Rondvraag / Poll
wie word er wereld kampioen
Nederland
Spanje
Bekijk resultaat

Archief per maand
  • 02-2012
  • 07-2010
  • 02-2010
  • 10-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007
    Dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    agenda

    Belangrijke data in mijn agenda

    Laatste commentaren
  • ik ben een mega fan!!!!!! (Chloë Peeters)
        op Mega Mindy door Romeo
  • Ik wil jou zien in het echt! (Caterin)
        op Mega Mindy door Romeo
  • liedje 'Opa' (Imke)
        op Mega Mindy door Romeo
  • andwoord (Amin.Yara)
        op
  • Reactie van een snotneus. (Ronny)
        op
  • Gastenboek
  • Dekampioenen21
  • Dekampioenen21
  • Verjaardag
  • /
  • Prettige zondag, en een heel goed begin van de nieuwe week

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Een interessant adres?
    Foto
    hopelijk heb je er wat aan
    Zoeken in blog

    Foto
    Yarabrusseel
    Ik wens je een fijn bezoek
    Hey welkom op mijn blog pagina hopelijk vinden jullie er wat aan groetjes Yara
    25-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.poll
    Als jij de kleur van je kamer mag kiezen
    welke kleur neem je dan
    Blauw / Baby Blauw  17 % (53)
    Rood / Roze  43 % (133)
    Orangje / Geel  8 % (25)
    Paars / Lilla  4 % (13)
    Zwart / Grijs / Wit  8 % (24)
    Een ander kleur  19 % (60)

    Totaal aantal stemmen: 308

    25-07-2008 om 16:58 geschreven door Yarabrusseel  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (5 Stemmen)
    09-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Getready
    Getready heeft een nieuwe start genomen

    Koen,jimmy,Glenn

    Koen en Jimmy hebben op TOTZ hun zegje kunnen doen
    Glenn was helaas opgenomen in het ziekenhuis en kon niet aanwezig zijn

    Hopelijk maken ze hun Succes groter en groter net als toen

    I love Getready

    09-07-2008 om 16:06 geschreven door Yarabrusseel  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wachten op jou
    Wachten op jou Getready
    Ooh yeh yeh
    Ooh yeh yeh
    Ooh yeh yeh
    Ooh yeh yeh
    Wachten op jou



    Brieven gescheurd, tranen van spijt, en ik weet niet meer waarom
    Eerst euforie, dan de pijn, als de twijfel boven komt
    Maar ik blijf voor je kiezen, ik wil je nooit verliezen
    Ik fluister je naam, toe kom toch gouw, ik blijf hier altijd wachten op jou
    Ik droom elke nacht, dat je naar me lacht, en daarom blijf ik wachten op jou



    Geef mij een teken, dat ik weet, dat je nog iets voor mij voelt
    Laat me niet sterven, want ik ga dood, als ik niet bij jou kan zijn
    Ik wil je alles geven, jij doet m'n dromen leven
    Ik fluister je naam, toe kom toch gouw, ik blijf hier altijd wachten op jou
    Ik droom elke nacht, dat je naar me lacht, en daarom blijf ik wachten op jou



    Het wachten dat ik meer en meer, van je hou
    Zo heb ik mij nog nooit gevoeld, alleen door jou



    Door jou
    Ooh yeh yeh
    Ooh yeh yeh
    Ooh yeh yeh
    Ooh yeh yeh
    Ik wil je alles geven, jij bent m'n droom m'n leven
    Ik fluister je naam, toe kom toch gouw, ik blijf hier altijd wachten op jou
    Ik droom elke nacht, dat je naar me lacht, en daarom blijf ik wachten op jou
    Toe kom toch gouw, ik blijf hier altijd wachten op jou
    Ik droom elke nacht, dat je naar me lacht, en daarom blijf ik wachten op jou



    Ooh  wat ben ik toch verliefd
    Verliefd, zo verliefd, ik ben zo verliefd
    Verliefd, zo verliefd


    Getready is een groep van de jaren 90
    Heel populair bij de meisjes vooral
    Heel veel meisjes harten hebben zij beroverd
    Vroeger was het enkel Getready da de klok sloeg bij mij
    Een kamer vol posters lakens poppen cd's van getready zelf schoenen en kleren
    Jamer genoeg was ik toen wel teklein om alleen naar al hun optredens te gaan
    Ik moest dus altijd met mijn ouders er naar toe
    Mijn eerste optreden van getready was in pretpark de meli 
    En dat was dan ook mijn eerste
    Eentje om nooit meer te vergeten
    Hoe deze jongens het hartje deed verdreven


    09-07-2008 om 14:37 geschreven door Yarabrusseel  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.getready eigen zin
    Eigen zin Getready

    Dag na dag in de weer
    Altijd knikken, altijd buigen
    Het moet keer op keer
    Ik besluit binnenin
    Van nu af aan doe ik m'n eigen zin



    Onverwacht op tv
    Rolt mijn naam over de tong van Ben Crabbe
    'k Vraag me af binnenin
    Droomt hij van mij in plaats van zijn vriendin



    refrain:
    Ik moet eruit, al m'n stoppen slaan door
    Ik tuimel in de ravijn
    Ik moet eruit, herbegin weer van voor
    En hoop dat 't ooit eens anders zou zijn



    En ik praat "en public"
    Over dingen waar ik niks van weet en niks in zie
    Hou toch op, slik het in
    Van nu af aan doe ik m'n eigen zin



    Marionet, epigoon
    Je noemt me namen zonder schaamte
    Zonder beetje schroom
    Ook al ben ik koningin
    Van nu af aan doe ik m'n eigen zin



    Al die lange, lange dagen
    Altijd weer diezelfde vragen
    Elke keer diezelfde mensen
    Die me levenslang verwensen
    Echo's in m'n hoofd
    Het is heel anders dan me werd beloofd
    Het peper was iets te gekruid
    Ik moet hier weg, ik schreeuw het uit



    Jaaaaaa
    Voor wat, hoort wat
    Voor wat, hoort wat
    Voor wat, hoort wat
    Voor wat, hoort wat



    Dag na dag het gedoe
    Al die eindeloze herrie maakt me heel erg moe
    Doe het zelf, zet je in
    Want ik doe doodgewoon m'n eigen zin



    Ik sta op en ik zie
    Een grijze massa zonder sprankeltje fantasie
    Ik besluit binnenin
    Van nu af aan doe ik m'n eigen zin



    refrain



    Liefste vriend en vriendin
    'k Heb mooi genoeg van de rit
    Die steeds opnieuw begint
    En het broeit binnenin
    Van nu af aan doe ik m'n eigen zin



    Ik verdwijn, herbegin
    Van nu af aan doe ik m'n eigen zin
    Het wordt fijn binnenin
    Ik doe gewoon m'n eigen zin


    09-07-2008 om 14:31 geschreven door Yarabrusseel  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)


    Foto


    forum
  • K3 IS K2 GEWORDEN
  • Gene thomas 1000 zonnen

    Druk op onderstaande knop om te reageren in mijn forum


    Rondvraag / Poll
    wat doe jij het liefst in de vakantie
    op reis gaan
    met vrienden op stap gaan
    lekker voor de tv zitten
    naar een pretpark gaan
    naar de kust gaan
    iets anders
    Bekijk resultaat




    Inhoud blog
  • Patiënt steelt gsm van ambulancier en vraagt busbestuurder om te tolken
  • getready
  • Gene Thomas Heden en Verleden
  • vzw Nanda

  • Maeva DJ's
  • Eric Hofman
  • Ton Verhelst
  • Dirk De Beuk
  • Marc Hermans
  • Jan Van Deyck

  • Mijn favorieten
  • maevaDRM
  • chateiland
  • wolfi's blog
  • vlaamsgoud
  • Radio Tro
  • Maeva Crime
  • RAFC TV (voetbalclub Antwerp)
  • RAFC oficieele Site (voetbalclub Antwerp)
  • Mega Mindy start pagina
  • Ons Forum

    Over mijzelf
    Ik ben Yara, en gebruik soms ook wel de schuilnaam mega mindy.
    Ik ben een vrouw en woon in Belgie (belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 08/09/1988 en ben nu dus 35 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: vanalles en nog wat .
    Deze Foto is Gene Thomas
    Blog als favoriet !

    hier kan je mij een mail sturen en word die zeker beandwoord

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    voor de mensen die denken dat ik Mega Mindy ben na heel veel mails andwoord: Nee ik ben niet mega mindy is maar een Nick
    Welkom op mijn blog!
    Startpagina !

    Blog als favoriet !

    favorieten bezoekers
  • gun-reloaded
  • k3
  • mega mindy

  • Rondvraag / Poll
    Wie vind jij het leukste k3tje nu kathleen weg is
    Kathleen aerts zelf
    Karen dammen
    Kristel verbeke
    Bekijk resultaat


    Foto

    Zoeken met Google



    Zoeken met Altavista



    Zoeken met Yahoo



    Foto



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs