LINKS
  • OP ZOLDER MRCN
  • Inhoud blog
  • 2° RACE KIDS - 16/03/2023.
  • 2° RACE GT 32 - 15-03-2023.
  • 3° RACE 1/32 FLEXI 32 - 8/03/2024.
  • 1° RACE PROCAR GTONE - 01/03/2024.
  • 1° RACE ICL 32 2024 - UITSLAG
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    SLOTRACING NIEUWPOORT
    OP ZOLDER
    31-01-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KAMPIOENEN KIDS en YOUNGSTERS 2015
    Zaterdag 23 januari 2016 werden, met een berg pannenkoeken en liters chocomelk, de kampioenen bij de KIDS en YOUNGSTERS gevierd.
    Wie kampioen pannenkoeken eten werd is moeilijk te berekenen maar de Youngters hadden duidelijk gewonnen van de Kids.
    Na de pannenkoeken werden de prijzen uitgereikt van het race seizoen 2015.
    Bij de KIDS (7 tot 11 jaar) ging de titel van KAMPIOEN naar STINE met 23 gewonnen races en 116 punten. BRAVO MEISJE !!!
    Tweede werd TUUR, Hij won 12 races en verdiende 69 punten, terwijl rooky HEBE als eerste jaars het derde trapje besteeg met 33 punten, tweede meisje.
    Tim nam de vierde plaats voor zijn rekening met 2 overwinningen en 21 punten. Annaïs werdt vijfde en derde meisje, Tims broer Stijn werdt zesde.

    De grote jongens, de YOUNGSTERS (12 tot 16 jaar), verdeelden de prijzen als volgt.
    KAMPIOEN 2015: laatste jaars LENNERT VAN DE VOORDE won met 6 overwinningen en 171 punten de titel.
    LENNERT D'HONDT won drie races en verdiende 143 punten. STAF werd derde met 136 punten. De vierde stek was voor LARS met 87 punten.



    YOUNGSTERS, Coach: Gregory, 2° Lennert,  Niko, Kampioen Lennert en Lars

    KIDS: 2° Tuur, Kampioen Stine, 3° Hebe, Voorzitter Urbain

    YOUNGSTERKAMPIOEN LENNERT
    KIDSKAMPIOENE STINE

    31-01-2016 om 00:00 geschreven door Urbain  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-03-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AND NOW SOMETHING TOTALY DIFFERENT
    Vrijdag 7 maart 2014. EERSTE RACE PROCAR 1/32.

    Voor de eerste maal, iets totaal anders, waar we vroeger reden met modelcars Ninco, Scalextric en dergelijke, rijden we nu met SLOTRACING wagentjes. Het uitverkoren autootje voor de PROCAR klasse is de Direct Drive 1/32 van JK. Het eigenaardige aan deze wagentjes is dat er geen tandwielen noch riempjes aan te pas komen, want de achterwielen staan op de as van de motor gemonteerd. Daar er geen tandwielen zijn, is er geen mogelijkheid deze slecht af te stellen of een verkeerde keuze in verhouding te maken. Voordeel een geweldig koppel, nadeel geen of nauwelijks rem.
    Negen autootjes aan de start met een nieuwe race formule. 12 maal 2 minuten, 4x op de kleine baan, 8x op de grote baan. Op de kleine baan wordt er volgens het systeem in-uit gereden, men gaat er uit na geel en komt er in op rood. Met de uitslag van de kleine baan worden de reeksen gemaakt voor op de grote baan. Het totaal verreden afstand bepaald het klassement.
    Laurent mocht starten op geel en reed meteen 20 ronden. Sylvain en Patrick elk 18 terwijl junior Lennert volgde met 16 ronden.
    De tweede heat kwam Vincent erbij en reed samen met Patrick 19 ronden. Zo kwam ieder aan de beurt, tot het terug aan Laurent was om in te vallen op rood. Meteen werd duidelijk dat Bert de te kloppen man zou zijn, na twee heats bleek hij aan de leiding met een rondje voor op Patrick. 
    De laatste heat hadden we Bert aan de start met een ronde voorsprong op Patrick en Laurent en twee op Sylvain. Het was echter Patrick die deze heat won voor Bert en Laurent, Sylvain kon dit ritme niet volgen. Patrick (75,01 ronden) en Bert eindigden in de zelfde ronde met Bert (75,76 r.) in het voordeel, Laurent (74.50 r.)eindigde op een halve ronde van Patrick als derde, terwijl Sylvain (72,51 r.) de vierde plaats in het klassement veilig stelde. Verder volgden Peter (71,83 r.), Vincent (71,59 r.), Wim (69,67), Urbain (67,06) en Lennert (62,48 ronden).
    Als eersten mochten Vincent, Wim, Urbain en Lennert starten op de grote baan voor de eerste reeks. Meteen nam Vincent de leiding, voor Wim en Urbain, Lennert kon het ritme niet volgen. In de derde heat kwam Wim opzetten en nam de pole over van Vincent om die niet meer af te staan. Lennert verdapperde op het einde en reed nog een prachtige 21 ronden in de laatste heat.
    Nu aan de snelle mannen, Bert gesterkt door zijn eerste plaats op de kleine baan, nam direct de leiding met 23 ronden, ook Laurent reed 23.
    Alhoewel zijn favoriete kleur liet Bert op rood een steekje vallen en nam Laurent de leiding over, Peter nestelde zich op de tweede plaats. In de derde heat moest Patrick naar de pits met een rokende motor, maar het euvel was niet zo groot, met slechts een vier rondjes verlies kon hij terug de baan op, maar uitgeteld voor een podium plaats. Peter maakte het Laurent nog behoorlijk lastig, en nam in de laatste seconden van de laatste heat Laurent te grazen om te winnen met slechts 4 meter voorsprong. Bert, na zijn slechte heat op rood, had zich behoorlijk herpakt en strandde op twee rondjes van de leaders. Sylvain reed een regelmatig parcours maar kon niet verhinderen dat hij in het klassement Wim moest voorlaten.
    In het totaal klassement bleek Laurent de beste met 7299,5 meter, voor Bert, 7281 meter en Peter, 7236,75 meter. Vier werd Patrick, 5 Wim, 6 Sylvain, 7 Vincent, 8 Urbain en 9 Lennert.
    Leuke autootjes die JK Direct Drive 1/32, die een speciale manier van rijden vragen, vroeg remmen voor de bocht maar reeds in de bocht optrekken om op volle speed er uit te komen. Laurent en Sylvain reden een Bentley, Lennert, Bert en Vincent met Morgan, Patrick, Peter, Urbain en Wim met een Mazda.
    Volgende race 1/32 PROCAR: vrijdag 4 april

    %%%FOTO 1%%%
    %%%FOTO 2%%%
    %%%FOTO 3%%%
    %%%FOTO 4%%%
    %%%FOTO 5%%%
    %%%FOTO 6%%%













    18-03-2014 om 22:57 geschreven door Urbain  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-03-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPANNEND !!!!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vrijdag 28 februari 2014.

    Met twaalven kwamen we aan  de start voor de eerste race in de koninginneklasse van de MODELRACING 1/24 - GT24.
    Van bij de start van de eerste reeks, de eerste reeks starten de minst goed geklasseerden van het kampioenschap 2013, nam Wim met zijn Corvette de leiding, gevolgd door de Audi R8 van Danny en de Corvette met Ronald aan de regelaar. Ouderdomsdeken (64 jaar) Urbain kon met zijn splinternieuwe Lamborgini met moeite voor de Audi's (Scaleauto) van de twee junioren Lennert en Niko (beiden 15 jaar) blijven.
    Stelselmatig bouwde Wim zijn voorsprong op en na 6 heats had hij reeds een voorsprong van 6 rondjes op Danny, maar dan sloeg het noodlot toe. Wim moest naar de Pits enkele losgekomen vijsjes moesten teruggeplaatst worden, zeker 13 ronden aan de kant. Danny kwam aldus met een vijftal ronden aan de leiding. De Corvetterijder begon aan een helse achtervolging met een heatrecord van 47 rondjes, maar strandde uiteindelijk op minder dan 2 rondjes van Danny.
    Ronald reed tot de laatste heat op de derde stek. Op een grote afstand van de beide koplopers en met voldoende voorsprong op de drie volgers.
    Ook hij kreeg met pech af te rekenen, Na 10 rondjes in de laatste heat weigerde zijn Corvette alle dienst, race over. Hij moest met lede ogen toezien hoe de drie, de twee junioren en de Lambo, hem naar de laatste plaats verdreven. Lennert kon nog net Urbain voorblijven terwijl Niko nog wat ervaring miste, pas zijn tweede race bij de grote kleppers.
    De zes eersten van het kampioenschap 2013, aan de start van de tweede reeks.
    Gregory, Mc Laren, pas voor het eerst dit jaar aan de startlijn, nam meteen de leiding en dit met een nieuw dag record van 48 ronden in 4 minuten. Patrick, Audi R8 en Sylvain, Corvette, volgden in zijn slipstream. Laurent, eveneens Audi, en Peter op Ferrari 458 moesten reeds 2 rondjes toegeven, terwijl Bert met zijn Gilette Vertigo gestart op rood meteen op achtervolgen was aangewezen.
    In de derde heat reed Peter eveneens 48 ronden en nam bij deze de snelste ronde voor zijn rekening, 4sec 895/000, ook Patrick reed 48 en naderde aldus op een rondje van Gregory. In de vijfde heat kwam Patrick terug in de zelfde ronde van Gregory, Gregory nam deze terug in de zesde heat om dit niet meer uithanden te geven. De Mc Laren rijder won uiteindelijk met slechts halve ronde voorsprong op de Audi van Patrick.
    Laurent en Peter streden een enigsinds gelijkaardig senario, maar dan voor de derde plaats. De ene heat was voor de Ferrari de volgende heat was het terug de Audi die derde plaats opeiste. Op het eind reden bijden evenveel ronden met Laurent voor Peter.
    Voor de vijfde plaats, Sylvain, heel goed gestart, kon met zijn Corvette het helse tempo van de koprijders niet volgen. Bert daartegen mindergoed begonnen plaatste een mooie remonte en kwam op het eind met zijn Gilette maar enkele metertjes te kort om Sylvain van de vijfde plaats te houden. Wat een SPANNENDE RACE, met veel FAIR PLAY, zo zou iedere race moeten zijn.
    Alle piloten van de tweede reeks reden sneller dan die van de eerste reeks.
    Volgende race, vrijdag 7 maart, rijden we voor het eerst met de 1/32 JK Direct Drive wagentjes.
    Zaterdag verhuizen de piloten naar het cirquit van ECURIE NORD 24 te BAMBEQUE Frankrijk voor de tweede manche in de SCALEAUTO klasse.

    13-03-2014 om 22:00 geschreven door Urbain  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-02-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZATERDAG KIDS en YOUNGSTERS RACE
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Zaterdag 22 februari 2014.

    Eenmaal per maand, meestal de laatste zaterdag van de maand, is er race voor de jongeren. KIDS: 7 tot 11 jaar, YOUNGSTERS 12 tot 16 jaar.
    Aan de start van de KIDS race, Annaïs Verbanck en Stijn en Tim Ureel.
    Er waren 4 races van 25 rondjes op de kleine baan. De winnaar krijgt 4 punten, de tweede: 3 punten, de derde: 2 punten en de vierde: 1 punt.
    De eerste race werd vlot gewonnen door Annaïs. Onze dame zette de broertjes op een behoorlijke achterstand. Stijn versloeg grote broer voor de tweede plaats.
    Tim hernam zich in de tweede race. Hij won die met een rondje voorsprong op Stijn. Annaïs werd nu derde. Tim reed in deze reeks de snelste ronde met 9sec 609/000.
    De derde reeks gaf de zelfde uitslag, zij het dat Tim zijn concurrenten op een redelijke afstand reed. Hij reed dan ook de snelste race in 4min 23sec.
    Nu was het terug de beurt aan Annais om de vierde race te winnen, Tim werd in de zelfde ronde tweede, Stijn volgde op de derde stek.
    Tim won de dagklassement met 13 punten, Annaïs verdiende 12 punten en Stijn kreeg 11 punten, mooi verdeeld.

    Na de Kids is het de beurt aan de YOUGSTERS. De race word verreden op de grote baan in 8x 2 minuten.
    Ditmaal 4 piloten aan de start, waarvan Ronan en staf als rookies.
    Bij de start nam Niko meteen de leiding, dit voor Lennert en Staf, Ronan als minst ervaren kon enkel proberen het helse ritme te volgen.
    Niko bouwde stelselmatig zijn voorspron uit tot 5 ronden maar in de vierde heat begon Lennert aan een remonte. Aan de start van de laatste heat had Niko maar een rondje voorsprong meer op Lennert. Lennert won wel de laatste heat maar kwam 6 metertjes te kort om Niko van de overwinning te houden. Beiden reden 165 ronden, de snelste ronde was voor Niko in 5sec 119/000, Lennerts snelste was 5sec 165/000.
    Als nieuweling moest Staf zijn meedere herkennen en volgde op behoorlijke afstand, toch haalde hij tweemaal een 20 ronden.
    Ronan pas tweedejaars slotracer, had veel moeite met deze snelle autootjes, maar oefening baart kunst en hij zal zeker een te duchten tegenstander worden.

    plaats  baan NAAM  TOTAAL punten   
     1  NIKO  21  22  22  21  19  20  20  20  165,19 20   
     2  LENNERT  19  20  20  22  21  22  20  21  165,13 17  
     3  STAF  19  17  20  17  17  15  17  20  142,24 15  
     4 3  RONAN  15  13  16  12  13  13  11  11  104,28 14   

    27-02-2014 om 00:00 geschreven door Urbain  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-02-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eerste SCALEAUTO 2014
    Vrijdag 21 februari 2014, aan de start 11 piloten.
    Bij groen nam Danny Van Elverdinghe meteen de leiding, dit voor junior Niko. De eerste heat moest hij als rooky maar 2 rondjes toegeven aan Danny, verder volgden Stefaan en junior Lennert. Wim was op achtervolgen aangewezen, maar herpakte zich in de tweede heat. Hij won deze met Danny in de zelfde ronde, Niko volgde vlot op een rondje. Ook de derde heat was voor Wim maar dan vond Danny het welletjes en bouwde stelselmatig zijn voorsprong uit. Danny won de reeks met 7 ronden voorsprong op Wim. Niko volgde op 5 rondjes van Wim, mooi voor zijn eerste race op vrijdagavond. In de achterhoede streden Stefaan en Lennert, ze eindigden met nog geen rondje verschil met Stefaan in het voordeel.
    Patrick, Laurent en Sylvain, onze Franse vrienden namen bij de start van de tweede reeks meteen het voortouw, 3 tot 4 ronden meer dan Danny. Peter en Urbain konden dit tempo niet volgen en streden onder elkaar voor de eerste plaatsen naast het podium. In de derde heat liep bij Urbain de band van de velg, linksachter, wat hem tot pitstop genoodzaakte met als gevolg een verlies van 10 rondjes. 
    In de vierde heat reed Patrick 48 ronden in 4 minuten, het meeste van de avond, en verbeterde hij zijn ronde tijd, 4sec 988/000. Zodoende had hij een mooie voorsprong op broer Laurent, hij volgde op 6 ronden, om zijn race gecontroleerd uit te rijden. Laurent nam wel nog de laatste heat voor zijn rekening met 47 rondjes.
    Sylvain kon het ritme van de gebroeders niet volgen, en moest dan ook alleen zien voor Peter en Urbain te blijven om de derde stek te vrijwaren.
    Urbain kwam nog sterk opzetten, de drie laatste heats reed hij telkens 45 ronden, maar strandde alsnog op nog geen drie volle ronden van Peter.
    Nog Ronald vermelden, Ronald volgde het rondenschema van Danny uit de eerste reeks. Op het einde kwam hij 4 meter te kort voor de zesde plaats in het dagklassement.
    Patrick en Laurent reden met de Mercedes SLS AMG GT3. Sylvain reed de enige BMW Z4 en Ronald met BMW M3 GT2.
    Wim reed een Jaguar XKR GT2 voor. Peter, Urbain en Stefaan met Porsche 911 en Danny, Niko en Lennert met Audi R8.
    Eén werdt Patrick voor Laurent en Sylvain, de top drie rijders van 2013, op weg naar een herhaling dit jaar?


    Start 2de reeks, Ronald, Laurent, Sylvain, Peter, Patrick, Urbain

    23-02-2014 om 00:00 geschreven door Urbain  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-02-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EERSTE RACE 2014
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Uitslag 1° race BELCAR 1/24 Group 10 - 14/02/2014

    De baan was net gereinigd en daarom moeilijk berijdbaar, maar met de vrije trainingen werd die beter.
    Wim won de eerste reeks met 394,12 ronden in 8x 4 minuten, dit met ruime voorsprong op Peter. Voor Peter was het zijn eerste race in deze klasse en moest nog wennen aan het rijden met een BELCAR. In het begin moest hij nog terrein prijsgeven maar tegen het einde van de race kon hij Wim bijhouden en zelfs 2 heats winnen.
    Danny Van Elverdinghe reed een voorzichtige race en strandde op de derde stek. Jonas moest in de tweede heat de strijd staken met een stukgedraaide pinion. Bert kon in de eerste heat Wim volgen maar de tweede heat op rood staakte hij de strijd. Hij voldeed niet aan zijn taak als inzetter en werd gedisqualificeerd en kreeg aldus 0 punten.
    Als hij geen mechanische pech heeft dan wint hij, de Vettel van de club, GUUST. In de tweede reeks nam hij heat na heat voorsprong op Jenna en Ronald. Enkel op het einde kon Ronald 2 heats winnen terwijl Jenna de laatste heat voor haar rekening nam. Op ruime achterstand van Guust werd ze alsnog tweede met 3 rondjes voorsprong op Ronald.
    Danny, vader Guust, La Croix reed zijn race op schema Peter en kon op het einde het halen met 1 ronde voor Peter.
    Met de verkeerde banden keuze, waardoor in de bochten een stuiterend wagen, kon Urbain enkel zijn rondjes afhaspelen zonder te kunnen moeien in de strijd voor de eerste plaatsen.
    De snelste ronde werd gereden door Guust, een ronde van 3 sec 129/000.

    Klik op de foto om die te vergroten, voor de uitslag van de race.

    21-02-2014 om 00:00 geschreven door Urbain  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-02-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PITSPRAAT
    In PITSPRAAT vindt je voortaan alle weetjes, uitslagen races en van alles wat.

    20-02-2014 om 22:23 geschreven door Urbain  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-11--0001
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.12 UREN van NIEUWPOORT, 13/11/2021.
    " UREN van NIEUWPOORT" Racing Club Nieuwpoort, 13 november 2021.

    Zaterdag hield de RCN voor de tweede keer, een uithoudingsrace voor radiogeleide autootjes, de "12 UREN van NIEUWPOORT".  In de feestzaal van de Vismijn was er een 60 meter lang parcoer aangelegd.  11 Teams kwamen er aan de start.  Na 12 uur rijden reed het team MRCZ als eerste over de meet, inrichtend team RCN had met pech te kampen maar kon uiteindelijk toch nog als zesde afvlaggen.  Over de gehele dag kwamen er wel een 600 tal toeschouwers kijken.
    De opbrengst van het evenement kwam ten goede aan de MUG helikopter van AZ Brugge.
    Net als vorige editie mocht onze club een demonstratiebaantje opzetten, compleet met toerenteller.  Enkele mooie autootjes, in de verschillende schalen, alsook enkele regelaars waren tentoongesteld.  De bezoekers konden er hun rijvaardigheden testen en stortende een bedragje in het bokaaltje ten voordele van de MUG Heli.  We mochten een 64 Euro aan de inrichters overmaken.  Niet alleen de jeugd, vooral jonge, ook de volwassenen, ook dames, waagden zich aan een raceje.






    30-11--0001 om 00:00 geschreven door Urbain  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 13/12-19/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 01/01-07/01 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 18/12-24/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 29/11-05/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs