Over mijzelf
Ik ben Mieke.
Ik ben een vrouw en woon in Nijlen (België) en mijn beroep is Na afgestudeerd te zijn in het KVRI waar ik m'n diploma latijn - moderne talen gehaald heb, speel ik nu uitwisselingsstu.
Ik ben geboren op 12/09/1989 en ben nu dus 34 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: 'tennis', 'k zit in de chiro, hou van muziek & weggaan mé sjow volk (en minder sjow ook :D). In de winter probeer ik al.
Blog als favoriet !
Startpagina !
Zoeken in blog

Links.
  • FOTO'S
  • Mieke in Frankrijk & Argentinië
    31/8 - ? & 20/2 - ?
    22-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.19-22 oktober
    Hoi!

    We zijn weeral een feestweekend verder se.

    Vrijdag gezellig thuis iets gedronken en redelijk op tijd bed in gedoken. 

    's Zaterdags vroeg opgestaan want 'k was alleen thuis mee dn Erwan en moest voor dieje zijn ontbijt zorgen.  Hij was echt braaf en luisterde goe, wat toch wel zeer aangenaam was voor een keer!
    's Namiddags zijn ze'm komen oppikken voor de voetbal en dus  had ik het huis voor mij alleen.  Een lekker lange douche genomen, m'n kamer opgeruimd en gestofzuigd en tv gezien.  Tegen vijf uur kwam alleman thuis en dan hebben we samen ne film gezien dak geleend heb van iemand van de klas.  Dan gewacht totda iedereen klaar was en naar de Mamie (moeder van Sabrina) getrokken.
    Met z'n allen (Mamie, Jean-Paul, Michel, Sabrina, Priscilla & Bruno) lekker lang geaperitiefd en gezellig gebabbeld, de sfeer zat er goe in!
    De Mamie  had een typisch Réunioonse schotel gemaakt mee een groente die als ge ze laat rijpen een fruit wordt, Jack genaamd.  Wij  hebben ze hier onder de vrucht van 'groente' gegeten, vermengd mee varkesvlees, véél pepers en rijst 
    't Was echt superlekker en bovendien mochten we dat mee ons handen eten!  Kei plezant, goe gesmost! 'k Hong tot aan m'n polsen vol   Ik hoop dat de foto's snel volgen... (pc thuis is nog steeds niet gemaakt)
    Heb daar 't één compliment na 't ander gekregen:  elle est super, son humour est extraordinaire, une fille géniale en ze waren heel fier op mij omdak me zo goe weet aan te passen aan de familie, jaja, 't was ni alleen de rum da me daar naar het hoofd steeg
    We waren aan den avond begonnen mee de instantie om achteraf nog naar een discotheek te gaan, maar na 't eten bleek da alleman toch wel te veel gedronken had om te rijden.  Het feesje thuis dan maar verdergezet mé dj J-P. 
    Totdat de reddende engels arriveerden.  Leila (zus vn Sabrina, 18jaar) en vriendinnen hadden nog wel zin in een nachtje discotheek.  We hadden dus twee auto's en zijn tegen een uur of 1 vertrokken. 
    't Was daar écht super!  Dn dj heeft zelf ne mix gespeeld mee 'The way you are' en 'Bienvenue, Mieke', voel u anders belangrijk, hehe.
    Sabrina die kent er wa van op dn dansvloer, a ge ze bezig ziet zoude ze 20 schatten!  Dan was het 'slowmoment' aangebroken, heb daar voor de veiligheid n vriendin vastgepakt, maar da was buiten Sabrina gerekend, hehe.  Die regelde daar alles maar; 'ge moet er van profitere' zei se, maar zijt gerust, het steeds bij een bescheiden dans gebleven.  Lastig trouwens die discotheken, zo veel lawaai en ik verston dus écht geen bal van wa ze daar allemaal in mijn oor brabbelden, mss maar goed ook
    Tegen een uur of 5 terug richting huis gereden want er was er één pertotal (en ni ikke deze keer ).  Ons moeder in bed gestoken en dan zelf naar dromeland getrokken.

    's Zondags om 9u30 opgestaan want kon nimr slapen, en wat later kwamen ook d'anderen, al dan niet mee een houten kop hun bed uit.  's Middags na de volleybal gereden in een dorp een uur verderop, daar van een spannende match genoten en dan terug richting Soullans. 
    Jaja, het was een supergeslaagd weekend!  De Fransen weten dan toch ook wat feesten is

    Ondertussen is het maandag en een nieuwe week is weer aangebroken.  Die begint al goe want we hebben maar 3uur les vandaag, geen 'DS'!  Morgane haar broer is hier ook voor een weekje.  Dieje zat in Engeland en passeert ff via France om dan terug naar Australië te vliegen.  Sympathiek, 18 jaar en eeeiiindelijk eens een grote jongen hier   'k Zal m'n Engels is gaan bijschaven se, want vandenamiddag gaan we wat ronddobberen in Challans (vergelijkbaar mee Lier, maar gezelliger) en kmoet toch iet kunnen zeggen eh

    Dikke kussen!
    Mieke, die al bijna in de helft van haren trip zit!

    22-10-2007 om 00:00 geschreven door Mieke.  


    19-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nicht - Bijeenkomst te Nantes - Cinema - Coiffeur

    Salut!

    Het is weer ff geleden dat ik nog eens n algemeen berichtje p m'n blog heb gezet...


    Nicht uit Ile de Réunion
    Twee weken geleden (denk ik) is Sabrina haar nicht uit Ile de Réunion gearriveerd, da is een 'Frans eiland' in de buurt van Madagascar...  Die nicht is 38, maar lijkt 16 en is een beetje zot (letterlijk dan).  Heb hier echt al veel vreemde verhalen gehoord, veel erger nog dan 'bebloede handen in vuilnisbakken' enzo (Paulien ), maar da is wel een vriendelijke, en zo is er toch weer meer leven in de brouwerij...  Haar dochter (16!) is zwanger en momenteel zijn we met z'n allen benieuwd an't afwachten of het n meisje of n jongen zal worden.
    Ze praten daar niet echt Frans, maar 'Creools', maar da trekt wel hard op het Frans.  Heb al enkele dingen geleerd zoals bijvoorbeeld: 'Stein, ik hou van u' => Stein, mi aime à ou &   'Hoe oud ben jij' => quel age ou nana, ...
    Wat ik nog weet is dat het eten daar duur is en de kleren uiterst goejekoop, de koudste temperaturen zich rond de 15° situeren, ze daar lekker fruit hebben dat we hier niet kennen en veel pepers bij hun eten voegen!  Over eten gesproken...  Het is hier eilek altijd heel lekker, kheb echt chance denk.  Omdat ook Sabrina van de Reunion komt eten we veel rijst of pasta mee kip of kalkoen en bij alles n pikante saus.  Ik hou wel van pikant (heel erg zelfs) en rijst en pasta lust ik ook graag! Ben hier zelfs al 2 kilo bijgekomen
    's Middags eet ik ook altijd veel, vandaag pakte ik gewoon een bord zonder extra want twas hamburger mee erwtjes en da's ni zo mijn ding.  De kok ston al klaar mee zenne lepel om voor mij bij te scheppen en hij was zeeer verwonderd dak nix bijvroeg, jaja ze kenne mij hier al   Ook de surveillant verschoot van mijnen 'appetijt' in de week toen ik 8 stukken brood pakte, en hij verschoot nog harder toen hij zag dak het allemaal had opgegeten   (hij vroeg zich af waar ik alles stak)  Ne supermens trouwens, lijkt een beetje ontsnapt uit ne griezelfilm maar is supervriendelijk en grappig bovendien!


    Bijeenkomst uitwisselingsstudenten Nantes
    Zaterdag was er een 'réunion' voor alle uitwisselingsstudenten van d'organisatie 'CEI-Club des 4 vents' uit de regio Nantes
    In het begin was ik een beetje eenzaam want er waren 5 Duitse die onderling Duits praatten, 4 Spaanssprekenden (afkomstig van Mexico en Equador) en dan ikke en den Aurélio, dus we hielden het maar bij het Frans.  Heb nog ff mee die hun gastouders ant praten geweest over de problemen in België, maar eilek weet ik daar zelf ni zoveel vanaf dus heb ik veel uit mijnen duim gezogen maar ze namen het toch aan voor waarheid, hihi.  Twee venten hadden gevraagd of ik theater dee, haha, ben m'n wilde gebaren dus toch nog niet kwijt!  Na n tijdje toch maar wat gaan socializen met de Duitse meisjes (Duits zit veeeer weg!) tot op een gegeven moment een magische stem 'dag Mieke' zei... Jawel, dn Thomas, hij die als enigste ook de mix Frankrijk-Argentinië doet woont blijkbaar n uurtje van mij, toeval dus!  Khad in't begin écht moeite om Vlaams te klappen, ik denk da dieje mij echt marginaal moest vinden   Maar ik was echt wel content om nog is mee nen Belg te klappe!  Op dn duur ging het Vlaams wel beter, maar er ware toch momenten waarop we zonder het eigenlijk te weten samen naar het Frans overschakelden. 

    Na een halfuurtje kennismaking kregen we nen hoop saaien uitleg die we van Wep al gekregen hadden en onze honger groeide!  Daarna moesten de uitwisselingsstudenten zich één voor één voorstellen.  Er waren enkele Mexicaanse die (zonder overdrijven) maar 50 woorden Frans spraken, hoe die zich hier redden was voor anderen onder ons de vraag!  Ik vond het nog eens tijd om een beetje humor boven te halen, en alleman lachte toch, dus het was geslaagd   'k Heb van de verantwoordelijke van de organisatie de complimenten gekregen voor mijn Frans, het is er blijkaar toch al op vooruit gegaan!  Dan nog een saaie 'quiz' (en onze honger groeide nog harder) en uiteindelijk eten...  'k Zat naast een meiske die 'gastzus' was en wij konden het écht goe mee elkaar vinden!  In de namiddag ben ik samen met haar en enkelek vrienden (+ de Duitse meisjes) door Nantes getrokken en in een supergezellig 'caféke' iets gaan drinken.  Da was ingericht in het thema 'huis' en had dus een keuken, badkamer, living,... maar het bad was dan omgevormd tot tafel enz... echt super!  Op de kaart stonden nen heleboel dingen die ik niet kenden, dus 'k had de intentie om ne veilige Stella te pakken (Jaja, ge vindt hier veeeel Stella (ziede wel da't beter is dan Jupiler ) en Leffe en Hoegaarden!), maar de kerel neffe mij bezag mij maar areg...  Toen ik verder las wist ik ook waarom 'bière belge SANS alcool', manman, Stella zonder alcool, toch wel iéts mis mee de Fransen blijkbaar!  We hebben dan maar mee z'n allen ne kir gedronken, was gezellig.
    Heb mezelf kei goe geamuseerd dieje namiddag en ook Maeva (zo noemt die dus) en haar vrienden waren sympathiek, en ze heeft mij uitgenodigd om is een weekendje bij haar te blijven logeren, ik hoop dus da datr ooit nog van komt!!  Jammer dat Nantes een uur rijden vn hier is...  Toffe stad trouwens, veeel winkels, gezellige cafékes, leuke sfeer en er zijn zelfs rustige groene plekjes tussen al die drukte te vinden!

    's Avonds kwam den Bruno af mee een eigen brouwsel.  We moesten allemaal aan de fles rieken en dan raden op basis van welken alcool het gemaakt was.  Mamie dacht whiskey, Sabrina cognac, Michel zure wijn, en jawel, Mieke Schepers had het juist geraden: rum!  Heb daar even iedereen verbaasd, heb ondertussen mijn sterkedranken-kennis al stevig verrijkt!


    Cinéma Audiovisuel
    Heb ondertussen de vruchten van mijn optie 'Audiovisuele-cinema' geplukt.  Gisterennamiddag zijn we voor deze lessen naar de cinema geweest en de film was Spaans gesproken en Frans ondertiteld, dus heb alles kunnen begrijpen, het was nog ne goeie film ook!  De ander 30 leerlingen van de klas die deze optie niet pakken konden genieten van 3uur superinteressante (ahum ahum) Franse tekstanalyses, hihi!


    Coiffeur
    Ben  hier ondertussen ook naar de coiffeur geweest, wat een klucht!
    Ik had gevraagd om de puntjes te knippen, en ze begon goed, maar dan bleef die maar praten en knippen tegelijk totdat ik op dn duur denk ik een 'bang' gezicht getrokken heb.  Dan zei ze da ze maar ging stoppen met knippen want mee m'n krullen zou het nog korter worden, DUH!  De puntjes zijn dus 10cm geworden!!
    Dan moest m'n haar nog uitgebrusht worden, heb daar 1uur en 20min op de stoel gezeten!  Zelfs mee de stijltang hadden ze problemen, dus ik besluit hieruit: LANG LEVE DN ENRICO! 't Mag dan wel nen homo zijn, ma 't er in elk geval ne goeie!
    Hier op 't school vinden ze mij allemaal wel schoon mee uitgebrusht haar (of ze doen toch goed alsof), dus da heeft mijn humeur al wel wa verbeterd. 

    Bon, 't schaap is dus geschoren en klaar voor 't weekend!

    Dikke kussen! xxx Mieke xxx


    19-10-2007 om 14:56 geschreven door Mieke.  


    05-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.3-4 oktober (familie 'koe')

    Bonjoouuur!

    Ik had al eens gezegd dat ik wel graag naar die familie van de Finse wou gaan, zodat ze toch nog een 'goei' beeld van de tegenwoordige jeugd zouden overhouden (hehe ), en dus heb ik dinsdag gebeld om te vragen of ik woensdag niet eens mocht langskomen. 
    Nadine vroeg al direct ofdak ni wou blijven slapen, da was voor Sabrina geen probleem (die was mss is graag van mijn gezaag vanaf ), dus ik ben daar dan maar mee ingestemd.

    Woensdagmorgen goedgeluimd naar school vertrokken mee menne rugzak ('k was weer vergeetachtig en had dinsdag mijnen boekentas int school vergeten, ma da was dan toch nog voor iet goe want nu moestek maar éne zak meesleuren ) 's Middags de bus gepakt naar Bois de Cene, en alles macheerde goe. 
    Toen ak het huis binneging kwam de kleinste al direct aangelopen mee een kusteuteke, superschattig!
    Effe de familie voorstellen: papa Richard & mama Nadine (beiden 41jaar en agriculteurs (melkkoeien aan den overkant van't straat)), broers Lucas & Lorenzo (12&9jaar) en zusjes Alexa & Emie (6&3jaar)

    's Middags hebben we FRIET (wel gebakken in de pan, maar kom) gegeten mee eend (ik heb echt flink geproefd, kheb eilek altijd geweigerd dat te eten, maar twas wl lekker).  De kleinste wou ni eten en dan heb ik alles voor haar in stukskes gesneden en die gevoederd en z'eeft alles flink naar binnen gekegeld, en achteraf nog 3/4de van nen appel, de papa geloofde z'n ogen niet.
    Daarna zijn we naar de koeien geweest want die moesten naar een ander wei 'gejaagd' worden, en ik heb goe meegeroepen, haha, was toch plezant (heb wel ander kleren gekregen van Nadine want anders zou ik volgens haar de volgenden dag naar koe stinken )  Das echt ongeloofelek daar, voor zover da ge kunt zien hebde grasland en bomen en da's allemaal van hen!  'k Kon daar echt wel van genieten, super die puur natuur (zelf de koeiestront deerde me ni )

    Achteraf ben ik met Emie terug naar huis gegaan want die was moe.  'k Heb daar dan moederke en vaderke mee gespeeld (wat toch al wel zo'n 10jaar geleden is) en uitbeelderke, dan nog mee de jongens Triominos gedaan (dik verlore dedomme, ma khad echt genne chance!) en lere sjotte mee ne rugbybal.
    Tegen 18u terug naar de boerderij gewandeld mee de kleinste en daar heb ik dan gezien hoe da ze de koeien molken.  Da was allemaal automatisch, ik wist ni da die 'zuignappen' vanzelf losten van den uier en ik wier dus ineens aangevallen door die machines, m'n kleren vol spatten en m'n haar nat van de verse melk, alleman ma lachen, 't was een ferm zicht ok.  'Mieke ging eens koeien melken...' kan nog wel een verhaal uit groeien.
    Toen alles gefikst was zijn we samen naar huis gegaan en hebben we pizza gegeten, jaja die weten wat ik nodig heb , na 't eten de meiskes in bad gestoken, en verhaaltje voorgelezen.  Met Richard en Nadine nog ant babbelen gewest over vanalles en nog wa (en over Karolina en Friedericke, haha, die hadde alles waar da Karolina mee in contact was geweest na den droogkuis gedaan en mee Friedericke trouwens nog altijd nix dan problemen, wij krijgen wel 3keer telefon per dag of van de papa, of van de organisatie of van haarzelf...) en daarna zijn we ook ons bed ingekropen.
    'k Dacht smorgens dak goe op tijd was, maar ik had me vergist, alleman zat al in den otto.  'k Dacht da we om 7u40 moesten vertrekken, maar om 7u40 was de bus er, dusja, die bus gemist natuurlijk door mijn schuld.  Amai, toen voeldek meneige wel ambetant, maar de papa heeft ons na 't school gebracht en hij zei da azzek nog is wou komen ik maar hoefde te bellen, dus ik denk da ze het ni zooo erg vonden.
    De mama zei me da Alexa zelf al ant wenen had geweest omda ze ni wou dak vertrok, jaja, die kinnekes zijn echt supergraaf, kgan daar zeker en vast nog wel is een tweedaagse doen   't Zou echt zonde zijn moesten die mensen stoppen met jongeren te ontvangen, ma die hebben eerlijk waar echt wel dikke pech gehad!

    Ook voor de rest is alles in orde en 't Frans begint al beter te gaan (moest nen uitleg doen in 't Engels ma kschakelde altijd automatisch over na 't Frans, doe wel raar zelle!).

    Bon, ik denk dat' da weral is voor dees week. Op naar de volgende!

    Gros bisous, Mieke (die toch nog altijd blij is wanneer ze een lijntje kan wegstrepen op de kalender )

    05-10-2007 om 14:54 geschreven door Mieke.  


    01-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.28-30 september

    Hoi,

    Hier ben ik weer, maandagmorgend, maar uitstekend goedgeluimd!
    'k Heb echt een superweekend achter de rug, dat eigenlijk vrijdagmorgen reeds begonnen is.

    28sept.
    Supergoegezind naar 't scholeke vertrokken, heb zelf geknipoogd naar de katten die ik onderweg tegenkwam, haha.
    Nog geen 2min op de bus moeten wachten.  Vooraan ingestapt en den buschauffeur lachte en zei vriendelijk 'Bonjour'.  De muziek ston redelijk luid en 't waren echt wel sfeernummertjes! (Saar, dn buschauffeur is superschattig en doe mij kei hard denken aan 'Mr. Pinky' van onze 'Friday-films', bangelijk gewoon!)
    In 't school aangekomen ben ik bij Morgan gebleven, en in 5min 5nieuwe toffe meiskes lere kennen.
    De lessen vlogen vooruit, 'k was echt zangerig en opgewekt, leerlingen vroegen zich af wa'k gegeten had, 'k weet zelf eilek ook ni hoedat kwam... 's Middags 2 Dannette's gekregen want Marine had geen goesting in de hare.  's Namiddags hadde we dan nog 2u Frans, wat nrmaal wel een echte afknapper is, maar ik zat aant raam int zonneke, en als ik zon heb ben ik gelukkig dus da was dik in orde.  We moesten een taak maken, en de leerkracht had mijn taak gepakt als voorbeeld omdat' zo goe was, haha, maakt da mee!  Ben dan ook ineens in achting gestegen bij sommigen van de klas.
    's Avonds niet op de bus moeten wachten want ik mocht mee de zussen van Morgan mee, toffe meiskes!
    Boekentas uitgeladen, beetje gelezen en dan mee Sabrina en Friedericke (Duitse) naar vrienden gereden.  Daar iets lekker gedronken en naar het rad van fortuin gekeken, was gezellig.
    Later dan weer naar huis gereden, 'k heb verloren brood gemaakt voor de familie want Sabrina had het druk, en da brood was er al van de maandag dus eilek ni meer gewoon te eten.  Ze vonden het allemaal lekker, zelfs den Erwan zei da m'n brood goe was, hehe.  Pyjama aangedaan, nog wa enveloppen geschreven en uitnodigen geplooid voor een bijeenkomst voor families met uitwisselingsstudenten en dan gaan slapen (ong 23u denk)

    29sept.
    Om 6u15 opgestaan, en mottige kleren aangetrokken, om 6u30 ston den Bruno al aan mijn raam te kloppen want we gingen druiven plukken op de wijngaard van de ouders van Sabrina.
    Daar aangekomen vroeg de 'papie' wie er koffie wou (hij zei iets mee café et goût, kdacht dus datm vroeg of ik koffie wou proeven), 'k was er nogal happig naar want was nog ni echt goe wakker.  2Min later dan begrepen dat ni 'goûter', maar 'goutte', wa dus druppel betekent.  Om 7u15 's morges dus koffie mee whiskey of cognac gedronken, wakker was ik achteraf inderdaad!

    Naar de wijngaard gereden en om 8u begonnen met druiven te plukken, 'k ston mee Vanessa op een rij en we hemme echt kei hard ant lachen geweest, want in 't begin ware we allebei nog al serieus ant sukkelen.  Na nen tijd ginget dan toch vlotter en haalden we de rest zelfs in!  't Was echt super om daar mee 5 boeren, en 5 jongeren druiven te plukken ien te genieten van de rustige natuur terwijl ge de zon zag opkomen enzo!
    Om 9u was't 'eetpauze', twee tonnen op zenne kop, een plank erop en een tafeltje was gemaakt.  Stokbrood, vlees, mayonaise, mosterd, boter, augurken, ajuin, en natuurlijk... alcool, want het was toch weeral 2u geleden, haha.
    Met z'n allen een glas (of twee drie) schuimwijn en 'vin nouveau' (nieuwe wijn, dieje ng ma twee weken oud was, ni echt lekker eilek!) gedronken, en geklonken (mhm... hier klopt iets niet in de zinsbouw) op een jaar vol goeie wijn. 
    Rond half10 weder aant werk, en de sfeer zat er dik in.  We mochten mee de kleine druiven naar elkander smijten en we hebben toen een heus druivengevecht gehouden, kei plezant! (Zonde dat ik blond ben en dus natuurlijk mijne kodak vergeten was!)
    Nadien hebben we alle druiven in een groot persmachien gedaan, het sap ging naar een groooote ton en de takken werden er langs den andere kant uitgeworpen.  Die ton die draaide rond, en uiteindelijk kwam al het sap op de grond terecht en da liep dan in ne put.  Watr nadien mee gedaan werd da hebbek ni goe begrepen, kdenk da da daar lang blijft inzitten en dan achteraf in tonnen gieten en laten rijpen ofzo...  Eigenlijk vond ik da persmachien maar vies, want ik weet da bij het plukken in mijn emmers alleen al een stuk of acht dikke vieze spinnen zaten, en die zijn dus allemaal mee geperst, en de grond waar dat' sap op viel was ok ma gewoon beton in een garage dus daar zal ok wel één en ander viezigheid op te vinden zijn... Maaar, wijn blijft toch lekker
    Daarna heb ik een douche genomen en mayonaise voor 12man gemaakt (én ze vonden hem lekker!) en Jean-Paul (papie) nog wa geholpen in de keuken.
    Rond één uur wast dan etenstijd en drinktijd natuurlijk.  Witte wijn, Schuimwijn, Rosé, Rode wijn, Whiskey, Cognac... Jaja, we hadden weer keus.  Van het schaap ben ik afgebleven (kannibalisme noemen ze da anders zekers? )
    We zate in de garage en achter mij ston een enorm grote ton, en toen dak vroeg wa daar in zat zei de JP 'cognac', ik dacht natuurlijk da da een grap was, maar achteraf ging dieje daar z'n fles bijvullen...  Den inhoud van da vat was 200liter, achteraf schoof 'em wa planken opzij, want hij wou late zien watm nog in huis had: nog eens 170liter cognac, een kast vol rode wijn, een koelruim vol witte wijn... Ik kon m'n ogen ff niet geloven! Maar dan had ik nog niet alles gezien...  Hem heeft daarna meegenomen naar een ander garage waar datm zenne cognac maakte en daar was nog voor zo'n 200liter (ruwe schatting) cognac te vinden (heb dan samen mee hem daar ok stiekem een glaske gedronken, toffen bompa !)  Onder die garage zou nog een wijnopbergplaats zijn.  Volgens mij toch geen 100procent legaal, da zaakje daar, maar ik weet waar henne te trekken in oorlogstijd, haha.
    Na het eten terug naar huis gereden (was 17u fzo) en daar was weeral een volgend feesje aan de gang.  Den broer van Sabrina had wa vrienden uitgenodigd en die waren aant bbq-en en teppeschieten.  Da heeft daar nog tot de vroege uurtjes geduurd...

    30sept.
    Om half elf opgestaan, glaske water gan drinken in de keuken, waar ik dan die kerels van de vorigen avond aantrof, want 't was te laat geworren om nog mee den auto naar hun thuis te rijden.  Die vroegen al direct of dak er nog ni mee ene dronk, want ze waren de vorigen avond toch wel vergeten de fles champagne te openen zekers...
    Alé, 's Zondags om 11u dus terug mee z'n allen op 't terras met een glaasje champagne in de hand.  Voor de rest 's zondags ni veel meer gedaan, wa mee Vanessa opt bed gelegen en over vanalles en nog wa gepraat, mee den Erwan en Friedericke 'Shrek' gezien.  (Ze heeft daar eilek wel iets van weg...)  Eten gemaakt, naar huis gebeld, gelezen, beetje humoristisch gewezen met de Michel, en dat zal het zowat zijn...


    Vandaag zijn we dan weer maandag, Friedericke zal voorlopig naar een internaat gaan...
    Sebiet Devoirs Surveillés van Spaans, dus ik zal m'n laatste kwartier hier nog eens nuttig gaan benutten.

    Tot de volgende! 
    Allesbehalve teleurgestelde groetjes, van Mieke

    01-10-2007 om 13:41 geschreven door Mieke.  



    Archief per maand
  • 08-2008
  • 05-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007

    Inhoud blog
  • Een misschien toch wel belangrijke melding..
  • Rosario
  • Begin school
  • Maart algemeen
  • Vakantie deel 3

    Laatste commentaren
  • Haha, Plush toch (Trottel)
        op Een misschien toch wel belangrijke melding..
  • hier benek nog is (Valeria)
        op Rosario
  • Funfunfun! (Kiiir)
        op Rosario
  • het ga je goed daar!!!!!!!! (mama van leen h)
        op Vakantie deel 3
  • Brief (Kiiiiiiiir*)
        op Vakantie deel 3
  • Den Johnny (Liien)
        op Vakantie deel 3
  • Amai (Kiiir*)
        op Vakantie deel 3
  • mooi (T)
        op Vakantie deel 2
  • Hey (Lien.)
        op Vakantie deel 1
  • Komt noewet goe (T)
        op Vakantie deel 1
  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.




    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs