Tafelsfeer
Inhoud blog
  • Paastafeldecoratie om van te smullen
  • DIVERSE TAFELDECORATIE - VOORJAARSBLIKVANGERS
  • ONZE SERVIESCOLLECTIES - VOORJAARSBLIKVANGERS
  • DOLS & MARTENS : Tafelservies met een sterretje!
  • Ik ben weg van de PURE, maar ik kan mijn keuze niet maken. Weet u raad?

    Zoeken in blog


    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     



    Foto

    blog
    19-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dag van de Klant 28 september
    .

     

    Op 28 september hebben we de 26ste editie van Dag van de Klant. 

    Dag van de Klant is een manier om klanten te bedanken voor hun vertrouwen in de lokale handelaars maar ook om de handelaars in de kijker te zetten. 

    Vindt u ook niet dat terugkerende klanten beter zouden mogen beloond worden? Ieder jaar opnieuw stel ik vast dat ik van "Dag van de Klant" niks heb gemerkt als ik zelf ga winkelen. Allicht is de bakker of slager waar ik keer op keer terug ga het zo gewoon dat ik steeds kom, dat hij het niet nodig vindt dat die klanten nu juist graag eens iets extra krijgen. Veelal zijn het de handelaars die best wat nieuwe klanten kunnen gebruiken die grotere inspanningen doen. Althans, zo denk ik er over. 


    Wat dacht u van één van deze vaasjes? Een leuke attentie?


    Het thema dit jaar is "Lekker Dichtbij". Daarmee wil UNIZO, de Unie voor Zelfstandige Ondernemers, aantonen dat je niet ver hoeft te gaan om te winkelen. Wat ze natuurlijk bedoelen is dat je best ook bij de lokale handelaar, de lokale kleine zelfstandige, terecht kan voor je aankopen. En dat je daarom geen kilometers ver hoeft te rijden. Vaak biedt de handelaar om de hoek veel meer aandacht aan zijn klanten door zijn extra inspanningen en service om klanten tevreden te stellen. En terecht!

    Maar het thema "Lekker dichtbij" geldt evenzeer voor de webwinkelier. HIj zorgt er eveneens voor dat u geen onnodige afstanden hoeft af te leggen om te gaan shoppen. Integendeel! U hoeft géén afstanden meer af te leggen, we komen naar u toe! U heeft het zo al druk genoeg en vaak vindt u na het werk niet meer de tijd om nog te gaan shoppen. 

    Of misschien trekt dit wel uw aandacht?

    Online shoppen heeft zo zijn voordelen. Ik geef er nog gauw eens een paar op een rijtje : 

      U bestelt, betaalt met een muisklik van bij u thuis of om het even waar

      Lees ook onze blog De voordelen van Webshoppen

      Online shoppen zit dus wel degelijk in de lift, maar kan toch nog een duwtje gebruiken. En zeker als het gaat om tastbare produkten. 

      Deze mag zeker niet ontbreken. Ik zorg ervoor dat u een Smiley day beleeft!



      TAFELSFEER wil niet alleen graag nieuwe klanten warm maken om het ook eens ONLINE te proberen, maar wil eveneens opnieuw zijn trouwe, terugkerende klanten bedanken met de volgende acties : 

      • U krijgt bij ieder pakket een gratis attentie.
      • U betaalt GEEN verzendingskosten (normaal 7 euro). 
      Deze acties zijn geldig bij IEDERE AANKOOP in het weekend van 28 EN 29 SEPTEMBER 


      Shoppen bij je thuis, geleverd aan huis!

      Veel shopplezier!

      Ineke Hutse 






      19-09-2013, 16:12 geschreven door ineke hutse  

      Reageer (0)
      0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
      11-09-2013
      Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn ontmoeting met Pascale Naessens
      .

      Serax is één van mijn vaste leveranciers. Gewoonlijk worden er tweemaal per jaar nieuwe collecties voorgesteld. Zo was ik er ook in het voorjaar om mijn assortiment aan te vullen. Van Serax weten we ook dat ze graag samen werken met toonaangevende designers en ontwerpers.

      Toen ik eind augustus opnieuw werd gebeld “of ik graag even langs kwam voor een extra Opendeurdag”, dacht ik : Alweer? Ik heb toch al een bestelling geplaatst? Maar ik werd vriendelijk gevraagd of ik zin had om Pascale Naessens te onmoeten. Zij zou er dus ook zijn. Op dat moment liep ik al een tijdje met de gedachte rond “deze vrouw zou ik toch eens willen ontmoeten, of zou ik haar eens contacteren?” Ik wou meer van haar weten en zeker in het kader van haar servieslijn. Hoe is die tot stand gekomen, waarom net deze kleuren, waarom deze vormgeving, waarom is die collectie zo populair en succesvol? Als dit het meest populaire produkt is dat je verkoopt, dan moet je daar absoluut meer van weten en zeker van de persoon achter deze collectie. 




      Ondanks het feit dat het de eerste schooldag was en ik hoopte thuis te zijn om mijn kroost op te wachten tegen de middag, kon ik dit niet afslaan. Natuurlijk zou ik er zijn! Eindelijk zou ik eens een BV life ontmoeten. Maar OK, een BV “ontmoeten” lijkt misschien wat gewoontjes, ik had “gerichte vragen”, eerst en vooral over de principes die ze toepast voor “gezond eten” maar in mijn geval dus vooral naar haar servieslijn toe, haar Pure collectie.

      Het was even wachten op haar komst, ze werd verwacht tegen de middag om te signeren. Maar ja, het kookboek had ik niet bij, dus voor mij kon ze al niet signeren. Mijn camera had ik wél meegebracht, ik zou toch wel ergens een glimp van haar opvangen. Tot ik hem bij de hand nam : geheugenkaart ontbrak! Dat heb je dus als je dagelijks foto’s moet inladen en posten.  Dus dat kon ik al vergeten!

      Hoe later het werd en dus bijna middag, werd het steeds drukker in de showroom. Ik neem aan dat de meeste mensen zich aanmelden vlak voor er lunch wordt geserveerd, mensen pikken nu éénmaal graag een graantje mee...Maar daarvoor kwam ik niet. Ik kwam om deze madame te ontmoeten.

      Ik zag haar binnenwandelen in de showroom, ze haalde een drankje aan de bar en ging naast me zitten. Ik dacht : nu spreek ik haar aan, maar iemand was me voor. Het gesprek duurde nogal lang, ik kon niet langer blijven. Toen zag ik ergens in een hoekje iemand wat kookboeken neerleggen. Mijn contactpersoon bij Serax bood me een boek aan, om door haar te laten signeren. Tof! Want dit boek had ik nog niet en ik had er écht niet op gerekend van er één te krijgen.

      Ik wou gaan, dus stapte ik als eerste naar haar toe, onderbrak beleefd haar gesprek en vroeg ik of ze voor mij een woordje wou schrijven. Het werd een interessant gesprek. Ik neem aan dat er na mij nog meer mensen volgden met het boek onder de arm. Alleen hadden die wél een camera. Wat ze toen voor mij heeft neergepend, dat zie je in onderstaande foto. 


      Wat ik uit het gesprek heb onthouden is dat voor wat haar gezonde keuken betreft, ze telkens terug komt bij dezelfde belangrijke principes : natuurlijke ingrediënten en goede voedselcombinaties. En bovenal : forceer niemand in het veranderen van zijn eetgewoontes , laat iedereen de keuze, maar serveer niet alles samen. Zet je groenten, vlees, en koolhydraten apart, en experimenteer met een aantal combinaties.

      De kracht voor de creatie van keramiekstukken haalde ze uit een gesprek en ontmoeting  met een Tunesische vrouw tijdens haar zeilreis met Paul Jambers. Waarom deze serviescollectie en haar boeken zo populair zijn, wist ze zelf eigenlijk niet. Het was zeker niet verwacht, want ja : hoeveel kookboeken liggen er al niet in de boekhandel? Hieronder een mooie foto van haar servieslijn zoals die wordt gepresenteerd bij Serax. 



      Maar één gedachte heeft ze steeds voor ogen : “Ik doe of maak wat ik mooi vind, waar ik me goed bij voel, zonder een achterliggende commerciële gedachte van “zal dit wel verkopen?”, aldus Pascale. Komt daarbij haar voorliefde voor natuurlijke materialen, aarde, vuur en water, organische vormen, warme kleuren en pure vormen, en je begrijpt helemaal het resultaat.  

      Of ze echt niet weet waarom ze zo succesvol is, dat geloof ik toch niet echt. Iedereen in Vlaanderen kent haar naam, de media volgt haar, we kennen haar ook als de vrouw van...

      Maar ze blijft volgens mij wel zichzelf, ze doet wat ze graag doet, ze gedraagt haar niet opvallend, heel natuurlijk, het is ook niet al pracht en praal rondom haar, althans niet wat ze toont. En dat bewonder ik wel in haar, daar kan ik het mee eens zijn.

      Als u de keramieklijn van Pascale Naessens nog niet kent, ga dan gauw eens kijken in de webshop en ervaar wat “Puur Genieten” is.

      De borden en schalen heb ik al in mijn keuken, haar boek (zoals hieronder afgebeeld) heb ik nu dus ook en van de gezonde eetgewoontes ga ik nu toch wat werk maken. 


       

      11-09-2013, 09:38 geschreven door ineke hutse  

      Reageer (1)
      0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (12 Stemmen)
      27-08-2013
      Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Unieke kortingen via www.nukorting.be
      Klik op de afbeelding om de link te volgen

      Bent u nog op zoek naar een restaurantje voor vanavond? Of moet u nog vlug een cadeautje halen voor het feest van morgen? Het liefst in eigen regio? Pikt u ook graag af en toe een extraatje mee of kan een cadeaubon u altijd plezieren? Dan zou ik u een handige verzamelsite willen voorstellen : www.nukorting.be. U zoekt uw produkt of dienst via de site van www.nukorting.be  en u profiteert van de geboden kortingen. En wel degelijk NU, ja directe korting. 

      Wat kan www.nukorting.be voor u betekenen?  

      www.nukorting.be verzamelt voor u een aantal handelaren in één handige website! Maar niet zomaar alle handelaren. Veelal zijn het die zaken die nét dat ietsje meer bieden, omwille van hun produkten met nét dat tikkeltje meer. U kunt per regio, volgens gewenste thema, of gewoon op naam de handelaren terugvinden. In vele gevallen bieden zij u exclusieve kortingen of promoties aan. U kunt de kortingbonnen downloaden. U vindt er alle soorten winkels, zowel webshops als reguliere winkels in thema's zoals Horeca, Wellness, Drukwerk, Reizen, Ontspanning, Mode, Interieur enz...

      Wat heeft www.tafelsfeer.be hier voor u te bieden?

      www.tafelsfeer.be werd als referentiewinkelier voor de site van www.nukorting.be uitgekozen voor onze regio in de branche interieur. Als introductie na een activiteit van slechts een paar maanden, wil ik u daarom graag een korting aanbieden van 10%, en dit op het volledige assortiment! U gebruikt daarvoor bij uw bestelling de aangegeven actiecode. Uw korting wordt dan automatisch verwerkt. 

      Wilt u het even uittesten?

      Ga dan vlug even kijken op de site van www.nukorting.be en tik TAFELSFEER in de zoekfunctie. Ik breng u er even naartoe via deze rechtstreekse link. Het enige wat u nodig heeft is de vermelde actiecode ingeven bij uw bestelling bij www.tafelsfeer.be 

      Ziezo, zo weet u, als bezoeker van deze blog, hoe u steeds bij www.tafelsfeer.be kunt genieten van persoonlijke kortingen. 

      Met vriendelijke groeten, 

      Ineke Hutse 



       

      27-08-2013, 00:00 geschreven door ineke hutse  

      Reageer (0)
      0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
      09-08-2013
      Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WASARA : Japans papieren én design wegwerpservies
      Klik op de afbeelding om de link te volgen Over Wasara

      Wasara is een Japans papieren én design wegwerpservies. Het is gemaakt van rietpulp, bamboe en suikerrietafval.
      Shinichiro Ogata is de designer van dit produkt. Momenteel wordt het tentoongesteld in het Cooper Hewitt National Design Museum in New York. 

      Japan kent een traditie van excellente produktietechnieken met daarbij de bijzondere vaardigheden van een goed opgeleide bevolking. Japan kent eveneens één van de meest verfijnde keukens ter wereld, dit in combinatie met een bijzondere gastvrijheid. Niet te verwonderen dus dat zij aandacht besteden aan een ontwerp als dit van WASARA.

      Waarom zou u duurzaam wegwerpmateriaal zoals WASARA gaan gebruiken?

      1/ U bespaart op uw gelduitgaven
      - U bespaart op personeel (keukenpersoneel, personeel voor bediening, afwas enz...)
      - U bespaart op waterverbruik
      - U bespaart op logistiek en transport (geen vervoerkosten dus voor het leveren van je borden en toebehoren, want deze produkten wegen bijna niets en zijn dus perfect verhandelbaar, compact, stapelbaar en meeneembaar. 
      - U betaalt enkel die schotels die u effectief heeft gebruikt (in tegenstelling tot het porselein dat u misschien gaat huren). 
      - De aanschaf van deze produkten kost u dus evenveel als het huren van porselein. 

      2/ U spaart het milieu 
      - Duurzame produktie : geen verspilling van water, maar hergebruik van water, efficiënt gebruik van natuurlijke rijkdommen enz...
      - Biologisch afbreekbaar : de Wasara produkten zijn gemaakt van afval. Het materiaal komt dus letterlijk van moeder aarde en na gebruik gaat het terug naar de aarde (in plaats van het milieu nog meer te belasten). 
      - Goeie werkomstandigheden : de arbeiders in deze branche werken in zeer goeie werkomstandigheden met eerlijke produktielonen. 

      3/ Gebruiksvriendelijk
      - Compacte verpakking, licht, stevig
      - Geschikt voor microgolf en diepvriezer, ook voor de combi-stoomoven.

      4/ Eenmalig gebruik, maar langdurige ervaring : 
      - Design produkten, stijlvol
      - Tal van (inter)nationale design prijzen en trofeeën
      - Tentoongesteld in verscheidene musea over de gehele wereld
      - De Nr 1 keuze van de Michelin topchefs (oa Sergio Herman) 
      - Produkten met een verhaal : Single Use Lasting Experience (eenmalig gebruikt, maar langdurige ervaring). 

      De Wasara produkten vindt u in onze webshop www.tafelsfeer.be.

      Maak er een gezellig feest van! Stijl en complimenten verzekerd!

      Groetjes, 

      Ineke 

      09-08-2013, 16:30 geschreven door ineke hutse  

      Reageer (0)
      0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
      Archief per week
    • 20/03-26/03 2017
    • 14/03-20/03 2016
    • 19/10-25/10 2015
    • 25/05-31/05 2015
    • 20/04-26/04 2015
    • 23/03-29/03 2015
    • 23/02-01/03 2015
    • 12/01-18/01 2015
    • 27/10-02/11 2014
    • 26/05-01/06 2014
    • 17/02-23/02 2014
    • 27/01-02/02 2014
    • 14/10-20/10 2013
    • 16/09-22/09 2013
    • 09/09-15/09 2013
    • 26/08-01/09 2013
    • 05/08-11/08 2013
    • 01/07-07/07 2013
    • 10/06-16/06 2013
    • 03/06-09/06 2013
    • 27/05-02/06 2013
    • 20/05-26/05 2013
    • 13/05-19/05 2013
    • 29/04-05/05 2013
    • 22/04-28/04 2013
    • 15/04-21/04 2013
    • 08/04-14/04 2013
    • 18/03-24/03 2013
    • 11/03-17/03 2013

      E-mail mij

      Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


      Gastenboek

      Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


      Blog als favoriet !

      Beoordeel dit blog
        Zeer goed
        Goed
        Voldoende
        Nog wat bijwerken
        Nog veel werk aan
       


      Blog tegen de wet? Klik hier.
      Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs