Foto


Baekelandtloopcriterium...
  • Link naar criterium...
  • Guynemerloop...
  • Inhoud blog
  • Tijdrit Dudzele (17,5 km)
  • Permekeloop Jabbeke 12.1 km
  • Allaert run Harelbeke 12 km
  • EK Powerman Horst 15/60/7,8
  • Duathlon Ruddervoorde 2012
    Zoeken in blog

    Volgende wedstrijd -> 28 mei, duathlon Elsegem
    Mijn favorieten
  • KTDC
  • 3athlon
  • Loopsite
  • Joggings
  • Triathlon.start.be
  • Mountainbike
  • Dapalo
  • No Limit Team
  • Uitslagen 2012 (lopen, site ASSA Ronse)
  • Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Een interessant adres?
    Laatste commentaren
  • proficiat (Pascal Vanaudenaerde)
        op Tijdrit Dudzele (17,5 km)
  • proficiat (Pascal Vanaudenaerde)
        op Permekeloop Jabbeke 12.1 km
  • harelbeke (pascal vanaudenaerde)
        op Allaert run Harelbeke 12 km
  • Horst (Pascal Vanaudenaerde)
        op EK Powerman Horst 15/60/7,8
  • pech (pascal)
        op Duathlon Geluwe 10/40/5
  • Archief per maand
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
    Sporten...een verslaving!!!

    23-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Criterium goed gestart!!!

    Tegen alle verwachtingen in ben ik het criterium goed gestart.  M'n duurlopen deze week hebben dan toch gerendeerd.  Ik liep nog niet de snelheid van in mei-juni, maar het was zeker niet slecht.  Vooraf zou ik tevreden geweest zijn met een hoge 15 of misschien 16km/u, maar ik haalde iets boven de 16,4.  Het gevoel in de wedstrijd was ook niet slecht.  De eerste 2 ronden haalde ik zelfs de snelheid van vroeger, maar in ronde 3 en 4 zakte het toch iets.  Niet abnormaal na slechts 1 goeie trainingsweek denk ik.  Over de wedstrijd zelf kan ik weinig schrijven omdat ik vier ronden lang alleen in dezelfde positie liep.  De eerste (Davy Stieperaere), was onmiddellijk weg, met daarachter de voor mij niet te volgen Gino Bonte en Mario Vanacker.  Dan kwam ikzelf met op een 10-tal seconden een groepje van een man of 6.  Na één ronde (trouwens mooi parcours) was het efkes twijfelen, loop ik alleen of laat ik dat groepje bij me komen?  Maar halfweg de 2e ronde zag ik dat groepje al uitdunnen en ik besloot m'n eigen wedstrijd te lopen.  De volledige wedstrijd bleef iedereen op z'n positie lopen vooraan, behalve dat de tijdsverschillen iets opliepen.  Ik eindigde 3e in m'n categorie, dus voor mij het maximum wat ik er uit kan halen (zelfs met superconditie).  De start is geslaagd.  Hopelijk kan ik binnen een 2-tal weken nog een tikkeltje beter zijn, want daar worden nog meer sterkere lopers verwacht.  De afstand is ook langer, dus het wordt tanden bijten!  Maar het vertrouwen groeit opnieuw...

    23-08-2009 om 11:10 geschreven door CFieuw

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    22-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Start criterium...

    Vandaag start het Bakelantcriterium in Bikschote.  Ik had gehoopt op een superconditie, maar die is er bijlange niet.  Ik heb deze week wel enkele redelijke trainingen afgewerkt zodat ik me toch al wat meer op m'n gemak voel dan vorige week.  En toch... het wordt schade beperken denk ik.  Ik heb nog het meeste moeite met m'n ademhaling.  De benen voelen wel goed aan.  De volgende 2 weken extra goed doortrainen om binnen 2 weken toch al wat meer te kunnen tonen (hoop ik).  Ik ga me klaarstomen voor vanmiddag......

    22-08-2009 om 09:41 geschreven door CFieuw

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    16-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Opnieuw gestart...

    Ik heb m'n 'serieuze' trainingen hervat.  Vorige week een paar keer 12 km rustig gelopen.  De eerste dag viel het iets tegen, maar de dag nadien was het al iets beter.  De benen voelen wel goed maar de rest van het lichaam protesteert een beetje.  Gebrek aan goeie training de laatste weken denk ik (hoop ik).  Donderdag geprobeerd om iets vlugger een 5 km te lopen maar dat viel redelijk tegen.  Daarna kon ik 2 dagen niks trainen en zaterdag sinds lang m'n intervaltraining op de loopband hervat.  Man...man... ik dacht dat ik doodging.  Ik heb het 26 minuten volgehouden en moest me puffend op m'n bed gooien.  Ik ga nu eerst proberen om rustig weer m'n km's op te bouwen zodat m'n basis weer iets beter word.  En zoals op m'n marathontraining begin dit jaar doe ik op dinsdag opnieuw m'n interval.  Hopelijk ben ik binnen een 3-tal weken iets beter.  Dan loop ik hier voor het thuispubliek en het moet toch op iets trekken é...?

    16-08-2009 om 14:38 geschreven door CFieuw

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    09-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mont Ventoux
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hallo!! We zijn terug van vakantie!  Een paar weken terug flink ziek geweest met koorts en dergelijke en trainen zat er niet in.  Ook  omdat we het weekend nadien op vakantie gingen nam ik geen risico's.  Op dokters advies me kalm gehouden.  Ik voelde me ook erg moe, was het door de antibiotica, of gewoon iets anders, ik weet het niet.  Maar allé, vrijdag avond toch de korte wedstrijd (5km) gestart in de Tassche (Ardooie).  Ik voelde direct dat het niet goed ging.  Ik was wel mee met de eerste groep , maar had een zware ademhaling.  Dat ben ik niet gewoon.  Na halfweg moest ik er dan ook af.  Ik heb dan rustig uitgelopen want achter mij was een groot gat.  Ik eindigde als 6e.  's Nachts om 1u uit bed want we vertrokken met Gio, Nele en Laure richting Mont Ventoux voor een weekje.  Het was niet de bedoeling om er een zware trainingsweek van te maken, maar echt vakantie te nemen.  Ik heb elke morgen wel m'n toertje gelopen tussen 5 en 10 km, maar dat was vooral om het dorp wat ruimer te verkennen.  En natuurlijk moesten we de Mont Ventoux ook beklimmen.  Ik keek er wel naar uit, maar met vrijdag in m'n achterhoofd wist ik niet hoe ik het zou verteren.  De dokter had ook gezegd van verstandig te zijn, en ik wilde niet stoer doen (de jaren van verstand é...). Ik moest ook nog steeds m'n antibiotica nemen.   Enfin, we namen de start in Bédoin en ik zocht onmiddellijk een rustig tempo om het toch lang vol te houden.  Maar direct voelde ik dat het niet goed zat, de eerste km's waren nog niet eens zo steil en ik had al moeite.  Ik zag Gio met z'n 34 van voor soepel ronddraaien, maar mijn 39 (jah, ik ben geen jeanette é) was me iets te zwaar denk ik.  Het was afzien en bijten.  Ik hing heel laag op m'n fiets om maar te kunnen blijven duwen, terwijl hij mooi bovenaan z'n stuur kon vasthouden.  Maar stoppen?  No way!  Ik had trouwens nergens pijn, maar ik had gewoon geen kracht genoeg om op de steilste stukken mijn verzet te draaien.  Ik ademde opnieuw heel zwaar ook.  Na een km of 7 probeerde ik regelmatiger te ademen en dit lukte me ook.  Ik voelde me beter worden,  ik hoorde het ook Sabrine aan de kant zeggen tegen Nele (of omgekeerd), dat ik er precies doorkwam.  Ik heb zolang mogelijk dat tempo blijven houden, zonder te versnellen.  Wanneer ik me gemakkelijker voelde rijden probeerde ik iets te herstellen en m'n ademhaling te onderhouden.  Ik heb vanaf dan eigenlijk een redelijke beklimming gedaan.  Enkel de voorlaatste zware km kreeg ik het nog efkes heel lastig, maar de top lag vlak naast me.  Ik kwam boven aan in 1u34.  Ik was daar dik tevreden mee.  Met een betere conditie, meer vertrouwen en ook wetende hoe de berg eruitziet, moet een tijd onder de 1u30 zeker kunnen.  Ooit gaan we terug.  Ik ga vanaf deze week rustig m'n conditie proberen op te bouwen.  Vanaf woensdag is m'n antibiotica uitgenomen en ga ik er weer iets harder tegenaan.  Hopelijk kan ik in september en oktober nog iets presteren op een paar loopwedstrijden.  Eind augustus zal nog iets te vroeg zijn denk ik.

    09-08-2009 om 00:00 geschreven door CFieuw

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)


       FOTO
    Foto

    Over mijzelf
    Ik ben Fieuw Christoph
    Ik ben een man en woon in Poelkapelle (West-Vlaanderen) en mijn beroep is Klinisch Laborant.
    Ik ben geboren op 08/04/1975 en ben nu dus 49 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Duathlon.
    Ik ben reeds 17 jaar samen met Sabrine Matthijs en we hebben één zoontje Tibo (7 jaar).
    Foto

    Ik ben lid van KTDC (Kortrijkse Triathlon en Duathlon Club) en AC Guynemer uit Poelkapelle.
    Links
  • Pascal Vanaudenaerde
  • Michaël Vannieuwenhuyze
  • Kenneth Vandendriessche
  • Layla Vancompernolle
  • Olivier D'haene
  • Lieven Demeestere
  • Natalie Tijtgat
  • Lies Deruddere
  • Davy Stieperaere

  • Lies Vanaudenaerde
  • Jente Samson
  • Bart Verkaemer
  • Dimitri Delombaerde
  • Bjorn Desmet
  • Ludovic Vanlede
  • Hans Detavernier
  • Fabrice Laga
  • Tim Vijverman
  • Steven Hocedez

     MATERIAAL 


                                               

         MOUNTAINBIKE
                                               


    Foto

                                                              

                        RACE

                                                              


    Foto

                                              

                 
    TIJDRIT
                                              


    Foto

                             



                             


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs