Dit voornoemde probleem wordt veroorzaakt door verschillende redenen, zoals netwerkverbindingsproblemen, compatibiliteitsproblemen met browsen, technische storingen in de internetfirewalltoepassingen en nog veel meer. Los problemen met het laden van Gmail op browsers op door passende oplossingen toe te passen. Dus, hieronder worden stappen uitgelegd om gebruikers te helpen deze problemen gemakkelijk te verwijderen?
Stappen om problemen met het laden van Gmail op browsers op te lossen
Oplossing 1: wis al uw cache en cookies in uw browser
Stap 1: Open de Google Chrome-browser op de pc of laptop en tik op drie verticale stippen in de rechterbovenhoek van het scherm van uw apparaat
Stap 2: Selecteer nu het pictogram "Meer tools" en tik om het pictogram "Browsegegevens wissen" te kiezen. Gebruikers zullen een screenshot tegenkomen in hun Google Chrome.
Stap 3: Selecteer een geschikt tijdsbereik van het laatste uur / de laatste 24 uur / de laatste 7 dagen / de laatste 4 weken / de hele tijd dat u gegevens wilt wissen zoals voorgesteld door het technische ondersteuningsteam van Gmail
Stap 4: Tik ten slotte op de optie Gegevens wissen en start de desktop-pc opnieuw op terwijl u controleert of het probleem is opgelost of niet? Wis ook caches en cookies in Google Chrome met behulp van onderstaande instellingen.
Oplossing 2: probeer onze tweede oplossingen om deze technische fout sneller te verhelpen
De eerste stap is ervoor te zorgen dat gebruikers met de Google Chrome-browser werken en over de nieuwste updates beschikken of compatibel zijn met Gmail? Dit wordt gedaan om ervoor te zorgen dat gebruikers problemen met het laden van Gmail in browsers kunnen oplossen.
Oplossing 3: schakel hier eenvoudig alle plug-ins of extensies uit in de Chrome-browser
Soms is het het geval dat Gmail door het toevoegen van een nieuwe toegevoegde plug-in of extensie in de Chrome-browser stopt met laden. Hieronder volgen dus instructies die worden toegepast om gebruikers te helpen bij het oplossen van problemen met het laden van Gmail in browsers:
Open de "Chrome> Drie verticale stippen (Menu)> Meer tools> Extensies> Prullenbakpictogram" en klik op het pictogram "verwijderen"
Schakel de extensie één voor één uit of verwijder deze eenvoudig van uw apparaat. Start nu uw bureaublad opnieuw op om toegang te krijgen en open het Gmail-account opnieuw.
Ik hoop dat je nu de juiste oplossing hebt door al deze stappen correct te volgen zonder iemand over te slaan, maar als je met dit probleem wordt geconfronteerd, moet je contact opnemen met Gmail Nummer voor een meer geschikte oplossing.
|