik van da lopen heb over gehouden is wel dat ik redelijk lang last had van mijn ademhaling en dat ik lichtjes iets voel aan mijn heup. Het doet geen zeer maar toch gevoeld iets maar da is morgen al over.

    Dit weekend is de kans groot dat ik NIET ga wandelen. Wat ik heel jammer vind. De reden is dat ik op zondag match heb in Beervelde om 15u. Dus als ik ga wandelen is het zaterdag.
    Groetjes zotte mie
    Katrien

    18-11-2008 om 19:25 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    16-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nog zotter dan ik al was
    Hey,
    Je zal wel denken wat bedoelt ze nu weer met nog zotter dan ik al was. Je wist natuurlijk al dat ik een zotte was maar nu ben ik nog zotter geworden. Alhoewel het kan zijn da ik al zo zot was maar dat ik het nog ni wist. Ah wel ik zal het zeggen waarom ik nog zotter ben geworden.

    Deze week was het de dinsdag 11 november en met school hebben we de brug gemaakt dus hadden we een verlengt weekend. Wat ik tot zondag heb gedaan is te lezen in mijn vorig bericht. Wat ik nog gedaan heb tijdens dat verlengt weekend. Wel maandag ben ik effjes met mijn moeder wat kleren gaan kopen en voor de rest heb ik niks gedaan. Diene dag toch.
    Dinsdag was mijn planning om te gaan wandelen. Wat ik ook gedaan heb maar het best moet nog komen. De dichtste wandeling was in Hamme net boven Dendermonde. Dus ik rij daar naar toe met mijne fiets, dat is een 16km van uit Buggenhout. Ik schrijf me daar in en na een praatje gemaakt te hebben, ben ik vertrokken aan de wandeling. Ik was nog maar net vertrokken en ik keerde al terug. Er was eigenlijk niks mis hoor maar ik had zo een ingeving om eens zotter te doen dan ik eigenlijk al doe. Ik heb mijne fiets gepakt en ik ben door gereden. Ik ben naar Sint-Niklaas geweest. Ja ik ben doorgereden naar Sint-Niklaas. Dat is van uit Hamme nog eens 10km ongeveer. Dus van bij mij thuis naar Sint-Niklaas is dat dus 26km en dan moet ge nog eens 26km naar huis. Wat er ook nog bij komt is dat ik tegen ten laatste 17u bij mijn meter en peter moest zijn. Dus was het aantal kilometers dat ik daar deed was ni zoveel maar op dat moment al meer als genoeg voor mij. Ik heb in Sint-Niklaas 11km gewandeld. Ge ziet da zot zijn ga ni weg met ouder te worden, dat word alleen maar erger zoals ge ziet.

    Woensdag heb ik iets langer geslapen dan gewoonlijk. Dan nog effjes gaan werken en zorgen dat je op tijd terug thuis waard voor het eten te maken. Dan rap voetbalzak gereedmaken en naar stage rijden in Sint-Amands en vandaar uit rij ik rechtstreeks naar de voetbaltraining. En ergens rond 21u kom ik dan thuis. Donderdag niks gedaan dan eens goed uit gerust na school. Vrijdag was het dan weer voetbal match. Deze keer moesten we tegen Bonte Girls. Helaas zijn we verloren met 1-3 maar we hadden zeker een gelijk spel verdiend want we hebben echt super gespeeld. En ik was eens content van mijn eigen omdat ik nog eens goed gevoetbald heb. De vorige matchen waren voor mijn ni echt denderend.

    Zaterdag had ik afgesproken met Sofie en haar ouders dat ik naar Deinze ging. Het was namelijk te wandelen in Astene. Ik ken die mensen van Deinze omdat ik er mee naar Zwitserland ben geweest. Ik heb samen met Sofie de 20 daar gedaan. Het eerste en het laatste stuk vond ik ni zo mooi, het stuk daar tussen was prachtig. Maar ik trek het me deze keer eigenlijk niks van aan want ik had super companie. Ik heb me kapot gelachen. Ik heb diene dag zoveel en neig gelachen da ik zere kaken kreeg. Ge zult warschijnlijk wel denken van hoe is die zotte daar in Deinze geraakt. Ah wel ik heb de trein in Buggenhout genoemen en een uurtje later was ik in Deinze. Als ik op reed was er geen probleem maar als ik afkwam was het iets anders. De bedoeling was dat ik de trein van 20.39u nam maar diene trein had 25minuten vertraging dus stond ik daar voor ne keer dat ik op tijd was. Dus de trein is pas om 21.05u vertrokken in Deinze en om 21.50 is de trein in Buggenhout aan gekomen. Dan nog wat in de donker aan mijn slot staan prutsen en ik was weg met de fiets verder naar huis. Om 22.05u was ik terug thuis. Ik ben nog nooit zolang weggeweest door een wandeling. Ik ben 13u van huis geweest de zaterdag.

    Groetjes zie zotte mie
    Katrien

    Heb nog enkele foto's van de omgeving en van mijn companie.














    16-11-2008 om 01:58 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de rangschikken van de voetbal competitie
    Hey,
    Hier onder vindt je een lijstje met de ploegen waarmee ik in de competitie zit van vrouwen amateur voetbal.
    Ik speel bij de ploeg VM Opwijk of de Vlugge Meisjes Opwijk. Zoals je kan zien staan we op de 3DE plaats.
    Deze uitslag is wel tot 11/11 dus de matchen van dit weekend staan er nog ni bij. Wat die cijfers allemaal
    voorstelt weet ik niet, toch niet van allemaal. De eerste kolom is voor het aantal matchen dat je als ploeg al
    hebt gespeeld. De laatste kolom is het aantal punten dat je verdiend hebt door te gelijk te spelen of te winnen.
    Ik weet ook dat er een kolom is voor het aantal doelpunten dat je zelf scored en die je tegen krijgt.
    En de rest weet ik niet. En nu kruip ik mijn bedje in het is namelijk 5minuten voor 2 kot in de nacht.


    1. Eendracht Mazenzele 7 7 0 0 31 2 21
    2. BG Waasmunster 7 6 0 1 44 2 19
    3. VM Opwijk 8 6 1 1 31 8 19
    4. Eendracht Verrebroek 7 5 2 0 34 10 15
    5. VVH Girls Lippelo 7 4 1 2 28 9 14
    6. Dames Kalken 7 4 2 1 11 8 13
    7. Terminus Girls Aalst 8 4 3 1 35 16 13
    8. Juventus Schoonaarde 8 4 3 1 26 13 13
    9. Lutterzele Girls 8 1 4 3 12 20 6
    10. Figaro Gentbrugge 7 1 6 0 7 34 3
    11. RZebras Denderleeuw 8 1 7 0 4 67 3
    12. DVC 84 Lede 6 0 6 0 1 48 0
    13. Goalgetters Beerveld 8 0 8 0 2 29 0

    Groetjes die zotte mie
    Katrien

    16-11-2008 om 01:57 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de week van 03/11 tot 09/11
    Hey,
    Weer een week voorbij. Nog 3 weken en het is de 50 van onze club. Ik kijk er al naar uit zoals ge kunt lezen. Het is namelijk mijn laatste 50 van dit jaar. Maar da is pas over 3weken. Nu wat heb ik deze week gedaan. Wel de training is voor ne keer van woensdag naar dinsdag verplaatst. Wat voor mij iets beter uit komt. Dat is natuurlijk niet het enige wat ik gedaan heb natuurlijk. Normaal gezien was het de vrijdag Match maar zoals we op de training al hadden voorspeld heeft de ander ploeg forfait gegeven. Wat we eigenlijk wel jammer vonden. Voor de rest heb ik eigenlijk ni veel gedaan op sportief vlak natuurlijk. Ah er schiet me nog iets te binnen. Ik ben zaterdagavond (verplicht) mee geweest naar Lebbeke voor de haloweentocht. Was verplicht voor mijn vader anders blijf hij maar zagen da ik ni buiten kom. Het was een mooie toch voor zover ge kunt zien in de donker natuurlijk. De versiering was ook super maar ze hebben mij ni doen verschieten. Ze zullen daar voor nog wat vroeger moeten opstaan.

    Nu de zondag.
    Vandaag ben ik naar Asbeek geweest. Da was een wandeling van de Trekplosters van Zellik. Na 12km te fietsen was ik aan de startzaal. Ongeveer om 10 voor 9 ben ik vertrokken aan een wandeling van 20km. Ik heb er 3u30min over gedaan over de 20km. Hier en daar fotootjes trekken van de prachtige natuur. Ik vind da tijdens de herfst of tijdens de lente de natuur op zen mooist is en vooral tijdens de herfst. En wat het parcour betreft da was goed, prachtig en "zeer proper". Ge weet wel wa ik bedoel met proper zeker. En als da ni zo is zult ge da wel zien op de foto's. De 20 is van in Asbeek naar Mazenzele zo over Meldert tot in Asse Ter Heide om dan zo over Essene terug in Asbeek terecht te komen. We hebben heel veel natuur onder onze voeten gekregen en een beetje asvalt natuurlijk ook maar ni al te veel. Op de foto's ga ge mijn schoenen zien van na de wandeling en als ze gekuisd zijn natuurlijk. En dan nog ne foto er van maar als cartoon. Maar genoeg gezeverd.
    Groetjes zotte mie
    Katrien






















    09-11-2008 om 23:24 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    04-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.enkele foto's van de wandeling in Munkzwalm









    04-11-2008 om 23:23 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    02-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.deze week
    Hey,
    De afgelopen week was het voor mij vakantie. Wat heb ik zoal gedaan tijdens de vakantie. Awel eigenlijk niks. Ik op woensdag en vrijdag avond was het match. Woensdagavond was het tegen DVC 84 Lede. De match was op verplaatsing. Die match hebben gewonnen met 0-5. De match op vrijdagavond was tegen de Red Zebra's Denderhoutem. Ook die match hebben we gewonnen maar wel met een paar goals meer namelijk 0-7. Het was geen match voor de competitie maar een match voor de beker. Maar genoeg over de voetbal. Wat heb ik nog gedaan. Ik ben nog 1ne voormiddag gaan werken en voor de rest in mijne luie zetel gehangen en een heel klein beetje voor school gewerkt.

    En dan was het na een lange dood saaie week eindelijk zondag. Zondag staat bij mij bekend als wandeldag. Vandaag kon ik naar Lokeren gaan met de trein. Ik ben daar ook geweest maar ik was nog geen 3km ver of ik had al verschillende keren achter de pijlen moeten zoeken om te weten waar naar toe te wandelen. Dus heb ik me gekeerd en ben naar het station gewandeld en ik heb daar de trein genomen naar Munkzwalm. Om 11.20u ben ik dan in Munkzwalm toegekomen en 10minuten later ben ik aan de wandeling van 19km begonnen. We hadden 3 controleposten, om 4,...; om 4,...; om 6,...en om 4,...km. Op de 2de controlepost ben ik 2 mensen van de wandelclub van Deinze tegen gekomen die ik leren kennen heb in Zwitserland. Om 15.10u ben ik binnen gekomen van de 19km. En om 15.39u had ik mijne trein terug naar Opwijk en deze keer heb ik hem niet voorbij mijne neus laten voorbij gaan.
    Er volgen nog foto's maar dat is voor later. Ik ben ze namelijk op mijne laptop aan het zetten en dat lukt niet zo vlot. Dus de foto's zijn voor in de loop van de week.
    Groetjes die zotte mie
    Katrien

    02-11-2008 om 19:37 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    28-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.planning voor november

    Hey,

    Dit zijn de tochten waar ik hoogstwarschijnlijk zal zijn.

    ZONDAG-DIMANCHE 02/11/2008

    MUNKZWALM (OOST-VLAANDEREN) 08.00-15.00
    Wandel Mee Dag (Viggaalvrienden)7-12-18 km
    Organisator: GENTBRUGSEZWALMVRIENDEN (128)
    Start: Parochiaal Centrum De Zwaluw, De Coenestraat 8, Munkzwalm.

    of

    ZONDAG-DIMANCHE 02/11/2008

    LOKEREN (OOST-VLAANDEREN) 08.00-15.00
    4de Herfsttocht6-12-15-20-25 km
    Organisator: LOKERSE DURMETROTTERS (482)
    Start: Parochiezaal Sint-Anna (naast de kerk van de Heirbrug), Veerstraat, Lokeren.

    ZONDAG-DIMANCHE 09/11/2008

    RUISBROEK (ANTWERPEN) 08.00-15.00
    24ste Herfsttochten5-10-15-20-25 km
    Organisator: WANDEL MEE RUISBROEK VZW (151)
    Start: Zaal Familieheem, Gasthuisdreef, Ruisbroek-Puurs.

    of

    ZONDAG-DIMANCHE 09/11/2008

    ASSE (VLAAMS-BRABANT) 07.30-15.00
    Door het land van Asse7-14-21 km
    Organisator: DE TREKPLOSTERS ZELLIKASSE (158)
    Start: Parochiezaal, Kespierstraat, Asbeek.

    DINSDAG-MARDI 11/11/2008

    SINT-NIKLAAS (OOST-VLAANDEREN) 08.00-15.00
    Wandel-Mee-Dag Sint-Niklaas6-11-16-19-24 km
    Organisator: DE WASE STEINBOCKVRIENDEN ST.NIKLAAS (116)
    Start: Verblijfscentrum Heywijck, Lange Rekstraat 52, Sint-Niklaas.

    of

    DINSDAG-MARDI 11/11/2008

    HAMME (OOST-VLAANDEREN) 08.00-15.00
    Wandel Mee Dag6-12-16 km
    Organisator: W.S.V. 'T HOEKSKEN HAMME (040)
    Start: Sporthal Meulenbroek, Kaaiplein 32, Hamme.

    ZATERDAG-SAMEDI 15/11/2008

    WELLE (OOST-VLAANDEREN) 17.00-21.00
    Heksentocht6-12 km
    Organisator: W.S.V. DE SPORTVRIENDEN V.Z.W. (087)
    Start: Gemeentelijke Basisschool Welle, Welleplein, Welle (Denderleeuw).

    of

    ZATERDAG-SAMEDI 15/11/2008

    ASTENE (OOST-VLAANDEREN) 07.00-15.00
    27ste Wandel Mee Dag6-10-15-20 km
    Organisator: A.T.B. DE NATUURVRIENDEN DEINZE (140)
    Start: Vakantiecentrum De Ceder, Nazarethsesteenweg, Astene (Oost-Vl.).

    ZONDAG-DIMANCHE 23/11/2008

    HOEILAART (VLAAMS-BRABANT) 07.00-15.00
    26ste Zoniënwoudwandeltochten - 4de 50 km van het Zoniënwoud - Wintertocht B.P.W.C.6-12-18-24-30-42-50 km
    Organisator: DE IJSETRIPPERS OVERIJSE vzw (B 025)
    Start: R.B.S. Het Groene Dal, W. Matstraat, Hoeilaart.

    VRIJDAG-VENDREDI 28/11/2008

    MAZENZELE (VLAAMS-BRABANT) 09.00-16.00
    Tweedaagse herfstwandelingen6-12-18 km
    Organisator: W.S.V. HORIZON OPWIJK (300)
    Start: Sint-Pieterszaal, Steenweg, Mazenzele.

    ZATERDAG-SAMEDI 29/11/2008

    MAZENZELE (VLAAMS-BRABANT) 08.00-15.00
    Tweedaagse Herfstwandelingen 5-10-14-19-25-32-39 km
    Organisator: W.S.V. HORIZON OPWIJK (300)
    Start: Sint-Pieterszaal, Steenweg, Mazenzele.

    ZATERDAG-SAMEDI 29/11/2008

    MAZENZELE (VLAAMS-BRABANT) 07.00-09.00
    10de Horizontocht - 50 km50 km
    Organisator: W.S.V. HORIZON OPWIJK (300)
    Start: St.-Pieterszaal, Steenweg, Mazenzele.

    ZONDAG-DIMANCHE 30/11/2008

    WOLVERTEM (VLAAMS-BRABANT) 08.00-15.00
    19de Herfsttocht6-13-21 km
    Organisator: WANDELCLUB CRACKS WOLVERTEM (130)
    Start: Gemeentelijke Fusieschool, Hoogstraat, Wolvertem.

    28-10-2008 om 00:00 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dit weekend
    Hey,
    Dit weekend ben ik een heel weekend gaan wandelen. De mogelijkheden waren er wel. Zaterdag was het in Lebbeke, zondag kon je kiezen tussen Wetteren, Hekelgem en Lokeren.

    Zaterdag ben ik naar Lebbeke geweest. In totaal heb ik daar 30km gewandeld. Voor de gene dat in Lebbeke is geweest zou zeggen da kan toch ni want het meeste was 21km. Awel met de dees kan alles. Ik heb in de voormiddag de volledige 14km gedaan. 's Middags ben ik naar mijn meter geweest om te eten en dan ben ik terug gegaan naar Lebbeke. Dan heb ik een groot stuk van de 21km gedaan. Ik heb de 21 niet volledig gedaan. De eerste lus heb ik niet gedaan. Vandaar maar 30. Maar in de voormiddag heb ik me een beetje misrekend met de tijd. Ik moest om 12u stipt bij mijn meter zijn en da ging ik niet echt halen. Dus heb ik van de laatste 3km, 2km gelopen. Dan nog iets drinken op in de zaal en dan moest ik op 20minuten van in Heizijde naar de andere kant van Opwijk fietsen. Ik was toch nog net op tijd bij mijn meter. Ge ziet, ik kan nog altijd zot zijn en da zal ik nooit verleren.

    Zondag was ik van gedacht om naar Hekelgem te gaan. Dan was mijn gedacht Hekelgem en Lokeren. En dan had ik de gedachte om naar Hekelgem en Wetteren te gaan. Uiteindelijk is het alleen Wetteren geworden. Ik heb eerst 6km moeten fietsen, 20minuten op de trein en 1,5km moeten wandelen vooral eer ik op in de start zaal was. Ik heb de 12 gedaan. Dan nog wat in de zaal met de mensen praten en na een uur tot de conclusie gekomen dat ik beter in Wetteren nog een toertje doe dan eerst terug tot in Buggenhout te gaan en vandaar met de fiets naar Hekelgem. Dus ik heb dan nog eens de 12 gedaan. Met andere woorden heb ik 28km gewandeld. Ik ben nog gebleven voor de uitreiking van de troffe's. en dan ben ik naar het station gegaan. Ik was aan het station in Wetteren om 16.25u en heb daar gezeten tot 18.17u.  En wetend dat ik een trein om het uur heb. Dat wil dus zeggen dat ik een trein voor mijn ogen heb laten passeren. Dus zat ik daar goed in de kou maar toch uit de regen. Tja het zenne ikke weer ja.
    Ge weet da ik wel altijd iets moet voorhebben he.
    groetjes zotte mie
    katrien

    27-10-2008 om 14:57 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Foto


    Archief per maand
  • 07-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 06-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 01-2008

    Foto

    Mijn foto links
  • 2009
  • 2010; 2011; 2012; 2013
  • Vakantie 09, 10 en 11

  • Foto

    Wandelvrienden
  • blog van Guy Verhelst
  • blog van alfred en lou
  • blog van Maaike Vancoppenolle
  • blog van Joost Vancoppenolle
  • Blog van Jipie
  • Blog van Kris
  • Blog van Ludo Depoortere
  • Blog van Johnny Cloesen
  • Blog van Freddy Persoone

  • blog van Alain Putman
  • blog van Steven Jaspers
  • Foto's van Steven Jaspers
  • Blog van Helga Van den Steen
  • Foto’s van Helga Van den Steen
  • Blog van Patrick Vanderstukken
  • Foto’s van Patrick Vanderstukken

  • Blog van Ronny en Linda
  • Blog van Jeroen en Kristel
  • Foto's van Paul Baestaens
  • Foto’s van Andy Huwe
  • Foto's van Chris en Anny
  • Foto's van Willy en Mary
  • Foto's van Marc Lauwaert
  • foto's van Nestor
  • Foto’s van Rene Smets

    Foto

  • Foto's Marc De Coster
  • Luc Vaes
  • Foto's van Johnny Cloesen
  • Foto's van Dirk Heylen

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs