Outlook-fout 0x80042109 definieert direct dat de e-mailclient geen verbinding kan maken met de server voor uitgaande e-mail en dit is de oorzaak van een dergelijk probleem. Fix Outlook Error 0x80042109 met de meest geschikte oplossing door te bellen op Outlook helpdesk. Meestal wordt gezien dat SMTP-protocollen zijn
de echte factoren achter problemen met uitgaande e-mails die worden verstrekt als alle details van deze protocollen niet correct worden toegewezen. Andere veel voorkomende factoren zijn onder meer problemen bij het verzenden of ontvangen van fouten
heeft te maken met technische scanproblemen
Stappen om Outlook Error 0x80042109 op te lossen zijn als volgt:
Stap 1: Reset uw Outlook-gegevens voor uitgaande server die ook bekend staat als SMTP
SMTP (Outgoing Server Detail) in uw Outlook-e-mail wordt geleverd met enkele geavanceerde waarden, zoals Port Protocol en SSL-authenticatie toegevoegd boven protocollen. Deze uitgaande details maken een eenvoudig
transformatieproces van verzenden en ontvangen van e-mails via Microsoft Outlook. Elke verkeerde invoer van deze waarden of elk type moderatie van de ISP-zijde zal fouten veroorzaken zoals vermeld
bovenstaand. Zoals het Outlook Support-team zei dat de standaard SMTP-details voor Outlook altijd "25" zullen zijn, maar na een wijziging moet de waarde opnieuw worden ingesteld met "587". Als alternatief kan dat ook
maak verbinding met de ISP (internetprovider) om het probleem eenvoudig op te lossen.
Stap 2: De SMTP-details zorgvuldig wijzigen
Het allereerste wat is om met MS Outlook te werken en op de knop "Bestand" te klikken.
Klik nu op de optie "Gegevensbestandsbeheer" waar een nieuw venster verschijnt met de naam
"Accountinstellingen" wordt weergegeven.
Navigeer naar de optie "Bestand" en klik op het pictogram "Opties" en vervolgens op "Accountinstellingen".
Kies het tabblad "E-mail" en controleer om alle mogelijke redenen die dit probleem veroorzaken.
Als u klaar bent, kiest u een bepaald e-mailadres om erop te dubbelklikken.
Klik op de knop "Meer instellingen" en tik op het tabblad "Geavanceerd".
Wijzig nu de uitgaande server (SMTP) van "25" naar "587" en zorg ervoor dat de
codering wordt getypt als TLS.
Verwant bericht:
Waarom kiezen voor onze oplossingen?
- Bekroonde oplossingen
- Klein genoeg om te zorgen, maar groot genoeg om uw problemen aan te pakken
- Wij leveren vertrouwde en fantasierijke oplossingen
- Klanten kunnen overal contact met ons opnemen
- 100% gegarandeerde resultaten
- De feedback van klanten is altijd welkom
- Oplossingen hebben een toegevoegde waarde en zijn niet gebonden aan complicaties
- Expert in het omgaan met zelfs de moeilijkste problemen
Maak contact met ons technisch team om problemen met Outlook op te lossen met de juiste oplossing
Neem contact op met ons expertteam bij Outlook-ondersteuning voor proactieve oplossingen voor elk probleem dat zich daarin voordoet. We zijn 24/7 beschikbaar om klanten te helpen door alle beperkte technieken toe te passen
naar Outlook-problemen. Oplossingen worden gematcht volgens de nieuwste industriƫle technieken die ook in de toekomst effectief zijn. Voel je vrij om altijd contact met ons op te nemen en problemen vanuit de kern op te lossen.
|