Foto
Mijn favorieten
  • Dimitri Delombaerde
  • Joost Dewaele
  • Ludovic Vanlede
  • Hans Detavernier
  • Steven Hocedez
  • Fabrice Laga
  • Natalie Tijtgat
  • Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    MIJN HOBBY, MIJN PASSIE, MIJN VERSLAVING...
    Een dag niet getraind is een dag niet geleefd...
    20-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Herseaux-->10 km
    Zondag 20/02/2011

    Na wekenlang geen wedstrijden te lopen, was het dan
    vandaag eindelijk zo ver.
    Ik had er lang naar uitgekeken en had
    dan ook een goeie basis opgebouwd voor deze wedstrijd.
    Na een opwarming van een 5-tal kilometer konden we
    dan klokslag 10u van start en dit met een bende van 600 man.
    Doel van deze wedstrijd was om stillaan op te bouwen en een trage
    start te nemen en zo op souplesse te lopen. Mijn eerste kilometer was 3'38
    en zat toen rond de 30ste positie. Na een eerste helling begon de diesel op gang te komen
    waarna ik de ene na de andere begon in te halen.
    Ik voelde me goed en zat in een groepke van een 6-tal man en na
    een paar tempoversnellingen kon ik ze achter mij laten.
    Zo eindigde ik 14de in een tijd van 36'40".
    Een tevreden terugblik op deze wedstrijd en ik voel
    dat de conditie weer in stijgende lijn gaat.

    See you!

    Smetje




    20-02-2011 om 17:02 geschreven door Bjorn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    16-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Winterjogging Deinze -->9,3 km

    Zondag 16/01/2011

    Vandaag vroeg uit de veren want we trokken met het gezinnetje
    richting Deinze voor de eerste jogging van het jaar.
    Opnieuw een massale opkomst zoals altijd.
    Na men blessures had ik een serieuze achterstand
    opgelopen dus besloot ik om er een allereerste
    stevige training van te maken.
    Het parcours lag er dankzij de regen heel zwaar bij, vooral
    het schorsgedeelte .
    Uiteindelijk na toch afgezien te hebben
    kwam ik als 12de aan. En dit in een tijd
    van 37 minuten.
    Al bij al een redelijk goed begin.
    Enkel mijn rechterlies baart me nog
    kopzorgen want die lijkt maar niet echt
    te beteren.

    See you!

    Smetje













    16-01-2011 om 13:24 geschreven door Bjorn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    03-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het jaar slecht ingezet ...
    Maandag 3/01/2011

    2011, een nieuw jaar, een nieuw begin ... MAAR een slechte start .
    Toen we vrijdagavond naar Sinaai trokken om daar oudejaar te gaan vieren
    was er nog niks aan de hand. Maar na lekker te hebben getafeld begon ik
    opeens pijnscheuten te voelen aan mijn rug t.h.v. mijn schouderbladen.
    De pijn was nog te verdragen en we feesten gezellig verder.
    Maar na een hele korte nachtrust was het slechter geworden.
    Heb dan nog ganse dag op de tanden gebeten want er moesten
    die dag nog heel wat nieuwjaarsbrieven voorgelezen worden en
    kadootjes uitgedeeld zijn.
    Toen we uiteindelijk s'avonds rond 20u thuiskwamen onmiddellijk
    dafalganneke genomen en zetel in. Maar de pijn werd erger en erger
    en na een 3 tal uren van helse steken in men rug besloten we om
    naar de spoed te rijden in Oudenaarde.
    Want men adem werd ook afgesneden en diep ademhalen was moeilijk.
    Daar aangekomen was het natuurlijk enorm druk (aja, twas nieuwjaarsdag ).
    Na een uurke wachten kwam de spoedarts dan eindelijk eens een kijkje nemen.
    Verdict: 2 ruggewervels die ingedeukt zijn en tegen mekaar schuren.
    Een week tot 2 weken rusten is de boodschap en pijnstillers slikken .

    Heb 2010 afgesloten met kwetsuren en 2011 begin ik ermee .
    Hopelijk ben ik na deze blessurevrij voor gans het jaar en kan
    ik een mooi seizoen tegemoet gaan.
    Nu beginnen met de rust en pillen en afwachten....

    See you!

    Smetje

    03-01-2011 om 19:44 geschreven door Bjorn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    20-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Onze sportieve wensen aan jullie...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Denk iets goeds en denk iets lekkers,
            denk iets geks of nog iets gekkers, 
                    denk iets aardigs,denk iets liefs,
                            maar hoe dan ook...iets positiefs! 
                                    Veel geluk en en goede gezondheid in 2011!!

    20-12-2010 om 08:59 geschreven door Bjorn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    19-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Deinze winterjogging -->4,82 km
    Zondag 12/12/2010

    Vanmorgen was het vroeg op te staan op deze
    koude winterzondag want om 10 u werd de start gegeven
    op de piste in Deinze.
    Zoals steeds deze periode van het jaar
    énorm véél deelnemers!
    Opnieuw stonden we klaar met zo'n 350 sportievelingen.
    Ik liep een mooie wedstrijd en moest een sprintje zetten voor
    de 2de plaats die ik jammer genoeg verloor.
    Toch een tevreden tijd van 16'50" en een 3de plaats.
    Fabrice Laga zette weerom een knappe
    prestatie neer!

    Zondag zal ik er jammer genoeg niet bij zijn in Deerlijk
    want we moeten opnieuw gaan feesten. Ditmaal niet voor de verjaardag
    van Tinneke haar mama maar voor de verjaardag
    van haar pepe die 90 geworden is!

    Aan iedereen succes gewenst!!

    See you!

    Smetje





    19-12-2010 om 11:28 geschreven door Bjorn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Waregem-->4,4 km
    Zondag 05/12/2010

    Ondanks de hevige sneeuwval van deze week, was het vandaag
    toch nog redelijk goed weer.
    Ik was van plan om aan de korte
    afstand deel te nemen om zo men snelheid te verbeteren
    want die was ver zoek de laatste weken .
    Ik nam een middelmatige start zodat ik na
    1 kilometer doorkwam in 3'18" en dit in
    het gezelschap van Lieven Demeestere.
    Op het laatste moest ik deze 5 seconden voor mij
    laten gaan zodat ik als 12de over de streep kwam.
    En dit in een tijd van 15 minuten rond.

    Sinds vorige week voel ik me opnieuw beter in men vel
    en zijn de benen bijna terug hoe ze eigelijk moeten zijn.
    Blijven trainen en trainen ...

    See you!

    Smetje





    09-12-2010 om 19:34 geschreven door Bjorn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nog enkele fotokes van klein Smetje

     
           
                                                                       Ook de sint is bij onze Mauro geweest!      
                                                                                                                                             Even sportief gelijk de papa

    09-12-2010 om 00:00 geschreven door Bjorn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    16-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Onze Mauro intussen 8 weken oud






    16-11-2010 om 10:59 geschreven door Bjorn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Feesteloop Avelgem -->4.9 km + Rumes-->9,250 km
    Dinsdag 16/11/2010

    Na de minder gepresteerde wedstrijd in Avelgem (6de plaats)
    ten gevolge van men bronchitis en liespijn,
    besloot ik om mijn trainingen aan te passen en
    op een rustiger tempo te lopen.
    Met resultaat want ik voelde me opnieuw
    fitter komen met de dag.
    Vandaar dat ik ook besloot om verleden zondag
    richting Rumes te trekken om er een stevige
    training van te maken.
    Daar waren er een 650 deelnemers aan de start.
    Ik was vastbesloten om een tragere start te nemen
    zodat ik rond km 1 in een 40ste positie zat.
    Uiteindelijk kwam ik als 24ste over de meet in
    een tijd van 33'53".
    Al bij al tevreden over mijn prestatie.

    See you!

    Smetje

    16-11-2010 om 10:54 geschreven door Bjorn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    01-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De ene kwaal na de andere ....
    Maandag 01/11/2010

    Zoals de titel het al zelf zegt, het heeft me de laatste week
    nog niet meegezeten . Eerst had ik enorme last aan mijn liezen
    maar zodra dit over was, kreeg ik enorm veel pijn aan de
    onderkant van mijn kuit. Nu dit nog niet genoeg was, loop ik nu al
    een ganse week met een enorme hoest.
    Door voldoende te rusten hoop ik opnieuw parraat te staan
    voor het komende weekend voor men geplande wedstrijd.
    Afwachten dus...

    Hieronder nog paar fotokes van onze spruit.





    01-11-2010 om 19:48 geschreven door Bjorn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    17-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mauro bijna 4 weken

    Ons stoere ventje




    Net mijn papa



    Dromen ...

    17-10-2010 om 17:24 geschreven door Bjorn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Deinze -->4.9 km
    Zondag 17/10/2010

    Vandaag vroeg uit de veren want om 10 u stond er een wedstrijd
    in Deinze op het programma.
    Het was een koude maar zonnige dag dus dat maakte veel goed.
    Eens aangekomen kreeg ik te horen dat het parcours gewijzigd was
    en dat we langs en op nog meer schors paadjes moesten lopen.
    Al een geluk dat het niet geregend had.
    Eens van start ging ik er als een haas vandoor met Delombaerde in
    mijn hielsporen maar eens in het park ging deze er al snel vandoor.
    Zo kwam Dimi als 1ste over de meet en ik een beetje later als 2de.
    Tevreden met een kilo appels  gingen we huiswaarts.

    See you!

    Smetje





    17-10-2010 om 17:16 geschreven door Bjorn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bergkermis Tiegem ->9km
    Zaterdag 09/10/2010

    Vandaag was het dichtbij de deur, namelijk in Tiegem. Het is daar
    elk jaar goed weer en dat was dit jaar niet anders. Het zonneke
    was opnieuw van de partij.
    Ik nam een snelle start zodat ik men eerste kilometer
    doorkwam in 3'05". Maar helaas moest ik het groepke
    met o.a Hocedez, Delombaerde en Colle laten gaan.
    Achter mij had ik een redelijk gat gelaten maar Lode Schaemelhout
    was degene die mij nog inhaalde. Hij ging er de laatste kilometer
    vandoor zodat ik op een mooie 7de plaats eindigde in 32'54".
    Voor men 2de wedstrijd te zijn was ik dik tevreden.
    Nu is het doel opnieuw meer snelheid te halen op mijn trainingen
    zodat ik mij  terug kan laten zien in de korte koerskes.

    See you!

    Smetje





    09-10-2010 om 19:30 geschreven door Bjorn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    04-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Herzele-> 11de Moryloop 6.3 km
    Zaterdag 02/10/2010

    Na weken geen competitie te hebben gelopen, vertrokken we
    vandaag met gans het gezinnetje richting Herzele.
    Het was niet zo koud of vorig jaar maar de regen en pittige wind maakte
    het parcours modderig.
    We moesten 2 ronden afleggen door een drassig park met
    kleine beklimming, het leek veel meer op een cross .
    Na de eerste kilometer waren de benen goed en voelde
    dat er een podiumplaats inzat. Zo eindigde ik ook
    mooi 3de in een tijd van 22'40".
    Niet slecht voor men 1ste koers .

    See you!

    Smetje













    04-10-2010 om 15:41 geschreven door Bjorn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    28-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Welkom

    Net nu we de pc goed konden gebruiken, liet deze ons in de steek . Vandaar de vertraging met ons goede nieuws.

    Maandag 20 september 2010 is ons zoontje geboren!

    Om 19u56 liet hij zijn eerste kreetjes horen .

    Aangezien we niet iedereen zijn adres hebben, plaatsen we hier het geboortekaartje.

    Dus bij deze is iedereen welkom!

    Tinneke - Björn & Mauro







    Mauro net geboren!

     


    De 2 trotse meters: mama van Björn en zus van Tinneke



    Fiere papa met klein Smetse



    Thuis zijn eerste badje



    "Zalige droom..."



    Zo vader, zo zoon ...

    28-09-2010 om 19:47 geschreven door Bjorn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    29-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dwars Door Grijsloke-->10 mijl
    Zaterdag 28/08/2010

    Nadat ik vorige week in Heule de 10 km mee deed en daar als 9de eindigde,
    voelde ik daar na afloop al dat ik behoefte had aan rust.
    Na een woelige week en weinig slaap stond er ondanks die
    vermoeidheid toch zaterdag Grijsloke op het programma, maar ik zou
    de dag zelf wel zien hoe het me verging.
    In plaats van de 7km besloot ik de 10 mijl mee te doen.
    Na de eerste kleine ronde voelde ik al dat het niet goed ging en besloot
    daarom op men eigen tempo de wedstrijd uit te lopen.
    Zo arriveerde ik toch nog 24ste in een tijd van 1uur en 5 min.
    Al bij al toch nog redelijk tevreden.
    Nu de komende 3 à 4 weken blijf ik gewoon doortrainen zonder
    wedstrijden te lopen ,dus tot Tinneke bevallen is.
    Daarna vliegen we er terug in om me voor te bereiden op de corrida's.

    See you!

    Smetje

    PS: Hieronder nog foto's van in Heule en Grijsloke 


                       

                       

    Grijsloke










    29-08-2010 om 19:38 geschreven door Bjorn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.30 ste Egmontloop Zottegem -->10.3 km
    Zaterdag 14/08/2010

    Weekend...dus opnieuw een wedstrijd voor de boeg.
    Deze keer trokken we richting Zottegem. 3 afstanden stonden er aan
    de start en ik verkoos de lange mee te doen als voorbereiding op Grijsloke.
    We waren met een serieuze bende aan de start, in totaal zo'n 230 deelnemers.
    Het was een zwaar parcours met 2 hellingen in 1 ronde, dus deze moest ik
    6 keer omhoog lopen. Daar bovenop nog een serieuze regenbui dus twas in orde .
    Ook moesten we door een bos, dat eigelijk vals plat was.
    Dus vandaag was een serieuze klimkoers .
    Daarrmee was ik vastberaden om er men eigen koers van te maken zodat ik
    de eerste ronde de ene na de andere begon in te halen op de helling.
    Dit dankzij men trage start (3'25").
    Zo kwam ik als 8ste aan in 37'40", als 4de senior.
    Kwas content over men tijd omdat het een zwaar parcours was.
    Bij deze kan ik weer tevreden terugblikken op een goeie week met vele kilometers.

    See you!

    Smetje



    14-08-2010 om 20:53 geschreven door Bjorn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    08-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Impe-Lede -->4.3 km
    Zondag 08/08/2010

    Na gisteren een goeie wedstrijd te hebben gelopen, stond ik vandaag
    in Lede aan de start voor de korte. De te kloppen man voor mij
    voor vandaag was Jente Samson, vorig jaar de sprint verloren tegen hem.
    Eens gestart gingen ze er allen razendsnel vandoor maar had mezelf voorgenomen
    niet mee te gaan en te starten aan 3'20" zodat ik beetje bij beetje iedereen
    begon in te halen.
    Zo kwam ik als 6de over de eindmeet en dit in een tijd van 12'39".
    Jente kwam als 8ste aan en dit met 20 sec na mij.
    Achteraf gezien vonden we allen dat we rap gefinished waren maar als
    puntje bij paaltje kwam hadden de organisatoren het parcours
    te snel ingekort. Dus de juiste afstand was 3km750.
    Nadien was er nog een schone tombola waar ik een
    8-delige messenset gewonnen had.
    Wie weet waarvoor ik deze nog kan gebruiken ??

    See you!

    Smetje




    08-08-2010 om 00:00 geschreven door Bjorn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ename -->4.5km
    Zaterdag 07/08/2010

    Vandaag ging het richting Ename. Vorig jaar daar ook gelopen dus wist
    dat er serieuze concurrentie ging zitten. Dat werd dan ook al vlug duidelijk
    aan de start met o.a. Laga, De Vuyst (winaar vorig jaar) en Cnudde.
    Ikzelf kwam de eerste km door aan 3'8" wat voor mezelf rap genoeg was.
    De bedoeling van vandaag was om men tijd te verbeteren en dit deed ik
    dan ook met een 3-tal seconden.
    Zo werd ik 5de in een tijd van 15'50".
    Winaar was Fabrice Laga met een knappe tijd voor Cnudde en De Vuyst.

    Morgen gaat het dan richting Impe-Lede voor de 4.3 km.

    See you!

    Smetje







    07-08-2010 om 00:00 geschreven door Bjorn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    01-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ninove rechteroever 5.5 km
    Zondag 01/08/2010

    Na een mindere wedstrijd te hebben gelopen
    vorige week in Sinaai , gingen we het deze keer beter proberen in Ninove.
    In plaats van opnieuw een lange afstand te lopen, besloot ik
    toch wijselijk terug de korte te kiezen . Dus 5.5 km stond op men programma.
    Eens gestart besloot ik om er stevig in te vliegen.
    We moesten 2 maal door een park met enorm veel
    bochtenwerk en schors. Toen ik de 1ste keer uit het park kwam,
    had ik al ruim een voorsprong van zo'n 100 meter op een groepje
    van een 6-tal man. Dit kon ik zo aanhouden tot de 2de doortocht
    in het park waarna ik als 1ste eindigde .
    Dit in een tijd van 19'24" (volgens garmin 5km560).
    Na afloop nog een 5 km losgelopen en de benen voelden goed aan.

    See you!

    Smetje







    01-08-2010 om 23:01 geschreven door Bjorn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per maand
  • 02-2012
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009

    Inhoud blog
  • Desselgem + Bavikhove -->10km
  • 5 kerkenloop te Elsegem --> 7km
  • Update blog ...
  • Fotokes van onze Mauro, intussen 6 maanden oud...

    Foto

    Foto

    Over mijzelf
    Ik ben B jörn Desmet, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Smetje.
    Ik ben een man en woon in Kerkhove (Avelgem) en mijn beroep is arbeider.
    Ik ben geboren op 31/03/1977 en ben nu dus 47 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: lopen, pc,vissen,....
    Sinds 20 september 2010 zijn Tinneke en ik de trotse ouders van een zoontje MAURO.
    Bij een bezoekje op mijn Blog, laat je ook iets achter toch?!
  • Proficiat !!!
  • Tinneke
  • training
  • goed begin
  • niewjaarswensen


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs