Inhoud blog
  • Het geweldige vuurwerk
  • Hallo iedereen ,
  • De resultaten tot nu toe
  • Bezoek aan Antwerpen
    Mijn favorieten Links
  • De Oorgroep
  • Het ziekenhuis
  • De techniek
  • Interessante informatie over CI
  • Informatiecentrum Chaocleaire Implantaten
  • Uitzending VTM over CI
  • Uitzending vinger aan de pols
  • Foto
    Paula's dagboek van de Chochleaire Implantatie
    Verslag van Paula's ervaringen
    27-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een dag dat het wat minder was
    Hallo mensen allemaal ,

    Het was vandaag weer even wat minder . Vanmorgen weer begonnen zoals ik dat nu wel  gewoon ben , met het eerste programma beginnen en dan na een tijd gaat er toch programma twee en naderhand programma drie op . Dit gaan eigenlijk altijd wel goed , maar vanmorgen was het toch anders . Ik was vanmorgen al met hoofdpijn wakker geworden , iets wat niet bij mij past , aangezien ik de laatste jaren niet meer weet wat hoofdpijn is , gelukkig  . Wij waren gisterenavond naar een verjaardag bij een van de buren geweest , die buurman was 50 jaar geworden . Nadat het feest van zaterdag zoveel meegevallen was dacht ik dat het die avond ook weer super zou meevallen , maar dat was niet zo , dus ja ....... weet je , ik had eigenlijk al vrijwel snel dat ik dacht was ik nu maar thuis . Ik had al een hele tijd van programma zitten veranderen maar het werd voor mij steeds onduidelijker , laat staan de mensen verstaan , gelukkig dat ik het liplezen dan achter de hand heb zodat ik toch nog iets kan , maar ik voelde me er zeker niet blij mee , gewoon omdat het zaterdag zo goed was gegaan . Cor had het gelukkig ook in de gaten en liet dat ook merken , dus ik dacht al als ik direct naar huis ga dan weet hij in ieder geval wat er aan de hand is . Nou moet ik er wel even bijvertellen dat die buurt van ons wat dat betreft wel heel gemakkelijk is , en er zijn er zelfs nog wel een paar bij die ook minder horen (gelukkig) gemeen eigenlijk hé , ja raar maar als je weet dat je niet de enige bent die moeite heeft met verstaan dan kun je het iets beter hebben . Maar het was toch een avond van inspanning in plaats van ontspanning omdat ik nogal wat moeite voor moet doen .  Ben ik eigenlijk niet meer gewend .
    Toen ik vanmorgen naar de bossen reed had ik al meteen zoiets van eeehhh ik hoor de moter niet draaien , ook raar natuurlijk van mij , omdat ik het de laatste weken wel gehoord heb en vanmorgen dan weer niet , slaat natuurlijk nergens op hoor . Toen ik in het bos aangekomen was begon ik zoals gewoonlijk aan de wandeling van zo'n vier km .
    Ik heb zowat de hele wandeling lopen te draaien en verzetten van de programma's en de volume maar ik was er nog steeds niet tevreden over .
    Ook heb ik tijdens dat draaien en verzetten en ondertussen natuurlijk ook nog lopen en op de honden letten steeds tegen mezelf gepraat , dus oefenen met m'n eigen stem , ik kwam erachter dat als ik het linkerhoortoestel uitzette m'n stem heel duidelijk was en ik mezelf goed kon verstaan . Gelukkig kon ik toen weer tevreden zijn , en dus weer richting naar huis gereden .
    Er zijn momenten dat ik het linkerhoortoestel echt niet fijn vind en dan zijn er weer momenten dat ik het toch weer aanzet .
    Oooohhh mensen soms dan weet ik het zelf af en toe niet meer , en weet je waarom dat is , gewoon omdat het niet gemakkelijk is . Vanavond toen Cor en ik klaar waren met eten toen hadden wij het zoals gewoonlijk over het gehoor . Ik vertelde hem dat ik graag even tien minuten zijn gehoor zou willen hebben zodat ik weet hoe een gehoor nu in elkaar zit en dan zou ik meteen weten wat ik eraan moet laten veranderen , dit omdat wij donderdag weer naar Antwerpen gaan voor een afstelling , dit gebeurt ook steeds op gevoel en ervaring van mezelf .
    Ikzelf weet niet wat echt horen is en ben blij met elk geluid wat ik krijg , maar of ze dan ook werkelijk allemaal goed zijn dat weet ik dus niet .
    Cor vertelde ook dat het geluid van gisterenavond op dat feest bij de buren in de living  zeker heel anders was als dat van zaterdag  in een feestzaal , dat merkte hijzelf ook wel .  Toen had ik ook even zoiets van , dus het ligt nog niet eens aan die processor .
    Ook hebben wij nog even wat oefeningen gedaan , dit ging ook weer goed .  Al met al gaat het toch wel goed en moet ik zeker ook niet te onzeker worden dat het niet goed is , maar het zal er allemaal wel bijhoren denk ik dan maar weer . 

    Groetjes voor jullie allemaal ,

    Paula

    27-11-2007 om 20:55 geschreven door cordeb  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)


    Foto

    Foto

    Laatste commentaren
  • familie Ceunen-Moors (sandra)
        op
  • Super!! (sjeanne)
        op Een dag met van alles en nog wat
  • geweldig (Joyce)
        op Een dag met van alles en nog wat
  • gaaf (peer en det)
        op 2e fitting 22 nov. 2007
  • Prachtig!! (Cees en Trudy)
        op Een dag met van alles en nog wat
  • hartstikke goed (peer en det)
        op Een dag met van alles en nog wat
  • wat mooi om te lezen (Netty)
        op Ik heb vandaag mijn prijs opgehaald
  • op naar een nieuwe belevenis (Georgette)
        op jippie!!!!!!!!!!!! 1e fitting in Antwerpen
  • Dikke kussen (Rachel)
        op jippie!!!!!!!!!!!! 1e fitting in Antwerpen
  • dansje (Anni)
        op jippie!!!!!!!!!!!! 1e fitting in Antwerpen
  • geweldig (henny)
        op Naar huis
  • een lieve groet (Georgette)
        op Mijn thuiskomst
  • SUPER (joyce)
        op Mijn thuiskomst
  • wooowwwwww (Rachel)
        op Mijn thuiskomst
  • geweldig... (yvonne)
        op Naar huis
  • De Zon (Anni)
        op Naar huis
  • Welkom thuis (Cees en Trudy)
        op Naar huis
  • Tranen van geluk !!! (Anni)
        op Laatste nieuwtjes
  • wereld open (de Brouwer)
        op Middagbezoek 19-10-2007
  • D'n Sanderskes (Bart en Yvonne)
        op Middagbezoek 19-10-2007
  • Archief per dag
  • 30-03-2008
  • 01-01-2008
  • 26-12-2007
  • 13-12-2007
  • 11-12-2007
  • 10-12-2007
  • 07-12-2007
  • 06-12-2007
  • 03-12-2007
  • 30-11-2007
  • 27-11-2007
  • 26-11-2007
  • 25-11-2007
  • 22-11-2007
  • 19-11-2007
  • 16-11-2007
  • 15-11-2007
  • 14-11-2007
  • 26-10-2007
  • 21-10-2007
  • 20-10-2007
  • 19-10-2007
  • 18-10-2007
  • 17-10-2007
  • 12-10-2007
  • 08-10-2007
  • 27-09-2007
  • 07-08-2007
  • 31-07-2007

    Gastenboek
  • verbaasd
  • SUPER
  • weer gelezen
  • paulas dagboek
  • paulas dagboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs