Inhoud blog
  • Vakantie
  • Pneumonie
  • Verdwalen in emoties
  • Fijne dagen
  • Een tijdje geleden
    Zoeken in blog

    Over mijzelf
    Ik ben Ann Vanmoen
    Ik ben een vrouw en woon in Izegem (België) en mijn beroep is gegradueerde verpleegkundige.
    Ik ben geboren op 28/03/1970 en ben nu dus 54 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: .
    Hallo, Als mama van 2 gehandicapte kindjes wil ik jullie heel graag mijn verhaal vertellen. Geniet van het leven !!!
    WELKOM OP MIJN BLOG
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Mijn lieve Robbedoes,
    Wat ben jij lief
    Wat ben jij stoer
    Ik heb je lief
    Je mama ,xxx
    lotgenootjes
  • Kyano
  • jonas
  • Ella
  • Darleen
  • Eline
  • Juliette
  • Phara
  • Sander
  • Sterretjes aan de hemel
  • äaron *
  • Seppe *
  • Lotteke*
  • Thibo*
  • Dorien*
  • Rytse*
  • Emily-Grace*
  • Jens *
  • Bijzondere blogs
  • Stefaan Vanpeteghem*
  • 365 dagen jullie mama
  • Slaapkopje
  • Bijzondere mensen
  • Anny
  • Joke
  • Tricky
  • Ines
  • Frisco
  • kamiel
  • Jij,

    Jij,
    Jij bent degene
    Degene aan wie ik denk
    Elke minuut van de dag

    Jij,
    Jij bent degene
    Degene van wie ik hou
    met heel mijn hart,........

    Jij,
    Jij bent degene die ik wil
    die ik wil in mijn leven

    Jij,
    Jij ben uniek

    Jij,
    Jij bent mijn zonnestraal
    Jij,ik hou van jou

    Lieve Robin en Anouk,
    mama houdt van jullie
    Dikke zoen,
    Mama
    Het leven met 2 gehandicapte kindjes
    mijn verhaal
    27-06-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Villa Rozerood
    Hallo allemaal , Hier ben ik even terug ,.... Na een fijne week samen met mijn schatten in Villa Rozerood .... Ik had een fijn verblijf samen met Robin en Anouk ,... We hebben veel gerust ,... Tussen de regenbuien door toch even gaan wandelen om wat frisse zeelucht op te snuiven ,... Het deed me goed ,.... Na elke wandeling was ik doodmoe ,... Want de Panne is niet zo vlak en met een rolwagen is het duwen vooral als je niet echt de macht hebt ,.... Maar het lukte ons ,... Want na onze wandeling had ik voor de eerste keer in maanden weer het gevoel van Amai dat deed nu eens goed voor mijn lichaam ,... Een gezonde vermoeidheid ,...yes ,... Zou ik eigenlijk aan mijn recuperatie begonnen zijn ,.... Ik hoop het van harte ,... Want het heeft lang genoeg geduurd ,... Ik snak naar die eerste gewone dag ,.... Villa Rozerood is en blijft een magische plaats voor mij en de gasten ,... Je had die gezichtjes moeten zien ,... Bij het binnen komen weten ze direct van Aja ,... Hier is het toch goed ,... We kregen de wolkenkamer ,... En na het avondeten en uitpakken waren we al blij om ons bedje te zien ,... Het was er rustig ,... We genoten van de stilte ,een Sudoku ,... Maar ik keek vooral naar Robin en Anouk ,.... Mijn 2 groot geworden kids ,... Het blijft wennen aan het idee dat ik na 18 jaar nog steeds dezelfde handelingen moet toen als 18 jaar geleden ,... Ik blijf eten geven ,ik blijf verpamperen ,... Ik help jullie in elke verplaatsing ,...ik blijf me volledig geven in alles wat ik kan voor jullie ,....ik keek in de eetzaal rond me heen en zag enkele kleuterlmeisjes zonder beperking bezig ,... Hoe ze het toch vaak klaarspelen aan tafel om hun eigen doel te bereiken ,... Dit heb ik nooit gekend ,... Zoals zovele zaken ,... Ik had een heel goed gesprek met Danielle ,... Ze voelde dat er iets geblokkeerd zat ,... Ze voelde mijn angst ,... Mijn angst om los te laten ,om te rouwen ,....ik dacht dat ik dit niet mocht doen omdat niemand mijn tranen mag zien ,... Mijn tranen om het gemis van alle dromen die ik wel had en nog steeds heb als mama ,...jaren was ik een kameleon ,... Naar de buitenwereld toe ,...een kameleon om me te beschermen tegen zovele dingen die ik dagelijks zie en me heel veel pijn doen ,...en daar waren dan mijn tranen en de opluchting ,... Om de woorden die ik moest horen ,... Ze kwamen hard aan ,... En geven me nu al het hele weekend door zoveel tranen ,... Ik moet er nu door heen ,... Ik laat ze nu vloeien ,probeer het van me af te schrijven ,... Probeer het te plaatsen ,... Maar makkelijk is anders en zal het nooit worden ,.... Maar mijn emmertje was meer dan overvol en is echt ontploft ,...het is nu echt een chaos voor mij ,.... Vandaar vaak mijn status op Facebook ,... Het ene moment geniet ik ,... Ben ik aan het lachen ,... Terwijl ik binnenin verscheurd ben ,... En ja ,dan post ik alleen mijn lach ,... En hou ik mijn tranen voor mij alleen ,terwijl ik alleen ben ,... Ook voor jullie komt dit verwarrend over ,... Vaak heb ik zo een schuldgevoel tegen over alles en iedereen ,... Voel ik me schuldig tgo mijn collega's ,mijn gezin ,... Maar aan de andere kant hoef ik echt niet uit te leggen hoe ik me voel ,... Hoef ik iemand verantwoording af te leggen ,... Moet ik nu echt de tijd nemen om mijn rouwproces te door spartelen ,...de rouw om de kids die ik nooit zal hebben ,.... De fiere mama die nu normaal zoals elke mama het rapport van zijn student gaat ophalen ,.... De mama die ook o zo graag zou shoppen ,... De mama die o zo graag zou weten wat zr in het hoofd van haar gasten omgaat ,.... De mama die samen lacht ,... Samen huilt en samen op stap gaat ,...Daarom ga ik nu even proberen mijn eigen weg te gaan ,... Mijn eigen weg naar de volledige recuperatie ,... Naar de vrouw aan Erwin zijn zijde ,... De beste mama voor haar kids ,... De leukste vriendin voor iedereen die me graag ziet en een toffe collega ,.... Ik neem dag per dag ,... Stap voor stap ,... Een lach en een traan ,.... Misschien ga ik mensen kwetsen ,.... Mensen verliezen ,.... Maar de mensen die het echt goed met me menen zullen er blijven zijn voor mij en ons gezin ,... Ik heb nu echt geen andere keuze dan mijn weg uit te stippelen ,... Mijn weg te gaan ,... Maar niet de weg die een ander voor me uitschrijft want die weg zal nooit zijn wat ik wou ,... Die weg met dromen ,... Zullen dromen blijven ,... Dromen over hoe zou het zijn was alles maar gewoon ,.... Lieve Robin en Anouk ,.... Ik zal er altijd voor jullie zijn ,... Want jullie hebben me leren beseffen hoe mooi het kan zijn ,... Hoe zwak je ook bent ,toch kan genieten van elke nieuwe dag ,... Maar ik besef ook meer dan ooit dat jullie over jullie hoogtepunt heen zijn ,... Dat jullie lijfje die al zo vaak heeft gevochten stilaan van zijn krachten verliest ,... Het eten gaat moeilijker ,... Jullie slapen bijna een hele dag door ,... Maar jullie zijn blij en gelukkig en daar hou ik me aan vast ,... Ik hou van jullie met mijn hele hart ,....xxxx ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Liefs,Ann

    27-06-2016 om 17:10 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (7 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-06-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mag ik even ,...
    Hallo allemaal , We zijn zondagmiddag ,eventjes na 16 uur ,....en vandaag heb ik een dag dat ik liefst wil vergeten ,.... Zoveel komt er op me af ,.... Zoveel wil ik doen ..... Zoveel dingen die ik liefst morgen zou doen ,.... Maar helaas is het een bericht uit mijn zetel ,.... Omdat het niet anders kan ,.... Is het een zondag zonder Robin en Anouk 😓. Ik heb echt een rotweek achter de rug ,.... Ik had gehoopt om een week te hebben om terug op te bouwen ,... Ik had plannen ,... Ik had goede moed en die is er nog steeds ,....maar dit verdomde lijf beslist er nog steeds anders over ,.... En woensdag was het me echt eventjes teveel ,... Nadat ik alweer misselijk thuiskwam na gewoon een bezoek aan de supermarkt ventileerde ik op Facebook ,....je kan het je gewoon niet inbeelden hoe frustrerend het is om steeds maar met jou eigen beperkingen geconfronteerd te worden ,.... Is heus niet leuk voor iemand die er steeds wil zijn voor een ander ,.... Ik heb naast de zorg voor mezelf ,... Helaas nog de zorg voor 3 zorgkinderen die ik nu noodgedwongen op een laag pitje moet zetten ,... Ik had gepland om ze nog eventje naar huis te halen ,maar dit ging niet ,..., en ja ,wanneer je iets op Facebook plaats kan je positieve en negatieve reacties krijgen ,.... Maar ik wil hier nog 1 keer mijn mening vertellen ,....het is zeker niet mijn bedoeling om bepaalde discussies uit te lokken want dit doe je niet op Facebook ,... De mensen die me echt kennen weten hoe de vork aan de steel zit en hebben heel veel respect voor mij ,... Proberen ons zo goed en zo kwaad als het kan te helpen en te steunen en dat mocht ik woensdag ,donderdag ,... Ja zelfs vandaag nog ondervinden en dit is echt hartverwarmend ,... Ieder ouder met een zorgenkind heeft het verdorie niet gemakkelijk ,ieder zijn draagkracht en draagvlak is anders ,...en elk probeert het op zijn manier om het leefbaar te maken ,... En dat probeer ik al meer dan 18 jaar lang ,... Met vallen en opstaan ,... Een lach en een traan ,... ik leef graag ,ik deel graag mijn mooie momenten op Facebook omdat iedereen mag zien en weten hoe gelukkig ik ben met mijn speciaal gezin ,... We gaan op reis ,... Volgende week ga ik naar de villa met de kids en mijn mama ,.... Omdat het kan ,... Omdat ik me heel even van die harde wereld wil afsluiten ,... Om niet te zien dat een ouder er is voor zijn studenten ,.... Dat ik helaas niooit heb kunnen doen ,... Maar weet je wat het is ,.... Van mij verwachten ze dat ik steeds zeg ,... Alles gaat goed ,.... Dat ik altijd geniet van de gewone wereld ,.... Maar niemand maar dan ook niemand weet hoe het voelt in mijn enge kleine wereld ,... Een wereld die voor mijn Robin en mijn Anouk heel beperkt is ,.... Die hoe ouder ze worden ,... Hoe meer confronterend ze word,... Zo graag ,o zo graag had ik gehad dat mijn schatten me konden vertellen hoe ze zich voelen ,... Waar ze pijn hebben ,... Waarom ze zich niet goed voelen ,... Ja ,ik ken ze in elke vezel van hun lijfje ,.... Maar toch ,.... Die confrontatie is verdomme keihard ,... Ik weet dat ik het nog steeds moeilijk heb met het internaat ,... Die deze maand al 12 jaar is ,... Die ik omwille van de gezondheidstoestand van hen die keuze heb moeten maken of anders waren ze er niet meer omdat hun lijfje geen zware verplaatsingen 5 keer per week aankan ,... 2 keer per dag ,... Maar toch durven er dan mensen zeggen dat ik gemakkelijk ben in de week ,... Fysiek wel ,en dan nog ,... Maar mentaal is de pijn en de zorg minstens even zwaar ,.... Ik draag mijn gezin zo moedig als ik kan ,... En hoop dit zo snel mogelijk weer te doen ,.... Want liefst van al ,... Wil ik morgen opstaan en terug gaan werken ,... Wil ik gewoon even een dag geen pijn voelen en geen gevoel van onbehagen hebben ,... Maar helaas heb ik geen on/off knopje ,.... De reden dat ik hier nu zo zit ,... Is gewoon dat ik het 18 jaar heb verdrongen en gedaan alsof het allemaal niets was ,...omdat ik niet wou falen ,omdat ik er gewoon moest zijn ,... Zelf heb ik dit nu allemaal niet gewild ,... Maar elk lichaam heeft zijn grenzen ,... En ik hoop door dit nu opnieuw te respecteren dat de draagkracht opnieuw zal verruimen ,... Want ik wil er zo graag zijn voor Robin ,Anouk ,Timmy ,... Mijn ventje ,...mijn collega's ,... Mijn vrienden ,... Mijn buren ,.... En iedereen die mij en ons gezin een warm hart toedraagt,... Dank je wel dat ik deze blog kan en mag ventileren ,dat ik even mijn eigen mening kan zeggen ,... Dat ik even niet mijn tong moet inslikken en dat ik eerlijk kan zijn ,... En nu ben ik eerlijk dat het even niet gaat ,.... Ik wil ,... Ik wil graag ,... Ik wil o zo graag ,... Een heel gewone doordeweekse dag ,... Vraag ik dan zoveel ? Lieve groetjes,Ann

    19-06-2016 om 16:46 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (6 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    14-06-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kroatie
    Hallo allemaal ,

    we zijn hier eventjes terug naar een lange stilte ,....Ja ,...je mag stilte wel letterlijk nemen ,...want we waren er even noodgedwongen tussen uit ,...ik had het nodig ,...We hadden een vakantie in Kroatie op een boot ,...
    maar ja ,...bijna was er geen vakantie want mijn kids die bijna nooit ziek zijn ,...stelden mama nog maar eens op de proef ,...Robin had een zware angina met maar liefst 41 ° koorts ,en ook Anouk had pieken tot 39,7,...Mijn hart ging als een wilde te keer ,...ik was verscheurd tussen aartrijke en thuis ,..kon de slaap niet vatten ,...zag al een ziekenhuisopname voor me ,...Maar gelukkig heb ik 2 sterke beren die met de nodige antibiotica de beestjes uit hun lichaam versloegen ,...
    De ochtend van ons vertrek belde ik nog 2 keer naar de leefgroep en alles was onder controle ,..ze gingen heel goed zorgen voor mijn oogappels en ook mijn zussen namen het eens over en brachten de kids een bezoekje en hielden me dank zij de moderne media op de hoogte van de toestand ,...zo kon ik toch tot rust komen ,...

    Kroatie ,....een adembenemend mooi land ,....Wat onze ogen daar te zien kregen is echt niet te beschrijven ,...we waren op een boot ,...en hadden het geluk om 3 dagen rond te varen op de oneindelijke wateren ,...
    Het enige wat ik kon doen was genieten ,rusten ,mijmeren ,...de stilte van niemand om ons heen ,...het geuis van de golven ,...het kunnen zwemmen in de mooie blauwe zee ,....Ik probeerde hier zoveel los te laten ,....ik probeerde zoveel zaken op een rij te zetten ,...
    ik luisterde naar mijn lichaam ,...en ondanks de vele mooie terrasjes aan de zijkant ,...moest ik toch kiezen voor mijn bed ,...
    Maar toch ,....heb ik echt zo genoten ,...van alles om heen ,...elke bloem had precies nog meer kleur dan anders ,...de gezonde keuken smaakte ,...de mooie en nette gebouwen weerspiegelde de ziel van de Kroaten ,...
    Ik had even tijd voor mijn ventje die dit ook verdiende ,...die zich als een koning te rijk voelde aan het stuur van de catamaran ,....zalig om naar hem op te kijken ,...
    Ja ,het heeft ons echt goed gedaan ,...maar wat was ik o zo blij om weer veilig in Belgie aan te komen en te horen dat alles goed was gegaan met de kids ,..Ook Timmy deed het goed hier thuis met de hulp van mijn zusje ,...

    België ,...ook de realitiet was terug ,...de was en de plas ,...het roer terug in handen nemen ,...de voorbije week had ik niets te doen en dat voelde mijn lichaam ,...geen hoofdpijn ,geen keelpijn ,...maar helaas kan ik daar weer van dromen ,...verdorie he ,...Het maakt me toch wat bang ,...Wanneer geeft mijn lichaam nu eigenlijk het signaal van ,...doe maar verder Ann ,..Mijn hoofd wil dit o zo graag ,...maar mijn lijf trekt nog aan de rem ,...
    Kijk ,...ik kijk verlangend uit naar die dag dat ik echt terug aan het werk ben ,...terug in de gewone sociale wereld ,...want hoe je het draait of keert ,...je raakt sociaal geïsoleerd ,....
    Vorige zaterdag moest ik terug op therapie ,...kreeg opnieuw mijn huiswerk ,...Ann ,doseren is blijkbaar moeilijk voor jou ,...daarom ga je nu voor mij noteren wat je doet op een dag en noteren hoeveel energie het van je vraagt en na de rust hoeveel je bent gerucupereerd ,...
    Het vraagt een inspanning want wanneer alles goed gaat sta je daar niet bij stil ,...je doet verder ,...maar helaas eist dit dan onbewust zijn tol op me ,...
    Ik hoop echt dat dit me zal helpen ,...want gisteren moest ik helaas niet genieten van het voetbal ,...om19.30 lag ik in mijn bed ,geen stem ,...geblokkeerde hals ,keelpijn en hoofdpijn ,...maar toch had ik een gemotiveerde gevoel ,...een gevoel dat ik de signalen herken en er ook moet naar luisteren ,...een gevoel van ,..ik kom er echt wel weer ,...nu is het de kunst om me niet te overhaasten en echt wel geen enkel signaal te negeren ,...zoals ook vandaag ,...ik voel nu na het typen van mijn verhaal dat elk vingerkootje pijn doet ,...ik neem nu een douche ,..leg me rustig weer neer en hoop na de middag weer met een frisser gevoel toch wat van mijn huishouden te kunnen doen ,...

    Ik ben gelukkig ,ik leef ,...heb een pracht van een gezin ,..schatten van kinderen ,...vrienden en collega's om me heen ,..Ik koester elke dag en ga moedig verder op mijn pad ,...

    Een dikke knuffel













    14-06-2016 om 10:52 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (9 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-05-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rustig aan
    Hallo allemaal , Alweer een week voorbij ,.... En lieve zon wil je nu aub tevoorschijn komen,... Het is genoeg geweest met dit kwakkelweer ,... Alhoewel het nog steeds mijn wankele ik typeert ,.... Maar toch ben ik blij ,... Heel blij met elke kleine stap ,... Elke moment van genieten ,... Ik heb me erbij neergelegd dat forceren of me kwaad maken me geen stap vooruit helpen ,... Integendeel ,.... Ik hou nu zorgvuldig mijn dagboek bij over mijn rust en actie om zo een beter inzicht te krijgen ,... En ja ,... Het lukt me redelijk ,... We hadden een mooi weekend ,.... Zaterdag hadden we een leuke baby borrel ,... Het was wel wat drukte in de morgen om ons vijf mooi gekleed te krijgen ,de verzorgingstas klaar te hebben ,maar we konden genieten van rond de middag tot rond 17 uur en dan was mijn bobijntje op ,... Ik hield het op een rustige avond ,gaf de kids eten ,genoot van de zon en moe maar voldaan zat ik om 20 uur in bed,.... Zondagmorgen was het dan minder ,... En dan was het even de kunst om niets te forceren ,... Ik bleef in mijn zetel en gaf het over aan mijn mannen ,... Maar het was noodzaak of anders deed ik mezelf teveel pijn ,...ik gaf dan Anoukje eten en ging terug naar bed.... Weet je ,... Het is zo een beklemmend gevoel als je lichaam aangeeft om te stoppen ,...het is net alsof ik een koord rond mijn hals heb en er iemand aan trekt en zegt ,...STOP,... Raar toch ,... Hoe een mens in elkaar zit ,.... En ja ,ondanks dat ik 46 ben ,... Moet ik nu opnieuw leren doseren ,... Zodat alles weer in balans geraakt,... Maar ik geloof in mezelf en denk dat ik op de goede weg geraak ,.... Heel langzaam weliswaar ,... Maar we zijn toch weer begonnen aan de beklimming ,... De weg naar de bevrijding ,... Echt waar ,het geeft me zo een bevrijdend gevoel om weer hier te staan ,... Ook al was het gisteren heel rustig aan en vandaag in bed tot 14.30 ,... Ik voel dat het nodig is ,... Daarom wil ik langs deze weg mijn hele gezin ,mijn familie en vrienden bedanken voor de heel vele steun ,...het doet zo goed om te voelen dat ik die weg niet alleen hoef te bewandelen ,.... Lieve Robin ,Lieve Anouk ,lieve Timmy ,... Jullie zijn mijn helden ,mijn leven ,mijn alles ,... Ik was zaterdag zo tots om jullie te zien blinken in de feestkleding,....jullie glimlach ,jullie lichaamsuitdrukking geven aan ,... Hoe gelukkig jullie zijn op jullie eigen weg ,... Ook als is dit een echt hobbelige pad,.... Maar door jullie wilskracht geraken jullie op de bestemming waar je heen wilt .... En dan mijn liefste ventje ,... Jou lach ,jou optimisme ,jou steun ,jou armen ,... Jou hele zijn ,.... Geven me die nodige kracht om samen verder te gaan ,... Op onze mooie weg ,... Die we al meer dan 10 jaar bewandelen ,... Ook voor jou bouw ik moedig verder aan de o zo nodige krachten om ons gezin te dragen ,... Maar samen zijn we sterk en gaan we geen enkele hindernis uit de weg ,...ik hou van jou ,xxx Lieve groetjes ,Ann

    31-05-2016 om 16:22 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (5 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Hallo,
    Mijn verhaal gaat over Robin en Anouk,dit zijn mijn 2 allergrootste schatten,Robin  en Anouk hebben allebei een heel zware fysische en mentale handicap.
    Maar wat de oorzaak is van dit alles ,is nog steeds een groot vraagteken.Vele onderzoeken en tests en jaren later is het nog steeds niet geweten;
    Ze hebben allebei epilepsie,maar die is met medicatie redelijk onder controle;In het begin was het echt heel moeilijk om alles te aanvaarden,je wilt weten hoe hun toekomst zal zijn,......Na verloop van tijd probeer je alles een plaats te geven en te genieten van elke dag dat ze bij je zijn.Mijn kapoenen hebben me al zoveel geleerd,hoe mooi het leven is? Wat genieten is van de kleine dingen in het leven? Wat echte liefde is? Gewoon ik ben ze heel dankbaar dat ik hun mama mag zijn.
    Soms heb ik het heel moeilijk,maar ik kan heel goed mijn gevoelens neerschrijven ,vandaar dat ik mijn blogje heb aangemaakt..
    Liefs,Ann
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Foto

    Foto

    Foto


    Foto

    Mijn klein poppemieke,
    Mijn hartedief,
    Wat ben jij lief
    Wat hou ik van jou,
    Je mama,xxx
    Foto

    Foto

    Archief per maand
  • 08-2017
  • 06-2017
  • 05-2017
  • 04-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • onze school
  • mama's werk
  • autismespectrumstoornis
  • hier verblijven we tijdens de week



  • Twee beertjes hand in hand houden elkaar lekker warm.
    Net als die twee beertjes heb ik het nooit koud,
    want jullie zijn degene die mijn hartje warm houdt!!!

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs