Ik ben Jaclien,
°19 december 1955.
Ik werkte lange tijd in de tuinbouwsector, volgde onlangs de opleiding Begeleider Animator voor Bejaarden en werk nu in een woon- en zorgcentrum met ouderen met dementie.

Ik ben getrouwd met Echtgenoot en mama van vier kinderen:
Dochter (°1988),
Oudste Zoon (°1990),
Middelste Zoon (°1992) en
Jongste Zoon of kortweg Jongste (°1999).
Ik schrijf graag.
Heb jarenlang meegewerkt aan de Wist-je, het schoolkrantje van de plaatselijke basisschool.
Ook voor allerlei gelegenheden brouw ik wel eens een tekstje.

Op dit blog wil ik graag wat van mijn dagdagelijkse ervaringen, herinneringen en bedenkingen, afgewisseld met vroegere spinsels, meedelen.

Favoriete blogs:
  • Mirjam's sketchblog
  • On est parti
  • Wiebelwoorden
  • Vera De Brauwer
    Inhoud blog
  • Hoe zit dat met mijn blog?
  • Gelukkig Nieuwjaar!
  • Creaproject
  • Verdriet
  • En nog een anekdote
  • Taalwissel
  • Jongdementie
  • Daar alleen kan liefde wonen
  • Vakantiedagen aan zee: vroeger en nu
  • Kamp
  • Als de hond van huis is...
  • Druk, druk
  • Kat en hond
  • Academie voor Woord
  • Academie voor Muziek
  • Leren
  • Tekening
  • Paasboom
  • Rapport
  • Voetafdruk
    Archief per jaar
  • 2020
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    joggerke
    www.bloggen.be/joggerk
    Spinnenkop
    Spinnetje spint een draadje aan het grote web.
    01-01-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gelukkig Nieuwjaar!
    Aan iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar!



    01-01-2016 om 23:51 geschreven door Jaclien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    spinnetje spint
    een draadje
    aan het grote web

    daar het verlangt
    dat het oog en oor
    en weerwoord vangt

    en liefst van al:
    een glimlach..


    Een tekstje lenen?
    Soms publiceer ik een dichttekstje op mijn blog.
    Is er één dat u aanspreekt en u graag wil lenen voor een gelegenheid?
    Ik zou mij heel vereerd voelen.
    Maar toch wil ik er graag enkele afspraken rond:
    -Dat mijn initialen er onder gezet worden (jb).
    -Dat er niets meer in gewijzigd wordt. (Wil het a.u.b. laten weten als er taal- of tikfouten in staan.)
    -Uiteraard niet te gebruiken voor commerciële doeleinden.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Zoeken met Google



    Zoeken in blog



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs