Foto
Inhoud blog
  • Weer lang geleden
  • Toinetocht Diepenbeek 03/03/2013
  • Nationale Wandeldag te Overmere Donk 24/02/2013
  • Ingelmunster en Nalinnens
  • Het pajottenland op zen mooist Elingen 17/02/2013
  • Baasrode 16/02/2013
  • Ernage: Marche des Abbayes 09/02/2013
  • Jong Manneke Pis naar Oud Manneke Pis (Brussel-Geraardsbergen) 27/01/13
  • Winterwandeling te Kluisbergen 19/01/2013
  • Wandeltocht in de Citaldel van Namen 13/01/2013
    Foto
    Mijn favorieten
  • aktivia
  • wandelgazette
  • marching
  • beneluxwandelen
  • photo marche
  • Euraudax
  • W.S.V. De Kadodders Sint Katelijne Waver
  • De Lachende Klomp Nieuwkerken Waas
  • Reynaertstappers Belsele
  • W.S.V. De Kadees Aalst
  • W.S.V. Baasrode
  • Opsinjoorke Mechelen
  • W.S.V. De Vossen Buggenhout
  • W.S.V. De Hopbelletjes Opwijk
  • W.S.V. Horizon Opwijk
  • WAK Sleidinge
  • De Kwartels Assenede
  • De Grashoppers Keiberg
  • Goede Doel Stappers
    Foto
    Laatste commentaren
  • 't Was lang geleden (Luc & Hilde)
        op Weer lang geleden
  • Dag Katrien, (SMETS RENE)
        op Toinetocht Diepenbeek 03/03/2013
  • Bewondering (G.U.Y.)
        op Jong Manneke Pis naar Oud Manneke Pis (Brussel-Geraardsbergen) 27/01/13
  • Goe Bezig (SMETS RENE)
        op Maand mei
  • verrast (SMETS RENE)
        op
  • Foto
    Gastenboek
  • Ben is op bezoek geweest. (I like it)
  • Hallo
  • dag Katrien
  • hoi
  • blog

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Foto
    Foto
    Foto
    Heerlijk zijn de velden,
    zacht is de zee, zoet is het strand,
    zalig lang de dag, aanhalig de vrouwen,
    welig de kudden,
    haast opgedroogd het moeras,
    God schept vreugde in kalmte,
    de duivel stookt graag onrust,
    iedereen snakt naar eerbetoon,
    maar de machtige - 
    zijn einde is onmacht.
    een jonge grote afstand wandelaarster (Zotte mie)

    14-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zondag wandeldag
    Hey,
    Ik ben vandaag met het veloke naar Humbeek gereden. Dat was een 20km heen en dan nog eens terug. Maar omdat ik een allergisch reactie op mijn voet heb die ik helaas heb open gekrabd. Ik heb op mijn dooi gemakje de 12 gedaan. Ik zen doodop van te veel hooi op mijn vork. Het is nog ni zeker of ik die küssnacht bosloop wel ga doen. Het is ni da ik ze ni wil doen, ik zou ze graag doen ma weet het nog ni. De wandeling zelf was goed. En het weer kon ni beter.

    Volgende week ga ik dus naar Baasrode en naar Deinze wandelen. Dan komt er nog de match van zaterdag bij en misschien die 5km lopen. Ik zal nog wel zien hoe ik zen op dat moment wat ik prezies ga doen.
    Ga jullie laten
    En tot de volgende keer
    Groetjes zotte mie
    Katrien

    14-09-2008 om 21:45 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.enkele fotootjes
    Hey,
    Hier volgen enkele foto's van mij, sara en jollie. Dat was van gisteren van da lopen in het bos. Met die mensen ga ik lopen. Da is tof. We maken plezier tot en met en doen tegelijk er tijd is aan onze conditie. Ja lach maar, aan mijn conditie moet ni echt gewerkt worden ma ik wil ze wel goe houden zoals da nu is.

    Ah nog iets. Het kan zijn dat ik volgende week toch ni loop. Da hangt er vanaf hoe lang ik in Baasrode blijf plakken. We zullen nog wel zien als het zover is wat ik ga doen.

    Foto van nobody_cares_anyway op Netlog Da zene kik met sara buiten aan de groene wandeling.
    Dees kunde wel denken wie da is, hier moet ik ni meer bij zeggen  Foto van nobody_cares_anyway op Netlog
    Foto van nobody_cares_anyway op Netlog Ons saratje die behoorlijk moe was na het lopen. Ze viel zoware bijna in slaap
     Ons jolien. Omdat ze me had laten wachten heb ik haar een beetje gemarteld met het lopen, maar ik mocht van haar
                                                                                                               Foto van nobody_cares_anyway op Netlog

    14-09-2008 om 16:55 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    13-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.13/09/08
    Hey.
    Alles goed? Met mij gaat het maar dan ook weeral ni. Ik heb tape gekocht voor als ik nog eens ne grote moet doen voor bleinen te voor komen. En ik heb zo mijne voet ne keer ingetapet voor te zien of ik er ni allergisch aan ben. Maar ik heb pech. Deze nacht om half 4 ben ik wakker geworden omdat mijn voet een beetje pijn deed. Met andere woorden ik ben allergisch aan tape. En nu loop ik met een allergische reactie op mijne rechter voet. En ik zie daar redelijk mee af. Dat jeukt verschrikkelijk en als ge da dan kapot krapt dan doet dat nog eens zeer ook, maja. Daar nu genoeg overgezeverd.

    Wa heb ik vandaag gedaan. Alwel ik zen voor ne keer op zaterdag moeten opstaan om 7.15u om een match te kunnen spelen. Deze morgend hebben we tegen lippelo gespeeld voor de competitie. De match is geeindigt in een gelijk spel van 0-0. Ons eerste punt is binnen. Ik was reserve en heb de laatste 20 - 15min gespeeld. Normaal gezien speel ik rechts midden maar nu moest ik links spelen. Ik stond nog ni lang op het veld en ik kreeg een mooie pas. Was ni gemakkelijk voor mij ma ik zen vooraan aan het doel geraakt en heb de bal afgelegd en dan floot de scheidsrechter voor offside wat eigenlijk gene offside was. Als hij ni had gefloten dan hadden we een goal gemaakt. Maja het had ni mogen zijn. Wat heb ik nog gedaan. Ahja ik ben in de namiddag nog eens gaan lopen. Ik heb eerst een half uur alleen aan één stuk door gelopen, wat goed is voor mij want heb eigenlijk de laatste tijd nog ni zo goed gelopen. Dan na wat wachten is mijn companie toegekomen (wat later dan verwacht maja). Samen hebben we nog een 35minuten gelopen en gestapt. Van die 35minuten hebben we 18minuten gelopen en de rest gestapt. En daarna nog ene gaan drinken.

    Nu dat ik dat half uur heb kunnen lopen en als ik wou kan ik nog langer lopen ma ik moest mijn companie gaan opwachten. Ik ben van plan om de 20ste september mee te doen aan de küssnacht bosloop in buggenhout. Ik weet nog ni hoeveel ik moet doen. Ik ben nog aan het twijfelen tussen de 5km en de 10km. Maar ik denk da ik voor de 5km ga. Want in de voormiddag ga ik in Baasrode een 10km wandelen op mijn dooi gemak, dan da lopen en 's avonds is het dan match tegen mazenzele thuis. Dus mijne dag is goed gevuld.
    Maja ik ga jullie laten
    Groetjes van die zotte mie
    Katrien

    13-09-2008 om 22:11 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zondag 7september
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hey.
    Ik ben vandaag met de fiets van uit opstal naar buggenhout gereden om daar te wandelen. De vossen van buggenhout hadden hun jaarlijkse kwaktocht. Ik was nog aan het twijfelen te voet of met de fiets maar door het weer heb ik maar besloten om met de fiets te gaan. Dan in de start nog wa blijven hangen. Dus met andere woorden mijne tetter heeft ni stilgestaan. En dan was het ne keer tijd om aan mijn wandeling van 15km te beginnen. Maja, ge kent me he, diene tetter van mij staat nooit stil dus ook ni tijdens het wandelen. Op de controle nog wa babbelen en op het einde ook. Ik ben in de brouwerij geweest ma heb daar een plat waterke gedronken en dan nog wa babbelen (weeral) en dan door naar de zaal. Daar ben ik dan blijven hangen tot half 2. Dan moest ik wel naar huis omdat ik met iemand had afgesproken om te gaan lopen. Ja, ge leest het goe ik ben beginnen lopen. Ik kan ni zeggen hoeveel km da we lopen ma ooit zal ik da wel eens weten. Da is normaal gezien ook iets wa in mijn weekplanning bijkomt. Ik had precies nog ni genoeg te doen da ik da lopen er nog moest bij pakken. Ma genoeg ge zevert. De foto da hier bij staat is niet van vandaag maar ne foto nog van de 4 daagse van IJzer. Ik heb die foto pas vandaag doorgestuurd gekregen.
    Ma ga jullie laten.
    Groetjes de zotste mie
    Katrien

    07-09-2008 om 19:00 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    05-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ons eerste 'matchke'
    Hey.
    Van de avond was het onze eerste matchke van het jaar. Het was wel een matchke onder ons ma ja. We hebben ons geamusseerd. Normaal gezien was het een match tegen DVC 84 uit Lede maar zij hadden gevraag om het op een andere datum te spelen. En wij spelen toch zo graag een match da we er maar mee akkoord zijn gegaan. We hebben bijna op een gans plein gespeeld maar dat was super vermoeiend. Ook in plaats van 2 keer 35min te spelen nee we een uur en 30min. Helaas heb ik na een uur moeten zeggen da ik stop omdat ik last kreeg in mijn lies. En ik had al van tijdens de L.O. les zeer in mijn voeten. Wa da diene zeer in mijn voeten is weet ik ni het is de eerste keer da ik da heb. Nog iets. Tijdens dees matchke hebben ze 2 keer in volle vaart en met volle gewicht op mijn klein linker teentje getrapt en da dee enorme zeer. Het was met da teentje da ik tegen da paaltje ben gereden. Ma ik ga in mijn nestje kreupen.
    Groetjes die zotte mie
    Katrien

    05-09-2008 om 23:00 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    04-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.eerste training
    Hey.
    Woensdag 3 september ben ik voor het eerst van dit voetbalseizoen gaan trainen. De training was al een maand bezich. Ik keek er ook enorm naar uit naar de woensdag. De training is goed verlopen. Het was super om terug op da veld te staan en met de rest van de ploeg te kunnen trainen. Nu de match van dit weekend wordt niet nu gespeeld maar pas in januari dus dit weekend geen match. Maar onze trainer heeft daar een oplossing voor. We spelen een matchke onder ons. We beginnen rond een uur of 19 en eindigen er mee wanneer we er bij neervallen. Da trainen geeft me zo een goed gevoel na de training. Ah ook wat goe is voor ons. Wij spelen ook in een competitie en voor de beker. Wat ons is opgevallen is dat we direkt in de 2de ronde zitten. Da is supergoe. Ma ga stoppen over diene voetbal en ga jullie laten.
    Groetjes die zotste mie
    Katrien

    04-09-2008 om 21:27 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.enkele foto's.
    Hey.
    Hier zijn nog enkele foto's van mij van de dodentocht die mijn moeder heeft getrokken. Er is ene van tijdens het wandelen van Merchtem naar Buggenhout. De andere 2 foto's zijn van de controlepost van Merchtem.






    04-09-2008 om 20:56 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    01-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.planning voor de maand september
    Hey.
    Er is weeral een maand om. Nu de maand september is juist begonnen en dus ook het schooljaar. Het schooljaar heb ik in ieder geval goed gestart. De maand augustus was voor mij een zeer drukke en plezante maand. Zeker wat betreft het wandelen. Ik heb voor de eerste keer meegedaan aan de dodentocht en ook uitgestapt, dan nog de 4daagse van de IJzer. En dan nog gewone wandelingen. In de maand augustus heb ik 11 wandelingen gedaan en 295km gewandeld. Dus goed gewandeld he. Maar genoeg blablabla over de maand augustus. Zal eens een planning maken voor september.

    ZONDAG-DIMANCHE 07/09/2008

    BUGGENHOUT (OOST-VLAANDEREN) 08.00-15.00
    Internationale Kwaktocht7-14-21-32 km
    Organisator: W.S.V. DE VOSSEN BUGGENHOUT (139)
    Start: Zaal Nikolaas, Jachtweg 1, Buggenhout.

    12/09/08 dan is het wandelen in Mazenzele van de Hopbelletjes maar jammer genoeg kan ik niet gaan. Ik heb les tot 5 na 4 dus kan ni optijd in Mazenzele zijn.

    ZONDAG-DIMANCHE 14/09/2008

    MUNKZWALM (OOST-VLAANDEREN) 07.30-15.00
    Dwars door Zwalm6-12-18-24-30 km
    Organisator: GENTBRUGSEZWALMVRIENDEN (128)
    Start: Parochiaal Centrum De Zwaluw (+ bijkomende turnzaal), De Coenestraat 8, Munkzwalm-Zwalm.

    of naar

    ZONDAG-DIMANCHE 14/09/2008

    HUMBEEK (VLAAMS-BRABANT) 07.30-15.00
    Omloop Parel van Brabant6-12-20-25-30 km
    Organisator: R.W.K. DE MORGENSTOND HUMBEEK (161)
    Start: Sporthal, Nachtegalenlaan, Humbeek.

    ZATERDAG-SAMEDI 20/09/2008

    BAASRODE (OOST-VLAANDEREN) 08.00-15.00
    2de Kermistocht5-10-15-20 km
    Organisator: W.S.V. BAASRODE (082)
    Start: Gemeenteschool Baasrode, Molenberg, Baasrode.

    ZONDAG-DIMANCHE 21/09/2008

    DEINZE (OOST-VLAANDEREN) 07.00-15.00
    27ste Canteclaermarsen - De Gordel der Leiestreek6-12-18-24-32 km
    Organisator: A.T.B. DE NATUURVRIENDEN DEINZE (140)
    Start: V.T.I., Leon Declercqstraat, Deinze.

    en heel misschien

    ZONDAG-DIMANCHE 21/09/2008

    SINT-NIKLAAS (OOST-VLAANDEREN) 08.00-15.00
    Vos Reynaert Achterna4-6-15-20-25-30 km
    Organisator: DE WASE STEINBOCKVRIENDEN ST.NIKLAAS (116)
    Start: Land- en Tuinbouwschool, Weverstraat, Sint-Niklaas.

    ZATERDAG-SAMEDI 27/09/2008

    HAMME (OOST-VLAANDEREN) 08.30-14.00
    37ste Driedaagse Wuitenmarsen V.V.V.8-15-25 km
    Organisator: W.S.V. 'T HOEKSKEN HAMME (040)
    Start: Tentendorp, Marktplein, Hamme.

    ZONDAG-DIMANCHE 28/09/2008

    STEENOKKERZEEL (VLAAMS-BRABANT) 07.00-15.00
    25ste Houtheimtochten6-10-13-16-22-27 km
    Organisator: HOUTHEIMSTAPPERS GROOTSTEENOKKERZEEL (138)
    Start: Zaal De Molekens, Wambeekstraat 27, Steenokkerzeel

    en naar

    ZONDAG-DIMANCHE 28/09/2008

    OUD-HEVERLEE (VLAAMS-BRABANT) 06.00-15.00
    2de Vlaams-Brabantse Wandeldag4-6-9-12-20-30-40-50 km
    Organisator: WSP HEVERLEELEUVEN (B 005)
    Start: Zaal Roosenberg (Zoet Water), M. Noëstraat 13, Oud-Heverlee.

    01-09-2008 om 20:37 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    31-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.torhout

    Hey.

    Ik had tegen vele gezegd dat ik een weekje ging rusten na de 1 eurowandeling. Maar de gene die mij kennen zullen misschien al gedacht hebben “dat kan ze toch ni”. Ah wel ik moet ze gelijk geven ook. Woensdag 27/08 ben ik naar Torhout gaan wandelen. Ik heb daar 16km gewandeld. Ik heb wel een beetje afgezien. Ik heb afgezien met mijn hielen. Dat afzien komt door die allergische reactie van de tape van op de 4 daagse. Nu iets over de tocht zelf. Je kon kiezen tussen 3lussen. Je hebt lus A van 6km, lus B van 7km en lus C van 9km. Ik heb lus C en B gedaan. Het waren prachtige lussen. We hebben veel op natuurwegen gelopen, natuurlijk ook asvalt. Maar veel meer natuur. Als ik moet kiezen welke lus ik het mooiste vind dan zou ik voor lus B gaan. We zijn daar een park geweest echt mooi. Da is ni te omschrijven. Waar ge van zult opkijkt is wel. Ik ben niemand tegen gekomen die ik ken. Dus ne keer iets ander voor mij. Ge ziet ik ken nog ni overal mensen.

     

    De zotte mie

    katrien

    31-08-2008 om 22:09 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kort verslag van de 4 daagse van de IJzer

    Hey.

    Hier nog een klein verslagje van de 4 daagse van de IJzer. Mijn bedoeling was om 4 dagen 32km te doen. Maar uiteindelijk heb ik 3 keer 32 en 1 keertje 16 gedaan. We zijn 3 dagen om 5u en ene keer om 5.30u moeten opstaan om op tijd in Nieuwpoort te zijn om dan vandaar uit met de bus naar de startplaats te gaan. De eerste dag was de start in Oostduinkerke. Dat was de enige dag da we vroeg op de start waren. We hebben een uur moeten wachten voor voordat we mochten vertrekken. De start van Alle 4 de dagen is om 8u30. Dan wordt door 1 of 2 bekende personen het startschot gegeven. De eerste dag was het geen 32 maar 33. Ik heb de eerst 16km alleen gestapt. Wel eens een klapke gedaan met de ene en dan met iemand anders. Halverwege, ik ben gewoon aan het door stappen en er spreekt ne militair me aan. Ik verschoot me op dat moment echt dood. Ik weet dat ik veel mensen ken. Maar ik kende gene militair. Ik heb dan met Geert (die militair) de laatste 16km gestapt. De 2de dag, zijn Geert en ik samen vertrokken aan de 32. Halverwege ongeveer is Patrick mij tegen gekomen. Ik ben dan met Patrick mee binnen gegaan. Maar 6km voor het einde ben ik eerst nog het rode kruis post binnen gegaan om mijne rechter hiel te laten intapen. Daar heb ik een kleine fout gemaakt. Ik had beter mijn 2 hielen laten intapen i.p.v. 1ne. De 2de dag heb ik tijdens het wandelen ook wat afgezien. Dus alles bijeen heb ik dan maar besloten om de 3de dag 16km te doen. De 3de dag konden we ook iets langer slapen en ik kon rustig op mijn gemak de 16 doen. De 16 bleek 19km te zijn. Het deed me wel goed om eens wat langer te slapen en rustig op mijn gemak de 19 te doen. De 4de dag heb ik samen met Geert de 32 gedaan. Ik heb dan ook weeral een beetje afgezien, vooral op het einde. Ik heb vooral afgezien met mijn hielen. Ik had mijn hielen zelf ingetapet maar da bleef ni plakken. Dus het eerste rode kruis post ben ik gestopt om dan mijn hielen op nieuw te laten intapen. Op mijn rechter hiel bleef de tape goed plakken maar op mijn linker niet. Iets voorbij het bordje van de 20km heb ik er ander tape laten opplakken. Maar wat ik ni wist, is dat ik aan de tape dat het rode kruis op mijn hielen had geplakt, dat ik daar allergisch aan ben. De tape diende voor bleinen te voorkomen maar op mijn linker hiel is dat niet gelukt. Dan was het binnen komen en de 4 daagse was voor iedereen gedaan behalve voor mij. Ik moest de dag er na nog werken op de 1 eurowandeling van mijn club. Dus het was voor mij een 5 daagse i.p.v. een 4 daagse. Het was de zondag echt werken dag. Van een uur of 10 tot 3u in de namiddag moeste ni gaan zitten want het was druk. Er was een minimum aan helpers. Maar ik had wel last van die allergische reactie van de tape en dat heb ik pas zondag morgent ontdekt.

    Ga jullie laten.

    Groetjes die zotte mie.

    katrien





    31-08-2008 om 22:07 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    23-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dodentocht

    Hey.
    Zoals vele zullen weten heb ik de dodentocht gedaan. Ben om 21.05u gescant voor de start en bij het einde was het 17.2Ou. Ik heb dus wel geteld 20uur en 15 minuten onderweg geweest. Ik had na 100km geen bleinen maar was wel dood dood op. Ik ben de dodentocht gestart met 3 van de club (da was jan, bart en benny). Dat zijn toffe mensen om mee mee te wandelen maar op de derde controle in wintham zen ik ze kwijt gespeeld. Heb dan alleen gewandeld en af en toe eens een babbeltje gedaan met de ene of de andere. Tussen controle in Ruisbroek en Breendonk, zen ik 2 mensen van de kadodders (Jan en Willy) tegen gekomen. Ben dan de controlepost van Breendonk met hen binnen gestapt. Maar het stuk van Breendonk naar Steenhuffel heb ik helemaal alleen gedaan in de massa wandelaars. Op dat stuk had ik het wel effjes moeilijk. In de Palm heb ik dan op Jan en Willy gewacht en met hen heb ik voort gestapt. In Merchtem stond mijn moeder met Dirk op ons te wachten. Het stuk van Merchtem naar Buggenhout heb ik met iemand anders gestapt. In Buggenhout ben ik terug bij Jan en Willy gevallen. En dan was verder gaan naar de eindstreep. Heb het wel nog eens een tijdje moeilijk gehad maar zen er door gekomen. Dus met andere woorden mijn eerste dodentocht is voor mij goed geslaagd. En ik heb me zeker geamuseerd. De conclusie is dus dat ik het nog wel eens zal doen.
    Hier onder vind je nog 6 foto's van mij op de controlepost in Oppuurs.
    Groetjes die zotste mie
    katrien











    23-08-2008 om 00:00 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.planning voor de maand augustus
    hey
    Ik weet da de maand augustus al is begonnen en da mijn planning er nog ni op staat maja de maand is nog ni voorbij. Bij deze volgt hier onder mijn planning voor de maand augustus. Er is al een licht wijzeging in geweest omdat ik nog een weekje weg ben. Vanaf de 19de augustus 's avonds ben ik ni meer thuis tot de 30ste maar de 24ste kom ik wel naar de wandeling. Dus speciaal daarvoor kom ik dus af. Je zal ook kunnen zien in de lijst dat ik mee doe aan de dodentocht en aan de 4daagse van den Ijzer. Dat zijn 2 zakens die ik dit jaar voor de eerste keer ga aan deelnemen. Dus binnenkort zul je hier dan vernemen hoe het gegaan is.

    ZATERDAG-SAMEDI 02/08/2008

    PUURS (ANTWERPEN) 07.30-15.00
    Ibis Wandeldriedaagse - Hoevetocht4-10-16-21-30-42 km
    Organisator: W.S.V. IBIS PUURS V.Z.W. (093)
    Start: Cultureel Centrum Kollebloem, Kloosterhof, inrit Hooiveld, Puurs.

    ZONDAG-DIMANCHE 03/08/2008

    LEBBEKE (OOST-VLAANDEREN) 07.30-15.00
    20ste Dender- en Scheldetocht6-12-18-24-32 km
    Organisator: W.J.C. DENDERKLOKJES LEBBEKE (226)
    Start: Zaal Ons Huis, L. Duboisstraat 23, Lebbeke.

    VRIJDAG-VENDREDI 08/08/2008

    BORNEM (ANTWERPEN) 21.00
    100 km Dodentocht100 km
    Organisator: V.Z.W. DODENTOCHT KADEE (310)
    Start: Tent, Kardinaal Cardijnplein, centrum Bornem.

    ZONDAG-DIMANCHE 10/08/2008

    OUDENAARDE (OOST-VLAANDEREN) 06.30-15.00
    19de Ronde van Vlaanderen voor wandelaars6-12-20-30-42 km
    Organisator: HANSKE DE KRIJGER OUDENAARDE (233)
    Start: Evenementenhall De Qubus, Lindestraat, Oudenaarde.
    misschien ga ik hier heen, dat hangt af van hoe ik zen na de dodentocht en of ik mag van mijn vader.

    VRIJDAG-VENDREDI 15/08/2008

    LOKEREN (OOST-VLAANDEREN) 08.00-15.00
    Lokerse natuurwandeling6-10-15-20 km
    Organisator: LOKERSE DURMETROTTERS (482)
    Start: Cafetaria Durmebad, Sportlaan 3, Lokeren.

    of naar

    VRIJDAG-VENDREDI 15/08/2008

    LONDERZEEL (VLAAMS-BRABANT) 08.00-15.00
    20ste Gerard Walschaptochten7-14-18-25 km
    Organisator: 'OCHTENDGLOREN' KAPELLE O/D BOS (164)
    Start: Gemeenschapscentrum G. Walschap, Sint-Jozefstraat 44, Londerzeel-Sint-Jozef.
    (de kans is zeer groot dat ik naar deze ga, omdat het dichste bij is en omdat ik hier meer mensen ken)

    WOENSDAG-MERCREDI 20/08/2008

    KOKSIJDE (WEST-VLAANDEREN) 08.30-10.30
    Vierdaagse van de Ijzer16-32 km
    Organisator: VIERDAAGSE VAN DE IJZER (390)
    Start: Koksijde-Oostduinkerke.

    DONDERDAG-JEUDI 21/08/2008

    POPERINGE (WEST-VLAANDEREN) 08.30-10.30
    Vierdaagse van de Ijzer16-32 km
    Organisator: VIERDAAGSE VAN DE IJZER (390)
    Start: Poperinge.

    VRIJDAG-VENDREDI 22/08/2008

    DIKSMUIDE (WEST-VLAANDEREN) 08.30-10.30
    Vierdaagse van de Ijzer16-32 km
    Organisator: VIERDAAGSE VAN DE IJZER (390)
    Start: Diksmuide.

    ZATERDAG-SAMEDI 23/08/2008

    IEPER (WEST-VLAANDEREN) 08.30-10.30
    Vierdaagse van de Ijzer16-32 km
    Organisator: VIERDAAGSE VAN DE IJZER (390)
    Start: Ieper.

    ZONDAG-DIMANCHE 24/08/2008

    OPWIJK (VLAAMS-BRABANT) 07.30-15.00
    Eén euro wandeling - 16de Rondom Opwijk6-12-19-25-31 km
    Organisator: W.S.V. HORIZON OPWIJK (300)
    Start: Turnzaal VKO, Kloosterstraat, Opwijk.

    En de 25ste vertrek ik voor een klein week naar zee met mijn vader en al de rest.

    ZONDAG-DIMANCHE 31/08/2008

    HAMME (OOST-VLAANDEREN) 07.00-15.00
    34ste Internationale Mars Omloop 't Hoeksken4 -6-8-12-21-30 km
    Organisator: W.S.V. 'T HOEKSKEN HAMME (040)
    Start: Zaal Den Bond, Kleinhulst, Hamme.

    of wel naar

    ZONDAG-DIMANCHE 31/08/2008

    GALMAARDEN (VLAAMS-BRABANT) 07.00-15.00
    9de Baljuwtochten6-9-12-16-21-25-28-35-39 km
    Organisator: PAREL VAN HET PAJOTTENLAND (254)
    Start: Gemeentelijk Trefcentrum Baljuwhuis, Kammeersweg 2, centrum Galmaarden.

    07-08-2008 om 23:44 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    02-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Laatste wandelingen van de maand juli
    hey
    Ik ben net terug van een weekje Zwitserland. Het was wel op wandelvakantie dus heb ik me goed kunnen uitleven. We zijn met een bus van de reisen de vriend ge weest. Er waren 9 van horizon opwijk, 5 van Kwik Bornem, 32 van de wandelclub van Deinze en dan nog enkele individuelen. Het was een plezante companie en een super plezante week. Maar voor dat ik naar Zwitserland vertrok ben ik nog 2 keer gaan wandelen. Ik ben namelijk naar Ruisbroek geweest en naar Humbeek. Maandag 21 juli was het in Ruisbroek te wandelen. Ik ben met de fiets naar Buggenhout station gereden en daar ne trein genomen naar Willebroek met over stap in Mechelen. Daar heb ik de 20km gedaan en natuurlijk zoals gewoonlijk weer nieuwe mensen leren kennen. Dan was het een dagje "rust" op het gebied van wandelen. De woensdag 23 juli ben ik met de fiets naar Humbeek gereden. Daar in Humbeek heb ik maar de 7 gedaan. Dan de zaterdag 26 juli ben ik naar Zwitserland vertrokken tot de 1ste augustus.
    er volgen nog een paar foto's van zwitserland ma da is voor in de loop van de week
    groetjes van de zotste mie
    katrien

    02-08-2008 om 22:03 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    20-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vandaag 20/07
    Vandaag ben ik met de fiets naar Bornem gereden. Dat is zo'n 18km heen en dan moest ik nog eens 18km terug. Ik heb 30km gewandeld. Zen thuis vertrokken met de fiets om 6.35u en 55minuten later ben ik dan op de start toegekomen. Om 10 voor 8 zen we (ik en company) vertrokken voor de 30. Maar halverwegen zo zen ik van company verandert. Ik zen zo tussen half 2 en 20 voor 2 binnen gekomen van de 30. En dees was goed. Op het einde had ik geen geld meer ma zen toch nog 2u30min daar blijven zitten en dan pas naar huis gereden met mijne fiets. Ik was zo thuis rond 17u. Dus ne mooie dag. En natuurlijk een leuke dag. Ik heb me echt geamuseerd. Ma ga jullie laten want ik kruip op tijd in mijn beddeke omda ik morgen ook ga wandelen.

    groetjes van die zotste mie
    katrien

    20-07-2008 om 21:34 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    19-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.effjes de site bij werken
    Hey,
    Was het een beetje vergeten om deze site bij te werken en ik had ook gene tijd. Sins de 15 juni heb ik 11 wandelingen gedaan, die kan je in het lijstje hier onder vinden. Tussen die 11 wandelingen zitten er leuke en goei bij en andere zijn dan weer gewoon wandelingen waar bij ik zei tegen mijn eigen van ga naar daar ookal weet je dat het asvalt is. En nadat ik in mijn vorig bericht had geschreven dat ik mijn klein teentje had zeer gedaan, had ik nog een paar zaken uitgehaalt waar ge van zult zeggen van, heeft die ze wel nog alle 5 op een rij. Awel ik zal het u zeggen. Kort en bondig, ik heb ze ni alle 5 meer op een rij en vele van jullie weten dat ook. Zal stoppen me zeuren en u de lijst typen waar ik gaan wandelen ben.

