Foto

24ste stratenloop
RUDDERVOORDE
27 juni 2008
INFO

Over mijzelf
Ik ben Laurens
Ik ben een man en woon in Ruddervoorde (Belgium) en mijn beroep is tandtechnicus.
Ik ben geboren op 16/04/1969 en ben nu dus 55 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: lopen, brandweer(actief),....
Foto
Looplinks (of rechts)
  • Dirk loopt en wandelt vrolijk door het leven
  • Stofke in the running mood
  • Marathonrocker
  • Wieteke, een marathon, een levensdoel...
  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    rss
    www.bloggen.be/rss
    Foto
    Foto
    10Km
    Never mind the distance.
    28-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bijna 10km.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Deze avond werd ik uigenodigd door Luc om samen een tourtje te lopen. Afspraak bij mij thuis om acht uur.
    We hielden er een rustig tempo op na en vertelden honderduit. Zonder het te beseffen liepen we welgeteld 9 kilometer.
    Als er zaterdag een uurtje vrij te maken is dan ga ik voor 10 km.

    20-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Toeval
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Deze avond ben ik iets voor acht uur vertrokken richting Profi, om dan met enkele mensen een toerke te lopen. Eén van de gasten was iets te laat, hij moest omrijden wegens een verkeersongeval. Vlak bij mijn deur notabene. Dat wilde ik wel eens zien. Het ongeval moest vlak na mijn vertrek gebeurd zijn! Inderdaad, 10 meter van ons huis is er een auto gebotst en op zijn dak terecht gekomen. Gelukkig zonder veel erg, bestuurder licht gekwetst en twee voertuigen kapot. Allé, na even gestopt te hebben zijn we dan verder gelopen via het rusthuis en de Hillestraat. Ik heb er 5,9km opzitten in bijna 32 minuten.
    Als alles goed is dan ga ik vrijdag de afstand gevoelig opdrijven, het tempo is goed.

    18-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Alleen met de maan.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vanavond nog rap vijf kilometer gelopen (31minuten). Ben tevreden over mijn nieuwe start. Nu is het enkel nog een kwestie van volhouden.
    Morgen rust, woensdag normaal weer met een groepje.
    Op 't gemak.

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zondag loopdag?
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Er is een nieuw loopclubje ontstaan. Op zondagavond en woensdagavond wordt er gelopen aan een rustig tempo. Enkele oude bekenden op de afspraak. Bob Hulpia is de aanvoerder en weet mij te vertellen dat hij zich wil voorbereiden op Dwars door Brugge. Nog enkele gasten die vorig jaar Start to Run afgewerkt hebben en een nieuw gezicht, zien het volledig zitten. Al moet ik met enig argwaan luisteren naar hun trainingsschema. Twee keer per week vind ik persoonlijk wat weinig.
    Ook hun conditie is niet je dat, maar wie ben ik om daar over te oordelen. Alhoewel, na twee kilometer joggen werd er al 5 minuten gewandeld. Er volgde nog een tweede rustpauze na 10 minuten lopen.


    17-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Valentijnsdropping.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Zaterdag hebben we deelgenomen aan de jaarlijkse Valentijnsdropping van de Bond. Naar goede gewoonte werd er verzameld in het kleinste café van Ruddervoorde. Twee bussen vertrokken er om 18u30 richting onbekende. Na een half uur rijden werden we dan gedropt, in the middle of... Al vlug wisten we waar we ons bevonden. Naar onze berekeningen moesten we ongeveer 12 km stappen om ons doel, Stene-dorp, te bereiken. Alles liep vlot en we hadden tijd om ons op te warmen in een volks café in Zandvoorde.
    In gasthof Vossenhol (eindpunt) werden we opgewacht door een Warme maaltijd en een Petrus of twee, drie,...

    12-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Overbodig?
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hoe komen ze er in godsnaam bij? Dat vraag ik mij soms af als ik één of ander verkeersbord zie staan. Neem nu het voorbeeld van de foto. Welk individu weet niet dat sneeuw of ijzel glad is? Soms staat er dan onder zo'n bord nog een afstand weergegeven. Wil dat dan zeggen dat als het sneeuwt, voorbij die afstand de weg niet meer glad is?


    11-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.'t Heeft lang genoeg geduurd!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Allé, het is er eindelijk weer eens van gekomen. Vandaag heb ik mijn loopschoenen, na maanden, weer eens aangetrokken. Het mooie lenteweer zal er wel voor iets tussengezeten hebben, denk ik.
    Ook het feit dat ik vorig jaar een weddenschap heb afgesloten met mezelf. Ik wil namelijk in juni weer deelnemen aan de stratenloop alhier. Vorig jaar liep ik net geen uur over 12km, dit jaar wil ik het halen in slechts 50 minuten! Ik hoor het in Keulen al donderen, alleen de gedachte geeft me kippevel. Toen ik het vertelde aan enkele vrienden lopers, verklaarden die mij gek. Wel, dit is voor mij een extra stimulans om er volop voor te gaan (lees: lopen).
    Mijn eerste doel dit jaar is Dwars door Brugge. Die wedstrijd is me dusdanig goed bevallen dat ik weer wil deelnemen. Ook de 20km van Brussel staat op het menu.




    Gastenboek
  • Fijne zondagavond
  • wat een kerel
  • Proficiat
  • papa
  • message to my husband


    Archief per maand
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007

    Inhoud blog
  • De week na ... Dwars door Brugge.
  • Verfrissing.
  • Alweer een tijdje geleden.
  • Hesperol.
  • Lentezon.
  • Lang, langer, langst.
  • Kort en krachtig.
  • Weer even wennen.
  • Interval, interval, interval, interval...
  • Een nieuwe club geboren?

    Foto

    Foto

    Foto

    Kilometerteller 2008:
    Februari: 32,5
    Maart:: 96,1
    April: 85,4
    Mei: 95,1
    Foto

    Mijn trajecten op iRun.be
    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs