Ik ben Ibe, en gebruik soms ook wel de schuilnaam I.T..
Ik ben een vrouw en woon in drongen (Belgë) en mijn beroep is nog niet bekend want die heb ik niet.
Ik ben geboren op 05/10/1998 en ben nu dus 26 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: lezen en nog zo veel meer.
yay!
Hoe oud ben je? weet ik veel oké, laten we zeggen, hmmmmmmmm, zo oud als de wereld? klopt ben je eigenlijk een jongen of een meisje? weet ik veel misschiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeen, allebij? Tja, niemand heeft geen geslacht... wat zijn je hobby's? veel. weinig. geen. ja dat is het, geen. oké,laten we zeggen,hmmmmmmmmmmm, geen. niemand heeft geen hobby's wat heb je de afgelopen 7 jaar zoal gedaan? veel. weinig... ja dat is het! ... niets! oké, laat ons zeggen, hij deed de afgelopen 7 jaar niets. wie ken jij dan zoal? iedereen IEDEREEN???!!! ja iedereen je zegt dus: niemand kent iedereen dus besta je eigenlijk niet?? jawel, natuurlijk besta ik ... oké nee, ik besta niet wie intervieuw ik dan? je eigen...
dit is gemaakt door sarina met een beetje hulp van mij
je hebt een windmolen en een windmolen. Twee verschillende met dezelfde naam. Ik vind dat ik een nieuw woord moet lanceren: namelijk albatrie. Ik heb het woord niet zelf uitgevonden, maar ik weet zeker dat de mensen dit woord moeten kennen. Dit woord is voor de windmolens die energie opwekken. De volgende keer dat je het erover hebt, noem dit woord dan eens. Alvast bedankt voor het verspreiden van dit woord en deze blog.
listige distels slopen dichterbij maar distels sluipen niet en listig doen ze niet maar dit is een gedicht dus de distels sluipen, bang bekruipen... en weg zijn ze geplukt
een punt, het begin van alles (en ook van mijn verhaal). alles bestaat uit punten. zelfs in de materiële wereld, maar dat noemt men een atoom.en in tijd is het punt eigenlijk kleiner den een seconde, maar laten we zeggen dat een seconde de kleinste vorm van tijd is. vroeger ging de tijd ook veel trager. toen kwam een seconde overeen met ongeveer 1 mississipi en nu komt een seconde nauwelijks overeen met zichzelf. misschien is dat omdat mensen ook minder met elkaarovereen komen. meer ruzie enzo. misschien is er meer ruzie omdat ze per se alles en iedereen een andere naam moeten geven.waarom doen ze dat dan zou je vragen.is het om alles uit elkaar te houden? maar waarom moeten we alles uit elkaar houden als het toch op hetzelfde neerkomt?wel, zo zit de mens in elkaar, daar kunnen wij nu eenmaal niets aan doen. maar waarom zouden we aan alles iets moeten, kunnen of zelfs maar willen doen? t'is toch goed zoals het is? maar niet voor ons. voor ons moet alles weer anders: het weer moet anders, het televisieprogramma moet anders, de spelling van dat woord moet anders, de taal moet anders, de uitspraak moet anders, de benaming van een punt moet anders zijn dan die van een atoom en dat moet je nog eens anders schrijven ook.en omdat je per se alles over alles-en dus ook de schrijfwijze van alles-moet weten moeten we naar school. en wij zijn verplicht, maar we willen niet. waarom? omdat het saai is. over het algemeen toch.en degenen die wel naar school willen die mogen niet. waarom? omdat het geld kost en dat hebben ze niet. geld, nog zoiets,iedereen heeft het 'nodig'. want als je het niet hebt kun je geen eten kopen en als je geen eten koopt betekend dat dat iemandanders dat geld niet in handen krijgt en er ook niets mee kan kopen. de vicieuze cirkel. van alles. want nu koopt iedereen alles.vroeger kocht men niet. Men had geen geld 'nodig' want waarom zouden ze het 'nodig' hebben als ze het niet kennen. Men ruilde. maar dat was niet eerlijk genoeg voor Men.en toen ging Men naar Iemand Anders (eigenlijk was het Anders Iemand maar die kreeg iemand anders dus iedereen noemt hem zo) en die had nu toch iets uitgevonden dat voor iedereen gelijk moest zijnen hij noemde het geld ( later zou blijken dat elk land zijn eigen interpretatie had van gelijk, want de euro is meer waard dan de pond en dat veranderd dan ook nog eens bijna dagelijks). het punt speelt daar dan ook een belangrijke rol inwant als die er niet was geweest dan was dit alles er ook niet van gekomen. ik zeg maar...want wat ik bedoel ligt eigenlijkzo simpel niet tenzij je dit alles snapt wat dit dan weer dodelijk simpel maakt. want als je het concept van een punt goed uitlegt is het kinderspel. wist je dat in kinderspelen ongelooflijk veel punten zitten? net zoals is (misschien een beetje een rare vergelijking) bijvoorbeeld een conservenblik. mensen eten dezer dagen veel meer uit blik. want nu zijn we met meer en-deze stelling heeft er wel degelijk mee te maken-er is minder tuin over. er worden om die reden minder groenten zelf gekweekt (wie zou dat nu nog kunnen nu elke seconde net iets korter is dan gepland) en dus overheerst het conservenblik, waar je overigens een geweldige korteafsandstelefoon mee in elkaar kunt zetten zolang er maar geen kink in de kabelkan komen. letterlijk. geloof me op mijn woord. ik weet niet of je er al bij stil hebt gestaan dat het woord een fantastische uitvinding is.en er zijn zoveel soorten woorden. naast substantieven, adjectieven, lidwoorden enzovoort zijn er ook nog:korte woorden: zon of-hihi- kak, woorden met 2 of meer betekenissen: haar of lig/cht, mooie woorden zoals lisdodde,samenstellingen zoals lijmstift of fluostift( dit is geen AN, want dat is markeerstift, maar dat is ook een samenstelling dus ik snap het probleem niet) en een iets minder 'gebruikte' woorden: de rare woorden zoals schorseneer of toilet of zo.je zegt TWALET maar je schrijft TOILET. dat slaat toch helemaal nergens op! heb je eigenlijk ooit al eens op een toiletgezeten waar het licht knippert? het is dan alsof je in een eenzame toren zit bij onweer, wat trouwens typisch is voor sprookjes.wist je dat een sprookje schrijven niet zo makkelijk is als het niet uit je pen vloeit? niet makkelijk noemen ze ook wel eens moeilijk. wat moeilijk is, is onthouden hoe je iets negatief maakt. meestal zet je er -on voor, maar je zegt niet onmakkelijk;je zegt moeilijk. sommige dingen zijn zo logisch dat niemand ze snapt, maar als er uitzonderingen zijn onthoud iedereen ze.ik vind nu dat ik dit logischerwijze moet beëindigen met een punt.