Inhoud blog
  • Tempus fugit
  • Macho en zijn BFF
  • Met de borstjes bloot
  • Summertime
  • Onrust
  • De assistent
  • Ups en downs
  • Zwerfkatjes
  • Het is weer gebeurd!
  • Zondvloed!
  • Het plukken van de dagen
  • Ouder en wijzer
  • Waarheid
  • Siemens!
  • Veren, eitjes en vogeltjes
  • Schoenenwalhallah
  • Servies maken
  • Home made kerstcake
  • Egoïstische egocentrische individualisten
  • Het is gebeurd!
  • Netwerken
  • Franse colère en migraine
  • Afspraakjes met Evi
  • Stacation
  • The best is yet to come...
  • Huismussen, pralines en cava
  • Suikerklontjes en calorietjes
  • Leve de lente
  • Hakuna matata
  • Murphy en de lieveheersbeestjes
  • Stresskip
  • Human doing
  • Straatwerken... niet zonder gevolgen
  • Kerst 2015
  • Ieder huisje heeft zijn kruisje
  • In een notendop
  • Ping
  • Alea iacta est
  • Naar de dierenarts...
  • Dierenplezier
  • Twijfel
  • Beamers
  • Amateurisme
  • De familie B
  • Weggaan
  • Wat als?
  • Vakantie
  • Zot zotter zotst
  • Ringen uit de eerste wintercollectie van Madeleine G - Vive les fêtes
  • It's a men's world...
  • Inspiratie
  • Picknick
  • Graspop
  • Kado
  • Emoties
  • Carrière switch
  • Dag vreemde man!
  • Zelfkennis
  • Midlife
  • Bezoek
  • Aldi
  • Genieten
  • Lasertherapie
  • Weervrouw
  • Madeleine G
  • Vier vijfde!
  • Vriendinnen
  • Coniferen
  • Al doende leert men!
    Foto
    Archief
  • Alle berichten
    Foto
    Quoi de neuf?

    24-11-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Alea iacta est
    Maandagmorgen, iets na zeven.  Fietsje op,  vrieskou en  regen trotseren, treintje op en neen, weer geen plek om te zitten! Akke akke tuut tuut weg zijn wij!

    De vooruitzichten zijn somber. Deze week is er eentje om indien mogelijk te deleten. Een mini-winterslaap daar droom ik in stilte van! Heerlijk lang uitslapen en cocoonen  in pyjama en kamerjas met een goed boek, een dekentje en onze poezemie. Het zal bij dromen blijven!
    De plicht roept! Geconditioneerd zoals ik ben vervul ik braaf mijn dagtaak en neem ik zonder morren deel aan de vergaderingen die deze week op de planning staan... Zelfs op vrijdagavond worden we verwacht! Deze marionet voert gehoorzaam uit als er aan haar koordjes getrokken wordt. Zelden ziek, nooit een snipperdagje, geen profitariaat! 

    Proficiat aan mezelf voor de vier vijfde beslissing die ik vorig jaar nam. Maakt veel goed! Desondanks toch veel lange perioden vol stress, maagpijn en migraine. Het lichaam reageert en reclameert! De dolle rit die alle dagen heen en terug naar het werk moet afgelegd worden, wordt er niet toffer op. Vroeg opstaan, massa's volk en geen zitplaats op de trein, terreurdreiging in het land en bomalarm in Antwerpse scholen, lange vergaderingen, laat thuiskomen,...  De emmer loopt over! Genoeg! Stop! Tijd voor verandering!

    De teerling is geworpen... De brief is verzonden. Hopelijk maak ik een kans op deze job in een fantastische omgeving dicht bij huis. Bericht voor de nieuwe bazen: jullie zouden hier geen spijt van krijgen! ...



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Over mijzelf
    Ik ben , en gebruik soms ook wel de schuilnaam La Miss.
    Ik ben een vrouw en woon in (België) en mijn beroep is niet van belang voor mijn blog.
    Ik ben geboren op 24/07/1971 en ben nu dus 52 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: lezen, shoppen, juwelen ontwerpen, van het leven genieten.

    Foto

    E-mail mij

    Klik hieronder om mij een mailtje te sturen.


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!



    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs