MGA
Inhoud blog
  • starten
  • Starten
  • Starten
  • Uitlaat
  • Versnellingsbak

    Zoeken in blog


    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     


    17-09-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nogmaals achteras
    Tja, de remmen horen er ook bij. De trommels en de achterplaten zijn reeds gezandstraald, echt handig hoor als je dit zelf thuis kunt doen...
    De rempompjes achteraan zijn ook zuiver gemaakt, tenminste langs de buitenzijde. De boringen zijn iets minder simpel. Aangezien de bediening van de handrem in de pomp mee geïntegreerd is, is de boring gedeeld, en gescheiden door een hefboom. Dit maakt dat de boring voor de remcilinder relatief kort is en onderbroken voor de zuiger en hefboom van de handrem. Knap lastig om te honen, om niet te zeggen: met de standaard hoonapparaatjes niet te doen. Ik heb er twee op kapot gedaan, de hoonsteentjes blijven steeds haken achter de uitsparing voor de hefboom van de handrem, en, aluminium honen gaat niet heel goed. Dus... remmen zijn belangrijk, nieuwe kopen.



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)

    Archief per week
  • 31/10-06/11 2016
  • 06/04-12/04 2015
  • 15/12-21/12 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs