Garmin staat bekend om het produceren van hoogwaardige apparatuur, en ze hebben onlangs ook de draagbare arena betreden. Hetzelfde geldt voor alle Garmin-producten. Bij het dragen van een hoogwaardig sporthorloge of fitnesstracker.
Alles werkt prima met het apparaat, er zullen echter momenten zijn dat je problemen tegenkomt. Een van de meest voorkomende problemen met het Garmin-apparaat is dat Garmin Connect de activiteit niet synchroniseert.
U moet om verschillende redenen met dit probleem te maken hebben gehad. Dezelfde smartphonesoftware stuurt zowel de Garmin-horloges als de slimme fitnesstrackers aan. Soms wanneer u probeert te synchroniseren in de activiteit, kunt u dit om verschillende redenen niet doen.
Garmin Connect is een van de beste beschikbare apps. Als gevolg hiervan is het een van de meest grondige. Als het echter niet synchroniseert, kunt u verschillende acties ondernemen om het probleem op te lossen.
Hoewel sommige mensen deze instructies mogelijk niet kunnen volgen vanwege een gebrek aan technologische kennis. Wat ze kunnen doen is binnen enkele minuten zonder professionals aankomen en hen helpen bij het aanbieden van de juiste remedies.
Zij hebben zowel de kennis als de instrumenten om u bij te staan. Zij zijn volledig gecertificeerd en geaccrediteerd om u bij te staan. Sommige consumenten willen het probleem zelf oplossen. Wel kunnen ze de onderstaande acties volgen.
Stappen om Garmin Connect op te lossen die activiteit niet synchroniseert:
- Het eerste dat u altijd moet doen als uw wearable niet synchroniseert, is ervoor zorgen dat Bluetooth op uw smartphone is ingeschakeld. Een ander ding dat u kunt proberen, is het in- en uitschakelen van Bluetooth. U moet het een paar keer proberen om te zien of u het probleem kunt oplossen.
- Het moet u informeren dat de Garmin-gadget zich in de buurt van uw smartphone moet bevinden om de Bluetooth-verbinding effectief te laten zijn.
- Als u merkt dat het synchronisatieprobleem aanhoudt, is de volgende stap het sluiten en opnieuw openen van de app. Dat is alles wat je een keer hoeft te doen. Zorg ervoor dat u ook uw telefoon opnieuw opstart, dit kan helpen. Dus je moet het een kans geven.
- Een andere aanpak voor probleemoplossing die u mogelijk kan helpen, is door het Garmin-apparaat of de wearable in uw hand opnieuw in te stellen. Om oplaadbare apparaten op te laden, sluit u ze eenvoudig aan op een USB-poort zonder de oplaadkabel.
- Dit is hetzelfde als de herstart die je krijgt met de wearables.
- De volgende stap is om het Garmin toestel te verwijderen en opnieuw toe te voegen aan de Garmin connect app. U hoeft zich geen zorgen te maken, want er gaan geen gegevens verloren.
- Als het probleem met de synchronisatie met Garmin niet blijft bestaan, sluit dan uw Garmin-gadget aan op de computer met behulp van de Garmin express. Hierdoor wordt het opnieuw opgestart, maar geen van uw opgeslagen gegevens wordt gewist.
- Dit heeft als voordeel dat alle gegevens van de wearable naar het Garmin-account worden verzonden. Dit is een tijdelijke oplossing omdat de gebruiker in de eerste plaats gegevens van het apparaat kan synchroniseren.
- U kunt ook proberen de Garmin connect app op uw smartphone te verwijderen en opnieuw te installeren. Daarna moet u inloggen met hetzelfde Garmin-account en wordt de app opnieuw ingevuld.
- Als u het probleem nog steeds niet kunt oplossen, is uw laatste optie om het apparaat terug te zetten naar de fabrieksinstellingen en vervolgens de installatiestappen te volgen om het weer aan de gang te krijgen. Dit kan u helpen bij het oplossen van het probleem dat Garmin Connect de activiteit niet synchroniseert.
Als u het probleem nog steeds niet kunt oplossen, is er mogelijk een interne fout. Ook dit probleem kunnen onze professionals worden verholpen, die bij Garmin Nederland altijd voor je klaar staan. Zij hebben de nodige ervaring om het probleem op te lossen.
Zij hebben de kennis en tools om het probleem aan te pakken. Zij zijn volledig gecertificeerd en geaccrediteerd om u bij te staan. Als u met hen in contact wilt komen.
|