Archief per maand
  • 04-2023
  • 01-2023
  • 12-2022
  • 11-2022
  • 10-2022
  • 09-2022
  • 08-2022
  • 07-2022
  • 06-2022
  • 05-2022
  • 04-2022
  • 03-2022
  • 02-2022
  • 01-2022
  • 12-2021
  • 11-2021
  • 10-2021
  • 09-2021
  • 08-2021
  • 07-2021
  • 05-2021
  • 04-2021
  • 03-2021
  • 02-2021
  • 01-2021
  • 12-2020
  • 11-2020
  • 10-2020
  • 09-2020
  • 08-2020
  • 07-2020
  • 06-2020
  • 05-2020
  • 04-2020
  • 03-2020
  • 02-2020
  • 01-2020
  • 12-2019
  • 11-2019
  • 09-2019
  • 08-2019
  • 07-2019
  • 06-2019
  • 03-2019
  • 02-2019
  • 01-2019
  • 12-2018
  • 11-2018
  • 10-2018
  • 09-2018
  • 08-2018
  • 07-2018
  • 06-2018
  • 05-2018
  • 04-2018
  • 03-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 12-2017
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 06-2017
  • 05-2017
  • 04-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 11--0001
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    ZOVEEL IK DRAGEN KAN
    waarvan U beter wordt
    Politiek van aan de zijlijn
    28-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VAN DE OVERHEID VERLOS ONS HEER

    VAN DE OVERHEID VERLOS ONS HEERxml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

     

    Een zeldzame keer kan straatmeubilair nuttig zijn

     




    Meestal, bij drempels of zo, is het crimineel.

    Het werk van straat-criminelen….

     

    o-o-o-o-o-o-o-

     

     

    In onderstaand grimmig stukje gal, gaat het over de Noorderburen. Wordt gezegd. Daar geloof ik niets van, buiten wat plaatsnamen en wat termen die inderdaad Noord-Nederlands klinken. Maar as-je-me-nou : is het beter bij ons?

     

    Ze zijn ons daar weer een streepje voor…..Wat zeg ik? Een streepje? Een paar honderd zeemijlen zij het, ja!? Zij hebben met de PVV al de kaap gerond richting ‘verbetering’….en volle zee. En wij, bij ons? Bij ons zit het gezond verstand opgesloten in een ’cordon sanitaire’, zodat men lustig kan voortboeren. Het gat in de begroting? Is vanzelf gekomen en zal weer vanzelf weggaan….(Mathot)

     

    O ja, men denkt er bij ons ‘in Noord en in Zuid België, nu ineens aan om ’s nachts de lichten langs de autostrades te doven met 2 grote hemelhoge argumenten : men bespaart 1,5 miljoen elektriciteit per jaar en het dwingt tot trager en aandachtiger verkeer wat dan weer de veiligheid ten goede komt. Heeft men daar werkelijk méér dan 50 jaar voor nodig gehad, om dat te ontdekken? Het kleinste buitenlandje dat er bestaat, past die dingen al een eeuwigheid toe of zijn er zelfs nooit aan begonnen…..

     

    Weet U wat ik denk? Dat de bazin van de wegenbouw bij ons (Crevitske : ze ziet er ook uit als een lam-gekookt rivier-crevietske) een familie-lid heeft die jute zakken fabriceert. Straks zal ze komen uitleggen, dat ze zelfs de regelingskosten om de lichten te doven zal willen uitsparen, door ze te laten branden, maar met over elke lamp een jutezak te trekken, zodat de lichten niet meer schijnen. Toevallig of niet, met juist het embleem van de fabrikant goed zichtbaar aan de onderkant.

     

    Man-bijt-hond, die zoals U weet, zwaar inzet op volks-veredeling, had onlangs een gelijkaardig ‘item’ : de gepensionneerde weggebruiker die overal waar hij kwam op foto de ridicule situaties ivm ‘straat-meubilair’, zoals bloembakken, as-verleggingen, verkeersdrempels, enz, vastlegde. Een idee die ik graag mee help propageren. Al heb ik er persoonlijk maar een paar keer per jaar last van. Al die schepenen van Openbare Werken zijn in mijn ogen straat-criminelen, omdat ze de straat verpesten voor het verkeer.

     

    Hier in Italië daarentegen rijdt men meer rond, met ‘De Rijkswacht, Uw vriend’ maar ook met in het achterhoofd :’Die andere weggebruiker, dat  is ook een mens’….

     

    Tja, Italië wordt dan ook geregeerd door verstandige luyden van een Centrum-Rechtse regering….met de Lega Nord in het centrum van de macht.

     

    o-o-o-o-o-o-o-o-

     

    De omgekeerde wereld (uiteraard) Nederland!

    ING. E.J. GENEMANS - 27 OKTOBER 2010

     

    Het beschouwen van de dagelijkse gang van zaken in Nederland, en dat vergelijken met hoe het er in de meeste andere landen aan toe gaat, kan tot geen andere conclusie leiden dan dat op veel gebieden hier precies het omgekeerde geschiedt van wat een normaal mens zou verwachten. De oorzaak en schuld liggen uiteraard bij de overheid: rijksoverheid, provincie, gemeente enz. spelen het klaar om door vergezochte en zelfs ziekelijke denkbeelden ons op te zadelen met de meest krankzinnige toestanden en alle problemen van dien welke het leven in Nederland verzieken!



    Het grote probleem van overheden is dat ze allen de misvatting hebben dat de burgers er voor hen zijn in plaats van andersom. Dit gecombineerd met de volgende misvatting, dat de burgers in zeven sloten tegelijk zouden lopen indien niet uiterst gedetailleerd aangestuurd en middels wetten, regeltjes en sanctioneren gedwongen tot “gewenst” gedrag door de overheid. De derde misvatting garandeert een omgekeerde wereld: de overheid zou de wijsheid in pacht hebben!

    De realiteit is tragisch genoeg precíes het tegenovergestelde van deze misvattingen!

    Om een paar voorbeelden van de omgekeerde wereld te noemen:

     - de rijksoverheid legt de politie op om hoofdzakelijk bekeuringen te schrijven terwijl de misdaad hierdoor onvoldoende wordt bestreden. Het kiezen van deze prioriteit heeft dus tot gevolg dat er jacht wordt gemaakt op burgers in plaats van criminelen. Burgers worden dagelijks intensief geobserveerd door duizenden paren argusogen met € tekens erin om voor de meest onbenullige zaken een bekeuring uit te kunnen schrijven. Met veiligheid of openbare orde heeft het absoluut niets te maken, met hypocrisie echter alles! Het gevolg: een omgekeerde wereld, burgers ondervinden meer last en schade van de overheid dan van criminaliteit! Er zijn voorbeelden te over van de falende politie in (voor de burger) zwaarwegende kwesties; gelukkig kunnen ze nog wel met 12 man en honden eerzame burgers zoals prof. Bob Smalhout of Gregorius Nekschot midden in de nacht van hun bed lichten, om het maffia-achtige gokmonopolie van de overheid te beschermen kunnen ze ook nog met man en macht en getrokken pistool binnenvallen als er in de lokale kroeg een gezellig maar “illegaal” pokertoernooi plaatsvindt.

    Dat dit beleid door en door verrot is mag wel blijken uit het feit dat er te weinig geld is voor de politie: hoe zou deze dan in godsnaam boeven kunnen vangen i.p.v. inkomsten genereren uit burgers terroriseren, want dan vallen die inkomsten óók nog eens weg! Dit zal trouwens nooit gebeuren want dáár is het CJIB natuurlijk niet voor opgezet. Nederland is immers ook het enige land in de wereld waar wekelijks “verkeerscontroles” worden gehouden; razzia’s met intimiderend veel mankracht en materieel, naderend speciaal verlaagde snelheidlimiet met uiteraard controle en verder met belastingdienst, keuringsdienst van waren, douane enz. enz. , waar elke verkeersdeelnemer en zijn voertuig binnenstebuiten worden gekeerd in de nietsontziende jacht op bekeuringen. Hoe dom maar nietsontziend men is blijkt uit hun voorkeur voor de avondspits “omdat er dan veel verkeer op de weg is”! Lees: veel bekeuringen kunnen worden gescoord. Het negeren van filevorming en ontstaan van ongevallen door hun beleid pleit niet bepaald voor de politie en hun “bedrijfsvoering”!

    - criminelen zijn altijd zielige voortbrengsels van een ongelukkige jeugd en kunnen zelden hun daden aangerekend worden. De burger daarentegen die zijn huis en haard (of dat van anderen) verdedigt loopt een zeer grote kans om langer vast te zitten dan de crimineel die heeft geleden onder het “excessief geweld” van de burger. Alsof wanneer je midden in de nacht wakker schrikt van inbrekers en je misschien voor je leven moet vechten, je zult bedenken toch vooral “proportioneel geweld” te gebruiken! Krankzinnig omgekeerde wereld! Er zijn gevallen bekend van winkeleigenaren die notoire winkeldieven “te hard” hadden aangepakt en zó snel geboeid werden afgevoerd dat ze niet eens de gelegenheid kregen hun zaak behoorlijk af te sluiten!

    - het wegennet ontkomt evenmin aan de walgelijke omgekeerde-wereld dadendrang van gemeente, provincie en Rijkswaterstaat. Wegen worden niet alleen versmald en de snelheidslimiet verlaagd, zoals de 100 km/u limiet “autoweg” de Oostvaardersdijk waar van ons geld de gehele vluchtstrook is weggehaald “voor de veiligheid” en de limiet verlaagd tot 80 (een welkome plaats voor controles uiteraard) maar veel secundaire verbindingswegen worden gereduceerd tot veredelde landwegen door de wegasmarkering te verwijderen! De limiet gaat dan naar een ondragelijke 60 km/u. Welke gek dit ooit heeft uitgevonden is niet bekend doch hij en degenen die dit onzalige plan overal in het land naar willekeur implementeren dienen platgespoten in een dwangbuis afgevoerd te worden!

    De wegasmarkering is ooit ingevoerd om tegengesteld bewegend verkeer te scheiden omdat confrontaties hiertussen het meest ernstig zijn. In het Nederland van de 21e eeuw wordt dat vrolijk weer verwijderd! Waarom? Zo er ooit reden is voor een beperking van de snelheid tot 60 op deze wegen, is deze incidenteel, geen reden voor structurele maatregelen! Verder zullen de meeste bestuurders van motorvoertuigen toch écht wel in staat zijn om de snelheid aan te passen indien nodig! Een bedrijf met inrit langs een dergelijke weg waar incidenteel zich verkeer beweegt (dus niet ’s nachts en in het weekeinde) rechtvaardigt niet meer dan een bord waardoor bestuurders ingelicht worden over de situatie. In het omgekeerde-wereld-land Nederland echter zit je 24/7 met een geasfalteerde landweg met limiet 60 welke dus meestal nergens op slaat behalve om bekeuringen uit te delen en zelfs rijbewijzen in te nemen!

    - na de tweede wereldoorlog werd Nederland weer opgebouwd; de mobiliteit nam enorm toe, wegen werden aangelegd en slechte wegen opgeknapt ten behoeve van economie en vooruitgang! De laatste 20 jaar is er echter weer sprake van achteruitgang; de wegen worden immers stelselmatig verkloot! Of het nou gaat om lekker autootje pesten of werkgelegenheid creëren; de enorme hoeveelheid verkeersdrempels die er is aangelegd mag met recht krankzinnig genoemd worden! Voor deze gedrochten, welke auto’s ruïneren en milieuverontreiniging veroorzaken, geldt hetzelfde als het bovengenoemd aanpassen van wegen: structurele maatregelen ter bestrijding van incidenten! Het resultaat van deze terreur is wél dat malloten á la koos spee ’s nachts niet wakker hoeven te liggen om “verkeerscriminelen” die over een verlaten weg even pittig dóór willen rijden, want daar hebben ze “lekker” een stokje voor gestoken !

    - in het omgekeerde-wereld-land Nederland is het uiteraard ook volkomen aannemelijk om een personenauto of zelfs een vrachtwagen met een massa van maximaal 50 ton, zich voortbewegend met 20 tot 50 km/u, voorrang te laten verlenen aan een fietser van rechts!! Dit is weer compléte waanzin, tegen élke natuurwet in, maar ja, daar schijnt de Nederlandse overheid boven te staan! Bepaal echter de kinetische energie van beide voertuigen (deze is afhankelijk van hun massa en de snelheid waarmee ze bewegen) dan zal dit zo helder als kristal worden. Deze energie dient namelijk tot nul gereduceerd te worden om ze te laten stoppen en is voor gemotoriseerde voertuigen veel groter. Het aantal slachtoffers in het verkeer is dalende doch behalve onder fietsers, goh, hoe zou dát nu komen hè? De uiterst irritante, incompetente, arrogante en onuitstaanbare ambtenaren wijzen als reactie uiteraard weer naar het gemotoriseerd verkeer “de snelheid moet er uit” en dat betekent weer meer controles en nieuwe “snelheidsremmende” maatregelen! ZUCHT!

    - even idioot is het leggen van de verantwoordelijkheid bij bestuurders van motorvoertuigen i.g.v. aanrijdingen met voetgangers of fietsers. Het argument, uiteraard uit de koker van volksverlakker spee, is te idióót voor woorden: bestuurders van motorvoertuigen zijn verzekerd dus die kunnen makkelijk een ander z’n schade betalen! Bestuurders van motorvoertuigen hebben een APK gekeurd voertuig waar ze in de meeste gevallen krom voor moeten liggen, ze hebben een rijbewijs en zullen reeds consideratie hebben met fietsers en voetgangers maar dat is blijkbaar niet voldoende! Nee, want een groot euvel in deze wetgeving is namelijk het volkomen gebrek aan consideratie voor bestuurders van motorvoertuigen en het schromelijk onderschatten van haast structureel onverantwoordelijk gedrag door voetgangers en fietsers!

    Hoezeer men bij de overheid de weg kwijt is blijkt uit een reactie van Willebrord Freijsen, hoofd Team Verkeer (??!!) van het “landelijk parket van het Openbaar Ministerie” op een voorstel tot het beperken van controleren/bekeuren op enkele km’s per uur “te snel”, hij vindt dat er op 60 en 80 km wegen juist gecontroleerd moet worden omdat “Als daar een trimmer plots oversteekt, is het wel degelijk van belang dat een auto precies tachtig rijdt.”

    1/ sinds wanneer heeft die “trimmer” voorrang?

    2/ hoeft die “trimmer” niet zelf uit te kijken?

    3/ moeten wij achter het stuur zittend rekening houden met “plotseling overstekende trimmers”?

    De omschrijving “de weg kwijt” schiet voor dit figuur wel héél erg tekort!! Uitermate treurig dat mensen die dergelijke baarlijke nonsens uitkramen nog énige zeggenschap hebben !

    - de wereldberoemde Nederlandse “tolerantie” waar men hier zo trots op is, is synoniem met de omgekeerde wereld evenals het ook vaak voorkomende volkomen gebrek er aan. Enerzijds is er de zwaar overdreven en ongefundeerde tolerantie jegens (vooral allochtone) criminelen en vluchtelingen die wij helpen door ze een veilig onderkomen te bieden maar die ons vervolgens hun achterlijke ideologieën willen opdringen en zelfs ons geloof en cultuur veroordelen; anderzijds is er de zero-tolerance als het gaat om bekeuren, ordinair geld binnenhalen, die éven onterecht, overdreven en ongefundeerd is. Identificatieplicht vanaf 14 jaar met als gevolg honderdduizenden bekeuringen vanwege “geen identiteitsbewijs kunnen tonen”, wildplassen, vuilniscontainer “te vroeg” buiten zetten, 5 minuten te laat terug bij de auto “naheffing parkeerbelasting”, “onjuist type parkeerschijf”, “over verdrijvingsvlak rijden” (was pas in Philadelphia, heerlijk om te zien dat alle verdrijvingsvlakken volgeparkeerd waren, niemand die zich daar druk om maakt!), “ondeugdelijke fietsverlichting” (had je een fel knipperend lampje was het nóg niet goed), “overschrijding snelheidslimiet met 3 km/u (na correctie)” enz. enz.

    - het zal de lezer niet verbazen dat men in Nederland evenmin op een gezonde manier met het begrip “discriminatie” om weet te gaan. Ook dit begrip wordt misbruikt en raakt doorgeschoten, met als resultaat schandalige discriminatie van de autochtone bevolking, zowel waar het gaat om conflicten met allochtonen (mag je dus niets over zeggen), het verkrijgen van overheidsbanen (allochtonen verdienen “de voorkeur”) en het kiezen van je personeel. Je kunt dus niet eens weigeren allochtonen uit een bepaalde groep die zich onmogelijk heeft gemaakt aan te nemen. Hoe zit dat dan met de eigen verantwoordelijkheid van deze groep allochtonen? Het overdreven beschermen van bepaalde bevolkingsgroepen, waarin zich veel figuren bevinden die zich niet willen gedragen, is niet bepaald een goed signaal welk mogelijkerwijs initiatieven tot verbetering tot gevolg zou kunnen hebben.

    Verder zou het aanbevelenswaardig zijn om nu eens onderscheid te maken tussen oorspronkelijke discriminatie welke gebaseerd is op vooroordelen en die welke haast uitsluitend in Nederland voorkomt en gebaseerd is op ervaring; een volkomen natuurlijk verschil in behandelen van mensen uit een bevolkingsgroep waar je (meerdere) slechte ervaring mee heb gehad! Of wordt van ons verwacht dat we ezels zijn die vrijwillig keer op keer hun kop stoten aan dezelfde steen?

    - de omgekeerde wereld is per definitie dom; het systeem van belasten van het verkeer is evenwel uitermate dom. Hoge wegenbelasting voor zware auto’s, waarom? Omdat die duurder zijn in aanschaf en je zo lekker “de rijken” pakt? Een parkeerplaats is even groot voor een Cadillac als voor een Fiat 600. Betaalt die eigenaar al niet veel meer aan belastingen op de brandstof? Niet genoeg blijkbaar. Tegenwoordig zijn de allerkleinste auto’s zelfs wegenbelastingvrij. Waarom? Iemand die veel rijdt in een kleine auto zal toch veel meer verontreiniging veroorzaken dan iemand die het prettig vindt om af en toe een ritje te maken in zijn grote Amerikaan?

    Door het gat in de zak van de Nederlandse overheid en de domme ondoordachte manieren van belasting heffen zijn zowel wegenbelasting als accijns op de brandstof tegelijkertijd tot enorme bedragen verhoogd; nu men er eindelijk achter is dat men t.b.v. files en uitstoot het rijden dient te belasten en niet het houden, is het te laat om e.e.a. in de brandstofprijs te verdisconteren, die is namelijk reeds veel te hoog! De geplande kilometerheffing was simpelweg een achterbakse truc om de lasten verder te verhogen toen er geen ruimte of rek meer zat in wegenbelasting en accijns!

     

    Uitgekookt in het bestelen van de burgers en eenzaam aan de top als het gaat om de omgekeerde wereld: de Nederlandse overheid in a nutshell!

     

    Laten we hopen dat met het aantreden van een nieuwe, overwegend rechtse, regering (jammer dat het CDA er weer in terug moest komen) er eindelijk orde op zaken kan worden gesteld en de krankzinnige toestanden omgekeerd kunnen worden, want dat is echt waar veel mensen al héél lang op wachten!

     

    STOP EENS ‘N BLOKKER BLOGGER IN UW TANK




    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)


    Archief per week
  • 10/04-16/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 26/12-01/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 29/11-05/12 -0001

    Inhoud blog
  • 906 - EEN CLOWN-KONTDRAAIER OP DE DANSVLOER HEEFT ALTIJD SUCCES
  • 906 - EEN CLOWN-KONTDRAAIER OP DE DANSVLOER HEEFT ALTIJD SUCCES
  • 906 - EEN CLOWN-KONTDRAAIER OP DE DANSVLOER HEEFT ALTIJD SUCCES
  • 905 - HET APENLAN D NA MEI 2024
  • 903 - DE STILTE VOOR DE STORM IS VEEL TE LUID D E E L I I

    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs