Inhoud blog
  • Vakantie
  • Pneumonie
  • Verdwalen in emoties
  • Fijne dagen
  • Een tijdje geleden
    Zoeken in blog

    Over mijzelf
    Ik ben Ann Vanmoen
    Ik ben een vrouw en woon in Izegem (België) en mijn beroep is gegradueerde verpleegkundige.
    Ik ben geboren op 28/03/1970 en ben nu dus 54 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: .
    Hallo, Als mama van 2 gehandicapte kindjes wil ik jullie heel graag mijn verhaal vertellen. Geniet van het leven !!!
    WELKOM OP MIJN BLOG
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Mijn lieve Robbedoes,
    Wat ben jij lief
    Wat ben jij stoer
    Ik heb je lief
    Je mama ,xxx
    lotgenootjes
  • Kyano
  • jonas
  • Ella
  • Darleen
  • Eline
  • Juliette
  • Phara
  • Sander
  • Sterretjes aan de hemel
  • äaron *
  • Seppe *
  • Lotteke*
  • Thibo*
  • Dorien*
  • Rytse*
  • Emily-Grace*
  • Jens *
  • Bijzondere blogs
  • Stefaan Vanpeteghem*
  • 365 dagen jullie mama
  • Slaapkopje
  • Bijzondere mensen
  • Anny
  • Joke
  • Tricky
  • Ines
  • Frisco
  • kamiel
  • Jij,

    Jij,
    Jij bent degene
    Degene aan wie ik denk
    Elke minuut van de dag

    Jij,
    Jij bent degene
    Degene van wie ik hou
    met heel mijn hart,........

    Jij,
    Jij bent degene die ik wil
    die ik wil in mijn leven

    Jij,
    Jij ben uniek

    Jij,
    Jij bent mijn zonnestraal
    Jij,ik hou van jou

    Lieve Robin en Anouk,
    mama houdt van jullie
    Dikke zoen,
    Mama
    Het leven met 2 gehandicapte kindjes
    mijn verhaal
    25-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Soms hé,...
    Hallo allemaal,..

    Hier ben ik nog even ,..ik moet precies het één en ander van mijn tong en mijn hart,..Ik ben dus een hele week geveld geweest door de griep ,..op zich niet zo erg hé,..dat kom ik niet alleen tegen ,..maar vanmorgen was het hier nogal druk ,we moesten tegen 12 uur aan zee zijn bij onze vriend Kris voor een lekker verjaardagsfeest,..en voor ik verder doe met mijn verhaal wil ik dit toch ook even zeggen,...Kris heeft ook een motorische handicap en is heel slechtziend ,woont alleen en trekt echt SUPER goed zijn plan ,hij gaat naar de kookles ,enz...en hij had aub voor ons een heel diner gekookt ,lekkere pompoensoep met kokosmelk,varkenshaasje met een lekker sausje en een puree van wortel en knolselder ,heel mooi geserveerd aan een feestelijke tafel ,..hij had dan ook nog 2 taarten zelf gebakken ,..awel ,ik vind dat nu een mijnheer om even U tegen te zeggen ,echt chapeau wat een inzet hij heeft ,...Kris ,man het was helemaal af en dank je wel voor de fijne middag. En nu verder met mijn verhaal,...

    Ik moest dus deze morgen echt wel een tandje bijsteken om op tijd klaar te zijn ,...Robin was gisteren echt in zijn nopjes ,we hadden een fijne namiddag met de buren ,..hij was heel content en om 22 uur lag hij nog te kraaien in zijn bed ,...en natuurlijk om 4 uur deze morgen hadden we prijs hé,..en aanval bij ons venteke ,mama helemaal uit haar slaap gerukt en een hartslag van kweet niet hoe hoog door het plots wakker schieten,...Robin sliep dan deze morgen even zijn tukske uit ,dus kon ik hem ook niet extra vroeg wakker maken ,..gelukkig zijn er schatten van thuisverpleegsters die echt wel rekening houden met de wensen van ons en soms eens afwijken van hun schema om me toch wel te kunnen helpen,...maar ik was zelf al begonnen met zusje te wassen en voelde het zweet van me parelen ,..een duidelijk teken dat ik nog wat de restanten voel van een zwakke week,..maar toch moest ik verder om op tijd gepakt en gezakt te kunnen vertrekken,..
    Ik zat in de auto met een gevoel van waarom ,waarom moeten we hier altijd ons in duizend en veel meer bochten wringen om ergens op tijd te geraken??? ,...ondertussen was ik al vooruit aan het denken aan morgen want normaal gezien moeten we tegen 9uur in Gent zijn voor het jaarlijkse CP CONSULT,..Ik kan ze toch maar moeilijk van 6 uur uit hun bedje halen want tegen we in Gent zijn ,liggen ze perte total in hun rolwagen en dat is zeker niet de bedoeling,..Dus ,ik haal ze tegen 7 uur uit bed ,de verpleegster gaat me uitzonderlijk op dit uur komen helpen want mijn ventje kan niet me me mee daar hij morgen een bevorderingsexamen moet doen en ook op tijd in Brugge moet geraken ,zo gaat mijn ma met me mee,maar ik moet ze wel nog hun ontbijt en medicatie kunnen geven waar ik ook een groot uur mee zoet ben en dan moeten we nog in de auto geraken en een madam van 30 kg heb je niet in 2 min een jas aangedaan ,ze in de auto gezet en helemaal gefixeerd volgens de wet,..dus daar ben ik ook een 20 min mee bezig ,..en ondertussen heb ik dan ook nog een douche genomen ,..

    En ja ,na ons consult kan ik niet zeggen kom schattekes we gaan nu frietjes gaan eten ,want helaas pindakaas alles moet gemixt zijn,..dus heb ik zojuist hun lievelingseten klaargemaakt want wanneer ik ze nog in Gent in een overvolle cafetaria moet eten geven ,dan is dit ook niet de simpelste zaak want dan is het voor hen te druk,..Hoor je me hier bezig ,..ik ben precies nen wekker die aan het aflopen is ,..maar dit is hier de realiteit en ja ,ik weet het veel mensen hebben het in de ochtendspits druk om op tijd klaar te zijn ,..maar dit is bij hen en hun kids van voorbijgaande aard ,..maar voor mij,..word het elke keer een stuk zwaarder ,vooral fysiek,..maar soms ook echt mentaal,..ik kan maar niet wennen aan die gedachte dat dit voor ons echt levenslang is,...

    Maar na mijn relaas hier kan ik wel zeggen ,..daarnet stak ik ze in hun bedje en mijn Anouk ,mijn prinses gaf me daar een lachsalvo en dan vergeet je gewoon alles hé en zeg je ,..daar doe ik het voor ,..voor mijn schattekes zo gelukkig en voldaan te zien ,..Papa Erwin gaf broertje eten ,ik had nogal een bloot décolleté aan ,papa keek ernaar maar je had die puberoogjes van mijn Robbedoesje moeten zien ,..jaja ook ,hij is een ventje met gevoelens hé,..en ja daar ben ik ook wel megatrots op,..
    Weet je ,ik wil en zou mijn leven niet anders willen maar stiekem droom ik toch nog verder,...zou het nog beteren ,..maarja ,..dromen mag je doen hé,..en ik denk dat ik nu zalig ga dromen van mijn mooi maar heel speciaal gezinnetje.

    Een dikke knuf,Ann

    25-11-2012 om 21:57 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    19-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nostalgie
    Hallo allemaal,...

    Hoe gaat het ermee,..Ik hoop beter dan met mezelf want ik ben geveld door de griepbacillen die zich op mijn darmen en spieren hebben gegooid,...Vorige nacht kreeg ik het warm en koud  en deze morgen was mijn hoofd een draaiend tol telkens ik recht kwam,..De dokter schreef me een weekje rust voor ,..ik sliep zojuist alweer een uurtje of zes ,..zo gaat het wel beteren hé,..

    Het hele weekend heb ik eigenlijk genoten van wat oude nostalgie die naar boven kwam,..eigenlijk een zalig gevoel,...
    Zaterdag had ik in Blankenberge een hele dag bijscholing over oncologie,...een boeiende dag met heel interessante topics ,..die eigenlijk niet altijd zo evident zijn en ons zo stof gaven om na te denken ,..Een van de topics ging over ,..Hoever gaan we door met een behandeling?,...Ja een serieuze stof hoor die eigenlijk niet zo makkelijk lijkt als het is,.... Weet je ,het heeft eigenlijk nog een hele tijd bij me nagezinderd,...Toen ik thuiskwam had mijn ventje de kids opgehaald en was hij lekkere spaghettisaus aan het maken ,..en eigenlijk kwam me een warm gevoel over ,..zo eentje van een gezellige ouderwetse zaterdagavond,..eentje zonder verplichtingen en eigenlijk gewoon het besef dat eens gewoon thuis zijn ook een gelukkig gevoel heeft,..

    Zondag bleven we dan ook thuis en ik zei het tegen Erwin ,..we aten gewoon verse appelmoes met een biefstuk en patatjes,..heerlijk maar met alle kookprogramma's tegenwoordig zou je de gewone simpele dingen vergeten ,..en eerlijk gezegd de gewone boerenkost is toch nog altijd lekker hé,..Mijn 2 lievekes waren zo content hé,..Na de middag kwam ons ma even langs ,..dronken we een theetje en aten we een lotus speculooskoekje en nestelden we ons voor de TV ,..en keken we naar de cross ,..ook nostalgie voor mij,..Ik ben al sinds jaar en dag een grote veldritsupporter en ik herrinner me dan de zondagen bij mijn ouders gezellig voor de buis ,..en ook gisteren was het dan weer zo ,..ons ma en ik zaten op het puntje van de zetel om Sven Nijs te zien winnen ,..

    Daarna zaten Erwin en ik samen met Robin en Anouk naar de Samson en Gertshow te zien op studio 100,..zo mooi en gezellig ,..Robin is echt een grote Samson fan hoor ,..hoe moe hij soms is ,..bij het horen van alle clips zijn die oogjes wijd open en kijkt hij gericht naar de TV;terwijl zus zit te schaterlachen in haar rolwagen ,..Het was voor ons echt een weekend van gewoon even gelukkig te zijn en te genieten van de simpele kleine dingen die ook zo mooi kunnen zijn ,..Ik had dan gisteren ook een voldaan gevoel en stak mijn lachende kindjes content in hun bedje in Aartrijke en kon ik ook met een smile huiswaarts keren,..

    En nu ga ik me weer gezellig nestelen in mijn zetel en in mijn bedje met een dik fleeceke om me heen en uitzieken zodat ik er gauw weer ben ,..

    Lieve knuffel ,Ann

    19-11-2012 om 14:30 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    13-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.times go on
    Hallo allemaal,

    Hoe gaat het ermee ,..wanneer ik nu even mijn blogje open doe ,zie ik dat we alweer een weekje verder zijn,..de tijd gaat gewoon zo snel voorbij,..soms heb ik dagen te kort om alles tot een goed eind te brengen ,..vorige week was ik op woensdag vrij en was begonnen met de grote kuis in de kamer van de kids ,..niet te doen wat ik daar allemaal vond,..veel waardevolle dingen met een verhaal erbij ,maar ook veel gerief om in de vuilbak te gooien hé,..maarja ,..ik was heel blij dat het eens gedaan was ,..donderdag moest ik normaal weer werken maar wou en wilde eigenlijk heel veel werk verzetten en aangezien ik nog vele overuren had mocht ik na een telefoontje met mijn hoofdverpleegster thuisblijven ,..nog eens mercie Sofie .
    Het is hier voor mij vaak zo een dubel gevoel ,ik wil heel vaak eens goed rommelen ,want af en toe is dit eens nodig ,maar wanneer ik vrij ben wil ik altijd zo graag de kids bij me en ja,..dan blijven die grotere werken even liggen hé,..maar allé,..er is toch al een deel gedaan ,me happy,...

    Vrijdag vertrokken we hier dan weer voor een weekendje ,..we gingen naar onze matekes in Herenthout want mijn lieve vriendin was zaterdag jarig en er was een heel mooi verjaardagsfeest samen met al haar lieve en beste vrienden en vriendinnen ,...Het was er heel fijn en heel emotioneel ,..weet je ,..ik had even een dipje omdat ik eigenlijk wel een gevoelige triene ben ,maar het was zo hartverwarmend dat je dan word opgevangen door heel toffe madammen,...en eigenlijk ben ik hier zo blij om te schrijven dat ik een fantastische vent heb,..
    Erwin wou me wat duidelijk maken ,..we zijn nu 7 jaar samen ,..en hij is een echte lieve schat voor mij en voor mijn kids,..maarja ,ik doe het meeste voor de kids eigenlijk nog het meest zelf omdat ik het zo moeilijk kan loslaten,.. en hij liet me weten dat hij echt wel alle zorgen samen met mij wil delen zodat ik me toch eens meer kan laten gaan ,..want eigenlijk als we ergens zijn en de kids zijn mee dan voel ik me 100% verantwoordelijk voor hen,..en "denk ik " dat ik het alleen moet doen ,..maar ik wist echt niet of het drong niet tot me door dat Erwin ,mij en mijn schattekes zoooooooooooooo graag ziet,..eigenlijk wel heel fijn ,..nog mooier dan een huwelijksaanzoek hé,...
    En ook mijn vriendinnen lieten me dit weten ,..en geloof me vrij ,ik moest het even laten bezinken en mag me toch wel een heel gelukkige vrouw noemen hé,..zo omringd worden ,..Dank je wel allemaal,..

    Gisteren nam ik dan toch even een dagje "me time " ,sliep eens lang uit ,nam een goed baddeke ,ging op het gemak mijn boodschappen doen en voelde me s'avonds eens niet schuldig ,..Goed hé,..en om mijn dag heel goed te maken kreeg ik nog een telefoontje van Make a Wish,..en ook voor mijn robbedoesje is er een mooie wensdag weggelegd,..

    Vandaag na mijn dagelijks telefoontje naar de kids hoorde ik weer dat ze het super doen en dat ze heel content zijn ,..tja ,..ik zit duidelijk op een goede vibe ,..en hoop dat ik dit nog lang zo mag houden ,..

    Een ontspannende dikke zoen,Ann

    13-11-2012 om 19:55 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Anouk 13 jaar
    Hallo allemaal,...

    Hier zijn we dan weer terug,..al een beetje bekomen van alweer een fijn weekend.
    Het was een bijzonder weekend ,..want zaterdag was mijn meisje al 13 jaar,..ja 13 jaar ,..Het is nog als de dag van gisteren dat ik mijn klein meisje in mijn armen hield,..Het was een ferm brokske van ruim 3,750 g en 50 cm lang,..ze was perfect ,had er alles op en aan ,..een droom van een baby,...Alles verliep heel goed tot op 02 /01/00 tot haar eerste epilepsie-aanval,..het begin van ook een ander leven met mijn meisje,..In haar baby en peutertijd was het heel veel ellende alom,..was het heel vaak een gevecht over leven en dood ,..maar ze heeft gevochten ,heeft veel doorstaan ,..veel ziekenhuisopnames ,logopedisten om controle over voeding te krijgen gezien ,..maar kijk nu ,..Het is een ferme madam geworden waar ik zo ongelooflijk trots op ben ,..Wanneer ik haar nu zien ,zie ik een zonnestraal ,een gelukkige puber ,dit was ook anders want ze leefde in haar eigen gesloten coconnetje ,liet alleen mama toe,..maar geleidelijk aan dankzij haar juf ,haar therapie kwam ze uit haar eigen beperkte schulpje en leerde ze het om te genieten ,liet ze toe om haar te knuffelen ,haar meer ademruimte te geven ,..

    Vandaar dat ik hier zo vaak mijn ongelooflijke grote liefde voor Anouk uitschreeuw,..want nu zie ik zusje al een hele tijd gewoon genieten ,ze is altijd content ,kan zo mooi en hartelijk lachen ,voelt haar duidelijk SUPER goed in haar zacht velleke;..en dit maakt me blij,..

    Zaterdag bij het ontwaken ging ik zachtjes naar haar toe en zong stillekes Happy Birthday ,..haar oogjes gingen open en hupla daar was haar glimlach,..zalig hé,..Het was een begin van een heel mooie dag,..na haar douche kwam Nathalie langs met een paar woody sloefkes,..ze was nog een beetje moe ,..maar na haar middageten was ze precies heel wakker ,heel alert ,..had ze geen zin meer in haar dutje,..ik maakte ze klaar ,haartjes met een mooi strikje erin ,haar rokje aan ,..de lekkere parfum in haar halsje,..en daar zat ze daar te glunderen om al haar cadeaukes te ontvangen ,een woody pyama van haar meter met een dekentje erbij ,van de mama nog een nieuw tenueke ,van tante een lekkere Ralph lauren parfum,..vorige week was ze in de villa ook al bedolven onder 2 leuke shirts en leuke parfum en bodylotion van Oilily,..en bovenop kreeg ik via facebook heeeeeeeeeeel veel leuke wensen ,..Dank je wel allemaal om zo aan ons te denken en vooral aan mijn meisje,..Ik heb ze nogal wat zoentjes gegeven hoor,..;

    Na alle cadeautjes was het tijd voor taart met een fister erop en ook dat was mooi om te zien ,ze keek heel gericht op alles wat ze zag  en smulde dan ook maar al te graag haar buikje rond ,..Dan was er nog een familie fotoshoot,..en kwamen Tom en Kristien ook nog even piepen,.. Fijn hé,..Ik stak ze moe en voldaan in haar nieuwe outfit in bedje en ze sliep als een roosje,..
    En de mama,...die werd heel stil ,..moest echt wel bekomen van de voorbije emoties die zo intens waren ,..het deed me wat ,..Het deed me beseffen dat ik al een hele weg samen met mijn zorgenkids heb afgelegd ,..een weg van vallen en opstaan ,..en stillekes weer verder doen,..maar we doen het hé,...
    Gisteren was ik dan ook wel heel moe,..liet ik na mijn werk hun kamertje on aangeroerd ,omdat dit echt teveel pijn doet na een fijn weekend samen ,..maar vandaag lukt het weer beter en ga ik nu vol verse moed het weer piekfijn maken tegen alweer een volgend gezellig weekend met hen samen ,..

    Leve knuffel en genieten jullie maar mee van enkele leuke foto's











    06-11-2012 om 16:32 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    01-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gewoon gelukkig zijn en genieten,...
    Hallo allemaal,

    Wat heb ik een warm en gelukkig gevoel om vandaag mijn blogje aan te vullen,...Ik wil jullie alleen maar gelukzalige momenten geven want die hebben we de voorbije week toch mogen ervaren.
    Vrijdag gingen we opnieuw gepakt en gezakt naar "Villa Rozerood" want we hadden heel wat redenen om te vieren ,Anoukje word 13 jaar ,Ottelien werd 6 jaar ,Sien word 15 jaar ,...Roxanne is 14 jaar ,..maar vooral vierden we de goede resultaten en de genezing van enkele zorgenkids,..want weet je ,Villa Rozerood brengt ons gewoon samen met allemaal mensen met een gelijklopend verhaal ,..een verhaal met verdriet maar tevens ook van intens geluk en genieten ,en dat hebben we echt een heel weekend lang gedaan ,..

    Ik werd zelfs voor de eerste keer wat "dronken " en ook dit was eens tof ,..want ik wist gewoon dat ervoor mijn kids werd gezorgd en dat ik gedragen werd door mijn matekes ,..iedereen was er voor mij en we hebben zo hard gelachen en deed heel veel deugd ,even alle remmen los .Maar het fijnste moment was zondagavond ,toen we met de hele villa samen taart hebben gegeten en gezongen voor onze jarigen ,..je voelt gewoon de warme verbondenheid in de Villa ,de rest van de avond was het gezellig bijpraten met een lach en een traan ,..

    Maandag keerden we terug huiswaarts met een heel voldaan gevoel en alweer mooie vooruitzichten naar nieuwe weekends in de villa.
    Dinsdag had ik nog een dagje vrij en genoot ik met Robin en Anouk van enkele fijne gelukzalige lachjes op hun snoetje,..wat zijn ze toch in een goede doen de laatste tijd ,..ik bracht nog in de namiddag een bezoekje aan hun oma Rollegem en ook bij hen zag ik een gelukzalig gevoel,.. s'Avonds moest ik ze terug brengen en dan was het even wat minder voor mij,..ik was alleen ,..en kreeg het even moeilijk ,maar ik kon mijn radio heel luid zetten en even ventileren en eenmaal thuis was mijn ventje er om me te troosten ,..

    Gisteren was het werkedag,..eenmaal thuis had ik een fijne babbel met mijn buurvrouwen ,ook dit voelt goed aan ,te weten dat we er voor elkaar zijn ,..Vandaag zijn mijn kids in school gebleven omdat ik morgen ook moet werken maar morgennamiddag gaat papa Erwin wafels bakken in Aartrijke en brengt ze dan terug mee naar huis,...maar ik genoot even samen met Erwin ,..ook al is het tussen mijn 3 strijkmanden door,..we gingen even gezellig eten ,..dronken koffie terwijl ik mijne maat Sven Nijs de cross zag winnen ,...jajaja ook Svenneke geeft me nog steeds van die gelukzalige momenten ,..Ik bewonder gewoon zijn blijvende kracht en inzet en volharding in zijn sport en ook al ben ik ver van een sportvrouw ,..Sven doet me volhouden en doet me blijven geloven in alles wat ik doe ,..want soms vraag ik me af,..wie doet het me allemaal op dezelfde manier na,..Maar ik voel me nu goed ,voel dat de vermoeidheid verder weg gaat en ben een gelukkige vrouw,..

    Nog een dagje doorbijten en het weekend staat dan weer voor de deur,..jaja ,weer eentje van genieten want zaterdag wordt mijn poppemie 13 jaar,..en dit gaan we vieren hé,..

    Een lieve warme knuffel,Ann 

    01-11-2012 om 17:32 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (1)


    Hallo,
    Mijn verhaal gaat over Robin en Anouk,dit zijn mijn 2 allergrootste schatten,Robin  en Anouk hebben allebei een heel zware fysische en mentale handicap.
    Maar wat de oorzaak is van dit alles ,is nog steeds een groot vraagteken.Vele onderzoeken en tests en jaren later is het nog steeds niet geweten;
    Ze hebben allebei epilepsie,maar die is met medicatie redelijk onder controle;In het begin was het echt heel moeilijk om alles te aanvaarden,je wilt weten hoe hun toekomst zal zijn,......Na verloop van tijd probeer je alles een plaats te geven en te genieten van elke dag dat ze bij je zijn.Mijn kapoenen hebben me al zoveel geleerd,hoe mooi het leven is? Wat genieten is van de kleine dingen in het leven? Wat echte liefde is? Gewoon ik ben ze heel dankbaar dat ik hun mama mag zijn.
    Soms heb ik het heel moeilijk,maar ik kan heel goed mijn gevoelens neerschrijven ,vandaar dat ik mijn blogje heb aangemaakt..
    Liefs,Ann
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Foto

    Foto

    Foto


    Foto

    Mijn klein poppemieke,
    Mijn hartedief,
    Wat ben jij lief
    Wat hou ik van jou,
    Je mama,xxx
    Foto

    Foto

    Archief per maand
  • 08-2017
  • 06-2017
  • 05-2017
  • 04-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • onze school
  • mama's werk
  • autismespectrumstoornis
  • hier verblijven we tijdens de week



  • Twee beertjes hand in hand houden elkaar lekker warm.
    Net als die twee beertjes heb ik het nooit koud,
    want jullie zijn degene die mijn hartje warm houdt!!!

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs