Inhoud blog
  • Het geweldige vuurwerk
  • Hallo iedereen ,
  • De resultaten tot nu toe
  • Bezoek aan Antwerpen
    Mijn favorieten Links
  • De Oorgroep
  • Het ziekenhuis
  • De techniek
  • Interessante informatie over CI
  • Informatiecentrum Chaocleaire Implantaten
  • Uitzending VTM over CI
  • Uitzending vinger aan de pols
  • Foto
    Paula's dagboek van de Chochleaire Implantatie
    Verslag van Paula's ervaringen
    14-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Morgen is de dag van de waarheid
    Hallo lieve mensen ,

    Hier ben ik dan weer na een afwezigheid van enkele weken , ja zoals jullie al wisten is er de afgelopen weken ook niet zoveel gebeurt , tenminste op enkele bezoekjes  aan de oorarts na , dus het was rustig .
    En zoals de meeste het met een bezoekje Bels hebben kunnen zien is het toch allemaal vlot gelopen , en ben ik weer helmaal de oude , en ben weer lekker met de verzorging van de dieren en met de honden naar de bossen  bezig , dus ik voel me  geweldig goed .
    En  zoals jullie weten is het morgen de dag van de Waarheid , super-spannend zeg !!!!!!!!!!!
    Wij zaten vanavond te eten en toen vroeg Cor of ik de muziek hoorde , maar zoals gewoonlijk hoor ik dat dus  niet , maar ik dacht vanmiddag opeens ooohhh ik zal eens een paar CD tje's opzetten van Frank Boeyen , Cor had ze gekregen van de kids afgelopen vrijdag toen hij jarig was , ja ik denk dat zal hij wel leuk vinden als hij thuiskomt als er wat muziek opstaat , maar toen hij dat dan zo vroeg of ik het hoorde en ik met nee beantwoorde , toen zei hij meteen dat hoor je morgen dan misschien wel .
    Het is heel raar maar m'n buik voelt al de hele dag zo raar , gewoon omdat ik weet dat het een dag gaat worden waarin m'n leven toch wel zal gaan veranderen , ja weet je , ik weet niet wat me te wachten staat , tenminste wat geluid aangaat  , dus spannend , maar het moet wel fijn zijn om geluiden binnen te krijgen die ik waarschijnlijk nog nooit gehoord heb , tenminste niet zoals ik het me kan herinneren , net zo min als ik me kan herinneren dat ik ooit gehoord heb .
    Cor is er ook echt mee bezig , en volgens mij vindt hij het nog spannender als ik , maar dat kan ik ergens ook wel begrijpen , vaak is het voor de mensen die aan de zijlijn staan spannender , wordt dan gezegd .
    Morgenochtend  om negen uur moeten wij in Antwerpen zijn en dan wordt door de Proffessor zelf het toestel aangesloten , ik heb veel bewondering voor deze man net zoals voor de arts die me geopereerd heeft , het is gewoon super wat die mensen voor elkaar gekregen hebben de afgelopen twee maanden , dus petje af !!!!!!

    Morgen breng ik jullie op de hoogte van hoe het gegaan is en hoe het gaat , verder wens ik jullie een prettige avond en tot mails

    Groetjes Paula en natuurlijk ook van Cor

    14-11-2007 om 19:23 geschreven door cordeb  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Foto

    Foto

    Laatste commentaren
  • familie Ceunen-Moors (sandra)
        op
  • Super!! (sjeanne)
        op Een dag met van alles en nog wat
  • geweldig (Joyce)
        op Een dag met van alles en nog wat
  • gaaf (peer en det)
        op 2e fitting 22 nov. 2007
  • Prachtig!! (Cees en Trudy)
        op Een dag met van alles en nog wat
  • hartstikke goed (peer en det)
        op Een dag met van alles en nog wat
  • wat mooi om te lezen (Netty)
        op Ik heb vandaag mijn prijs opgehaald
  • op naar een nieuwe belevenis (Georgette)
        op jippie!!!!!!!!!!!! 1e fitting in Antwerpen
  • Dikke kussen (Rachel)
        op jippie!!!!!!!!!!!! 1e fitting in Antwerpen
  • dansje (Anni)
        op jippie!!!!!!!!!!!! 1e fitting in Antwerpen
  • geweldig (henny)
        op Naar huis
  • een lieve groet (Georgette)
        op Mijn thuiskomst
  • SUPER (joyce)
        op Mijn thuiskomst
  • wooowwwwww (Rachel)
        op Mijn thuiskomst
  • geweldig... (yvonne)
        op Naar huis
  • De Zon (Anni)
        op Naar huis
  • Welkom thuis (Cees en Trudy)
        op Naar huis
  • Tranen van geluk !!! (Anni)
        op Laatste nieuwtjes
  • wereld open (de Brouwer)
        op Middagbezoek 19-10-2007
  • D'n Sanderskes (Bart en Yvonne)
        op Middagbezoek 19-10-2007
  • Archief per dag
  • 30-03-2008
  • 01-01-2008
  • 26-12-2007
  • 13-12-2007
  • 11-12-2007
  • 10-12-2007
  • 07-12-2007
  • 06-12-2007
  • 03-12-2007
  • 30-11-2007
  • 27-11-2007
  • 26-11-2007
  • 25-11-2007
  • 22-11-2007
  • 19-11-2007
  • 16-11-2007
  • 15-11-2007
  • 14-11-2007
  • 26-10-2007
  • 21-10-2007
  • 20-10-2007
  • 19-10-2007
  • 18-10-2007
  • 17-10-2007
  • 12-10-2007
  • 08-10-2007
  • 27-09-2007
  • 07-08-2007
  • 31-07-2007

    Gastenboek
  • verbaasd
  • SUPER
  • weer gelezen
  • paulas dagboek
  • paulas dagboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs