27-02-2020
2° RACE FLEXI 32 - 21/02/2020
2° Race 1/32 FLEXI 32 - Nieuwpoort, 21 februari 2020.
Pech voor Danny L., na winst in de vorige race waren zijn verwachtingen hoog en hoopte hij op een herhaling
van zijn stunt. Helaas, zijn autootje bleek er geen zin in te hebben, Danny kreeg de slepers maar niet goed,
resultaat slechts 70 ronden in de eerste heat. Uiteindelijk lukte het wel en reed in zijn laatste heat een tweede
ronden aantal.
Peter nam de beste start maar Laurent liet dit zomaar niet gebeuren, halfweg de race nam Laurent de leiding over
en een 100 ronden, in 8 minuten, reed in de laatste heat. Daniel besteeg het derde trapje van het podium.
Bert kende weeral tegenslag, en moest nog voor half race de strijd staken.
RACE 4x 8minuten.
baan
NAAM
1
2
3
4
STUKKEN
TOTAAL
Pl,
Ptn
1/1
LAURENT
95
96
97
100
0,51
388,51
1
20
4"593/000
191
288
388
2/1
PETER
99
98
94
90
0,56
381,56
2
17
4,633
197
291
381
2/1
DANIEL
92
90
94
93
0,78
369,78
3
15
4,847
182
276
369
1/1
DANNY V
88
93
89
89
0,51
359,51
4
13
4,861
181
270
359
2/1
PAT
89
90
83
95
0,10
357,10
5
11
4,817
179
262
357
1/2
URBAIN
83
88
90
93
0,07
354,07
6
10
4,762
171
261
354
2/1
DANNY L
70
84
87
95
0,07
336,07
7
9
4,655
154
241
336
1/1
RONALD
76
82
83
79
0,49
320,49
8
8
5,207
158
241
320
1/1
BERT
62
44
0,00
106,00
9
7
4,900
106
106
106
27-02-2020 om 15:35
geschreven door Urbain
0
1
2
3
4
5
- Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
17-02-2020
1° RACE GT32 - 14/2/2020.
1° Race 1/32 GT32 - Nieuwpoort, 14 februari 2020.
Net zoals in de klasse Procar Lambo worden de races GT32 in twee delen gereden, een kwalificatie race van 4x 2 min. en de eigenlijke race 4x 6 min..
BERT, Toyota GT1, was de snelste in de eerste reeks en reed 76,79 ronden bijeen, goed voor drie punten. Voor de tweede plaats was er een heftige strijd.
Daniel ,Mercedes AMG, kon net "PAT", eveneens Toyota GT1, achter zich houden met slechts een kwart ronde voorsprong.
Bij de start van de eigenlijke race nam BERT meteen iedereen te grazen, na de eerste zes minuten had hij reeds een voorspong van 6 ronden op zijn eerste
belager Daniel. Een zelfde scenario in de volgende heats, Zowel "PAT", Patrick met Mosler, Danny, Lambo Huracan, konden strijden voor de derde plaats.
Danny moest in de derde heat echter de rol lossen na een lichte sortie. En Urbain kwam met zijn onhandelbare BMW Z3 niet in het stuk voor.
Snelste rondtijd: Bert 5sec 922/000.
2 min.
NAAM
1
2
3
4
seg.
totaal 1
Pl,
Ptn.1
1
BERT
19
19
19
19
0,79
76,79
1
3
5,962
38
57
76
2
DANIEL
17
17
18
18
0,99
70,99
2
2
6,188
34
52
70
3
PAT
17
17
18
18
0,74
70,74
3
1
6,234
34
52
70
4
PATRICK
16
17
17
17
0,32
67,32
4
6,569
33
50
67
5
DANNY V
17
16
15
17
0,49
65,49
5
6,430
33
48
65
6
URBAIN
15
16
15
16
0,35
62,35
6
6,999
31
46
62
6 min.
NAAM
1
2
3
4
seg.
totaal 2
Pl,
Ptn.2
Ptn.1+2
1
BERT
59
58
57
57
0,03
231,03
1
17
20
5,922
117
174
231
2
DANIEL
53
55
53
53
0,76
214,76
2
15
17
6,286
108
161
214
3
PAT
52
51
52
53
0,08
208,08
3
14
15
6,328
103
155
208
4
PATRICK
51
52
50
51
0,79
204,79
4
13
13
6,468
103
153
204
5
DANNY V
50
53
45
51
0,01
199,01
5
11
11
6,390
103
148
199
6
URBAIN
48
44
47
47
0,66
186,66
6
10
10
6,771
92
139
186
17-02-2020 om 15:29
geschreven door Urbain
0
1
2
3
4
5
- Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
TECHNISCHE REGLEMENTEN 1/32 GT32 - 2020
TECHNISCHE REGLEMENTEN GT 32 - 2020.
1: AUTOS:
De
klasse GT is voorbehouden aan modellen op schaal 1/32 van
racewagens, zoals die racen in de 24
uren van LE MANS, LMP675, LMP900, GT1 en LM GTP en in andere
races zoals de 12u van Sebring, 24u van Daytona,1000km van Spa,
enz
. Ook wagens van de Super GT alsook van de Japanse GT
competitie zijn toegelaten, evenals de straatversies van deze
wagens. Enkel wagens in competitie verschenen sinds 1990.
2: CARROSSERIE:
Alle
merken. Geen LEXAN bodies. 3D toegelaten.
Er
mag niets aan het model gewijzigd worden, Spoiler op
rubbersupports is toegestaan.
De hoogte
van de carrosserie mag niet gewijzigd worden.
Het
interieur mag uitgerust worden met rollbars, brandblusser, enz
.
Een
interieur in lexan is toegelaten, minimum armen, stuur en helm, en
minimum
3 kleuren .
De
decoratie van het model is vrij.
Verlichting is toegestaan.
3: CHASSIS:
Het
chassis mag aangepast worden om de gekozen motor te kunnen
monteren.
Het
is toegestaan gewicht op het chassis te kleven, de complete auto
moet minimum 75
gr. wegen.
SLOT-IT
HRS chassis en dergelijke zijn toegelaten, ook mag het chassis
naar wens aangepast worden.
Zelf
gemaakte chassis in kunststof , bv epoxi, 3D, zijn eveneens
toegelaten, geen metaal.
Kogellagers
zijn toegestaan.
De motor
mag op zijn plaats gelijmd worden of met tape worden verankerd.
Het
chassis mag los opgesteld zijn ten opzichte van de carrosserie.
De
grondspeling is minimum
aan de start: 0,8 mm.
na de race 0,5mm..
De vooras mag gedeeld worden.
4: MOTOR:
De
keuze van de motor is vrij.
Kogellagers
zijn toegelaten.
Een wagen mag slechts uitgerust zijn
met één motor.
5: TANDWIELEN:
De keuze van de tandwielen is vrij.
6: VELGEN:
De keuze
van de velgen is vrij, voor en achter velgen mogen verschillen in
uitvoering en in diameter.
Velg
+ band moeten een minimum diameter hebben van 16mm .
Maximum spoorbreedte
(as+wielen) gemeten loopvlak band is 64mm .
7: BANDEN:
De keuze
van de banden is vrij, echter geen mousse of silicone, enkel
zwart.
De banden
mogen op de velgen gelijmd worden.
De banden vooraan, minimum 5mm
breed, mogen gehard worden en afgeschuind,. 2mm .
Grondcontact.
OPGELET :
DEZE REGLEMENTEN ZIJN ENKEL GELDIG BIJ " OP ZOLDER "
M.R.C.N., BIJ HET RIJDEN OP VERPLAATSING MOETEN DE WAGENTJES
VOLDOEN AAN DE REGLEMENTEN TER PLAATSE.
17-02-2020 om 15:01
geschreven door Urbain
0
1
2
3
4
5
- Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
08-02-2020
1° RACE PROCAR LAMBO - 7/02/2020
1° RACE 1/32 PROCAR LAMBO - Nieuwpoort 7 februari 2020.
In de PROCAR LAMBO mag enkel gereden worden met de SIDEWAYS LAMBORGHINI HURACAN autootje op schaal 1/32.
Alle onderdelen zijn standaard Sideways maar natuurlijk mag men het racewagentje tunen om zo een goed mogelijke wegligging
te bekomen. Aangezien het allemaal de zelfde modellen zijn belooft dit spannende races.
Een magere opkomst, enkelen hadden zich verontschuldigd wegens andere bezigheden die avond, slechts 6 racers aan de start.
In tegenstelling tot verleden jaar wordt de eerste reeks, 4x 2min., niet meer meegeteld voor het klassement van de dag, het is
voortaan een soort kwalificatie race die de startorde bepaald in de eigenlijke race. Wel verdienen de eerste drie van deze punten
voor het klassement, respectievelijk 3, 2 en 1punt. De hoofdrace duurt 4x 6min. en worden de punten als volgt toegekend,
1° 17Ptn., 2° 15Ptn., 3° 14Ptn., 4° 13Ptn., 5° 11Ptn., 6° 10Ptn., 7° 9Ptn. enzovoort tot nog 1punt voor de 15de. Indien meer
deelnemers krijgt ze 1 startpunt.
Eerste reeks, met iets minder dan 2 ronden voorsprong op Laurent zette BERT meteen de toon, Wie mij voorbijsteekt is gewonnen.
Ook zette Bert direct een kanontijd neer 6sec. 184/000. Op 3 ronden van Laurent streden de anderen in de derde stek, Danny
liet de andere drie achter zich.
Tweede reeks, de eigenlijke race, zelfde scenario, BERT liet iedereen ter plaatse, enkel Laurent kon enkele ronden volgen, terwijl
Danny zijn autootje de pits mocht binnenrijden met een nukkige transmissie, bye bye mogelijkse podiumplaats.
Terwijl Danny, eens terug op de baan, de achtervolging inzette en op slechts 5 rondjes eindigde na Patrick kon Daniel naar de derde
plaats rijden ten nadele van Urbain.
Bert verbeterde nog zijn besttijd naar 6sec.163/000. De baan meet 25meter omloop.
2 min.
NAAM
1
2
3
4
seg.
totaal 1
Pl,
Ptn.1
1
LAURENT
18
18
18
18
0,79
72,79
2
2
6,237
36
54
72
2
DANNY V
16
18
17
18
0,31
69,31
3
1
6,385
34
51
69
3
DANIEL
16
17
17
18
0,70
68,70
4
6,481
33
50
68
4
URBAIN
16
17
17
18
0,48
68,48
5
6,525
33
50
68
5
PATRICK
17
17
16
17
0,49
67,49
6
6,718
34
50
67
6
BERT
18
19
19
18
0,57
74,57
1
3
6,184
37
56
74
6 min.
NAAM
1
2
3
4
seg.
totaal 2
Pl,
Ptn.2
Ptn.1+2
1
LAURENT
54
54
53
54
0,98
215,98
2
15
17
6,291
108
161
215
2
DANNY V
37
51
54
52
0,05
194,05
6
10
11
6,319
88
142
194
3
DANIEL
48
52
53
52
0,61
205,61
3
14
14
6,495
100
153
205
4
URBAIN
51
53
48
51
0,54
203,54
4
13
13
6,439
104
152
203
5
PATRICK
50
50
49
50
0,29
199,29
5
11
11
6,804
100
149
199
6
BERT
56
56
54
54
0,64
220,64
1
17
20
6,163
112
166
220
08-02-2020 om 20:58
geschreven door Urbain
0
1
2
3
4
5
- Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
04-02-2020
TECHNISCHE REGLEMENTEN 1/32 PROCAR LAMBO - 2020
OP ZOLDER Mini Racing Club NIEUWPOORT (vzw)
TECHNISCHE REGLEMENTEN 1/32 PROCAR LAMBO 2020
a:
Enkel de LAMBORGHINI HURACAN van SIDEWAYS is toegestaan.
b:
Gewicht complete wagen is: minimum 83 gram. Er mag gewicht bijgeplaatst worden, enkel op het chassis, niet aan de onderzijde.
c:
Spoorbreedte: 64 mm gemeten buitenkant banden (loopvlak). De banden mogen niet buiten de carrosserie komen , bovenaanzicht.
d:
Niets aan de carrosserie mag gewijzigd worden, De spoiler is verplicht en dient bij elke start op de wagen te zijn bevestigd, mag met rubbersteuntjes zijn. Men moet tijdens de race niet stoppen om bij verlies van de spoiler deze te herbevestigen. De rubberspoiler van Sideways is toegestaan.
e:
De decoratie van de carrosserie is vrij, met voorkeur voor eigen kleur en ontwerp.
f:
De carrosserie wordt op het chassis bevestigd, met de voorziene vijzen, deze mag los opgesteld worden..
g:
De gewichtsverdeling van de carrosserie mag niet gewijzigd worden, niets weg slijpen of bijplakken.
h:
Enkel het origineel interieur, geen lexan.
i:
Niets aan het chassis mag gewijzigd worden, enkel toegestaan is het vastkleven in het chassis van de bussen voor de achteras.
j:
De vooras mag vastgezet worden, opwaartse speling.
k:
De zijwaartse speling op de achteras mag weggenomen worden.
l:
Grondspeling min. 0,8mm
m:
Enkel de ORIGINELE MOTOR SIDEWAYS 17.000 RPM. 245 g/cm 12V.
n:
De cover van de motor mag worden weggesneden haaks op het koelingsgat , de vermelding 17.000 RPM en 245 g/cm 12V moet blijven.
o:
TANDWIELEN zijn vrij, 50pitch.
p
VELGEN: Enkel de standaard velgen,
q
Enkel de standaard banden.
r:
Min. diameter voor 19mm, achter 21mm.
s:
De voorbanden mogen verhard maar niet afgeschuind worden.
t:
De banden mogen op de velg worden gelijmd.
u:
De banden mogen gereinigd worden. Gebruik van tape en andere middelen is toegestaan.
OPGELET: DEZE REGLEMENTEN ZIJN ENKEL GELDIG BIJ " OP ZOLDER " M.R.C.N., BIJ HET RIJDEN OP VERPLAATSING MOETEN DE WAGENTJES VOLDOEN AAN DE REGLEMENTEN TER PLAATSE.
RACES: Kwalificatie race, round robin, 4x 2 minuten, bepaald de startorde van de eigenlijke race. RACE: round robin, 4x 6minuten.
04-02-2020 om 16:51
geschreven door Urbain
0
1
2
3
4
5
- Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
1° RACE FLEXI 32 - 31/01/2020
1° RACE 1/32 FLEXI 32 2020 - Nieuwpoort 31 januari 2020.
Merkwaardige race, niet alleen de eerste van het nieuwe seizoen, geen Peter, Bert of Laurent als winnaar maar DANNY L. op de hoogste trede.
Alhoewel gestart in de eerste reeks bleek Danny l. de meeste ronden te hebben gereden. Peter strandde op minder dan een ronde, Daniel op 1 en
"PAT" op 2 ronden, SPANNEND!!!
Wel verzachtende omstandigheden voor de koplopers van het kampioenschap van verleden jaar, Peter lukte geen fatsoenlijke heat,
max. 94 ronden in 8 minuten, Bert had een slechte start en diende de pits op te zoeken en Laurent had tweemaal breuk aan de toevoerkabels van de motor.
Ook een vermelding voor Vincent, pas aan zijn eerste race in de FLEXI klasse toe en meteen een vijfde plaats en de vierde snelste ronde.
De snelste ronde werd gereden door Laurent, 4sec. 601/000.
baan
NAAM
1
2
3
4
STUKKEN
TOTAAL
Pl,
Ptn
1/1
DANNY L
89
87
96
96
0,37
368,37
1
20
4,762
176
272
368
2/1
PETER
94
94
90
89
0,79
367,79
2
17
4,672
188
278
367
2/1
DANIEL
91
94
86
96
0,09
367,09
3
15
4,745
185
271
367
1/1
PAT
89
94
90
93
0,05
366,05
4
13
4,714
183
273
366
1/1
VINCENT
90
92
90
91
0,97
363,97
5
11
4,71
182
272
363
1/1
DANNY V
88
88
80
88
0,59
344,59
6
10
5,075
176
256
344
1/4
URBAIN
85
81
84
90
0,33
340,33
7
9
4,884
166
250
340
2/1
BERT
55
95
89
97
0,85
336,85
8
8
4,632
150
239
336
1/3
PATRICK V
84
81
81
86
0,07
332,07
9
7
5,139
165
246
332
2/1
LAURENT
70
92
97
68
0,00
327,00
10
6
4,601
162
259
327
1/2
RONALD
71
53
74
78
0,75
276,75
11
5
5,331
124
198
276
04-02-2020 om 16:00
geschreven door Urbain
0
1
2
3
4
5
- Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
20-01-2020
Start FLEXI 32 - 31/01/2020.
De feesten zijn achter de rug, tijd om er weer in te vliegen (RIJDEN).
Op vrijdag 31 januari 2020, start het nieuwe raceseizoen.
We beginnen met de 1/32 FLEXI 32 klasse.
Zoals verleden jaar rijden we reeksen van 4x 8 minuten.
TECHNISCHE REGLEMENTEN. 1/32 FLEXICAR 2020
a:
Enkel gestampte chassis , alle merken, zijn toegelaten. Aluminium pans mogen gebruikt worden.
b:
Zowel 1/8 als 3/32 assen zijn toegelaten.
c:
Kogellagers zijn niet toegestaan.
d:
Tandwielen vrij.
e:
banden vrij, zwarte mousse.
f:
Het chassis mag verzwaard worden dit enkel door gewicht te plakken (bovenkant), niet solderen of met vijzen bevestigen.
g:
Voor het bevestigen van de body mogen er buisjes op het chassis gesoldeerd worden, dit enkel op de plaatsen waar de
gaatjes voor bevestigingsspelden voorzien zijn.
h:
De motor mag op zijn plaats gesoldeerd worden. De hoek waarin de motor normaal geplaatst is mag niet gewijzigd worden
i:
Alleen de JK HAWK 7 motor, zowel de Speed als de Endurance, ook de TSR is toegelaten.
j:
Body is vrij
k:
Spoilers niet eigen aan het model zijn niet toegelaten.
l:
De ruiten van de wagen mogen doorzichtig of zwart of donkerblauw geschilderd zijn.
m:
Een driedimensionale piloot is niet verplicht, min. stuur, armen, schouders en hoofd, deze moet reëel geschilderd zijn, minimum 3 kleuren.
n:
De wielkassen van de voorwielen moeten niet uitgesneden zijn, wel moeten ze doorzichtig zijn en juist gecenterd.
o:
Rubberen voorwielen zijn toegelaten.
p
Er mag een buisje of staaldraad gemonteerd worden tussen de U-bracket van de achteras (van aslager naar aslager).
q
Niets van het chassis alsook de wielen en geleiding mogen van bovenaf zichtbaar zijn..
MATEN
max. breedte 64mm.
min. dia. voorwiel 12mm.
min. grondspeling voor de race: Achteraan 0,8mm. vooraan 0,5mm.
Na de race: Achteraan en vooraan, 0,5mm. KEURING !
20-01-2020 om 21:21
geschreven door Urbain
0
1
2
3
4
5
- Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
14° RACE FLEXI 32 - 27/12/2019
14° RACE 1/32 FLEXI 32 - Nieuwpoort 27 december 2019.
baan
NAAM
1
2
3
4
STUKKEN
TOTAAL
Pl,
Ptn
2/1
LAURENT
96
96
95
99
0,76
386,76
1
20
4,642
192
287
386
2/1
PETER
91
94
95
95
0,35
375,35
2
17
4,659
185
280
375
2/1
DANNY L
92
95
87
92
0,36
366,36
3
15
4,759
187
274
366
2/1
DANIEL
89
93
94
88
0,35
364,35
4
13
4,798
182
276
364
1/1
PAT
89
89
89
88
0,77
355,77
5
11
4,996
178
267
355
1/1
URBAIN
84
80
79
87
0,59
330,59
6
10
5,024
164
243
330
1/2
BERT
92
94
85
56
0,58
327,58
7
9
4,835
186
271
327
1/1
PATRICK V
83
78
81
82
0,43
324,43
8
8
5,413
161
242
324
1/3
RONALD
81
77
82
80
0,31
320,31
9
7
5,219
158
240
320
1/1
DANNY V
78
83
78
59
0,45
298,45
10
6
5,3
161
239
298
01-01-2020 om 21:24
geschreven door Urbain
0
1
2
3
4
5
- Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
10° RACE GT32 - 20/12/2019
10° RACE 1/32 GT32 - Nieuwpoort 20 december 2019.
Laatste race in de GT32 Klasse
voor 2019, in zevende versnelling rijden we naar 2020.
Met winst verzekerde BERT zich van
de titel van KAMPIOEN 2019 - GT32. Met 1 punt achterstand op Peter,
startte Bert aan de race, doel voor Peter eindigen.
Het lukte hem
aardig, niet 2 punten maar hij nam er Vijf.
Bert gefeliciteerd !!!.
Voor de tweede plaats in het
klassement moest Peter niet vrezen, hij had genoeg voorsprong op
Laurent, in de race eindigde Laurent als tweede voor Peter.
Voor de Best of the Rest, werd een
felle strijd uitgevochten, uiteindelijk haalde Danny L. met 280,73
ronden, 43 baandelen voor "Pat", die 24/00 van een ronde voor bleef op Daniel.
Op 7 reed Patrick, slechts 4
rondjes na Daniel maar met straten voorsprong op Vincent die in de
laatste minuut nog Urbain te grazen nam.
Snelste ronde werd gereden door
Bert in 5sec. 693/000.
Pl,
NAAM
gew,
merk
type
4x 2'
4x 6'
TOTAAL
Ptn,
Snelste Ronde
1
BERT
88
SA
TOYOTA GT1
78,65
238,99
317,64
20
5''693/000
2
LAURENT
75
NSR
MOSLER
77,56
234,09
311,65
17
5''874
3
PETER
82
NSR
CORVETTE C7
72,69
222,75
295,44
15
5''856
4
DANNY V,
84
ARIA 71
MC LAREN
70,06
210,67
280,73
13
6''216
5
PAT
92
SA
TOYOTA GT1
69,81
210,49
280,30
11
6''210
6
DANIEL
83
NSR
MERCEDES AMG
67,48
212,56
280,04
10
6''149
7
PATRICK V,
88
NSR
MOSLER
69,48
206,68
276,16
9
6''194
8
VINCENT
91
NSR
ASTON MARTIN VANTAGE
53,79
195,26
249,05
8
6''562
9
URBAIN
85
NSR
BMW Z4
61,61
187,22
248,83
7
6''961
SA= ScaleAuto
01-01-2020 om 20:56
geschreven door Urbain
0
1
2
3
4
5
- Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
16-12-2019
10° RACE 1/32 PROCAR LAMBO - 13-12-2019
10° RACE 1/32 PROCAR LAMBO - Nieuwpoort, 20 december 2019.
Laatste race in de klasse 1/32 PROCAR LAMBO 2019 en de eerste kampioen is gekend, BERT !!
Bert was reeds zeker van de titel, de laatste drie races moest hij enkel op veilig rijden en hij won ze alle drie.
Van de 10 wedstrijden won hij er 8, Peter en Laurent elk 1.
Door zijn regelmaat, steeds het podium, eigende Peter op de tweede stek, terwijl Laurent de laatste trede mocht betreden.
Eén, twee en drie, was ook de uitslag voor deze kemphanen in de finale race. Daniel verbeterd iedere race zijn kunnen en reed een vierde plaats.
Vincent kon net Urbain voorblijven, Pat eindigde als zevende.
Snelste ronde: BERT, 6' 182/000.
2 min.
NAAM
1
2
3
4
seg.
totaal 1
Pl,
6 min.
NAAM
1
2
3
4
seg.
totaal 2
TOTAAL
Pl,
Ptn.
1
PETER
17
18
19
17
0,75
71,75
2
1
PETER
54
53
55
51
0,76
213,76
285,51
2
17
6,356
35
54
71
6,322
107
162
213
2
LAURENT
17
18
18
18
0,35
71,35
3
2
LAURENT
53
55
55
47
0,05
210,05
281,40
3
15
6,392
35
53
71
6,283
108
163
210
3
DANIEL
17
17
17
18
0,13
69,13
4
3
DANIEL
52
51
53
52
0,85
208,85
277,98
4
13
6,562
34
51
69
6,442
103
156
208
4
URBAIN
16
15
15
16
0,48
62,48
5
4
URBAIN
48
49
50
47
0,73
194,73
257,21
6
10
6,481
31
46
62
6,488
97
147
194
5
PAT
13
15
16
16
0,41
60,41
7
5
PAT
47
47
44
48
0,34
186,34
246,75
7
9
6,998
28
44
60
6,693
94
138
186
6
VINCENT
16
15
14
16
0,86
61,86
6
6
VINCENT
49
49
49
52
0,05
199,05
260,91
5
11
6,803
31
45
61
6,554
98
147
199
7
BERT
19
19
18
18
0,76
74,76
1
7
BERT
54
53
56
56
0,27
219,27
294,03
1
20
6,191
38
56
74
6,182
107
163
219
16-12-2019 om 00:00
geschreven door Urbain
0
1
2
3
4
5
- Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
08-12-2019
13° RACE 1/32 FLEXI 32 - 06/12/2019
13° RACE 1/32 FLEXI 32 - Nieuwpoort, 6 december 2019.
Neen, geen Bert die de hoogste trede op het podium mocht betreden. Bert moest in de tweede heat de pits opzoeken voor een
lange reparatie. Laurent nam meteen bij de start de leiding, zowel Peter als Bert konden hem niet volgen en voor Patrick, na
een vierde plaats in de vorige race in de finale, reden die mannen zeker te snel. In de tweede heat kon Peter op gelijke hoogte
komen met Laurent en met een 100 ronden heat nam Peter definitief de leiding om die niet meer af te staan. 1-Peter - 2 Laurent.
Urbain nam meteen de leiding bij de start van de eerste reeks, maar na de tweede heat waren "Pat", Daniel en Danny L. hem al
voorbij. Danny L. had de leiding overgenomen, maar in de laatste heat begon zijn auto aan baanvastheid te verliezen en moest
in de laatste minuut nog de leiding overlaten aan Daniel. Onverhoopt werden Daniel en Danny L. respectievelijk drie en vier.
Beiden blij.
Snelste ronde: PETER - 4sec. 640/000.
baan
NAAM
1
2
3
4
STUKKEN
TOTAAL
Pl,
Ptn
2/1
PETER
94
97
100
98
0,07
389,07
1
20
4,640
191
291
389
2/1
LAURENT
97
97
94
96
0,65
384,65
2
17
4,661
194
288
384
1/3
DANIEL
88
93
92
94
0,68
367,68
3
15
4,762
181
273
367
1/1
DANNY L
89
93
95
89
0,59
366,59
4
13
4,651
182
277
366
1/1
PAT
89
89
88
88
0,49
354,49
5
11
4,962
178
266
354
1/1
URBAIN
90
87
85
84
0,38
346,38
6
10
4,840
177
262
346
2/1
PATRICK V
86
83
87
88
0,59
344,59
7
9
5,103
169
256
344
1/1
DANNY V
82
83
85
85
0,05
335,05
8
8
4,940
165
250
335
1/2
RONALD
84
85
82
82
0,54
333,54
9
7
5,001
169
251
333
2/1
BERT
93
39
95
89
0,77
316,77
10
6
4,659
132
227
316
08-12-2019 om 00:00
geschreven door Urbain
0
1
2
3
4
5
- Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
23-11-2019
9° RACE 1/32 PROCAR LAMBO - 22/11/2019
9° RACE 1/32 PROCAR LAMBO - Nieuwpoort, 22 november 2019.
Eerste reeks, sprint 4x 2 minuten, winst voor Bert, na een felle strijd met Peter, slechts in de laatste heat moest Peter de rol lossen.
Ook voor de derde plaats was het spannend, Laurent, 3de, Danny, 4de, Daniel, 5de, elk met 1 ronde verschil.
Zelfde scenario bij Urbain, Vincent en Pat op enkele rondjes van de koprijders.
In de endurorace, 4x 6 min. kon niemand het ritme van Bert aan. Na drie heats had Bert reeds een voorsprong van 4 ronden.
HELP ! eventjes paniek, Bert had zijn regelaar verkeerd ingeplugd, een rookwolk tot gevolg en een auto die niet wil starten.
Een vlugge wissel van regelaar met Danny en Bert kon terug verder, verlies drie ronden. Met een ultieme sprint kon Bert nog
een rondje goedmaken en won aldus met wat meer dan een ronde, de reeks voor Peter en Laurent.
BERT won de race met in totaal drie ronden voor op Peter, voor de einduitslag worden de ronden van beide reeksen opgeteld.
Op drie ronden van Peter eindigde Laurent als derde. Op ruime achterstand en met ruim 8 ronden voorsprong op de Rest was
Daniel the Best. Dan volgden Danny, Vincent en Urbain dicht bij elkaar. Pat moest 1 minuut voor het einde de strijd staken.
Met nog 1 race te rijden en nog 20 punten maximum te verdienen is Bert nu al zeker van de kampioenstitel PROCAR, ook
plaats twee en drie liggen vast, of het moet zijn dat Peter niet meerijdt en Laurent de laatste race wint.
MONOKLASSE RACE: SIDEWAYS 1/32 LAMBORGHINI HURACAN
NAAM
gew.
4x 2'
4x 6'
TOTAAL
Ptn.
Snelste ronde
1
BERT
90 gr.
74,45
214,35
288,80
20
6''244/000
2
PETER
90
73,06
212,83
285,89
17
6''327
3
LAURENT
86
70,99
210,58
281,57
15
6''317
4
DANIEL
89
68,61
205,36
273,97
13
6''526
5
DANNY V
89
69,49
191,83
261,32
11
6''509
6
VINCENT
86
64,49
195,68
260,17
10
6''474
7
URBAIN
84
65,84
193,88
259,72
9
6''524
8
PAT
93
62,61
175,00
237,81
8
6''793
23-11-2019 om 20:58
geschreven door Urbain
0
1
2
3
4
5
- Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
18-11-2019
12° RACE 1/32 FLEXI 32 - 15/11/2019
12 RACE 1/32 FLEXI 32 - Nieuwpoort 15 november 2019.
Een Blits start voor Laurent, terwijl Bert en Peter het moeilijk hebben om de slepers behoorlijk contact met de geleiders te maken.
Na een heat, 8 minuten) leidde Laurent met 7 ronden voor op Bert en nog meer op de rest. Peter kon nog net voor Danny L. blijven
op de voorlaatste stek. Zowel Peter als Bert vonden in de tweede heat terug de juiste cadans en bleven netjes in het spoor van Laurent.
Derde heat, pech, Laurent moest verschillende pitstops maken, nu had hij last om de slepers goed te krijgen. Bert lukt een
100 ronden heat en kwam daarmee aan de leiding. Laurent pakte in de vierde heat wel nog een rondje terug maar moest de hoogste
trede aan Bert laten. Peter lukte in de laatste seconden het nog de snelste ronde af te snoepen van Bert met 2 duizendsten, 4 sec.543/000.
Ferme strijd voor de vierde plaats, uiteindelijk veroverde Patrick, verrassend voor de tweede keer naeen, nog deze voor Daniel en Urbain.
''Pat'', Ronald en Danny V. streden op enkele rondjes achterstand voor de zevende plaats. Danny L. kon zijn verlies van de eerste heat
niet meer goedmaken, alhoewel hij een sterke laatste heat reed en zelfs de vierde beste rondetijd noteerde.
baan
NAAM
1
2
3
4
STUKKEN
TOTAAL
Pl,
Ptn
2/1
BERT
90
95
100
97
0,36
382,36
1
20
4,545
185
285
382
2/1
LAURENT
97
95
90
98
0,81
380,81
2
17
4,618
192
282
380
2/1
PETER
82
94
97
97
0,07
370,07
3
15
4,543
176
273
370
1/2
PATRICK V
87
89
91
88
0,61
355,61
4
13
4,998
176
267
355
2/1
DANIEL
88
87
91
88
0,15
354,15
5
11
4,887
175
266
354
1/3
URBAIN
88
88
87
90
0,42
353,42
6
10
4,787
176
263
353
1/1
PAT
89
87
86
85
0,75
347,75
7
9
5,049
176
262
347
1/1
RONALD
85
87
88
85
0,44
345,44
8
8
4,858
172
260
345
1/1
DANNY V
87
91
87
76
0,75
341,75
9
7
4,872
178
265
341
1/1
DANNY L
76
88
80
93
0,48
337,48
10
6
4,749
164
244
337
18-11-2019 om 20:55
geschreven door Urbain
0
1
2
3
4
5
- Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
7° KIDS en YOUNGSTERS RACE - 16/11/2019
7° KIDS en YOUNGSTERS RACE - Nieuwpoort 16 november 2019.
KIDS
Dat ze haar mannetje kan staan tussen de mannetje dat heeft LENTE geweten, ze won de 7° Kidsrace met 13 punten.
De eerste race moest ze aan KILIAN laten maar de tweede race en haar vierde race schreef ze op haar naam. Enkel haar
derde race liet ze een steekje vallen en reed derdes.
KILIAN en TIMO deelden de tweede plaats, beiden wonnen eveneens twee races, zeven piloten betekend zeven races.
Kilian reed de snelste race, 25 ronden in 4 minuten 17 seconden. Timo reed de snelste ronde, 8 sec. 960/000.
SEM verdiende 11 punten, met 3 tweede plaatsen, enkel op het blauwe rijvak moest hij tevreden zijn met een derde plaats.
Ook WARRE kon een race winnen, reed eenmaal tweedes, eenmaal derdes en op blauw, vierdes, goed voor 10 punten.
ELIAS reed zijn eerste echte race en meteen niet als laatste, ook de tweede race eindigde hij als derde.
CASIMIR deelde de zesde plaats met Elias. Casimir eindigde zijn tweede race op de 2° stek.
7races van 25 ronden.
baan
NAAM
1
2
3
4
5
TOT
merk
type
sn.rdn.
sn.ra.
pl,
NAAM
ptn,
1**A
LENTE
3
4
2
4
13
NINCO
CLUB
9''639
4'33''
1
LENTE
13
2**B
ELIAS
2
2
1
1
6
10''341
2
KILIAN
12
3**C
SEM
3
3
3
2
11
9''463
2
TIMO
12
4**D
TIMO
4
1
4
3
12
8''960
4'22''
4
SEM
11
5**E
WARRE
1
4
2
3
10
9''641
4'32''
5
WARRE
10
6**F
CASIMIR
1
3
1
1
6
9''423
6
ELIAS
6
7**G
KILIAN
4
2
4
2
12
9''021
4'17''
6
CASIMIR
6
YOUNGSTERS
Drie Youngsters aan de start, de Rookies laten het afweten, studies ...
MILAN reed zijn allereerste race en hij deed het behoorlijk. Hij kwam wel als laatste over de meet maar kon in de derde heat (4 min.)
een mooie 38 ronden realiseren. Hij reed ook de tweede snelste ronde van de dag, slechts 34/000 trager dan het record van de dag.
SIMON reed tweedes na een race met een mooie regelmaat.
TUUR mocht het zegegebaar maken, hij reed een 40 ronden heat en de snelste ronde van de dag, 5 sec. 422/000.
Race 4x 4 minuten.
baan
NAAM
1
2
3
4
STUKKEN
TOTAAL
Pl,
Ptn
1/1
TUUR
36
40
39
39
0,68
154,68
1
20
5,422
76
115
154
1/1
SIMON
34
37
36
37
0,77
144,77
2
15
5,532
71
107
144
1/1
MILAN
32
31
38
35
0,07
136,07
3
17
5,456
63
101
136
...
18-11-2019 om 00:00
geschreven door Urbain
0
1
2
3
4
5
- Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
09-11-2019
9° RACE GT32 - 08/11/2019
9° RACE - 1/32 - GT32 - Nieuwpoort: 8 november 2019.
Bert miste zijn start, Laurent en Peter moest hij voorlaten maar in de tweede heat had hij reeds Peter te grazen. en kwam in de zelfde ronde van Laurent.
Laurent bleef in de eerste reeks (4x 2 minuten) net voor Bert met 37 baanstukken, Peter volgde op 3 ronden.
Bij de start van de tweede reeks (4x 6 minuten) nam Bert meteen de leiding en zou die niet meer afgeven alhoewel Laurent bleef aanklampen.
Op het einde had Bert net niet genoeg voorsprong om de overwinning te claimen, Laurent had nog 14 baanstukken over van zijn voorsprong in de eerste reeks.
Peter kon de twee kemphanen niet volgen en eindigde als derde. Verrassing, Patrick, eerstejaars, werd Best of the Rest, vierdes.
Snelste Ronde, Bert: 5 sec. 774/000.
NAAM
Gew,
Merk
Model
4x 2'
4x 6'
TOTAAL
Ptn,
Snelste Ronde
1
LAURENT
75
NSR
MOSLER
76,49
231,39
307,88
20
5878/000
2
BERT
86
SA
TOYOTA
GT1
76,12
231,62
307,74
17
5774
3
PETER
81
NSR
CORVETTE
C7
73,25
220,83
294,08
15
5970
4
PATRICK
88
NSR
MOSLER
69,32
210,86
280,18
13
6265
5
DANNY V
84
SI
PORSCHE
GT1
70,95
207,35
278,30
11
6317
6
DANIEL
84
NSR
MERCEDES
AMG
70,70
206,72
277,42
10
6275
7
PAT
85
NSR
MERCEDES
AMG
70,66
204,12
274,78
9
6402
8
URBAIN
82
NSR
BMW
Z4
67,06
202,50
269,56
8
6550
SA=ScaleAuto SI = Slot-It
09-11-2019 om 00:00
geschreven door Urbain
0
1
2
3
4
5
- Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
26-10-2019
11° RACE 1/32 FLEXI 32 - 25/10/2019
11° Race 1/32 FLEXI 32 - Nieuwpoort 25 oktober 2019.
De eerste reeks werd bekroond met winst voor Danny V., alhoewel Urbain de ganse reeks op kop had gereden.
Een uitstapje naast de baan, in de laatste minuut, deed Urbain de das om.
Met een uitstekende start nam Bert meteen de leiding, Laurent en Peter konden zijn ritme niet volgen.
Peter moest ook Laurent laten voorgaan. Met bijna 12 ronden voorsprong, pakte Bert het maximum van de punten,
en zette met de snelste ronde, 4"596/000, de kers op de taart.
baan
NAAM
1
2
3
4
STUKKEN
TOTAAL
Pl,
Ptn
2/1
BERT
98
96
99
97
0,39
390,39
1
20
4,596
194
293
390
2/1
LAURENT
93
96
97
92
0,71
378,71
2
17
4,686
189
286
378
2/1
PETER
93
93
95
92
0,46
373,46
3
15
4,685
186
281
373
1/1
DANNY V
85
92
93
92
0,63
362,63
4
13
4,846
177
270
362
1/4
URBAIN
90
90
90
91
0,80
361,80
5
11
4,802
180
270
361
1/1
DANIEL
87
88
89
91
0,72
355,72
6
10
4,808
175
264
355
1/1
GUUST
88
92
86
88
0,37
354,37
7
9
4,866
180
266
354
2/1
PAT
83
88
89
87
0,23
347,23
8
8
5,021
171
260
347
1/2
RONALD
77
76
85
83
0,53
321,53
9
7
5,099
153
238
321
1/1
PATRICK V
63
82
82
86
0,36
313,36
10
6
5,129
145
227
313
1/3
DANNY L
80
81
82
43
0,40
286,40
11
5
4,892
161
243
286
26-10-2019 om 00:00
geschreven door Urbain
0
1
2
3
4
5
- Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
20-10-2019
8° RACE GT32 - 18/10/2019
8° RACE GT32 - Nieuwpoort 18 oktober 2019.
Komen Peter, Bert en Laurent aan de start, dan is het podium bekend, enkel hoeven ze onder elkaar de plaatsen verdelen.
Drie werd Peter, twee was voor Bert en het hoogste schavotje beklom Laurent.
Laurent won beide reeksen, in de eerste reeks reed hij twee heats van 20 ronden in 2 minuten, tegenover één voor Peter.
Peter reed wel de snelste ronde maar moest net de tweede plaats laten aan Bert.
De tweede reeks nam, zoals hierboven vermeld, Laurent voor zijn rekening, een rondje voor op Bert. Bert reed een
heat van 60 ronden, in 6 minuten, maar Laurent lukte er drie van 59 ronden. Peters verzwakte op het einde van de race,
slecht contact was de oorzaak, zo kon hij het ritme van de twee voorgangers niet meer volgen.
Best of the Rest, was terug Daniel, 5 rondjes voorsprong nam hij op "PAT", voor Pat wel zijn beste resultaat van het jaar.
Vijf werd Danny, met slechts een rondje op vier. Op ruime achterstand vochten Patrick en Vincent een ferme strijd,
minder dan een halve ronde was het verschil, Urbain sloot het veld, een defecte regelaar deed hem de das om.
NAAM
gewicht
merk
Type
4x2min.
4x6min.
TOTAAL
Ptn.
Snelste ronde
1
LAURENT
75
NSR
MOSLER
77,42
233,81
311,23
20
5907/000
2
BERT
88
SA
TOYOTA GT1
75,75
232,61
308,36
17
5847
3
PETER
82
NSR
CORVETTE C7
75,50
226,52
302,02
15
5821
4
DANIEL
83
NSR
MERC AMG
GT3
71,62
208,69
280,31
13
6344
5
PAT
85
NSR
MERC AMG
GT3
69,57
206,36
275,93
11
6386
6
DANNY V
94
BA
FERRARI 458
69,07
205,66
274,73
10
6390
7
PATRICK
88
NSR
MOSLER
66,79
196,78
263,57
9
6502
8
VINCENT
92
NSR
ASTON MART
VANTAGE
65,69
197,50
263,19
8
6594
9
URBAIN
81
NSR
BMW Z4
56,00
195,36
251,36
7
6398
SA =ScaleAuto
BA = Black Arrow
20-10-2019 om 00:00
geschreven door Urbain
0
1
2
3
4
5
- Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)