Born to run
Inhoud blog
  • Time for a change
  • Halve marathon Keulen
  • Halve marathon Evergem
  • Eindelijk !!
  • SP St Margriete

    Agenda :


    - 11/10/14 : Westermolenloop
    - 26/10/14 : SP De Comer
    - 09/11/14 : Steinfurt500 Marathon
    - 11/11/14 : HM Deinze-Bellem
    - 13/12/14 : Kampenhout Marathon
    - 19/12/14 : Kerstloop Lembeke

    - 10/01/15 : Leopoldsloop 21km
    - 11/01/15 : De Zwarte Marathon
    - 01/02/15 : HM Cadzand
    - 14/02/15 : Trail Het Leen
    - 21/02/15 : Leopoldsloop 27km
    - 28/02/15 : HM Axel
    - 15/03/15 : Marato de Barcelona
    - 28/03/15 : Hulst 25km

    Wishlist :

    - Zeeland Marathon
    - Keulen Marathon
    - Bad Pyrmont Marathon
    - Eifel Marathon
    - Loch Ness Marathon

    Bezoek zeker eens Naomi's blog
  • Naomi Hoornaert's Blog
  • Lid van joggingclub
  • Krekenlopers
  • JC Aalter
  • Cavalopers
  • Cavalopers
  • Foto
    Foto
    Foto
    Weersverwachting
  • Weerbericht
  • Collega bloggers
  • Kevin Strubbe
  • Bert
  • Katrien
  • Peter
  • Katrien Kinnaert
  • Jessica
  • Conny & Ronny
  • Joggerke
  • Ronny King
  • Koen
  • Cremke
  • Mario
  • Paul Van Hiel
  • Aprilvis
  • Janneman
  • Rinus
  • Chris
  • Trailrunning.nl
  • RunningDanny
  • Mo Idrissi
  • Tom Hoornaert
  • Gerry
  • Karine
  • Carmen
  • Spencerwoman
  • Wendy
  • Johan Watty
  • Gino Casier
  • Frank Spencer
  • Marnix Lankarren
  • Martine, run to dream
  • Tiny
  • Vanessa
  • Joeri
  • Ruud
  • Ruth Bosmans
  • Trailrunners
  • Valerie
  • Julie
  • Jannet
    Zoeken in blog

    Clubs
  • Boslopers Lembeke
  • Runners Evergem
  • JC Aalter
  • Loop sites
  • Joggingkalender 2014
  • Marathonman365
  • Afstand meten
  • Kinesitherapie
  • Trainingsinfo en schema's
  • Ultra en marathon kalender
  • Marathon & Ultracup
  • Winter Trimlopen NL
  • Ultra marathon statistics
  • Jogging kalender
  • Marathons in België
  • Ultra en Marathon nieuws
  • 100 marathon club
  • webshop schoenen
  • ultra marathon training
  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    diabetescheck
    www.bloggen.be/diabete
    Foto
    Foto
    Foto
    Archief per maand
  • 01-2015
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Blog als favoriet !
    Relaas van een hardlopende Eeklonaar
    Welkom op de blog van Filip Hoornaert. Ik heb deze blog gemaakt om mijn hardloop ervaringen met jullie te delen. Veel leesplezier, en laat gerust uw reakties en/of opmerkingen achter. “Ultramarathon?” To those who know, no explanation is necessary .... To those who do not know, no explanation will suffice.
    29-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verkouden
    na de marathon in Hulshout vanaf dinsdag opgezadeld met een fikse verkoudheid, de inspanningen waren dus niet zo snel verteerd.
    Dan maar de ganse week rust genomen, en pas op zaterdag terug de eerste looppasjes gezet :

    zaterdag moest ik me serieus opladen om de loopschoenen aan te trekken. Toch maar vertrokken voor een rondje in het Leen, benieuwd hoe het er zou bijliggen na de overvloedige regenval van de afgelopen week.
    De onverharde buitenronde lag er goed beloopbaar bij, maar meer water moest er toch niet gevallen zijn hoor.
    Al van in 't begin liep het van geen meter, hartslag te hoog, de verkoudheid speelde me parten.
    Afgeklokt op 11,81km in 1:08:40, een gemiddelde van 10,3km/h, maar naar mijn gevoel was dat vèèl sneller.... blij dat ik terug thuis stond !

    zondag voelde ik me al een stuk beter, en 's morgens vroeg vertrokken naar het Leen voor een LSD van 20 km. Bijna meteen zat ik in een tempo waarbij ik het gevoel had dat ik dat kilometers lang kon volhouden. Niettegenstaande door de regen van afgelopen nacht de ondergrond er een stuk zwaarder bij lag dan zaterdag kon ik dat tempo toch de ganse 20km aanhouden.
    Terug thuis na 20,1km in 2:04:37, een gemiddelde van 9,7km/h.

    Nog vier weken naar de marathon van Gent, finishen onder de 4h zal moeilijk worden (te weinig kms tot nu), de drie volgende weken ga ik toch proberen om mijn schema te volgen, wie niet waagt niet wint !

    29-08-2010, 20:43 Geschreven door Filip  


    22-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Marathon Hulshout : de zwaarste tot nu !

    't was gisteren weer zover : marathontime !
    We (=Ronking en ik) hadden een maand terug het lumineuze idee om de marathon in Hulshout te lopen als voorbereiding op de marathon van Gent eind september.
    Qua voorbereiding stond ik niet ver, amper drie keer boven de 20 km gelopen de laatste maanden, langste duurloop was 28 km. Dat ging dus afzien worden die laatste kms.

    Ruim op tijd vertrokken, Ronny, Bart en ik, om iets na 15h waren we reeds ter plekke, borstnr afgehaald, Koen goeiedag gezegd, en naar de kleedkamers. Véél te vroeg volgens mij, dus stelde ik voor om onze T-shirt af te halen aan de aankomst, en ook onze drank aan de bevoorrading te zetten.
    Nu was de aankomst gans de andere kant van het parcours, T-shirt bleek een katoenen te zijn, dat bij de meesten in de kast zal belanden en er niet meer uitkomen, en op de koop toe moesten we ons nog haasten om op tijd terug aan de sporthal te zijn om om te kleden !
    De start van de marathon was dan ook nog eens halverwege het parcours, zodat we moesten lopen om er tijdig te geraken. Ge zijt dan eens vroeg ter plaatse ...

    Nog maar pas de laatste rij gevormd, of het startschot werd gegeven, 28°, volle zon, het beloofde een afvallingsrace te worden. Koen ging er al snel vandoor, Ronny, Bart en ik hielden het rustig, alle drie niet genoeg getraind, 4:30 was het doel. Eerste 10km aan 9,6 km/h.
    Het parcours was best lastig, geen meter vlak, twee stukken afdaling die vlot gingen, 't was alsof de rest allemaal vals plat was, en de laatste anderhalve km constant omhoog. Tel daarbij nog eens de hitte, en dit werd de zwaarste marathon die ik al gelopen heb !

    Ondertussen Koen terug opgeraapt, en zo rond km 17 kreeg Ronny het lastig, kon het tempo niet meer aanhouden en moest ons laten gaan. Ik voelde dat ik niet trager mocht lopen, het tempo op dat moment voelde comfortabel. Ook Koen liet aan de volgende bevoorrading een gat vallen, en kwam niet meer terug.
    Ronny is aan km 30 uitgestapt, te veel last van de warmte, forceren heeft dan geen zin. Toch knap Ronny !
    Bart en ik gingen door, aan km 25 heeft Bart dan een energy reep genuttigd al wandelend, waardoor ik er voor de laatste 17 km alleen voor stond.
    Tot aan km 32 geen probleem, maar dan begon het gebrek aan trainingskm te wegen, en moest ik het tempo laten zakken naar een goeie 9km/h, en de wandelpauzes aan de twee bevoorradingen werden steeds langer.
    De laatste ronde van 8 mezelf dan moed ingesproken, 't was maar 5km meer, van drankpost naar bevoorrading gelopen, de laatste km was nog best lastig, maar toch met een voldaan gevoel gefinished in 4:37:09 (volgens de garmin 42,66km !)

    Respect ook voor de 100km lopers, in die omstandigheden !

    Dan wachtte me nog de wandeling naar de sporthal, nog eens 1,5km. Koen en Bart waren dan ook aangekomen (tijden volgen later, staan nog niet online), en hebben een lift gekregen, zodat ze me stonden op te wachten aan de sporthal. Volgende keer zou er een shuttle moeten ingelegd worden !

    Ronny was een uiltje aan het vangen in de auto, flesje cava gekraakt, douche genomen, met ons vier nog den aprés verzorgd, en uiteindelijk rond 1h45 thuisgekomen, voor een woelige en korte nacht, de inspanningen zijn toch nog niet goed verteerd, zal een moeizame zondag worden, maar that's marathonlife hé !
    Op naar de volgende !!

    22-08-2010, 08:23 Geschreven door Filip  


    17-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.waterballet in Evergem
    gsiteren stond de Lindekensjogging in Evergem op het programma, samen met RonKing.
    Het had al de ganse dag pijpestelen geregend, toch zijn we met volle moed vertrokken, ergens in de hoop dat het wel eens zou ophouden met regenen.
    Maar helaas, toen er verzamelen werd geblazen aan de start, regende het nog steeds pijpestelen. Doordat er een probleem met de seingevers was, liet men ons dappere lopers dan ook nog eens 10 minuten wachten alvorens de jogging op gang te schieten (letterlijk dan).
    Nu, ik kan het begrijpen, als loper heb je minder last van regen en wind, maar de seingevers moeten anderhalf uur stilstaan, ik kan me een beter jobke inbeelden, respect dan toch voor die mensen !

    Met het oog op de marathon van komende zaterdag hadden Ronny en ik afgesproken om niet te snel te lopen, zo rond 10km/h dacht ik. Maar ja, regen en wind, dat is Ronny zijn weer, dan voelt hij zich top !
    Samen met een Evergemse Runner een trio gevormd, en de eerste twee rondjes gezellig keuvelend aan een constante snelheid van 10,8km/h gelopen, regen en wind bleven ons onveranderd het lopen zuur maken, al snel waren we allemaal druipnat !
    Ronde drie het tempo nog licht opgetrokken, met een laatste km aan 11,7km/h.

    Geeindigd in 1:11:03 voor 12,99km, een gemiddelde van exact 11km/h.
    Snel naar binnen voor een warme douche, deed deugd hoor,

    Vandaag dan mijn laatste dag vakantie, had nog een laatste lange duurloop gepland, echter totaal geen zin om te lopen.
    Tegen beter weten in dan toch maar de loopschoenen aangetrokken voor een toerke rond het Leen, van thuis uit vertrokken. En zoals altijd als ik geen zin heb véél te snel gelopen : 11,99km in 1:08:34, goed voor 10,5km/h.

    Nu looprust tot zaterdag, ik kijk er al naar uit, de marathon van Hulshout !

    17-08-2010, 17:14 Geschreven door Filip  


    15-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.trainingen deze week
    na de LSD vorige dinsdag nog maar twee trainingen gelopen, tijdens mijn verlof kan ik het precies niet opbrengen om veel km's te maken.

    woensdag : korte snelle duurloop aan de sporthal/stadspark : kleine 10km aan 10,3km gemiddeld

    zaterdag : lange versnellingen, flink uitgelopen
    als opwarming naar het Leen gelopen (kleine 2km), met flesje sportdrank in de hand, niet praktisch doch ik loop niet graag met een drankgordel dus geen andere optie.
    dan 4x2 km aan 5:35 gemiddeld per km, met een km loslopen ertussen, en uitgelopen tot 20,4km.
    Gelopen op onverharde paden, niet gemakkelijk om snelheid te maken en constant te houden.
    Goeie training dus, leuk om te doen, en voor mij is lopen in het bos nog steeds de max.

    daarmee komt mijn weektotaal op 58,41 km in drie sessies. Niet slecht maar 't mocht wat meer geweest zijn.

    Volgende week vanaf woensdag terug werken, misschien komt er dan terug weer regelmaat in de trainingen, wait and see !
    Al gepland voor volgende week :
    maandag : Lindekensjogging Evergem : 13,5km
    dinsdag : LSD in het Leen : 32km

    15-08-2010, 16:17 Geschreven door Filip  


    10-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LSD in het Leen
    de marathons van het najaar komen eraan, stilaan tijd om de afstand van de lange duurlopen op te trekken.

    Vanmorgen om 8h met de fiets vertrokken naar het bosrijke provinciaal domein Het Leen voor een lange duurloop van 28 km. Flesje water, flesje sportdrank en een gelleke mee.
    De buitenronde, volledig onverhard op een paar honderd meter na, is ongeveer 8,1km lang. Bedoeling was drie rondjes, waarvan eentje in tegenovergestelde richting, kwestie van de sleur een beetje te breken. Dan kom ik nog niet aan 28km natuurlijk.
    Elke ronde een paar stukken in het bos extra meegenomen, en op het einde nog een ommetje brachten volgende statistieken op :
    afstand : 28,12km
    tijd : 2h54min27sec
    gemiddelde snelheid : 9,7km/h
    gemiddelde kmtijd : 6:12

    't was nog vroeg, op de smalle paden hing het vol met spinnewebben ...., maar 't ging goed, lekker in het tempo van de eerste tot de laatste km, rond km 15 drie km aan 6 min/km, dipje op km 25 (8,9 km/h), en vooral een goed gevoel op 't einde.
    Kortom een geslaagde training die vertrouwen geeft voor de komende marathons !

    10-08-2010, 19:27 Geschreven door Filip  


    07-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jogging Lovendegem
    Gisteren met Bea, Patricia en Eddy deelgenomen aan de jogging in Lovendegem.
    Bea ging traditiegetrouw voor de korte afstand, de anderen kozen allemaal voor de langste afstand (12,6 km)

    Patricia en ik stelden ons achteraan het deelnemersveld op, met de bedoeling om op 't gemak te starten, en uit te komen op een gemiddelde snelheid van 11km/h.
    De eerste km was inderdaad iets trager, 10,7 km/h, we werden meteen op een onverharde dreef gestuurd, waar passeren niet gemakkelijk was. Vanaf km 2 ging het beter, en eens op de verharde weg trok Patricia het tempo serieus omhoog, km 3 en 4 aan 11,7 km/h, ondanks de onverharde strook die we nog te verwerken kregen.
    Ronde 2 een gelijkaardig scenario, op het eerste onverharde stuk iets trager, en dan volle gas op de weg. Aan het einde van de tweede ronde ging het dan toch te snel voor mij, moest Patricia laten gaan.
    Na een kmke in ronde drie was de seingever op een splitsing ribbedebie, en Patricia haar GPS stuurde haar de verkeerde richting uit .... (vrouwen en de weg weten, 't zal nooit wat worden). Op dat moment lag ik een dertigtal meter achter, dus tegen dat ik aan de splitsing was had ze al een ferm stuk verkeerd gelopen.
    Door mijn geroep is ze dan toch gekeerd, efkes getemporiseerd tot ze terug aansloot, en dan moest Patje ook nog een beetje recupereren van de inspanning. Eens terug op de verharde weg dan stilaan de eindspurt ingezet, om te finishen in 1:06:07, goed voor 11,4km/h.
    Patricia is hiermee derde dame geworden, na Katrien (ondanks een sanitaire stop in de mais) die gehaasd werd door Eddy en Nico.

    Ook den après mocht er zijn, ons viertal samen met Nico, Peter, Katrien, Geert, Stofke, Patrick lieten zich de Westmalles smaken.

    07-08-2010, 15:40 Geschreven door Filip  


    03-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jogging Cadzand Bad
    vandaag naar Cadzand Bad getrokken voor de zomerjogging van AV De Wielingen.
    Ronny en ik waren een beetje op 't laatst vertrokken, zodat we ons nogal moesten haasten om op tijd aan de start te komen, gelukkig werd het startschot iets later gegeven dan de geplande 19h50.
    Verschillende krekenlopers waarschuwden ons voor het verraderlijke parcours, steeds op en af, geen meter vlak. Dat beloofde, doseren was de boodschap !
    Dit is niet Ronny zijn ding, en voor mij is dat pure fun, dus Ronny al snel achtergelaten, en mijn eigen wedstrijd gelopen.
    De eerste km als opwarming was al niet van de poes, net na de start een venijnige klim, en dan steeds op en af. Na de trappen afgedaald kwam er toch een ietwat vlak stuk waar je wat kon recupereren. De laatste km van het rondje (3 rondjes van 3,34km) begon dan weer met een lange klim, gevolgd door een stuk vals plat.
    Vanaf de tweede ronde er een intervaltraining van gemaakt, elke klim stevig opgelopen, in de afdalingen gerecupereerd, en op het vlakke stuk goed doorgelopen.
    Bij de laatste klim van de derde ronde was het beste eraf, was nog afzien op dat stukje vals plat.
    Finished in 53:05 over 9,71km, gemiddeld precies 11km/h. En dat op zo'n parcours ! De conditie is stilaan aan het terugkomen, dat belooft voor het najaar met nog 4 marathons.
    Ronny is binnengekomen in 57 min., ook voor hem een mooie prestatie.

    Nu twee dagjes Antwerpen, en vrijdag de jogging in Lovendegem.

    03-08-2010, 23:29 Geschreven door Filip  


    02-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vandaag LSD time : 24,5km
    eerst een overzichtje van trainingen en jogging Hoetsel :

    zondag 25/7 : duurloop 22km
    afgesproken met Ronny en Eddy om 's morgens een lange duurloop van 22km in te lassen. Gezien er in het Leen momenteel teveel dazen rondvliegen, hebben we ervoor gekozen om 10 rondjes aan de sporthal en het stadspark van Eeklo af te werken.
    Een beetje eentonig steeds rondjes draaien, met drie samen lopend valt dat echter goed mee. Hoewel Patricia er nog niet bij is wordt er toch veel getetterd, en de km's vliegen voorbij.
    Ronny had het lastig, last aan de heup, waarschijnlijk te lang met z'n oude schoenen blijven lopen, en na een goeie 16km gaf hij er de brui aan, Eddy is dan ook gestopt.
    Ik wil echter een PR op de marathon van Gent, dus moeten er km gemaakt worden ! Op m'n eentje dan nog de resterende 6km afgewerkt zodat ik toch nog de 22km kwam, in 2h25, gemiddeld 9,1km/h, wel erg traag, maar toch een goeie training !

    donderdag 29/7 : tempoloop 8km
    door omstandigheden pas op donderdag terug kunnen lopen, een flinke tempoloop afgewerkt in het Leen. Het had geregend en was niet warm, geen dazen gezien !
    Als opwarming naar het Leen gelopen, en na 2km aan 10km/h net aan de buitenronde begonnen, en het tempo opgetrokken naar 11km/h. Dit tempo acht km aangehouden, en dan nog een kleine omweg genomen naar huis, bijna 3km uitgelopen.
    Lastige training, op een oneffen ondergrond dit tempo lopen. Maar toch goed verwerkt, geen probleem !

    zaterdag 31/7 : jogging Hoetsel
    Vorig jaar hadden we ook in Hoetsel gelopen, en vond het een mooi parcours, een goeie 5km per ronde, drie rondjes.
    In de tent afgesproken met Joeri en Geert om samen te lopen, met Patricia en Eddy, aan zo 10,5km/h.
    Bea liep de 5km, Ronny de 10 (hij mocht nog een nachtje doorbrengen met zijn maatjes bij Arcelor ...)
    Net voor de start een fikse regenbui, gelukkig was het alweer over toen we ons op gang trokken.
    Van bij de start liepen we al aan 11km/h, twas zwoegen geblazen voor mij, is momenteel nog iets te snel. Eens mijnen diesel opgewarmd na een drietal km liep ik iets comfortabeler.
    Er liep een meiske van de 5km in ons groepje, en ja, die jonge gasten (Eddy en Joeri) wilden haar naar een mooie tijd loodsen, km 5 aan tempo hoger dan 12km/h. Ik heb zo lang mogelijk gevolgd, maar uiteindelijk moest ik de rol lossen, 't was jandorie nog 10km ! Na de bevoorrading aan het eind van de eerste ronde werd er wel gewacht tot ik er terug bij was, maar 't kwaad was al geschied, mijn motor had te lang in het rood gereden !
    Het tempo van 11km/h werd terug opgepikt, kon wel volgen, maar 't was lastig. De tweede ronde in het spoor kunnen blijven, maar bij de doortocht moest ik even wandelen om goed te kunnen drinken ('t was toch nog warm), en dan heb ik een goeie km moeten achtervolgen, en een tweede cartouche verschoten om terug aan te sluiten.
    Bij de bevoorrading halfweg de derde ronde was 't weer van dat, derde cartouche verschoten, en toen waren ze op !!
    Na 13km moest ik de groep laten gaan, Patricia trok de kop, voelde zich goed, en dan moet je doorlopen en niet wachten.
    In de laatste km dan toch nog kunnen versnellen, en nog een paar achterblijvers uit de groep opgeraapt en ter plekke gelaten.
    Finished in 1h24 over 15,59km, gemiddeld 11,1km/h. Super tevreden met die tijd !

    maandag 2/8 : duurloop 24,5km
    ondertussen zijn we in congé, twee weekjes, en gezien we in juni reeds een weekske naar Kreta zijn geweest gaan we nu genieten van de belgische zomer ... Veel tijd om te lopen dus !
    Afgesproken met Ronny en Eddy voor een duurloop van 25km, Bea zorgde voor de bevoorrading halfweg (merci hé Bea !). R & E vertrokken bij hen thuis, en pikten me op in 't passeren. Een mooi toerke via fietsersbrug (intervalleke omhoog gelopen), baantjes op de boerenbuiten, via de brug in de Peperstraat (intervalleke omhoog), den bus, nog een rondje sportvelden terug naar huis.
    Bevoorrading halfweg voor R & E betekende voor mij na een kleine 10km, en na 20km begon ik het knap lastig te krijgen. Snel duidelijk dat het door te weinig te drinken was, maar toch nog de 24,5km uitgelopen in 2h34, goed voor een gemiddelde van 9,5km/h.
    Perfekt op schema dus.
    Na de duurloop even moeten bekomen, maar na een liter water, een doucheke, en een martini was ik er weer door ...

    Morgen jogging in Cadzand, en vrijdag in Lovendegem. Trainingen zoals het uitkomt, hebben al 't een en ander op 't programma deze week : morgen ontbijt in Brugge, woensdag en donderdag citytrip naar Antwerpen.



    02-08-2010, 20:05 Geschreven door Filip  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto's Camarado's 16mijl in StMargriete
    Nog enkele foto's van de aankomst in StMargriete op 7juli :

    Bea die de smaak te pakken heeft, en regelmatig de 5km loopt op de joggings :



    Snelle Eddy, die natuurlijk ruim voor de bus is binnengelopen :



    en galant als ik ben die Patricia de spurt van de bus laat winnen ....



    de rest van de bus : Bart, Joeri en Nico



    En last but not least, RonnyKing die de eerste en de laatste km het tempo bepaalde, en voor de rest heeft afgezien als geen andere !

    02-08-2010, 18:54 Geschreven door Filip  


    Foto


    Kilometerteller :

    2007 :   807
    2008 : 1.299
    2009 : 1.420
    2010 :  1.643
    2011 :  1.835
    2012 : 2.464
    2013 : 2.737

    2014 :  1.102

    Enkele PR's :


    6h :          60,505km
    50km :         4:51:15
    Marathon :  3:53:00
    Halve Mar. : 1:50:36
    10 mijl :        1:18:16
    15km :          1:15:42


    Marathons & Ultra's :

    1.
    Amsterdam
    19/10/2008 : 4:43:44
    2. Eindhoven
    11/10/2009 : 4:17:51
    3. Antwerpen
    25/04/2010 : 4:11:30
    4. Maasmarathon
    09/05/2010 : 4.04:15
    5. Hulshout
    21/08/2010 : 4:37:09
    6. Gent
    26/09/2010 : 4:10:40
    7. Brussel
    10/10/2010 : 4:07:11
    8. Zeeuws Vlaanderen
    16/04/2011 : 4:21:25
    9. Mont St Michel
    29/05/2011 : 4:36:21
    10. Monschau
    14/08/2011 : 4:22:54
    11. Leiemarathon
    25/09/2011 : 4:13:12
    12. Oostende
    09/10/2011 : 4:12:22
    13. Ultra Tr
    oisdorf 6h
    12/11/2011 : 55,064km
    14. Geldrop
    27/11/2011 : 4:17:59
    15. Utrecht
    09/04/2012 : 4:09:21

    16. Luxemburg
    19/05/2012 : 3:56:52
    17. Torhout NVV
    22/06/2012 : 4:13:32
    18. Ultra Aalter 6h
    21/07/2012 : 57,432km
    19. Meerssen
    09/09/2012 : 4:13:49
    20. Beloeil
    13/10/2012 : 4:03:47
    21. Ultra Troisdorf 6h
    03/11/2012 : 57,999km
    22. Geldrop
    25/11/2012 : 4:20:17
    23. Kampenhout
    15/12/2012 : 4:16:34
    24. LPM Genk
    10/02/2013 : 4:18:50
    25. Lembeekse bossen
    03/03/2013 : 4:09:30
    26. Gilze
    24/03/2013 : 4:04:05
    27. Zwalm
    07/04/2013 : 3:54:16
    28. Zeeuws Vlaanderen
    20/04/2013 : 3:59:03
    29. Leiden
    26/05/2013 : 3:53:00
    30. Stockholm
    01/06/2013 : 3:56:27
    31. Torhout 50km
    22/06/2013 : 4:57:52
    32. 6h van Aalter
    21/07/2013 : 52,580km
    33. Monschau
    11/08/2013 : 4:08:24
    34. 6h Eindhoven
    07/09/2013 : 60,505km

    35. Buggenhout
    22/09/2013 : 4:06:02
    36. Rursee
    03/11/2013 : 4:11:16

    37. Bottrop 50km
    10/11/2013 : 5:08:46 

    38. Belgian Coast Run 45,5km
    08/02/2014 : 4:51:00

    39 Lembeekse bossen
    02/03/2014 : 4:14:13

    40 Maratona di Roma
    23/03/2014 : 4:06:08

    41. Zwalm
    13/04/2014 : 4:16:15


    Halve marathons :


    1. Sluis
    16/03/2008 : 2:02:32
    2. Sleidinge
    24/03/2008 : 2:00:21
    3. Lotenhulle
    16/05/2008 : 1:56:07
    4. Evergem
    06/09/2008 : 2:06:42
    5. Deinze Bellem
    11/11/2008 : 2:01:58
    6. Watervliet
    10/01/2009 : 2:01:11
    7. Sluis
    15/03/2009 : 2:09:12
    8. Deinze Bellem
    11/11/2009 : 1:51:32
    9 . Watervliet
    09/01/2010 : 1:50:36

    10. Cadzand
    07/02/2010 : 2:01:32
    11. Sluis
    21/03/2010 : 1:51:24
    12. Lotenhulle
    28/05/2010 : 2:02:31
    13. Evergem
    04/09/2010 : 1:51:59
    14. Zwalm
    11/09/2010 : 1:58:08
    15. Watervliet
    08/01/2011 : 2:08:03
    16. Cadzand
    06/02/2011 : 2:07:59
    17. Evergem
    03/09/2011 : 1:57:26
    18. Zwalm
    10/09/2011 : 1:58:23
    19. Nazareth
    23/10/2011 : 1:55:45
    20. Lembeke
    03/03/2012 : 2:10:22
    21. Sluis
    18/03/2012 : 1:55:25
    22. Philipine
    14/04/2012 : 1:54:46
    23. Essenbeek
    21/04/2012 : 1:54:00
    24. Evergem
    01/09/2012 : 1:55:37
    25. Deinze Bellem
    11/11/2012 : 1:55:20
    26. Terneuzen
    08/12/2012 : 1:52:11
    27. Watervliet
    12/01/2013 : 1:52:30
    28. Cadzand
    03/02/2013 : 2:00:27
    29. Sluis
    17/03/2013 : 1:55:25
    30. Manneke Pis Trail
    01/09/2013 : 1:56:51
    31. Nazareth
    20/10/2013 : 1:53:33
    32. Watervliet
    11/01/2014 : 1:58:01
    33. Cadzand
    02/02/2014 : 1:55:35
    34. Sluis
    16/03/2014 : 1:50:44
    35. Evergem
    06/09/2014 : 2:00:20
    36. Keulen
    14/09/2014 : 1:59:00


    20km van Brussel :

    1. 2007 : 2:07:00
    2. 2008 : 1:58:15
    3. 2009 : 1:57:25

    10 mijl :

    1. Oostende-Brugge
    02/03/2008 : 1:31:33
    2. Aalter
    09/05/2008 : 1:26:50
    3. Oostende-Brugge
    01/03/2009 : 1:35:01
    4. Antwerpen
    26/04/2009 : 1:31:54
    5. Oostende-Brugge
    07/03/2010 : 1:26:51
    6. Aalter
    14/03/2010 : 1:31:47
    7. StMargriete
    23/07/2010 : 1:28:41
    8. StMargriete
    22/07/2011 : 1:27:26
    9. Aalter
    11/05/2012 : 1:18:28
    10. Aalter
    10.06.2013 : 1:25:00
    11. Waasmunster
    29.06.2013 : 1:23:11
    12. StMargriete
    19.07.2013 : 1:29:05


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs