Foto

Nog 22 dagen
Geboorte Kleinkind

Foto
Gastenboek
  • Hallo annie ik kom ook eens kijken lief groetje
  • hallo
  • Hallo Ann bedankt op op mijn blogje te zijn
  • Hallo Ann bedankt op op mijn blogje te zijn
  • hallo

    Vertaal deze site in uw keuze

    Translate our site
    in de
    language
    your choice

    Foto

    Deze foto is voor jullie
    moe en va.

    Ik mis jullie enorm.
     Moe,
    Ik vergeef mezelf nooit.
    Ik had er moeten zijn
    toen je me het meeste
    nodig had.
    Ik hoop dat de hemel
    bestaat,
    en dat jullie
    opnieuw
    samen zijn.

     

    RUST IN VREDE,
     MOE EN VA.

    Ode aan ons moe (en va:)
    Mijn pleegouders
     
    Foto

     Bedankt John,
    Voor deze
    mooie bloemen.
    Bedankt voor al
    wat je voor me
     gedaan hebt,
    Ik heb
    daar echt
    veel respect
    voor.
    Mensen die
    andere
     mensen
    helpen,
    zonder daar
    ene cent
     voor te vragen.
    John,
    je hebt
    uw Hart
    op de juiste
    plaats.
    Bedankt.
    Annie

    Mijn dank gaat zeker  uit
    naar Brigitta ( Nikki)  
    voor de prachtige lay-out!

     



    Annie met dit kaartje
    wil ik je bedanken
    voor je vriendschap.
    Dit doet me goed
    om te weten
    dat we vrienden van elkaar
    kunnen zijn
    Dikke knuffeltjes xxxxxxx 

    Bezoek ook eens mijn ander blogje.
    Klik maar op het
    vogeltje.
    Foto
    Foto
    © Copyright
    all rights reserved
    Laatste commentaren
  • Zomaar een kaartje gemaakt. (Dirk)
        op Hoera, Hoera, Hoera !!!
  • Zomaar een kaartje schilderij (Dirk)
        op Hoera, Hoera, Hoera !!!
  • Belgische zanger David Vandyck (Dirk)
        op Hoera, Hoera, Hoera !!!
  • Hallo Annie, (Jeannine)
        op Hoera, Hoera, Hoera !!!
  • Nieuwe PowerPoint geplaatst (Dirk)
        op Hoera, Hoera, Hoera !!!
  • John,
    bedankt voor de
    aanpassingen.
    Met de foto's en
    youtube-filmkes
     kleiner te maken.
    Ik weet echt niet,
    hoe dat het moet.
    Daarom,
    Bedankt om me
    uit de nood te helpen.
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto

    Deze kaars laat ik branden voor ons
    medebloggers die overleden zijn




    Dit ben ik toen ik 23 jaar jong was.
    net getrouwd en zwanger
    van mijn eerste kindje.

    Foto
    Foto

    Dit zijn mijn kinderen:
    Christof, Nathalie en Tony
    en ik ben heel trots op hen.
    Ooit hoop ik op kleinkinderen.

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto

    Zo is het leven

    Al wat we zien bij anderen
    is afhankelijk van hoe schoon
    de venster is waardoor men kijkt.
    Voordat we kritiek geven is het
    noodzakelijk de kwaliteit van ons
    kijken na te gaan .
    Zo zullen we dan ook meteen
    een helder zicht op de goedheid in het
    hart van anderen zien

    Blog als favoriet !
    Agenda

    Belangrijke data in mijn agenda:

    Foto
    Foto
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • ratten_info
  • Alles over ratten
  • kleinehuisdieren
  • ratten
  • Rattery
  • Forum
  • speciaalzaakwoody
  • verzorging-van-de-tamme-rat
  • kooien/zelfbouwkooi.

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    cat4u_culi
    www.bloggen.be/cat4u_c
    Zoeken in blog

    Foto
    Foto
    Foto

    Dit is een buikzak om uw ratjes in mee te dragen,
    ik wil er ook zo één.
    Dan kunnen ze mee op vriendenbezoek.

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Mijn favorieten
  • Jeffyken
  • Vroedvrouweninsenegal
  • Ratjes
  • Jackrusselcursus
  • Jackrussel
  • Jackrusselwebsite
  • Bolt
  • Vlek_Dai
  • Berner_sennehond
  • Poedel_pups_te_koop
    Foto
    Mijn favorieten
  • Pokecrib
  • Brigitta_vanwassenhove
  • Fdc1950
  • Foto
    Mijn favorieten
  • Hetbloggershoekje
  • Foto
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Belgischetop100
  • Foto
    Mijn favorieten
  • Wimvermeer
  • Happytogether
  • Happytogether/
  • Lester_jolly
  • Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Mijn favorieten
  • Stories_About_Elvis_Presley
  • Louisa_hobbyblog
  • Top100Skynetblogs
  • Dewesthoek
  • Eddia1946nieuw
  • Belgischetop100.
  • Foto
    Foto

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Mijn favorieten
  • Fotos-bewerken-2
  • Plaatjes/gastenboek
  • Movie
  • Bestekrabbels
  • Anniel
  • Brigitta_vanwassenhove
  • 1001tips
  • Foto

    Image and video hosting by TinyPic

    Gelukkige verjaardag voor al mijn blogvrienden:
    van Januari tot December 2013.

     

    birthday photo: Happy Birthday Birthday-Clipart-Free_zps9c4c8b61.png


    Dit ben ik
    op mijn
    Huwelijksdag

    Image and video hosting by TinyPic

    Grot in Ravels
    Herinneringen  

    Image and video hosting by TinyPic

    Dit ben ik,
    met mijn zus
    haar hondje
    Prutske
    Ik ben
    op
    bezoek
    bij mijn
     zus
    Bea.
     Ze werkt
    en woont
    in
    Blankenberge.


    Genieten
    op het
    strand.

    Image and video hosting by TinyPic

    Effe
    chille
    in
    da
    house

    Image and video hosting by TinyPic

    Ik als bruid

    Image and video hosting by TinyPic

    Indien naar uw mening
    inbreuk wordt gemaakt
    op auteursrechten
    verzoek ik u
    contact met mij
    op te nemen;
    betreffende informatie
    zal dan worden
    verwijderd.

    Iedereen kent ze wel,
    de bordjes die aan
    een poort of deur
    hangen met leuke teksten.
    Sommige mensen zeggen dat,
    wanneer je
    aan de potentiële bezoeker,
     d.m.v. stickers op je ramen
    of een bord bij de ingang,
     noem maar op.

     

     

    Image and video hosting by TinyPic


    hobbytop Tamme_ratjes
    hobbytop
    WELKOM LIEVE BLOGMAATJES DE DEUR STAAT ALTIJD OPEN

    26-10-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verjaardag

    Hallo, iedereen bedankt voor de verjaardag wensen.
    Ik ben er enorm blij mee.
    Mijn verjaardag was niet zo veel, ik had wel bezoek maar.....
    Twee mannen van de jehova waren hier een uur of twee.
    Ik zei je mag wel komen maar dwing me niet om eronder te gaan.
    Toen ben ik mijn rattenkooi dubbel gaan bestellen.
    Ik dacht dat ik vrienden had maar ze wilden met mijn kooi
    gaan lopen en ik heb een voorschot gegeven in de winkel.
    Toen ben ik naar de aldi gereden maar ik kwam niet toe met mijn geld,
    viel ik in affronten.
    Een vrouw die ik niet kende vroeg,
     mag ik je het geld geven dat je nog moet betalen?
    Maar ik durfde dat niet aanpakken,
    maar eens buiten is ze toch iets gaan halen
     voor mijn verjaardag.
    Ik noem haar een ''Goede samaritaan".


    Een Filipijnse vriendin (facebook) heeft dit gemaakt voor mijn verjaardag, mooi he?

    Foto

    26-10-2013 om 00:00 geschreven door Annie


    19-10-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrijdagavond

    Hallo bezoekertjes,
    Ben enkele dagen niet hier geweest, sorry.
    Ik heb mijn handen vol met al mijn ratjes/rittens.
    Ondertussen zijn ze al 18 dagen oud en hebben hun oogjes open.
    En ze kunnen al een beetje kruipen, leuk om zien.
    Brenna krijgt elke dag extra eten, eerst haar basisvoer,
    fruit en groenten en olvarit: babyvoeding.
    Ze houdt het meest van beschuiten,
    leuk om zien hoe ze uit haar kooi komt hangen
    om dan een beschuit te kunnen aan pakken.
     Als ik te goei weet hoe mijn camera werkt wat video's betreft
    dan laat ik jullie er enkele zien.
     .........................................................................................................

    Gisteren was een slechte dag voor mij,
    ik probeer het van me af te zetten,
    omdat ik niet opnieuw depressief wil worden.
    Gelukkig heb ik mijn werk met mijn ratjes,
    zo dacht ik er niet constant aan.
    Gisteren was het de datum
    dat ik ontdekte dat mijn zus haar zoon TIM overleden was.
    Hij heeft zelfmoord gepleegd toen.
    En dat komt elk jaar terug,
    net in de maand dat ik jarig ben,
    volgende week 25 Oktober.
    Ik ben graag jarig maar ik hou niet van ouder worden,
    kon ik maar altijd 35 jaar zijn.
    ..........................................................................................................................

    Voor de rest wens ik jullie allemaal een fijn weekend toe.
    geniet ervan.
    Lieve groetjes
    Annie



    fijn weekend


    19-10-2013 om 21:28 geschreven door Annie


    10-10-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een foto met Brenna op mijn arm

    Hier een foto met Brenna op mijn arm, net voor de geboorte.  photo Afbeelding456_zpsf703d3f2.jpg

    10-10-2013 om 01:03 geschreven door Annie


    09-10-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Goedenavond

    Dag bezoekertjes,
    Ben vandaag naar de dierenarts geweest.
    Jogy en Jazz zijn gebeten door twee nieuwkomers,
    ik heb ze geadopteerd van iemand die ze niet meer wou.
    En nu wou ik Jogi en Jazz in dezelfde kooi zetten als
    Buddy en Harley, maar Buddy beet naar hen,
    en nu is eentje van de kleintjes, gebeten en moest ie geniet worden.
    Nu blijven Jogi en Jazz samen in hun kooi, en Buddy en Harley in hun kooi.
    Dat is extra werk voor mij maar dat neem ik er graag bij.
    Met brenna en haar kleintjes gaat alles goed,
     maar inplaats van 20 ratjes blijven er nog 14 ratjes over.
    Als het te veel is voor haar eet ze de zwakste ratjes op, dat is de natuur.

    Ik wens jullie allemaal nog een gezellige avond toe.
    Your buddy
    Annie

    BesteKrabbels.nl

    09-10-2013 om 22:26 geschreven door Annie


    04-10-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn eigen website

    Ik ben al twee weken dag en nacht bezig aan een ecte website over mijn ratjes.
    Vooral over Brenna haar zwangerschap, bevalling en geboorte.
    En het vervolg van haar 20 ritten, babykes.
    Later komen er ook nog foto's.
    geniet ervan en laat aub een bericht achter
    op mijn website.
    Ik slaap al de hele week bij brenna
    in mijn tweede slaapkamer,
    ik hou ervan hoe de kleintjes geluidjes maken
    als ze aan het drinken zijn bij hun mama.
    Lieve groetjes
    Annie

    Breng een bezoekje aub:

    http://brennabieke.wordpress.com/

    04-10-2013 om 16:06 geschreven door Annie


    02-10-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sorry als je me nog niet gehoort hebt

    Zo gauw mijn ratje Brenna bevallen is kom ik terug een bezoekje brengen.
    Op het forum zijn ze kwaad dat mijn ratje zwanger is en zij kweken er maar op los.
    Ik heb een koopeltje gepakt dat lief was tegen mij.
    Zo gauw ze bevallen is en ik mijn kabeltje terug laat ik foto's zien van de rittens en hun moeder.
    De titel luid tenslotte: Tamme ratjes.
    Ik ben ook een echte website aan't maken, ik ben dus een bezige bij.
    heb al drie nachten doorgebracht bij mij ratje als er iets fout loopt ben ik er snel weer bij.
    Wie een klein ratje wil aanschaffen voor 5 euro per stuk laat het me weten, je moet niet he.
    Mijn emailadres is:
     
    lambrechts000@hotmail.com

    Ik heb al wel enkele foto's maar die zijn al wat oud.

     .....................................................................................................

    Groot nieuws,

    Ons Brenna is bevallen weet niet hoeveel rittens ze heeft,
    ik heb ze nog niet kunnen tellen.
    Ze begon om 22u te persen, ik was erbij.
    En om 23u is het laatste geboren.
    Ik ging af en toe eens zien,
    en dan was ze net de navelstreng aan het doorbijten,
    en dan at ze het op,
    was niet zo goed voor mijn maagske.
    Ik hoop dat jullie er wel blij mee zijn net als ik.
    Ik heb al wat mogen horen.
    Ik heb maar één nestje en sommige
     van hen vijf nestjes te gelijk !!!

    PS: Ik weet weeral wat doen.

    Lieve groetjes
    Annie

    02-10-2013 om 00:00 geschreven door Annie


    25-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Te moe

    Te nacht is één van mijn ratjes uitgebroken, ik heb dus niet geslapen te nacht.
    Heb hem niet kunnen pakken want ratjes zijn nachtdieren.
    maar deze morgend was hij zo tam als een lammetje.
    Hij lag te slapen naast de ijskast in de keuken,
    ik kon hem zo in zijn kooi stoppen.
    Ik beloof dat ik morgen langs kom bij jullie.
    Eerst wat uitrusten, ben veel te moe.
    Had gisteren met dat mooie weer van alles gedaan buiten
    en nu heb ik pijn in mijn rug.
    Ik wens jullie allemaal een gezellige hopelijk zonnige Woensdag.
    Lieve groetjes
    Annie


    Beste Krabbels

    25-09-2013 om 11:58 geschreven door Annie


    23-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe week

    Dag bezoekers,
    Ik hoop dat jullie een leuke dag hadden Zaterdag op de blogmeeting.
    Al maar goed dat ik er niet was, had de hele dag buikkrampen,
    heb meer op de wc gezeten dan iets anders.
    Ik zou me niet kunnen geamuseerd hebben met buikkrampen.
    Je mag altijd zeggen wat er allemaal gebeurt is,
    ik had er graag bij geweest maar dan gezond.
    ...................................................................................................
     Ik wens al mijn bezoekertjes een fijne nieuwe week.
    Lieve groetjes
    Annie

     PS: Ik hoop er volgend jaar bij te zijn,en dan blijf ik slapen in het hotel.
    Al zolang een droom van mij !!!
    Annie



    BesteKrabbels.nl

    23-09-2013 om 12:52 geschreven door Annie


    20-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Casper is een katje

    Ik heb gisteren wat meegemaakt,
    niet zo heel slim van mij.
    Ik had gisteren Beau mijn lievelings rat op mijn schoot en Casper
    kwam naar mij en ik dacht:
    Ik ga Casper laten wennen aan mijn ratjes.
    Maar katten zijn de grootste vijanden van ratjes.
    Ik hou Beau dicht tegen Casper,
    Beau verschiet en ik kon haar niet meer houden.
    Ze liep weg, zat net achter mijn rug.
    Ik dacht:
    Ik ga achteruit zitten zo kan Beauke niet gaan lopen.
    En zo zit ze nu terug in haar kooi.
    Het had anders kunnen lopen,
    en opgegeten of doodgebeten zijn.
    Wat een geluk dat ik niet te fel in paniek was.
    weer een ervaring rijker.
    ................................................................................................
    Casper is een echte voetballer,
    hij is nu aan't spelen met een stukje zilverpapier. HAHAHA
    ........................................................................

    Ik wens al mijn bezoekers een zalig weekend, geniet ervan;
    De zon zou gaan schijnen.
    Liefs
    Annie

    20-09-2013 om 23:06 geschreven door Annie


    19-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Casper en mijn patatten

    Net was ik aardappelen aan het schillen,
    en Casper wou gaan lopen met mijn schillen,
    maar ik kon het net op tijd afpakken.
    Hij lekt daaraan omdat daar water in zit.
    Toen wou hij opnieuw met een patat gaan lopen.
    ik ging even naar de keuken
    kwam terug en het was hem dan toch
    gelukt om met een patat te gaan lopen.
    Hij lekte er niet aan.
    Hij gebruikte het als voetbal,
    hij schopte er tegen met zijn voorpootjes
    en zo kon hij ermee spelen.
    Kon ik maar zo een video maken,
     dan konden jullie meegenieten.
    Lieve groetjes en geniet van jullie dag.
    Annie


    Als jullie gaan eten nu of om 17U, eet smakelijk.


     Krabbels hyves

    19-09-2013 om 16:20 geschreven door Annie


    18-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.10 kinderen

    Mijn dochter haar toekomstige schoonouders hebben tien kinderen.
    Ze kan met iedereen opschieten behalve met één broer.
    haar schoonmoeder is dol op haar,
    dat is al heel wat vind ik.
    Ik kon niet opschieten met mijn schoonmoeder(ex)
     maar wel met mijn schoonvader.
    Mijn dochter zei: dat je pas op zes maanden van het huwelijk
    een datum kan vast stellen,
    wil ze trouwen tussen Juni en September volgend jaar,
    dan moet ze nog even wachten denkt ze.
    Ze zal raad gevraagt hebben aan heer schoonmoeder.
    Zij heeft hier meer ervaring mee dan ik,
    met tien kinderen.

    ..........................................................................................................

    Ik hoor dat Casper met een mes aan't spelen is, den deugniet.
    Die ziet alles als speelgoed behalve zijn echte speelgoed.
    Hij denkt zelfs dat mijn benen trappen zijn om zo op de zetel te geraken,
    gelukkig heeft hij al ontdenkt dat hij ook kan springen op de zetel, ppfff.
    Mijn benen liggen open.

    18-09-2013 om 16:47 geschreven door Annie


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Onze kleine Casper

    Casper mijn katje is nu een twee weken bij mij.
    Ik had al veel gekke foto's kunnen maken van hem.
    Ik was gisteren aardappelen aan het schillen,
    en Casper spingt op tafel, dat ik eigenlijk niet graag heb.
    En hij komt gewoon een patat stelen,
    hij dacht dat hij er gewoon mee kon gaan lopen.
    Hij probeerde heel snel weg te lopen,
    maar hij had pech.
    Ik had een foto moeten maken maar het ging zo snel,
    dat ik gewoon de tijd niet had
    om het op een foto te zetten.
    Ik heb het natuurlijk terug afgepakt
    want wat kan zo'n kitten doen met een patat, rauw dan nog.
    Ik zou mijn camera overal moeten meenemen dan konden jullie meegenieten.
    de volgende keer dan.
    Hij haalt nog wel vanalles uit.
    ........................................................................................................................................;

    Ik wil Casper binnen houden omdat ze hier mijn katten altijd stelen,
    de dierenarts zei: Dan moet je hem wel een halsband aandoen,
     zodat je buiten kan komen met hem,
    hij heeft frisse lucht nodig.
    Eerst de halsband en dan volgt er een foto,
    ik beloof het jullie.
    Ik moet toch eerst oefenen hier binnen tot hij zijn halsband gewoon is.
    Hopelijk gaan ze hier niet te hard lachen als ze me buiten zien met onze Casper.
    Alles voor zijn veiligheid.
    In Januari krijgt hij ook nog een ship.
    En, oei, een castratie, ik haat dat woord,
    maar dat is ook voor zijn veiligheid.
    Mannetjes zien daar niet vanaf,
    vrouwtjes wel want zij hebben een echte operatie met draadjes en al.
    Ik heb eens een kattin gehad,
    en als ik haar wou optillen,
    weende ze.
    Pijn aan haar buik.


    looplijn met tuigje

    Setje: looplijn met tuigje of losse halsband1

    18-09-2013 om 11:28 geschreven door Annie


    14-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nog geen datum

    Nathalie heeft nog niks laten weten over een eventuele trouwdatum.
    Zou gauw ik het weet laat ik het jullie weten
    in een apart blogje.
    Spannend he, nog altijd niks.
    Nathalie is daar hard in,
    eerst zegt ze dat ze een trouwdatum gaan vastleggen,
    en dan hoor je niks meer.
    Ze moeten er maar goed over nadenken.
    ............................................................................................
    Ik wens al mijn bezoekers een aangenaam weekend.
    ook al is het slecht weer,
    geniet er toch maar van.
    Lieve groetjes
    Annie

    BesteKrabbels

    14-09-2013 om 12:09 geschreven door Annie


    12-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Niet altijd slecht nieuws

    Vandaag als mijn dochter Nathalie en haar vriend Andy,
    thuis zijn van hun werk.
    Gaan ze een trouwdatum kiezen.
    Hopelijk kiezen ze een dag in de zomer: Juni, juli, Augustus en September.
    In Mei willen ze niet trouwen want dat heeft ons niet veel windeieren gelegt.
    Ik en hun vader zijn toen getrouwd en het heeft ons geen geluk gebracht.
    Ik vond dat nochtans de mooiste maand om te trouwen, mooi weer;
    En dan staan de bloemen in bloei.
    Ik ben echt benieuwd wanneer ze gaan trouwen.
    ik heb Andy graag als schoonzoon.
    Dat zegd al veel he.
    ................................................................................
    Ik wens jullie allemaal een prettige Donderdag toe.
    geniet ervan.
    Lieve groetjes
    Annie

    ...........................................................................................;


    Een aangename Donderdag wens ik je toe.
    geniet ervan.
    Lieve groetjes
    Annie

    Beste Krabbels

    12-09-2013 om 13:38 geschreven door Annie


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bedankt voor jullie bezoekjes.

    Bedankt voor jullie bezoekjes.
    Door jullie geregeld veel bezoekjes sta ik op de eerste plaats op deze site,
    kijk zelf maar.

    http://www.topsiteguide.net/top.asp?site=hobbytop

    Ik was blij verrast toen ik zag dat ik op de eerste plaats stond.
    daarom ben ik jullie zo dankbaar voor al jullie bezoekjes.
    Ook bedankt voor al jullie steun,
    word erg gewaardeerd.
    Annie

    Krabbels

    12-09-2013 om 02:35 geschreven door Annie


    11-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fijne dag lieve bezoekertjes

                Ik wens al mijn bezoekers een fijne gezellige avond.
    Maak het knus;
    Lieve groetjes
    Annie


     

    BesteKrabbels.nl
    BesteKrabbels - Fijne avond plaatjes

    11-09-2013 om 18:27 geschreven door Annie


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mooi weer vandaag

    Wou net met de fiets naar de winkels toen het begon te regenen,
    was net in bad geweest en mijn haar kletsnet.
    Maar de zon heeft zoveel goed gedaan.
    Was blij dat ze nog eens kwam piepen.
    Van mij mag ze komen piepen tot na 1 November.
    Op Allerheiligen moet ik naar St; Truiden, meerhout en dan Mol.
    dat is een heel rit.
    Ik hoop dat mijn zoon Christof me daar naartoe wil brengen.
    Want ons pa zijn graf hebben ze al eens afgebroken zonder mijn toestemming.
    In St; Truiden hebben ze wetten van in de jaren stilletjes.
    Inplaast van aan mij te vragen als dochter
    of ik mijn vader zijn graf wil laten afbreken vragen ze
    het aan de getuigen van mijn vader toen hij trpouwde.
    Ander aan die zijn kinderen.
    De familie aan ons ma haar zijde kunnen ons en onze pa niet uitstaan, ik dus ook niet.
    Ik ga met mijn buurvrouw naar St Truiden,
    daar aangekomen zeiden ze dan moet je 500 euro betalen voor de volgende 20 of 25 jaar, weet niet zeker.
    Ik zei en zijn graf dan?
    ja dat hebben we afgebroken, ik zei en wat nu?
    Dan moet je daar maar een zwart kruis zetten.
    Goed en wel, die kiekes wilden dat ik en mijn buurvrouw zo'n ijzeren kruis daar zelf
    gaan zetten.
    Ik zei: weet je wel wat je zegd?
    Wij zijn vrouwen en geen superman.
    Met heel veel zagen zeiden ze:
    Dan zal ik de werkmannen dat wel laten doen.
    mooi he, een kruis staat er nu wel maar dan zonder naam, om je razend te maken.
    in St; Truiden geven ze niet om mensen, vele mensen zeiden, we hebben hetzelfde meegemaakt trek uw mond maar eens goed open,
    of het iets uitmaakt???
    Ik zei tegen die bureaumadammekes:
    Die zoiets beslissen, daar zou de bliksem moeten op slagen,
    en veel pijn hebben.
    Ik hou nog altijd van mijn echte vader,
    ik hoop dat ik er naartoe kan gaan,
    ik blijf altijd aan zijn graf staan en dan lucht ik mijn Hart,
    en dat lucht zo op.
    Kennen jullie dat gevoel?
    Lieve groetjes
    Annie
    PS: Ik ga een foto nemen van mijn vader zijn graf als aandenken
    want nu kan ik geen 500 euro ophoesten.
    De dag dat mijn vader zijn graf voorgoed wordt weg gehaalt zal ik ziek zijn.

    Allerheiligen komt dichter bij !!!!


    Kerkhof van St; Truiden

     

    11-09-2013 om 18:22 geschreven door Annie


    10-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zelfmoord

    Tim nog geen 19 jaar, heeft zelfmoord gepleegd in 2000.
    Ik kon niet binnen, gelukkig maar.
    maar ik hoorde van een vriend dat de sleutel aan de binnent nog op de deur zat.
    Ik zei: nu kan je zeggen wat je wil maar ik bel de politie op.
    De politie kwam en ik geraakte in paniek,
    en ik riep tegen de politie stamp die deur in dan ben je sneller binnen.
    De politie zei: jij kijkt te veel Amerikaanse films.
    Wij doen dat zo niet,
    wij proberen zo weinig te vernietigen.
    gelukkig konden ze binnen door een tuintje van de buren.
    Sorry, ik word niet goed.
    Ik moet hiermee stoppen.
    wanneer kan ik dit ooit een plaatsje geven,
    hij is niet mijn zoon,
    maar die van mijn zus.
    ................................................................

    Hij noemde me dikwijls zijn tweede mama,
    als Bea moest werken en Tim naar het ziekenhuis regelde ik alles voor hem.
    11 en 17 Oktober zijn de moeilijkste dagen voor mij,
    dan probeer ik zo weinig mogelijk thuis te zijn,
    want als ik alleen thuis ben is dat het ergste,
    tijd om na te denken en dat is niet goed voor mij.
    1 November, daar hou ik ook niet van,
    heb al te dikwijls moeten afscheid nemen.
    Annie

    Leuk dat blogvrienden me hier steunen.
    Ik ben jullie heel dankbaar.

    10-09-2013 om 21:24 geschreven door Annie


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beste bezoekers

    Hallo iedereen,
    Heb bij vele een bezoekje gebracht,
    hopelijk vonden jullie dat fijn.
    Ik zit er soms uren aan eer ik 20 a 30 mensen een bezoekje
    kan brengen.
    Soms duurt het heel lang eer ik ergens binnen geraak dan duurt het lang al die bezoekjes.
    Moeten jullie ook heel lang wachten eer jullie bij mij binnen geraken?
    ik probeer zo weinig mogelijk foto's te plaatsen en video's.
    ...................................................................................
    Ik wens iedereen een prettige gezellige avond toe.
    geniet ervan,
    dat ga ik ook doen;
    Lieve groetjes
    Annie

    PS. Casper is nu hier al een week en mijn benen liggen opengekrapt.
    Hij dacht dat mijn benen trappen waren;
    Gelukkig kan hij nu zelf op de zetel springen onze kleine deugniet.



    Ik kom jullie een gezellige avond toewensen.
     geniet van jullie avond. 
    Lieve groetjes Annie

    Plaatjes voor Facebook

    10-09-2013 om 20:27 geschreven door Annie


    09-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een dipje

    Deze zomer was het zo'n mooi weer dat ik geregeld mijn medicamenten vergat te nemen,
    heb vele winters een depressie.
    Vanaf 2000 rond Oktober,
     vanaf mijn zus haar zoon overleden is ook een zelfmoord,
    dat is zo moeilijk te snappen,
    hij zou dat jaar 19 jaar worden,
     hij kon nu al kinderen hebben,
    maar hij zat met een probleem: homo of niet en hij miste zijn familie.,
    ben ik bijna elke winter depressief.
    nu het opnieuw regent en ik weet dat het binnenkort weer vroeg donker begint te worden,
    krijg ik al schrik.
    Ik probeer dat de laatste twee jaren van me af te zetten maar dat is niet simpel.
    Ik voel me een beetje depri,
    hopelijk krijgen we deze maand en in Oktober nog enkele zonnige dagen.
    ik ben al op bezoek geweest bij enkele vrienden.
    ik zet het morgen verder.
    Hopelijk voel ik me dan veel beter.
    ......................................................................................
    Ik kom jullie allemaal een fijne nieuwe week toewensen.
    Lieve groetjes
    Annie

    Krabbelplaatjes

                                                               
    Volgende maand ga ik opnieuw fitnessen, onder de mensen komen.
    in Oktober.
    Dan is het sparen en volgend jaar ga ik opnieuw fitnessen.
    Ik voel me veel te dik,
    daarom kom ik volgend jaar naar
    de blogmeeting, nu niet.
    Sorry, maar ik voel me niet goed in mijn vel.




    09-09-2013 om 00:00 geschreven door Annie




    Foto

    Foto


    Ik ben Annie lambrechts, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Ann.
    Ik ben een vrouw en woon in Mol (België) en mijn beroep is Huisvrouw.
    Ik ben geboren op 25/10/1959 en ben nu dus 54 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Ratjes, mijn hond, fietsen, vrienden bezoeken, winkelen voor mijn ratjes, fitness, tai chi. .
    Ik heb 3 kinderen: Tony, Christof en Nathalie. Ik verlang naar kleinkinderen. Mijn dochter Nathalie verwacht haar eerste kindje,
    mijn eerste kleinkind.
    I am happy !!!

    Foto


    Gastenboek
  • Hallo annie ik kom ook eens kijken lief groetje
  • hallo
  • Hallo Ann bedankt op op mijn blogje te zijn
  • Hallo Ann bedankt op op mijn blogje te zijn
  • hallo


    Foto

    Dit kaarsje is speciaal..
    voor
    Mijn tante Tine en Nonkel Emiel
    Mijn pleegouders.
    Ik mis hen nog steeds.


    Foto

    Foto

    Lieve medebloggertjes,
    Als je van mij,
    niks meer hoort.
    Dan heb ik weer
     problemen met mijn pcke.
    Hij doet nu al
    raar met momenten
    .
    Ik ga dan zeker af en toe
    naar de lokale bibliotheek. 
    Annie


    Foto

    Dit
     is mijn
    oudste zoon
    Tony


    Foto

    Onze Breezer,
    In afwachting
    van
    een
    grotere
    foto

    Image and video hosting by TinyPic








    Open sign Stockfoto - 15544973



    Foto


    ******Wandelfun******


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto



    Inhoud blog
  • Op vakantie aan zee
  • 6 weken
  • Nieuwe blog
  • Hoera, Hoera, Hoera !!!
  • Geslaagd
  • BLOGSTOP !!! Onbepaalde duur
  • Prettig weekend gewenst
  • Computerpauze
  • Ik wens jullie
  • Hallo lieve maatjes
  • Kataract
  • Ik ben terug na een tijdje afwezig te zijn
  • Mijn ratje Beau
  • Blogstop
  • Een spetterend 2014
  • Prettig Kerstfeest
  • PRETTIGE FEESTEN
  • Nieuwe layout
  • Zalig kerstfeest en Gelukkig Nieuwjaar
  • Misselijk
  • Charlie is overleden
  • Een vraagje
  • Charlie: Mijn eerste ratje
  • Gedicht
  • Eindelijk is het zover !!
  • Goedenavond iedereen
  • Bedankt voor jullie bezoekjes.
  • Goedenavond iedereen
  • Allerheiligen en Allerzielen
  • Verjaardag
  • Vrijdagavond
  • een foto met Brenna op mijn arm
  • Goedenavond
  • Mijn eigen website
  • Sorry als je me nog niet gehoort hebt
  • Te moe
  • Nieuwe week
  • Casper is een katje
  • Casper en mijn patatten
  • 10 kinderen

    Deze kaars laat ik branden
    voor al familieleden en vrienden
    die overleden zijn
     en waar ik nog elke dag aan denk.


    Foto

    Lieve bezoekers
    vind U mijn blog goed
    dan kun je hier stemmen
    door op de button te
    drukken...
    Dank U


     

    NoordHolland-Top100 tamme_ratjes
    NoordHolland-Top100


    bestblogs tamme_ratjes
    bestblogs


    Top100Skynetblogs tamme_ratjes
    Top100Skynetblogs - Honduras


    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Hondenschool Mol
  • Ratten/gedrag
  • eenrattenleven
  • Fotoverkleinen

  • Foto

    Hier komen foto's van mijn ratjes


    Foto

    Mijn lieve hond Molly is 2 jaar geleden overleden RIP
    Ik mis je


    Foto

    Gary Daniels arrives in Amsterdam (Netherlands) June 2012


    Foto

    Foto

    Foto

    Gary daniels is mijn held.
    Ik had vroeger contact met hem op facebook.
    Een Engels/Amerikaans acteur/kickboxer.


    Foto

    Welkom op mijn Ratjes_blog!

    Foto

    Mijn favorieten
  • anneke
  • muntenverzamelen
  • bloggen/Forum
  • sofievandewyer dansen
  • Banner-Animatie-Maken.asp

  • Foto

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • junioreurosong2008
  • pim_bakkers
  • kingduiven
  • Europa/Belgie/Mol
  • bloggen.be/deinze
  • princess-diana

  • Foto

     

    Flag Counter


    Blog als favoriet !

    Archief per week
  • 29/09-05/10 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 31/12-06/01 2013
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 29/11-05/12 -0001

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    broedereverard
    www.bloggen.be/broeder
    Foto

    Mijn favorieten
  • hondenvrienden
  • ratnroll_forum
  • ratties22
  • godelieve
  • ratten/voeding
  • paardjesuitpelt

  • Foto

    Mijn favorieten
  • ratteryrapalje
  • geboortenieuws_puppies
  • Creadini

  • Foto

    Mijn favorieten
  • eliane
  • bloggen.be/Forum
  • Artsenpraktijk Staes
  • ratten-speeltjes
  • rit-a-rat
  • ratten-speeltjes
  • shop/pages/product
  • wijdoenhet
  • tammeratjessite
  • knaagdieren

    Foto

    Mijn favorieten
  • Boester
  • Horselife
  • Martine1953
  • Chihuahualiefhebber
  • Lester_jolly/
  • Treetje
  • Ratten artikelen
  • Goedenavond.
  • Met_muziek_door_het_leven
  • Elvis-Presley

    Foto

    Foto

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     

    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Mijn favorieten
  • Elvismatters
  • Pizap collages maken
  • Kizoa-creating-slideshows
  • Europe/Belgium/
  • Weekend5
  • Nieuwsblad.Larry Hagman
  • Tekstplaatjes
  • Hondenfotograaf
  • Ratten+toebehoren
  • Alles voor ratten

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Fsdesign_the_king

  • Mijn favorieten
  • Tinypic
  • Bestekrabbels
  • Hondenvrienden-forum
  • Hondenfotograaf
  • Maachiel
  • Fsdesign_the_king
  • Step_3.php_ countergeo
  • Luc2312
  • Astrologie/schorpioen
  • Sunbeams


    website hit counter


    Foto

    Mijn favorieten
  • Sunbeams
  • Photovisi
  • Ria1949
  • Gedichten-freaks
  • Overgewicht
  • Kerstblogdianake
  • Christmas/getwidget
  • Kerstachtergronden
  • Achtergronden
  • Preventiezelfdoding


    Mijn favorieten
  • Gedichten_van_Bo
  • Saca_powerpoints
  • Nikki08
  • Beverenleie
  • Het bloggershoekje3
  • Goedemorgen-530447
  • Viviane_powerpoints
  • Jos_44/
  • Marilou2013
  • Knaagdieren/Tamme Ratjes

    Foto

    Gary Daniels
    Beste acteur in de wereld.


    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs