Rondvraag / Poll
wie word er wereld kampioen
Nederland
Spanje
Bekijk resultaat

Archief per maand
  • 02-2012
  • 07-2010
  • 02-2010
  • 10-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007
    Dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    agenda

    Belangrijke data in mijn agenda

    Laatste commentaren
  • ik ben een mega fan!!!!!! (Chloë Peeters)
        op Mega Mindy door Romeo
  • Ik wil jou zien in het echt! (Caterin)
        op Mega Mindy door Romeo
  • liedje 'Opa' (Imke)
        op Mega Mindy door Romeo
  • andwoord (Amin.Yara)
        op
  • Reactie van een snotneus. (Ronny)
        op
  • Gastenboek
  • Dekampioenen21
  • Dekampioenen21
  • Verjaardag
  • /
  • Prettige zondag, en een heel goed begin van de nieuwe week

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Een interessant adres?
    Foto
    hopelijk heb je er wat aan
    Zoeken in blog

    Foto
    Yarabrusseel
    Ik wens je een fijn bezoek
    Hey welkom op mijn blog pagina hopelijk vinden jullie er wat aan groetjes Yara
    26-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.liedje van de week

    danny de munk
    ik voel me zo verdomd alleen

    Krijg toch allemaal de klere
    Val voor mijn part allemaal dood
    Ik heb geen zin om braaf te leren
    Ik eindig toch wel in de goot
    Kinderen willen niet met me spelen
    Noemen me 'Rat', en wijzen me na
    De enige, die me wat kan schelen
    Die is er nooit, dat is m'n pa

    Mijn moeder kan me niet verdragen
    Nooit doe ik iets voor haar goed
    Om liefde hoef ik ook al niet te vragen
    Schelden is alles, wat ze doet
    Geen wonder dat mijn pa is gaan varen
    Ik mocht niet mee, ik ben te klein
    Ik moet het in mijn eentje klaren
    Tot ie ooit weer terug zal zijn

    Had ik maar iemand om van te houden
    Twee zachte armen om me heen
    Die mij altijd beschermen zouden
    Ik voel me zo verdomd alleen

    Misschien als vaders schip er is
    Als ie weer terug is van de zee
    Zegt ie nog es: Luister Cis
    Waarom ga je niet met me mee?
    Ik ben toch ook nog maar een kind
    Kan het niet helemaal alleen
    Misschien dat ik ooit het gelukkig vind
    Maar hoe, dat is een groot probleem

    Had ik maar iemand om van te houden
    Twee zachte armen om me heen
    Die mij altijd beschermen zouden
    Ik voel me zo verdomd alleen
    Die mij altijd beschermen zouden
    Ik voel me zo verdomd alleen

    26-01-2008 om 23:23 geschreven door Yarabrusseel  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Free 'Mega Mindy' Souffriau wint 'Steracteur Sterartiest'

    Free 'Mega Mindy' Souffriau wint 'Steracteur Sterartiest'

    De kijkers van Eén hebben 'Mega Mindy'-actrice Free Souffriau tot sterartiest gekroond. Souffriau won vanavond de tweede editie van het VRT-programma Steracteur Sterartiest. Na dertien afleveringen schudde ze Guillaume Devos af in de finale. Echt verrassend was de overwinning niet. Vooraleer het verdict viel, koos de driekoppige jury al unaniem voor Souffriau.

    Finale
    Voor de finale echt kon beginnen, moest eerst de laatste afvaller bepaald worden. De vrouwenfinale ging niet door. 'Thuis'-actrice Eline De Munck verloor nipt het pleit van Guillaume Devos, acteur in de soapserie 'Familie'. Souffriau had de week voordien de weg naar de finale zonder omweg ingeslagen. "De strijd der seksen kon beginnen", zei copresentatrice Katja Retsin.

    Nummers
    Beide acteurs kregen vier nummers om het publiek finaal te overtuigen. Met nummers van Whitney Houston, Céline Dion en Queen warmde Souffriau het publiek op. Afsluiten deed ze met 'Don't leave me this way' van The Communards. Tijdens de finale spaarde de jury de superlatieven niet. "Het grootste zangtalent van alle deelnemers", "twelve points, douze points", de zege leek voor de eindbeslissing al binnen. En wat had Devos na de 'proclamatie' te zeggen over de zege van Mega Mindy? "Verliezen van de heldin van Vlaanderen? Ik kick daar op."

    Goed doel
    Iedere deelnemer aan het programma had vooraf een goed doel uitgekozen. Door de zege van Mega Mindy gaat er 25.000 euro naar de Cliniclowns. Per stem ging er ook een bedrag naar het overeenkomstige initiatief. Vorig jaar sleepte Stan Van Samang de titel in de wacht. Volgend jaar vindt de derde editie plaats.

    We wensen free een heel dikke proficiat met wat ze heeft berijkt en van het begin af aan was ik al zeker dat zij moet winnen
    Dus een wens die werkelijkheid werd en voor al deze die gestemt hebben op free THX persoonlijk stemde ik elke week terug voor 15€ aan herlaadkaarten voor deze die dat ook deden meer dan eens SUPPER
    Want de zieke kindere hebben echt onze steun nodig om de kliniekclowns te laten bestaan
    Ze hebben het echt tekort aan geld!!!

    26-01-2008 om 22:36 geschreven door Yarabrusseel  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nep nieuws van de week week 2

    Nep nieuws van de week week 2

    Peter in de cel na alcoholcontrole

    Neerpelt - Vandaag werd Peter na een alcoholcontrole te Neerpelt meegnomen naar de kantoren van de politie. Daar toegekomen begon Peter zich agressief te gedragen tegenover de verbalisanten. Versterking werd ingeroepen van het nabijgelegen politiekorps om Peter in bedwang te houden. Er werd met man en macht door het aanwezige politiekorps alle moeite gedaan om Peter in de cel te krijgen. Een woordvoorder van de politie verklaarde achteraf dat de aangehouden persoon een delirium tremens nabij was...

    Britney Spears huwt politieke figuur uit België

    België - Volgens het nieuwsagentschap Reuters heeft Britney Spears zopas aangekondigd dit jaar nog te gaan trouwen met een belgische man . Wie deze man zou zijn is bij het ter persé gaan van dit bericht nog niet bekend.Volgens welingelichte bronnen uit haar entourage zou het om een politiek figuur gaan. De zangeres wou voorlopig geen verdere commentaar kwijt . Ze zou deze week nog toekomen in België om officieel de verloving aan te kondigen . In Brussel is ondertussen de nationale en internationale pers masaal bijeengestroomd voor het kabinet van de premier . Deze onthoudt zich voorlopig van alle commentaar.


    Tom : Ik hou van de zweep en wat dan nog ?

    Kortrijk - Na een undercovereportage van onze journalist over het reilen en zeilen in SM clubs merkte hij daar niemand minder dan de befaamde Tom uit Kortrijk op en dit in een meer dan aanstootgevende houding . Tom was geboeid aan het St Andreakruis waar hij hele onderdanige handelingen onderging. Er kwamen allerlei attributen aan te pas die ik niet voor mogelijk hield in mijn wildste fantasiëen maar waarbij de meesteres na het gebruik ervan en bij beëindiging van de sessie Tom deed meedingen naar het wereldrecord van het het luidste orgasme ooit...


    roger van dam verkozen tot de meest idiote chef van het voorbije jaar !

    België - roger van dam uit gent werd op de verkiezing door zijn ondergeschikte collega's gekozen tot de meest idiote chef van het voorbije jaar . Dhr.roger van dam is niet blij met deze onderscheidng en weigerde zelfs de award in ontvangst te nemen . Hij verklaarde achteraf na de uitslag dat er verdere sancties zullen volgen . De ondergeschikte collega's ontvingen dadelijk na de uitslag een dienstnota dat er morgen een spoedvergadering zou plaatsvinden om 9h in het bijzijn van Dhr. roger van dam Daar zouden de ondergeschikte collega's hun stemgedrag verder dienen toe te lichten en hun stemgedrag te motiveren . Blijkbaar een chef die de humor van de hele actie niet inziet .


    Bart opgepakt na gluren op naaktstrand

    België - Vandaag werd er op het naaktstrand te Bredene een man opgepakt die verborgen achter het struikgewas de aanwezige zonnebaders zat te begluren . Hij werd opgemerkt en de politie werd er bijgehaald . Na overbrenging naar het plaatselijk politiekantoor werd er overgegaan tot de controle van de identiteit van deze persoon . Het bleek om niemand minder dan Bart uit Deurne te gaan . Dit was niet de eerste maal dat hij hierop betrapt werd en na een serieuze uitbrander mocht Bart huiswaarts keren

    26-01-2008 om 00:00 geschreven door Yarabrusseel  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (7 Stemmen)
    24-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.leuvertranslantatic

    Meisje heeft andere bloedgroep na levertransplantatie

    Bij een Australisch meisje is na een levertransplantatie de bloedgroep veranderd, zo hebben de behandelende artsen in het Westmead Linderziekenhuis in Sydney donderdag bekendgemaakt. Nooit tevoren is er van zo'n geval eender waar ter wereld gewag gemaakt.

    De toen negenjarige patiënte Demi-Lee Brennan had voor de ingreep de bloedgroep O negatief, maar bleek negen maanden later O positief te hebben, de bloedgroep van de donor, een overleden jongen van twaalf jaar. Dit komt door een migratie van de stamcellen van haar "nieuwe" lever in het beenmerg dat de bloedcellen aanmaakt. Zodoende is ook het immuniteitssysteem veranderd. "We zijn verbluft, totaal verbluft en zeer in de war", zei arts Michael Stormon, die eraan toevoegde dat het nu vijftienjarige meisje perfect gezond is. Donderdag is een artikel over de zaak verschenen in het vakblad New England Journal of Medicine. (DWM)


    Daaraan zie je dat iedereen een kans heeft om te overleven in deze maatschapijµvoor dit meisje kan haar leven nu pas weer echt beginnen

    zonder te moeten denken zou dit of zou dat

    24-01-2008 om 22:37 geschreven door Yarabrusseel  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    23-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Roger Van Dam

    Het Roger Van Dam Nep Nieuws


    Roger van dam heeft beslist om in spanje te gaan wonen :p:p:p


    Roger van dam is deze nacht opgnomen geweest in de gevangenis van Gent (dronkenschap) wuhahaha lol

    12,7 promile alcohol in zijn bloed hahahhha


    Roger van dam is begin vorigeweek opgenomen in het ziekenhuis door dat hij helemaal gek geworden was lol hij namelijk in zijn progama die zogezecht licht verteerbaas is LVM dus enkele mensen gek gekregen de mensen in kwestie zijn opgenomen in beernem in sintvusenties dit is een zottekot dus maar de aanstoker is intussen al vrij gelaten vanwege goed gedrag wuhahahah

    Roger van dam is van Radio Dj naar BV gepromoveerd Buruchte Vlaming melde het VTM nieuws

    Roger van dam heeft een oog op Britney speers en het jonge koppel besliste maar te trouwen intussen is de schijding aangevraagt hahaha


    dit was het roger van dam nep nieuws


    Liefs Mega mindy


    ROGER VAN DAM IS DE ALLER LIEFSTE EN COOLSTE VAN HEEEEEEEEEL DE WERELD SAMEN MET DIRK DE BEUK

    I LOVE RADIO MAEVA FOR EVERTHING

    www.maevadrm.com


    23-01-2008 om 21:04 geschreven door Yarabrusseel  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (9 Stemmen)
    22-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.pol
    stel je gaat naar een onbewoond eiland wat neem je mee
    een van je broers of zussen 60%(112)
    iets anders 13%(25)
    gene thomas (lol funny wuhahaha) 8%(15)
    je huisdier 8%(15)
    een van je ouders 8%(14)
    je fotoalbum 3%(5)

    22-01-2008 om 18:12 geschreven door Yarabrusseel  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    TE KOOP


    SATELLIETSCHOTELSET

    schotel + - 75 cm
    beveiligingsbeugel
    ontvanger / decorder Hyundai digitaal
    schotelkop
    15 m breedbandskabel

    Weg vanwege verhuis waar dit niet toegestaan is aan te sluiten
    Blijft aangesloten tot verkoop om te laten zien dat het nog perfect werkt
    Het is 1 jaar oud zelf heb ik er 450€ voor betaald

    Weg voor de prijs van 250€

    Bellen kan naar 0479/49.77.69

    22-01-2008 om 18:02 geschreven door Yarabrusseel  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuw!!!! Nepnieuws van de week

      Nep nieuws van de week

    Hoogtepunten op bloggen.be/Megamindy

    1. Er heerst een zware storm in belgie

    Let dus allemaal zeker op voor het buitenkomen

    De wind heeft al 7 slachtoffers die na afloopt zo zot als iets zijn overgebracht naar het Uz te gent

    2. Er is een gek ontsnapt in de gevangenis

    De man was gestraft voor 2 maand gevangenis omdat hij 9 mensen heeft omgetovert tot Zottegekkenboelziekte

    3. Het is algemeen geweten dat Yara zot is maar niemand had gedacht dit nog te mogen mee maken dat ze nu dan toch weer eens heeft toegeslagen 12 slachtoffers zijn er zot geworden van enkel maar te praten

    4. In de gevangenis is deze nacht ingebroken de dieven zijn ervandoor met de hele buit 123 Chocolade repen van Cotedor

    5. Iedereen die op 18/01/2008 naar het optreden van gene thomas zijn geweest zijn niet meer thuis gekomen ze waren allemaal verblind van de schoonheid van de zanger dus besloten ze maar voor zijn huis een tent op te zetten en daar te wonen hahahah

    Dit was het nieuws van week 1

    Hebben jullie wat vebleelding mail ze door naar megamindytje@live.be

    Jou nieuws komt dan de komende weken zeker op de blog te staan

    Samen doen we veel

    Greets Yara

    22-01-2008 om 17:43 geschreven door Yarabrusseel  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.liedje van de week

    ZONDER DIIEVEN

    Alle dagen staan de kranten vol met oorlog en geweld

    Er word bijna nooit eens goed nieuws in tv journaal gemeld

    Toch droom ik echt van een wereld

    Zonder haat en zonder mijt

    Waarom niemand ooit moet roepen het is mega mindy tijd

    Zonder dieven zonder boeven

    Zou de wereld mooier zijn

    Zonder oorlog zonder ruzie zonder haat en zonder pijn

    Zonder al die nare dingen was het alle dagen feest

    Maar er zou wel nooit een mega mindy zijn geweest

    Er word veel te veel gevochten

    Iedereen wil zijn gelijk

    Ik word soms een beetje somber

    Als ik naar de wereld kijk

    Toch geloof ik in de vrede

    In de liefde voor elkaar

    Ooit zal mega mindy stoppen

    Bij gebrek aan echt gevaar

    Zonder dieven zonder boeven

    Zou de wereld mooier zijn

    Zonder oorlog zonder ruzie zonder haat en zonder pijn

    Zonder al die nare dingen was het alle dagen feest

    Maar er zou wel nooit een mega mindy zijn geweest

    Niet dat ik niet graag een held ben

    Het heeft mij een fijn gevoel

    en men leventje als mieke is soms wel een saaie boel

    Zonder dieven zonder boeven

    Zou de wereld mooier zijn

    Zonder oorlog zonder ruzie

    Zonder dieven zonder boeven

    Zou de wereld mooier zijn

    Zonder oorlog zonder ruzie zonder haat en zonder pijn

    Zonder al die nare dingen was het alle dagen feest

    Maar er zou wel nooit een mega mindy zijn geweest

    Zonder al die nare dingen was het alle dagen feest

    Maar er zou wel nooit een mega mindy zijn geweest


    Dit is het liedje van de week geworden
    Als iedereen een klein handje zou toesteken zou deze droom van veel mensen uitkomen
    maar......
    Het is jammer dat al het onrecht bestaat en de wereld en het leven kapot kan maken

    dus daarom dit het liedje van de week
    van Mega Mindy

    22-01-2008 om 17:29 geschreven door Yarabrusseel  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (6 Stemmen)
    18-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lieke van de week het spel kaarten

    Gerard de vries
    het spel kaarten

    Het was in de tweede wereldoorlog. Een groep soldaten kwam terug van een patrouille en arriveerde in een klein dorp. De volgende morgen, zondag, ging een aantal van hen onder leiding van een sergeant, naar de kerk. Nadat de geestelijke een gebed had gelezen begon ‘ie te preken. Die jongens die een kerkboek hadden haalden het te voorschijn. Maar 1 van hen had alleen maar een spel kaarten bij zich dat ‘ie voor zich uitspreidde. De sergeant zag wat ‘ie deed en zei dat ‘ie de kaarten weg moest doen. Na afloop van de dienst werd de soldaat gestraft en bij de officier militaire politie gebracht. “Waarom heeft u ‘m hier gebracht, sergeant?”, vroeg de officier. “Hij zat te kaarten in de kerk”, was het antwoord. “Wat heb je daar op te zeggen, knaap?”, zei de luitenant. “Heel veel”, was het antwoord van de bewuste soldaat. “Dat zullen we hopen, want
    als je geen deugdelijke reden hebt, dan zal ik je strenger straffen dan wie ook.” De soldaat zei: “Luitenant, ik ben zes dagen op patrouille geweest. Ik had geen bijbel of kerkboek, maar ik hoop u te kunnen overtuigen van de oprechtheid van m’n bedoelingen”. Nadat ‘ie dit had gezegd, begon ‘ie z’n verhaal.

    “Kijk luitenant, als ik naar de aas van het spel kijk, dan weet ik dat er maar 1 God is, en de twee vertelt me dat de bijbel in twee delen verdeeld is, het oude en het nieuwe testament. Als ik de drie zie, dan denk ik aan de Vader, de Zoon en de Heilige Geest. De vier herinnert me aan de vier evangelisten die het woord predikten, Mattheus, Marcus, Lucas en Johannes. De vijf doet me denken aan de vijf wijze maagden die hun lamp brandend hielden en gespaard bleven. Vijf van de tien waren dwaas en werden verstoten; de overige vijf bleven gespaard. Zes, dat zijn de zes dagen waarin God de hemel en
    de aarde heeft gemaakt. Zeven herinnert me aan de zevende dag, de rustdag. De acht doet me denken aan de acht mensen die gered werden toen de aarde vernietigd werd. Het waren Noach, z’n vrouw, z’n zonen en hun vrouwen. Bij de negen denk ik aan de melaatsen die onze Redder reinigde van de zonden, en negen van de tien bedankten Hem zelfs niet. Bij tien denk ik aan de tien geboden die Mozes op de stenen tafelen ontving. Zie ik de koning, dan weet ik dat er slechts 1 grote Koning is. De vrouw herinnert me aan moeder Maria,koningin van de hemel. De boer van het spel is de duivel. Als ik de tekens op de kaarten tel dan kom ik tot 365, de dagen van het jaar. Er zijn 52 kaarten, de weken van het jaar. Vier kleuren zijn er, vier weken in een maand. Er zijn twaalf kaarten met een afbeelding, dat wil dus zeggen: twaalf maanden in een jaar. Ook zijn er dertien troeven in een spel, dertien weken in een kwartaal. Ziet u luitenant, m’n speelkaarten betekenen voor mij een bijbel,
    een almanak en een kerkboek tegelijk.”

    Beste mensen, dit was een waar verhaal. Ik weet het zeker,want die soldaat, dat was ik.



    prachtig nummer
    alles was vertelt word klopt
    dit heb ik zo zitten uitrekenen
    ook de text is buiten gewoon
    een nummer die vast in mijn top 50 hoort

    liefs mega mindy


    verzoekjes kan naar nathalie.brusseel@gmail.com
    enkel naam en leeftijd en waarom je dit nummer zo mooi vind

    18-01-2008 om 03:59 geschreven door Yarabrusseel  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (4 Stemmen)
    16-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mega mindy iedereen

    liedje van de week vorige week was er geen Kliniek gelegen


    IEDEREEN

     

     

     

    Lig jij ook  soms ook in je bedje

    gluurend naar de zwarte lucht

    denk je leven is geen pretje met een diepe zware zucht

    hoop je op een spanend leven vol met aktie en geluk

    denk je das me niet gegeven sla die slechte droom dan stuk

     

    want ik zal je wat vertellen

    wie der vuurig  in geloofd

    kan een supper held zen draai dus aan dat knoop je in je hoofd

    Iedereen iedereen kan een supper supper held zijn

    Iedereen iedereen is tot wonderen instaat

    Iedereen iedereen kan een supper supper held zijn

    Dus begin maar meteen aan die supperheldendaad

     

    Held zijn zit in kleine dingen

    Iedereen heeft een talend

    Kunnen dansen kunnen zingen drummen in een hardrock band

    Maak het aller mooiste doelpunt win de wedstrijd van het jaar

    Zoek naar wat je goed kunt en maak al je dromen waar

     

    want ik zal je wat vertellen

    wie der vuurig in geloofd

    kan een supper held zen draai dus aan dat knoop je in je hoofd

    Iedereen iedereen kan een supper supper held zijn

    Iedereen iedereen is tot wonderen totstaat

    Iedereen iedereen kan een supper supper held zijn

    Dus begin maar meteen aan die supperheldendaad

     

    Dus voel jij je ook verloren wat vedrietig of  alleen

    Knoop het dan  maar in je oren jij bent ook een nummer een

     

    Iedereen iedereen kan een supper supper held zijn

    dus begin maar meteen begin maar meteen begin maar meteen aan die supper helden daad

     



    Prachtige text van de week 

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    16-01-2008 om 17:19 geschreven door Yarabrusseel  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (13 Stemmen)
    06-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.liedje van de week

    !!!Geef me vleugels!!!

    Ik mis de zon, ik mis de wind
    De geur van gras en bomen
    Ik mis een zacht en warm bed
    Om nachten in te dromen
    Ik mis het leven op het land
    Maar leef mijn lot gedwee
    Een zeemeermin hoort daar niet thuis
    Maar wel diep in de zee

    Geef me vleugels
    Ik wil vliegen op de golven van de wind
    Geef me benen
    Ik wil lopen naar 't geluk dat ik niet vind
    Want het water is m'n thuis niet, maar een grote tranenzee
    Geef me vleugels
    Lieve prins, toe, neem me mee

    Ik voel me soms geen zeemeermin
    Maar wel gewoon een mensje
    Een meisje met een vissenstaart
    Met doodgewoon één wensje
    Mijn leven het beginnen boven water, op het land
    Lopen, springen, in de duinen
    Dansen op het strand

    (refrein 2x)
    Geef me vleugels
    Ik wil vliegen op de golven van de wind
    Geef me benen
    Ik wil lopen naar 't geluk dat ik niet vind
    Want het water is m'n thuis niet, maar een grote tranenzee
    Geef me vleugels
    Lieve prins, toe, neem me mee

    Mijn leven is mijn leven niet
    Ik ben niet wie ik ben
    Hoe kan ik ooit gelukkig zijn
    Als ik mezelf niet ben

    Geef me vleugels
    Geef me benen

    Geef me vleugels
    Ik wil vliegen op de golven van de wind
    Geef me benen
    Ik wil lopen naar 't geluk dat ik niet vind
    Want het water is m'n thuis niet, maar een grote tranenzee
    Geef me vleugels
    Lieve prins, toe, neem me mee

    Neem me mee(2x)



    Op 25 December heb ik mijn prinsje elkaar gebonden
    Een betere kerstmis kon er even niet bestaan
    Ik hou zeer veel van Peter ik heb me nooit zo goed gevoeld bij iemand in relatie
    Moest ik peter ooit verliezen kweet niet meer waar men wereld staat
    Iemand waar ik nu zo van hou is nog nooit gebeurd
    Voor mij is peter de ware liefde Voor eeuwig en altijd
    Iemand waar ik men leven mee wil delen dat gevoel heeft dit liedje oook zo mooi
    Prachtig nummer van de kleine zeeneermin


    Ps vanwege ziekte is liedje van de week later geplaatst

    06-01-2008 om 04:28 geschreven door Yarabrusseel  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (21 Stemmen)
    01-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rik Rapseat
    wat ze op de dag van vandaag al wel niet zeggen
    Kleine kinderen kleine zorgen
    maar verdomme eens ze grooot zijn moeten kleine kinderen hun wel eten geven

    hier een vidio van de grootste dronkaart van de hele wereld
    http://www.youtube.com/watch?v=2VmFNdTfnps

    01-01-2008 om 00:00 geschreven door Yarabrusseel  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Foto


    forum
  • K3 IS K2 GEWORDEN
  • Gene thomas 1000 zonnen

    Druk op onderstaande knop om te reageren in mijn forum


    Rondvraag / Poll
    wat doe jij het liefst in de vakantie
    op reis gaan
    met vrienden op stap gaan
    lekker voor de tv zitten
    naar een pretpark gaan
    naar de kust gaan
    iets anders
    Bekijk resultaat




    Inhoud blog
  • Patiënt steelt gsm van ambulancier en vraagt busbestuurder om te tolken
  • getready
  • Gene Thomas Heden en Verleden
  • vzw Nanda

  • Maeva DJ's
  • Eric Hofman
  • Ton Verhelst
  • Dirk De Beuk
  • Marc Hermans
  • Jan Van Deyck

  • Mijn favorieten
  • maevaDRM
  • chateiland
  • wolfi's blog
  • vlaamsgoud
  • Radio Tro
  • Maeva Crime
  • RAFC TV (voetbalclub Antwerp)
  • RAFC oficieele Site (voetbalclub Antwerp)
  • Mega Mindy start pagina
  • Ons Forum

    Over mijzelf
    Ik ben Yara, en gebruik soms ook wel de schuilnaam mega mindy.
    Ik ben een vrouw en woon in Belgie (belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 08/09/1988 en ben nu dus 35 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: vanalles en nog wat .
    Deze Foto is Gene Thomas
    Blog als favoriet !

    hier kan je mij een mail sturen en word die zeker beandwoord

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    voor de mensen die denken dat ik Mega Mindy ben na heel veel mails andwoord: Nee ik ben niet mega mindy is maar een Nick
    Welkom op mijn blog!
    Startpagina !

    Blog als favoriet !

    favorieten bezoekers
  • gun-reloaded
  • k3
  • mega mindy

  • Rondvraag / Poll
    Wie vind jij het leukste k3tje nu kathleen weg is
    Kathleen aerts zelf
    Karen dammen
    Kristel verbeke
    Bekijk resultaat


    Foto

    Zoeken met Google



    Zoeken met Altavista



    Zoeken met Yahoo



    Foto



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs