Vandaag beginnen we vol goede moed. Het id is om de carburator terug te monteren waarna we kunnen zien of de Mz stabiel wil draaien. Als dat allemaal een beetje zou willen meezitten kunnen we de luchtfilter terug monteren en aan de remmen beginnen wat er toe zou moeten lijden dat ik op het einde van de dag een shopping lijstje kan samen stellen en we de volgende keer aan het bollen zijn...Mannen maken plannen... De carburator is snel gemonteerd en we slagen er in ,ondanks de "custom" gaskabel, om de Mz te starten en stabiel te laten draaien. ) Alreit!!! We monteren de luchtfilter terug en zijn benieuwd naar hoe hij nu zal klinken... Niks, nul,nada.. WTF?! We trappen de ziel en de Stella uit ons lijf maar hij wil niet meer pruttelen. Het is de derde keer ongeveer dat we de luchtfilter hebben gemonteerd en telkens heeft dat een nefaste invloed op de ontsteking, die is er namelijk niet meer... Contactpunten worden weer gereviseerd en afgesteld maar verder dan een zwak vonkske aan de contactpunten komen we niet. Hij draaide tot we de luchtfilter monteerden dus besluiten we die er maar weer af te halen en te zien of we mogelijk tijdens de montage ergens een draadje hebben geraakt. Niks te vinden helaas. De "anti-frustratie stella" is geboren. De "eureka erlebenis" komt als we de bougie tegen het chasis houden om te zien of we daar toevallig iets van een vonk krijgen. Vonken wel maar niet tussen de contactpunten, wel tussen de bougie en het chasis. Laten we die is vervangen.... Oef... Aangezien de Stella op is en "la cuisine du maison" meerdere sterren heeft hangen we de sleutels maar aan de haak...