Foto

Nog 22 dagen
Geboorte Kleinkind

Foto
Gastenboek
  • Hallo annie ik kom ook eens kijken lief groetje
  • hallo
  • Hallo Ann bedankt op op mijn blogje te zijn
  • Hallo Ann bedankt op op mijn blogje te zijn
  • hallo

    Vertaal deze site in uw keuze

    Translate our site
    in de
    language
    your choice

    Foto

    Deze foto is voor jullie
    moe en va.

    Ik mis jullie enorm.
     Moe,
    Ik vergeef mezelf nooit.
    Ik had er moeten zijn
    toen je me het meeste
    nodig had.
    Ik hoop dat de hemel
    bestaat,
    en dat jullie
    opnieuw
    samen zijn.

     

    RUST IN VREDE,
     MOE EN VA.

    Ode aan ons moe (en va:)
    Mijn pleegouders
     
    Foto

     Bedankt John,
    Voor deze
    mooie bloemen.
    Bedankt voor al
    wat je voor me
     gedaan hebt,
    Ik heb
    daar echt
    veel respect
    voor.
    Mensen die
    andere
     mensen
    helpen,
    zonder daar
    ene cent
     voor te vragen.
    John,
    je hebt
    uw Hart
    op de juiste
    plaats.
    Bedankt.
    Annie

    Mijn dank gaat zeker  uit
    naar Brigitta ( Nikki)  
    voor de prachtige lay-out!

     



    Annie met dit kaartje
    wil ik je bedanken
    voor je vriendschap.
    Dit doet me goed
    om te weten
    dat we vrienden van elkaar
    kunnen zijn
    Dikke knuffeltjes xxxxxxx 

    Bezoek ook eens mijn ander blogje.
    Klik maar op het
    vogeltje.
    Foto
    Foto
    © Copyright
    all rights reserved
    Laatste commentaren
  • Zomaar een kaartje gemaakt. (Dirk)
        op Hoera, Hoera, Hoera !!!
  • Zomaar een kaartje schilderij (Dirk)
        op Hoera, Hoera, Hoera !!!
  • Belgische zanger David Vandyck (Dirk)
        op Hoera, Hoera, Hoera !!!
  • Hallo Annie, (Jeannine)
        op Hoera, Hoera, Hoera !!!
  • Nieuwe PowerPoint geplaatst (Dirk)
        op Hoera, Hoera, Hoera !!!
  • John,
    bedankt voor de
    aanpassingen.
    Met de foto's en
    youtube-filmkes
     kleiner te maken.
    Ik weet echt niet,
    hoe dat het moet.
    Daarom,
    Bedankt om me
    uit de nood te helpen.
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto

    Deze kaars laat ik branden voor ons
    medebloggers die overleden zijn




    Dit ben ik toen ik 23 jaar jong was.
    net getrouwd en zwanger
    van mijn eerste kindje.

    Foto
    Foto

    Dit zijn mijn kinderen:
    Christof, Nathalie en Tony
    en ik ben heel trots op hen.
    Ooit hoop ik op kleinkinderen.

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto

    Zo is het leven

    Al wat we zien bij anderen
    is afhankelijk van hoe schoon
    de venster is waardoor men kijkt.
    Voordat we kritiek geven is het
    noodzakelijk de kwaliteit van ons
    kijken na te gaan .
    Zo zullen we dan ook meteen
    een helder zicht op de goedheid in het
    hart van anderen zien

    Blog als favoriet !
    Agenda

    Belangrijke data in mijn agenda:

    Foto
    Foto
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • ratten_info
  • Alles over ratten
  • kleinehuisdieren
  • ratten
  • Rattery
  • Forum
  • speciaalzaakwoody
  • verzorging-van-de-tamme-rat
  • kooien/zelfbouwkooi.

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    joggingclubmelsen
    www.bloggen.be/jogging
    Zoeken in blog

    Foto
    Foto
    Foto

    Dit is een buikzak om uw ratjes in mee te dragen,
    ik wil er ook zo één.
    Dan kunnen ze mee op vriendenbezoek.

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Mijn favorieten
  • Jeffyken
  • Vroedvrouweninsenegal
  • Ratjes
  • Jackrusselcursus
  • Jackrussel
  • Jackrusselwebsite
  • Bolt
  • Vlek_Dai
  • Berner_sennehond
  • Poedel_pups_te_koop
    Foto
    Mijn favorieten
  • Pokecrib
  • Brigitta_vanwassenhove
  • Fdc1950
  • Foto
    Mijn favorieten
  • Hetbloggershoekje
  • Foto
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Belgischetop100
  • Foto
    Mijn favorieten
  • Wimvermeer
  • Happytogether
  • Happytogether/
  • Lester_jolly
  • Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Mijn favorieten
  • Stories_About_Elvis_Presley
  • Louisa_hobbyblog
  • Top100Skynetblogs
  • Dewesthoek
  • Eddia1946nieuw
  • Belgischetop100.
  • Foto
    Foto

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Mijn favorieten
  • Fotos-bewerken-2
  • Plaatjes/gastenboek
  • Movie
  • Bestekrabbels
  • Anniel
  • Brigitta_vanwassenhove
  • 1001tips
  • Foto

    Image and video hosting by TinyPic

    Gelukkige verjaardag voor al mijn blogvrienden:
    van Januari tot December 2013.

     

    birthday photo: Happy Birthday Birthday-Clipart-Free_zps9c4c8b61.png


    Dit ben ik
    op mijn
    Huwelijksdag

    Image and video hosting by TinyPic

    Grot in Ravels
    Herinneringen  

    Image and video hosting by TinyPic

    Dit ben ik,
    met mijn zus
    haar hondje
    Prutske
    Ik ben
    op
    bezoek
    bij mijn
     zus
    Bea.
     Ze werkt
    en woont
    in
    Blankenberge.


    Genieten
    op het
    strand.

    Image and video hosting by TinyPic

    Effe
    chille
    in
    da
    house

    Image and video hosting by TinyPic

    Ik als bruid

    Image and video hosting by TinyPic

    Indien naar uw mening
    inbreuk wordt gemaakt
    op auteursrechten
    verzoek ik u
    contact met mij
    op te nemen;
    betreffende informatie
    zal dan worden
    verwijderd.

    Iedereen kent ze wel,
    de bordjes die aan
    een poort of deur
    hangen met leuke teksten.
    Sommige mensen zeggen dat,
    wanneer je
    aan de potentiële bezoeker,
     d.m.v. stickers op je ramen
    of een bord bij de ingang,
     noem maar op.

     

     

    Image and video hosting by TinyPic


    hobbytop Tamme_ratjes
    hobbytop
    WELKOM LIEVE BLOGMAATJES DE DEUR STAAT ALTIJD OPEN

    31-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Blitz
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    In de vroege avond hebben ze dan toch een ros katerke gebracht, voor 25 euro.
    Voorlopig noem ik hem Blitz,
    hij is een sring in't veld, bleterke ook,
    of is dat misschien omdat hij hier pas is?
    Breezer laat hem geen seconde gerust, ik ben al moe van te roepen:
    Breezer laat dat poesje gerust.
    Weten jullie misschien een kattennaam dat past bij een licht ros poesje, katerke?
    Geen Jan of Piet want dat hoor ik niet graag.
    iets speciaals.
    Mijn buurvrouw haar vriend zei/ Noem hem FIRE !!!!
    Ik zeidat ziet ge van hiezr.
    Stel dat mijn poesje buiten geraakt en dat ik heel hard roep: FIRE.
    Dan staan de buren op straat omdat ze denken dat er brand is.

    ....................................................................................................................
    Als je namen weet zet het hier onder dan aub,
    want op de gastenboek is dat zo onoverzichtelijk.
    Dank U
    Annie


    31-08-2013 om 23:10 geschreven door Annie


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Blogmeeting

    Beste bezoekertjes,
    kan er iemand me komen halen aan het station in Antwerpen en terug brengen.
    Ik s'nachts niet graag buiten in Antwerpen, ik vertrouw het daar niet.
    Ik ben al eens s'nachts buiten geweest,
     in Antwerpen daar waren een groep jongens
     met een zware ketting aan het zwaaien.
    het is de bedoeling dat ik veilig thuis kom he.
    Die zwaaiden ermee toen ik dicht in hun buurt was, ik ben dus omgegaan.
    Liefs
    Annie

    PS: Ik ben nog altijd aan het wachter op een katje, alles staat klaar,
    nu nog wachten op het babytje (kitten) zelf.

    31-08-2013 om 13:51 geschreven door Annie


    30-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aan al mijn bezoekertjes een heerlijk weekend

    Beste Krabbels

    Annie
    .....................................................
    Ik ben met vol ongedult aan het wachten op een katertje,
    alles staat al klaar,
    hij zal met veel
    LIEFDE
    ontvangen worden.
    Annie

    Naam: Fess
    Geslacht: Kater
     Leeftijdscategorie: kitten
    Status: voor adoptie

    Deze katjes zo klein ook hebben al veel meegemaakt.

     Image and video hosting by TinyPic
    Spijtig genoeg is het katje al gereserveerd.

    30-08-2013 om 14:41 geschreven door Annie


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen..David Charvet - Should I Leave .

    David Charvet - Should I Leave


    Klik op de foto om hem te beluisteren





    Image and video hosting by TinyPic

    Het is niet gelukt met de foto.
    Weet er iemand hoe ik dat moet doen, youtubefilm samen met de foto?
    Welke link moet ik daarv oor nemen?
    dank U

    David Charvet (Lyon, 15 Mei1972) is een Frans acteur, zanger en voorheen ook fotomodel. Hij was 9 jaar toen zijn ouders uit elkaar gingen en hij en zijn vijf zussen en een broer naar de Verenigde Staten uitweken. Omdat hij zijn familie diende te helpen was hij verplicht te gaan werken.

    Van model tot acteur

    Al op jonge leeftijd wordt hij ontdekt door een fotograaf waardoor er voor hem een nieuw leven begint als mannequin. Zo staat hij model voor de reclame van o.a. Levi's en Co Ca Cola. Maar zijn doorbraak volgt in 1992 dankzij de serie 'Baywatch Hawaïi'. Tot 1995 vertolkt hij de rol van Matt Brody. Nadien speelt bij nog twee jaar als Craig Field in Melrose Place.

    Van acteur tot muzikant

    Maar dan besluit hij het roer om te gooien en zich op de muziek te concentreren. Hij keert terug naar Frankrijk en brengt zijn eerste album in 1997 uit, met daarop de hit 'Should I leave'. In 2002 verschijnt zijn cd 'Leap of faith'. Hoewel het album werd opgenomen in Londen waren de meeste liedjes Franstalig. Het derde album 'Se laisser quelque chose' verscheen op 11 Oktober 2004 

    30-08-2013 om 14:10 geschreven door Annie


    29-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pech, pech, pech

    Normaal zou ik dat ros met wit poesje krijgen maar dat hebben ze
    me afgeraden omdat ze al volwassen is.
    Ze zeiden je kan beter een kitten nemen dat kan je nog afleren dat ze van mijn rattenkooi moet blijven.
    En ze gaan ervoor zorgen dat het een hond gewoon is,
    want mijn hond jack russel is een hevig baasje.
    ik heb alles al aangeschaft zodat het poesje zich direct thuis voelt.
    ..............................................................................
    Eigenlijk heb ik het eten van de blogmeeting al betaald en is het stom dat ik dan thuis blijf.
    maar ik kan niet blijven slapen, geen geld ervoor.
    Als er iemand is die me wil afzetten aan het station in Antwerpen kan ik toch komen;
    Ik ben namelijk bang in het donker en ken de weg niet in Antwerpen.
    Thuis kan ik geraken, met de fiets.
    Ik weet niks in Antwerpen, het is een eindje gaan van het station tot aan de bushalte,
    ik heb dat al eens gedaan, de bus nemen.
    Ik weet ook niet waar ik moet uitstappen.
    ........................................................................................................................
    Ik wens iedereen nog een prettige avond
    en voor morgen een zonnige dag.
    lieve groetjes
    Annie

    PS: Zou gauw ik het katje heb laat ik een foto van het katje zien.
    Annie

    BesteKrabbels.nl

    29-08-2013 om 23:43 geschreven door Annie


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Twee deugnieten

    Toen onze Molly nog leefde,
    hond,
    en ik had mijn ros katerke heb ik eens wat meegemaakt,
    huisdieren he.
    Ik kwam net thuis van de winkel, fiets zet ik in de veranda,
    ik had gebraden kip bij,
    ik had er zo'n zin in.
    maar ik moest dringend naar de wc.
    En toen ik terug kwam van de wc wou ik mijn kip gaan halen want ik had honger.
    ineens zie ik ons Molly en mijn kat hun lippen aflekken,
    en ik dacht hier klopt iets niet.
    Ik had de plastieke zak met de kip in aan mijn fiets laten hangen,
    en raadt eens wat er gebeurt was?
    jaja, de kip en botten waren foetsie.
    Ik razend natuurlijk,
    maar als ik toen hun aankeek en kwaad keek,
    hadden zei van die onschuldige oogjes.
    mijn maag knorde,
     maar hoe kon ik kwaad zijn op twee kapoenen.
    Ze keken me zo aan van ik heb niks gedaan, ken je dat?
    Zo maak ik wat mee met mijn kapoenen.
    En dan pikken ze mijn lieve kat.

    29-08-2013 om 00:00 geschreven door Annie


    28-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sorry, maar geen blogmeeting

    Dag bezoekertjes, bedankt om me alle dagen te bezoeken.
    Ik heb al enkele dagen problemen met slapen en ben ik s'morgens nog moe als ik opsta.
    Ik zit te piekeren over datr katje dat ik wil adopteren, het katje met één oogje.
    Ik kan dit jaar niet naar de blogmeeting omdat ik dat geld nodig heb.
    ik heb dringend een nieuw rattenkooi nodig en die kost 300 euro,
    eentje op wielen en een supergrote kooi.
    Ook heb ik benodigtheden nodig voor ons katje zoals:
     krabpaal, mandje, eten, kattenbakvulling
    en een slaapplaats voor als ze s'nachts buiten wil slapen,
    en dat kost me ook al 189 euro en 100 euro als je een katje wil adopteren.
    maar dan is ze gechipt, gesteriliseerd, ontwormd 3x. en ingeent.

    Image and video hosting by TinyPic

    28-08-2013 om 22:36 geschreven door Annie


    26-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een katje adopteren

    Hallo bezoekertjes, ben nog maar net thuis.
    Ik ben bezig om een kitten te adopteren bij poezencentrale Mol.
    Zou graag een katje hebben als kameraadje voor Breezer.
    Dan is hij niet meer zo alleen als ik weg moet.
    Moet wel oppassen dat ze niet beide mijn ratjes aanvallen.
    In de week was ik razend op breezer.
    Ik was iets aan het doen in de badkamer en ineens hoor ik gerommel in de keuken.
    Had het nog niet direct door,
    maar dat gerommel bleef duren.
    Ik ga kijken in de keuken en de rattenkooi van mijn mannen lag bijna op de grond,
    ik was net op tijd want de ratjes konden gaan lopen.
    En geloof me, die ratjes vangen kan uren duren,
    als zij de vrijheid ruiken,
    zo heb ik helemaal in het begin toen ik Charlie pas had,
    een hele nacht opgebleven.
    Had je me toen bezig gezien je lag plat van't lachen.
    Ik heb drie kasten in mijn living en één salontafel.
    Charlie zat onder de kast waar de tv opstaat.
    En als ik heel stil was kwam hij zo eens piepen.
    Maar als ik durfde te bewegen met mijn voeten kroop hij terug onder de kast.
    maar hield ik me stil kwam hij weer kijken en liep tot onder de salontafel,
    maar natuurlijk kan ik me geen uren stil houden.
    Zag hij mij kroop hij onder de salontafel,
    van de salontafel onder mijn zetel en zo kroop hij
    heel de living rond de hele nacht.
    dat zijn nachtdieren die was natuurlijk fitter dan ik.
    Op den duur was ik zo moe dat ik dacht nu ga ik slapen.
    De dag nadien stond ik op, kom in de living,
    zat Charlie op de kooi,
    nu was hij moe.
    Heb wel effe moeten wachten maar geen hele dag,
    voor hij hezt wist zat hij opnieuw in zijn kooi.
    ......................................................................................................................
    Ik heb ooit een rosse kater gehad een schat van een kat.
    Ik laat ze altijd steriliseren dan zijn ze kalmer.
    Maar ons katerke had wel zijn eigen willeke.
    s'Morgensvroeg om 6u zat ie aan mijn raam in mijn slaapkamer.
    En die wou binnen, dus vond hij niet beter dan de hele tijd miauwen.
    Om 7u miauwde hij nog harder en om 8u miauwde hij zo hard
    dat ik van armoe moest opstaan.
    Later hebben ze hem gepikt om proeven op te doen, die gerucht ging toen rond,
    en ik miste hem zo hard.
    Ze hebben ooit een kitten van mij gepikt,
    hij had een bandje aan met mijn adres en telefoonnummer
    maar dat heeft niet mogen baten,
    was gecastreerd en ingeent.
    dat waren buren.

    26-08-2013 om 22:20 geschreven door Annie




    Foto

    Foto


    Ik ben Annie lambrechts, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Ann.
    Ik ben een vrouw en woon in Mol (België) en mijn beroep is Huisvrouw.
    Ik ben geboren op 25/10/1959 en ben nu dus 54 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Ratjes, mijn hond, fietsen, vrienden bezoeken, winkelen voor mijn ratjes, fitness, tai chi. .
    Ik heb 3 kinderen: Tony, Christof en Nathalie. Ik verlang naar kleinkinderen. Mijn dochter Nathalie verwacht haar eerste kindje,
    mijn eerste kleinkind.
    I am happy !!!

    Foto


    Gastenboek
  • Hallo annie ik kom ook eens kijken lief groetje
  • hallo
  • Hallo Ann bedankt op op mijn blogje te zijn
  • Hallo Ann bedankt op op mijn blogje te zijn
  • hallo


    Foto

    Dit kaarsje is speciaal..
    voor
    Mijn tante Tine en Nonkel Emiel
    Mijn pleegouders.
    Ik mis hen nog steeds.


    Foto

    Foto

    Lieve medebloggertjes,
    Als je van mij,
    niks meer hoort.
    Dan heb ik weer
     problemen met mijn pcke.
    Hij doet nu al
    raar met momenten
    .
    Ik ga dan zeker af en toe
    naar de lokale bibliotheek. 
    Annie


    Foto

    Dit
     is mijn
    oudste zoon
    Tony


    Foto

    Onze Breezer,
    In afwachting
    van
    een
    grotere
    foto

    Image and video hosting by TinyPic








    Open sign Stockfoto - 15544973



    Foto


    ******Wandelfun******


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto



    Inhoud blog
  • Op vakantie aan zee
  • 6 weken
  • Nieuwe blog
  • Hoera, Hoera, Hoera !!!
  • Geslaagd
  • BLOGSTOP !!! Onbepaalde duur
  • Prettig weekend gewenst
  • Computerpauze
  • Ik wens jullie
  • Hallo lieve maatjes
  • Kataract
  • Ik ben terug na een tijdje afwezig te zijn
  • Mijn ratje Beau
  • Blogstop
  • Een spetterend 2014
  • Prettig Kerstfeest
  • PRETTIGE FEESTEN
  • Nieuwe layout
  • Zalig kerstfeest en Gelukkig Nieuwjaar
  • Misselijk
  • Charlie is overleden
  • Een vraagje
  • Charlie: Mijn eerste ratje
  • Gedicht
  • Eindelijk is het zover !!
  • Goedenavond iedereen
  • Bedankt voor jullie bezoekjes.
  • Goedenavond iedereen
  • Allerheiligen en Allerzielen
  • Verjaardag
  • Vrijdagavond
  • een foto met Brenna op mijn arm
  • Goedenavond
  • Mijn eigen website
  • Sorry als je me nog niet gehoort hebt
  • Te moe
  • Nieuwe week
  • Casper is een katje
  • Casper en mijn patatten
  • 10 kinderen

    Deze kaars laat ik branden
    voor al familieleden en vrienden
    die overleden zijn
     en waar ik nog elke dag aan denk.


    Foto

    Lieve bezoekers
    vind U mijn blog goed
    dan kun je hier stemmen
    door op de button te
    drukken...
    Dank U


     

    NoordHolland-Top100 tamme_ratjes
    NoordHolland-Top100


    bestblogs tamme_ratjes
    bestblogs


    Top100Skynetblogs tamme_ratjes
    Top100Skynetblogs - Honduras


    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Hondenschool Mol
  • Ratten/gedrag
  • eenrattenleven
  • Fotoverkleinen

  • Foto

    Hier komen foto's van mijn ratjes


    Foto

    Mijn lieve hond Molly is 2 jaar geleden overleden RIP
    Ik mis je


    Foto

    Gary Daniels arrives in Amsterdam (Netherlands) June 2012


    Foto

    Foto

    Foto

    Gary daniels is mijn held.
    Ik had vroeger contact met hem op facebook.
    Een Engels/Amerikaans acteur/kickboxer.


    Foto

    Welkom op mijn Ratjes_blog!

    Foto

    Mijn favorieten
  • anneke
  • muntenverzamelen
  • bloggen/Forum
  • sofievandewyer dansen
  • Banner-Animatie-Maken.asp

  • Foto

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • junioreurosong2008
  • pim_bakkers
  • kingduiven
  • Europa/Belgie/Mol
  • bloggen.be/deinze
  • princess-diana

  • Foto

     

    Flag Counter


    Blog als favoriet !

    Archief per week
  • 29/09-05/10 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 31/12-06/01 2013
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 29/11-05/12 -0001

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    adverteren
    www.bloggen.be/adverte
    Foto

    Mijn favorieten
  • hondenvrienden
  • ratnroll_forum
  • ratties22
  • godelieve
  • ratten/voeding
  • paardjesuitpelt

  • Foto

    Mijn favorieten
  • ratteryrapalje
  • geboortenieuws_puppies
  • Creadini

  • Foto

    Mijn favorieten
  • eliane
  • bloggen.be/Forum
  • Artsenpraktijk Staes
  • ratten-speeltjes
  • rit-a-rat
  • ratten-speeltjes
  • shop/pages/product
  • wijdoenhet
  • tammeratjessite
  • knaagdieren

    Foto

    Mijn favorieten
  • Boester
  • Horselife
  • Martine1953
  • Chihuahualiefhebber
  • Lester_jolly/
  • Treetje
  • Ratten artikelen
  • Goedenavond.
  • Met_muziek_door_het_leven
  • Elvis-Presley

    Foto

    Foto

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     

    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Mijn favorieten
  • Elvismatters
  • Pizap collages maken
  • Kizoa-creating-slideshows
  • Europe/Belgium/
  • Weekend5
  • Nieuwsblad.Larry Hagman
  • Tekstplaatjes
  • Hondenfotograaf
  • Ratten+toebehoren
  • Alles voor ratten

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Fsdesign_the_king

  • Mijn favorieten
  • Tinypic
  • Bestekrabbels
  • Hondenvrienden-forum
  • Hondenfotograaf
  • Maachiel
  • Fsdesign_the_king
  • Step_3.php_ countergeo
  • Luc2312
  • Astrologie/schorpioen
  • Sunbeams


    website hit counter


    Foto

    Mijn favorieten
  • Sunbeams
  • Photovisi
  • Ria1949
  • Gedichten-freaks
  • Overgewicht
  • Kerstblogdianake
  • Christmas/getwidget
  • Kerstachtergronden
  • Achtergronden
  • Preventiezelfdoding


    Mijn favorieten
  • Gedichten_van_Bo
  • Saca_powerpoints
  • Nikki08
  • Beverenleie
  • Het bloggershoekje3
  • Goedemorgen-530447
  • Viviane_powerpoints
  • Jos_44/
  • Marilou2013
  • Knaagdieren/Tamme Ratjes

    Foto

    Gary Daniels
    Beste acteur in de wereld.


    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs