Is het u opgevallen dat uw Garmin GPS-batterij niet oplaadt of dat het toestel niet aan gaat? Hier moet u uw beste oplossingen plaatsen. Los al uw Garmin-problemen op met betrekking tot:
- Garmin batterij loopt leeg
- Garmin 235 batterijproblemen
- Garmin 520 batterijproblemen
- Garmin 810 batterijproblemen
- Garmin 820 batterijproblemen
- Garmin Vivoactive batterijproblemen
- Problemen met de batterij van Garmin horloge
Garmin Login GPS-batterijproblemen die u mogelijk heeft
Hier zijn enkele veelvoorkomende batterijproblemen die u mogelijk tegenkomt. Dit zijn
- Garmin GPS-apparaat start niet na recente apparaatupdate
- Nieuwe Garmin GPS-apparatuur gaat niet AAN
- Garmin GPS-apparaat werkt niet goed na de nieuwe kaartupdate
- Garmin GPS-apparaat start niet na recente kaartinstallatie
- Garmin GPS-apparaat laadt niet op
Compleet Garmin Login GPS-batterijprobleemoplossingsgids
Problemen oplossen met een Garmin-aanmeldingsapparaat dat niet start na software-update
Als u problemen ondervindt bij het opstarten van uw Garmin GPS-apparaat na een recente apparaatupdate, kunt u de volgende stappen voor probleemoplossing proberen.
- Controleer of uw gadget zowel is verbonden met internet als satellietsignalen ontvangt.
- Onderzoek de antenne op uw apparaat. Er is gezien dat een bungelende antenne de werking van GPS-apparaten belemmert.
- Het wordt ten zeerste aanbevolen om uw batterijniveau op een redelijk niveau te houden voordat u met de software-update begint, aangezien de software-update enige tijd kan duren en uw batterij snel leeg kan raken als u een ouder apparaat heeft.
- Als uw apparaat traag werkt, probeer dan een harde reset uit te voeren. Het is een eenvoudige procedure die minder dan 5 minuten in beslag neemt. Houd gewoon de aan / uit-knop en het scherm van uw apparaat 10 seconden ingedrukt, of totdat het scherm wordt ingeschakeld.
- Om een fabrieksreset uit te voeren op uw smartphone, volgt u de aanwijzingen op uw scherm.
- Als uw apparaat nog steeds niet werkt, moet u de meest recente software die u hebt geïnstalleerd verwijderen. Volg de onderstaande stappen om dit te bereiken:
- Open uw computer en controleer of deze een betrouwbare internetverbinding heeft.
- Als u Garmin Express op uw computer hebt geïnstalleerd, opent u deze. Zo niet, ga dan gewoon naar de Garmin-website en download de app.
- Sluit uw GPS-apparaat aan op uw computer met een USB-datakabel nadat u de software hebt geïnstalleerd en registreer uw apparaat bij Garmin.
- Verwijder met Garmin Express de meest recente update en installeer deze opnieuw. Wacht tot het installatieproces is voltooid voordat u uw Garmin GPS inschakelt.
Een batterijprobleem oplossen op een Garmin Approach S2-horloge
- Controleer of de oplaadkabel beschadigd of gebroken is.
- Zorg ervoor dat de oplaadclip van het Approach-horloge schoon is.
- Probeer uw horloge op een andere manier op te laden, bijvoorbeeld door het op een computer aan te sluiten.
- Onderzoek de software op uw Approach-uurwerk. Zorg ervoor dat deze altijd up-to-date is om oplaadproblemen te voorkomen.
- Als de firmware van uw apparaat niet up-to-date is, gebruikt u Garmin Golf Course om deze te downloaden en bij te werken.
- Laad je horloge na de update twee uur op. Controleer of het probleem is opgelost.
Een nieuw Garmin-aanmeldingsapparaat repareren dat niet wordt ingeschakeld
Hoewel het geen algemeen probleem is voor een Garmin Login-gebruiker, zijn er gevallen geweest waarin een vervangende Garmin-gebruiker niet in staat was om een vervangend Garmin-apparaat te starten. Als u zich in een vergelijkbare situatie bevindt, moet u het volgende doen:
- Zorg ervoor dat u geen defecte of beschadigde hardware heeft gekregen. Koop Garmin-producten altijd bij een gerenommeerde winkelier.
- Controleer of de geheugenkaart die u gebruikt niet beschadigd of geïnfecteerd is.
- Controleer of de batterij van uw Garmin-apparaat is opgeladen. Zo niet, laat hem dan een tijdje opladen voordat u hem gebruikt. Controleer of de batterij van uw Garmin GPS-apparaat correct is afgesteld.
- Zorg ervoor dat het USB-stuurprogramma van uw nieuwe Garmin-apparaat niet beschadigd is. Garmin Nuvi-apparaten beschikken over deze functie. Garmin Express kan worden gebruikt om de Garmin Nuvi-software te upgraden als u een Garmin Nuvi 30 of 40 heeft.
- Als u Garmin Express op uw computer hebt geïnstalleerd, opent u deze. Zo niet, ga dan gewoon naar de Garmin-website en download de app. Registreer uw Garmin Nuvi toestel en kijk welke software-upgrades beschikbaar zijn.
- Zorg ervoor dat het.NET-framework van uw Garmin GPS-apparaat up-to-date is.
- Controleer of uw Garmin-gadget het juiste kaarttype heeft.
- Als je hebt geprobeerd de apparaatsoftware of kaarten op je apparaat bij te werken, controleer dan of ze up-to-date zijn en correct zijn geïnstalleerd. Gebruik uw smartphone niet tijdens het software-update- en installatieproces.
Problemen oplossen Een Garmin-aanmeldingsapparaat werkt niet meer na een nieuwe kaartupdate
Van sommige Garmin GPS-apparaten is bekend dat ze niet meer werken na een recente kaartupdate. Het is niet te wijten aan het bedenken van incompatibiliteit; het is eerder te wijten aan enkele technische problemen die u eenvoudig kunt oplossen door deze gids voor probleemoplossing te volgen:
- Als u een kaart heeft bijgewerkt, zorg er dan voor dat u de meest recente versie van uw Garmin toestelsoftware gebruikt om problemen met uw toestel te voorkomen.
- Controleer eerst en vooral of u de juiste kaart hebt gedownload en bijgewerkt.
- Zorg ervoor dat je je kaart bijwerkt met de originele datakabel. Als u een lokale datakabel gebruikt, kan het delen van gegevens mislukken en storing veroorzaken.
- Controleer of de kaart die u zojuist hebt gedownload compatibel is met uw Garmin GPS-apparaat. Als u een kaart downloadt die uw Garmin GPS niet ondersteunt, zal deze defect raken.
- Gebruik uw apparaat niet tijdens het kaartupdateproces, omdat dit een storing kan veroorzaken.
- Als u uw Garmin GPS bijwerkt, zorg er dan voor dat u een back-up van uw oude gegevens hebt.
- Controleer of de SD-kaart die je gebruikt voor de kaartupdate niet defect is.
- Controleer of de kaart die u zojuist hebt bijgewerkt, niet beschadigd is of er bestanden ontbreken. Bij sommige kaarten, zoals Topo-kaarten, kan het even duren voordat ze correct zijn geconfigureerd. Wacht dus tot de kaartconfiguratie is voltooid.
Problemen met Garmin Login Battery Error oplossen
Als u denkt dat de batterij van uw Garmin GPS-apparaat te snel leeg raakt, kunt u het probleem verhelpen door een zachte reset uit te voeren. Volg deze stappen om uw Garmin-gadget zacht te resetten:
- Laad uw batterij op tot zijn volledige capaciteit. Als het geen 100% bereikt, laadt u het op tot de hoogste stand.
- Reset uw apparaat door op de resetknop te drukken. Het is verborgen achter of onder uw apparaat. De resetknop op de Garmin Nuvi 300-serie zit onder de antenne.
- Voordat u de resetknop loslaat, houdt u deze 10 seconden ingedrukt.
- Houd de aan/uit-knop 30 seconden ingedrukt om uw apparaat in te schakelen.
- Zodra uw smartphone wordt ingeschakeld, wordt uw zachte reset uitgevoerd.
- Controleer of het probleem is opgelost door uw batterij op te laden.
Dingen die een nadelig effect kunnen hebben op de Garmin Login Battery
U vraagt zich waarschijnlijk af wat er mis kan gaan met uw Garmin GPS-apparaat om het probleem met het leegmaken van de batterij te veroorzaken. Hier is een lijst met dingen die uw Garmin GPS snel kunnen leegmaken:
- Het Garmin GPS-apparaat gebruiken tijdens het opladen
- lege batterijen
- Corrupte micro SD-kaart
- Misfit micro SD-kaart
- Beschadigd Garmin bord
- Opladen in een stopcontact
- De kapotte oplaadkabel gebruiken
- Defecte oplaadadapter
- Beschadigde oplaadaansluiting
Ik, u wilt hulp van het Garmin-ondersteuningsteam, dan kunt u contact opnemen met Garmin Bellen, die 24/7 beschikbaar is.
|