Inhoud blog
  • nieuwe start
  • 3h46m27sec grandioos
  • vraagtekens
  • laatste lange duurloop
  • kilometers
    Foto
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Over mijzelf
    Ik ben vic
    Ik ben een man en woon in Oosterlo () en mijn beroep is operator.
    Ik ben geboren op 13/08/1965 en ben nu dus 58 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: joggen en voetbal.
    Mijn favoriete bloggers
  • mario
  • katrien
  • marc
  • gert
  • luc
  • patrick
  • running lady
  • dirk de groof
  • stephan
  • Zoeken in blog

    eigen grenzen verleggen

    07-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lange duurloop
    Eindelijk een lange duurloop op het schema voor mij.Ik moest 18 km afhaspelen aan een tempo van 06m45sec aan hartslag 125 en ben dus vandaag om 07.00h vertrokken.Alles verliep heel goed tot de laatste 3 km want mijn hongergevoel kwam naar boven doordat ik niet veel ontbeten had.Dus heb ik even op karakter doorgelopen en wanneer ik thuis was een goede douche genomen met een uitgebreid ontbijt.Voor mij was het een belangrijke stap vooruit want de basis voor de marathon zijn de lanf-ge duurlopen.Volgende week staat er 18 km op het programma en daarna één van 22 km en dan begint mijn echte vakantie namelijk een weekje Tunesie met het gezin.De coach stelde wel voor om die week te blijven trainen,wel wat minder maar toch om te proberen 2 a 3 keer wat kilometers af te haspelen.En een goede leerling zoals ik ben zal dat ook dan maar doen hé

    07-08-2008 om 16:49 geschreven door vic  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kattenbosloop
    Deze jogging zou normaal gezien mijn laatste zijn voor de marathon van Eindhoven.Ik wou dan ook een fatsoenlijke tijd gelopen met een gemiddelde van 05min/km en ben daar ook ongeveer op uitgekomen.Ik was dan ook dik tevreden met de form van mij.Aan de finish kwam ik coach Mario tegen en dit was ook,eigenlijk de reden dat ik deze jogging deed zodat ik hem eens in het echt kon zien.Amai zo een spraakwaterval,even gemotiveerd als op zijn weblog over de marathon en wat er voor nodig is als voorbereiding.Ik zal er dan ook zeker zijn op 21 september in Mol want ik heb dan al verlof genomen voor die dag.Ik hoop dat ik er veel zal tegenkoemn op deze lange duurloop

    05-08-2008 om 18:32 geschreven door vic  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    01-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verder werken aan conditie
    Na mijn slechte prestatie van de laatste wedstrijd heb ik 2 dagen niks meer gedaan.Gewoon eens lekker genieten van het mooie weer en doorgebracht aan het zwembad in Mol.Daar heb ik mijn ogen goed de kost gegeven want de jeugd van tegenwoordig ziet er goed uit,moet ik toegeven.Maar dit is een blog over joggen.Dus heb ik ook de laatste 2 dagen gelopen volgens schema natuurlijk en het ging goed.De wisselloop van 10 km en de duurloop van 15 km verliepen goed met de juiste hartslagen.Ook heb ik mijn totaal voor de maand juli uitgeteld en ik heb ong 195 km gejogd.Niet slecht voor deze amateurke van Geel

    01-08-2008 om 17:41 geschreven door vic  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een bittere ontgoocheling
    Vandaag heb ik meegedaan met de bosloop in Schoten.Ik was het eigenlijk niet van plan omdat ik gisteren en eergisteren al getraind had volgens schema en 2 dagen rust kon nemen maar omdat mijn buurman het vroeg ben ik toch maar gegaan.Als ik het geweten had dan was ik beter niet gewesst want het was een ramp van begin tot einde.De bosloop is een wedstrijd van 13.6 km en ik heb die al zwoegend en zwetend uitgelopen met een gem van 05.20 min/km.Ik vertrok te hevig om mijn buurman te volgen en het parcour was heel zwaar voor mij,altijd maar bergop en bergaf op zandpaden.Het lag me totaal niet.Ik vertrok aan een schema van 04.45 min/km maar na 4 km moest ik al beginnen lossen en vertragen en heb ik op karakter uitgelopen ipv er plezier aan te beleven met deze tijd als gevolg.Ik hoop dat dit een momentopname was want dit was zeer zeker niet plezant

    27-07-2008 om 16:46 geschreven door vic  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    23-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.belgisch weertje

    Het was een leuk weekendje aan zee.Zaterdag naar Bellewaarde geweest en zondag naar de zandsculpturen gaan zien in Blankenberge met een warm zonnetje die er regelmatig scheen.Het contrast was weer heel groot toen we terug richting Kempen reden want het begon te regenen vanaf Antwerpen.Maandag bij een constante regenbui toch maar gaan lopen om mijn versnellingen van 10 keer 100m bij 26 sec te doen.Na lang uitstellen ben  ik die gaan doen op de plaatselijke finse piste maar achteraf veel het toch goed mee.Vandaag staat er een wisselloop op het programma van 8 km die ik samen met mijn hond (Laika boerenfox) ga doen zodat we beide ervan kunnen genieten

    23-07-2008 om 11:48 geschreven door vic  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    16-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.boswachtershuis
    Vandaag stond er een duurloop van 10 km tegen 7 min op het programma en om eens een andere route te nemen ben ik naar het boswachtershuis in Westerlo  gegaan.Daar vertrekken verschillende wandelpaden door het bos en het was nog prachtig weer voor deze duurloop die eigenlijk te snel gedaan was.De zonneschijn door de bomen,zelfs een reetje dat juist voor me de weg overstak,goeie muziek op de mp3,wat meer kan een mens nog verlangen.Voor morgen en overmorgen staat er versnellingen en een duurloop van 8 km op het programma en dan gaan we een weekendje naar de zee.Ik hoop dat het weer dan een beetje zal meevallen want ze voorspellen slecht weer.Iedereen nog veel loopplezier gewenst en tot de volgende keer

    16-07-2008 om 17:20 geschreven door vic  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PR op The Classic
    Gisteren had ik me ingeschreven voor The Classic in Tessenderlo samen met een paar werkmakkers met als doelstelling om onder de 46min te geraken.Ik loop maar een paar joggings per jaar en mijn beste tijd was een gemiddelde van 04min50sec op 12.5km die ik gelopen had begin mei in Geel-Holven.Ik vreesde er een beetje voor omdat ik het weekend met de nacht stond en met zware benen aan de jogging zou beginnen maar het werd een ware triomftocht (voor mij hé) met als tijd 45min35sec ofwel 04min33sec/km.Voor mij een duidelijk signaal dat het schema van Mario werkt om mijn loopsnelheid te verhogen in functie van de marathon in Eindhoven.Twee jaar geleden ben ik begonnen met joggen en mijn eerste wedstrijd was dan ook The Classic omdat dit toch heel bekend is bij ons in de streek en er veel volk en sfeer is.Mijn tijd was toen 53min20sec,verleden jaar was het 48min34sec en nu dus 45min35sec.Een heel duidelijk progressie dus.Dus hier zit dan een fiere jogger achter de PC die niet kan wachten om opnieuw de schoenen aan te doen om een toertje te gaan lopen volgens het loopschema 

    08-07-2008 om 19:10 geschreven door vic  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    04-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Polar RS 200sd
    Het is een paar weken geleden dat ik nog iets gepost heb maar dit gaat nu veranderen.De afgelopen 3 weken had ik een druk loopschema.De week dat ik met de nacht stond had ik 5 trainingen te doen en als je weet dat ik zeer slecht de week nacht verdraag (slaap maar gem 4 a 5 uurtjes per dag) dan was dit niet zo simpel.het is me wel gelukt met de nodige planning.Hetzelfde voor verleden week,stond met de late,had 6 trainingen en heb geprobeerd om deze dan ook voormiddags af te haspelen.één training heb ik moeten missen maar de rest ging wel.Deze week staan er slechts 2 trainingen op het schema en dan heb ik precies een zee van tijd over en ben ik de  2 drukke weken daarvoor al vergeten.Maandag 7 juli zal ik zien waar ik sta want dan doe ik mee aan The Classic,ben zeer benieuwd.Heb vandaag ook een Polar RS 200sd  met foot pod gekocht van mijn verlofgeld en heb dit alvast maar al gedaan voor ik iets aan Ilse vertelde.Ze zal er niks op tegen hebben maar dan heb ik hem toch al maar besteld.Als er iemand wat feedback wilt geven over deze hartslagmeter,graag hoor

    04-07-2008 om 10:20 geschreven door vic  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zalig
    Vandaag stond er 12km tegen 6.30min ofwel hartslag 135 op het programma.Ben om 7.00h deze morgen vertrokken en had de route uitgestippeld langs het kanaal.Was gewoon zalig.Het water spiegelglad,de natuur die tot leven kwam en perfecte muziek op mijne mp3 nl Rammstein,Faitthless,Moby enz.Ik heb er hele tijd het gevoel gehad dat ik zat te zweven.Daarom mijn titel voor vandaag;ZALIG

    15-06-2008 om 12:45 geschreven door vic  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.eerste week nieuw loopschema
    Mijn coach had nog maar juist gezegd dat ik verkeerd aan het trainen was en er grote kans was op overbelasting en zijn woorden waren nog niet koud en ik had de volgende dag last van mijn lies.Ik heb dan ook een paar dagen het zeer rustig aan gedaan en met nieuwe moed aan het nieuwe loopschema begonnen.Amai wat een verschil met al die weerstandstrainingen.Gelukkig verleent de finse piste van Eindhout zich goed voor de 100 m heuvelloop en heb ik de andere lopen langs het kanaal gedaan.Op het eerste zicht is het een zwaar loopschema met 5 keer per week joggen en vandaag heb ik een rustdag maar zou ik toch willen gaan joggen maar ik hou me aan het schema.Ik heb me ook ingeschreven voor The Classic op 7 juli en hoop daar mijn pr van vorig jaar (48m34s) te verbeteren

    12-06-2008 om 00:00 geschreven door vic  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (2 Stemmen)
    02-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.even voorstellen
    I have a dream.Ik zou een marathon lopen.Hoe het komt weet ik niet maar ik ben verslaafd geraakt om een marathon te lopen.Het gebeurd regelmatig als ik bv een lange duurloop doe dat ik in gedachte de aankomst al zie van mij eerste marathon dus heb ik besloten me in te schrijven om op 12 oktober naar Eindhoven te gaan.Als voorbereiding was mijn eerste doel: de halve marathon in Vise begin mei.Ik volgde een loopschema van Alpro Soya en heb deze ook volledig gerelaxed uitgelopen in 02uur01min.Was gewoon zalig.Via het internet ben ik dan terecht gekomen bij coach Mario en heb een persoonlijk loopschema gevraagd voor de marathon.Ik sta te popelen van ongeduld hoe dit er gaat uitzien want blijkbaar deed ik volgens Mario niet het juiste en moest meer uithouding trainen

    02-06-2008 om 15:49 geschreven door vic  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    02-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.loopschema week 11

     Dag  Datum   Tijd   Km   Zone

    ma    28 apr  01:10   12   -155
    di      29 apr  01:00   10   -140
    wo    30 apr  01:30   14   -140
    do     01 mei 
    vr      02 mei  57:29   12.5  wedstrijd
    za      03 mei
    zo      04 mei

    Totaal:  04:40h   48 km

    Op vrijdag mijn eertse stratenloop gedaan in Geel-Holven met een nieuwe persoonlijke besttijd van een gem van 04:35min/km.Dit is een goed teken voor de conditietest die ik maandag inBrecht bij de sportdokter ga doen en ook voor mijn eerste groot doel voor dit jaar:de halve marathon in Visé op 11 mei


    02-05-2008 om 22:09 geschreven door vic  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    26-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.loopschema week 10

    Dag  Datum  Tijd     Km     Hartslagzone

    ma   21 apr    00:55     8        - 160
    di     22 apr    00:30     5        - 140
    wo   23 apr
    do    24 apr    01:30     14      - 140
    vr     25 apr
    za     26 apr    00:50     7        - 140
    zo    27 apr

    Aantal km: 34    tijd: 03:45


    Volgende week staat er voor vrijdag de eerste stratenloop van het jaar voor de boeg.Het is 12.5 km in Geel-Holven

    26-04-2008 om 14:04 geschreven door vic  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    19-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.loopschema week 9

    Dag  Datum  Km  Tijd    Min/km   Type              Zone

    ma   14 apr    11   01:10                    piramideloop   -170
    di   15 apr    14   01:30                   lange duurloop  -140
    wo  16 apr
    do  17 apr   7    00:50                                            -155
    vr  18 apr    
    za  19 apr   5    00:30                    relax                 -135
    zo  20 apr

    Weektotaal   37   04:00:00

         

    19-04-2008 om 21:06 geschreven door vic  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    13-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.loopschema week 8

    Dag  Datum   Km    Tijd       Min/km  Type         Hartslagzone

    ma    07 april   5        00:35                     relax            - 134
    di     08 april    8        00:50      06:30      duurloop     - 140
    wo   09 april
    do   10 april    7        00:45                     interval         - 160
    vr   11 april  
    za   12 april     5        00:30                     relax             - 134

    Weektotaal   25      02:40




     

    13-04-2008 om 11:17 geschreven door vic  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.loopschema week 7
    Ik volg een loopschema van Alpro-soya van 12 weken met als doel om op 11 mei de halve marathon van Visé te lopen

    Dag       Datum        Km            Tijd             Min/km          Type              Hartslagzone

    ma         31 maart      11              01:10:00      ?                     Uithouding            - 140
    di           01 april
    wo         02 april        10              01:00:00      ?                     Uithouding            - 145
    do          03 april
    vr           04 april          5              00:35:00      ?                     Relax                    - 135
    za           05 april        13              01:20:00       6:15               Lange duurloop     -140
    zo           06 apr

    Weektotaal             39               04:05:00

    Zoals je merkt hou ik geen rekening met min/km als ik in de natuur loop,ik volg mijn hartslagzone gedurende de voorgeschreven tijd.Het aantal km bazeer ik me op het tempo van de lange duurloop
    Week 8 wordt een rustige week

    05-04-2008 om 00:00 geschreven door vic  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    01-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.amsterdam
    Na veel wikken en wegen heb ik besloten om niet naar Venetie maar naar de marathon van Amsterdam te gaan.Ziet er voor mij ook een heel speciale uit en komt beter uit voor mij.Als voorbereiding deze week ga ik 4 keer lopen waarvan een duurloop van 80 min en ik ga zondag 14 km lopen in Lommel om eens iets anders te doen dan alleen te gaan lopen.Ben benieuwd naar mijn tijd

    01-04-2008 om 16:12 geschreven door vic  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    23-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.loopschema
    Mijn eerste doelstelling voor dit jaar is de halve maasmarathon meedoen in Visé.Daarvoor volg ik een loopschema van Alpro waar ik me goed bij voel.Deze week heb ik 4 keer gaan joggen (samen ong 4 uur) waarvan een lange duurloop van 75 min met hartslag 140.Viel heel goed mee want ik loop samen met mijne hond (boerenfox) en wil dan ook natuurlijk vele meer en sneller lopen dan het schema maar met mijn kwetsures van verleden jaar in gedachte ivm overbelasting hou ik me er strikt aan

    23-03-2008 om 16:04 geschreven door vic  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    16-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zomaar
    Ik heb vandaag in een spontane bui me laten registreren voor mijn eigen weblog.Voel me precies ne kleine die voor het eerst een speelgoedje krijgt.Waar dit zal eindigen weet ik niet maar ik ben van  plan mijn loopervaringen neer te schrijven en mezelf goed kennende zullen er ook wel een paar bedenkingen over mijn leven en levenservaringen neergetypt worden.Mocht je toevallig op deze blog terechtkomen,laat maar iets weten zodat ik met nog meer moed deze blog zal verder zetten

    16-03-2008 om 21:56 geschreven door vic  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Proficiat!
    Proficiat!

    Uw blog is correct aangemaakt en u kan nu onmiddellijk starten! 

    U kan uw blog bekijken op http://www.bloggen.be/vic1965

    We hebben om te starten ook al een reeks extra's toegevoegd aan uw blog, zodat u dit zelf niet meer hoeft te doen.  Zo is er een archief, gastenboek, zoekfunctie, enz. toegevoegd geworden. U kan ze nu op uw blog zien langs de linker en rechter kant.

    U kan dit zelf helemaal aanpassen.  Surf naar http://www.bloggen.be/ en log vervolgens daar in met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Klik vervolgens op 'personaliseer'.  Daar kan u zien welke functies reeds toegevoegd zijn, ze van volgorde wijzigen, aanpassen, ze verwijderen en nog een hele reeks andere mogelijkheden toevoegen.

    Om berichten toe te voegen, doet u dit als volgt.  Surf naar http://www.bloggen.be/  en log vervolgens in met uw gebruikersnaam en wachtwoord.  Druk vervolgens op 'Toevoegen'.  U kan nu de titel en het bericht ingeven.

    Om een bericht te verwijderen, zoals dit bericht (dit bericht hoeft hier niet op te blijven staan), klikt u in plaats van op 'Toevoegen' op 'Wijzigen'.  Vervolgens klikt u op de knop 'Verwijderen' die achter dit bericht staat (achter de titel 'Proficiat!').  Nog even bevestigen dat u dit bericht wenst te verwijderen en het bericht is verwijderd.  U kan dit op dezelfde manier in de toekomst berichten wijzigen of verwijderen.

    Er zijn nog een hele reeks extra mogelijkheden en functionaliteiten die u kan gebruiken voor uw blog. Log in op http://www.bloggen.be/ en geef uw gebruikersnaam en wachtwoord op.  Klik vervolgens op 'Instellingen'.  Daar kan u een hele reeks zaken aanpassen, extra functies toevoegen, enz.

    WAT IS CONCREET DE BEDOELING??
    De bedoeling is dat u op regelmatige basis een bericht toevoegt op uw blog. U kan hierin zetten wat u zelf wenst.
    - Bijvoorbeeld: u heeft een blog gemaakt voor gedichten. Dan kan u bvb. elke dag een gedicht toevoegen op uw blog. U geeft de titel in van het gedicht en daaronder in het bericht het gedicht zelf. Zo kunnen uw bezoekers dagelijks terugkomen om uw laatste nieuw gedicht te lezen. Indien u meerdere gedichten wenst toe te voegen op eenzelfde dag, voegt u deze toe als afzonderlijke berichten, dus niet in één bericht.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken over de actualiteit. Dan kan u bvb. dagelijks een bericht plaatsen met uw mening over iets uit de actualiteit. Bvb. over een bepaalde ramp, ongeval, uitspraak, voorval,... U geeft bvb. in de titel het onderwerp waarover u het gaat hebben en in het bericht plaatst u uw mening over dat onderwerp. Zo kan u bvb. meedelen dat de media voor de zoveelste keer het fout heeft, of waarom ze nu dat weer in de actualiteit brengen,... Of u kan ook meer diepgaande artikels plaatsen en meer informatie over een bepaald onderwerp opzoeken en dit op uw blog plaatsen. Indien u over meerdere zaken iets wil zeggen op die dag, plaatst u deze als afzonderlijke berichten, zo is dit het meest duidelijk voor uw bezoekers.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken als dagboek. Dagelijks maakt u een bericht aan met wat u er wenst in te plaatsen, zoals u anders in een dagboek zou plaatsen. Dit kan zijn over wat u vandaag hebt gedaan, wat u vandaag heeft gehoord, wat u van plan bent, enz. Maak een titel en typ het bericht. Zo kunnen bezoekers dagelijks naar uw blog komen om uw laatste nieuwe bericht te lezen en mee uw dagboek te lezen.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken met plaatselijk nieuws. Met uw eigen blog kan u zo zelfs journalist zijn. U kan op uw blog het plaatselijk nieuws vertellen. Telkens u iets nieuw hebt, plaats u een bericht: u geeft een titel op en typt wat u weet over het nieuws. Dit kan zijn over een feest in de buurt, een verkeersongeval in de streek, een nieuwe baan die men gaat aanleggen, een nieuwe regeling, verkiezingen, een staking, een nieuwe winkel, enz. Afhankelijk van het nieuws plaatst u iedere keer een nieuw bericht. Indien u veel nieuws heeft, kan u zo dagelijks vele berichten plaatsen met wat u te weten bent gekomen over uw regio. Zorg ervoor dat u telkens een nieuw bericht ingeeft per onderwerp, en niet zaken samen plaatst. Indien u wat minder nieuws kan bijeen sprokkelen is uiteraard 1 bericht per dag of 2 berichten per week ook goed. Probeer op een regelmatige basis een berichtje te plaatsen, zo komen uw bezoekers telkens terug.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken met een reisverslag. U kan een bericht aanmaken per dag van uw reis. Zo kan u in de titel opgeven over welke dag u het gaat hebben, en in het bericht plaatst u dan het verslag van die dag. Zo komen alle berichten onder elkaar te staan, netjes gescheiden per dag. U kan dus op éénzelfde dag meerdere berichten ingeven van uw reisverslag.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken met tips op. Dan maakt u telkens u een tip heeft een nieuw bericht aan. In de titel zet u waarover uw tip zal gaan. In het bericht geeft u dan de hele tip in. Probeer zo op regelmatige basis nieuwe tips toe te voegen, zodat bezoekers telkens terug komen naar uw blog. Probeer bvb. 1 keer per dag, of 2 keer per week een nieuwe tip zo toe te voegen. Indien u heel enthousiast bent, kan u natuurlijk ook meerdere tips op een dag ingeven. Let er dan op dat het meest duidelijk is indien u pér tip een nieuw bericht aanmaakt. Zo kan u dus bvb. wel 20 berichten aanmaken op een dag indien u 20 tips heeft voor uw bezoekers.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken dat uw activiteiten weerspiegelt. U bent bvb. actief in een bedrijf, vereniging of organisatie en maakt elke dag wel eens iets mee. Dan kan je al deze belevenissen op uw blog plaatsen. Het komt dan neer op een soort van dagboek. Dan kan u dagelijks, of eventueel meerdere keren per dag, een bericht plaatsen op uw blog om uw belevenissen te vertellen. Geef een titel op dat zeer kort uw belevenis beschrijft en typ daarna alles in wat u maar wenst in het bericht. Zo kunnen bezoekers dagelijks of meermaals per dag terugkomen naar uw blog om uw laatste belevenissen te lezen.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken uw hobby. U kan dan op regelmatige basis, bvb. dagelijks, een bericht toevoegen op uw blog over uw hobby. Dit kan gaan dat u vandaag een nieuwe postzegel bij uw verzameling heeft, een nieuwe bierkaart, een grote vis heeft gevangen, enz. Vertel erover en misschien kan je er zelfs een foto bij plaatsen. Zo kunnen anderen die ook dezelfde hobby hebben dagelijks mee lezen. Als u bvb. zeer actief bent in uw hobby, kan u dagelijks uiteraard meerdere berichtjes plaatsen, met bvb. de laatste nieuwtjes. Zo trek je veel bezoekers aan.

    WAT ZIJN DIE "REACTIES"?
    Een bezoeker kan op een bericht van u een reactie plaatsen. Een bezoeker kan dus zelf géén bericht plaatsen op uw blog zelf, wel een reactie. Het verschil is dat de reactie niet komt op de beginpagina, maar enkel bij een bericht hoort. Het is dus zo dat een reactie enkel gaat over een reactie bij een bericht. Indien u bvb. een gedicht heeft geschreven, kan een reactie van een bezoeker zijn dat deze het heel mooi vond. Of bvb. indien u plaatselijk nieuws brengt, kan een reactie van een bezoeker zijn dat deze nog iets meer over de feiten weet (bvb. exacte uur van het ongeval, het juiste locatie van het evenement,...). Of bvb. indien uw blog een dagboek is, kan men reageren op het bericht van die dag, zo kan men meeleven met u, u een vraag stellen, enz. Deze functie kan u uitschakelen via "Instellingen" indien u dit niet graag heeft.

    WAT IS DE "WAARDERING"?
    Een bezoeker kan een bepaald bericht een waardering geven. Dit is om aan te geven of men dit bericht goed vindt of niet. Het kan bvb. gaan over een bericht, hoe goed men dat vond. Het kan ook gaan over een ander bericht, bvb. een tip, die men wel of niet bruikbaar vond. Deze functie kan u uitschakelen via "Instellingen" indien u dit niet graag heeft.


    Het Bloggen.be-team wenst u veel succes met uw gloednieuwe blog!

    Met vriendelijke groeten,
    Bloggen.be-team

    16-03-2008 om 21:48 geschreven door  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - ( Stemmen)


    Foto

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Blog als favoriet !

    Aantal km per maand;
    februari: 120
    maart: 140
    april: 152
    mei: 160
    juni: 225
    juli: 195
    aug: 210
    sept: 340
    Archief per week
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs