Indien 'Prijs' centraal staat in de negotiatie met de klant, weet je als leverancier dat je waardevoorstel onduidelijk of misschien zelfs niet onderscheidend is.
Sic. : Steve Muyle & Deva Rangarajan in VMA-Management Jaarboek 2005
27-10-2009 om 14:39 geschreven door Paul Van den Brande
22-10-2009
Gelezen in de pers over VERTROUWEN
Stephen Covey in Vacature 17-10-2009 p. 20 en volgende
Quote
.... Het kernidee ..(achter de 7 eigenschappen) ... is eenvoudig: alleen integere leiders kunnen in een organisatie een hoge graad van vertrouwen doen ontstaan. Eens dat vertrouwen er is, gaat alles veel vlotter én goedkoper! ....
Unquote
22-10-2009 om 14:48 geschreven door Paul Van den Brande
Bedrijven over jobreddende acties in Vacature 10-10-2009
Gelezen in Vacature van 10-10-2009 pagina 08 - 09 Quote ... Weinig bedrijven kiezen voor het versterken van de competenties van hun medewerkers. Ze kunnen bovenop de Vlaamse overbruggingspremie bij arbeidsduurverkorting ook een premie aanvragen voor bijkomende opleidingen: amper 12 van de 314 bedrijven grepen die kans !
.... Unquote
22-10-2009 om 14:42 geschreven door Paul Van den Brande