    VRIJDAG-VENDREDI 20/06/2008

    LONDERZEEL (VLAAMS-BRABANT) 14.00-20.00
    19de Namiddagwandeling - 17de Herdenkingstocht Evi Van Bogaert7-14-21 km
    Organisator: DE POOLSTAPPERS LONDERZEELCENTRUM (236)
    Start: Chalet achterkant zwembad, Holle Eikstraat, Londerzeel.
    Hier heb ik 10km gedaan samen met Sabrina. We dachten eerst de 15km te doen ma het is onderweg beginnen te regenen en hebben besloten om de 10 te doen.

    ZATERDAG-SAMEDI 21/06/2008

    KRUIBEKE (OOST-VLAANDEREN) 08.00-14.00
    4e Mars van de Genie5-7-14-21-25-31-40 km
    Organisator: 11DE GENIEBATALJON (478)
    Start: Kwartier Lt V. Thoumsin, Kruibeeksesteenweg 159, Burcht.
    Ik heb dan kunnen gaan wandelen door magda en etienne doordat ik met hen mocht mee rijden. We hebben daar de 26 gedaan.

    ZONDAG-DIMANCHE 22/06/2008

    MOERZEKE (OOST-VLAANDEREN) 08.00-15.00
    Vier Gekroonden tocht - Wase Wandel Gordel5-10-15-20 km
    Organisator: W.S.V. 'T HOEKSKEN HAMME (040)
    Start: Zaal Vier Gekroonden, Koningsplein, Moerzeke.
    Ik ben met de fiets naar daar gereden, heb daar de 15 gedaan. En achteraf overkop gegaan met mijne fiets als ik op weg was naar puurs

    ZONDAG-DIMANCHE 22/06/2008

    PUURS (ANTWERPEN) 08.00-15.00
    28ste Zomertochten5-8-12-20-30 km
    Organisator: WANDELVRIENDENKRING PUURS (A 023)
    Start: CC Kollebloem, Hondsmarkt, Puurs.
    Na mijne val in moerzeke, ben ik met mijne fiets door gereden naar puurs. Ik heb daar nog 10km gedaan met Jan en Christel.

    WOENSDAG-MERCREDI 25/06/2008

    STEENHUFFEL (VLAAMS-BRABANT) 08.00-15.00
    Wandelsport voor Allen 6-9-15 km
    Organisator: PROVINCIALE COMMISSIE VLAAMSBRABANT (902)
    Start: Parochiezaal, Van Doorselaerstraat 22, Steenhuffel.
    Hier was het parcoer verdeeld over 2 lussen. De ene lus was 6,8km en de andere was 8,8km.. Ik heb daar 3keer de lus van 8,8 gedaan en 1keer de lus van 6,8. Ik heb de lus van 8,8 ne keer gedaan met magda en etienne, met jean en anne-marie en ne keer alleen. en de 6,8 heb ik ook alleen gedaan. Dat maakt een totaal van 33km maar opweg naar huis is er mij ketting van mijne fiets afgevallen en zen ik nog 2km tevoet moeten gaan.

    ZATERDAG-SAMEDI 28/06/2008

    AALST (OOST-VLAANDEREN) 08.00-15.00
    Zomertocht7-12-18 km
    Organisator: W.S.V. DE KADEES AALST (063)
    Start: Sint-Pauluszaal , Botermelkstraat, Aalst.
    Door dat ik mijne kleine teen had zeer gedaan. Dat was wel zogoed als genezen maar daar was ik weer zo goed om tegen een steen te stampen zodat ik weer zeer had aan diene teen en had ik besloten om de 12 te doen.

    WOENSDAG-MERCREDI 02/07/2008

    HEKELGEM (VLAAMS-BRABANT) 08.00-15.00
    Midweektocht6-12 km
    Organisator: DE PAJOTTEN HEKELGEM (038)
    Start: Gasthof d'Oude Brouwerij, Abdijstraat, Affligem.
    hier heb ik de 12 gedaan op mijn eentje. Heb ook nieuwe clubleden leren kennen.

    VRIJDAG-VENDREDI 04/07/2008

    BASSEVELDE (OOST-VLAANDEREN) 20.00-21.00
    2de Ezeltocht rondom Bassevelde25-50 km
    Organisator: VWV DE TREKVOGELS BOEKHOUTE (383)
    Start: Feesttent, Hassestraat 20, Bassevelde.
    Francois en Nadine zijn mij thuis komen oppikken. Daar toegekomen in de tent verschoot ik een beetje dat daar redelijk wa mensen waren die ik kende. Vorig jaar kende ik daar niemand en dit jaar kon ik ze niet meer op mijn 2handen tellen. Ik heb met verschillende mensen gewandeld. Wat heel plezant was natuurlijk en heb zo ook nieuwe mensen leren kennen.

    ZONDAG-DIMANCHE 06/07/2008

    WOLVERTEM (VLAAMS-BRABANT) 07.00-15.00
    28ste Wolventocht5-10-15-20-25-30 km
    Organisator: W.S.V.'T FLUITEKRUID WOLVERTEM (096)
    Start: Gemeentelijke Fusieschool, Hoogstraat 40, Wolvertem.
    Ik heb hier de 25 gedaan die eigenlijk 27 was. Ik dacht eerst de 20 te doen maar heb me op het moment van splitsing bedacht.

    VRIJDAG-VENDREDI 11/07/2008

    LOKEREN (OOST-VLAANDEREN) 08.00-15.00
    3de Vlaanderen Boventocht6-10-15-20 km
    Organisator: LOKERSE DURMETROTTERS (482)
    Start: Cafetaria Durmebad, Sportlaan 3, Lokeren.
    Ik ben voor ne keer met de trein naar lokeren geweest. Normaal gezien zou ik er met mijne fiets naar toe kunnen rijden maar het weer was ni zo goed dus had ik maar besloten om met de fiets te gaan. Ik heb daar de 20 gedaan dat intotaal 23km was. En heb er weer iemand nieuw leren kennen.

    ZATERDAG-SAMEDI 12/07/2008

    OUDENAARDE (OOST-VLAANDEREN) 07.00-15.00
    Adriaan Brouwertochten7-10-15-20 km
    Organisator: HANSKE DE KRIJGER OUDENAARDE (233)
    Start: K.B.O. Sint-Walburga, Smallendam 25, Oudenaarde.
    Hier ben ik ook met de trein naar toe geweest en als ik op de trein zat heb ik iemand nieuw leren kennen. Zo ging de rit iets sneller en leuker voorbij. Daar in oudenaarde heb ik ook de 20 gedaan, die intotaal 22 was. Aan het einde van mijn tocht, dus bij aankomst was er een stoet. Daar heb ik nog een stuk van kunnen zien. Ik ben dan met magde en etienne afgekomen.

    ZATERDAG-SAMEDI 19/07/2008

    OPWIJK (VLAAMS-BRABANT) 07.30-15.00
    9de Eekskes Stappers Wandeltocht6-12-18 km
    Organisator: EEKSKE STAPPERS (461)
    Start: Feesttent, Hoeksken, Opwijk.
    Deze dag zen ik thuis gekomen van zee. Heb dan eerst nog de auto helpen leegmaken en iets later ben ik te voet naar opwijk vanuit buggenhout vertrokken naar de startplaats. Onderweg naar daar ben ik op het parkoer verzeild geraakt. Dus als ik op de start toe kwam had ik al 6km gedaan. Ben dan daar een uur blijven plakken. En ben dan nog een toertje van 6 gedaan samen met Jan en Benny. Nadat toertje ben ik tevoet van de start naar mijn vader gegaan en ben daar nog effjes blijven plakken. Uit eindelijk ben ik dan vandaaruit met de fiets naar mijn moeder gereden.

    alle groetjes van die zotste mie
    katrien

    19-07-2008 om 22:22 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    18-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de afgelopen wandelingen.
    De 8ste juni ben ik ni gaan wandelen. Ik was verpicht om een weekendje rust te nemen. De reden daarvoor is da ik de 5de juni mijne linker kleine teen bezeert had. Het weekend er achter was het in Opwijk te wandelen van De Hopbelletjes. Ik ben naar daar geweest. Ik heb daar 2x 12 gedaan. De eerste 12km heb ik al wandelend zitten leren. Het klinkt raar en ge zou denken da da ni gaat ma bij mij lukt veel en vooral de dingen die ni echt normaal zijn. De laatste 12km heb ik gedaan met Marc, Sabrina en Jarne. Dus dat was ontspanning. Helaas heb ik de 2x12 niet met mijn wandelschoenen kunnen wandelen (mijn klein teentje dee nog zeer in die schoenen), dus had ik maar sandalen aan gedaan. Met alle gevolgen van dien natuurlijk. Heb een paar wondjes (en bleintjes) op mijn voeten. Buiten dat is alles goe verlopen. Ah behalve dan het weer nog. Als ik naar huis reed is dat beginnen te onweren, dus zat ik daar in met mijn fietsje zonder jas. Als ik ver thuis was is dat zelfs beginnen te hagelen.
    ma ga jullie laten
    groetjes van die zotste mie
    katrien

    18-06-2008 om 12:05 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zondag 1juni
    Zondag 1 juni ben ik met de bus naar Gooik en Rotselaar geweest. In Gooik heb ik 12km gedaan. Het was daar mooi, het weer was goed. Maar terwijl ik aan het wandelen was heb ik ne nagel opgeraapt. Niet zomaar opgeraapt. Ik kwam uit een veldbaantje terug op de asvalt en ik dacht dat er een steentje in mijne schoen zat ma het was geen steentje maar ne nagel. Diene nagel zat al door de zool van mijn schoen, zelf al tot in mijne steunzool. Dus als ik nog een paar stappen verder dee dan had ik ne nagel in mijne hiel. Had geluk dat ik het optijd heb ondekt. Dan om kwart voor 12 zijn we met de bus in Gooik door gereden naar Rotselaar. In Rotselaar zaten mensen op mij te wachten om dan samen de 13 te doen. Ik had dat afgesproken met die mensen. Ik was ze in Gooik tegen het lijf gelopen. In Rotselaar was het ook een mooi parcoer en prachtig weer.

    Voor zondag 8juni ga ik niet wandelen. Als mijn vader wel ga wandelen dan zal ik wel mee gaan tot op de start plaats en daar blijven zitten tot dat mijn vader gedaan heeft met wandelen. Ik gun mij een weekje, misschien 2 weekjes rust. De examens beginnen ook binnen kort.

    groetjes de zotste mie
    katrien

    05-06-2008 om 22:13 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    31-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vandaag 31mei
    hey,
    Vandaag 31mei heb ik ne goeie dag gehad. Ik ben om 05.45u wakker geworden. Dat was een 10minuten voor dat mijne wekker af ging. Om 06.50u ben ik met mijne fiets naar Erembodegem gefietst. Dat is een 17km heen en nog eens 17km terug. In Erembodegem heb ik samen met Kevin en Stefaan (2 wandelmaatjes van me) de 18km gedaan. Die weliswaar 19km was. Het parkoer was goed ma ni om te zeggen.  Ik was na de wandeling thuis om 12.45u. Dat was maar net optijd. Om 13.15u vertrok ik al terug. Dan ging ik naar Leuven samen met mijn moeder, stiefvader en zijn jongste zoontje. We gingen voor taiko naar leuven op de wereldfeesten. Eerst hadden we een voorstelling bijgewoond en daarachter heb ik en mijn stiefbroertje nog meegedaan aan de workshop. Taiko is mijn moeder haar hobby en die is daar heel enthousiast. Ik ben er ook aan verkocht. Na de examens ga ik elke donderdag mee voor zolang dat het gaat en ik begin dan in september er dan terug mee. Ik heb het vandaag maar een kwartiertje gedaan maar het was fantastisch.
    ma ga jullie laten
    groetjes van deze zotste mie

    31-05-2008 om 18:19 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    30-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.planning voor juni

    Hey, hier onder vind je een lijst met de wandelingen waar ik zo goed als zeker zal aan wezig zijn. In het begin van de maand zijn er ni veel wandelingen omdat ik examens heb. Mijn examens beginnen op 10juni tot 20juni.

     

    ZONDAG-DIMANCHE 01/06/2008

    GOOIK (VLAAMS-BRABANT)

    06.30-15.00

    17de Heidetochten

    6-10-15-20-22-26-33-38-43 km

    Organisator: DE HEIDETOCHTEN KESTERGOOIK (358)
    Start: Zaal Edele Brabant, Strijlandstraat 59, Strijland-Gooik.
    deze is met de busreis samen met rotselaar

    ZONDAG-DIMANCHE 01/06/2008

    ROTSELAAR (VLAAMS-BRABANT)

    07.00-15.00

    Zomertocht-Golden Cup

    4-6-12-20-30 km

    Organisator: DE BOLLEKENS ROTSELAAR (V.B 018)
    Start: Monfortcollege, Aarschotsesteenweg 39, Rotselaar.
    deze is met de busreis samen met gooik

    ZONDAG-DIMANCHE 08/06/2008

    ZELLIK (VLAAMS-BRABANT)

    07.00-15.00

    23ste Breugheltocht

    6-12-20-30 km

    Organisator: DE TREKPLOSTERS ZELLIKASSE (158)
    Start: Cultureel Centrum Den Horinck, Noorderlaan 20, Zellik.

    ZONDAG-DIMANCHE 15/06/2008

    OPWIJK (VLAAMS-BRABANT)

    07.30-15.00

    18de Hoppetocht

    6-12-18-24-30 km

    Organisator: W.S.V. DE HOPBELLETJES OPWIJK (252)
    Start: C.C. Hof ten Hemelrijk, Kloosterstraat, Opwijk.

    VRIJDAG-VENDREDI 20/06/2008

    LONDERZEEL (VLAAMS-BRABANT)

    14.00-20.00

    19de Namiddagwandeling - 17de Herdenkingstocht Evi Van Bogaert

    7-14-21 km

    Organisator: DE POOLSTAPPERS LONDERZEELCENTRUM (236)
    Start: Chalet achterkant zwembad, Holle Eikstraat, Londerzeel.

    ZONDAG-DIMANCHE 22/06/2008

    PUURS (ANTWERPEN)

    08.00-15.00

    28ste Zomertochten

    5-8-12-20-30 km

    Organisator: WANDELVRIENDENKRING PUURS (A 023)
    Start: CC Kollebloem, Hondsmarkt, Puurs.

    WOENSDAG-MERCREDI 25/06/2008

    STEENHUFFEL (VLAAMS-BRABANT)

    08.00-15.00

    Wandelsport voor Allen

    6-9-15 km

    Organisator: PROVINCIALE COMMISSIE VLAAMSBRABANT (902)
    Start: Parochiezaal, Van Doorselaerstraat 22, Steenhuffel.

    ZATERDAG-SAMEDI 28/06/2008

    AALST (OOST-VLAANDEREN)

    08.00-15.00

    Zomertocht

    7-12-18 km

    Organisator: W.S.V. DE KADEES AALST (063)
    Start: Sint-Pauluszaal , Botermelkstraat, Aalst.

    LEDE (OOST-VLAANDEREN)

    07.00-15.00

    24ste Kleine Koutertochten

    6-9-12-15-18-25 km

    Organisator: V.Z.W. KLEINE KOUTER LEDE (155)
    Start: Zaal De Bron, Kerkevijverstraat 19A, Lede.

    30-05-2008 om 19:32 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    18-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vandaag 18 mei
    Vandaag ben ik niet naar Temse geweest maar naar Sint-Lievens-Houtem. Ik mocht van mijn moeder met de trein naar daar gaan. Ik ben met mijne fiets naar Opwijk station gereden. Om iets na 8 had ik daar ne trein naar Herzele. Een dik uur later was ik in Herzele. Daar zijn ze me komen halen met de auto, voor naar de startplaats te gaan. Als ik daar toe kwam vertrok Dirk net aan zijn wandeling. Hij heeft een 5min op mij gewacht zodat ik me kon inschrijven en om met hem mee te gaan. We hebben de 20km gedaan, die eigenlijk 21,5km was. Het was een mooie tocht. Ik ga zeker nog terug. Volgende week ga ik normaal gezien naar Sint-Amands omdat dat het dichtste bij is maar dat kan nog veranderen.
    Groetjes en tot next
    De zotste mie

    18-05-2008 om 00:00 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Foto


    Archief per maand
  • 07-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 06-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 01-2008

    Foto

    Mijn foto links
  • 2009
  • 2010; 2011; 2012; 2013
  • Vakantie 09, 10 en 11

  • Foto

    Wandelvrienden
  • blog van Guy Verhelst
  • blog van alfred en lou
  • blog van Maaike Vancoppenolle
  • blog van Joost Vancoppenolle
  • Blog van Jipie
  • Blog van Kris
  • Blog van Ludo Depoortere
  • Blog van Johnny Cloesen
  • Blog van Freddy Persoone

  • blog van Alain Putman
  • blog van Steven Jaspers
  • Foto's van Steven Jaspers
  • Blog van Helga Van den Steen
  • Foto’s van Helga Van den Steen
  • Blog van Patrick Vanderstukken
  • Foto’s van Patrick Vanderstukken

  • Blog van Ronny en Linda
  • Blog van Jeroen en Kristel
  • Foto's van Paul Baestaens
  • Foto’s van Andy Huwe
  • Foto's van Chris en Anny
  • Foto's van Willy en Mary
  • Foto's van Marc Lauwaert
  • foto's van Nestor
  • Foto’s van Rene Smets

    Foto

  • Foto's Marc De Coster
  • Luc Vaes
  • Foto's van Johnny Cloesen
  • Foto's van Dirk Heylen

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs