Inhoud blog
  • Tempus fugit
  • Macho en zijn BFF
  • Met de borstjes bloot
  • Summertime
  • Onrust
  • De assistent
  • Ups en downs
  • Zwerfkatjes
  • Het is weer gebeurd!
  • Zondvloed!
  • Het plukken van de dagen
  • Ouder en wijzer
  • Waarheid
  • Siemens!
  • Veren, eitjes en vogeltjes
  • Schoenenwalhallah
  • Servies maken
  • Home made kerstcake
  • Egoïstische egocentrische individualisten
  • Het is gebeurd!
  • Netwerken
  • Franse colère en migraine
  • Afspraakjes met Evi
  • Stacation
  • The best is yet to come...
  • Huismussen, pralines en cava
  • Suikerklontjes en calorietjes
  • Leve de lente
  • Hakuna matata
  • Murphy en de lieveheersbeestjes
  • Stresskip
  • Human doing
  • Straatwerken... niet zonder gevolgen
  • Kerst 2015
  • Ieder huisje heeft zijn kruisje
  • In een notendop
  • Ping
  • Alea iacta est
  • Naar de dierenarts...
  • Dierenplezier
  • Twijfel
  • Beamers
  • Amateurisme
  • De familie B
  • Weggaan
  • Wat als?
  • Vakantie
  • Zot zotter zotst
  • Ringen uit de eerste wintercollectie van Madeleine G - Vive les fêtes
  • It's a men's world...
  • Inspiratie
  • Picknick
  • Graspop
  • Kado
  • Emoties
  • Carrière switch
  • Dag vreemde man!
  • Zelfkennis
  • Midlife
  • Bezoek
  • Aldi
  • Genieten
  • Lasertherapie
  • Weervrouw
  • Madeleine G
  • Vier vijfde!
  • Vriendinnen
  • Coniferen
  • Al doende leert men!
    Foto
    Archief
  • Alle berichten
    Foto
    Quoi de neuf?

    29-04-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vier vijfde!
    Ik praat er inmiddels al jaren over. Nu heb ik eindelijk actie ondernomen! Na rijp beraad, veel nadenken en nog eens nadenken heb ik het uiteindelijk toch gedaan: vanaf september met één vijfde loopbaanonderbreking aangevraagd. De baas geeft gunstig advies. Cool!Smile

    Wijze beslissing? Midlifecrisis? Impulsief?  Dat alvast niet. Hier is echt niet over een nacht ijs gegaan. Minder verdienen, meer me-time. Meer tijd om te shoppen en ... minder geld om uit te geven. Ach, we kopen wel een paar laarsjes minder! Ik kijk er enorm naar uit en hoop dat ik die extra vrije tijd ook werkelijk ga voelen. Heb veel plannen: meer joggen, meer tijd voor  familie, gezonder en lekkerder koken (nog lekkerder), meer tijd om juweeltjes te ontwerpen en wie weet om ze ook  te  verkopen, eindelijk die cursus kunstgeschiedenis hervatten, ook tijdens het jaar eens een kunstwerkje creëren en niet enkel in de zomervakantie,... Wink

    De tijd is rijp om iets meer afstand van mijn job te nemen. Ik ben al lang geen jong fris ding meer. Sad Ik kom vaak moe en als een uitgeperst citroentje  thuis om dan na een al dan niet gezonde maaltijd op de bank te ploffen. Naar het schijnt zaag en klaag ik er de laatste maanden op los. Ik heb eindelijk beslist om hier wat aan te veranderen door mezelf iets meer vrije tijd te gunnen. Er zal vermoedelijk meer voor nodig zijn, maar het is alvast een begin.

    Ik zag de voorbije maanden rondom mij zo veel mensen ziek worden, ik hoorde zo veel "slechte" verhalen waardoor ik meer dan ooit aan het "Carpe Diem" denk. Daar ga ik dan ook werk van maken! 


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Over mijzelf
    Ik ben , en gebruik soms ook wel de schuilnaam La Miss.
    Ik ben een vrouw en woon in (België) en mijn beroep is niet van belang voor mijn blog.
    Ik ben geboren op 24/07/1971 en ben nu dus 52 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: lezen, shoppen, juwelen ontwerpen, van het leven genieten.

    Foto

    E-mail mij

    Klik hieronder om mij een mailtje te sturen.


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!



    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs