U bevindt zich momenteel op de blog rond huiswerkbegeleiding. Deze is opgemaakt door Claeys Roy in opdracht van Mevrouw Claerhout. De blog is voor het vak PPDV. Hier kan u alles terug vinden omtrent de contactmomenten tussen mezelf en Pieter C. De bedoeling was om Pieter gedurende semester 1 een duuwtje in de rug te geven. Wekelijks spraken we af om te kijken welke problemen er waren en hoe ik deze kon verhelpen. Deze zijn dus samen met het logboek terug te vinden op mijn blog.
Alvast bedankt voor het bezoek,
Roy
Zoeken in blog
Over mijzelf
Ik ben Claeys Roy
Ik ben een man en woon in Deinze (België) en mijn beroep is Student.
Ik ben geboren op 22/02/1991 en ben nu dus 34 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Voetbal.
Momenteel zit ik in het 2de jaar te H.O.W.E.S.T. Mijn richting is Regentaat Lo met de optie Health & Fitness.
Howest PPDV
Huiswerkbegeleiding
07-12-2010
Contactmoment 9
Opvolgingsfiche LO
Naam student: Claeys Roy
Datum: 07/12/2010
Hieronder noteer je per contact de vorderingen en / of opmerkingen. Hier schrijf je ook op wat je met de student(en) gedaan hebt.
Eventuele bijlagen (zoals planning, verbeterde lesvoorbereiding, trainingsschemas, ) voeg je toe in bijlage.
Het was opnieuw aan Pieter om een les voor te bereiden. Hij maakte zelf zijn les steunsprongen. Voor alle zekerheid wou hij deze nog eens laten controleren door mij. Bij de vorige les had ik enkele aanpassingen gedaan, dus was er terug een kleine onzekerheid bij hem aan te merken. Pieter had rekening gehouden met wat ik hem de vorige keer had vermeld en dit was duidelijk merkbaar.
Ik kreeg een goede les voorgeschoteld. Goede opbouw en een goede opwarming en slot. Er was duidelijk een evolutie waar te nemen. Kwestie van oefenstof was ik heel tevreden. De leerplandoelen en lesdoelstellingen waren nog niet ingevuld. Samen bekeken we wat het meest toepasselijke was voor zijn les steunsprongen. Wat voor mij niet onbelangrijk is, is de tekeningen die hij heeft gemaakt. Deze waren uitstekend.
Na het invullen van deze onderdelen vroeg ik Pieter hoe hij de les zou aanpakken. Hoe hij dus eigenlijk de les zou starten, ondersteunen en afronden. Wegens het een les aan het eerste leerjaar is, gaf ik hem de tip om er een verhaal achter te steken. Hij kwam op het idee met schaapjes te werken. Verder vertelde hij nog hoe hij zijn uitleg ging doen. Ik was zeer tevreden over de vooruitgang die toch wel duidelijk merkbaar was.