Inhoud blog
  • Kikkerklasbelevenissen in juni
  • Pamperwandeling door de kikkerklas
  • Leerlingendag
  • einde schooljaar 2016-2017
  • Op zoek naar nog helpende handen
  • weekoverzicht 26 tot 30 juni
  • Op expeditie
  • Fata Morgana: Sociale vaardigheden op de boerderij
  • Hoe bouw je een stevige constructie?
    Zoeken in blog

    Foto
    vrije basisschool de libel

    16-02-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Instapviering 1ste communie
    Zondag werden 45 eerste communicanten verwacht in de kerk van Alveringem voor de 1ste instapviering.
    Alle communicanten kregen een voetje om de hals en brachten een blokkaarsje naar voor.
    De kinderen werden er in de viering aan herinnerd dat ze bij hun doopsel een naam kregen.








    11-02-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weeekoverzicht 13 tot 17 februari
    maandag:       leerlingenraad
      geen turnen voor het lager van Beveren (wel voor de kleuters)
    start proeven eerste leerjaar

    dinsdag: zwemmen voor de leerlingen van 3 + 4 (niet voor het lager van Beveren en Izenberge!)
    turnen voor het lager van Beveren (in Leisele)
    uitstap naar het Casino van Koksijde voor de leerlingen van 1 + 2

    woensdag: Vandaag komt een nieuwe peuter op bezoek in Beveren.

    donderdag: Alles met de bal voor de leerlingen van 3 + 4

    vrijdag: dikke truiendag (lager)
    einde van de proeven voor het eerste leerjaar
    CLB-consult derde leerjaar te Leisele

    Op donderdag en vrijdag is de directie (Sofie en Jan) niet op school.
    De telefoon wordt doorgeschakeld naar één van de leerkrachten.

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weekmenu 13/02/2017-17/02/2017
    Maandag 13/02/2017

    Landbouwerssoep
    Varkensgebraad
    Duivelse saus
    Erwtjes
    Gekookte aardappelen

    Dinsdag 14/02/2017

    Seldersoep
    Gevogelterollade
    Gevogeltesaus
    Rode kool
    Gekookte aardappelen

    Donderdag 16/02/2017

    Tomatensoep
    Kalkoenstoverij
    Cruditeiten
    Gebakken aardappelen

    Vrijdag 17/02/2017

    Aspergesoep
    Cordon bleu
    Spinaziepuree



    09-02-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.workshop rond de voorstelling 'ex aequo' van circus Katoen


    Dinsdag kregen de kinderen van de 1ste graad een voorsmaakje van wat ze volgende week zullen zien in het casino van Koksijde. De voorstelling gaat over 2 circusartiesten die gaan samenwonen. Ze hebben beide belangrijke spullen die hun eigen plaats verdienen. Op een speelse wijze verkennen ze de ruimte waarin ze gaan samenwonen. Ze dagen elkaar uit, drijven elkaar tot het uiterste en werken samen tot ze de balans hebben gevonden.

    De kinderen mochten zich dan ook inleven in die acrobaten: ze oefenden hun evenwicht en door samen te werken maakten ze een mooi puzzelstuk.











    04-02-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weekoverzicht 6 tot 10 februari
    maandag: Juf Melanie is deze morgen afwezig. Juf Evelien geeft les aan 1 + 2 van Leisele.
      dactylo

    dinsdag: workshop bij de voorstelling AWAKE (Casino Koksijde) voor de kinderen 1 + 2
    zwemmen voor de leerlingen van Beveren, Izenberge en 3 + 4 van Leisele
    MEGA-activiteit voor 5 + 6

    woensdag: Vandaag en morgen is juf Nancy (Beveren) afwezig.

    donderdag: bibliotheek voor de oudste leerlingen van Leisele
    personeelsvergadering (dus geen studie!)
    vriendenkring Beveren

    Indien er nog ouders wensen te reageren op de brief i.v.m. de schoolraad, dit kan nog tot vrijdag 10 februari.

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weekmenu 06/02/2017-10/02/2017
    Maandag 06/02/2017

    Kervel-preisoep
    Runderbouletten
    Tomatensaus
    Wortelstamppot

    Dinsdag 07/02/2017

    Tomatensoep
    Hokifilet in mosterdsaus
    Bloemkool
    Gekookte aardappelen

    Donderdag 09/02/2017

    Jardinièresoep
    Kalkoenfilet
    Veenbessensaus
    Perziken
    Gekookte aardappelen

    Vrijdag 10/02/2017

    Tomatengroentesoep
    Hesp in kaassaus
    Macaroni

    02-02-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kleuters Izenberge
    “De wijkagent op bezoek bij de kleuters in Izenberge!”
     
     





    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.blog kikkerklas
    Spelen met vormen in de kikkerklas










    28-01-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weekmenu 30 januari - 03 februari 2017

    Maandag 30/01/17

    Seizoensoep
    Bolognaise
    Geraspte kaas
    Spaghetti

    Dinsdag 31/01/17

    Tomatengroentesoep met rundsballetjes
    Vissticks
    Spinazie
    Puree

    Donderdag 02/02/17w

    Wortelsoep
    Varkensgebraad Prince Orloff
    Erwtjes en wortelen
    Gekookte aardappelen

    Vrijdag 03/02/17

    vrijaf

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weekoverzicht 30 januari tot 3 februrai
    maandag: De leerlingen van het lager van Beveren hebben vanmiddag een extra turnles.
      Bij de kleuters van Izenberge komt deze middag een politieagent op bezoek.
    En de kleuters van Beveren maken kennis met de dokter (de tante van Tim komt op bezoek in de klas).

    dinsdag: De leerlingen van Izenberge, Beveren en 3 + 4 van Leisele hebben deze middag zwemmen.
    Voor de leerlingen van 5 + 6 is er een MEGA-activiteit.

    woensdag: Vandaag zijn enkele juffen op bijscholing. 
    In Beveren krijgen de kinderen les van juf Daphné.
    In 3 + 4 vervangt juf Sofie.

    vrijdag: Alle kinderen en leerkrachten hebben vandaag een vrije dag.

    27-01-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bomberbot
    Klik op de afbeelding om de link te volgen In de lessen ict zijn we getart met BOMBERBOT
    De missie is om meisjes en jongens  computational thinking skills bij te brengen op een leuke, toegankelijke manier. In een wereld die steeds meer wordt beïnvloed door technologie is het van essentieel belang om kinderen 21st century skills mee te geven, zodat zij begrijpen hoe wij, mensen, machines kunnen programmeren om het beste uit hen te halen. 
    Met Bomberbot ontwikkel je 21st century skills en computational thinking skills in een online game waarin je een robot programmeert met een set instructies om het level uit te spelen. Je leert  nieuwe programmeerconcepten in elke Missie!
    Eerste missie check een super les!

    26-01-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zuilen boetseren


    Na het bespreken van verschillende soorten zuilen (Dorische, Ionische en Korintische) konden de leerlingen aan de slag.

    Ze moesten de drie delen van de zuil (kapiteel, zuilschacht en het basement) op een creatieve manier boetseren.

     

    Foto’s map 170123


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kronkeldiedoe 1ste graad

    Kronkeldiedoe 1ste graad

    Donderdag trokken de kinderen van de 1ste graad naar Oostduinkerke om er de hele voormiddag te sporten.
    Als opwarmer dansten ze op het "kronkeldiedoe-lied".
    Kronkeldiedoe is een mannetje dat boordevol energie langs verschillende oefeningen kronkelt en veert. 
    De kinderen doorlopen een gevarieerd parcours met telkens nieuwe verrassende spelsituaties.

    meer foto's






    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.muzische vorming 'uit de kast'
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    muzische vorming 'uit de kast'

    De kinderen van de 1ste graad konden zich uitleven tijdens het dansje 'uit de kast'.


    meer foto's


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Juf Nathalie

    Gedurende twee weken deed juf Nathalie stage in het vijfde en zesde leerjaar. Rond het werothema ‘heksen’ waren er tal van activiteiten: op stap door Nieuwpoort met Jeanne Panne gevolgd door een quiz, toneel opvoeren van het proces van Jeanne Panne en koekjes klaar maken om de ouders te ontvangen. In de gymlessen werd er naar hartenlust gedanst.


    Alle foto's














    23-01-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Izenberge lager

    Gekke kapsels


    In de muzische les gingen we vandaag de gekke tour op. We mochten onszelf tekenen, maar dan zonder haar. 

    Dat was al een gek gezicht! 


    Om het nog wat gekker te maken, gaven we onszelf een supergek kapsel!!


    Foto's


    Ridders en kastelen 


    In de werolessen werkten we 2 weken rond ridders en kastelen. In deze twee weken hebben we heel wat gedaan: we leerden hoe ridders leefden, waar ze leefden, hoe een kasteel eruit zag, wie er allemaal leefde in een kasteel,... 


    Daarnaast leerden we ook weven, zoals de vrouwen die in een kasteel woonden! 


    Om het thema af te sluiten, had de juf nog een uitdaging in petto! We moesten ons ridder- of jonkvrouwdiploma behalen. Om dit te behalen moesten we opdrachten volbrengen en moesten we eruit zien als echt ridders! 


    Missie geslaagd! 


    Foto's


    Kerstboom Izenberge 


    Op 19 december was het eindelijk zover! Alle leerlingen van Izenberge mochten meehelpen om de grote kerstboom in Izenberge te versieren. 

    We versierden die boom niet zomaar met slingers en ballen. Nee hoor, we versierden ze met ZELFGEMAAKTE sterren, ballen, cd's,... 


    Om in de top van de boom te raken, moesten we zelfs op de ladder klimmen! Spannend hé! 


    Sfeerbeelden


















    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEDANKT opbrengst Kerstmarkt
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Met de opbrengst van de kerstmarkt wordt materiaal aangekocht zodat de kleuters op een nog leukere manier buiten leren en om het  leesplezier van de kinderen van het lager te verhogen.
    De andere helft werd gebruikt voor de aankoop van nieuw ICT-materiaal .

    Warme dank aan alle ouders en sympathisanten die aanwezig waren op onze kerstmarkt!


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Theaterkoffer
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De theaterkoffer, tweede graad Leisele

    In de muzische lessen zijn we volop bezig met het ontdekken van ‘het theater’.  Dankzij de theaterkoffer ontdekten we niet alleen de verschillende delen van het theater maar ook wie er allemaal meewerkt om van een verhaal tot een echte theatervoorstelling te komen.  En dat is best een hele onderneming weten we nu.


    Meer foto's hier


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kamishibai
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Net voor de vakantie werd in alle lagere klassen wat meer voorgelezen en verteld dan gewoonlijk. 

    Hoe dat kwam? Wel, de juffen voorzagen een speciaal verteltheater en verhalen... Dat is een speciale vertelvorm, ook wel Kamishibai genoemd.

    In het vertelkastje (dat een beetje lijkt op een poppentheater), passen mooie prenten. Elke tekening geeft een scène van een verhaal weer. Door het verschuiven en vertellen, keken en luisterende de kinderen net naar een -trage- tekenfilm! Best wel eens leuk om op die manier naar verhalen te luisteren en te kijken!


    foto's in de map algemeen


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kerstsfeer

    Ook dit jaar weer werd een stemmige kerstviering voorbereid.

    De oudste kleuters zorgden voor een stemmig kerstspel, de kinderen van de eerste graad voor mooi gezang met hun engelenstemmetjes en we werden verrast door een mooi muziekstukje op gitaar en trompet. 

    Daartussen zorgde elke klas voor nog een kleine inbreng waardoor de viering een mooi geheel vormde.


    Dankjewel aan de vele ouders en grootouders die even tijd maakten om met ons mee te vieren!














    Archief per week
  • 21/08-27/08 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 31/03-06/04 2008

    Blog als favoriet !


    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • website van onze school


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs