VW -Audi-Skoda-Seat
Inhoud blog
  • Skoda
  • Audi
  • Audi
  • Audi
  • Audi
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     

    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us
    Links naar automerken
    1.Alfa Romeo
    2.Aston Martin
    3.Audi
    4.Bentley
    5.BMW
    6.Buick
    7.Cadillac
    8.Chevrolet
    9.Chrysler
    10.Citroen
    11.Dacia
    12.Daihatsu
    13.Dodge
    14.Ferrari
    15.Fiat
    16.Ford
    17.GMC
    18.Honda
    19.Huyndai
    20.Infinti
    21.Isuzu
    22.Jaguar
    23.Jeep
    24.Kia
    25.Lada
    26.Lamborghini
    27.Lancia
    28.Land Rover
    29.Lexus
    30.Lincoln
    31.Maserati
    32.Maybach
    33.Mazda
    34.Mercedes
    35.Mercury
    36.MG
    37.Mitsubishi
    38.Nissan
    39.Opel
    40.Peugeot
    41.Pontiac
    42.Porsche
    43.Proton
    44.Renault
    45.Rolls Royce
    46.Saab
    47.Seat
    48.Skoda
    49.Subaru
    50.Suzuki
    51.Ssang Young
    52.Toyota
    53.TVR
    54.VW
    55.Volvo
    11-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Audi A4 2008
    audi_a4_s_line_2.jpg
    audi_a4_s_line_3.jpg
    audi_a4_s_line_4.jpg
    Audi A4 S Line
    Audi
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    11-12-2007, 11:26 geschreven door Geert  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mercedes C-klasse 2008 Estate

    Mercedes C klasse 2008 Estate
    Een maand geleden heeft Mercedes de Nieuwe C-klasse Sedan gepresenteerd en nu is het tijd voor de Estate versie.

    De nieuwe C-klasse Estate (Stationwagon) heeft een kofferruimte van 1500 liter en is voorzien van een automatisch openende kofferdeur. De nieuwe C-klasse Estate is ook 12% zuiniger dan het vorige model en verbruikt nu maar 6 liter per 100 km.

    De nieuwe C-klasse Estate zal te koop zijn in drie versies: Classic, Elegance en Avantgarde. Zoals bij de Sedan is elke versie van een andere grille voorzien. Verder kan de stationwagon maximaal 1800 kg vervoeren en is er een optioneel self-levelling suspension systeem.

    Het motorengamma bestaat uit twee benzine en twee diesel viercilindermotoren, respectievelijk de C180 en C200 kompressor benzines en de C200 en C220 CDI diesels. Voor wie net wat meer wil zijn er ook nog drie zescilinder benzinemotoren met 204, 231 of 272 pk en een zescilinder C320 CDI dieselmotor met 224 pk.
    mercedes_c_klasse_estate_2008_2.jpg
    mercedes_c_klasse_estate_2008_3.jpg
    mercedes_c_klasse_estate_2008_5.jpg
    mercedes_c_klasse_estate_2008_6.jpg


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    11-12-2007, 11:25 geschreven door Geert  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eerste 'gelekte' foto's Subaru Forester

     

    Subaru heeft de onthulling van de Subaru Forester voor het einde van de maand op de planning staan. De eerste foto's staan al op internet.Subaru heeft de compleet nieuwe Forester klaarstaan. Nog voor het einde van het jaar wordt de auto aan het publiek gepresenteerd.

    De nieuwe Forester is er weer eentje in de beste Subaru-traditie. Dat wil zeggen dat het uiterlijk niet meteen de tongen zal losmaken, maar dat alle aandacht is uitgegaan naar de techniek. De nieuwe Forester krijgt een geblazen en een ongeblazen boxermotor, net als zijn voorganger.

    In 2008 komt Subaru ook eindelijk met de boxer dieselmotor. Die krijgt als eerste een plekje in de Legacy, maar deze Forester zal daarmee op termijn zeker volgen.

    De foto die rondgaat op internet laat een exemplaar zien dat is bedoeld voor de Japanse markt. Hij is 4,56 meter lang, 1,79 meter breed en 1,68 meter hoog. Voor de Europese markt kan dat licht afwijken. Onze huidige Forester is 4,48 meter lang, 1,74 meter breed en 1,59 meter hoog. De nieuweling dijt dus flink uit.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    11-12-2007, 11:18 geschreven door Geert  
    Reacties (0)
    07-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fiat Bravo 2008

    Fiat
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (6 Stemmen)
    07-12-2007, 17:33 geschreven door Geert  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Peugeot 308 RC Z
    “Peugeot RC Z in productie”
    De Franse media weten het zeker: de Peugeot 308 RC Z concept car gaat in productie.
    Peugeot heeft eerder dit jaar de 308 RC Z concept car laten zien. Dat is een spectaculaire coupé met vormen die doen denken aan de Audi TT. In Frankrijk schijnt groen licht te zijn gegeven voor de productie van de coupé. Er is voorzien in een assortiment benzine- en dieselmotoren.
    Als alles volgens planning verloopt, gaan aan het einde van 2009 de lijnen voor deze 308-variant lopen. Waarschijnlijk gebeurt dat bij het Oostenrijkse Magna, dat eerder deze week al de opdracht voor de bouw van de Mini SUV in de wacht sleepte.
    Er is nog geen officieel bericht van Peugeot over de productieplannen van de RC Z. Ook de woordvoerder van de Nederlandse importeur kan het gerucht niet bevestigen. “Maar als het waar is, zou de RC Z van harte welkom zijn.”
    “Peugeot RC Z in productie”

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    07-12-2007, 17:20 geschreven door Geert  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Porsche
    PORSCHE
    Porsche heeft een spoilerkit ontwikkeld voor zijn 911 Turbo om de wegligging bij erg hoge snelheden te verbeteren.

    Door de aanpassingen wordt de lift op de voor- en de achteras verminderd. Het belangrijkste doel was om meer stabiliteit te verkrijgen in de buurt van de topsnelheid. Om dat te bereiken werd vooraan een extra lip onder de neus gemonteerd en staat op de nieuwe motorkap achteraan een vaste en grotere spoiler. Uiteraard zijn al deze onderdelen in koetswerkkleur gespoten. Als leuke bonus krijgt de Turbo met Aerokit 10 pk extra (490 pk).

    Er is nog ander nieuws uit de Porsche-stal, want de Duitsers hebben 128 GT3's en GT3's RS moeten terugroepen omdat er problemen zouden zijn met de tractiecontrole en de actieve schokdempers. Geen enkele klant is al geconfronteerd geweest met falende systemen, maar om alle toeval uit te sluiten, heeft Porsche alle GT3's (RS) teruggeroepen voor een controle als ze gebouwd zijn tussen 28 september en 9 november 2007
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    07-12-2007, 17:15 geschreven door Geert  
    Reacties (0)
    06-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Audi
    TDI rijp voor Audi TT
    Audi werkt aan een TT met 2.0 TDI-motor. Amerikaanse media beweren dat er in maart 2008 in Genève een TT TDI met 200 diesel pk´s gepresenteerd wordt.
    Bij Audi laten ze er nog niets over los en op de gelekte productplanning waarover we gisteren berichtten stond -ie nog niet, toch doen de geruchten over een TT met dieselmotor al langer de ronde. Nu de nieuwe generatie TDI´s met commonrailtechniek klaar is, lijkt het moment eraan te komen. In het voorjaar van 2008 komt de 170 pk versie van de 2.0 TDI commonrail, een Amerikaanse website beweert dat er voor de TT een 200 pk sterke versie van deze motor komt. De TT TDI schittert waarschijnlijk naast de TTS met 270 pk 2.0 TFSI op de Salon van Genève. Iets wat steeds aannemelijker wordt nu er ook al in het Hoge Noorden van Europa test-TT´s gesignaleerd zijn met stickers op het dashboard waarop staat´achtung dieselfahrzeug´.  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    06-12-2007, 17:15 geschreven door Geert  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Peugeot
     
     

    'Road runner' bestelwagen: Beep Beep

    Wile E. Coyote en de 'Beep Beep' Road Runner (Looney Tunes 1948)
    Wile E. Coyote en de 'Beep Beep' Road Runner (Looney Tunes 1948)
    Peugeot presenteert tijdens de Bologna Motor Show op zijn zachtst gezegd een opvallende concept car. Met een knipoogje naar de 'road runner' van Chuck Jones uit de Looney Tunes tekenfimpjes. De Beep Beep is een sportieve versie van de in februari te verwachten Peugeot Bipper.

    De Peugeot Bipper Concept Van is sterk geïnspireerd op de Peugeot 908 HDi FAP, het racemonster dat vorig jaar winnaar werd van het Le Mans Series kampioenschap. De Bipper Concept Van heeft net als de 908 HDi zwarte, witte en rode strepen over de lengte van de auto lopen. De cijfers 7 en 8 aan de zijkanten van de ramen refereren naar de deelnemende auto's op het Le Mans Series kampioenschap.

    De Peugeot Bipper Van heeft een 1.4 HDi motor met 70pk bij 1750 tpm. Het maximale koppel bedraagt 160 Nm. Hij heeft tevens grotere remmen en 18 inch wielen.

    Eerder dit jaar presenteerden PSA en Fiat het drietal nieuwe bedrijfswagens genaamd Peugeot Bipper, Citroen Nemo en Fiat Fiorino. Zopas toonde Peugeot ook al de 'ludospace' versie van de bestelwagen, de Bipper Tepee. Van de twee zustermodellen komen ook personenversies op de markt.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (5 Stemmen)
    06-12-2007, 17:12 geschreven door Geert  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dacia
    Dacia brengt volgend jaar in Europa en Noord-Afrika de vijfdeurs Sandero op de markt. Daarvoor wordt niet uitgeweken naar andere productieplekken. Hij wordt gewoon Roemenië gebouwd. Dat heeft Renault bevestigd. Eerder werd gedacht dat die auto in Brazilië of Zuid-Afrika werd gebouwd. Daar rolt de auto als Renault Sandero van de band.

    In Brazilië start de verkoop van het nieuwe model in december. Argentinië volgt in februari 2008. In dat jaar start ook de productie van de Sandero met het Dacia-logo op de grille in het Roemeense Pitesti. Daar wordt nu al de Logan MCV geproduceerd. De vierdeurs Logan wordt in Marokko gebouwd. Het is vrij simpel om er de Sandero op de Dacia-productielijn te zetten, want hij is voor een groot deel gebaseerd op de Logan.

    In 2009 start de productie van de Renault Sandero in Zuid-Afrika. Die wordt daar voor dat continent geproduceerd. Waarschijnlijk wordt de productie van het model daarna nog op andere plekken ondergebracht.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (8 Stemmen)
    06-12-2007, 17:10 geschreven door Geert  
    Reacties (0)
    03-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Future Roewe SUV

    Roewe
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    03-12-2007, 16:56 geschreven door Geert  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe Ford Focus

    Ford
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-12-2007, 16:34 geschreven door Geert  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Citroen


    Citroen
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    03-12-2007, 16:32 geschreven door Geert  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Audi TT
    Click to view original
    Audi
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    03-12-2007, 16:30 geschreven door Geert  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Audi A3

    Audi verkiest voor A3 cabriolet een stoffen dak

    Terwijl de dagen nog somber, koud en nat zijn en er stormweer in de lucht hangt, presenteert Audi doodleuk de zomerse A3 cabriolet. Die staat in april van het volgende jaar bij de dealers – hopelijk precies op tijd voor het warme weer.

    Audi start in het Hongaarse Györ met de productie van de A3 cabriolet. Die moet de BMW 1-serie cabrio gaan beconcurreren. Beide Duitsers breken met de coupé-cabriolet-mode. Ze hebben gewoon een stoffen kap.

    Volgens Audi zijn daar goede redenen voor. In de eerste plaats om de verhoudingen harmonieus te houden. Veel coupé-cabriolets met metalen vouwdak hebben noodgedwongen een overmaatse 'kont' om het dak weggeborgen te krijgen. En stoffen vouwkap vraagt veel minder ruimte om op te bergen en zit netjes tussen de ruggen van de achterzetels en de koffer in.

    Slechts één decibel méér
    Op die manier blijft er zowel met het dak open als dicht, evenveel bagageruimte: 260 liter. De rugleuningen van de achterbank kunnen bij deze cabrio ook naar voren klappen, waardoor je langere stukken (tot 1,5 meter) kan laden. Het totale bagagevolume is dan maximaal 674 liter.
    Audi heeft voor de A3 een cabrioletkap ontwikkeld die in negen seconden opent of sluit.

    Er is keuze uit een semi-automatisch of volautomatisch vouwdak. Open of dichtvouwen kan bij snelheden tot 30 km/u. Bij de volautomatische kap is een extra isolerende laag voorzien tussen de binnen- en buitenstof. Volgens Audi zou daarmee bij 140 km/u. maar één decibel meer geluid wordt gemeten dan bij een A3 met metalen dak. De cabriokap is in drie verschillende kleuren leverbaar. Voor de carrosserie is er keuze uit vijftien verschillende tinten.

    Twee diesels

    De A3 cabriolet wordt leverbaar met twee benzine- en twee dieselmotoren. De instapdiesel is de 1,9-liter TDI van 105 pk die een verbruik heeft van 5,1 liter per 100 km. De sterkste diesel is de nieuwe 2,0-liter met 140 pk. Die heeft volgens Audi een verbruik van 5,3 liter. De sprint van 0 naar 100 km/u gaat in 9,9 seconden en de topsnelheid is 204 km/u. De 1.9 diesel heeft een manuele vijfbak, de tweeliter naar keuze een manuele zesbak of S-tronic met dubbele (automatische) koppeling en schakelpeddels aan het stuur.
    De benzinemotoren zijn de 1,8-liter TSFI met 160 pk en de 2,0-liter TFSI met 200 pk. De eerste verbruikt zo'n 7,3 liter, de tweede zit daar dichtbij met 7,6 liter. Een manuele zesbak is standaard, de S-tronic een optie.
    Nog een optie is de sportophanging, waarbij het koetswerk 15 mm verlaagd is. Van de Audi dochter Quattro GmbH komt een S-line uitvoering met extra sportpakket voor de body. Maar de quattro vierwielaandrijving is er niet bij.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    03-12-2007, 16:28 geschreven door Geert  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Autosalon 2008
    thema milieu 'Milieu' wordt het hoofdthema van het autosalon dat van 17 tot en met 27 januari 2008 in Brussel georganiseerd wordt. "Het is voor de hand liggend én een noodzaak", zegt Pierre Alain De Smedt, commissaris-generaal van het salon en voorzitter van Febiac. "De auto is immers verantwoordelijk voor tien procent van de CO2-uitstoot wereldwijd", voegt hij eraan toe.

    Elke bestuurder draagt verantwoordelijkheid
    Febiac wil daarom met het proefproject "Ik rijd e-positief" aantonen dat elke chauffeur zelf een belangrijke bijdrage kan leveren om het brandstofverbruik en dus de uitstoot van CO2 van zijn voertuig te verminderen. De automobielfederatie en haar partner DrivOlution bundelen tien haalbare tips, waarmee bestuurders acht procent minder brandstof kunnen verbruiken.

    Alternatieve brandstoffen
    Op de tentoonstelling "Powered by nature" wordt objectieve informatie verschaft over alternatieve brandstoffen en milieuvriendelijke technologieën. De bezoekers van het salon kunnen er zelf ontdekken waar de technologie voor staat en op welke manier ze een bijdrage levert aan een schoner milieu.

    Recyclage
    Verder wil Febelauto, dat in 1999 opgericht werd als beheersorganisme van afgedankte voertuigen in België, tonen hoe autowrakken verwerkt en gerecycleerd worden. Vorig jaar alleen al werden volgens Febelauto 131.000 wagens milieuvriendelijk verwerkt, wat elke dag 393.000 kilogram metalen oplevert, die opnieuw als grondstof in de staalindustrie dienen.

    Volgens Febiac kan autofiscaliteit een doeltreffend instrument zijn om het Belgische autopark zuiniger en schoner te maken. Een studie van de federatie toont aan dat met een doordachte autofiscaliteit, CO2-besparingen van 11 tot 17 procent mogelijk zijn bij nieuwe auto's, wat jaarlijks leidt tot 1 à 2 procent minder CO2-uitstoot door het autopark.

    Europese positie
    Het salon brengt de Citroën C5 als wereldprimeur, naast de nodige (Europese) premières. Luc Bontemps, afgevaardigd bestuurder van Febiac, legt de nadruk op de Europese positie van de European Motor Show Brussels. "Dat is de positie die we willen en een troef die we moeten uitspelen", aldus Bontemps, die ook te kennen geeft dat België "de trein aan het missen is" op het gebied van alternatieve brandstoffen. Een andere uitdaging is volgens hem gelinkt aan de verkeersinfrastructuur.

    Paleizen
    Paleis 1 staat dit jaar in het teken van accessoires en info, Paleizen 2 tot en met 10 worden besteed aan de auto en Paleizen 11 en 12 aan de moto. De European Motor Show Brussels 2008 is open voor het publiek van donderdag 17 tot en met zondag 27 januari, op weekdagen van 10.00 uur tot 20.00 uur en tijdens de weekends van 10.00 uur tot 18.30 uur. Er zijn avondopeningen voorzien (tot 22.00 uur) op vrijdag 18, maandag 21 en donderdag 24 januari.

    Een ticket kost 12,5 euro en kinderen jonger dan zes jaar krijgen gratis toegang. Kinderen tussen zes en twaalf jaar betalen 6,25 euro. Een groepskaart voor tien personen kost 62,5 euro, maar is niet geldig tijdens de weekends. Meer informatie op www.autosalon.be. (belga/edp)
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-12-2007, 16:28 geschreven door Geert  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Koenigsegg CCXR

    Koenigsegg CCXR: geweldenaar op bio-ethanol

    De kleine Zweedse sportautobouwer Koenigsegg komt met twee gelimiteerde modellen. De eerste is de CCX Edition en de CCXR. De eerst heeft net als de normale CCX een vermogen van 888 pk maar is voorzien van een stevigere demping, een rolkooi een nieuwe afstemming van de dempers en een verlaagd chassis. De tweede heeft 1.018 pk en loopt op bio-ethanol.

    Met z'n aangepaste dempers en rolkooi is de CCX Edition beter geschikt voor circuitgebruik. Uiterlijk is hij herkenbaar aan zijn kale koolstofvezel carrosserie, grote verstelbare achterspoiler, splitter aan de voorkant en speciale wielen. In het interieur zijn op de kleur aangepaste lederen matten, ‘Edition’-instaplijsten, een speciaal instrumentencluster en een voor de Edition opnieuw ingerichte middenconsole. Van de CCX Edition worden veertien exemplaren gebouwd.

    De Koenigsegg CCXR is gebouwd volgens het zelfde recept. Maar dan loopt hij op bio-ethanol, in Zweden een geaccepteerde brandstof. Koenigsegg gaat er zes bouwen. Bijkomend voordeel van deze milieuvriendelijke brandstof is dat het vermogen omhoog gaat. Bij de CCXR levert de 5,0-liter V8 maar liefst 1.018 pk en een maximaal koppel van 1.060 Nm.

    417 kilometer per uur
    Daarmee vliegt hij net als zijn benzine-broeder in 2,9 seconden van 0 naar 100 km/u. Vanuit stilstand naar 200 km/u gaat in 13,7 seconden. De topsnelheid ligt volgens de fabrikant op ‘meer dan 417 km/u’; terwijl voor de benzineversie ‘meer dan 400 km/u’ wordt opgegeven.

    Daarmee is bio-sportauto sneller dan de Bugatti Veyron. Helaas zorgt bio-ethanol er ook voor dat het brandstofverbruik omhoog gaat. Koenigsegg geeft voor de CCXR een consumptie op van 22 liter per 100 km. In maart 2008 zijn de Koenigseggs te zien op het Autosalon van Genève. Dan start ook meteen de levering. De auto kost zo'n 1.575.000 euro, zonder BTW.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (4 Stemmen)
    03-12-2007, 16:25 geschreven door Geert  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Koenigsegg CCXR

    Koenigsegg CCXR: geweldenaar op bio-ethanol

    De kleine Zweedse sportautobouwer Koenigsegg komt met twee gelimiteerde modellen. De eerste is de CCX Edition en de CCXR. De eerst heeft net als de normale CCX een vermogen van 888 pk maar is voorzien van een stevigere demping, een rolkooi een nieuwe afstemming van de dempers en een verlaagd chassis. De tweede heeft 1.018 pk en loopt op bio-ethanol.

    Met z'n aangepaste dempers en rolkooi is de CCX Edition beter geschikt voor circuitgebruik. Uiterlijk is hij herkenbaar aan zijn kale koolstofvezel carrosserie, grote verstelbare achterspoiler, splitter aan de voorkant en speciale wielen. In het interieur zijn op de kleur aangepaste lederen matten, ‘Edition’-instaplijsten, een speciaal instrumentencluster en een voor de Edition opnieuw ingerichte middenconsole. Van de CCX Edition worden veertien exemplaren gebouwd.

    De Koenigsegg CCXR is gebouwd volgens het zelfde recept. Maar dan loopt hij op bio-ethanol, in Zweden een geaccepteerde brandstof. Koenigsegg gaat er zes bouwen. Bijkomend voordeel van deze milieuvriendelijke brandstof is dat het vermogen omhoog gaat. Bij de CCXR levert de 5,0-liter V8 maar liefst 1.018 pk en een maximaal koppel van 1.060 Nm.

    417 kilometer per uur
    Daarmee vliegt hij net als zijn benzine-broeder in 2,9 seconden van 0 naar 100 km/u. Vanuit stilstand naar 200 km/u gaat in 13,7 seconden. De topsnelheid ligt volgens de fabrikant op ‘meer dan 417 km/u’; terwijl voor de benzineversie ‘meer dan 400 km/u’ wordt opgegeven.

    Daarmee is bio-sportauto sneller dan de Bugatti Veyron. Helaas zorgt bio-ethanol er ook voor dat het brandstofverbruik omhoog gaat. Koenigsegg geeft voor de CCXR een consumptie op van 22 liter per 100 km. In maart 2008 zijn de Koenigseggs te zien op het Autosalon van Genève. Dan start ook meteen de levering. De auto kost zo'n 1.575.000 euro, zonder BTW.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (7 Stemmen)
    03-12-2007, 16:25 geschreven door Geert  
    Reacties (0)
    30-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ibiza


    Ibiza

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (27 Stemmen)
    30-11-2007, 17:24 geschreven door Geert  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Citroen BX

    BX
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (11 Stemmen)
    30-11-2007, 17:23 geschreven door Geert  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mercedes ML

    Mercedes ML
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (9 Stemmen)
    30-11-2007, 17:22 geschreven door Geert  
    Reacties (0)
     
    Archief per maand
  • 02-2018
  • 11-2017
  • 02-2014
  • 05-2012
  • 07-2011
  • 02-2011
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 04-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 09-2005
    bestblogs mooiewagens
    bestblogs
    Image Hosted by ImageShack.us
    Gastenboek
  • how can i order some cialis
  • cialis bayer comprar espaa
  • Engagement Bands & Wedding Rings On-line At Michael Slope
  • Dla Dziewczynek I Nie Tylko! DUŻO WZORÓW
  • Datos Bancarios

    Hier kun je een tof of leuk berichtje achterlaten

    Blog als favoriet !
    Mijn favorieten:

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us
    Benzineprijs in Belgie:(08/02/2018)
    Super 95:1,448€
    Super 98+:1,528€
    Diesel:1,395€
    LPG:0,511€
     
    E-mail mij

    Hier kunt ge een mailke sturen


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs