LINKS
  • OP ZOLDER MRCN
  • Inhoud blog
  • 5de. Race 1/32 FLEXI 32, 25/04/2025.
  • 3de Race KIDS en Youngsters, 19/04/2025.
  • 4de RACE 1/32 GT32, 19/04/2025
  • 4de Race 1/32 PROCAR GTONE - 11/04/2025.
  • 4de. Race 1/32 FLEXI 32, 04/04/2025.
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    SLOTRACING NIEUWPOORT
    OP ZOLDER
    03-12-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.5° 1/32 PROCAR LAMBO - Nieuwpoort 31/11/2018 -
    5° Race 1/32 PROCAR LAMBO - Nieuwpoort 31 november 2018.

    Het raceseizoen loopt op zijn eind.  De laatste races voor het kampioenschap komen er aan. Zo was deze de laatste wedstrijd in de klasse "1/32 MODELCARRACING" voor 2018, na deze race is de kampioen gekend.
    Daar iedereen met een zelfde wagentje rijdt , nl. de SIDEWAYS 1/32 LAMBORGHINI HURACAN zijn het spannende races, en zeker deze laatste.
    In de eerste reeks, 4x 2 minuten, kwam Patrick als eerste uit met twee rondjes voorsprong op nr. twee en drie.  Tussen deze twee was er slechts 1 baansegment 
    (25 cm.) verschil, in het voordeel van Laurent op Bert.  Ook voor de overige plaatsen werd ferm gestreden zij het op enige afstand van de drie koplopers.
    Vincent bleek de best of the rest.
    De finale race (4x 6min) beloofde erg spannend te worden. Patrick nam meteen de leiding, noch Laurent of Bert gaven hem voldoende voorsprong, meer zelfs halfweg reden de drie kemphanen in de zelfde ronde. Een langdurige pitstop in de derde heat deed Laurent zakken naar een zesde plaats en Patrick had een mindere heat.
    Bert kwam zo aan de leiding.  Bert moest zeker voor Patrick blijven om de overwinning te claimen maar een foutje in de laatste 10 seconden deed hem de das om.
    Bij samentellen van beide reeksen, bleek Patrick de winnaar met kwart ronde voorsprong.
    Laurent reed net rondjes genoeg om de vierde plaats te verzekeren. Met een sterke tweede reeks mocht Urbain plaats nemen op de laagste trede van het podium.
    KAMPIOEN 2018; 1/32 MODELCARRACING:  PATRICK, van de 10 races won hij er 4.  

    UITSLAG:


    gew.
    2 min.
    6 min. totaal Ptn.




    1 PATRICK 84 gr.
    72,57
    218,30 290,87 20
    SNELSTE RONDE: 6”264/000 – BERT


    2 BERT 91
    70,56
    220,07 290,63 17




    3 URBAIN 85
    64,56
    204,07 268,63 15




    4 LAURENT 83
    70,57
    196,83 267,40 13




    5 DANNY V 85
    64,65
    198,68 263,33 11




    6 VINCENT 85
    66,07
    192,49 258,56 10




    7 DANIEL 88
    63,78
    191,76 255,54 9




    8 STEFAAN 88
    47,49
    202,93 250,42 8




    9 “PAT” 86
    57,35
    152,00 209,35 7





    Het klassement is te bekijken op de site van de club, www.slotracing.be onder 2018.

    03-12-2018 om 21:35 geschreven door Urbain  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.4° 1/24 SCALEAUTO - "ECURIE NORD 24" te Bambecque - 1/12/2018
    4° Race 1/24 SCALEAUTO - "ECURIE NORD 24" -Bambecque - 1 december 2018.

    Nog spannender dan de race van gisteren te Nieuwpoort, ster van het gebeuren "BERT", en met een hoofdrol voor LAURENT.
    Van bij de start nam Bert de leiding, ditmaal niet met zijn vertrouwde BMW M3 maar met een PORSCHE 997. De AUDI R8 van Laurent was nooit ver weg, meer dan een rondje liet hij Bert niet uitlopen. In de 7° heat, op baan grijs (zwart 8), zijn favoriete vak, versnelde Laurent stelselmatig, hij verbrak telkens de snelste ronde en naderde zo zienderogen op Bert.  Bij de start van de 8° heat had hij nog een halve ronde achterstand, Laurent reed op zijn elan door en naderde steeds korter bij.
    Bert mocht geen enkel foutje maken, wat hem wonderwel lukte. Rondenlang kon hij Laurent in zijn slipstream houden.  Tot... het moment dat de spanning van de baan ging, wat bleek Laurent stopte net naast Bert in het zelfde baansegment.  Beiden reden 249 ronden en 67 baandelen in 8x 4minuten, een race met TWEE WINNAARS, de eerste maal in de geschiedenis van de club.  BRAVO!!!  Laurent reed met 7"413/000 de snelste ronde.
    Peter strandde met zijn VIPER op behoorlijke afstand als derde, terwijl Danny, eveneens VIPER, Urbain (BMW Z4) verwees naar de vijfde plaats. Ronald reed met zijn VIPER nog zesde.  De AUDI R8 van Patrick moest even na half race de pits opzoeken, een laatste stek tot gevolg.  Door deze tegenslag verloor hij ook de tweede plaats in het eindklassement ten voordele van Bert.  LAURENT bekroonde zich tot KAMPIOEN "ECURIE NORD 24" 2018.
    Laurent won 4 races, Patrick en Peter elk twee en Bert één.

    UITSLAG:
    PISTE NOM 1 2 3 4 5 6 7 8 PIECES TOTAL















    2/4 Laurent 31 31 31 31 31 31 32 31 0,67 249,67 1 20

    7,413
    62 93 124 155 186 218 249 *


    2/5 Bert 31 32 31 31 31 31 31 31 0,67 249,67 1 20

    7,459
    63 94 125 156 187 218 249



    2/7 Peter 30 30 30 31 28 31 30 31 0,63 241,63 3 15

    7,531
    60 90 121 149 180 210 241



    1/7 Danny V 29 28 30 29 29 28 26 29 0,15 228,15 4 13

    7,668
    57 87 116 145 173 199 228



    1/5 Urbain 27 27 29 29 29 29 28 28 0,79 226,79 5 11

    7,840
    54 83 112 141 170 198 226



    1/4 Ronald 28 28 29 29 28 27 28 27 0,84 224,84 6 10

    7,743
    56 85 114 142 169 197 224



    2/2 Patrick 29 30 28 29 15 27 29 29 0,06 216,06 7 9

    7,894
    59 87 116 131 158 187 216




    03-12-2018 om 00:00 geschreven door Urbain  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 21/04-27/04 2025
  • 14/04-20/04 2025
  • 07/04-13/04 2025
  • 31/03-06/04 2025
  • 03/03-09/03 2025
  • 17/02-23/02 2025
  • 10/02-16/02 2025
  • 27/01-02/02 2025
  • 20/01-26/01 2025
  • 06/01-12/01 2025
  • 23/12-29/12 2024
  • 09/12-15/12 2024
  • 02/12-08/12 2024
  • 25/11-01/12 2024
  • 18/11-24/11 2024
  • 11/11-17/11 2024
  • 28/10-03/11 2024
  • 21/10-27/10 2024
  • 14/10-20/10 2024
  • 07/10-13/10 2024
  • 30/09-06/10 2024
  • 23/09-29/09 2024
  • 15/07-21/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 13/12-19/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 01/01-07/01 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 18/12-24/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 29/11-05/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs