VW -Audi-Skoda-Seat
Inhoud blog
  • Skoda
  • Audi
  • Audi
  • Audi
  • Audi
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     

    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us
    Links naar automerken
    1.Alfa Romeo
    2.Aston Martin
    3.Audi
    4.Bentley
    5.BMW
    6.Buick
    7.Cadillac
    8.Chevrolet
    9.Chrysler
    10.Citroen
    11.Dacia
    12.Daihatsu
    13.Dodge
    14.Ferrari
    15.Fiat
    16.Ford
    17.GMC
    18.Honda
    19.Huyndai
    20.Infinti
    21.Isuzu
    22.Jaguar
    23.Jeep
    24.Kia
    25.Lada
    26.Lamborghini
    27.Lancia
    28.Land Rover
    29.Lexus
    30.Lincoln
    31.Maserati
    32.Maybach
    33.Mazda
    34.Mercedes
    35.Mercury
    36.MG
    37.Mitsubishi
    38.Nissan
    39.Opel
    40.Peugeot
    41.Pontiac
    42.Porsche
    43.Proton
    44.Renault
    45.Rolls Royce
    46.Saab
    47.Seat
    48.Skoda
    49.Subaru
    50.Suzuki
    51.Ssang Young
    52.Toyota
    53.TVR
    54.VW
    55.Volvo
    25-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2008 Audi TT





    Audi


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    25-12-2007, 18:12 geschreven door Geert  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bugatti Veyron
    Bugatti Veyron
    Bugatti veyron
    bugatti veyron
    Bugatti Veyron
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (6 Stemmen)
    25-12-2007, 18:08 geschreven door Geert  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FIAT Sedici




    Fiat
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    25-12-2007, 18:06 geschreven door Geert  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FİAT LİNEA
    FİAT Linea



    Fiat
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (3 Stemmen)
    25-12-2007, 18:03 geschreven door Geert  
    Reacties (0)
    24-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lada

    Lada: stationwagen en Priora
    Lada: stationwagen en Priora
    In 2007 heeft Lada dankzij de Priora het beste jaar sinds 2003 beleefd. In 2008 zien we de Kalina stationwagen en de Priora tegemoet.
    Rond juni of juli van het volgende jaar staat de nieuwe Priora klaar bij Lada. “De Europese typegoedkeuring heb ik op zak. Nu is het alleen nog de vraag vanaf welke productiemaand we auto’s krijgen geleverd,” vertelt de woordvoerder van de Groningse importeur. De Priora komt er eerst als sedan en een hatchback volgt. Over een stationwagen zijn geen berichten bekend. De auto volgt de huidige 110-serie op. Daarvan is de sedan al uit het leveringsprogramma.
    Verder wordt in het voorjaar de stationwagenvariant van de Kalina verwacht. “De 1,6-liter motor van de Kalina wordt in 2008 vervangen door een 1,4-liter. Voor zover ik weet, is dat een Lada-motor en dus geen Opel-product, zoals eerder is gemeld.” De importeur verwacht dat de stationwagen meteen met de nieuwe krachtbron wordt geleverd. “De nieuwe hatchback wordt mondjesmaat uitgeleverd. We bestellen de bulk pas als ook die met de nieuwe motor te krijgen is.
    Aanvankelijk was er nog paniek bij de Groningse importeur omdat de klassieke Niva terreinauto flink duurder zou worden door de slurptax. “Maar de RDW heeft zich bij het berekenen van de boete gebaseerd op een oud emissiecijfer van 282 gram CO2 per kilometer.” Inmiddels is de Niva opgestuwd in de vaart der volkeren. “De huidige Niva stoot 233 gram per kilometer uit. Dat is slechts één gram meer dan toegestaan. Dat levert een boete op van 110 euro. Dus dat is een meevaller

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (6 Stemmen)
    24-12-2007, 11:01 geschreven door Geert  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mercedes SLK




    Mercedes' kleine coupé-cabrio krijgt een bescheiden facelift.

    De facelift gaat niet veel verder dan de gebruikelijke nieuwe bumpers, velgen en lakkleuren. De enige andere details die veranderen zijn de mistlampen, waar nu een verchroomde ring rond komt, en de achterlichten, die donker zijn. De bedoeling van alle wijzigingen is om de SLK een agressievere look te geven.

    Binnenin worden de instrumenten voorzien van andere wijzernaalden en is een verbeterd audio- en navigatiesysteem verkrijgbaar. Het motorenpalet bleef grotendeels ongewijzigd, al stijgt het vermogen van de 200 Kompressor van 163 naar 184 pk door een aanpassing van de motorsturing en ook het koppel groeit met 10 Nm tot 250 Nm. De SLK 350 levert voortaan 305 in plaats van 272 pk en kreeg er eveneens 10 Nm bij (360 Nm), maar wat er technisch aan die V6 is veranderd, konden we bij het ter perse gaan nog niet achterhalen. De SLK 55 AMG en de SLK 280 ondergingen geen motorische wijzigingen.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    24-12-2007, 10:59 geschreven door Geert  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hyundai Genesis




    Hyundai heeft aan de Koreaanse pers de definitieve versie van zijn luxeberline Genesis voorgesteld.

    De grote berline wordt zoals het hoort voor een topklasselimousine aangedreven op de achterwielen. Die krijgen via een zestrapsautomaat de 375 pk van de 4.6 V8 te verwerken. Later zullen ook twee V6'en van 3.3 en 3.8 liter worden aangeboden. Om te benadrukken dat de Genesis echt een klasse apart is binnen het Hyundai-gamma, wordt hij met een eigen logo verkocht. Of toch in Azië, want in Noord-Amerika krijgt hij wel gewoon een "H" op de neus geplakt.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (6 Stemmen)
    24-12-2007, 10:57 geschreven door Geert  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ford Focus
    Ford Focus vijfdeurs
    Ford Focus Clipper
    Ford Focus driedeurs
    Ford heeft een facelift klaar op basis van de bestaande Focus. De nieuweling gebruikt hetzelfde platform en motorenpalet. Vooral het design werd aangepast. Je zou kunnen stellen dat hij met hetzelfde potlood als de Mondeo is getekend. De nieuwe Focus is begin volgend jaar leverbaar en kost afhankelijk van het type 300 tot 600 euro meer.

    Voor dat geld krijg je een wagen met Kinetic Design. Qua vorm is het vooral de neus die erg werd veranderd. Het radiatorrooster werd een maatje groter. Onder de bumper zit een zeer grote luchtinlaat die met chroom werd omrand. De koplampen kregen een andere vorm en de motorkap iets agressievere welvingen. Achteraan zitten voortaan ook ledlichten en de zijspiegels krijgen een geïntegreerde richtingaanwijzer.

    In een eerste fase zal Ford de drie-, de vijfdeurs én de Clipper (breakversie) vernieuwen. In maart wordt daar de vierdeurs sedan aan toegevoegd en in april mogen we de gefacelifte coupé-cabrioversie verwachten. Het is opmerkelijk dat die wagen, die amper een jaar op de markt is, nu al wordt hertekend. Klanten die dik twee jaar op hun cabrio hebben gewacht, zullen alvast niet blij zijn zo snel met een gedemodeerde wagen te rijden.

    Degelijk
    Ook binnenin werd een en ander grondig aangepakt. Het grootste verschil zit hem in de boordplank, die uit zacht en organisch aanvoelend kunststof werd gemaakt. De ovalen luchtroosters zijn voorzien van een alurandje. De tellerpartij oogt klassiek en heeft een rood uitleesvenster tussen de twee grote klokken. Het lijkt fel op de boordplank van de Mondeo en dat geldt ook voor de middenconsole, waarin we naast de bediening voor de ventilatie ook een digitale DAB-radio vinden.

    Verder zitten in de optielijst ook een systeem dat de bandendruk in de gaten houdt en een stopcontact van 230 volt. Een andere optie is de startknop die de contactsleutel vervangt. Samen met de boordplank werd aan de geluidsisolatie gewerkt, want de nieuwe Focus is ook stiller geworden. Het rijgedrag is als vanouds schitterend te noemen. De multilink-achteras en de nauwkeurige besturing maken de Focus nog steeds tot dé referentie in zijn klasse.

    Bekende motoren
    In de Focus vinden we een ruim gamma motoren. Ford voorziet drie benzinemotoren en evenveel diesels. De basismotor is een 1.4 die 80 pk levert. De benzinemotoren zijn vooral in het begin interessant omdat enkel de 1.6 i en de 2.0 i leverbaar zijn met automatische versnellingsbak. Omdat ongeveer 90% van de Focus-rijders voor dieselmotoren kiest, ligt het voor de hand dat hier meer keuze is. De basisdiesel is de 1.6 TDCi van 90 pk. Er is ook een versie met 110 pk en die wordt steevast met een roetfilter uitgerust. Verder noteren we een 1.8 met 125 pk en een tweeliter diesel, goed voor 136 pk.

    Vanaf volgend jaar komt er ook een powershiftversnellingsbak. Het is een automaat die een sequentiële bediening krijgt via de versnellingspook.
    Qua architectuur vertoont deze powershift veel gelijkenissen met de DSG-versnellingsbak van VW. Deze schakeldoos zal aanvankelijk enkel met de 2.0 dieselmotor worden geleverd. Er zal een versie met 110 en 136 pk beschikbaar zijn.

    Ford voorziet ook twee Econeticversies met een lagere CO2-emissie op basis van de 1.6 TDCi. Met een uitstoot van 115 g CO2 per km heeft de klant recht op een fiscale korting van 3%. De Focus viert zijn debuut op het Brusselse Salon volgend jaar. (gv)

    Technische fiche
    Ford Focus


    Lengte: 4.337 mm
    Breedte: 1.839 mm
    Hoogte: 1.500 mm
    Wielbasis: 2.640 mm
    Deuren/zitplaatsen: 3/5
    Koffervolume: 396-1.258 liter
    Brandstoftank: 53 liter
    Leeggewicht: 1.338 kg
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    24-12-2007, 10:54 geschreven door Geert  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Skoda Fabia
    Skoda's zijn vooral populair als gezinsauto. Automobilisten met een bedrijfswagen hebben liever meer status, maar consumenten die hun vierwieler uit eigen zak betalen, vinden hun weg naar de Skodatoonzaal steeds makkelijker. Niet verwonderlijk overigens, want een product als de Fabia Combi lijkt wel hét prototype van de gezinswagen anno 2008.

    Voor Skoda is dit al het tweede model dat ze dit jaar lanceren. Deze Fabia Combi werd voor het eerst op de IAA in Frankfurt getoond. Het uitlopende model blijft ook nog even doorlopen als prijsgunstig instapmodel. In de nabije toekomst mogen we verder nog een nieuwe Superb (luxeberline) en de Yeti (compacte SUV) verwachten.

    Zakelijker
    De nieuwe Combi ziet er een tikkeltje zakelijker uit dan zijn voorganger. De afgeronde achterklep werd wat hoekiger, en dat komt niet alleen de kofferinhoud ten goede. De passagiers achterin worden ook op een beetje meer knie- én hoofdruimte bedacht. De Skoda is uitgerust met dakrails om hem iets meer breakallure te geven. Boven de achterruit voorzagen de designers ook nog een discreet spoilertje.

    Binnenin kijk je op het dashboard dat we al kennen uit de gebruikelijke Skoda Fabia. Tegen meerprijs is die boordplank in twee tinten uitgevoerd, waarbij het onderste gedeelte een stuk lichter is. De Tsjechen voorzien zelfs een likje nepalu rond de luchtmonden van de ventilatie en aan de deurklinken. In de optielijst vinden we ook nog een groot navigatiesysteem, een digitale Climatronicairco en zelfs bochtverlichting. Deze draaiende koplampen worden met conventionele halogeenlampen geleverd (geen xenon) wat de prijs absoluut ten goede komt.

    Ruim
    De koffer is erg ruim te noemen voor een compacte wagen als de Fabia. In de normale configuratie slikt hij 480 liter. Met neergeklapte achterbank stijgt het laadvolume tot 1.460 liter, en dat is maar liefst 253 liter meer dan bij de vorige Combi. Skoda voorziet naast twee stopcontacten van 12 volt ook enkele handige tools om de lading netjes op zijn plaats te houden.

    Zo noteren we langs de flanken van de koffer kleine haakjes om winkelzakjes op te hangen. Verder is er een flexibele afscheiding die in de wand haakt en waarachter de bagage blijft liggen. Zo rollen de sinaasappels niet heen en weer in de koffer. Sportievelingen kunnen optioneel ook een houder bestellen, zodat je in een handomdraai twee fietsen in de koffer krijgt.

    Vijf motoren

    Onder de motorkap vinden we het gebruikelijke palet motoren. De instapmotor is de 1.2 benzineversie die 60 of 70 pk sterk is. Er bestaat ook een 1.4 en een 1.6. Die laatste is overigens de enige die met een automatische schakeldoos leverbaar is. Die Tiptronic met zes versnellingen betaal je 1.000 euro¡extra.

    Combiklanten zijn meestal dieselklanten. Skoda voorziet de 1.4 driecilinder en de 1.9 vierpitter. Beide motoren worden gevoed via lawaaierige pompverstuivers maar ze zijn werkgraag en springen zuinig om met diesel. Wie bijbetaalt, kan beide motoren ook met een roetfilter leverbaar. Een elektronisch stabiliteitsprogramma is optioneel leverbaar op alle motorisaties. Deze Combiversie is vanaf begin volgend jaar beschikbaar.

    Green Line volgt
    Op het salon van Brussel zal Skoda ook haar Green Lineversie van de Fabia Combi tonen. Deze versie is vergelijkbaar met de VW Polo BlueMotion en de Seat Ibiza Ecomotive. De Fabia wordt aangedreven door een 80 pk krachtige 1.4 TDI-diesel in combinatie met een roetfilter.

    Door de wagen lichter en lager te maken, een versnellingsbak met langere verhoudingen te gebruiken en banden met lagere rolweerstand te monteren, daalt het verbruik tot 4,1 liter diesel per 100 km. Bijkomend voordeel is een CO2-emissie van 110 gram per km. Zo geniet de Skoda een fiscale korting van 3%. Bovendien hebben roetfilterklanten recht op een extra voordeel van 200 euro. (gv)

    Technische fiche

    Lengte: 4.239 mm
    Breedte: 1.642 mm
    Hoogte:1.498 mm
    Wielbasis: 2.462 mm
    Deuren/zitplaatsen:5/5
    Koffervolume: 480 - 1.460 liter
    Brandstoftank: 45 liter
    Leeggewicht:1.150 kg
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (4 Stemmen)
    24-12-2007, 10:52 geschreven door Geert  
    Reacties (0)
    23-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Chrysler Grand Voyager facelift: flexibel comfort
    Zoek je een ruime en comfortabele monovolume met een flexibel en veelzijdig interieur? Bekijk dan eens de nieuwe Grand Voyager. Zijn basisuitrusting is uitzonderlijk compleet, en de topversie verwent zijn passagiers onder meer met twee dvd-spelers die tegelijk verschillende media kunnen afspelen. Handig als je kinderen met verschillende smaken hebt.Minpunt blijft de fiscaal dure 2,8 liter turbodiesel.

    Bijna twintig jaar na de eerste Voyager is hij een indrukwekkend comfortpakket geworden. De nieuwste versie kreeg meer dan alleen een opfrisbeurt. Behalve het volledig nieuwe interieur vallen ruim 30 nieuwigheden of verbeteringen op. Enkele opvallende extra's zijn de verschuifbare middenconsole, de elektrisch bediende zijruiten van de schuifdeuren, de automatische airco en het Multimedia Infotainmentsysteem.Uiterlijk vallen vooral het bredere dak en de aflopende gordellijn op.

    Royaal
    Plaatsgebrek kent deze zevenzitter niet. Van neus tot achterbumper meet hij 5,15 meter. Die lengte verklaart de overvloed aan ruimte. Bovendien is hij ook een pure cross-over. De nieuwste versie kruist alle kenmerken van een monovolume met trekjes van een bestelwagen en een zwerfwagen. Daarvoor zorgen de flexibele zetelsystemen, Swivel 'n Go en Stow'n Go. Met Swivel 'n Go kan je de zetels van de tweede rij 180 graden naar achteren draaien en een tafeltje installeren.

    Het Stow'n Go-systeem debuteerde in 2004 en is standaard. Dankzij dit systeem verdwijnen tweede en derde zetelrij in de vloer. De derde rij schuift met één druk op de knop in de bodem. Zo creëer je laadruimte van bijna 3,3 m3, en overtreft de Grand Voyager al zijn concurrenten.

    Zware dieselmotor
    Tussen de voorwielen gromt een verbeterde versie van de 2,8 liter turbodiesel, die aan een soepel schakelende zestrapsautomaat geschroefd is. Het vermogen steeg van 150 naar 163 pk. Het koppel bedraagt nog steeds 360 newtonmeter maar is nu al vanaf 1.600 toeren beschikbaar. Daardoor is de nieuwe Grand Voyager vlotter en vinniger.

    Lichter en onderhoudsvriendlijker
    De viercilinder is ook lichter en onderhoudsvriendelijker. Zo moet de distributieriem pas om de 140.000 kilometer vervangen worden. Een nadeel van de grote cilinderinhoud blijft natuurlijk de verkeersbelasting. De benzineversie wordt door een 3,8 liter V6 aangedreven.

    Bij de afstelling van het onderstel primeerde het veercomfort. De wegligging is goed, maar in snellere bochten mis je wat de strakheid van enkele Europese concurrenten. Het interieur is stiller geworden, maar zelfs de verbeterde stroomlijn en de dikkere zijruiten kunnen het windgeruis niet volledig onderdrukken.

    Veilig rijden
    Als we Chrysler mogen geloven, is de Grand Voyager de monovolume met het compleetste veiligheidspakket. Naast frontale en zijdelingse airbags zijn er gordijn- en knieairbags, stabiliteits- en tractiecontrole en ABS en de Brake Assist. Chrysler voert drie versies in: de LX, de Touring en de Limited. De instapversie kost 35.900 euro, op de prijzen van de andere uitvoeringen is het nog even wachten. De Grand Voyager is vanaf januari leverbaar. (bvdm)

    Technische fiche

    Chrysler Grand Voyager
    Lengte: 5.143 mm
    Breedte: 1.954 mm
    Hoogte: 1.750 mm
    Wielbasis: 3.078 mm
    Deuren/zitplaatsen: 5/7
    Leeggewicht: 2.100 kg
    Koffervolume: 638-3.296 liter
    Brandstoftank: 75,7 liter
    Versnellingsbak: 6 automaat
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (4 Stemmen)
    23-12-2007, 17:12 geschreven door Geert  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mazda 2 2008

    Mazda 2
    Mazda
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (8 Stemmen)
    23-12-2007, 17:10 geschreven door Geert  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Volvo V70



    Volvo
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    23-12-2007, 17:06 geschreven door Geert  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Suzuki swift 2008
    Suzuki Swift 2008
    Suzuki Swift 2008
    Suzuki Swift 2008
    Suzuki
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (20 Stemmen)
    23-12-2007, 17:01 geschreven door Geert  
    Reacties (0)
    19-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mercedes C-Klasse
    Mercedes 2008 C-class Estate
    Merecedes
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    19-12-2007, 11:25 geschreven door Geert  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2008 Toyota Supra Concept
    Toyota Supra Hybrid Concept
    Toyota Supra Hybrid Concept
    Toyota Supra Hybrid Concept
    Toyota
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    19-12-2007, 11:24 geschreven door Geert  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Toyota 2008 SCION xB
    Toyota 2008 SCION xB
    Toyota 2008 SCION xB
    Toyota 2008 SCION xB
    Toyota 2008 SCION xB
    Toyota
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (5 Stemmen)
    19-12-2007, 11:22 geschreven door Geert  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Honda's 2008 Acura Concept NSX
    12008acuransxadvancedsportscarconcept_1
    22008acuransxadvancedsportscarconcept
    Honda
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    19-12-2007, 11:20 geschreven door Geert  
    Reacties (0)
    18-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nissan Skyline
    Nissan Skyline 2008
    Nissan Skyline 2008
    Nissan Skyline 2008
    Nissan

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    18-12-2007, 11:07 geschreven door Geert  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nissan Altima
    Nissan_2008_Altima_Coupe_1.jpg
    Nissan_2008_Altima_Coupe_2.jpg
    Nissan_2008_Altima_Coupe_3.jpg
    Nissan
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    18-12-2007, 11:04 geschreven door Geert  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kia
    Kia Picanto 2008
    Kia Picanto 2008
    Kia Picanto 2008
    Kia Picanto 2008
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    18-12-2007, 11:02 geschreven door Geert  
    Reacties (0)
     
    Archief per maand
  • 02-2018
  • 11-2017
  • 02-2014
  • 05-2012
  • 07-2011
  • 02-2011
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 04-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 09-2005
    bestblogs mooiewagens
    bestblogs
    Image Hosted by ImageShack.us
    Gastenboek
  • how can i order some cialis
  • cialis bayer comprar espaa
  • Engagement Bands & Wedding Rings On-line At Michael Slope
  • Dla Dziewczynek I Nie Tylko! DUŻO WZORÓW
  • Datos Bancarios

    Hier kun je een tof of leuk berichtje achterlaten

    Blog als favoriet !
    Mijn favorieten:

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us
    Benzineprijs in Belgie:(08/02/2018)
    Super 95:1,448€
    Super 98+:1,528€
    Diesel:1,395€
    LPG:0,511€
     
    E-mail mij

    Hier kunt ge een mailke sturen


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs