WIELERTEAM WAASLAND
Foto
Inhoud blog
  • Tessenderlo
  • Opwijk-Mazenzele
  • Veldrit Eeklo BvB
  • Bachte-Maria-Leerne
  • Kontich-Waarloos
    Zoeken in blog

    Mijn favorieten
  • WIELERTEAM WAASLAND
  • Wedstrijdkalender
  • Wielerkontakt.be
  • cyclingsite
  • Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Glenn Marin

    09-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Top competitie Affligem
    Als afsluiter van het seizoen reed Glenn dit weekend de finale van de topcompetitie. Met 131 deelnemers uit alle prvincies geselekteerd en een parcour dat geen meter vlak bevatte beloofde het een moeilijke middag te worden.

    Omstreeks 14u30 werd de start gegeven en vrijwel direkt mocht er geklommen worden. Boven mocht de groep dan links indraaien en daar gaat het reeds een 1ste maal fout. Gelukkig zit Glenn hier nog voor maar direkt is de toon gezet. Wat vlogt is een nerveus begin met een vrij aktieve ploegmaat van Glenn in de hoofdrol. Na 2 ronden kan er eindelijk een groep afstand nemen en alweer Svenn die mee kan glippen. Glenn die zit op dat moment goed verscholen in de groep en lijkt moeiteloos het strakke tempo van de groep te volgen. Na 4 van de 7 ronden schrikken plots alle volgers op wanneer de wedstrijdradio bericht maakt van een massale val. Zonder veel erg zo later blijken maar wanneer even later 2 grote peletons voorbij rijden is er geen Glenn meer te bespeuren. Bang afwachtten dus en even later komt Glenn over het voetpad aan gereden. Kennelijk mee gevallen en zijn achterwiel dat teveel sleept om verder te rijden.

    Glenn sluit hiermee zijn eerste seizoen als nieuweling af. Met 13 plaatsen bij de Top 20 en 3 Top 10 noteringen mag Glenn meer dan tevreden zijn. Nu een goede winter maken en vanaf volgend jaar op zoek naar een nieuwe manier van trainen en koersen, meer inzicht en explossiviteit zullen er voor zrgen dat Glenn wekelijks moet kunnen mikken op een Top 10. Als dat lukt denk ik dat we na 5 jaar koersen wel eens het geluk zouden kunnen hebben om een zege te mogen viern. Hoop doet leven, het aftellen kan beginnen.



    09-10-2012 om 20:15 geschreven door Davy_M  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Berlare deel 2
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Na de race van vorige week werd wat info ingewonnen en wat bleek, de koers van 29/9 te Berlare  zou op krak hetzelfde parcour doorgaan als een week eerder. Hierdoor kreeg Glenn de kans om zich nogmaals te tonen dicht bij huis en zodoende zaktten we terug af naar Berlare. Een pak minder deelnemers deze week al zal de finale van de Beker van de Vlaamse ardennen hier niet vreemd aan zijn. Voor de rest waren het vooral de jongens die vorige week de wedstrijd kleurden die terug aanwezig waren dus van een makkleijk middagje zou gee sprake zijn

    Stipt om 15 u zet de groep zich in gang en al na 1 bocht was het prijs. Een valpartij in het peleton en hierdoor reeds enekel gelostten. Glenn zit dan gelukkig goed vooraan en ondervind geen hinder. Glenn zijn ploegmaat Bradley daarentegen heeft minder geluk en word opgehouden en zal de wedstrijd vrij vlug verlaten. Na enkele rondjes koers ontsnappen de 4 sterkste renners uit de koers en denkt iedereen dat de voorsprong snel zal oplopen. Dit is natuurlijk niet het plan van Glenn, Arno en Scott en ronde na ronde zien we hen mee op kop van de groep sleuren zodat het lang duurt eer de vluchters definitief weggeraken. Wanneer Scott echter een lekke band krijgt en Glenn en Arno even de buik opzoeken van het uitgedunde peleton valt de jacht stil en loopt de voorsprong al snel op tot 1'. Dan achtten Glenn en Arno hun moment gekomen en in de laatste 2 ronden demareren ze slag om slinger. Het is uiteindelijk Arno die weg geraakt en zo knap 5de word. Glenn spurt nog naar een 19de plaats maar is duidelijk zeer diep geweest.

    Hopelijk blijft er toch nog energie genoeg over om volgende week de TOP competitie wedstrijd te Affligem tot een goed einde te brengen en zo het seizoen goe af te sluiten.

    09-10-2012 om 19:58 geschreven door Davy_M  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    26-09-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Berlare

    Einde seizoen en toch lijken we terug in maart te zitten. Weinig wedstrijden en veel deelnemers dus en dit was dan ook zo te Berlare. 110 renners haalden hier een rugnummer op en met een vrij lange passage over een polderweg die juist 1 wagen breed is weet je op voorhand dat dit weleens problemen zo kunnen geven.

    Omstreeks 13 uur zette de ganse groep zich in beweging en zoals zo dikwijls startten de WT waasland renners achteraan. En net zo vaak als ze achteraan startten komen de WT waasland renners vooraan door na 1 ronde. Gelukkig maar want dan reeds hebben verscheiden groepjes moeten afhaken en word duidelijk dat de snelheid alweer hoog ligt. Na enkele ronde zien we plots 3 renners op kop met daarbij Arno. En net als vorige week prbeert Glenn ook nu weer de achtervolging af te remmen door zich vooraan de groep te houden. Jammer genoeg duurt de vlug niet lang en even later zien we dan 3 nieuwe vluchters die op pad gaan met alweer een ploegmaat bij. Jammer genoeg kan ook Scott niet wegblijven met zijn medevluchters en net wanneer deze ingelopen worden ligt het peleton op een hoopje. Massale valpartij rond de 30ste plaats en Glenn kan aan de bak om terug aansluiting te vinden. Gelukkig rijdt Glenn momenteel wel heel sterk en een ronde later is alles terug samen al hebben alweer enkele tientallen renners de rol moeten lossen. Op naar de aangekondigde massaspurt dan maar waar Glenn zich nog mooi als 23ste plaats.

    23ste op 110 renners geen slecht resultaat al denk ik samen met nogal wat volgers dat Glenn teveel woekert met zijn krachtten. Af en toe plaats nemen in de groep en op tijd naar voor komen zouden misschien meer resultaat brengen. Al denk ik dat Glenn  er wel van geniet om op kop te rijden van zo'n 100 man  





    26-09-2012 om 21:03 geschreven door Davy_M  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zele-Heikant
    Na een gans seizoen Belgie te doorkruisen om Glenn de kans te geven om wekelijks op een gevarieerd parcours te kunnen koersen was het dit weekend een verademing om nog eens in het waasland te kunnen koersen. Plaats van afspraak was Zele-Heikant en hoewel er verscheidene wedstrijden waren te Oost-Vlaanderen konden ze hier toch 58 renners verwelkomen met daarbij Vlaams kampioen Maxim Bolle.

    Om 17u stond de ganse bende te trappelen om te vetrekken met hierbij 9 WT Waasland renners. Glenn en Arno, beiden goed op dreef, zorgen van bij de start voor een verschroeiend tempo waarmee de toon gezet werd voor de ganse wedstrijd.  Een vlakke en vrijwel bochtenloze omloop zorgdde ervoor dat het tempo nooit stoktte en het was dan ook lang wachtten op een ontsnapping. Glenn kon zich ondertussen goed vooraan houden maar wanneer even later 7 renners het hazepad kiezen laat hij zich even verschalken. Vermits er met Sven een ploegmaat mee is houd Glenn zich wel vooraan en probeert zo de achtervolging te deon stokken. Wanneer de bel gaat en de vluchters nog steeds 20s vorsprong hebben maakt iedereen zich dan ook op voor een spurt tusssen deze 7. Groot is de verbazing even later wanneer toch nog een volledig peleton zich aanmeld voor de spurt. Spijtig genoeg word Glenn in deze spurt alweer gehinderd door enkele renners die duidelijk nog wat stuurlessen bij de aspiranten kunnen gebruiken en word hierdoor "slechts" 30ste.

    Al bij al zullen de kenners wel gezien hebben dat Glenn ook in deze laatste maand nog steeds bij de beteren van het peleton hoort. En ook al vallen de resultaten af en toe tegen, Glenn rijd tenminste steeds in de voorste regionen en kleurt mee het koersverloop. En dit nog steeds als 1ste jaars, benieuwd wat deze mentaliteit zal geven in 2013 wanneer hij nog wat sterker en sneller zal worden.



    26-09-2012 om 20:40 geschreven door Davy_M  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    22-09-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BvB Dottenijs
    Na zijn knappe 7de plaats te Wichelen kreeg Glenn te horen van de ploegleiding dat ze hem graag eens aan het werk zouden zien in een BvB wedstrijd. Zodoende zakten we op 15/9 af naar het verre Dottenijs te Henegouwen.

    Het parcours van deze wedstrijd bleek bij nader inzien niet echt Glenn zijn ding. Om te starttten kregen de 155 nieuwelingen een kassestrook van 700m waarbij Glenn al alles uit de kast moest halen om als lichtgewicht heelhuis te overleven. Hierna ging het 25Km verder op meestal slechte smalle wegen met af en toe een steil knikje. Glenn die zich nog steeds goed voelt plaats zich temidden van de grote bende en de kilometers vliegen voorbij. Op de wedstrijdradio volgen we dan ook gespannen de gebeurtenissen in de wedstrijd tot we na 30Km opgeschrik worden door de melding "chutte" Glenn ligt er niet bij maar net als een week eerder moet hij weer voet aan grond zetten. Weg peleton van 70 renners en Glenn gaat vol aan de bak in de achtervolging. Op de wedstrijdradio horen we dan steeds de achterstand varieren van 20s tot 30s en terug. Glenn die deze omstandigheden nog niet gewoon is rijd zichzelf te pletter en neemt draait vol mee rond tot plots het licht uitgaat. Hij kan niet anders dan lossen uit deze grote groep en ontmoedigd geeft hij dan ook op.

    Al bij al is dit misschien niet de leukste ervaring van het seizoen maar misschien wel de leerrijkste.

    22-09-2012 om 20:08 geschreven door Davy_M  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bellem
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Omdat het seizoen nu toch toe is aan de laatste maand en het prachtig weer was op 9/9 kreeg Glenn de kans om zich na zijn schitterdende prestatie van de dag ervoor terug in de kijker te fietsen.

    Aangekomen in Bellem was het snel duidelijk dat dit de 2de dag op rij zou worden dat wegrijden quasi onmogelijk zou zijn. Lange rechtte wegen met hierin slechts 2 treinbruggen als hindernis. Als er dan toch 1 minpunt was dan was het wel de aankomst. Deze lag 300m na een bocht en met 58 nieuwelingen kan dit wel eens voor problemen zorgen.

    Iets later dan verwacht startten de renners aan hun wedstrijd. Met iedere ronde een serieuze premie kan men meestal het wedstrijdverloop wel voorspellen. Weinig vrijheid voor vluchtpogingen dus en ieder ronde zenuwachtig gedoe naar de meet toe. Glenn die duidelijk nog niet helemaal gerecupereerd is van de inspanningen van de dag ervoor blijft bijna de ganse wedstrijd buiten beeld. Enkel wanneer ploegmaat Juul probeert te ontsnappen zien we Glenn vooraan verschijnen om zo het peleton een beetje te ontregelen. Vergeefse moeite want bij het ingaan van de laatste ronde is het peleton terug gegroeppeerd. Bang afwachtten is het dan voor de aangekondigde massaspurt en wat iedereen vreesde gebeurt ook. Een valpartij veroorzaakt door een kamikazerenner ontsiert de spurt en ook Glenn moet hierdoor vol in de remmen.

    Glenn eindigd uiteindelijk op een  39ste plaats maar ondanks de mindere benen zat hier veel meer in. Immers juist voor de valpartij zat hij op 300m voor de meet nog rond positie 10.

    22-09-2012 om 19:57 geschreven door Davy_M  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    16-09-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Schriek
    Een weekje te laat met het verslag van Schriek, maar ja af en toe moet er nog gewerkt worden ook natuurlijk.

    Normaal gezien was het in het weekend van 8/9 september de bedoeling om net zoals steeds enkel op zondag te rijden. Doch het mooie zomerweer en Glenn zijn schitterende  prestatie te wichelen zorgden er voor dat we Glenn nog wel een extra kans wouden gunnen om zich in de kijker te rijden.

    Te Schriek kregen de renners een prachtig parcour onder de wielen waarop men op voorhand kon weten dat de snelheid zeer hoog zou liggen. Practige brede lanen en bochtig waar men amper aan de remmen moet komen. Komt hierbij dat 114 renner aan de inschrijftafel passeren en je weet wel dat het vooruit zal gaan.

    Glenn zit van bij de start mooi vooraan in deze groete groep en dat het snel gaat in Vlaanderen dat weten ze nu in Wallonie ook. Al snel worden de eerste renners slachtoffer van deze Formule 1 start en het zijn vooral onze zuiderburen die eraan moeten geloven. Glenn daarentegen vind dat het nog niet snel genoeg gaat en samen met Ferre Peeters probeert hij het peleton op achterstand te rijden Knap dat hij het probeert maar onbegonnen werk tegen een groep die rondrijd tegen een snelheid van 45Km/h. Op 2 ronden voor het einde is er dan eindelijk een vlucht die naam waardig en Glenn zit juist dan net iets te ver. 15 renners muizen er vanonder en krijgen zo'n 15s bij elkaar. In de laatste ronde zet het peleton nog alles op alles maar ze komen niet verder meer dan aan het achterwiel van de vluchters die sprinten voor de zege. Glenn rijd ondertussen zijn knapste spurt sinds langs en eindigt op de 18de plaats.

    Nogmaals een bevestiging van Glenn zijn huidige vorm en zo zie je maar dat Glenn wel kan spurtten. Enkel nog een beetje meer vertrouwen en kracht en de toptien noteringen zullen dan wel volgen.



    16-09-2012 om 20:54 geschreven door Davy_M  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-09-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wichelen
    Na een weekje rust in de Spaanse zon was het voor Glenn koffiedik kijken hoe het gesteld zou zijn met de conditie. Om deze eens te testen zaktten we samen met nog enkele WT waasland collega's Scott, Jonas, Kevin en Bradley af naar het niet zo verre wichelen.

    Samen met de 5 WT waasland renners haalden nog 45 renners een rugnummer op zodat 50 renners om 15u15 konden startten aan hun wedstrijd. Met iedere ronde een premie van 15€ was het te verwachten dat de snelheid hoog zou liggen. Glenn die al enkele koersen vruchteloos op zoek is naar premiegewin waagd nogmaals zijn kans bij de eerste doortocht maar eindigd alweer 2de Dat de snelheid hoog ligt word dan reeds duidelijk want reeds 10 renners dienen de rol te lossen en jammer genoeg ook hierbij 1 WT waasland renner Bradley die mechanische pech heeft. Na 3 rondden en een niet oplettende seingever volgd er een chaotische doortocht. Wagens staan in de aankomstrook op de baan en de renners moeten dus uiterst rechts houden. Gelukkig is het peleton in deze rondde in verscheiden stukken gesplitst en Glenn zit in de kopgroep van 9. De volgende ronde zien we Glenn zoals we hem nog kennen van bij de aspiranten. Vol aan de bak en niet teveel nadenken en al vlug heeft de kopgroep dan ook 1 minuut voorsprong, met dank aan ploegmaats Scott en Jonas die voorbeeldig afstoppen. Bij ingaan van de laatste rondde is het dan toch eindelijk zover, Glenn neemt de allereerste premie in zijn nog jonge carriere en de voldeoning spat eraf. Nog een volle rondde voor de boeg en Glenn probeert nu een beetje te rustten en zo wat krachtten te sparen voor de eindspurt. Hierin is Glenn echter moegestreden en kansloos en eindigt zo knap 7de.

    Na thuiskomst werd de uitslag nog even verder bekeken. Glenn bleek uiteindelijk de enige eerstejaars nieuweling te zijn in de kopgroep die de wedstrijd uiteindelijk in een rotvaart van 42Km/h Avg afhaspelde. Knap gereden dus van Glenn en hopelijk is dit de voorbode van spetterdende septembermaand met wie weet binnenkort nog enkele topnoteringen



    03-09-2012 om 16:17 geschreven door Davy_M  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    20-08-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.3 daagse van West-Vlaanderen
    Na het Bk kreeg Glenn de vraag van de ploeg om deel te nemen aan de 3 daagse van West-Vlaanderen. Deze 3 daagse riiten koers voor nieuwelingen heeft jaarlijks een internationaal deelnemersveld en het was dan ook bang afwachtten of Glenn deze opdaracht deftig zou kunnen volbrengen.

    Donderdagavond vertrok gans de ploeg reeds naar hun verblijfplaats in Waregem (net echt een dag eerder in het rennershotel ) om zo nog een laatste keer samen te trainen op het in groep rijden met het oog op de ploegentijdrit.

    Vrijdagmiddag omstreeks 13u32 was het dan zover. De 3 daagse werd op gang geschoten met een ploegentijdrit van 5,8Km op een golvend terrein. Veel valt hierover niet te berichtten natuurlijk. Zoals ieder ielrenner wel weet is dit immers vanaf de 1ste tot de laatste minuut volle bak gaan en hopen dat je niet te vroeg moet afhaken. Glenn en zijn ploeg komen binnen met een tijd van 8'04"  (43,1 Km/h Avg) ofte 49s trager dan de latere winnaars CT DJ Matic.

    In de late namiddag stond er die dag nog een rit in lijn gepland. Na een aanloop van zo'n 15 Km moesten de nieuwelingen nog 6 lokale ronden afleggen. Door de warmte ( + 30°C ) was het nog maar de vraag hoe Glenn het er vanaf zou brengen. Ongevreesde zorgen zou achteraf blijken want Glenn reed vlot mee in dit peleton dat duidleijk een pak sneller reed dan op eender welke regionale koers. Vooral de Nederlanders en West-Vlamingen namen het heft in handen en al vlug moeten de 1ste renners lossen. op 3 ronde van het einde komt er dan toch afscheiding en ee groep van 20 rijd weg onder aanvoer van latere ritwinnaar en ronde winnaar Senne Leysen. Gleen houd zich ondertussen kalm zoals opgedragen door volgers en begeleiders en kan ondanks een val in de laatste ronde toch nog vlot uitrijden op plaats 48.

    Op zaterdag trok de karavaan naar de Franse grens. In Rekkem werd de 2de rit vereden en alweer de warmte (35°C) zorgdde er voor dat dit een zware opdracht ging worden. Nog ongeveer 130 renners nemen de start en die is verschroeiend. Wie gedacht had dat de gastten rustig aan gingen doen door de warmtte zit er gans naast. Rondde na rondde zijn we getuige van een huis spektakelstuk waarin het nooit stilvalt en na een 1 uur komt dan ook het bericht over de wedstrijdradio dat dan reeds 42,5 Km is afgelegd dit in combinatie met de warmtte zorgt ervoor dat we bijna niet genoeg drinkbussen kunnen aangeven. Gelukkig is Glenn hier meester in en regelmatig neemt hij bussen aan voor zijn ploegmaten. Knap stukje van teamwork en dit voor een van de bejamins van de ploeg. Op 2 ronde voor het einde geraakt er dan toch nog een groepje weg en hierbij een ploegmaat van Glenn, Juul Baelen, die uiteindelijk 13de zou worden. Glenn zelf handhaaft zich goed in de buik vn het peleton en eindigt zo op een 55ste plaats.

    Op zondag werd dan de finale gereden in Deerlijk Sint-Lodewijk. Wie deze blog volt weet dat dezeplaats niet al te fijne herinneringen bij Glenn oproept omdat hij eerder dit jaar ten val kwam op deze wegen. Glenn die duidelijk wat meer vermoeid is houdt zich deze rit gans de tijd op in de achterste regionen van het peleton zonder dat hij daarmee ooit in de problemen komt. Het tempo ligt deze dag ook duidelijk lager, de warmte eist zijn tol, en terug naar voor rijden blijkt zeer moeilijk. Bij ingaan van de laatste ronde maakt Glenn dan toch nog een inhaalbeweging met ploegmaat Scott in de buurt. Spijtig genoeg gebeuren er nu ook weer valpartijen in de aanloop van de spurt en Glenn en Scot moeten hierdoor nog vol in de remmen. Hierna zet Glenn nog de spurt in voor zijn plaats maar ook bij hem is de vermoeidheid reeds groot. Met een 69ste plaats in de afsluitende rit beeindigt Glenn zo zijn eerste 3daagse meer dan bevredigend.






    20-08-2012 om 11:39 geschreven door Davy_M  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    12-08-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Top competitie Polleur
    2 maanden keek Glenn al uit naar deze wedstrijd en met plezier reed hij dan ook zaterdag naar Polleur waar hij zich eindelijk eens kom meten net zoals Gilbert en co op de  ardennen hellingen.

    Om 11uur startte de inschrijvingen en al direkt een valse noot. Onze Waalse vrienden waren vergeten dat men om te koersen rugnummers nodig heeft en dus werd het wachtten op degene die ze bijhad. Na een halfuurtje was dit euvel van de baan en kon Glenn zich beginnen voorbereiden op de wedstrijd. Om 14u10 werd er dan gestart en op de eerste helling, de cote de Becco, van 3Km lang kan Glenn zich moeiteloos handhaven in de groep. Boven werd er gespurt voor de punten en de 4 renners die zich hierdoor loswerkten van de groep zou men nooit meer terug zien. Na de lange afdaling naar Remouchants kon het lange tussenstuk richtin Stoumont beginnen. Glenn handhaaft zich nog steeds in de groep en doet wat hemis opgedragen namelijk eten en drinken op dit stuk. Op het einde van dit stuk begint dan alweer het klimmen en Glenn laat zich verleiden om nog even verder te rijden op zijne "52" grote fout natuurlijk want wanner men even verder linksaf draait naar de eerste steile stroken van de Vecquee en Glenn terugschakeld naar de 39 staat hij te voet. Ketting naast gevallen en afstappen om deze weer op te leggen. Even oponthoud maar Glenn knokt zich terug richting het peleton. Even verder wanneer Glenn aan de rechterzijde aan het inhalen is slaat het noodlot terug toe. Een geparkeerde wagen op links zorgt ervoor dat iedereen uitwijkt naar rechts en Glenn geraakt betrokken in een valpartij. Gelukkig zonder erg maar spijtig genoeg verliest hij hierdoor teveel tijd en alhoewel hij nog terugkeert tot in het zog van de wagens zal hij nooit terugkeren naar het peleton.

    Wat dan volgt tart elke verbeelding. Glenn en nog enkele collega renners worden voorbijgereden door de groene vlag en mogen zelf hun weg zoeken naar Polleur. Nog erger ord het wanneer even later Glenns ploegmaat Scott zijn ketting breekt en dus te voet staat. Deze mag gaan liftten om zo terug te geraken. Als dit de TOP competitie is die onze renners naar een hoger niveau moeten brengen, ikzelf heb al cyclo tochtten gereden die beter georganiseerd waren? Een geluk dat iedereen veilig thuisgeraakt is, al moest de politie nog wel op zoek naar 2 verloren gereden renner.



    12-08-2012 om 21:20 geschreven door Davy_M  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bierbeek
    Een week na het BK en een week voor de Topcompetitie wedstrijd in Polleur reed Gleen nog eens een regionale wedstrijd. Omdat het volgende week nodig zou zijn om goed uit de voeten te geraken bergop werd er gekozen voor Bierbeek. Een wedstrijd waar men de ganse tijd op en af ging op een zwaar parcour en waar toch wel vele toppers op afkwamen.

    Om 15u trok een compact peleton van 68 renners zich op gang om deze wedstrijd aan te vatten. Door de zwaartte van het parcour werd de 1ste ronde een verkenningsronde en Glenn kon zich zo goed positioneren in de groep. Bij de 2de doortocht was er bergop al wat meer animo en kon men reeds de eerste afvallers noteren. Van dan af viel het tempo niet meer stil en leggen de renners er een verschroeiend tempo op na. Glenn die nog steeds meerijd in het peleton kent enkele moeilijke momenten maar blijft nog steeds aan boord al rijd hij dikwijls op de laatste rijen wat toch wel heel wat krachtten kost. Iets over halfweg lijkt er dan toch een definitieve ontsnapping te komen maar het peleton laat niet begaan. De vluchters, met daarbij ploegmaat Scott, krijgen met moeitie 30s en in de laatste ronde rijdt een op hol geslagen peleton deze nog dicht. Jammer genoeg kost dit ook Glenn zijn plaats in het peleton en kan hij zich niet verder moeien met de spurt voor de overwinning.

    Glenn lomt als 41ste over de en blijft zo slechts 2 renners voor. Toch zal iedereen die hier aanwezig was wel weten dat dit een zeer zware wedstrijd was en dat hij fier mag terugkijken op deze wedstrijd. Volgende week volgen dan de ardennenhellingen.




    12-08-2012 om 21:03 geschreven door Davy_M  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    01-08-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BK Tervuren

    Dit weekend reed Glenn mee in het BK voor nieuwelingen te Tervuren. Wegens het grote succes van het jeugdwielrennen heeft men enkele jaren geleden reeds besloten om voor zowel de 1ste jaars als de 2de jaars een appart BK te rijden. Een uitstekende gelegenheid dus om eens te kijken waar je staat ten opzichte van je leeftijdsgenoten.

    Over het parcour zelf was in de week voor het BK veel te doen. Volgens de ene was het zeer zwaar terwijl dan weer een andere het "golvend" vind. Vroeg vertrekken dus op zondag en zelf even verkennen en dan vaststellen dat het zwaar is maar niet "te" zwaar zoals op het VK te Maarkedal.

    Omstreeks 14u30 schoven alle 120 geselekteerde 1ste jaars nieuwelingen aan voor de vezetcontrole en algauw werd de start gegeven. Het is dan steeds bang afwachtten als volger want zo'n eerste rondde is steeds een nerveus gedoe en het onvermijdelijke gebeurt dan ook. Een dubbele valpartij, de 2de door een onvoorzichtige toeschouwer , en Glenn ligt erbij. Gelukkig niet te erg en Glenn kan vrij vlug terug aansluiten in het peleton. Na deze chaotische 1ste ronde is het peleton al ferm uitgedund en word het terug gemakkelijker koersen. Glenn probeert zoals afgesproken zoveel mogelijk krachtten te sparen en houd zich gedeisd in het peleton. Tegen het einde van de race zien we Glenn opschuiven naar de kop van de groep en vol verwachtting kijken we dan ook uit naar de laatste ronde en finisch. Spijtig genoeg horen we even later de speaker weer een valpartij meldden en hoewel Glenn deze maal niet zelf betrokken is moet hij wel weer even voet aan de grond zetten.

    Glenn komt uiteindelijk achteraan het peleton aan op een 63ste plaats. Toch knap van Glenn dat hij deze wedstrijd met de vingers in de neus uitrijd en zo bewees dat het VK niet meer was dan een off day in een voor de rest schitterende campagne.

    Na de wedstrijd kreeg Glenn nog goed nieuws vanuit de ploegleiding die liet weten dat hij geselekteerd word voor de 3daagse van West-Vlaanderen op 17-18-19 augustus. Hij kijkt er al naar uit om 3 dagen zich te meten met de top van Belgie/Nederland/ GB / USA .







    01-08-2012 om 10:59 geschreven door Davy_M  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    30-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Westerlo Voortkapel
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Als ultieme voorbereiding op het BK reed Glenn afgelopen woensdag nog een wedstrijd in Westerlo. Terwijl het KMI waarschuwt om bij de hitte en slechtte luchtkwaliteit van de afgelopen dagen geen zware inspanningen te doen halen 81 renners hun rugnummer af om te koersen op een bochtig en snel parcour.

    Om stipt 16 uur word er gestart en de eerste paar rondjes doen de gasten het nog gezapig aan. Wanneer de snelheid vanaf ronde 4 opgetrokken word is al snel duidelijk dat dit parcour en het warme weer vele slachtoffers zal maken. Glenn die vandaag als doel heeft om de wedstrijd enkel te volgen bij wijze van training houd zich mooi in het peleton maar loopt dan ook al aardig rood aan: cry: In ronde 8 geeft hij dan ook een eerst maal aan last te hebben van de warmte Ondertussen is de wedstrijd echt een afvallingsrace geworden en dit tegen een zeer hoge snelheid. Vluchters krijgen slechts enkele seconden en wanneer er dan al eens een groep met 4 sterke renners halfweg wegrijden denkt iedereen aan de kant dat het wel zal stilvallen. De nieuwelingen beslissen er anders over en terug word het tempo verhoogd en rijd men terug naar de vluchters. Als gevolg hiervan is het deelnemersveld reeds meer dan gehalveerd en Glenn krijgt het nu wel heel zwaar. Wanneer in de laatste 2 ronden dan BK Enzo wouters zijn duivels ontbind breekt het peleton in 3 stukken en Glenn die iets te ver achterin rijd zit in het 3de deel. In de spurt zet Glenn zich vrij snel recht en eindigt zo 27ste van de ongeveer 30 renners die uitreden.

    Na de wedstrijd bleek Glenn bevangen door de hitte en gaf hij aan dat dit weer echt zijn weer niet is. Toch een knap staaltje van doorzetting getoond en nu maar hopen op een goed K

    30-07-2012 om 11:53 geschreven door Davy_M  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    25-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Opwijk
    Afgelopen woensdag was Glenn aktief te Opwijk. Op voorhand waren we reeds verwittigd dat dit wel eens een straf koerske zou kunnen worden door een venijnige helling in het parcou maar hier houdt Glenn nu eenmaal van en dus geen probleem.

    Aangekomen te Opwijk was het wel even raar opkijken wanneer bleek dat tussen de 84 deelnemers ook de selektie voor het europees juniorenkampioenschap dames aanwezig waren. Toch wel raar om als gastten van 15-16 te moeten koersen tegen dames van 17-18 en op voorhand dus gespreksonderwerp nummer 1 bij de jongens

    Van bij de start vlogen de renners er weer in zoals zo vaak bij de nieuwelingen en net als zo vaak vielen hierdoor ook reeds de eerste slachtoffers. Niet zo met Glenn natuurlijk die als nog altijd 1ste jaars nieuweling vlot meedraait in de kop van het peleton. Na 4 ronden zien we hem zelf voorbij komen in een groepje dat lijkt weg te geraken maar ook zoals zo vaak keert het peleton snel weer terug. Op 2 ronden voor het einde verkiest Glenn dan even de luwte van het peleton, hij reed toen al de ganse wedstrijd in de kop van de groep, en net dan gebeurd het natuurlijk. 7 renners kiezen het hazepad en Glenn zit te ver om mee te schuiven. Dan maar proberen om alleen de kloof te dichten maar als 1ste jaar tegen 7 sterke 2de jaars is dit zeer moeilijk. Glenn laat zich dan terug inlopen door het al ferm uitgedunde peleton in de laatste ronde. Op het moment dat het peleton voorbij Glenn rijd is er een massale valpartij en Glenn kan dit nog juist ontwijken maar moet terug een inspanning leveren om naar het peleton te rijden. Spurtten zit er dus niet meer in en een 33ste plaats word zijn deel.

    Voor mij zelf en nogal wat volgers was dit een zeer sterke prestatie van Glenn ook al zegt zijn uitslag dit niet. Nu een weekendje rustten en trainen om zo Top te zijn op het BK waar Glenn toch maar weer voor geselekteerd werd door de provenciale coach.



    25-07-2012 om 22:23 geschreven door Davy_M  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    17-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ploegentijdrit Borlo
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Daags na zijn eerste IC werktte Glenn samen met zijn ploeggenoten Sven, Scott, Jonas en Gianni de ploegentijdrit van de Beker van Belgie af te Borlo. Wegens de verschillende verlofplannen was er geen tijd geweest om dit deftig voor te bereiden en het was dan ook meer meedoen voor de ervaring hiervan dan voor de uitslag. Enkele uurtjes voor de start werd dan ook met de grootste verwondering gekeken naar de meer begoede wielerploegen die hier met Top materiaal en ganse wagen en camperparken aanwezig waren.

    Met 5 op het startpodium dus en de 3de tijd zou tellen. Zo lang mogelijk samen ronddraaien was dan ook de boodschap en dit luktte wonderwel. Op enkele Km's voor het einde werd het tempo dan nog een beetje opgedreven en Glenn die voelt dat hij bijna op is zit zich nog eenmaal op kop om een extra lange beurt te doen alvorens zich op kant te zetten in de laatste Km.

    Hierna is het lang wachtten op de uitslag waaruit blijkt dat onze 5 WT Waasland renners 24ste eindigen van de 30 met een snelheid van 41,5Km/h Avg en dit zonder enige specifieke voorbereiding. Knap gereden van deze jongens al is gebleken dat er nog heel wat werk aan de winkel is.

    17-07-2012 om 13:03 geschreven door Davy_M  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sint-Katelijne-Waver "Prins"

    Na de prchtige resultaten van afgelopen weken kreeg Glenn eindelijk ook eens de kans van zijn ploeg om te proeven van het interclub gebeuren. Zo'n wedstrijden worden verreden in ploegselekties van 5 renners per ploeg en met 30 deelnemende ploegen om je al gauw op 150 renners en een heel deel ploegautos en volgers. Het parcours op zich steldde niet al te veel voor en het zou dan ook een ware vluchtkoers worden.

    Glenn plaatste zich al vroeg in de startbox om zo niet verrast te worden door eventuele valpartijen door de regen  in de 1ste grote ronde. Om 14u30 werd dan de start gegeven en dan was het luisteren voor de volgers naar de wedstrijdradio . Geen enkele maal hoorden we Glenn vermeldden en in dit geval wil dit dus zeggen "geen nieuws goed nieuws" . Na een kleine 40' meldde het peleton zich voor de eerste doortocht. Op dit moment haaldde ze een gemiddelde van 41Km/h en van weggeraken was dus ook geen sprake. Nog 5 plaatselijke ronden volgden en Glenn kon zich goed in de groep houden. Op 2 ronden van het einde doet Glenn er nog een schepje bovenop door zowaar mee in de kop van het peleton te verschijnen. Straf stukje fietsen om zo op te rukken naar de voorstte gelederen. Spijtig genoeg valt het op geen moment stil en weigert het peleton te scheuren en zo stevenen ze dus op de aangekondige massaspurt af. Nog 1 renner weet deze te ontvluchtten waardoor de rest vor plaats 2 spurt. Glenn weet dat dit niets voor hem is en laat zich dan ook wijselijk uitzakken om met een goed gevoel te eindigen in zijn eerste IC.

    Moe maar tevreden keren we dan ook terug naar huis na een dag waarin Glenn getoond heeft dat hij ook dit werk aankan.

    Een videoverslag van de prins der nieuwelingen vind je hier
    http://www.rtv.be/artikels/sport/sport-op-zondag/2012071412055739_robin-jacobs-wint-prins-der-nieuwelingen





    17-07-2012 om 12:49 geschreven door Davy_M  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    14-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kortte verslagen van Moorslede/Watervliet/Ootkerke-Damme

    Op het vakantie adres aan zee geen internetverbinding dus in uitgesteld relais hier enkele kleine verslagen van de laatste 2 weekends.

    Op 30/6 ging Glenn koersen in de Westhoek. Met 54 renners zetten ze aan in Moorslede - Slypskapelle en wie dacht dat het hier vlak was kwam bedrogen uit. Korte rondjes van 4Km met daarin iedere ronde een ferme streep bergop en een toch wel sterk deelnemersveld. Zoals gewoonlijk werd er snel gestart en het was dan ook weer een waar slagveld achteraan. Glenn houd zich goed vooraan maar wanneer een groep van een man of 6 ontsnapt moet hij passen. De 6 blijven voorop en de voorlaatste ronde ontsnappen nogmaals 2 renners. Een spurt voor de 9de plaats dus en hier word Glenn 2de. Een knappe 10de plaats dus en met gerust gemoed de zomermaanden in.

    3 dagen later ging Glenn rijden in Watervliet. Slechts 29 renners hier en Glenn wil zich laten zien. In de 1ste ronde probeert hij zich te mengen in het premiegewin maar moet juist de duimen leggen. Glenn rijd steeds attent voorin maar verspeelt hier iets teveel zijn krachtten ( twas precies de Glenn van bij de aspiranten) Wanneer op het einde van de wedstrijd 2 renners het hazepad kiezen kan hij dan ook niet meer reageren en gaan ze de laatste ronde in met 25s achterstand. Iedereen kijkt dan al uit naar de spurt tussen de 2 maar de verbazing is groot wanneer de enige Z-afrikaan alleen over de meet bolt. Deze was kennelijk nog ontsnapt de laatste ronde en iedereen voorbij gereden naar de winst. Straf nummer van die kerel. Glenn beint dan de spurt voor de 4de plaats maar zet van veel te ver aan en word 14de.

    Op zondag 8/7 rijd Glenn een voorlopig laatste maal in West-Vlaanderen. Deze keer is het te doen in het pittoreske Oostkerke-Damme. Veel wind en slechtte weersvoorspellingen zorgen er voor dat er slechts 33 renners opdagen. De race zelf word lamgelegd door de TE sterke wind waardoor het pak samenblijft en net zoals zo dikwijls afstormt op een massaspurt. Hierin heeft Glenn een beetje moeite om zich te positioneren maar word alsnog 11de.

    14-07-2012 om 20:18 geschreven door Davy_M  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-06-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Londerzeel

    Afgelopen weekend reed Glenn te Londerzeel. Spijtig genoeg waren de weergoden de renners niet echt gusntig gezind en het werd dan ook een echte regenrace.

    57 renner verkozen het toch om de weergoden te tartten en startten om 15 uur om 9 rondjes af te leggen op een bochtig en nat parcour. Reeds bij ronde 1 konden we met onze eigen ogen zien wat dit kan geven bij deze nog niet zo ervaren renners. 6 renners reden een stukje voorop tot 1 van de 6 een slipper maakt en 2 andere renners meesleept. Nog 3 vluchters dus en zo vind het peleton het wel OK. In de 3de ronde zet dan Vlaams kampioen Bolle de achtervolging in en dit is natuurlijk het sein om het tempo de hoogte in te jagen. Glenn zit bij deze doortocht nog steeds perfekt en de verbazing is dan ook groot wanneer bij een volgende doortocht blijkt dat Glenn pas in een 3de groep zit. Totale verbrokkeling zou later blijken door 2 valpartijen waardoor Glenn moet achtervolgen. Spijtig genoeg denken de andere renners hier anders over en is uitrijden voldoende voor deze renners Glenn probeerd dan nog enkele malen alleen de kloof te dichtte maar hiervoor is de groep van 15 vooraan kwalitatief te sterk. Spurtten dan maar voor plaats 16 en hierin word Glenn 3de na het vele werk.

    18de plaats dus en iedereen tevreden dat Glenn heelhuids aankomt. Hopelijk trekt Glenn deze prestatie door en volgt er de volgende weken een nu al verdiende top 10 plaats en clubselektie voor een of andere interclub.







    27-06-2012 om 20:11 geschreven door Davy_M  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    18-06-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sint - Katelijne - Waver
    Na een kortte rustperiode waarin Glenn eerst een 10 tal dagen volledige rust nam was het nu zaterdag terug tijd om eens te zien waar hij stond. De conditietest van woensdag lieten het bestte vermoeden maar een wedstrijd is natuurlijk nog steeds iets anders. Om terug op toeren te komen werd er een vlakke koers uitgekozen en dit in het Antwerpse waar de snelheid meestal toch net iets hoger ligt.

    54 renners haalden hun rugnummer op en toch wel enkele kleppers aan de start van deze race. Na 1 ronde was de verbazing groot bij de toeschouwers want reeds 24 renners hadden de rol moeten lossen. Verder koersen dus met de 30 overgebleven renners en deze zaten ondertussen ook niet stil. Na enkele ronde ontsnapte er eerst 5 en daarna nogmaals 5 renners. 10 renners voorop dus en Glenn bleef zoals op voorhand afgesproken rustig meedrijven in het peleton. In het 2de deel van de wedstrijd schoof Glenn op richting kop van het peleton en zagen we hem doen waarvoor hij bij de aspis gekend was. Op kop van het peleton rijden en niet meer omzien. Bij het ingaan van de laaste ronde probeerde nog 2 renners het hazepad te kiezen en Glenn liet even begaan tot ze een 100m voor hadden. Hierna maakte Glenn de sprong en hup eindelijk mocht ook hij op stap. (bedankt voor de tip trouwens Albert Buyl) . Hierna was het voor Glenn nog een erezaak om eerst aan te komen van dit groepje. Vanop de kop zet Glenn de spurt in en wint deze met ruime voorsprong. Een knappe 11de plaats en een pak vertrouwen  is binnen.

    Met deze knalprestatie doet Glenn iedereen alweer dromen van een pracht zomerseizoen zoals vorig jaar. Heel de week word het dan ook uitkijken naar zijn volgende wedstrijd nu zondag in Londerzeel.





    18-06-2012 om 15:35 geschreven door Davy_M  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    30-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2 daagse Oosterzele
    In het pinksterweekend stond er voor Glenn de 2 daagse te Oosterzele op het programma. In feite zijn dit 2 regionale wedstrijden op hetzelfde parcour waar men de uitslagen van zaterdag en maandag samenteld. Kennelijk lokte dit toch heel wat deelnemers want op zaterdag kwamen er 126 deelnemers aan de start.

    De wedstrijd op zaterdag werd gereden onder een zomers zonnetje maar de wind was meer dan aanwezig. De wind, de warmte en het toch wel zware parcours zorgde ervoor dat de wedstrijd vrij lang gesloten bleef. Glenn was steeds vooraan in de groep te zien of reed met zijn neus in de wind. Het was duidelijk dat Glenn zich op dit parcour, waar hij in 2009 het PK voor aspiranten reed, wel thuisvoelde. Spijtig genoeg ontbreekt hem nog teveel de durf om met zulkse benen ten aanval te trekken. Wanneer op het einde van de wedstrijd in schuifjes 5 renners gaan lopen dan is de verwondering ook groot dat Glenn blijft ziiten. Glenn speculeert op de sprint en net dan slaagt natuurlijk alles tegen. Midden in de spurt moet hij vol in de remmen en weg goede klassering.

    Met een 59ste plaats keren we terug naar Beveren in de wetenschap dat Glenn een van zijn beste dagen had van 2012.

    Op pinkstermaandag volgde dan deel 2 van de 2 daagse en hoewel het parcour hetzelfde bleef lag de meet nu wel een pak verderop aan het einde van de keiberg. Ook het wedstrijdbeeld was compleet anders. Van in de beginfas gaat een groepje van 4 op stap met hierbij de BK Enzo Wouters en Arno van der Beken. Alle hens aan dek natuurlijk en ronde na ronde word het peleton op het lint getrokken. Al snel is dan ook de groep van 96 renners ferm uitgedund. Iets over halfweg ronden de vluchters de kaap van de minuut en valt het even stil in het peleton. Tijd voor Glenn om ook enkele malen te proberen demareren maar er word geen vrijheid meer gegeven. Een spurt bergop dus voor de 5de plaats en hierin voelt Glenn dat het beste eraf is. Moegestreden bolt hij als 45ste over de meet.

    Nu gaat Glenn genieten van een welverdiende break. Na 18 wedstrijden waarin Glenn als 1ste jaar steeds goed meedraaide in het peleton heeft hij dit wel verdiend. Even geen wedstrijden terug maar een 10 dagen rust en dan een 10 dagen hard werken om de zomer met volle moed aan te vatten.



    30-05-2012 om 20:58 geschreven door Davy_M  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Mijn wedstrijdkalender


    Archief per week
  • 24/03-30/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 08/10-14/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 29/11-05/12 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 05/10-11/10 2009

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs