Een Vlaming in Amerika
Inhoud blog
  • De terugkeer
  • 10-tonner
  • Een traantje....
  • Pot mayonaise,
  • Luchthaven-gekte!!
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    26-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Online boodschappen doen….

    Aankopen doen via het internet, bij ons is het alvast niet meer weg te denken in onze bijna dagdagelijkse activiteiten.  Noem het op en het zal wel ergens e-gewijs bij ons terecht gekomen zijn.  Babyspullen; bedje,  speeltjes, buggy, fietskarretje, vakantie boekingen en ga zo nog maar even door.  Het zou best kunnen dat ieder onder u, die van ons ooit een cadeau gekregen heeft, eigenlijk wel een e-cadeautje liggen heeft.  Hier in de VS hebben de meeste winkels een duidelijke website, je kan het voorwerp in wel 3 dimensies, 5 kleuren en vanuit 4 verschillende hoeken bekijken, 1 druk op de knop een 7-tal cijfertjes van je onmisbare visa bankkaart invullen en 5 tot 7 business-days later, staat het netjes voor je deur!  Met als “icing on the cake”;  indien je toch iets anders in gedachten had, of de grootte of kleur je niet helemaal ligt, dan kan je het gewoon op hun kosten terugsturen....Klant is hier duidelijk koning!

    Nu hadden we op internet toch wel zo een super schattig fietshelmpje gezien, het ideale cadeau voor onze vriendjes in het verre België... Zogezegd, zogedaan maar nu via een Belgische winkel en hun website: kleur kiezen, maat kiezen, overschrijven en ophalen zullen we zelf wel doen eens in België. Nu dus enkel wachten op bevestiging dat het helmpje is binnengekomen... 1 week, 2 weken,...ok het is druk, het was net nieuwjaarsperiode enzo... 3 weken later, nog steeds geen nieuws...Ondertussen zijn we aangekomen in België...en wordt de baby in kwestie natuurlijk alsmaar groter.... stilte.... Misschien toch zelf maar eens bellen.  En ja hoor, mevrouw keek in de computer en er zit er nog eentje in de stock, we mogen het komen halen. Ze was vergeten ons te verwittingen (kan gebeuren natuurlijk!).  We doorkruisen het Vlaamse land om ons pronkstuk te gaan ophalen.  In de winkel is het nergens te bespeuren, na 10 minuutjes toch iemand kunnen aanklampen die het even nakijkt. Jammer, maar de computer stock klopt niet met de winkel stock.... Sommige plant managers onder ons kunnen inderdaad bevestigen dat dit wel al eens het geval is en de aanleiding kan zijn toch menig frustratie, maar opnieuw dat kan gebeuren...  Wachten, zegt mevrouw, maar hoelang? Dat kan ze niet zeggen, en om de leverancier of een andere vestigingen te bellen is het nu te druk in de winkel! Mijn klant-is-koning-kroontje was al wat van zijn glans verloren, maar leek nu toch al meer op een clownshoedje .... Ik vraag dan maar om gewoon mijn geld terug storten, ik zal zelf mijn creativiteit wel de vrije loop laten en naar een oplossing zoeken.

    De oplossing was nochthans vrij simpel: je neemt de telefoon, belt de andere vestiging, zorgt ervoor dat ze controleren of hun computerstock ook wel in de winkel staat, je springt in je auto, rijdt in de andere richting en hup je kan op baby-bezoek, maar deze keer geen e-cadeautje! 

    26-04-2011, 18:27 Geschreven door Sofie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)

    Archief per week
  • 24/10-30/10 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs