VBS Olsene 1Ka
Inhoud blog
  • VAAR - wel! 1
  • VAAR - wel! 2
  • Onze laatste jarigen ...
  • Spit, spat, water 5
  • Spit, spat, water 4
    Archief per maand
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
    Gastenboek
  • vaarwel
  • spotdag
  • verjaardag
  • Leuk!
  • Bedankt!

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    24-11-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De herfst is weer gekomen 7 ...
    Stempelen van spinnen
    met een prop papier.
    Stempelen van een grote
    spin met onze handen.
    Kijk, zo moet het!
    Kleuren van een eekhoorntje.
    Hier is Rinas aan het werk.
    Een nieuw vriendje in de klas!
    Aan het puzzelen ...
    Boven:
    Tekenen van een slak a.d.h.v.e.
    stappenplan.

    Links en onder:
    Kleef dezelfde dieren naast elkaar.




    24-11-2013, 15:05 geschreven door Juf Kim  
    13-11-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Op stap naar het bos ... 1
    Beste mama en papa,

    Vandaag trokken we naar het bos (ontmoetingscentrum).
    Om 9.00 zijn we te voet vertrokken naar het ontmoetingscentrum. Iedereen was vol enthousiasme ...
    Ze keken al heel lang uit naar ons bezoekje aan het bos!
    We gingen op zoek naar blaadjes, eikels, kastanjes, ...
    Heel veel blaadjes gevonden en bolsters ... Dat zal lekker prikken in onze ontdektafel!
    Tegen 11.00 waren we terug van onze uitstap.
    Sommigen hadden koude handen, anderen waren een beetje moe, ...

    Morgen vliegen we er terug in!

    Geniet van onze foto's.

    We zijn vertrokken ...
    Joepie!
    Even voelen aan de stam van de boom.
    Kan ik rond de boom?
    Nee, toch niet alleen.
    Met 2 dan!
    Eten voor de vogeltjes in het bos.
    Even schoppen in de blaadjes ...




    13-11-2013, 14:58 geschreven door Juf Kim  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Op stap naar het bos ... 2

    Even kijken als we deze boom
    alleen kunnen vastnemen.
    Ja, dat lukt!
    Jules was ook mee ...
    Seven vond een heleboel
    kastanjes.
    Op zoek naar bolsters, eikels, kastanjes, ...
    Onze zakken geraken
    stilletjes aan vol ...
    Allemaal samen op de boomstam!
    We hebben ook naaldbomen
    gevonden.
    Na lang zoeken vonden we
    een paddenstoel!



    13-11-2013, 14:52 geschreven door Juf Kim  
    09-11-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Alle kleuren van de regenboog 1 ...

    Beste ouders,

     

    De eerste week na de vakantie zit er ook al terug op … Wat gaat dat toch snel!

    Deze week leerden we de kleurtjes kennen.

    Rood, geel, blauw, groen, paars en oranje!

     

    Elke dag werd er een kleurtje waargenomen. Maandag stonden de primaire kleuren centraal: rood, geel en blauw. Jules had een grote doos mee met daarin al deze kleuren . We leerden deze kleurtjes sorteren, herkennen en benoemen.

    Nadien sloegen we aan het mengen. Dit aan de hand van een heel leuk versje.

    Hocus pocus met een zoen.

    Blauw met geel wordt groen.

    Hocus pocus met wat raars.

    Blauw met rood wordt paars.

    Hocus pocus met wat franje.

    Rood met geel wordt oranje.

     

    We deden nog een heleboel hoor.

    We luisterden naar verhaaltjes rond kleurtjes. ‘Jules mengt geel en blauw’, ‘Blauwtje en geeltje’, ‘Dribbelt leert de kleuren’, ‘Klein wit visje’, enz …

     

    We leerden een leuk liedje over Jules zijn neus. De ene keer een rode, dan een blauwe of een gele.

    Fijn hoor!

     

    We sorteerden de kleurtjes in de kleurenhuisjes. Alle rode spullen in het rode huis, enz …

     We leerden niet enkel de kleurtjes sorteren, maar we moesten ze ook kunnen benoemen.

    We kregen ook een oefening rond rood, geel, groen en blauw. We moesten de voorwerpen in het juiste kleur kleuren.

     

    We maakten ook een heel leuk kleurboekje.

    -          Verfdotteren van een zon.

    -          Tamponneren van de lucht rond de wolk.

    -          Kleuren van een lieveheersbeestje.

    -          Kleven van snippers in de ballon.

    -          Vingerverven van een wortel.

    We moesten ook het kleurenmannetje in het juiste kleur kleuren en ons verfpallet kreeg vlekjes in alle kleuren …

    We maakten ook ons eigen verfdoosje!

     

    Tijdens ons godsdienstmomentjes stonden we even stil bij ons lievelingskleur. We mochten een potloodje in ons lievelingskleur kleuren en dit werd op het grote potlood gekleefd.

    We dankten ook voor onze ogen, want zonder onze ogen kunnen we al die mooie kleurtjes niet zien.

     

    Tussendoor mochten we dansen op ‘Alle kleuren van de regenboog’ en was er een bewegingsmomentje rond gekleurde hoepels.

     

    Volgende week maandag is het geen school en nadien gaan we aan de slag rond de herfst!

     

    Heb ik het juiste gelegd?
    Even denken ...
    Sorteren van spulletjes rond de hoofdkleuren.

    We hadden een rode, gele en blauwe doos
    in onze klas vol met spulletjes rond die kleuren.
    Fijn, fijn, fijn ...

    We hebben ook een groene doos.
    Spelen met de gekleurde blokken.
    Joppe is aan het bouwen ...
    Links:
    Ook de steekparels hadden verschillende
    kleurtjes en waren een groot succes.

    Onder:
    Een spelletje rond de kleurtjes ...
    In de boekenhoek konden we in
    kleurenboekjes kijken en ...
    ... we konden de kleurtjes laten veranderen
    door met een ander kleurtje er naar te kijken.
    Een toren bouwen met de juiste kleuren.
    We probeerden dit ook eens in een
    patroon te doen.



    09-11-2013, 08:42 geschreven door Juf Kim  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Alle kleuren van de regenboog 2 ...

    Verfdotteren van een zon.
    Tamponneren van de lucht rond de wolk.
    Kleuren van een lieveheersbeestje.
    Knippen van het gras.
    Stempelen van de kikker met een
    wattenstaafje.
    Synthese-oefening van de kleuren
    rood, blauw, geel en groen.



    09-11-2013, 08:35 geschreven door Juf Kim  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Alle kleuren van de regenboog 3 ...

    Scheuren van snippers en ...
    ... ze op kleven!
    Vingerverven van een wortel.
    Spelen met speeldeeg.
    Een beetje lastig, jongens?
    Ons kleurenmannetje.
    Een rode hoed of een blauwe hoed.
    Een paarse broek of een groene broek.
    We moesten ons mannetje net
    hetzelfde inkleuren als ons voorbeeld.
    Ons schilderspalet.
    Elk kloddertje verf moet in het juiste kleur ...



    09-11-2013, 08:30 geschreven door Juf Kim  
    25-10-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Heksje Mimi 1

    Beste mama en papa,

     

    De vakantie is begonnen. Een weekje lekker uitrusten en nadien mogen we de hele dag naar het klasje van juf Kim.

     

    De laatste 3 dagen hebben we lekker gegriezeld met een lief heksje, heksje Mimi.

     

    Elke dag werd er een verhaaltje van heksje Mimi vertelt: Heksje Mimi tovert iedereen in slaap, Heksje Mimi geeft een griezelfeest, Heksje Mimi mist haar vriendje.

    Wat deden we nog?

     

    Beeldende opvoeding:

    -          Mobiele van heksje Mimi en haar vrienden. Inkleuren van de heksjes.

    -          Schilderen van de heksenhoed van Mimi. Zo kunnen wij allemaal heksjes worden.

    -          Maken van een toverstafje. Kleven van snippers op het sterretje.

    -          Inkleuren van een kleurplaat.

     

    Denkvorming:

    -          Maken van een puzzel (4 of 6 stukken)

    -          Mix en koppel: zoek 2 dezelfde heksjes.

    -          Hoeveel vriendjes heeft Mimi? Tellen van de heksjes.

     

    Muzikale opvoeding:

    -          Muziek maken met ritmestokjes (toverstafjes).

    -          Liedje: De heks van Dovenetel

     

    Versje:

    -          Aanleren van een versje over een lief heksje.

     

    Huishoudelijk activiteit:

    -          Maken van heksencakjes (bij juf Rosy).

    -          Maken van heksenlimonade met rozijntjes (bij juf Kim).

     

    We sluiten onze ‘griezeldagen’ af met een heel leuk HEKSENFEEST.

    Dit feest is ook een beetje een afscheid van juf Rosy en haar klasje.

    Bedankt juf Rosy voor de fijne tijd, maar nu gaan we naar juf Kim …

     

    Inkleuren van de
    vriendjes van heksje Mimi voor onze
    heksenmobile.
    Stempelen van onze heksenhoek!
    Kleven van snippers
    voor ons toverstafje!




    25-10-2013, 18:23 geschreven door Juf Kim  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Heksje Mimi 2

    Mix en koppel:
    We gaan op zoek naar
    hetzelfde heksje ...
    We moeten het vriendje zoeken
    die hetzelfde heksje heeft!
    Roeren in de ketel
    net zoals de heks van Dovennetel!
    Heksenpap, heksenjam,
    heksenthee en heksensoep dat lust ik niet!
    Ook bij deze vrienden is onze
    winkel heel populair!
    Ook onze vernieuwde boekenhoek kan op
    bezoekers rekenen.



    25-10-2013, 18:19 geschreven door Juf Kim  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Heksenlimonade met vliegjes voor het heksenfeest!
    Voor ons heksenfeest op vrijdagnamiddag mochten wij lekkere heksenlimonade maken met vliegjes (rozijnen).
    Nadien hebben we met alle kindjes van de klas heksenfeest gehouden.
    Voor de foto's van het heksenfeest, moet je naar de blog van juf Rosy kijken.
    Geniet ...

    De limonade in de grote kom.
    Vliegjes in de limonade.
    Lekker!
    Even roeren ...
    ... en nog vliegjes!
    Lekker suiker aan de glaasjes!
    Mmm...
    Voila, onze heksenlimonade
    en onze glazen.




    25-10-2013, 18:15 geschreven door Juf Kim  
    22-10-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Met opa en oma naar de winkel ... 1

    Beste ouders,

     

    De voorbije week en een half stond vooral in het teken van onze oma’s, opa’s, meme’s, pepe’s, grootmoekes, bompi’s, …

     

    We werkten ons geschenkje verder af voor de grootouders en aangezien ons geschenkje in het teken stond van de winkel, hebben we rond de winkel gewerkt.

     

    Maandag mochten we de winkel, de kassa, … waarnemen en vertellen wat we allemaal in de winkel konden kopen.

    Nadien mochten we onze eigen keuze maken en in de foldertjes knippen op zoek naar lekkers.

    We mochten ons winkelkarretje volladen.

    We maakten ook ons eigen winkeltje. We mochten de koopwaren en Jules inkleuren, een beetje schilderen en het dak van het winkeltje met een patroon van 2 kleuren versieren.

     

    We ontdekten ook dat we in de winkel niet zomaar alles mogen meenemen. We moeten betalen. Al heel snel werd het spel in onze winkel ook aangepast. ‘Helaba, je hebt nog niet betaalt.’

    We leerden zelf ook betalen. Ik koop 2 appels en betaal 2 euro. 

    We mochten dan ook een portemonnee inkleuren en centjes stempelen met een kurk.

    We mochten ook euro’s tekenen in een lege portemonnee.

     

    We leerden ook echt winkelen. We komen met een lege kar toe in de winkel, vullen onze kar en gaan nadien naar de kassa om te betalen. We mochten dit allemaal eens proberen met de kar en nadien op papier.

     

    Vrijdag kregen we van juf een boodschappenlijstje en deze dingen moesten we dan kopen in de winkel. Heel fijn hoor!

    We mochten ook ons eigen portemonneetje maken en centjes knippen voor erin!

     

    Onze winkel is een groot succes en blijft daarom ook in onze klas staan. Melk, chips, eitjes, fruit, enz … kopen voor in ons poppenhoekje is heel fijn.

     

    We mochten met een heleboel portemonnees spelen. We leerden ze openen en sluiten.

    Juf had ook een heleboel foldertjes van winkels, waarin we naar hartenlust hebben gekeken.

     

    Maandag maakten we 3 hartjes voor onze grootouders.

    1 hartje kleuren, eentje stempelen en 1tje versieren met verdotters.

    Voila, onze versiering voor het grootouderfeest was klaar.

     

    Dinsdag was het de grote dag.

    De grootouders mochten naar onze school komen.

    Ze kregen een lekker kopje koffie met een koekje en nadien konden ze genieten van ons optreden.

    Na het optreden werden onze geschenkjes uitgedeeld.

     

    De komende 3 dagen (bijna vakantie) gaan we lekker ‘griezelen’ met heksje Mimi.

    Boven:
    Knippen van stroken voor ons winkeltje.

    Links:
    Kleven van de stroken in een patroon!
    Goed zo allemaal!
    Er moest ook een beetje geschilderd worden
    aan ons winkeltje!
    We hadden veel werk!
    Veel werk, maar alles met de
    glimlach!
    Kleven van een logische volgorde:
    Naar de winkel.

    We mochten het wel eerste zelf
    even uittesten.
    (zie onder)
    Eerst rijden we rond met een lege kar.
    Daarna kiezen we de spullen die
    we nodig hebben.
    Als laatste gaan we naar de kassa,
    waar we betalen!




    22-10-2013, 17:55 geschreven door Juf Kim  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Met opa en oma naar de winkel ... 2
    Boven:
    Inkleuren van een portemonnee.

    Links en onder:
    Stempelen van centjes.
    Tekenen van centjes.
    Mooi rondjes ...
    Knippen van centjes voor in onze
    portemonnee.

    Onder:
    Onze portemonnee ...
    Een nieuw hoekje in onze klas:
    De boekenhoek!
    Kijk eens hoe fijn het hier is!




    22-10-2013, 17:49 geschreven door Juf Kim  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Met opa en oma naar de winkel ... 3
    Naar de winkel.
    Wij mogen niet vergeten betalen!
    Jules laadt zijn kar vol!
    Spelen met de
    portemonnees.
    Spijtig genoeg zat er geen geld meer in ...
    Toch blijven we zoeken.
    Het is natuurlijk ook fijn om ze gewoon
    allemaal open en dicht te doen!
    De baby krijgt melk, rechtstreeks uit
    de fles!
    Met een boodschappenlijstje van
    juf gingen we shoppen.
    Wat moest ik allemaal
    meebrengen?




    22-10-2013, 17:45 geschreven door Juf Kim  
    17-10-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een prijs gewonnen

    Beste mama's en papa's,

    Juf Kim heeft een tijdje geleden meegedaan aan een quiz (raadseltjes oplossen) en ze heeft de eerste prijs gewonnen!
    Joepie!!!
    Wij kregen voor ons klasje 4 houten puzzels!

    Ze zijn de prijs persoonlijk komen uitreiken en wij mochten allemaal op de foto!
    Kijk maar ...







    17-10-2013, 18:45 geschreven door Juf Kim  
    13-10-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lekker fruit ... 1

    Beste ouders,

     

    De voorbije 2 weken gingen we de gezonde toer op!

    Appels, peren, bananen, druiven en sinaasappels kwamen langs in ons klasje.

    We mochten al deze fruitje waarnemen. We ontdekten de vorm, de kleur en de binnenkant van het fruit.

    Wie heeft een klokhuis? Wie heeft een steeltje? Wie heeft pitjes? Enz …

     

    Natuurlijk mochten we achteraf met al deze fruitjes een lekkere fruitbrochette maken.

    Onze handen wassen en aan de slag.

    Het fruit werd gesneden of de billetjes werden losgemaakt..

    We mochten onze eigen brochette samenstellen met het fruit dat wij het lekkerst vonden.

    Smakelijk! Mmmm …

     

    Wat deden we nog allemaal?

     

    Beeldende opvoeding:

    -          Schilderen van een appelboom + stempelen van appels in de boom met een echte appel.

    -          Kleven van snippers op een appel + een wormpje kleuren.

    -          Knutselen van een appel met een prop papier.

    -          Meneertje peertje: Monodruk.

    -          3D – peer: kleuren, stempelen, schilderen en snippers kleven.

    -          Schilderen van een banaan met verf + pastelkrijt.

    -          Boetseren van een banaan.

    -          Maken van een druiventros: kleven met de druifjes.

    -          Rollen van druiven in de verf.

    -          Sinaasappel afdrukken met bolletjespapier.

    -          Inkleuren van fruit d.m.v.d. juiste kleurtjes.

     

    Denkvorming:

    -          Kleven van 4 peren van klein naar groot.

    -          Puzzel appel, peer, banaan: 2st.

    -          Sorteren van appels volgens kleur (rood, geel en groen)

    -          Naar de winkel: Kopen van peren. Gooien met de dobbelsteen en evenveel peren kopen als ogen.

     

    We leerden ook een heleboel liedjes en versjes over de appel, de peer en de banaan.

     

    Vertellen van verhaal:

    -          Anna eet graat fruit.

    -          Appels vangen.

    -           De reuzenpeer.

     

    Hoekenspel:

    -          Puzzel van fruit.

    -          Sorteren van fruit in het juiste mandje.

    -          Appels tekenen in de boom op het kruitbord.

    -          Appels rollen met plasticine.

     

    We deden waarschijnlijk nog veel meer, maar te veel om allemaal op te noemen …

    We mochten ook al oefenen voor het grootouderfeest. Dit blijft natuurlijk een verrassing.

    1ste stap:
    Handjes wassen.
    Snijden van het fruit in stukjes.
    Zelf onze fruitbrochette samenstellen.
    Van alles een beetje of toch enkel
    druiven?
    Die sinaasappel is toch zo
    gemakkelijk niet.
    Smakelijk!


    13-10-2013, 12:33 geschreven door Juf Kim  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lekker fruit ... 2

    De verschillende spelletjes in de hoeken.

    Puzzels rond fruit!
    Leuk, leuk, leuk!
    Ona en Mona maken puzzels
    in onze puzzelhoek.
    Appeltjes tekenen
    in de appelboom!

    Nog appels in de boom
    of zijn het peren?
    Sorteren van de appels, peren,
    bananen, druiven en
    sinaasappels.





    13-10-2013, 12:20 geschreven door Juf Kim  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lekker fruit ... 3

    Maken van appel met
    een prop papier ...
    nadien natuurlijk schilderen.
    Schilderen van een appelboom en nadien
    stempelen van appels in de boom
    en op de grond.
    Veel appels in de boom!
    Boven:
    Kleur de appel in de juiste kleur.

    Rechts:
    4 peren van klein naar groot.
    Onze 3D - peer:
    De ene kant kleuren en snippers kleven ...
    ... de andere kant schilderen en stempelen.



    13-10-2013, 12:08 geschreven door Juf Kim  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lekker fruit ... 4
    Schilderen van onze fruitmand.
    Meneertje Peertje is zo wit.
    Ik schilder geel, ik schilder groen.
    Vouwen, wrijven.
    Peertje opendoen!
    Boetseren van een banaan!
    Boven:
    Kleur het fruit in het juiste kleur.

    Rechts:
    Puzzel van fruit.




    13-10-2013, 12:08 geschreven door Juf Kim  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lekker fruit ... 5
    Sommige kindjes mochten druiven
    meebrengen.
    Proeven maar!
    Mmm ...
    Lekker!
    Kleven van een
    druiventros!
    Verfrollen van druifjes!
    Leuk hoor!
    De witte druifjes
    worden paars!
    Links:
    Proeven van de sinaasappel.

    Onder:
    Proeven van sinaasappelsap.
    Afdrukken van bolletjespappier.
    Wat een mooie sinaasappels ...
    of appelsienen voor de kleuters.




    13-10-2013, 12:07 geschreven door Juf Kim  
    27-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn lichaam en mijn zintuigen 1

    Beste ouders,

     

    De voorbije 2 weken stond ons lichaam centraal in ons klasje.

     

    We ontdekten of we een jongen of een meisje waren, we leerden onze grote lichaamsdelen kennen en mochten deze dan ook ‘wassen’ met een washandje. Kijk maar naar de foto’s om dit te zien.

    Onze handen en onze voeten waren het belangrijkst …

     

    We stonden ook eventjes stil bij ons gezicht en onze 5 zintuigen.

     

    Wat deden we allemaal?

     

    Beeldende opvoeding:

    -          Tekenen van ikzelf …

    -          Inkleuren tekening van een jongen of een meisje.

    -          Schilderen en afdrukken van onze handen. Hiervan werden gekke mannetjes gemaakt.

    -          Maken van een ballonnenmannetje met grote voeten.

    -          Vervolledigen van het gezicht van Jules. Een neus, 2 ogen en een mond.

    -          Stempelen van schuim met verf en zeep.

    -          Kleven van voelmaterialen op de voeltrein.

    -          Vingerverven van een bril.

    -          Maken van een verrekijker.

    -          Inkleuren van oren met wasco.

    -          Maken van een schuddoosje.

    -          Zoenen geven op een lip.

     

    Denkvorming:

    -          Leg de jongens of meisjes van klein naar groot.

    -          Associatieoefening: Leg het juiste zintuig.

    -          Logische volgorde: Handen wassen. We mochten dit zelf doen en nadien eens op papier. Nu vergeten we (hopelijk) nooit meer hoe we onze handen moeten wassen.

     

    Vertellen van verhalen:

    -          Mama kriebelt Jules.

    -          Ik ben geweldig!

    -          Ik kan horen.

    -          Het vergrootglas.

    -          …

     

    Waarnemingen:

    -          Waarnemen van verschillende geuren. Dit ruikt lekker, dit niet!

    -          Waarnemen van verschillende smaken. Proeven, proeven en nog eens proeven!

    -          Waarnemen van brillen, zonnebrillen ,verrekijker, …

     

    Spelletjes:

    -          Zoek 2 dezelfde geluiden.

    -          Wat zit er in de voeldoos?

    -          Wat is er verdwenen in de rij?

    -          E ventjes voelen met onze blote voeten.

     

    We leerden een heleboel liedjes over ons lichaam. ‘Dit zijn mijn wangetjes’, ‘kriebellied’, …

    We leerden ook een versje over onze ogen. Een heel gek gezicht, hoor!

     

    Tijdens het ontdekken van onze zintuigen, was er een voeldoos in de klas, een kijkdoos, een geurdoos en een gehoordoos.

    Heel fijne en toffe foto’s …

    Aan het puzzelen.
    Ziet er leuk uit!
    Lukas vindt het niet zo
    leuk!
    Wassen van de juiste
    lichaamsdelen.
    Ons liedje 'Dit zijn mijn wangetjes'.
    We moesten goed luisteren en het juiste
    zintuig tekenen.




    27-09-2013, 20:26 geschreven door Juf Kim  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn handen ...
    Schilderen van ons hand.
    Afdrukken van ons hand.
    Onze handjes wassen
    volgens bepaalde stappen!
    Iedereen heeft propere handen.
    Nu helpen we Hans
    (op de prentjes) met het
    wassen van zijn handen.




    27-09-2013, 20:25 geschreven door Juf Kim  
    T -->

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs