Inhoud blog
  • Attitude-Quotes van Goeroes in de pers ....
  • Onderhandel over je (een) opleiding - ook bij ontslag!
  • Hoe houdt u verkopers gemotiveerd in crisistijd?
  • Nu ook op Linked-In : Attitude is The Crisis Buster!
  • Economische werkloosheid is het moment om....
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Attitudewijziging in Sales & Management functies!
    Over Gunning & Vertrouwen!
    06-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Economische werkloosheid is het moment om....
    Klik op de afbeelding om de link te volgen







    Geachte Beleidsbewaker,                                                                    Update  1-10-2009

     

                                                                                                     

     

    Crisis bestrijding door gunning Hoe dan? Dat is precies wat BPMA nv je zal aanleren!

     

                         (Extra documentatie is beschikbaar door click op de blauw onderlijnde tekst.)

     

    Bezweer de crisis door te investeren in opleiding die het vertrouwen van de consument en ook dat van de medewerkers vergroot. (sic. Karel Vaneetvelt van UNIZO in Volt 21-01-09)

     

    Laat het economisch klimaat uw beslissing niet domineren! (sic. Vlerick in Vacature 13-12-2008 p. 38)

     

    1. Commercial Attitude (CA)

    + Sales Process Control (SPC)

     

    è   de eerstvolgende CA kan je nu testen op

    è   OP AANVRAAG

     

         Op Aanvraag

     

    Tijdens trainingen vraag ik het publiek wel eens: “Wie van jullie vindt dat hij beter is met verkopen dan gemiddeld?” Door de bank genomen steekt 60 procent van de deelnemers zijn vinger op. Als ik dan enkele lastige vragen stel, zoals: 

    - “Hoe weet u eigenlijk wat gemiddeld is?” of 
    - “Waar meet u dat aan af?” 

    wordt het stil in de zaal.


    Met deze te rooskleurige voorstelling van zaken planten wij de zaadjes voor een recessie.

    En als het fout gaat? Dan grijpt de angst als een lopend vuurtje om zich heen. Wij vertonen risicomijdend gedrag. Dus houden wij de hand op de knip en gaan (be)sparen. Het vertrouwen is zoek. Daarmee is de kredietcrisis in een notendop verklaard.
     

    Geeft u eens antwoorden op de volgende lastige vragen:

    ·        Wat verwacht u van de ontwikkelingen in uw markt?

    ·        Kunt u deze verwachtingen staven?

    ·        Waar komt de eventuele extra omzet vandaan?

    ·        Met welke producten / diensten maakt u de beste kans?

    ·        Wie gaat het kopen? Waarom?

    ·        Wat is de beste manier om deze producten / diensten te promoten?

    ·        Hoe zal de concurrent reageren?

    ·        Hoe meet u of de doelstellingen daadwerkelijk worden gehaald?

    ·        Als het niet lukt, wat onderneemt u dan om bij te sturen? 

     

     

    Join us on a Journey towards

    Sales Process Control!

     

     

    1. Management & Attitude (MA) + Management Process Control (MPC)

    è   de eerstvolgende MA kan je nu testen

    è   OP ANVRGAAG 

     

        Op Aanvraag 

     

    Bent u een manager van anderen – een project, een klein team, een afdeling, een volledige organisatie? 


    Streeft u ernaar om
    - uzelf beter leiding te geven?
    - de prestaties van uw manager beter te evalueren?
    - uw behoeften te ontdekken en uit te drukken op een concrete en constructieve manier? 
    Als u een HR professional bent, bent u dan geneigd om gezond verstand een prominente plaats te geven in management en de ontplooiing van leiderschap?

    • Vertrouwen is bestand tegen tekortkomingen in managementprestaties.
    • Ontwikkeling van medewerkers stellen werknemers teleur. 
    • Bedrijven verliezen (her)bruikbare managementinformatie.
    • Managers zijn te voorzichtig om hun verantwoordelijkheid te nemen voor fouten  
    • Verzuimen dikwijls werknemers te betrekken bij het oplossen van dilemma’s of problemen.  
    • Zij missen kansen om werknemers om te vormen tot co-makers en ambassadeurs.
    • Managers verzuimen om het naleven van bedrijfscultuur te waarborgen.  
    • Werknemers betwijfelen dat - in negatieve gevallen - een directe confrontatie van hun manager aangemoedigd zou worden.
    • Werknemers zoeken context en zichtbaarheid  
    • Werknemers zoeken meer rechtstreeks contact, nu men teveel vertrouwt op e-mail en telefoon. 

     

    Join us on a Journey towards

    Management Process Control!

     

     

    Op beide domeinen hebben we meer dan 25 jaar ervaring in kennisontwikkeling en kennisoverdracht. We kijken er naar uit u te ontmoeten in onze BPMA Academy, en helpen u graag bij het aftoetsen van uw attitude-uitdagingen, attitudeleer- en attitude opleidingsbehoeften.

     

     

    Leg je deelname meteen vast ….

    ………en schrijf nu in-> : Ja, ik neem deel aan de Open Attitude Training

     

    Aanbod onder voorwaarden => 

    BPMA ACADEMY - een open training in verschillende locaties in Vlaanderen

     

    Return On Investment van opleidingen - ROI van opleidingen bij BPMA - is wel degelijk aantoonbaar, bel ons voor een directiepresentatie - 0486 50 90 56

     

    Aarzel niet ons te contacteren voor aanvullende informatie over Attitude trainingen voor Winkeliers groot en klein, Junior Sales, Key Account Managers en afspraak maken bij het C-niveau….

     

    Met oprechte groeten,

     

    Paul Van den Brande

    Managing Director

    Noble House nv

    Working together with BPMA
    Tel +32 (0)486 509 056
    Paul.Van_den_Brande@bpma.be

    Hans Bergmans

    Bestuurder - BPMA nv
    “Ook wij kunnen ons ontdoen van al

    wat onze natuurlijke uitstraling beperkt!”

    BPMA @ YouTube

    Hans.Bergmans@bpma.be

    06-04-2009 om 00:00 geschreven door www.bpma.be  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)

    Archief per week
  • 02/11-08/11 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 26/09-02/10 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs