Als je geen toegang hebt tot je LinkedIn-account of merkt dat LinkedIn niet voor je werkt in Chrome, Firefox, de app Telefoon of andere browsers, controleer dan eerst of het niet werkt; probeer anders deze tips voor het oplossen van problemen.
LinkedIn werkt niet
Wanneer LinkedIn niet meer werkt of regelmatig crasht, kan er iets mis gaan. Of je nu geen toegang hebt tot je LinkedIn-account of dat het niet werkt in Chrome, Firefox of de LinkedIn-app op je telefoon, controleer eerst of het niet werkt; als dit het geval is, volgt u deze stappen voor probleemoplossing.
- Controleer of LinkedIn down is of niet
- Log uit en log opnieuw in.
- Wis uw browsercache en cookies.
- Schakel over naar een ander apparaat.
- Schakel recent geïnstalleerde browserextensie uit.
- Meld het probleem aan LinkedIn
Hieronder vindt u een meer gedetailleerde beschrijving van de methoden.
1] Controleer of LinkedIn down is of niet
Gebruik een van deze downdetectieservices om te zien of LinkedIn down is of niet.
2] Afmelden en opnieuw aanmelden
Deze procedure is vergelijkbaar met het opnieuw opstarten van uw computer en werkt in veel gevallen ook voor LinkedIn. Log gewoon uit en weer in op LinkedIn. Hier is hoe het te doen. Selecteer Mij in de rechterbovenhoek van uw computerscherm nadat u zich hebt aangemeld bij LinkedIn.
Klik op het vervolgkeuzemenu en kies de optie Afmelden.
Selecteer de optie Aanmelden en meld u opnieuw aan bij uw LinkedIn-account zodra u bent teruggekeerd naar het welkomstscherm van LinkedIn. Controleer of LinkedIn wordt geladen; het zou moeten zijn!
3] Wis uw browser en cache
Door de browsercache en cookies te wissen, kan de browser alle eerder opgeslagen gegevens wissen en alle gegevens opnieuw laden. Dit kan uw browser helpen bij het laden van de webpagina die u probeert te bekijken.
4] Schakel over naar een ander apparaat
Als je problemen hebt om toegang te krijgen tot de desktopversie van LinkedIn, overweeg dan om over te schakelen naar de mobiele app om te zien of het probleem hiermee wordt opgelost. In de overgrote meerderheid van de gevallen wel!
5] Onlangs geïnstalleerde browserextensie uitschakelen
Als het probleem lijkt te zijn begonnen nadat u een nieuwe extensie hebt geïnstalleerd, kunt u proberen deze een tijdje uit te schakelen om te zien of het probleem hiermee is opgelost. Dit kan ervoor zorgen dat u bepaalde activiteiten op de LinkedIn-site niet kunt bekijken of uitvoeren.
Nadat je alle manieren hebt toegepast, hoop ik dat je probleem is opgelost, maar zo niet, dan moet je contact opnemen met een LinkedIn-expert via LinkedIn Bellen.
|