LINKS
  • OP ZOLDER MRCN
  • Inhoud blog
  • 5de. Race 1/32 FLEXI 32, 25/04/2025.
  • 3de Race KIDS en Youngsters, 19/04/2025.
  • 4de RACE 1/32 GT32, 19/04/2025
  • 4de Race 1/32 PROCAR GTONE - 11/04/2025.
  • 4de. Race 1/32 FLEXI 32, 04/04/2025.
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    SLOTRACING NIEUWPOORT
    OP ZOLDER
    26-09-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BPC Race 2 - 8/9/2024. SERAING

    BPC Race 2, Seraing 8 september 2024.

    Met 5 piloten was de club vertegenwoordigd op de tweede race voor het internationaal BPC kampioenschap op de baan van de "SRCS".  Aan de start naast ons, deelnemers van verschillende Belgische club, Nerderlanders en Duitsers, in het totaal waren we met 45 piloten.  De club van Seraing beschikt over een prachtige 6 baans van iets meer dan 40 meter.

    Weinig bijval voor onze clubleden, PETER eindigde als beste op de 29° plaatst met 370.87 ronden in 6x 6 minuten.  Tweede beste reed DANIEL met 349.63 ronden op de 34° plaats.  URBAIN eindigde op 38° met 330.89 ronden.

    Voor PAT en RONALD was het een race om vlug te vergeten, beiden vielen uit met een defect.  Het electronisch regelcircuit voor het BRUSHLESS motortje begaf het,  Voor Pat na 255 ronden en Ronald al na 107 ronden, wat betekende de 44° en 45° plaats.

    Toch hebben we een prettige dag beleefd, op een zeer leuke baan.









    26-09-2024 om 09:21 geschreven door Urbain  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.9de RACE 1/32 FLEXI 32, 20/09/2024.

    9de Race 1/32 FLEXI 32, Nieuwpoort, 20 september 2024.

    Toch zes piloten aan de start.

    Zonder echt tegenstand reed PETER naar de zege en met zoals dikwijls met de snelste rondetijd, 4 sec. 557/000.

    Voor de tweede plaats was het veel spannender.  Na een heat reed Pat een rondje voor Patrick en Urbain.  In de volgende heat nam Patrick de tweede stek in de zelfde ronde gevolgd door Urbain.  Pat werd vewezen naar de vierde stek. Na de tweede baan wissel nam Urbain de tweede plaats in de race over en reed meteen een drie ronden voorsprong.  Patrick beveiligde zijn derde plaats.  In de laatste heat moest Pat zich nog ferm reppen want Ronald kwam dichter en dichter en dit met een 93 ronden heat.  Patje reed een mooie wedstrijd met goeie heats van gemiddeld 88 ronden en met een snelste ronde tijd onder de 5 seconden.

    baan NAAM 1 2 3 4 segment TOTAAL Pl, Ptn
    “1/3 PETER 97 97 96 100 0,83 390,83 1 20
      4sec. 557/000   194 290 390        
    1/1 URBAIN 90 93 94 93 0,84 370,84 2 17
      4,799   183 277 370        
    1/1 PATRICK 90 93 91 92 0,09 366,09 3 15
      4,901   183 274 366        
    1/1 PAT 91 89 90 89 0,72 359,72 4 13
      4,964   180 270 359        
    “1/2 RONALD 88 87 88 93 0,14 356,14 5 11
      4,971   175 263 356        
    1/1 PATJE 87 90 86 89 0,98 352,98 6 10
      4,922   177 263 352        




    26-09-2024 om 08:53 geschreven door Urbain  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-09-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.7de RACE KIDS en YOUNGSTERS, 21/09/2024.

    7de Race Kids en Youngsters, 21 september 2024.

    1st. SEM, zonder pech zoals steeds de snelste, enkel de derde heat moest hij aan Warre Laten.  Sem reed de snelste ronde, 5 sec. 425/000.

    2de. WARRE, reed tot half race op de derde stek maar met een super snelle derde heat (51 ronden) werkte hij zich naar de tweede plaatst.

    3de. CASIMIR, was snel begonnen, hij moest in de derde heat zijn tweede plaats aan Warre laten en eindigde uiteindelijk op 4 rondjes achterstand.

    4de.  ELIAS, en eerste Kid, reed een gemiddelde van 45 rondjes per heat, zeer regelmatig.  Elias kan gerust zijn mannetje staan naast de Youngsters.

    baan NAAM 1 2 3 4 segment TOTAAL Pl, Ptn
    1/1 SEM 47 49 48 54 0,04 198,04 1 20
      5sec.425/000   96 144 198        
    1/1 WARRE 45 47 51 49 0,81 192,81 2 17
      5,572   92 143 192        
    1/1 CASIMIR 46 48 48 46 0,31 188,31 3 15
      5,785   94 142 188        
    1/1 ELIAS 45 45 45 44 0,47 179,47 4 16
      5,941   90 135 179        

     











    24-09-2024 om 19:51 geschreven door Urbain  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.7° RACE 1/32 GT 32 - 13/09/2024.

    6° Race 1/32 GT32, Nieuwpoort, 13 september 2024.

    De eerste race na de grote zomervakantie en maar drie autootjes aan de start. Wat wil je, met vier van de mogelijke deelnemers op reis.

    Een eerste overwinning dit jaar voor PETER in de GT32 Klasse en met de snelste ronde er boven op, 5 sec. 452/000.  Met zijn CADILAC Hypercar had hij geen moeite om Urbain, BMW Z4, achter zich te houden.  Urbain reed een ruime voorsprong op Patje Ford, CORVETTE C7.

    baan NAAM 1 2 3 4 segment TOTAAL Pl, Ptn AUTO TYPE Gewicht
    1/1 PETER 83 79 82 74 0,08 318,08 1 20 CADILAC V-LMdH 84 gr.
      5,452   162 244 318              
    1/1 URBAIN 71 70 73 71 0,13 285,13 2 17 BMW Z4 88
      6,316   141 214 285              
    “1/2 PATJE 69 62 65 67 0,61 263,61 3 15 CORVETTE C7 82
      6,483   131 196 263              

     

     

     









    24-09-2024 om 19:03 geschreven door Urbain  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 21/04-27/04 2025
  • 14/04-20/04 2025
  • 07/04-13/04 2025
  • 31/03-06/04 2025
  • 03/03-09/03 2025
  • 17/02-23/02 2025
  • 10/02-16/02 2025
  • 27/01-02/02 2025
  • 20/01-26/01 2025
  • 06/01-12/01 2025
  • 23/12-29/12 2024
  • 09/12-15/12 2024
  • 02/12-08/12 2024
  • 25/11-01/12 2024
  • 18/11-24/11 2024
  • 11/11-17/11 2024
  • 28/10-03/11 2024
  • 21/10-27/10 2024
  • 14/10-20/10 2024
  • 07/10-13/10 2024
  • 30/09-06/10 2024
  • 23/09-29/09 2024
  • 15/07-21/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 13/12-19/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 01/01-07/01 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 18/12-24/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 29/11-05/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs