LINKS
  • OP ZOLDER MRCN
  • Inhoud blog
  • 8de RACE KIDS en YOUNGSTERS, 11/10/2025.
  • 8° RACE 1/32 PROCAR GTONE - 10/10/2025.
  • 11de RACE 1/32 FLEXI 32, 03/10/2025.
  • 7de RACE GT32 - 26/09/2025.
  • 10de RACE 1/32 FLEXI 32, 19/09/2025.
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    SLOTRACING NIEUWPOORT
    OP ZOLDER
    11-07-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZOMERREGIME 2019
    De grote vakantie is terug aangebroken, tijd voor een reisje of REIS, een avondje uit, een concertje of gewoon een barbecuetje thuis.
    Weinig tijd om te racen, maar toch is de club iedere vrijdag open, wel op ZOMERREGIME.
    Dit betekend, de club opent om 20.00u. Er kan getraind worden, tot 24.00u.
    Is er naast, de verantwoordelijke van de avond, niemand anders aanwezig om 21.00u. sluit de club voortijdig.
    Tot op de CLUB.     PRETTIGE VAKANTIE!!!!

    11-07-2019 om 22:11 geschreven door Urbain  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-07-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.4° Races KIDS, YOUNGSTERS en ROOKIES - 29/06/2019
    4° Race KIDS 2019 - Nieuwpoort 29 juni 2019.

    Slechts twee kids aan de start, Renée en Warre.
    Warre won de eerste drie races, Renée won de vierde.
    Warre verdiende 15 punten, Renée, 13 punten. 
    Met haar verdiende punten rukt Renée op naar de tweede plaats in het Kids Klassement 2019, Warre is leider met 41 punten.
    Zie slotracing.be - 2019.

    baan NAAM 1 2 3 4 5 TOT merk type sn.rdn. sn.ra.
    1**A RENEE 3 3 3 4
    13
    club 9”819 4'08”
    2**B WARRE 4 4 4 3
    15
    club 9”189 5'09”


    4° Race YOUNGSTERS en ROOKIES 2019 - Nieuwpoort 29 juni 2019.

    Na de Kids, 7 tot 11 jaar, is het de beurt aan de grote jongens.
    Lars (Rooky) won met ruime voorsprong, dit met een regelmaat van 41 ronden per heat.
    Voor de tweede werd het een fel bevochten race. Staf bleek de betere en had na drie heats een voorsprong van 2 ronden.
    In de laatste heat perste Simon alles uit de wagen en naderde zienderogen op Staf. De race was net iets te kort en met eveneens
    41 ronden, strandde Simon op 22 baandelen of 5.5 meter.
    Snelste ronde werd gereden door Lars; 5sec. 193/000.
    baan NAAM 1 2 3 4 STUKKEN TOTAAL Pl, Ptn

    LARS 41 41 41 41 0,67 164,67 1 20

    5”193
    82 123 164




    STAF 38 37 39 39 0,72 153,72 2 17

    5”473
    75 114 153




    SIMON 38 38 36 41 0,50 153,50 3 15
    2 5”394
    76 112 153











    03-07-2019 om 22:52 geschreven door Urbain  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.8° RACE 1/32 FLEXI32 - 28/06/2019.
    8° Race 1/32 FLEXI32 - Nieuwpoort 28 juni 2019.



    baan NAAM 1 2 3 4 STUKKEN TOTAAL Pl, Ptn
    “2/1 BERT 99 97 100 98 0,78 394,78 1 20

    4”579
    196 296 394



    1/1 PETER 96 98 98 98 0,65 390,65 2 17

    4”632
    194 292 390



    “2/1 DANNY V 90 91 93 89 0,50 363,50 3 15

    4”922
    181 274 363



    “2/1 DANNY L 87 90 93 91 0,82 361,82 4 13

    4”764
    177 270 361



    1/1 DANIEL 87 92 89 93 0,33 361,33 5 11

    4”896
    179 268 361



    “2/1 URBAIN 85 92 93 90 0,36 360,36 6 10

    4”791
    177 270 360



    1/1 “PAT” 90 84 91 87 0,37 352,37 7 9

    4”989
    174 265 352



    1/1 RONALD 83 82 84 83 0,38 332,38 8 8

    5”116
    165 249 332








    03-07-2019 om 22:26 geschreven door Urbain  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-06-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.6° Race GT32 - 21/06/2019.
    6° RACE 1/32 GT32 - Nieuwpoort 21 juni 2019.

    Nadat Peter met ruim 2 ronden voorsprong de sprintrace, 4x 2min., had gewonnen, bleek Bert de snelste in de tweede race.
    Hij naderde tot in de zelfde ronde, aan Peter om voor te blijven. Met nog enkele seconden te rijden kwam Bert in de slipstream van Peter.
    Maar, een algemene crash besliste de race, CODE ROOD, bij de herstart bleek Peter de snelste weg en kon zo nog nipt de overwinning claimen.
    Danny V. reed op ruime afstand derde.
    Snelste ronde: Bert - 5sec. 757/000.



    merk model

    gewicht
    4x 2min. 4x 6min.
    Totaal
    Punten
    Snelste Ronde
    1 PETER
    NSR CORVETTE C7

    81
    78,36 233,03
    311,39
    20
    5”788/000
    2 BERT
    SVW RADICAL RS3

    85
    76,08 234,96
    311,04
    17
    5”757
    3 DANNY V
    NSR AUDI R18

    91
    70,59 206,95
    277,54
    15
    6”227
    4 VINCENT
    NSR ASTON MARTIN

    91
    66,37 196,03
    262,40
    13
    6”683
    5 URBAIN
    NSR BMW Z4

    91
    61,84 199,49
    261,33
    11
    6”441
    6 DANIEL
    NSR ASTON MARTIN

    84
    63,36 189,68
    253,04
    10
    6”630
    7 “PAT”
    NSR PORSCHE 911

    88
    22,00 152,00
    174,00
    9
    7”169























    23-06-2019 om 00:00 geschreven door Urbain  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-06-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.6° RACE PROCAR LAMBO - 14/06/2019.
    6° Race PROCAR LAMBO - 14 juni 2019 - Nieuwpoort.

    Geen Bert, geen Danny V., geen Laurent, geen Patrick V. aan de start, wel Vincent voor zijn eerste Lambo race dit jaar.
    Peter nam meteen de leiding, in de eerste 2 minuten heat, met in zijn zog Urbain en Daniel. Ook de tweede heat nam Peter
    voor zijn rekening, Urbain kon nog volgen maar Daniel moest afhaken. Derde heat, idem, met dit verschil dat Vincent
    mooi het ritme van de leiders kon volgen en zo wat dichter schoof bij Daniel, In de vierde heat nam Peter definitief
    afscheid van zijn volgers om de reeks te winnen. "Pat" kon het goeie ritme niet vinden.
    In de tweede reeks 4x 6 minuten, Peter aan de leiding, gevolgd door Urbain en Daniel. Vincent en "Pat" vochten om
    niet laatste te worden. In de derde heat vond Vincent het goeie ritme en verkleinde zijn achterstand op Daniel.
    Ook in de laatste heat kwam Vincent opzetten en verdreef Daniel naar de vierde stek. Urbain moest even de pits opzoeken
    met een loskomende elektrische kabeltje maar het werd vlug verholpen, hij behield de tweede plaats.
    In het totaal won Peter met voldoende voorsprong op Urbain. De sprint van Vincent had niet geholpen, Hij strandde op
    34 baandelen van Daniel. "Pat" reed als laatste over de meet.
    Snelste ronde: Peter - 6sec 193/000.


    Gewicht
    4x2min.
    4x6min.

    TOTAAL Punten
    Snelste Ronde
    1 PETER 88
    71,19
    219,37

    290,56 20
    6”193/000
    2 URBAIN 88
    69,74
    208,74

    278,48 17
    6”548
    3 DANIEL 88
    67,33
    202,46

    269,79 15
    6”541
    4 VINCENT 86
    65,83
    203,62

    269,45 13
    6”598
    5 “PAT” 90
    63,34
    199,37

    262,71 11
    6”535





    15-06-2019 om 22:10 geschreven door Urbain  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-06-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.7° 1/32 FLEXI 32 - 07/06/2019
    7° 1/32 FLEXI 32 - Nieuwpoort 7 juni 2019

    Terug een grandiose overwinning voor Bert. Hij loosde zijn autootje naar de meet met 23 ronden voorsprong op Danny L.
    Bert nam meteen de leiding bij de start van de eerste reeks, om die niet meer af te staan.Jenna hield mooi de rest van het veld 
    achter zich, alhoewel Guust in de vierde heat nog sterk kwam opzetten. Danny V., Patrick verdeelden de overige plaatsen
    en Ronald met een nukkige auto kampte.
    Bij de start van de tweede reeks nam Danny L. meteen de leiding, voor Peter, Daniel en Urbain.
    Peter kreeg zijn slepers niet goed geplaatst terwijl Daniel terug de goeie afstelling voor zijn regelaar niet vond,
    sloop Urbain dichterbij maar kwam net iets te kort om Danny nog te bedreigen.
    Uiteraard reed Bert terug de snelste ronde; 4sec. 603/000.

    baan NAAM 1 2 3 4 STUKKEN TOTAAL Pl, Ptn
    “1/4 BERT 94 98 97 99 0,60 388,60 1 20

    4”603/000
    192 289 388



    “2/1 DANNY L 93 91 92 89 0,71 365,71 2 17

    4”874
    184 276 365



    “2/1 URBAIN 83 91 93 90 0,50 357,50 3 15

    4”883
    174 267 357



    1/1 JENNA 87 87 90 89 0,62 353,62 4 13

    4”847
    174 264 353



    1/1 GUUST 86 82 87 93 0,59 348,59 5 11

    4”778
    168 255 348



    1/1 DANNY V 80 88 87 87 0,50 342,50 6 10

    5”037
    168 255 342



    “2/1 PETER 89 91 90 72 0,08 342,08 7 9

    4”755
    180 270 342



    1/1 PATRICK V 84 84 83 85 0,27 336,27 8 8

    5”075
    168 251 336



    “2/1 DANIEL 84 85 83 79 0,08 331,08 9 7

    5”106
    169 252 331



    “1/2 RONALD 74 78 73 78 0,38 303,38 10 6

    5”319
    152 225 303












    11-06-2019 om 00:00 geschreven door Urbain  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-05-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.5° RACE 1/32 PROCAR LAMBO - 24/05/2019.
    5° Race 1/32 PROCAR LAMBO - Nieuwpoort: 24 mei 2019.

    Terug een spannende race, tussen Bert en Peter, Slechts op het einde moest Peter, Bert lossen.
    Urbain reed naar een derde plaats met ruime voorsprong op zijn achtervolgers.
    Danny V. kon, met banden en carrosserie problemen, zijn race niet naar behoren rijden en moest Daniel en Patrick V. voor laten.


    Gewicht
    4x 2min.
    4x 6min.

    TOTAAL Punten
    Snelste Ronde
    1 BERT 90 gr.
    74,57
    223,49

    298,06 20
    6”146/000
    2 PETER 87
    73,36
    221,39

    294,75 17
    6”168
    3 URBAIN 85
    69,76
    212,06

    281,82 15
    6”507
    4 DANIEL 91
    68,06
    205,37

    273,43 13
    6”591
    5 PATRICK V 86
    66,59
    200,47

    267,06 11
    6”767
    6 DANNY V 89
    69,60
    197,10

    266,70 10
    6”519






    29-05-2019 om 21:54 geschreven door Urbain  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-05-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.6° RACE 1/32 FLEXI 32 - 17/05/2019.
    6° RACE 1/32 FLEXI 32 - Nieuwpoort 17 mei 2019.

    Slechts vijf piloten aan de start, geen Bert en Laurent, meteen waren alle ogen gericht op Peter. 
    Na een matige eerste heat reed hij een tweede van 99 ronden (8 min.). In de laatste heat verbeterde hij dit tot 100 ronden, 
    net eentje tekort om het record van Bert te evenaren. Peter won de race met een reuze voorsprong.
    Ook de snelste ronde was voor Peter, 4sec. 622/000.
    Voor de tweede plaats streden Danny L., Daniel, Urbain en "Pat" een bitsige strijd. Het was Danny die het haalde, terwijl Daniel
     nog geen halve ronde voor bleef op Urbain voor de derde plaats. "Pat" reed vijfdes.


    baan NAAM 1 2 3 4 STUKKEN TOTAAL Pl, Ptn
    “1/2 PETER 93 99 97 100 0,52 389,52 1 20

    4”622/000
    192 289 389



    1/1 DANNY L 92 89 93 89 0,10 363,10 2 17

    4”847
    181 274 363



    1/1 DANIEL 90 89 91 88 0,08 358,08 3 15

    4”912
    179 270 358



    1/1 URBAIN 83 88 93 93 0,68 357,68 4 13

    4”861
    171 264 357



    1/1 PAT 88 85 89 88 0,52 350,52 5 11

    5”027
    173 262 350




    19-05-2019 om 21:30 geschreven door Urbain  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.5° RACE GT32 - 10/05/2019
    5° RACE 1/32 GT32 - Nieuwpoort 10 mei 2019.

    Ditmaal was Peter aan zet, Hij won met zijn CORVETTE C6 niet alleen de Sprint, 4x 2 min. met een ronde op Bert maar won ook de Enduro, 
    4x 6min., dit met 6 ronden voorsprong.  Voor Bert was het zijn eerste race met de nieuwe NISSAN, het autootje mistte nog wat tuning.
    Voor de derde plaats was het spannend, Danny V. kon met zijn MC LAREN, in de eerste reeks Urbain (BMW Z4) nog net achter zich houden. 
    In de tweede reeks stak Danny er een tandje bij en redde de derde trede met 3 rondjes.
    Beide ASTON MARTINs streden voor de vijfde plek, uiteindelijk bleek Vincent met zijn LMS sneller dan Daniel (GT). 
    "Pat", eveneens BMW Z4, sloot de rij.




    gewicht merk model


    4x 2min. 4x 6min.
    Totaal
    Snelste ronde
    Punten
    1 PETER
    81 NSR CORVETTE C6


    75,74 230,48
    306,22
    5”927/000
    20
    2 BERT
    83 SI NISSAN


    74,08 224,83
    298,91
    6”057
    17
    3 DANNY V
    83 SI MC LAREN


    68,83 207,50
    275,51
    6”391
    15
    4 URBAIN
    90 NSR BMW Z4


    68,01 203,57
    272,40
    6”317
    13
    5 VINCENT
    79 SI ASTON MARTIN

    LMS 65,29 194,65
    259,94
    6”690
    11
    6 DANIEL
    85 NSR ASTON MARTIN

    GT 62,76 190,45
    253,21
    6”497
    10
    7 “PAT”
    91 NSR BMW Z4


    61,33 184,56
    245,89
    6”927
    9

    19-05-2019 om 21:09 geschreven door Urbain  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-05-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.4° 1/32 PROCAR LAMBO - 03/05/2019
    4° RACE PROCAR LAMBO - Nieuwpoort 3 mei 2019.

    In de PROCAR klasse rijden alle piloten met een autootje van het zelfde merk en met het zelfde type nl. de Sideways Lambo Huracan.
    Met de beperkingen van het technisch reglement, mag men het wagentje tunen. De rijkunst komt hier op de eerste plaats.
    Komt Bert aan de start, dan rijden de anderen voor de tweede plaats. Zowel in de eerste reeks, 4x 2minuten (SPRINT), als in 
    de tweede reeks, 4x 6 minuten (ENDURO), reed Bert van bij de start aan de leiding. Peter deed in de eerste reeks een poging 
    om Bert te volgen maar moest op het einde toch een rondje toegeven. In de tweede reeks verging het voor Peter minder goed,
    Laurent nam de tweede plaats over. Echt Bert bedreigen kon hij niet, Laurent strandde op twee en een halve ronde.
    In het totaal won Bert met 6 ronden voor Laurent, Peter werd op behoorlijke afstand derde.
    Danny V. was the Best of the Rest. 
    Snelste ronde: Bert.



    Gewicht
    4x2min.
    4x6min.
    TOTAAL Snelste ronde
    Punten
    1 BERT
    90
    72,83
    222,07
    294,90 6”206/000
    20
    2 LAURENT
    87
    68,88
    219,58
    288,46 6”327
    17
    3 PETER
    87
    71,76
    212,08
    283,84 6”443
    15
    4 DANNY V
    90
    68,49
    205,40
    273,89 6”509
    13
    5 URBAIN
    85
    66,75
    197,40
    264,15 6”653
    11
    6 PATRICK V
    85
    65,26
    194,73
    259,99 6”845
    10
    7 “PAT”
    89
    64,83
    189,51
    254,34 6”783
    9
    8 DANIEL
    91
    65,31
    183,79
    249,10 6”587
    8

    07-05-2019 om 21:08 geschreven door Urbain  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-04-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.5° Race FLEXI 32 - 26/04/2019
    5° RACE 1/32 FLEXI 32 - Nieuwpoort 26 april 2019.

    Elf piloten aan de start, waaronder een dame, nl. JENNA.
    Spannende eerste reeks, Danny L. nam een vliegende start, enkel Danny V. kon zijn naamgenoot volgen.
    Jenna werd op achtervolgen aangewezen.  In de tweede heat bleef de bezetting ongewijzigd.
    De derde heat werd winst voor Jenna, ze kwam in het zog van de beide Danny's.
    Met een heat van 92 ronden ging ze over Danny V. maar kwam net te kort om Danny L. voorbij te gaan.
    De tweede reeks, de vier besten van de vorige FLEXI race, wees Bert meteen de anderen op achtervolgen.
    Niemand kon het tempo van Bert volgen, In de tweede en derde heat flirtte hij zelfs met zijn in de vorige 
    race gevestigd rondenrecord, maar bleef steken op 99 ronden in 8 minuten.  De vierde heat moest hij laten
    aan Peter maar meer dan twee rondjes moest Bert niet toegeven.  Laurent, na een spannende strijd met Peter,
    moest tevreden zijn met de laagste trede van het podium.  Daniel had alle moeite van de wereld om zijn 
    companen te volgen, perikelen met zijn regelaar deden hem naar de achtergrond verzeilen.
    En de snelste ronde, wel Bert reed die, 4sec.624/000.


    baan NAAM 1 2 3 4 STUKKEN TOTAAL Pl, Ptn
    “2/1 BERT 97 99 99 93 0,54 388,54 1 20

    4,624
    196 295 388



    “2/1 PETER 89 95 97 95 0,37 376,37 2 17

    4,707
    184 281 376



    “2/1 LAURENT 93 94 92 93 0,85 372,85 3 15

    4,758
    187 279 372



    1/1 DANNY L 90 92 91 87 0,42 360,42 4 15

    4,883
    182 273 360



    1/1 JENNA 87 89 92 92 0,10 360,10 5 13

    4,872
    176 268 360



    1/1 DANNY V 89 89 91 86 0,36 355,36 6 11

    4,936
    178 269 355



    “1/4 URBAIN 84 91 89 90 0,37 354,37 7 10

    4,753
    175 264 354



    “2/1 DANIEL 89 87 87 82 0,50 345,50 8 8

    4,991
    176 263 345



    “1/2 RONALD 82 86 83 85 0,49 336,49 9 7

    4,913
    168 251 336



    “1/3 “PAT” 84 86 84 81 0,07 335,07 10 6

    5,088
    170 254 335



    1/1 PATRICK V 82 84 78 72 0,36 316,36 11 5

    5,359
    166 244 316










    29-04-2019 om 21:35 geschreven door Urbain  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-04-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.4° 1/32 GT32 - 19/04/2019
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    4° Race 1/32 GT32 - Nieuwpoort 19 april 2019.

    Slechts zes moedigen, vakantie, mooi weer, barbeque?, je weet wel.
    Nipte, verdiende overwinning voor Peter. In de eerste reeks (4x 2min.)eindigde hij met 1 ronde voorsprong op Bert.
    In de tweede reeks (4x 6min.) moest Peter zien Bert achter zich te houden. Een slechte tweede heat, veroorzaakt door de vele sorties op de baan, verwees de Corvette C6 van Peter naar de tweede stek.  De Corvette moest een tandje bij steken, metertje bij metertje naderde Peter op Bert. Bert reed een mindere laatste heat, zo kon Peter zijn achterstand verkleinen. Op het einde van de reeks, eindigde beide kemphanen op slechts een baansegment, 25cm. van elkaar.  Bert won de reeks.
    Bij het optellen van beide reeksen bleek Peter net geen ronde voorsprong te hebben op Bert. Danny V. reed derdes, Urbain strandde op 4.
    Voor de vijfde plaats eindigde Patrick V. met driekwart ronde voor Daniel.
    Peter reed als enige zijn snelste ronde onder de 6 seconden, 5"915/000.


    merk auto
    gewicht
    4x2min,
    4x6min, TOTAAL
    Snelste ronde
    Ptn.
    1 PETER NSR CORVETTE C6
    81
    75,85
    229,35 305,20
    5”915
    20
    2 BERT SA TOYOTA GT1
    91
    74,85
    229,36 304,21
    6”018
    17
    3 DANNY V SI MC LAREN
    83
    66,73
    206,64 273,37
    6”419
    15
    4 URBAIN NSR BMW Z4
    91
    65,98
    200,65 266,63
    6”378
    13
    5 PATRICK V NSR AUDI R8
    93
    61,61
    182,42 244,03
    6”882
    11
    6 DANIEL NSR ASTON MATIN
    85
    62,63
    180,42 243,05
    6”818
    10

    21-04-2019 om 21:47 geschreven door Urbain  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-04-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.3° RACE 1/32 PROCAR LAMBO - 12/04/2019
    3° Race 1/32 PROCAR LAMBO - Nieuwpoort 12 april 2019.

    Terug geen maat op BERT, niet alleen reed hij de snelste ronde ook reed hij de beste heats.
    Laurent kon het dichts eindigen, zij het met 11 ronden achterstand.
    Echte strijd was er tussen Peter en Urbain, op het einde hield Peter nog net Urbain op een halve ronde.
    Prachtig resultaat voor Patrick V. Hij reed vijfdes net voor naamgenoot "Pat" en Danny V.
    Daniel verging het minder, hij kon de juiste afstelling van zijn nieuwe regelaar niet vinden,
    gevolg de laatste stek, op vele ronden en met een besttijd niet onder de 7 seconden.




    gewicht
    4x2min.
    4x6min.
    TOTAAL Punten

    1 BERT
    90
    73,76
    219,42
    293,18 20
    6”221/000
    2 LAURENT
    84
    70,61
    213,58
    284,19 17
    6”262
    3 PETER
    87
    67,59
    204,08
    271,67 15
    6”425
    4 URBAIN
    85
    66,37
    204,74
    271,11 13
    6”558
    5 PATRICK V
    85
    66,06
    198,48
    264,54 11
    6”736
    6 “PAT”
    89
    64,49
    199,49
    263,98 10
    6”457
    7 DANNY V
    86
    64,11
    197,35
    261,46 9
    6”698
    8 DANIEL
    92
    59,07
    170,07
    229,14 8
    7”045

    17-04-2019 om 20:39 geschreven door Urbain  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-04-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.3° RACE KIDS, YOUNGSTERS en ROOKIES - 6/04/2019
    3° Race Kids, Youngsters en Rookies, Nieuwpoort 6 april 2019.

    Slechts 2 Kids aan de start, op reis, vakantie activiteit, en andere, geen Youngsters, enkel Rooky Lars was er ook.
    Vier races, driemaal winst voor Kilian, één voor Warre. Kilian verdiende 15 punten, Warre 13.
    Met 8sec770/000 reed Kilian de snelste ronde, Warre lukte 8"926.

    15-04-2019 om 22:25 geschreven door Urbain  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.4° RACE FLEXI 32 - 05/04/2019
    4° Race 1/32 FLEXI 32 - Nieuwpoort 5 april 2019.

    Geen maat op BERT.  Na een matige eerste heat slecht 93 ronden, zette Bert alle registers open. Hij lukte driemaal een 100 ronden heat (8 minuten).
    De tweede heat lukte Bert 100 ronden, een record, maar verbeterde het in de volgende heat naar 101 ronden. Ook zijn eindtotaal van 394,49 ronden is een baanrecord.
    De andere piloten geraakten geen grond, Laurent eindigde als tweede op 14 ronden van de winnaar.
    In het middenveld streden Guust en Danny V om de 5 plaats, ze eindigden in de zelfde ronde. Guust haalde het met 18 segmentjes.
    Bert reed ook nogmaals de snelste ronde, 4sec 554/000., echter geen verbetering van zijn record, 4"496/000., eerste race FLEXI 32 18/5/2018.

    baan NAAM 1 2 3 4 STUKKEN TOTAAL Pl, Ptn
    “2/1 BERT 93 100 101 100 0,49 394,49 1 20

    4,554
    193 294 394



    1/1 LAURENT 93 95 93 99 0,50 380,50 2 17

    4,743
    188 281 380



    “2/1 PETER 89 96 96 94 0,49 375,49 3 15

    4,751
    185 281 375



    “2/1 DANIEL 88 90 92 89 0,78 359,78 4 13

    4,904
    178 270 359



    “2/1 GUUST 85 90 93 88 0,51 356,51 5 11

    4,874
    175 268 356



    1/1 DANNY V 88 88 90 90 0,33 356,33 6 10

    5,036
    176 266 356



    “1/2 URBAIN 82 86 91 90 0,64 349,64 7 9

    4,851
    168 259 349



    1/1 “PAT” 89 83 83 87 0,36 342,36 8 8

    5,037
    172 255 342



    1/1 DANNY L 55 88 91 83 0,26 317,26 9 7

    4,931
    143 234 317








    15-04-2019 om 21:44 geschreven door Urbain  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-04-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.3° RACE GT32 - 29/03/2019
    3° Race GT32 - Nieuwpoort 29 maart 2019

    Bert nam meteen de leiding, maar reeds in de tweede heat most hij het strijdtoneel verlaten. Na een crash bleek zijn Toyota GT niet meer rijvaardig, met een gebroken chassis moest hij de pits opzoeken. Opgave tot gevolg.
    Laurent, die op de tweede plaats reed, kreeg zo de leiding aangeboden maar moest in zijn slipstream de druk van Peter dulden. Einde de eerste reeks, 4x 2 min., had Laurent nog net 15 baandelen (3,75m) voorsprong.
    Bert kwam niet meer aan de start van de tweede reeks (4x 6min.). Peter nam meteen een ronde voorsprong op Laurent maar in de tweede heat kwam Laurent terug in de zelfde ronde. In de derde heat versnelde Peter en wees Laurent terug op een ronde. In de vierde heat keerde Laurent de rollen om maar kwam op het einde nog 31 segmenten te kort om Peter in te halen. Einduitslag, reeks 1 + 2, Peter wint grandioos met 16 baandelen voorsprong, wat een spannende race!
    Ook tussen Patrick V en "Pat" werd het een close ending, slechts 7 segmenten verschil in het voordeel van Patrick V.



    merk model


    gewicht
    4x2min 4x6min
    TOTAAL
    Ptn.
    Snelste ronde
    1 PETER NSR CORVETTE C6


    80
    74,36 226,81
    301,17
    20
    5”934/000
    2 LAURENT NSR ASTON MARTIN

    GT 88
    74,51 226,50
    301,01
    17
    5”997
    3 DANNY V SI MC LAREN


    83
    67,78 209,37
    277,15
    15
    6”406
    4 DANIEL NSR ASTON MARTIN

    GT 84
    65,83 205,62
    271,45
    13
    6”247
    5 VINCENT SI ASTON MARTIN

    LMS 77
    65,58 199,05
    264,63
    11
    6”682
    6 PATRICK V NSR AUDI R8


    91
    62,82 192,06
    254,88
    10
    6”719
    7 “PAT” NSR PORSHE 911


    91
    63,70 191,05
    254,75
    9
    6”514
    8 URBAIN NSR BMW Z4


    89
    65,57 185,57
    251,14
    8
    6”522
    9 BERT SA TOTOTA GT1


    91
    31,00 0,00
    31,00
    7
    6”105





    14-04-2019 om 21:38 geschreven door Urbain  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-03-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.3° Race 1/32 FLEXI 32 - 15/03/2019.
    3° RACE 1/32 FLEXI 32 - Nieuwpoort, 15 maart 2019.

    Zoals we hem kennen, bleek Bert terug de snelste weg, na de eerste heat had hij reeds een voorsprong van 6 ronden op Peter en Guust.
    Daniel volgde op nog eens 2 ronden en Urbain op drie. Iedere heat nam Bert nog meer voorsprong, tot driekwart in de vierde heat.
    Na een aanrijding in het lang recht stuk, moest Bert de pits opzoeken met een los gekomen motor.
    Weg overwinning, maar Bert had reeds genoeg ronden behaald om nog net voor Urbain geklasseerd te worden.
    Voor Peter lag de overwinning voor het grijpen, zijn tweede dit seizoen. Guust werd tweede voor Daniel.
    Bert reed de snelste ronde met 4"616/000.
    De race duurt 4x 8 minuten.

    baan NAAM 1 2 3 4 STUKKEN TOTAAL Pl, Ptn
    “2/1 PETER 90 94 95 94 0,64 373,64 1 20

    4,696
    184 279 373



    “2/1 GUUST 90 92 90 92 0,49 364,49 2 17

    4,808
    182 272 364



    “2/1 DANIEL 88 89 90 93 0,75 360,75 3 15

    4,887
    177 267 360



    “2/1 BERT 96 95 98 70 0,00 359,00 4 13

    4,616
    191 289 359



    “1/3 URBAIN 87 88 90 89 0,49 354,49 5 11

    4,930
    175 265 354



    1/1 “PAT” 85 86 88 88 0,37 347,37 6 10

    5,095
    171 259 347



    1/1 DANNY L 85 89 85 84 0,19 343,19 7 9

    5,019
    174 259 343



    1/1 DANNY V 84 88 87 82 0,50 341,50 8 8

    4,926
    172 259 341



    1/1 RONALD 82 84 84 84 0,49 334,49 9 7

    5,203
    166 250 334



    “1/2 PATRICK V 84 82 78 82 0,63 326,63 10 5

    5,140
    166 244 326








    18-03-2019 om 21:33 geschreven door Urbain  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2° RACE KIDS, YOUNGSTERS en ROOKIES - 16/03/2019
    Nieuwpoort 16 maart 2019, 

    2° race Kids. 4 races over 25 ronden.
    Prachtig winst voor Toon, dit voor Romeo, Elias en Stan.
    Toon won drie van de vier races, Romeo won er een.
    Uitslag; 1° TOON; 15 punten  - 2° Romeo; 12 Ptn. - 3° Elias; 9 Ptn. 4° Stan; 4 Ptn.
    KIDS: 7 tot 11 jaar.

    2° Race Youngsters en Rookies. 4x 4min. race.
    Geen enkele Youngster kon aanwezig zijn, dus moesten de Rookies LARS en STAF dueleren.
    Staf nam meteen de leiding, maar een mindere tweede heat deed hem de das om.
    Lars nam de leiding over en stond die niet meer af, daarnaast reed hij ook nog de snelste ronde, 5"392/000.
    YOUNGSTERS: 12 tot 16 jaar. - ROOKIES: +16 jaar tot 24jaar.

    baan NAAM 1 2 3 4 STUKKEN TOTAAL Pl, Ptn
    1/1 STAF 39 38 40 37 0,04 154,04 2 17

    5”652
    77 117 154



    1/1





    0




    0 0 0



    1/1 LARS 38 42 40 37 1,00 158,00 1 20

    5”392
    80 120 157



    1/1





    0




    0 0 0




    18-03-2019 om 00:00 geschreven door Urbain  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2° RACE GT32 - 08/03/2019
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    2° Race GT32 - Nieuwpoort 08 maart 2019.

    Spannende eerste race (4x 2min.) met winst voor Bert met net geen halve  ronde voorsprong op Peter.
    Op geruime afstand werd Danny V. derde. Daniel sloot de rij, slechts 2 metertjes na Vincent.
    Bij de start van de tweede race (4x 6min.) na Bert meteen de leiding. Op de eerste heat had peter al 2 ronden achterstand.
    In de derde heat kwam Peter opzetten en realiseerde een 59 ronden heat en ook de snelste ronde, 5sec. 925/000.
    In de vierde heat na Bert terug de meerdere van Peter en won aldus de race met 3 rondjes voorsprong.
    Daniel, allerlaatste in de eerste race wist zich mooi te herpakken en eindigde zowel in de race als in het totaal als vierde na Danny.
    Na een pitstop in de laatste heat verloor "PAT" zijn voorsprong op Vincent en eindigde op de laatste plaats.




    MERK
    MODEL
    GEWICHT
    4X2min. 4x6min.
    Totaal
    Ptn.
    1 BERT
    SA TOYOTA GT1

    91
    75,52 232,56
    308,08
    20
    2 PETER
    NSR CORVETTE C6

    81
    75,17 230,01
    305,18
    17
    3 DANNY V
    SI MC LAREN

    82
    67,65 206,64
    274,29
    15
    4 DANIEL
    NSR ASTON MARTIN

    83
    61,75 203,76
    265,51
    13
    5 URBAIN
    NSR BMW Z4

    88
    65,07 198,36
    263,43
    11
    6 VINCENT
    NSR ASTON MARTIN

    91
    61,83 187,88
    249,71
    10
    7 “PAT”
    NSR PORSCHE 997

    89
    62,75 181,47
    244,22
    9

    18-03-2019 om 00:00 geschreven door Urbain  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-03-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2° RACE PROCAR LAMBO - 01/03/2019
    2° Race PROCAR LAMBO - Nieuwpoort 1 maart 2019.

    Bert nam meteen de leiding, terwijl de winnaar van de eerste race Laurent na slechts 9 rondjes met een gebroken chassis uit de race verdween.
    Peter werd tweede op een kwart ronde.
    Bij de start van de tweede reeks (4x6 minuten) bleek Bert terug het snelste weg, Peter had het nu wat moeilijker om te volgen.
    Urbain kon eveneens een tweehonderd ronden reeks rijden en beveiligde zijn plaats op de laagste trede van het podium.
    Snelste ronde werd opnieuw door Bert gereden met 6sec359/000.




    Gewicht
    4x2min.
    4x6min.
    TOTAAL                Punten
    1 BERT
    89
    70,40
    214,57
    284,97 20
    2 PETER
    88
    70,15
    209,59
    279,74 17
    3 URBAIN
    85
    68,06
    204,81
    272,87 15
    4 DANIEL
    91
    64,90
    199,13
    264,03 13
    5 DANNY V
    85
    65,27
    197,67
    262,94 11
    6 “PAT”
    89
    64,88
    194,88
    259,76 10
    7 PATRICK V
    84
    63,42
    189,22
    252,64 9
    8 LAURENT
    84
    9,00
    0,00
    9,00 8

    12-03-2019 om 16:32 geschreven door Urbain  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 13/10-19/10 2025
  • 29/09-05/10 2025
  • 22/09-28/09 2025
  • 15/09-21/09 2025
  • 08/09-14/09 2025
  • 01/09-07/09 2025
  • 28/07-03/08 2025
  • 21/07-27/07 2025
  • 14/07-20/07 2025
  • 07/07-13/07 2025
  • 23/06-29/06 2025
  • 26/05-01/06 2025
  • 05/05-11/05 2025
  • 21/04-27/04 2025
  • 14/04-20/04 2025
  • 07/04-13/04 2025
  • 31/03-06/04 2025
  • 03/03-09/03 2025
  • 17/02-23/02 2025
  • 10/02-16/02 2025
  • 27/01-02/02 2025
  • 20/01-26/01 2025
  • 06/01-12/01 2025
  • 23/12-29/12 2024
  • 09/12-15/12 2024
  • 02/12-08/12 2024
  • 25/11-01/12 2024
  • 18/11-24/11 2024
  • 11/11-17/11 2024
  • 28/10-03/11 2024
  • 21/10-27/10 2024
  • 14/10-20/10 2024
  • 07/10-13/10 2024
  • 30/09-06/10 2024
  • 23/09-29/09 2024
  • 15/07-21/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 13/12-19/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 01/01-07/01 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 18/12-24/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 29/11-05/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs