Inhoud blog
  • Uitslagen 2016
  • North C Trail Koksijde
  • Wevelgem Run&Bike 10,8km
  • Boezinge 12km
  • Uitslagen/wedstrijd kalender 2015
  • Crossduatlon Geluwe
  • Kust trail run
  • den Halven van Damme
  • Sprintduatlon Waardamme
  • Kermisloop Wijnenedale 11,8km
  • Duatlon Kortrijk
  • NVV 10km
  • Mermorial Tom Compernole Defensie
  • BK powerman Hosingen(LUX)
  • Cross duatlon Mesen 6km-24km-3km
  • Kortemark loopt 10 km
  • Veldloop Ieper Defensie
  • Corride Lombardsijde
  • Uitslagen/wedstrijd kalender 2014
  • Halve marathon
  • BK 1/2 marathon Defensie Flawinne
  • Duatlon Memorial "Benny Vansteelant" Torhout
  • BK wielrennen Defensie Peer 19 sept 2014
  • Sprintduatlon Waardamme 09/09/2014
  • Runway run 10km Koksijde 27/08/14
  • BK Powerman Geel 03/08/2014
  • BK 1/4 duatlon Kortrijk
  • BK ploegenduatlon Gullegem
  • Duatlon Elsegem 3/35/3
  • BK sprintduatlon Doornik
  • Presto-loop Ichtegem 10,5km 21/04/14
  • EK Powerman Horst 15/60/7,5
  • 1/4 Duatlon Geluwe
  • Kortemark 20km
  • Run&bike wevelgem
  • Sportman van Koekelare 2014
  • Militaire veldcross Ieper
  • Wedstrijd kalender 2013 en uitslagen!
  • BK veldlopen schaffen Defensie
  • BK Run & Bike Sterrebeek 03/11/13
    Mijn filmpjes
  • Capino 1/4 Duatlon 2010
  • Kasseiloop Eernegem 2010
  • BK ploegenduatlon Wevelgem 04/07/2010
  • 1/4 duatlon Geluwe 2012
  • 1/8 duatlon Ruddervoorde 22/04/12
  • 1/8 duatlon Elsegem 2012
  • BK duatlon Tielt 03/06/12
  • BK Ploegen duatlon 30 09 12 Wevelgem ETZ 2
  • Offroad Duatlon wetteren 2012
  • Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
                                                                           
           PR marathon
            Torhout 2010
               2h45m45
                                                 
            PR 1/2 marathon        

              Sluis    2001
              1h15m31s

                                                  
                

                
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Mijn clubs
  • Duatlon club ETZ
  • Wielergroep "En Bloc"
  • Molenlopers Bekegem
  • Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Olivier D'haene_ Run en duatleet

    23-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kledij seizoen 2013/2014
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    23-12-2012 om 13:22 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BK veldlopen Defensie Schaffen 12/12/12
    Hallo,

    Vandaag op het BK veldlopen Defensie in Schaffen 28ste geworden op 1072
    in 31m30s op juist geen 9km aan 17km/h gemiddeld op Gps 2m13s sneller dan
    vorig jaar en beste plaats ooit in Schaffen,ouder worden heeft blijkbaar niet
    alleen nadelen zo te zien ;)

    Grtz,Olivier













    Bijlagen:
    http://chronorace.blob.core.windows.net/files/8837.pdf   
    http://connect.garmin.com/activity/251334217   

    12-12-2012 om 20:40 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    09-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Strandrace Bredene 08/12/12
    Hallo,

    Het jaar zit er bijna op en de strandraces zijn op volle toeren,heb er dan maar ééntje
    uitgekozen om mee te doen,altijd leuk en een ervaring apart,om 14h start en eerst
    toch wel met Björn Rondelez en verkenning en opwarming vooraf gedaan die OK
    was,eens gestart was het niet normaal aan meer dan 40km/h over het strand vliegen
    en dan nog langs alle kanten voorbij gevlogen worden.Het is dan ook afzien eens je
    in het zand beland,lopen,duwen en trekken om een plaatse op te schuiven,na enkele
    kilometers worden de gaten gemaakt en kan je uw eigen ding doen maar het is blijven
    in het rood gaan,uiteindelijk werd ik 65ste en mag daar mee tevreden zijn al hoopte
    ik op een top 50 plaats,het was dan ook een goeie training en heb er een goed gevoel
    aan over ;)

    Grtz,Olivier









    Bijlagen:
    http://www.startracking.be/Event/ResultsCategory/20?live=False&cat=0   

    09-12-2012 om 12:29 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    21-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Winterduatlon Geluwe 17/11/12
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hallo,

    Zaterdag 17/11/12 was het de winterduatlon in Geluwe(Ter Hand).
    Na twee weken rust in oktober was het dan terug mijn eerste wedstrijd.
    Ik had dan net de woensdag een 29er aangeschaft en donderdag even
    getraind er mee en getest voor dan direct een wedstrijd mee te doen.
    Om 14hr start om 3,5 km te lopen 22 km mtb en 3,5 km lopen.
    Het lopen ging goed er zat ook een strook onverhard tussen en ik
    liep toch goed vooraan,de wissel ging ook vlot en op de fiets wist je
    al snel dat er een strakke wind stond,ik kon dan het fietsen ook goed
    afwerken met hier en daar een schuiver de wissel in om de laatse run
    goed af te werken en zo 5de algemeen en 2de H40 na Eddy Buts de
    heel sterk fietste te eindigen.Ben daar zeer te vreden mee en kan nu
    met een goed gevoel verder trainen en uitkijken naar mijn volgende
    wedstrijden ;)

    Mvg,Olivier

    Bijlagen:
    http://uitslagen.3athlon.be/pdffiles/2012/geluweterhand2012/geluwe_terhand2012_recreatief_reeks.pdf   

    21-11-2012 om 10:37 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    13-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kermisloop Zarren 13/10/12
    Hallo,

    Vandaag deelgenomen aan de 3de kermisloop in Zarren,het was door dat Pascal zij
    van doe je zaterdag mee in Zarren ik zij nog is er daar een wedstrijd,ik zou normaal
    rest van oktober het rustig aan doen een beetje rust kan nooit kwaad.Deze morgen
    met al die regen dacht ik van,zal me maar rustig houden maar tegen de middag kon
    ik me niet meer houden en dacht zal maar mee doen in Zarren het is niet ver en het
    was dan ook maar 6km lopen,eens daar aangekomen verkende het parcour en het
    was constant draaien en keren 6 ronden van 1km,grotendeels op gras die na de
    regen toch al modder werd.Met een 40 tal aan de start zag ik Danny Museeuw en
    Federik Colpaert aan de start,anders niemand die ik echt gekende,om 16hr start,ik heb
     direct de gas open gezet om tezien wie er allemaal bij zat en liep direct aan kop met een
    voorsprong ik heb deze ronde per ronde kunnen vergroten en won zo deze wedstrijd.
    Op de 2de plaats Danny Museeuw en de 3de plaats Frederik Colpaert.

    Mvg


    Olivier

    Bijlagen:
    Kermisloop-Zarren 6km (3).jpg (52.1 KB)   

    13-10-2012 om 00:00 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Winterduatlon Weteren 12/55/8

    Hallo,

    Gisteren 07/10/12 met Pascal naar Wetteren afgezakt om mee te doen aan
    de winterduatlon 12 lopen /55 mountainbiken / 8 lopen,om 13hr00 start.
    De weergoden waren goed gezind,eens gestart liepen we met een 7tal op
    kop na nog geen km verder ging het niet snel genoeg en ik dacht oké versnellen
    en kijken wie er mee ging maar niemand had zin dus liep ik de eerste run van
    12km alleen op kop,de wissel in met 30sec voorsprong fiets op en gas geven maar
    al snel waren de betere mtb's bij mij,het was een zware omloop zekers als je pas
    van de weg komt met als gevolg dat ik twee keer tegen de grond ging en ook nog
    twee maal mis reed,na veel afzien en niet meer herkenbaar kwam ik als 10de de
    wisselzone binnen om nog 8km te lopen waar ik er nog ééntje heb kunnen pakken
    en als 9de over de streep te gaan,2de H40(achter Chris Maes die 2 jaar na elkaar
    BK winterduatlon lange afstand is in de hel van kasterlee),in een tijd van 3hr49m11s.
    Zowel het lopen als het fietsen was zogoed als volledig offroad.

    Mvg,Olivier

    Bijlagen:
    01_LD offroad duatlon Wetteren 07-10-12 (3)-800.jpg (50.5 KB)   
    1_LD offroad duatlon Wetteren 07-10-12 (1)-800.jpg (64.4 KB)   
    1_LD offroad duatlon Wetteren 07-10-12 (10)-800.jpg (50.2 KB)   
    1_LD offroad duatlon Wetteren 07-10-12 (11)-800.jpg (56.6 KB)   
    1_LD offroad duatlon Wetteren 07-10-12 (12)-800.jpg (58.2 KB)   
    1_LD offroad duatlon Wetteren 07-10-12 (4)-800.jpg (72.8 KB)   
    1_LD offroad duatlon Wetteren 07-10-12 (5)-800.jpg (86.7 KB)   
    1_LD offroad duatlon Wetteren 07-10-12 (6)-800.jpg (59.6 KB)   
    1_LD offroad duatlon Wetteren 07-10-12 (7)-800.jpg (79.7 KB)   
    1_LD offroad duatlon Wetteren 07-10-12 (9)-800.jpg (84.5 KB)   
    http://sportstiming.be/results/scratch/54   
    http://www.youtube.com/watch?v=ZRFfyby7404&feature=youtu.be   

    08-10-2012 om 00:00 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BK MTB Defensie Hechtel 03/10/12
    Hallo,

    Vandaag was het BK MTB voor militairen in Hechtel,om 04hr00 het bed uit
    en richting limburg om daar om 10hr te starten,rond 07hr30 was ik daar en
    kon zo nog eens het parcour verkennen dat wel nodig was,het was dan ook
    een zeer mooi en technisch parcour met continu interval,mijn start was niet zo
    goed,na 50m in een trechter rond de 40st pos en iets verder stil staan,zo zijn
    de eerste vogels gaan vliegen,dan maar begonnen met inhalen en na de eerste
    ronde zat ik op plaats 24,daarna opgeschoven naar plaats 16 en de laatste rondes
    naar plaats 13 die ook mijn eind resultaat is,ben er zeer tevreden mee,want
    zondag was het nog op de koersfiets en drie dagen later even aanpassen
    op de mtb dat zekers een goeie voorbereiding is voor zondag in wetteren.

    Grtz,Olivier

    Bijlagen:
    Mil kamp Mtb 03_10_12 Hechtel (1).jpg (55.5 KB)   
    Mil kamp Mtb 03_10_12 Hechtel (2).jpg (61.9 KB)   
    Mil kamp Mtb 03_10_12 Hechtel (3).jpg (67.4 KB)   
    http://chronorace.blob.core.windows.net/files/8685.pdf   

    04-10-2012 om 00:00 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BK ploegenduatlon Wevelgem 30/09/12
    Hallo,

    Zondag was het BK ploegenduatlon in Wevelgem,je mocht met zeven starten
    maar wij gingen met vijf van start en moesten dan ook allemaal aankomen.
    Het team bestond uit ikzelf ,Diederik ,Kurt ,Rinus en Johan.
    De eerste vijf km gingen vlot boven de 17km/h daarna fietsen 20km voluit en
    als afsluiter nog eens 2,5km lopen,we eindigden als 9de in 1hr00m30s en
    resultaat om tevreden mee te zijn.

    Mvg,Olivier











    Bijlagen:
    http://vtdl.triathlon.be/upload/resultaten/20120930-wevelgem.pdf   
    http://www.youtube.com/watch?v=8QOVEtJRl8s&feature=plcp   

    03-10-2012 om 20:54 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-09-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Koers Bovekerke 23/09/12
    Hallo,

    Gisteren koers in Bovekerke 73km voor wielertoeristen,je mocht niet deelnemen als
    je een vergunning had bij de nevenbond of tot vijf met een dagvergunning of bij een
    andere wielerbond.Om 15hr was de start en het weer was niet te doen regen wind
    en noem maar op,met een kleine 55 man aan de start waren we vertrokken,in het
    begin was het een beetje kijken wie en wat en half eerste ronde was er al ééntje die
    probeerde dacht van allee er naar toe met de rest in het wiel gaatje dicht en iedereen
    was al aan het loeren naar elkaar en van rijden zat er niet veel in,ronde twee terug ééntje
    die weg springt Nowé dat was de goeie met die moest ik mee hup sprong naar dat wiel
    maar dat duurde toch wel even voor ik er bij was want hij gaf gas,intussen was er nog één
    op komst Kint dus met zijn drieen waren we weg met een kleine voorsprong en nog 12
    ronden te gaan,we verstonden elkaar en begonnen rond te draaien en kregen zo iets
    van een 40sec in de voor laatste ronde kwamen ze wat dichter en in de laatste ronde
    moesten we er nog alles uitpersen,dus met ons drie naar de meet ik op kop en keek
    onder de oksel en had een klein gaatje zeg ja alles of niets want sprinten is mijn beste
    niet doortrekken boven de 50km/h maar ze zaten plots op mijn wiel Nowé komt
    er uit met Kint in zijn wiel en won de koers,ik ben tevreden 3de en 2de H40 voor mij
    een goeie training voor zondag het BK ploegenduatlon in Wevelgem.
    1ste drie algemeen 1.Nowé David 2.Kint Andy 3. D'haene Olivier

    Mvg

    Olivier

    24-09-2012 om 20:53 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-09-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BK 1/2 marathon militairen Brasschaat 20/09/12
    Hallo,

    Gisteren 20/09/12 in Brasschaat BK 1/2 marathon gelopen voor militairen.
    Het weer was voor mij oké(17°C) ongeveer,na Nieuwpoort waar ik het
    toch wel lastig had wou ik toch wel een betere tijd neer zeten,mijn PR verbreken
    zou mooi zijn,om 11hr was de start al snel zat ik vooraan in een groep van 12a13
    man na 2km ging het te snel en er waren er 5 gaan vliegen,uiteindelijk zat ik in
    het 2de groepje met 6,tot aan 7km ging het vlot maar door het bos was het constant
    draaien en keren en moest ik de rollen ook lossen,ik heb dan nog geprobeerd om het
    gat terug dicht te lopen maar dit lukte mij niet,dus de rest van de wedstrijd alleen
    verder gelopen,ik kon mijn snelheid toch goed aanhouden en kon zo in 1h15m56
    over de streep lopen,11de algemeen en 4de H40,25s boven mijn PR.
    Ik mag daar zekers mee te vreden zijn want ik loop maar tussen de 40/50km per
    week door dat ik ook mijn fietsen wat heb opgetrokken.

    Mvg,Olivier


    Hier onder een link met de uitslag en het parcour(2ronden).

    Bijlagen:
    http://chronorace.blob.core.windows.net/files/8633.pdf   
    http://connect.garmin.com/activity/225211029   

    21-09-2012 om 18:12 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-09-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1/2 marathon Nieuwpoort 09/09/12
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hallo,

    Zondag 09 september 12 afgezakt naar Nieuwpoort om er de 1/2 marathon te lopen,
    Het is als voorbereiding van het BK 1/2 marathon voor militairen in Brasschaat op
    20 sept 12 en om mezelf eens te testen,mijn PR is 1h15m32s en ik zou die ook graag
    eens verbreken maar dan moet ik wel rond de 17km/h gemiddeld lopen wat niet min is.
    10h45 start eerste km 18km/h te snel vertragen en ik lag in 7de pos tempo proberen
    te houden,al snel werd er een snelle starter gegrepen en half weg kwam ik bij Serge Deblauwe
    die iets sneller was gestart,iets verder moest hij mij laten gaan en ik zat dan nog op schema
    maar voelde mijn benen zwaar aan en kon het tempo ook niet houden ik lag in 5de pos
    en wilde dit zo houden en het is mij gelukt ook, de tijd 1h18m50 eerst niet content maar
    later bleek dat de meeste atleten 3min langer liepen dan verwacht op GPS ook 300m meer.
    Het weer zal ook een rol gespeeld hebben(29°C) ik werd dan ook 3de H35,bij de val
    wedstrijden ben je veteraan aan 35j,vroeg hé;).

    Mvg

    Olivier

    Bijlagen:
    http://vzw.macw.be/Data/Wedstrijden/20120909UitslagHalveMarathon.pdf   

    10-09-2012 om 21:37 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Estafette tijdrit ETZ Fireballs 08/09/12
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hallo,

    Zaterdag 08 september 12 zijn we met drie(ik,Pascal en Diederik) van ETZ naar Mesen afgezakt om er deeltenemen
    aan een estafette tijdrit,de vraag kwam van Pascal die daar vorig jaar ook heeft deelgenomen en toen 2de werd met
    zijn ploeg,hij wilde dit jaar 1ste worden maar dan mag je natuurlijk geen enkele opstakels voorhebben.Pascal vertrok
    als eerste en zette dan ook direct de puntjes op de I met de snelste tijd van alle deelnemers 6m09s,Diederik als 2de en
     hij deed het ook voortreffelijk met een tijd binnen de 6m57s en een 12de plaats en dit met een fiets die hij moest lenen
    van mij door omstandigheden,ik kon als laatste vertrekken en strande op 6m36s goed voor een 6de plaats,jammer dat
    ik bij het keer punt weg schoof en zo verder moest met een leeglopen en de laatste S bocht rustig moest door komen met
    alle geluk de streep nog gehaald met 0,9 bar in de tubbe,anders zat er wel iets meer ik en was Pascal zijn droom kompleet,
    1ste idividueel en 1ste in ploeg,toch werden we nog te vreden 2de;)

    Mvg

    Olivier



    Bijlagen:
    http://www.estafettetijdrit.be/?page_id=475   
    http://www.estafettetijdrit.be/?page_id=481   
    http://www.youtube.com/watch?v=nXWSaouoED0&feature=youtu.be   

    10-09-2012 om 21:36 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-08-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PK duatlon Waardamme 26/08/12
    Hallo,

    Zondag 26/08/12 was het in Waardamme het westvlaams kampioenschap duatlon.
    Het was geweten dat het terug een snelle start ging zijn met een eerste run van 4,5km,
    20km Bike en 3km run,in de eerste  run moest ik zien om bij  Jurgen Boterberge en
    Sam Lepoutre te blijven omdat dit twee goeie fietsers zijn en ook kop werk doen.
    Door er alles uit te persen was dit gelukt aan een gemiddelde snelheid van 18,4km/h.
    Het fietsen ging ook goed en al snel zaten we met zes man te samen op de hielen
    van de twee kop lopers na vijf ronden fietsen terug de wissel in en nog eens alles
    eruit te persen voor die laatste drie km,ik ben uiteindelijk 7de overall en 1st H40 in
    51m51s geworden en ben content om in mijn cat westvlaams kampioen te worden;)
    Ik mag dan zekers terug blikken op een geslaagd seizoen die ik nu nog mooi
    wil afwerken met een paar mooie wedstrijden.

    Mvg

    Olivier














    Bijlagen:
    http://www.energyteamzuidwest.be/nieuws/etz-heerst-duatlon-waardamme   

    27-08-2012 om 18:49 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Keiem 10,8km 25/08/12
    Hallo,

    Zaterdag 25/08/12 was het de laatste wedstrijd van het scott2run criterium in Keiem een
    wedstrijd van 10,8km,normaal liep ik deze wedstrijd omdat ik de dag erna met het PK
    duatlon zat in Waardamme,ik stond 4de algemeen in het klassement bij de H40 met vijf
    punten minder achter Johan Olivier,door toch deel te nemen kon ik op plaats drie komen
    door dat ik weinig punten had in Zwevezele(zelfde weekend BK duatlon Tielt) en deze
    dan weg valt,met een 10de plaats H40 had ik genoeg dat was uitgerekend aan 16km/h
    lopen een goeie snelle training en besloot dit dan maar te doen.Ik ben uiteindelijk 7de H40
    geworden en 18de overall in 38m22s(16,4km/h)en zo 3de in het algemeen klassement.
    Ik mag daar te vreden me zijn en terug blikken op een mooi seizoen.

    Mvg

    Olivier

    Bijlagen:
    http://www.scott2run-wvl.be/PDF/KEI_20120825_10800.pdf   
    http://www.scott2run-wvl.be/PDF/S2R_CLASSEMENT_2012_12.pdf   

    27-08-2012 om 17:38 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-08-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sprintduatlon Halle 17/08/12
    Hallo,

    Op vrijdag avond 17/08/12 ben ik samen met Pascal Vanaudenaerde naar Halle
    afgezakt om er deel te nemen aan een 1/8duatlon 3,6 lopen/33 fietsen/2 Lopen.
    Het was dan ook een mooie zomerse avond 30°C en meer en veel volk in Halle
    met hun jaarlijkse kermis.Bij het aankomen en verkenning op het loop parcour had ik
    het direct door dat het een lastig parcour zal zijn,op en neer op een bepaald moment
    zat er een daling in van 15%.De start werd gegeven om 19hr voor de dames en vijf
    minuten later voor de heren,snelle start 200m links af en direct een heling van 3à400m
    Het lopen verliep goed 18km/h gemiddeld,alleen ging ik de wisselzone in met een groepje
     op 10sec voor mij,snelle wissel en ik kon direct aansluiting vinden bij het groepje,het fietsen
    ging ook goed maar zoals gewoonlijk zijn de helft van de groep wielzuigers,tweede wissel
    ging ook goed en ik kwam er als 10de de zone uit en na mijn tempo te hebben gevonden kon
    ik er nog twee inhalen om zo 8ste overall en 1st H40 te worden,het liep even bijna verkeerd
    toe een seingever niet stond waar hij moest staan en ik zo bijna verkeerd liep,het volk riep
    nog van t'is langs hier of ik verloor mijn twee plaatsen die ik goed maakte terug.

    Mvg

    Olivier










    Aankomst

    De ETZ's Gert 1ste,Julien 2de,Ikke 8ste,Pascal 30ste,opgave Diederik en Johan

    Podium H40

    Bijlagen:
    http://vtdl.triathlon.be/upload/resultaten/20120817-halle.pdf   
    http://www.youtube.com/watch?v=q2t4lQRzvx8&feature=youtu.be   

    19-08-2012 om 00:00 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    15-08-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kermisloop Torhout 13km
    Hallo,

    Op 11/08/12 was het de kermisloop in Torhout een wedstrijd over 13km
    van het scott2run criterium.Het was dan ook afwachten hoe de benen waren
    na Geel,eens gestart ging het er direct al vollebak aan toe.
    De eerste ronde van 6,5km zat ik mooi in een groepje en voelde ik de benen
    bijna niet maar in het ingaan van de 2de ronde voelde ik direct al dat Geel
    er nog in zat en moest ik lossen,heb het tempo nog hoog genoeg kunnen
    houden om zo als 3de H40 en 13de overall in een tijd van 46m07 te eindigen.
    Eerst niet te vreden maar nadien toch na het bekijken van mijn vorige resultaten
    was dit mijn beste tijd op deze wedstrijd die ik voor de 10de keer liep.

    Mvg

    Olivier

    15-08-2012 om 00:00 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-08-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BK powerman duatlon
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hallo,

    Gisteren 05/08/12 was het BK powerman in Geel een wedstrijd over 10km lopen,60km tijdrit,10km lopen.
    Voor de start voelde ik mij goed,deze week nog goed getraind met een goed gevoel,eens gestart voelde ik
    al na 2km dat het lopen niet lekker ging,ik dacht tempo houden en we zien wel wat er na komt.
    Dan de fiets op en na 2km wilde ik bij tanken maar helaas ik was mijn drinkfles verloren,dacht van shit geen
    drank op 60km tijdrijden,uiteindelijk had ik toch een goed gevoel gekregen tijdens het fietsen,rond de
    39km/h gemiddeld en ging zo de 2de 10km run in,de wissel ging vlot en de eerste twee km lopen ook.
    Maar dan waren de krampen daar tot achter mijn oren,ik kon niet meer verder,enkele minuten aan de
    kant water gekregen van een vrouw die daar woonde en zo uiteindelijk terug beginnen met lopen,maar
    dit ging langs geen kanten meer met nog wat krampen in de buik liep ik zo 10 minuten langer op die
    2de run aan 13km/h gemiddeld.Ik werd 37ste algemeen en 6de H40 maar door dat er twee buitenlanders
    en één zonder licentie voor mij zat kreeg ik toch Brons die ik naar mijn zeggen niet heb verdiend,het was
    dan ook mijn slechtste wedstrijd van dit jaar en als ik de uitslag zie voor vele andere atleten ook.
    Jammer voor sommige die met pech er uit moesten zoals Kurt Jurgens die heel sterk bezig was,als ik
    mijn 2de run goed had kunnen afwerken zat er een top 20 plaats in en Zilver,Goud was niet zeker met
    een sterke Kurt,maar ja wat doet u eraan vandaag loslopen en uitkijken naar de volgende wedstrijd.
    Eindtijd 2hr57m47s.Foto's inbijlage.

    Mvg

    Olivier            

    Bijlagen:
    BK powerman Geel 05_08_12 (13).jpg (58.5 KB)   
    BK powerman Geel 05_08_12 (15).jpg (66.9 KB)   
    BK powerman Geel 05_08_12 (17).jpg (45.7 KB)   
    BK powerman Geel 05_08_12 (3).jpg (51.8 KB)   
    BK powerman Geel 05_08_12 (5).jpg (53.6 KB)   
    BK powerman Geel 05_08_12 (9).jpg (56.3 KB)   

    06-08-2012 om 13:17 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bekegem 15km/21JULI 12
    Hallo,

    Gisteren 21juli 12 was het in Bekegem een wedstrijd van het scott2run georganiseerd door
    de Molenlopers de club waar ik al 12j lid van ben.De dames moesten 7,5km afleggen en
    wij 15km.Het was dan ook een mooie dag en voor mij een goeie afstand om een
    wedstrijd te lopen 2 weken voor BK powerman in Geel,met de warm up en cooldown zat
    ik aan 20km.De wedstrijd verliep zoals gewenst en ik kon zo terug 3de H40 worden en
    10de algemeen in een tijd van 53m21s.

    Mvg

    Olivie
    r






    Bijlagen:
    http://www.scott2run-wvl.be/PDF/BEK_20120721_15000.pdf   

    22-07-2012 om 20:25 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Koekelare 9km 07/07/12
    Hallo,

    Zaterdag 07 juli 12 was het de 30e Sint Maartenloop in Koekelare een wedstrijd van een
    kleine 9km,als koekelarenaar was mijn doel eerste te worden van Koekelare en bij de
    heren +40 top 3 te halen,na een snelle en goeie start zat ik al vanaf het begin op mijn
    plaats,in de laatste rond moest ik wel nog 2 plaatsen vrij geven maar algemeen had
    ik 15de,3de H40 en 1ste koekelarenaar,het was dit jaar dan ook een sterke bezetting,
    zie uitslag.

    Mvg,Olivier


    Bijlagen:
    http://www.scott2run-wvl.be/PDF/KOE_20120707_9000.pdf   

    09-07-2012 om 19:18 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-06-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BK 1/4 Duatlon Tielt
    Hallo,

    Gisteren 03juni12 stond het BK duatlon in Tielt op het programma.Na een goed gevoel in Elsegem
    ging ik dan ook in Tielt met een goed gevoel van start,doel eerste H40 worden iets die niet zo
    simpel was als je weet dat Eddy Buts ook aan de start stond en ik hem nog nooit heb kunnen
    verslaan.In het achterhoofd hield ik ook nog rekening met outsiders.Mijn zwakker punt was
    fietsen tegenover Eddy,hij was in het verleden een goeie wielrenner,dus heb ik me de laatste
    maand meer op fietsen toegelegd,in het lopen had ik het voordeel al moest ik opletten op de
    2de run van Eddy,eens vertrokken zette ik het gas open om een voorsprong te kunnen maken,
    ik haalde zo 43s in de eerste run,samen met Sam van ETZ vertrokken we op de fietsproef,in
    de 2de ronde van vijf zij Sam nog van ze zijn op komst(8) we kunnen ons beter laten in lopen,
    even recupereren en zo verder het fietsen verder zetten,ik heb dan ook samen meegedraaid en
    zag dat we met drie H40 op pad waren,Eddy Buts en Jan Coddaer.Sam was er tussen uit met
    en lekke band jammer genoeg,er werd dan ook af en toe eens weg gesprongen maar iedereen
    werd terug gehaald,dan de wissel in en even sukkelen met de helm en Eddy kreeg zo een kleine
    10sec voorsprong op mij,in het buiten komen van de wissel liep ik al vlot voorbij Jan Coddaer,
    Eddy zat in het vizier en in het aanvangen van de 2de ronde kwam ik dichter bij en mijn benen
    kwamen volledig op temperatuur zodat ik op 2km van de meet bij Eddy kwam en er overging.
    Dan was het alles geven en met een voor sprong van 49sec op Eddy kon ik zo mijn eerste titel
    H40 pakken,ik moe wel zeggen dat het een mooie strijd was onder ons en zeer tevreden ben.
    Algemeen werd ik 25ste in 1h54m20s

    Mvg

    Olivier














    Bijlagen:
    http://uitslagen.3athlon.be/pdffiles/2012/tielt2012/tielt2012_bk_scratch.pdf   
    http://www.youtube.com/watch?v=pJ9MUpc_gd0   

    04-06-2012 om 00:00 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)


    Over mijzelf
    Ik ben D haene Olivier
    Ik ben een man en woon in (Belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 20/11/1970 en ben nu dus 53 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Lopen,fietsen,zwemmen .

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    http://www.timecoach.be/
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Wielergroep En Bloc Koekelare
  • ETZ Wevelgem
  • Molenlopers Bekegem
  • scott2run
  • Joeri Vansteelant
  • Jochen Neyrinck
  • Xavier De Vriendt
  • Kenneth Vandedriessche
  • Christoph Fieuw

  • Duatlon site
  • Xander Denys
  • Davy Stieperaere
  • Dieter Brouckaert
  • Stijn Fincioen
  • Natalie Tijtgat
  • Tri /duatlon shop
  • Stefaan Vandorpe
  • Pascal vanaudenaerde

    Mijn favorieten
  • Jesse Van Nieuwenhuyse
  • Bjorn Rondelez
  • Quartier Christophe
  • Sam Lepoutre
  • Frederik.Decaesteker
  • Lies Vanaudenaerde
  • kurt-thomas-jurgens en Ilse

  • Foto


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Laatste commentaren
  • Kampioenen (kurt jurgens)
        op BK Run & Bike Sterrebeek 03/11/13
  • Het blijft fantastisch hé!! (Nico Ameele)
        op BK sprintduatlon Torhout 22/09/13
  • Campione!!! (kurt jurgens)
        op BK kwart duatlon Wevelgem 09/06/13
  • Fantastisch! (Nico)
        op BK kwart duatlon Wevelgem 09/06/13
  • Foto's BK duatlon 28/04/2013 (luc)
        op BK ploegenduatlon Doornik 28/04/13
  • Matriaal


    RACE



    Foto

    Foto

    Foto

    TT-bike

    Foto

    Foto

    29er

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Startpagina !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs