Inhoud blog
  • Het geweldige vuurwerk
  • Hallo iedereen ,
  • De resultaten tot nu toe
  • Bezoek aan Antwerpen
    Mijn favorieten Links
  • De Oorgroep
  • Het ziekenhuis
  • De techniek
  • Interessante informatie over CI
  • Informatiecentrum Chaocleaire Implantaten
  • Uitzending VTM over CI
  • Uitzending vinger aan de pols
  • Foto
    Paula's dagboek van de Chochleaire Implantatie
    Verslag van Paula's ervaringen
    27-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.E-mail 27 sept. 2007
     Hallo lieve mensen ,
     
    Hier dan eindelijk weer een mail uit Bels , zoals enkele van jullie het misschien al wisten , wil ik laten weten dat ik 18 oktober geopereerd zal worden , jippie !!!!!!!!!!!!
    Eindelijk is het dan zover , ja weet je , het is gewoon iets bijzonders wat er gaat gebeuren zoals jullie al wel wisten , maar nu kan ik er ook helemaal naartoe gaan leven en weet ik helemaal waar ik aan toe ben .
    Ik hoef trouwens als het allemaal goed verloopt maar twee nachten in het ziekenhuis te blijven , dus dat valt ook wel mee en we gaan er ook weer gewoon vanuit dat het allemaal loopt zoals het hoort te lopen , dus onze Corrie die hoeft mij maar twee dagen te missen , is wel te overzien voor hem .
    Nou alle gekheid op 'n stokje , wij gaan er helemaal voor , komt allemaal goed .
    Ik ga nu nog voor enkele onderzoeken , wat gewoonlijk en normaal is als je geopereerd wordt , en voor de verder rest is alles goed .
    Nou mensen ik houd jullie op de hoogte en tot mails ,
     
    Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
     
    Paula

    27-09-2007 om 00:00 geschreven door cordeb  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.e-mail 7 aug. 2007
        Hallo allemaal ,
     
    Ik ben vandaag weer bij de Prof geweest en het is weer allemaal goed gegaan , heb weer een test en onderzoek gehad maar dat had voor mij verder niet zoveel belang zoals ik het naderhand begreep van de Prof . deze uitslagen waren nodig omdat de verzekering dit moet hebben om ervan overtuigd te zijn dat ik slecht hoor of eigenlijk niks meer hoor , ja als ik daar dan goed over nadenk dan is het vanaf vorige week al zo klaar als een klontje geweest dat ik een implantaat krijg en daarmee uit .
    De test die ze vanmiddag bij mij gedaan hebben wees uit dat ik met twee hoortoestellen in 20% kan horen dus dat is gewoon niks meer , en dan versta ik nog niks dus dit alles bij elkaar is zomaar een zielig beetje , en daar gaat zowat over een kleine twee maandjes verandering in komen , GEWELDIG hé , ja ik kan het zelf nog steeds niet geloven .
    De Prof vertelde ons dat ze nu het medische-dosier in orde gaan maken en dan is het toestemming afwachten van de verzekering VGZ , ook gaat hij proberen of ik in het Vigre-Jesse Ziekenhuis geopereerd kan worden , dus dat is even afwachten nog , maar we denken wel dat hem dit zal lukken en als dat dan zo is dan zal ik de eerste Nederlandse zijn die in dit Ziekenhuis een implantaat gaat krijgen , ja dit vind ik wel een grappige situatie hé ,  en zoals jullie natuurlijk ook al wel in de gaten zullen hebben is het toch maar goed hé dat we naar Bels zijn verhuist , zo zie je maar weer waar het allemaal goed voor kan zijn om eens van land te veranderen .
     
    Jullie zijn weer een beetje op de hoogte , en verder houd ik jullie van het verloop op de hoogte .
     
    Lieve groetjes Paula

    07-08-2007 om 00:00 geschreven door cordeb  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    31-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.e-mail van 31-07-2007
        Hallo lieve mensen allemaal !!!!!!!!!!!
     
    Deze mail zit ik nu te schrijven , en ik kan het wel van de daken gillen van blijdschap omdat ik vandaag definitief te horen heb gekregen van de Professor in Antwerpen dat ik een implantaat krijg zodat ik ook in de toekomst goed zal kunnen gaan HOREN !!!!!!!!!! geweldig hè , ja ik kan het eigenlijk nog steeds niet geloven , had het zelf nog niet eens durven dromen .
    Het is allemaal toch nog vlug gegaan , sommige weten dat ik twee maanden geleden naar het ziekenhuis ben verwezen door de huisarts omdat ik al enkele maanden last had van duizeligheid , de huisarts dacht dat het misschien wel het evenwichtsorgaan zou kunnen zijn , dus naar de KNO-arts , deze man had eigenlijk ook wel meteen door dat het gehoor slecht was en ging daar ook nog eens even op door , die wilde ook wel de juiste diagnose gesteld hebben en verwees mij dus door naar het st. Jan Ziekenhuis in Brugge , daar zouden ze volgens deze arts een zeer duidelijke MRI-scan kunnen maken en ook een CT -scan , na drie weken wachten vertelde de arts ons vorige week maandag dat ik dus een implantaat zou kunnen , dus we hadden toen al naar ons gevoel de loterij gewonnen , ooohhh wat waren we blij , ik wist eigenlijk nog niet eens zo goed hoe ik er mee om moest gaan want ik had voor mezelf al gezegd zo van paula maak je maar niet blij en verwacht er maar niet teveel van want de kans was maar zo klein , nee ik durfde niet blij te zijn het was te mooi om waar te zijn .
    Vandaag zijn we , onze Cor en ik dus bij een Professor geweest in Antwerpen en deze man zou ons dus kunnen vertellen wat ik met een implantaat zou kunnen gaan horen , hier waren m'n verwachtingen eigenlijk ook niet zoveel van , toen we er naartoe reden wel , maar toen ik een onderzoek achter de rug had zei ik nog tegen Cor van nou dat wordt volgens mij echt niks , ik was er even een beetje radeloos van , en Cor vertelde mij Paula dit onderzoek is een heel goed en al een duidelijk onderzoek dat ik al weet dat je een implantaat moet , dus toen weer even wachten en daar kwam de professor weer om ons op te halen , en jawel hoor hij vertelde meteen dat ik echt een implantaat zou gaan krijgen , en het mooiste is dat ik voor minimaal 80% zal kunnen gaan horen en dat zou zelfs nog wel eens iets meer kunnen gaan worden , telefoneren zal ik waarschijnlijk ook kunnen met geduld van de mensen die ik aan de lijn zal hebben .
    Nu ga ik volgende week weer terug naar Antwerpen voor nog een onderzoek en dan gaan ze alles in het werk stellen om me dit jaar nog te kunnen helpen , als ik de implantaat heb , deze operatie wordt als het meezit in Hasselt uitgevoerd omdat het vertrouwen tussen deze arts en ons wel zeer goed is , dan zal het een maand duren voordat ze de aansluiting dus op de buitenkant van m'n hoofd zullen aanbrengen , dit gebeurt dan weer in Antwerpen door de Professor , en dan gaat het dus gebeuren , dan zal ik de eerste echte geluiden gaan horen , ja dit alles gaat dan heel langzaam omdat ze het voorzichtig op moeten bouwen omdat ik eigenlijk helemaal niet weet wat horen is , als ze er het volle volume erop zouden zetten dan zou ik er helemaal hoteldebotel van kunnen worden , dus dat is maar beter van niet hè .
    Dus ja voor mij voelt het zoiets van , vorige week heb ik te horen gekregen dat ik de loterij heb gewonnen , vandaag heb ik de prijs opgehaald en over misschien drie maanden ga ik de prijs besteden aan iets wat niet te koop is , en dat is HOREN !!!!!!!!!!!!!!
     
    Lieve mensen deze mail schrijf ik jullie omdat ik weet dat jullie ook allemaal met ons begaan zijn , en omdat ik het ook graag met jullie wil delen , ja het is toch zo als je het geluk kunt delen dan wordt het alleen maar groter , er zal een wereld voor me open gaan , ook voor Cor en onze kinderen , en ik kan m'n geluk niet op weet je dat het kan nu voor mij niet vlug genoeg gaan , maar ik houd jullie zeker wel op de hoogte .
     
    Groetjes Paula en Cor

    31-07-2007 om 00:00 geschreven door cordeb  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (4 Stemmen)


    Foto

    Foto

    Laatste commentaren
  • familie Ceunen-Moors (sandra)
        op
  • Super!! (sjeanne)
        op Een dag met van alles en nog wat
  • geweldig (Joyce)
        op Een dag met van alles en nog wat
  • gaaf (peer en det)
        op 2e fitting 22 nov. 2007
  • Prachtig!! (Cees en Trudy)
        op Een dag met van alles en nog wat
  • hartstikke goed (peer en det)
        op Een dag met van alles en nog wat
  • wat mooi om te lezen (Netty)
        op Ik heb vandaag mijn prijs opgehaald
  • op naar een nieuwe belevenis (Georgette)
        op jippie!!!!!!!!!!!! 1e fitting in Antwerpen
  • Dikke kussen (Rachel)
        op jippie!!!!!!!!!!!! 1e fitting in Antwerpen
  • dansje (Anni)
        op jippie!!!!!!!!!!!! 1e fitting in Antwerpen
  • geweldig (henny)
        op Naar huis
  • een lieve groet (Georgette)
        op Mijn thuiskomst
  • SUPER (joyce)
        op Mijn thuiskomst
  • wooowwwwww (Rachel)
        op Mijn thuiskomst
  • geweldig... (yvonne)
        op Naar huis
  • De Zon (Anni)
        op Naar huis
  • Welkom thuis (Cees en Trudy)
        op Naar huis
  • Tranen van geluk !!! (Anni)
        op Laatste nieuwtjes
  • wereld open (de Brouwer)
        op Middagbezoek 19-10-2007
  • D'n Sanderskes (Bart en Yvonne)
        op Middagbezoek 19-10-2007
  • Archief per dag
  • 30-03-2008
  • 01-01-2008
  • 26-12-2007
  • 13-12-2007
  • 11-12-2007
  • 10-12-2007
  • 07-12-2007
  • 06-12-2007
  • 03-12-2007
  • 30-11-2007
  • 27-11-2007
  • 26-11-2007
  • 25-11-2007
  • 22-11-2007
  • 19-11-2007
  • 16-11-2007
  • 15-11-2007
  • 14-11-2007
  • 26-10-2007
  • 21-10-2007
  • 20-10-2007
  • 19-10-2007
  • 18-10-2007
  • 17-10-2007
  • 12-10-2007
  • 08-10-2007
  • 27-09-2007
  • 07-08-2007
  • 31-07-2007

    Gastenboek
  • verbaasd
  • SUPER
  • weer gelezen
  • paulas dagboek
  • paulas dagboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs