Foto
Inhoud blog
  • Weer lang geleden
  • Toinetocht Diepenbeek 03/03/2013
  • Nationale Wandeldag te Overmere Donk 24/02/2013
  • Ingelmunster en Nalinnens
  • Het pajottenland op zen mooist Elingen 17/02/2013
  • Baasrode 16/02/2013
  • Ernage: Marche des Abbayes 09/02/2013
  • Jong Manneke Pis naar Oud Manneke Pis (Brussel-Geraardsbergen) 27/01/13
  • Winterwandeling te Kluisbergen 19/01/2013
  • Wandeltocht in de Citaldel van Namen 13/01/2013
    Foto
    Mijn favorieten
  • aktivia
  • wandelgazette
  • marching
  • beneluxwandelen
  • photo marche
  • Euraudax
  • W.S.V. De Kadodders Sint Katelijne Waver
  • De Lachende Klomp Nieuwkerken Waas
  • Reynaertstappers Belsele
  • W.S.V. De Kadees Aalst
  • W.S.V. Baasrode
  • Opsinjoorke Mechelen
  • W.S.V. De Vossen Buggenhout
  • W.S.V. De Hopbelletjes Opwijk
  • W.S.V. Horizon Opwijk
  • WAK Sleidinge
  • De Kwartels Assenede
  • De Grashoppers Keiberg
  • Goede Doel Stappers
    Foto
    Laatste commentaren
  • 't Was lang geleden (Luc & Hilde)
        op Weer lang geleden
  • Dag Katrien, (SMETS RENE)
        op Toinetocht Diepenbeek 03/03/2013
  • Bewondering (G.U.Y.)
        op Jong Manneke Pis naar Oud Manneke Pis (Brussel-Geraardsbergen) 27/01/13
  • Goe Bezig (SMETS RENE)
        op Maand mei
  • verrast (SMETS RENE)
        op
  • Foto
    Gastenboek
  • Ben is op bezoek geweest. (I like it)
  • Hallo
  • dag Katrien
  • hoi
  • blog

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Foto
    Foto
    Foto
    Heerlijk zijn de velden,
    zacht is de zee, zoet is het strand,
    zalig lang de dag, aanhalig de vrouwen,
    welig de kudden,
    haast opgedroogd het moeras,
    God schept vreugde in kalmte,
    de duivel stookt graag onrust,
    iedereen snakt naar eerbetoon,
    maar de machtige - 
    zijn einde is onmacht.
    een jonge grote afstand wandelaarster (Zotte mie)

    23-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dodentocht

    Hey.
    Zoals vele zullen weten heb ik de dodentocht gedaan. Ben om 21.05u gescant voor de start en bij het einde was het 17.2Ou. Ik heb dus wel geteld 20uur en 15 minuten onderweg geweest. Ik had na 100km geen bleinen maar was wel dood dood op. Ik ben de dodentocht gestart met 3 van de club (da was jan, bart en benny). Dat zijn toffe mensen om mee mee te wandelen maar op de derde controle in wintham zen ik ze kwijt gespeeld. Heb dan alleen gewandeld en af en toe eens een babbeltje gedaan met de ene of de andere. Tussen controle in Ruisbroek en Breendonk, zen ik 2 mensen van de kadodders (Jan en Willy) tegen gekomen. Ben dan de controlepost van Breendonk met hen binnen gestapt. Maar het stuk van Breendonk naar Steenhuffel heb ik helemaal alleen gedaan in de massa wandelaars. Op dat stuk had ik het wel effjes moeilijk. In de Palm heb ik dan op Jan en Willy gewacht en met hen heb ik voort gestapt. In Merchtem stond mijn moeder met Dirk op ons te wachten. Het stuk van Merchtem naar Buggenhout heb ik met iemand anders gestapt. In Buggenhout ben ik terug bij Jan en Willy gevallen. En dan was verder gaan naar de eindstreep. Heb het wel nog eens een tijdje moeilijk gehad maar zen er door gekomen. Dus met andere woorden mijn eerste dodentocht is voor mij goed geslaagd. En ik heb me zeker geamuseerd. De conclusie is dus dat ik het nog wel eens zal doen.
    Hier onder vind je nog 6 foto's van mij op de controlepost in Oppuurs.
    Groetjes die zotste mie
    katrien











    23-08-2008 om 00:00 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.planning voor de maand augustus
    hey
    Ik weet da de maand augustus al is begonnen en da mijn planning er nog ni op staat maja de maand is nog ni voorbij. Bij deze volgt hier onder mijn planning voor de maand augustus. Er is al een licht wijzeging in geweest omdat ik nog een weekje weg ben. Vanaf de 19de augustus 's avonds ben ik ni meer thuis tot de 30ste maar de 24ste kom ik wel naar de wandeling. Dus speciaal daarvoor kom ik dus af. Je zal ook kunnen zien in de lijst dat ik mee doe aan de dodentocht en aan de 4daagse van den Ijzer. Dat zijn 2 zakens die ik dit jaar voor de eerste keer ga aan deelnemen. Dus binnenkort zul je hier dan vernemen hoe het gegaan is.

    ZATERDAG-SAMEDI 02/08/2008

    PUURS (ANTWERPEN) 07.30-15.00
    Ibis Wandeldriedaagse - Hoevetocht4-10-16-21-30-42 km
    Organisator: W.S.V. IBIS PUURS V.Z.W. (093)
    Start: Cultureel Centrum Kollebloem, Kloosterhof, inrit Hooiveld, Puurs.

    ZONDAG-DIMANCHE 03/08/2008

    LEBBEKE (OOST-VLAANDEREN) 07.30-15.00
    20ste Dender- en Scheldetocht6-12-18-24-32 km
    Organisator: W.J.C. DENDERKLOKJES LEBBEKE (226)
    Start: Zaal Ons Huis, L. Duboisstraat 23, Lebbeke.

    VRIJDAG-VENDREDI 08/08/2008

    BORNEM (ANTWERPEN) 21.00
    100 km Dodentocht100 km
    Organisator: V.Z.W. DODENTOCHT KADEE (310)
    Start: Tent, Kardinaal Cardijnplein, centrum Bornem.

    ZONDAG-DIMANCHE 10/08/2008

    OUDENAARDE (OOST-VLAANDEREN) 06.30-15.00
    19de Ronde van Vlaanderen voor wandelaars6-12-20-30-42 km
    Organisator: HANSKE DE KRIJGER OUDENAARDE (233)
    Start: Evenementenhall De Qubus, Lindestraat, Oudenaarde.
    misschien ga ik hier heen, dat hangt af van hoe ik zen na de dodentocht en of ik mag van mijn vader.

    VRIJDAG-VENDREDI 15/08/2008

    LOKEREN (OOST-VLAANDEREN) 08.00-15.00
    Lokerse natuurwandeling6-10-15-20 km
    Organisator: LOKERSE DURMETROTTERS (482)
    Start: Cafetaria Durmebad, Sportlaan 3, Lokeren.

    of naar

    VRIJDAG-VENDREDI 15/08/2008

    LONDERZEEL (VLAAMS-BRABANT) 08.00-15.00
    20ste Gerard Walschaptochten7-14-18-25 km
    Organisator: 'OCHTENDGLOREN' KAPELLE O/D BOS (164)
    Start: Gemeenschapscentrum G. Walschap, Sint-Jozefstraat 44, Londerzeel-Sint-Jozef.
    (de kans is zeer groot dat ik naar deze ga, omdat het dichste bij is en omdat ik hier meer mensen ken)

    WOENSDAG-MERCREDI 20/08/2008

    KOKSIJDE (WEST-VLAANDEREN) 08.30-10.30
    Vierdaagse van de Ijzer16-32 km
    Organisator: VIERDAAGSE VAN DE IJZER (390)
    Start: Koksijde-Oostduinkerke.

    DONDERDAG-JEUDI 21/08/2008

    POPERINGE (WEST-VLAANDEREN) 08.30-10.30
    Vierdaagse van de Ijzer16-32 km
    Organisator: VIERDAAGSE VAN DE IJZER (390)
    Start: Poperinge.

    VRIJDAG-VENDREDI 22/08/2008

    DIKSMUIDE (WEST-VLAANDEREN) 08.30-10.30
    Vierdaagse van de Ijzer16-32 km
    Organisator: VIERDAAGSE VAN DE IJZER (390)
    Start: Diksmuide.

    ZATERDAG-SAMEDI 23/08/2008

    IEPER (WEST-VLAANDEREN) 08.30-10.30
    Vierdaagse van de Ijzer16-32 km
    Organisator: VIERDAAGSE VAN DE IJZER (390)
    Start: Ieper.

    ZONDAG-DIMANCHE 24/08/2008

    OPWIJK (VLAAMS-BRABANT) 07.30-15.00
    Eén euro wandeling - 16de Rondom Opwijk6-12-19-25-31 km
    Organisator: W.S.V. HORIZON OPWIJK (300)
    Start: Turnzaal VKO, Kloosterstraat, Opwijk.

    En de 25ste vertrek ik voor een klein week naar zee met mijn vader en al de rest.

    ZONDAG-DIMANCHE 31/08/2008

    HAMME (OOST-VLAANDEREN) 07.00-15.00
    34ste Internationale Mars Omloop 't Hoeksken4 -6-8-12-21-30 km
    Organisator: W.S.V. 'T HOEKSKEN HAMME (040)
    Start: Zaal Den Bond, Kleinhulst, Hamme.

    of wel naar

    ZONDAG-DIMANCHE 31/08/2008

    GALMAARDEN (VLAAMS-BRABANT) 07.00-15.00
    9de Baljuwtochten6-9-12-16-21-25-28-35-39 km
    Organisator: PAREL VAN HET PAJOTTENLAND (254)
    Start: Gemeentelijk Trefcentrum Baljuwhuis, Kammeersweg 2, centrum Galmaarden.

    07-08-2008 om 23:44 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    02-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Laatste wandelingen van de maand juli
    hey
    Ik ben net terug van een weekje Zwitserland. Het was wel op wandelvakantie dus heb ik me goed kunnen uitleven. We zijn met een bus van de reisen de vriend ge weest. Er waren 9 van horizon opwijk, 5 van Kwik Bornem, 32 van de wandelclub van Deinze en dan nog enkele individuelen. Het was een plezante companie en een super plezante week. Maar voor dat ik naar Zwitserland vertrok ben ik nog 2 keer gaan wandelen. Ik ben namelijk naar Ruisbroek geweest en naar Humbeek. Maandag 21 juli was het in Ruisbroek te wandelen. Ik ben met de fiets naar Buggenhout station gereden en daar ne trein genomen naar Willebroek met over stap in Mechelen. Daar heb ik de 20km gedaan en natuurlijk zoals gewoonlijk weer nieuwe mensen leren kennen. Dan was het een dagje "rust" op het gebied van wandelen. De woensdag 23 juli ben ik met de fiets naar Humbeek gereden. Daar in Humbeek heb ik maar de 7 gedaan. Dan de zaterdag 26 juli ben ik naar Zwitserland vertrokken tot de 1ste augustus.
    er volgen nog een paar foto's van zwitserland ma da is voor in de loop van de week
    groetjes van de zotste mie
    katrien

    02-08-2008 om 22:03 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    20-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vandaag 20/07
    Vandaag ben ik met de fiets naar Bornem gereden. Dat is zo'n 18km heen en dan moest ik nog eens 18km terug. Ik heb 30km gewandeld. Zen thuis vertrokken met de fiets om 6.35u en 55minuten later ben ik dan op de start toegekomen. Om 10 voor 8 zen we (ik en company) vertrokken voor de 30. Maar halverwegen zo zen ik van company verandert. Ik zen zo tussen half 2 en 20 voor 2 binnen gekomen van de 30. En dees was goed. Op het einde had ik geen geld meer ma zen toch nog 2u30min daar blijven zitten en dan pas naar huis gereden met mijne fiets. Ik was zo thuis rond 17u. Dus ne mooie dag. En natuurlijk een leuke dag. Ik heb me echt geamuseerd. Ma ga jullie laten want ik kruip op tijd in mijn beddeke omda ik morgen ook ga wandelen.

    groetjes van die zotste mie
    katrien

    20-07-2008 om 21:34 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    19-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.effjes de site bij werken
    Hey,
    Was het een beetje vergeten om deze site bij te werken en ik had ook gene tijd. Sins de 15 juni heb ik 11 wandelingen gedaan, die kan je in het lijstje hier onder vinden. Tussen die 11 wandelingen zitten er leuke en goei bij en andere zijn dan weer gewoon wandelingen waar bij ik zei tegen mijn eigen van ga naar daar ookal weet je dat het asvalt is. En nadat ik in mijn vorig bericht had geschreven dat ik mijn klein teentje had zeer gedaan, had ik nog een paar zaken uitgehaalt waar ge van zult zeggen van, heeft die ze wel nog alle 5 op een rij. Awel ik zal het u zeggen. Kort en bondig, ik heb ze ni alle 5 meer op een rij en vele van jullie weten dat ook. Zal stoppen me zeuren en u de lijst typen waar ik gaan wandelen ben.

    VRIJDAG-VENDREDI 20/06/2008

    LONDERZEEL (VLAAMS-BRABANT) 14.00-20.00
    19de Namiddagwandeling - 17de Herdenkingstocht Evi Van Bogaert7-14-21 km
    Organisator: DE POOLSTAPPERS LONDERZEELCENTRUM (236)
    Start: Chalet achterkant zwembad, Holle Eikstraat, Londerzeel.
    Hier heb ik 10km gedaan samen met Sabrina. We dachten eerst de 15km te doen ma het is onderweg beginnen te regenen en hebben besloten om de 10 te doen.

    ZATERDAG-SAMEDI 21/06/2008

    KRUIBEKE (OOST-VLAANDEREN) 08.00-14.00
    4e Mars van de Genie5-7-14-21-25-31-40 km
    Organisator: 11DE GENIEBATALJON (478)
    Start: Kwartier Lt V. Thoumsin, Kruibeeksesteenweg 159, Burcht.
    Ik heb dan kunnen gaan wandelen door magda en etienne doordat ik met hen mocht mee rijden. We hebben daar de 26 gedaan.

    ZONDAG-DIMANCHE 22/06/2008

    MOERZEKE (OOST-VLAANDEREN) 08.00-15.00
    Vier Gekroonden tocht - Wase Wandel Gordel5-10-15-20 km
    Organisator: W.S.V. 'T HOEKSKEN HAMME (040)
    Start: Zaal Vier Gekroonden, Koningsplein, Moerzeke.
    Ik ben met de fiets naar daar gereden, heb daar de 15 gedaan. En achteraf overkop gegaan met mijne fiets als ik op weg was naar puurs

    ZONDAG-DIMANCHE 22/06/2008

    PUURS (ANTWERPEN) 08.00-15.00
    28ste Zomertochten5-8-12-20-30 km
    Organisator: WANDELVRIENDENKRING PUURS (A 023)
    Start: CC Kollebloem, Hondsmarkt, Puurs.
    Na mijne val in moerzeke, ben ik met mijne fiets door gereden naar puurs. Ik heb daar nog 10km gedaan met Jan en Christel.

    WOENSDAG-MERCREDI 25/06/2008

    STEENHUFFEL (VLAAMS-BRABANT) 08.00-15.00
    Wandelsport voor Allen 6-9-15 km
    Organisator: PROVINCIALE COMMISSIE VLAAMSBRABANT (902)
    Start: Parochiezaal, Van Doorselaerstraat 22, Steenhuffel.
    Hier was het parcoer verdeeld over 2 lussen. De ene lus was 6,8km en de andere was 8,8km.. Ik heb daar 3keer de lus van 8,8 gedaan en 1keer de lus van 6,8. Ik heb de lus van 8,8 ne keer gedaan met magda en etienne, met jean en anne-marie en ne keer alleen. en de 6,8 heb ik ook alleen gedaan. Dat maakt een totaal van 33km maar opweg naar huis is er mij ketting van mijne fiets afgevallen en zen ik nog 2km tevoet moeten gaan.

    ZATERDAG-SAMEDI 28/06/2008

    AALST (OOST-VLAANDEREN) 08.00-15.00
    Zomertocht7-12-18 km
    Organisator: W.S.V. DE KADEES AALST (063)
    Start: Sint-Pauluszaal , Botermelkstraat, Aalst.
    Door dat ik mijne kleine teen had zeer gedaan. Dat was wel zogoed als genezen maar daar was ik weer zo goed om tegen een steen te stampen zodat ik weer zeer had aan diene teen en had ik besloten om de 12 te doen.

    WOENSDAG-MERCREDI 02/07/2008

    HEKELGEM (VLAAMS-BRABANT) 08.00-15.00
    Midweektocht6-12 km
    Organisator: DE PAJOTTEN HEKELGEM (038)
    Start: Gasthof d'Oude Brouwerij, Abdijstraat, Affligem.
    hier heb ik de 12 gedaan op mijn eentje. Heb ook nieuwe clubleden leren kennen.

    VRIJDAG-VENDREDI 04/07/2008

    BASSEVELDE (OOST-VLAANDEREN) 20.00-21.00
    2de Ezeltocht rondom Bassevelde25-50 km
    Organisator: VWV DE TREKVOGELS BOEKHOUTE (383)
    Start: Feesttent, Hassestraat 20, Bassevelde.
    Francois en Nadine zijn mij thuis komen oppikken. Daar toegekomen in de tent verschoot ik een beetje dat daar redelijk wa mensen waren die ik kende. Vorig jaar kende ik daar niemand en dit jaar kon ik ze niet meer op mijn 2handen tellen. Ik heb met verschillende mensen gewandeld. Wat heel plezant was natuurlijk en heb zo ook nieuwe mensen leren kennen.

    ZONDAG-DIMANCHE 06/07/2008

    WOLVERTEM (VLAAMS-BRABANT) 07.00-15.00
    28ste Wolventocht5-10-15-20-25-30 km
    Organisator: W.S.V.'T FLUITEKRUID WOLVERTEM (096)
    Start: Gemeentelijke Fusieschool, Hoogstraat 40, Wolvertem.
    Ik heb hier de 25 gedaan die eigenlijk 27 was. Ik dacht eerst de 20 te doen maar heb me op het moment van splitsing bedacht.

    VRIJDAG-VENDREDI 11/07/2008

    LOKEREN (OOST-VLAANDEREN) 08.00-15.00
    3de Vlaanderen Boventocht6-10-15-20 km
    Organisator: LOKERSE DURMETROTTERS (482)
    Start: Cafetaria Durmebad, Sportlaan 3, Lokeren.
    Ik ben voor ne keer met de trein naar lokeren geweest. Normaal gezien zou ik er met mijne fiets naar toe kunnen rijden maar het weer was ni zo goed dus had ik maar besloten om met de fiets te gaan. Ik heb daar de 20 gedaan dat intotaal 23km was. En heb er weer iemand nieuw leren kennen.

    ZATERDAG-SAMEDI 12/07/2008

    OUDENAARDE (OOST-VLAANDEREN) 07.00-15.00
    Adriaan Brouwertochten7-10-15-20 km
    Organisator: HANSKE DE KRIJGER OUDENAARDE (233)
    Start: K.B.O. Sint-Walburga, Smallendam 25, Oudenaarde.
    Hier ben ik ook met de trein naar toe geweest en als ik op de trein zat heb ik iemand nieuw leren kennen. Zo ging de rit iets sneller en leuker voorbij. Daar in oudenaarde heb ik ook de 20 gedaan, die intotaal 22 was. Aan het einde van mijn tocht, dus bij aankomst was er een stoet. Daar heb ik nog een stuk van kunnen zien. Ik ben dan met magde en etienne afgekomen.

    ZATERDAG-SAMEDI 19/07/2008

    OPWIJK (VLAAMS-BRABANT) 07.30-15.00
    9de Eekskes Stappers Wandeltocht6-12-18 km
    Organisator: EEKSKE STAPPERS (461)
    Start: Feesttent, Hoeksken, Opwijk.
    Deze dag zen ik thuis gekomen van zee. Heb dan eerst nog de auto helpen leegmaken en iets later ben ik te voet naar opwijk vanuit buggenhout vertrokken naar de startplaats. Onderweg naar daar ben ik op het parkoer verzeild geraakt. Dus als ik op de start toe kwam had ik al 6km gedaan. Ben dan daar een uur blijven plakken. En ben dan nog een toertje van 6 gedaan samen met Jan en Benny. Nadat toertje ben ik tevoet van de start naar mijn vader gegaan en ben daar nog effjes blijven plakken. Uit eindelijk ben ik dan vandaaruit met de fiets naar mijn moeder gereden.

    alle groetjes van die zotste mie
    katrien

    19-07-2008 om 22:22 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    18-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de afgelopen wandelingen.
    De 8ste juni ben ik ni gaan wandelen. Ik was verpicht om een weekendje rust te nemen. De reden daarvoor is da ik de 5de juni mijne linker kleine teen bezeert had. Het weekend er achter was het in Opwijk te wandelen van De Hopbelletjes. Ik ben naar daar geweest. Ik heb daar 2x 12 gedaan. De eerste 12km heb ik al wandelend zitten leren. Het klinkt raar en ge zou denken da da ni gaat ma bij mij lukt veel en vooral de dingen die ni echt normaal zijn. De laatste 12km heb ik gedaan met Marc, Sabrina en Jarne. Dus dat was ontspanning. Helaas heb ik de 2x12 niet met mijn wandelschoenen kunnen wandelen (mijn klein teentje dee nog zeer in die schoenen), dus had ik maar sandalen aan gedaan. Met alle gevolgen van dien natuurlijk. Heb een paar wondjes (en bleintjes) op mijn voeten. Buiten dat is alles goe verlopen. Ah behalve dan het weer nog. Als ik naar huis reed is dat beginnen te onweren, dus zat ik daar in met mijn fietsje zonder jas. Als ik ver thuis was is dat zelfs beginnen te hagelen.
    ma ga jullie laten
    groetjes van die zotste mie
    katrien

    18-06-2008 om 12:05 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zondag 1juni
    Zondag 1 juni ben ik met de bus naar Gooik en Rotselaar geweest. In Gooik heb ik 12km gedaan. Het was daar mooi, het weer was goed. Maar terwijl ik aan het wandelen was heb ik ne nagel opgeraapt. Niet zomaar opgeraapt. Ik kwam uit een veldbaantje terug op de asvalt en ik dacht dat er een steentje in mijne schoen zat ma het was geen steentje maar ne nagel. Diene nagel zat al door de zool van mijn schoen, zelf al tot in mijne steunzool. Dus als ik nog een paar stappen verder dee dan had ik ne nagel in mijne hiel. Had geluk dat ik het optijd heb ondekt. Dan om kwart voor 12 zijn we met de bus in Gooik door gereden naar Rotselaar. In Rotselaar zaten mensen op mij te wachten om dan samen de 13 te doen. Ik had dat afgesproken met die mensen. Ik was ze in Gooik tegen het lijf gelopen. In Rotselaar was het ook een mooi parcoer en prachtig weer.

    Voor zondag 8juni ga ik niet wandelen. Als mijn vader wel ga wandelen dan zal ik wel mee gaan tot op de start plaats en daar blijven zitten tot dat mijn vader gedaan heeft met wandelen. Ik gun mij een weekje, misschien 2 weekjes rust. De examens beginnen ook binnen kort.

    groetjes de zotste mie
    katrien

    05-06-2008 om 22:13 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    31-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vandaag 31mei
    hey,
    Vandaag 31mei heb ik ne goeie dag gehad. Ik ben om 05.45u wakker geworden. Dat was een 10minuten voor dat mijne wekker af ging. Om 06.50u ben ik met mijne fiets naar Erembodegem gefietst. Dat is een 17km heen en nog eens 17km terug. In Erembodegem heb ik samen met Kevin en Stefaan (2 wandelmaatjes van me) de 18km gedaan. Die weliswaar 19km was. Het parkoer was goed ma ni om te zeggen.  Ik was na de wandeling thuis om 12.45u. Dat was maar net optijd. Om 13.15u vertrok ik al terug. Dan ging ik naar Leuven samen met mijn moeder, stiefvader en zijn jongste zoontje. We gingen voor taiko naar leuven op de wereldfeesten. Eerst hadden we een voorstelling bijgewoond en daarachter heb ik en mijn stiefbroertje nog meegedaan aan de workshop. Taiko is mijn moeder haar hobby en die is daar heel enthousiast. Ik ben er ook aan verkocht. Na de examens ga ik elke donderdag mee voor zolang dat het gaat en ik begin dan in september er dan terug mee. Ik heb het vandaag maar een kwartiertje gedaan maar het was fantastisch.
    ma ga jullie laten
    groetjes van deze zotste mie

    31-05-2008 om 18:19 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    30-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.planning voor juni

    Hey, hier onder vind je een lijst met de wandelingen waar ik zo goed als zeker zal aan wezig zijn. In het begin van de maand zijn er ni veel wandelingen omdat ik examens heb. Mijn examens beginnen op 10juni tot 20juni.

     

    ZONDAG-DIMANCHE 01/06/2008

    GOOIK (VLAAMS-BRABANT)

    06.30-15.00

    17de Heidetochten

    6-10-15-20-22-26-33-38-43 km

    Organisator: DE HEIDETOCHTEN KESTERGOOIK (358)
    Start: Zaal Edele Brabant, Strijlandstraat 59, Strijland-Gooik.
    deze is met de busreis samen met rotselaar

    ZONDAG-DIMANCHE 01/06/2008

    ROTSELAAR (VLAAMS-BRABANT)

    07.00-15.00

    Zomertocht-Golden Cup

    4-6-12-20-30 km

    Organisator: DE BOLLEKENS ROTSELAAR (V.B 018)
    Start: Monfortcollege, Aarschotsesteenweg 39, Rotselaar.
    deze is met de busreis samen met gooik

    ZONDAG-DIMANCHE 08/06/2008

    ZELLIK (VLAAMS-BRABANT)

    07.00-15.00

    23ste Breugheltocht

    6-12-20-30 km

    Organisator: DE TREKPLOSTERS ZELLIKASSE (158)
    Start: Cultureel Centrum Den Horinck, Noorderlaan 20, Zellik.

    ZONDAG-DIMANCHE 15/06/2008

    OPWIJK (VLAAMS-BRABANT)

    07.30-15.00

    18de Hoppetocht

    6-12-18-24-30 km

    Organisator: W.S.V. DE HOPBELLETJES OPWIJK (252)
    Start: C.C. Hof ten Hemelrijk, Kloosterstraat, Opwijk.

    VRIJDAG-VENDREDI 20/06/2008

    LONDERZEEL (VLAAMS-BRABANT)

    14.00-20.00

    19de Namiddagwandeling - 17de Herdenkingstocht Evi Van Bogaert

    7-14-21 km

    Organisator: DE POOLSTAPPERS LONDERZEELCENTRUM (236)
    Start: Chalet achterkant zwembad, Holle Eikstraat, Londerzeel.

    ZONDAG-DIMANCHE 22/06/2008

    PUURS (ANTWERPEN)

    08.00-15.00

    28ste Zomertochten

    5-8-12-20-30 km

    Organisator: WANDELVRIENDENKRING PUURS (A 023)
    Start: CC Kollebloem, Hondsmarkt, Puurs.

    WOENSDAG-MERCREDI 25/06/2008

    STEENHUFFEL (VLAAMS-BRABANT)

    08.00-15.00

    Wandelsport voor Allen

    6-9-15 km

    Organisator: PROVINCIALE COMMISSIE VLAAMSBRABANT (902)
    Start: Parochiezaal, Van Doorselaerstraat 22, Steenhuffel.

    ZATERDAG-SAMEDI 28/06/2008

    AALST (OOST-VLAANDEREN)

    08.00-15.00

    Zomertocht

    7-12-18 km

    Organisator: W.S.V. DE KADEES AALST (063)
    Start: Sint-Pauluszaal , Botermelkstraat, Aalst.

    LEDE (OOST-VLAANDEREN)

    07.00-15.00

    24ste Kleine Koutertochten

    6-9-12-15-18-25 km

    Organisator: V.Z.W. KLEINE KOUTER LEDE (155)
    Start: Zaal De Bron, Kerkevijverstraat 19A, Lede.

    30-05-2008 om 19:32 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    18-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vandaag 18 mei
    Vandaag ben ik niet naar Temse geweest maar naar Sint-Lievens-Houtem. Ik mocht van mijn moeder met de trein naar daar gaan. Ik ben met mijne fiets naar Opwijk station gereden. Om iets na 8 had ik daar ne trein naar Herzele. Een dik uur later was ik in Herzele. Daar zijn ze me komen halen met de auto, voor naar de startplaats te gaan. Als ik daar toe kwam vertrok Dirk net aan zijn wandeling. Hij heeft een 5min op mij gewacht zodat ik me kon inschrijven en om met hem mee te gaan. We hebben de 20km gedaan, die eigenlijk 21,5km was. Het was een mooie tocht. Ik ga zeker nog terug. Volgende week ga ik normaal gezien naar Sint-Amands omdat dat het dichtste bij is maar dat kan nog veranderen.
    Groetjes en tot next
    De zotste mie

    18-05-2008 om 00:00 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    11-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wiijziging
    Vandaag 11mei is het moederkesdag en normaal gezien ging in naar Baasrode gaan wandelen. Ik ben wel in Baasrode geweest maar niet om te wandelen. De zaterdag heeft er iemand mij een lift aangeboden naar Stekene. Ik ben daar 15km gaan wandelen. Ik moest wel tot aan Dendermonde station rijden met mijne fiets ma da vind ik ni erg. Als ik na Stekene terug in Dendermonde was ben ik naar Baasrode gereden. Naar de startplaats, ben daar ne goeiendag gaan zeggen en iets gedronken. Vandaaruit ben ik dan door gereden naar de Malheur want daar was het controlepost. Daar heb ik ook nog iets gedronken en vandaar was het naar huis. Het was ne plezante, super warme dag.

    groetjes van de zotste mie

    11-05-2008 om 23:23 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Goed nieuws
    hey
    Ik heb zeer goed nieuws. Ze zitten al een jaar of 2 aan mijn oren te zagen van wanneer doe je de dodentocht mee, waarom doe ge ze nu ni mee enzovoort.
    Awel daar heb ik nu overal een antwoord op. Ja ik doe dit jaar mee met de dodentocht. Ik had al lang toestemming van mijn moeder maar nu heb ik eindelijk ook toestemming van mijn vader. Aan iedereen die me wil volgen of steunen. Wat alle maal mag. Je kan me volgen via het internet. Ik heb namelijk startnummer 970. Je mag ook altijd op het parkoer komen staan om mij goeie moet te geven. En als je dat doet heb ik het liefst na de 60km en dat is na de controlepost die we hebben in Merchtem. Ma ge doe gewoon wa gewilt.
    ga jullie laten
    groetjes en tot de volgende keer
    van de zotste mie
    katrien

    09-05-2008 om 20:22 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Samenvatting van het verlengde weekend
    hey aan iedereen.
    Ik ga hier heel wat neer schrijven. Het gaat over dit verlengde weekend. De 1ste mei ben ik in Dendermonde gaan wandelen. Daar heb ik de 30km gedaan. Het was een mooie tocht. Ze lag voor groten deels het zelfde als vorig jaar maar dan wel omgekeerd. Er zaten denk ik wel nieuwe stukjes in. Het weer was zalig om in te wandelen, de wind was wel frissejes maja. Ik heb de eerste 3 stukken alleen gelopen. Op de 3de controle zen ik wat bekende personen tegen het lijf gelopen en zen dan bij hen gebleven. Als ik naar huis ree zen ik nog eventjes bij mijn vader thuis langs geweest. Op weg daar naar toe is het beginnen te regen. Dus als ik bij mijn moeder thuis kwam was ik door weekt tot en met.

    Vrijdag zoals je al kon lezen zen ik niet gaan wandelen. De reden daarvoor is omdat ik Kluisbergen 2x50km ging doen. Ik heb me diene vrijdag zeer rustig gehouden. En ik ben op tijd gaan slapen

    Zaterdag ben ik om 4u moeten opstaan omdat Stefaan (ne wandelkameraad) me om 5u is komen halen voor naar Kluisbergen te rijden. Daar toe gekomen zijn we achter ons inschrijving geweest en nog iets gedronken en dan zijn we vertrokken. Dan was het al 6.55u. We hadden een redelijk goe tempo. Het was "plat" voor de eerste dag daar voor zover het daar plat kan zijn natuurlijk. De eerst 50km was geen 50 maar 54km. We hadden een gemiddelde van 6,6km/u. We hadden er 8.09u over gewandeld (geen controleposten inbegrepen). Ik was als eerste binnen gekomen om 16.40u. We hebben een goede 6km in het bos gelopen en voor de rest hebben we in de plakke brandende zon gelopen. Ik zou graag wel wat foto's opzetten maar helaas had ik geen fototoestel bij me tijdens die 2dagen.

    Zondag ben ik weer om 4u opgestaan omdat Stefaan me weeral om 5u is komen halen voor naar Kluisbergen. We zijn daar vertrokken om 6.40u en we waren binnen om 16.38u. We hadden de zondag nog een gemiddeld van 6,2km/u waar ik zowaar van verschoten ben. De tocht zelf was 52km. Het was even zwaar als vorig jaar zeggen ze toch. De eerste 20km was in het bos. We hadden daar op een gegeven moment een stukje dat stijl naar beneden gaat. Daar hadden ze een stuk touw gespannen. Ik had daar nog mijne appel vast en met alle gevolgen van dien. Ik zen op mijn armen en op mijn tippen van mijn tenen een stukkje naar benden gegleden. Ze stonden me daar een beetje veel aan het lachen met mij. En dan was het verder gaan door de bergen. Ik had het sommige momenten wel zwaar maar dat komt door de vermoeidheid en de brandende zon. Maar ik heb op het einde nog zitten lopen. Het was wel bergaf ma ik liep nog. Over deze tochte hadden we 8.19u gedaan, dat is alleen maar wandelen. geen controleposten.

    De maandag zen ik weeral vroeg opgestaan. Om wel 6u. Maar ik verschoot. Ik was niet stijf, ik had geen zeer en gene last. Ik had wel 2 kleine bleintje gelopen ma das niks. Ik ben wel goe verbrand van da weekend. Maar dat is het minste.

    Ik zen weg
    tot de volgende keer
    De zotste mie van het land

    05-05-2008 om 22:30 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    02-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nu al wijzigingen in de maand mei
    Vrijdag 2 mei is het in Wolvertem te wandelen van de Cracks. Ik dacht daar naar toe te gaan maar heb besloten om dan thuis te blijven en het rustig aan te doen voordat ik 2x50 doe in Kluisbergen. Daar zal het al zwaar genoeg zijn en vooral de zondag zal het zwaar zijn.


    02-05-2008 om 00:00 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nogmaals wijzigingen geweest
    Zoals jullie gelezen hebben, had ik voor de maand april 10 wandelingen geplant. Van die 10 wandelingen kon ik er intotaal 3 ni mee doen. Deze 3 waren namelijk op zondag 20/04 naar Asse, op woensdag 23/04 naar Opwijk en op zondag 27/04 naar ergens dat ik nog ni wist en ook ni zal weten.
    De redenen waarom ik ni naar die plekken ben geweest is simpel. Naar Asse omdat de bus niet reed, naar Opwijk en die andere omdat ik moet werken. Ja ik weet dat da raar klinkt dat ik op ne zondag moet gaan werken. Ma da is eigelijk een beetje vrijwilligers werk.

    Mijn planning voor de maand mei staat ook al online. Ik hoop dat ik alle wandelingen kan doen dat ik graag zou willen doen.
    Ik zou zo zeggen tot op een wandeling of  tot wanneer jullie iets laten weten op deze blog.
    groetjes katrien

    24-04-2008 om 16:16 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    21-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.planning voor de maand mei

    DONDERDAG-JEUDI 01/05/2008

    DENDERMONDE (OOST-VLAANDEREN) 07.30-15.00
    21ste Disteltochten4-9-12-18-24-30 km
    Organisator: WANDELCLUB DE ZILVERDISTEL (200)
    Start: H.-Maagdcollege, Noordlaan, Dendermonde.

    VRIJDAG-VENDREDI 02/05/2008

    WOLVERTEM (VLAAMS-BRABANT) 09.00-19.00
    Lentewandeling4-7-13-20 km
    Organisator: WANDELCLUB CRACKS WOLVERTEM (130)
    Start: Zaal De Lindeboom, Barbierstraat 2, Imde-Wolvertem.
    Ik weet nog niet of ik deze wandeling ga meedoen zal dat op het moment zelf wel zien.

    ZATERDAG-SAMEDI 03/05/2008

    KLUISBERGEN (OOST-VLAANDEREN) 06.30-09.00
    100 km van Omloop Kluisbergen50 km
    Organisator: OMLOOP KLUISBERGEN V.Z.W. (034)
    Start: Recreatieoord Kluisbos, Poletsestraat 59, Kluisbergen (Ruien).

    ZONDAG-DIMANCHE 04/05/2008

    KLUISBERGEN (OOST-VLAANDEREN) 06.30-15.00
    37ste Omloop Kluisbergen6-12-20-25-50 km
    Organisator: OMLOOP KLUISBERGEN V.Z.W. (034)
    Start: Recreatieoord Kluisbos, Poletsestraat 59, Kluisbergen (Ruien).

    ZONDAG-DIMANCHE 11/05/2008

    BAASRODE (OOST-VLAANDEREN) 07.00-15.00
    32ste Scheldemars-3de Malheurtocht6-10-15-21-30 km
    Organisator: W.S.V. BAASRODE (082)
    Start: Gemeenteschool, Molenberg 1, Baasrode.
    ik weet nog niet hoeveel ik hier doe, het kan zelfs zijn dat ik niet wandel. dat hangt af van hoe laat ik vertrek naar Leopolsburg

    MAANDAG-LUNDI 12/05/2008

    MAZENZELE (VLAAMS-BRABANT) 07.30-15.00
    16de Kravaalbostochten5-7-12-18-24-30 km
    Organisator: W.S.V. HORIZON OPWIJK (300)
    Start: Sint-Pieterszaal, Steenweg, Opwijk-Mazenzele.
    ik weet niet hoeveel ik hier ga doen ma zal zeker en vast ne hele dag aanwezig zijn op deze tocht

    ZONDAG-DIMANCHE 18/05/2008

    TEMSE (OOST-VLAANDEREN) 08.00-15.00
    15de Kaailoperstocht5-8-11-14-20-30 km
    Organisator: WANDELKLUB TEMSE (182)
    Start: Polyvalentezaal De Leeuwerck, Gasthuisstraat, Temse.

    ZONDAG-DIMANCHE 25/05/2008

    SINT-AMANDS (ANTWERPEN) 07.00-15.00
    Ring Klein-Brabant6-12-18-24-30 km
    Organisator: WANDELCLUB KWIK BORNEM (076)
    Start: Gemeentelijke sporthal Sint-Amands, Sportlaan 7, Sint-Amands.

    ZATERDAG-SAMEDI 31/05/2008

    EREMBODEGEM (OOST-VLAANDEREN) 08.00-15.00
    Barbecuetocht6-12-18 km
    Organisator: W.S.V. DE KADEES AALST (063)
    Start: Gemeenteschool, Erembodegem-Dorp, Erembodegem

    21-04-2008 om 16:39 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    20-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.er is nog een wijzeging geweest
    Dit weekend heb ik de 60km van Merchtem gedaan die in werkelijkheid 62km was. Dat was zaterdag 19/04/08. De startplaats was in Brussegem aan de kerk. Omdat de start plaats anders was zijn we ook een beetje anders gegaan als vorig jaar. De controleposten die we hadden, daar waren er zo'n 4 van de 6 of 7 controle het zelfde als vorig jaar. Het parcour was mooi maar zwaarder als vorig jaar. Er zaten veel stukken tussen van vorig jaar maar er zaten ook nieuwe stukken in. Over het parcour kan ik ni klagen, het was echt goed. Het weer daar en tegen was de eerste 50km goe maar dan is het beginnen te gaan miezeren en dat was wat jammer. Die eerste 50km was het zon, het was dus goed om uw t-shirt te lopen. Ma genoeg gezaagd over de zaterdag.

    Nu de zondag had ik gezegd (of geschreven) dat ik naar Asse ging met de fiets maar dat is niet door gegaan. Ik zen wel gaan wandelen maar niet in Asse. Ik heb de luxe gehad om met iemand te kunnen meerijden naar Geraardsbergen. Daar hebben we de 12km gedaan die in werkelijkheid 14km was. Het weer was echt super goe. De zon scheen goe, dus de temperatuur was ook goe. Zo goe zelfs dat het te warm was voor een vest. Dus ik heb de hele tocht in mijn t-shirt gelopen. Het parcour was prachtig. Het is niet te omschrijven. We hebben van in het begin zitten dalen en klimmen (vooral klimmen). Maar die uitzichten die je hebt als je klimt is onbeschrijfbaar en zeker met dat weer. We hebben daar ook veel gekregen (een halve mattetaart, een gratis drank). Met andere woorden mijn weekend was geslaagd (wel op een ding na, heb niet veel kunnen slapen).

    Mijn volgende tocht is dus woensdag 23/04 in Opwijk bij de Hopbeltjes en dan is het wachten tot de 1ste of 3de mei.
    Alle ga iedereen eens laten en tot de volgende keer
    groetjes en veel wandelplezier aan iedereen

    20-04-2008 om 21:31 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    16-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wijzigingen in de planning voor de maand april
    Voor zondag 20 april was er normaal gezien een busreis voor zien maar wegens te weinig volk gaat die niet door.
    Wat ik zeer jammer vind want ik zag er echt naar uit. Zondag ga ik met de fiets naar Asse. Voor ik hoop een 21km teminste. Da hangt af van het weer en hoe ik natuurlijk ga zijn na de 60km van de dag er voor.
    ASSE (VLAAMS-BRABANT) 08.00-15.00
    Manke Fieltochten5-7-14-21-30 km
    Organisator: W.R.C. MANKE FIEL ASSE (B 046)
    Start: Vijverbeek, Nieuwstraat 122, Asse.

    Zondag 27 april wist ik nog ni waar ik ga wandelen. Maar ik kan diene dag ni gaan wandelen want ik moet gaan helpen op een eetfestijn. En da helpen is even intensief als da wandelen. Zal na da eetfestijn goed moe zijn.

    16-04-2008 om 20:50 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    31-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mijn planning voor de maand april
    Dit is mijn planning voor de maand april.
    Er zijn welis waar 2 zondagen dat ik ni weet waar ik ga wandelen omdat ik dan bij mijn vader zit en hij dan beslist waar we gaan wandelen.

    ZATERDAG-SAMEDI 05/04/2008

    LONDERZEEL (VLAAMS-BRABANT) 09.00
    Euraudax Hobohem50-25 km
    Organisator: EURAUDAX BELGIE (258)
    Start: Stationshal NMBS, Klein Holland 2, Londerzeel.

    ZONDAG-DIMANCHE 06/04/2008

    WOLVERTEM (VLAAMS-BRABANT) 07.00-15.00
    25ste Crackstochten4-7-12-20-30-43 km
    Organisator: WANDELCLUB CRACKS WOLVERTEM (130)
    Start: Sportschuur, Driesstraat, Wolvertem.
    wisselbekertocht

    WOENSDAG-MERCREDI 09/04/2008

    BAARDEGEM (OOST-VLAANDEREN) 08.00-15.00
    Fabourgwandeling6-9-12-18 km
    Organisator: W.S.V. DE KADEES AALST (063)
    Start: Zaal Ons Huis, Rampelbergstraat 118, Baardegem.

    VRIJDAG-VENDREDI 11/04/2008

    DENDERBELLE (OOST-VLAANDEREN) 10.00-19.00
    16de Tongslijperstocht7-14 km
    Organisator: W.J.C. DENDERKLOKJES LEBBEKE (226) 
    Start: Zaal De Ster, Dorp 5, Denderbelle (Lebbeke)

    13/04 is ne zondag ma ik weet ni naar waar ik zou gaan wandelen.
    Dat hangt af van mijn vader.

    ZATERDAG-SAMEDI 19/04/2008

    BRUSSEGEM (VLAAMS-BRABANT) 07.30-15.00
    Wandelhappening - 14de Lentetocht5-10-15-20-30 km
    Organisator: DE LUSTIGE WANDELAARS (B 061)
    Start: Gemeenschapscentrum, Brussegemkerkplein, Brussegem-Merchtem

    zondag 20/04/08 is het met de bus te doen en dan gaan we naar volgende plaatsen

    ZONDAG-DIMANCHE 20/04/2008

    GERAARDSBERGEN (OOST-VLAANDEREN) 06.30-15.00
    25ste Mattentaartentochten6-8-12-16-22-32-42-50 km
    Organisator: PADSTAPPERS GERAARDSBERGEN (135)
    Start: Koninklijk Atheneum, Papiermolenstraat 103, Geraardsbergen.
    wisselbekertocht

    ZONDAG-DIMANCHE 20/04/2008

    ASSE (VLAAMS-BRABANT) 08.00-15.00
    Manke Fieltochten5-7-14-21-30 km
    Organisator: W.R.C. MANKE FIEL ASSE (B 046)
    Start: Vijverbeek, Nieuwstraat 122, Asse.
    wisselbekertocht

    WOENSDAG-MERCREDI 23/04/2008

    OPWIJK (VLAAMS-BRABANT) 08.00-15.00
    7de Midweektocht6-12-18 km
    Organisator: W.S.V. DE HOPBELLETJES OPWIJK (252).
    Start: G. c. Hof ten Hemelrijk, Kloosterstraat, Opwijk.

    zondag 27/04 weet ik nog ni waar ik ga wandelen. Nog maals dat hangt af van mijn vader.

    dit is zowat mijn planning voor de maand april

    31-03-2008 om 10:25 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.maand maart
    Hey,
    Voor de maand maart had ik geen planning op mijne blog gezet omdat ik ni echt van plan was om te gaan wandelen wegens omstandingheden.
    Maar het is toch anders uit gedraait. Hier onder volgd een lijst met de wandeling die ik gedaan heb.

    ZONDAG-DIMANCHE 02/03/2008

    MERE (OOST-VLAANDEREN) 07.00-15.00
    Pap-eterswandeling - Wisselbekertocht6-12-18-24-32 km
    Organisator: W.S.V. DE KADEES AALST (063)
    Start: Sint-Jozefschool, Kloosterstraat 31, Mere.
    Ik heb de 18 gedaan.

    ZATERDAG-SAMEDI 08/03/2008

    ZELLIK (VLAAMS-BRABANT) 06.30-15.00
    Bavotocht6-14-21-42-50 km
    Organisator: DE TREKPLOSTERS ZELLIKASSE (158)
    Start: Gemeentelijke Feestzaal, Noorderlaan 7, Zellik.
    Ik ben naar Zellik gegaan om daar de 50 te doen

    ZONDAG-DIMANCHE 09/03/2008

    OPWIJK (VLAAMS-BRABANT) 08.00-15.00
    18de Voorjaarstocht6-12-18-24 km
    Organisator: W.S.V. DE HOPBELLETJES OPWIJK (252)
    Start: Familieheem, Kerk, Nijverseel-Opwijk.
    Ik ben te voet van bij mij thuis naar de wandeling gegaan en dan heb ik nog eens 24 gewandeld. En iemand heeft me thuis afgezet

    ZONDAG-DIMANCHE 23/03/2008

    BUGGENHOUT (OOST-VLAANDEREN) 08.00-15.00
    24ste Lentevossentocht6-10-16-21-32 km
    Organisator: W.S.V. DE VOSSEN BUGGENHOUT (139)
    Start: Zaal Nikolaas, Jachtweg 1, Buggenhout.
    Hier heb ik de 10 gedaan omdat ik ni anders kon.

    MAANDAG-LUNDI 24/03/2008

    MAZENZELE (VLAAMS-BRABANT) 08.00-15.00
    16de Lentewandeling6-12-18-24 km
    Organisator: W.S.V. HORIZON OPWIJK (300)
    Start: Zaal Houtekeet, Dorp, Mazenzele.
    Hier ben ik niet gaan wandelen maar ik heb wel geholpen op deze wandeling. Ik ben namelijk bij deze club.

    DONDERDAG-JEUDI 27/03/2008

    HAMME (OOST-VLAANDEREN) 09.00-16.00
    Mira-tocht7-10-15 km
    Organisator: W.S.V. 'T HOEKSKEN HAMME (040)
    Start: P.I.T.O., Meulenbroekstraat, Hamme.
    In Hamme heb ik de 15 gedaan samen met ne goeie wandelkameraad

    ZONDAG-DIMANCHE 30/03/2008

    DE KLINGE (OOST-VLAANDEREN) 07.30-15.00
    Sportwandeldag6-10-15-20 km
    Organisator: WANDELCLUB GASTHOFSTAPPERS SINTGILLIS (201)
    Start: Polyvalente zaal, Kieldrechtstraat, Sint-Gillis-Waas (De Klinge).
    Samen met mijn vader hebben we hier de 15 gedaan.

    31-03-2008 om 10:02 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Foto


    Archief per maand
  • 07-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 06-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 01-2008

    Foto

    Mijn foto links
  • 2009
  • 2010; 2011; 2012; 2013
  • Vakantie 09, 10 en 11

  • Foto

    Wandelvrienden
  • blog van Guy Verhelst
  • blog van alfred en lou
  • blog van Maaike Vancoppenolle
  • blog van Joost Vancoppenolle
  • Blog van Jipie
  • Blog van Kris
  • Blog van Ludo Depoortere
  • Blog van Johnny Cloesen
  • Blog van Freddy Persoone

  • blog van Alain Putman
  • blog van Steven Jaspers
  • Foto's van Steven Jaspers
  • Blog van Helga Van den Steen
  • Foto’s van Helga Van den Steen
  • Blog van Patrick Vanderstukken
  • Foto’s van Patrick Vanderstukken

  • Blog van Ronny en Linda
  • Blog van Jeroen en Kristel
  • Foto's van Paul Baestaens
  • Foto’s van Andy Huwe
  • Foto's van Chris en Anny
  • Foto's van Willy en Mary
  • Foto's van Marc Lauwaert
  • foto's van Nestor
  • Foto’s van Rene Smets

    Foto

  • Foto's Marc De Coster
  • Luc Vaes
  • Foto's van Johnny Cloesen
  • Foto's van Dirk Heylen

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs