Foto
Foto
Foto

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Inhoud blog
  • 6de VTT Flandria Sportief
  • Wielerpiste ter ere van Odiel Defraeye
  • Belgisch Kampioenschap Cyclocross Hooglede-Gits
  • De Heropstanding!?
  • Natourcriterium Roeselare
  • Koerspoëzie
  • Ontdek de belangrijke beklimmingen uit de Tour de France 2011.
  • TOUR DE FRANCE 2011
  • 'De Erf-goedroute'
  • MYTHISCHE BEKLIMMINGEN: COL DU TOURMALET
  • SAFETY JOGGER CLASSIC
  • MTB Heuvelland • groene lus Kemmel
  • MTB-route Heuvelrug
  • MTB-route 'De Vlaamsche Leeuwen'
  • 1e Roeselaarse Fiets 4 - daagse
  • Stijn Devolder pakt unieke BK dubbel.
  • Rally en Zomer VTT 2010 De Lattenkliever St.-Joris - Beernem
  • Tip voor volgend jaar: City Mountainbike Challenge Waregem
  • Via knooppunten naar Hertsberge
  • Roeselare Fietst is er klaar voor!
  • Mountainbikeroute 'Brigand'
  • Van den Broeck, Cancellara & Hushovd in Roeselare
  • Jempi Monseréroute
  • Klimmen in de Sierra de Gador (Sierra Nevada)
  • Heuvelrugtocht zat 18 juli 09 - Editie 16
  • mountainbikeroute 'Roularius'
  • Briekn pakt alweer uit met een nieuwe route.
  • Mountainbikeroute 'Gustav Bourgois'
  • in beeld: de Bier, Kaas en Wijn fietskuitenbijter
  • Steenvoorde
  • Castellum Menapiorum (Burcht der Menapiërs)
  • zaterdag 9 mei: de Bier, Kaas en Wijn fietskuitenbijter
  • 1ste Superklassieker (1 mei 2009)
  • 15de Kuurne - Brakel - Kuurne (zaterdag 25 april 2009)
  • Rit van de gouverneur (11 april 2009)
  • Koksijde - Roeselare (woensdag 8 april)
  • back in time: de Vredesroute (6 april 2006)
  • Roeselare - Koksijde (maandag 6 april 2009)
  • MTB - toertocht 'De Lange Max' (zaterdag 4 april 2009)
  • 7de pekkerstocht te Izegem
  • Stoempen in de Vlaamse Ardennen.
  • Parijs - Nice
  • 10de smokkelaarstocht - Rekkem
  • Tom Boonen wint voor de tweede keer Kuurne - Brussel - Kuurne
  • Omloop Het Nieuwsblad op RouteYou : de Heuvelzone
  • E3 - Prijs op RouteYou
  • Kuurne - Brussel - Kuurne op RouteYou
  • Kuurne - Brussel - Kuurne: het parcours 2009
  • Thor Hushovd wint de Omloop Het Nieuwsblad
  • Omloop Het Nieuwsblad - het circuit
  • STATIO AD HORREUM
  • Belgische ProTourteams: Quick.Step-Innergetic
  • Belgische Protourteams: Silence-Lotto
  • De Leiestreek
  • In de Leiestreek: 'De Voldersveldhoeve toertocht (80km)'
  • De ronde van Roeselare
  • De Izegemse Kastelenroute
  • zondag 15 februari: stoempen in Aarsele
  • Verkenning Houtland
  • Stoempen langs Mandel en Vaart.
  • Via knooppunten in Brugs Ommeland
  • Veurne - Ambachtroute: de moeite waard...
  • Modder, modder en nog eens modder...
  • Negende Baekelandtroute 14 december 2008 te LenDLD!
  • 9de Sinterklaasveldtoertocht
  • 9de Sinterklaasveldtoertocht - 5 december 2008
  • 16 de "Franco Belge" zaterdag 8 november 2008
  • Stoempen in Vlamertinge
  • De Ronde van West - Vlaanderen
  • Herfsttoer Frontbikers 1 november 2008 'stoempen in het kwadraat'
  • Herfsttoertocht 1 november 2008
  • Bekijk het parcours voor zaterdag 1 november
  • Van Avermaet Flandrien 2008
  • Hoogleedse bergentocht
  • Mountainbiken rond Ieper!
  • Ballan pakt regenboogtrui
  • Stoempen rond Beselare
  • Titelverdediger Cancellara laat WK schieten
  • Sven Nys wint GP Neerpelt
  • OP NAAR DE VOLGENDE -------> WTC DE PLATTE TUBE - IEPER
  • DE WIEG van de FLANDRIENS
  • Klimtijdrit op Ventoux in Tour 2009?
  • Andre Greipel wint Kampioenschap van Vlaanderen
  • Steffen Wesemann hangt fiets aan de haak.
  • Weylandt is derde Belg aan het feest in Vuelta
  • Jurgen Roelandts wint vijfde etappe Ronde van Polen
  • Geen Sastre op WK in Varese
  • Roel Paulissen
  • Met superploeg naar het WK
  • Niko Eeckhout wint GP Marcel Kint in Zwevegem
  • Portret Rik Verbrugghe
  • Rik Verbrugghe stopt met wielrennen
  • Tour de France 2009 houdt halt in Barcelona
  • Boonen pakt tweede zege in slaapverwekkende Vuelta-rit
  • Facci nipt spurtwinnaar in GP Briek Schotte
  • Vrijdag 100ste editie kampioenschap van Vlaanderen
  • Verkoop & herstellingen van fietsen
  • Jan Bakelants in de wolken na eindwinst in de Ronde van de Toekomst
  • Niels Albert wint in Erpe-Mere
  • Paralympics: Medaillewinnaar Boyen nu zevende op 1 km tijdrit
    Archief per maand
  • 01-2012
  • 07-2011
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
    De klassiekers
  • Omloop Het Nieuwsblad
  • Kuurne - Brussel - Kuurne
  • Milaan - Sanremo
  • Dwars Door Vlaanderen
  • E3 Prijs Vlaanderen
  • Brabantse Pijl
  • KBC-Driedaagse De Panne/Koksijde
  • Ronde van Vlaanderen
  • Gent - Wevelgem
  • Parijs-Roubaix
    De klassiekers deel 2
  • Scheldeprijs Vlaanderen
  • Amstel Gold Race
  • Waalse Pijl
  • Luik - Bastenaken - Luik
  • Memorial Rik Van Steenbergen
  • Parijs-Brussel
  • P
  • De grote rondes
  • Tirreno - Adriatico
  • Ronde van Italië
  • Ronde van België
  • Ronde van Frankrijk
  • Ronde van Spanje
  • De Kampioenschappen
  • WK CYCLO-CROSS 2009
     
    MTB CLUBS
  • De Tegenterters - Aarsele
  • Frontbikers
  • Technisch parcours te Schiervelde - Roeselare

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Welk weer kunnen we verwachten
  • Meteo
  • Routeplanner
  • Mappi
  • Michelin
  • Bikely
  • Routeyou
  • Fietsnet - maak je eigen fietsroute via de knooppunten
  • Bikepointer - je wegwijzer langs knooppunten
  • {TITEL_VRIJE_ZONE}
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    STOEMPEN
    mountainbiken in Vlaanderen
    10-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Disciplines

    In de mountainbikesport worden verschillende disciplines onderscheiden. Voor elke discipline/gebruik is er een apart model mountainbike.

    Cross Country (XC) Mountainbikes zijn bedoeld voor korte wedstrijden met weinig hoogteverschil. Snelheid is belangrijker dan comfort. De fietsen hebben een vering met korte veerweg (80-100mm) en zijn licht (bij voorkeur niet meer dan 9-10 kg). Dit is haalbaar door gebruik van lichtgewicht materialen zoals aluminium, titanium en carbon. De typische vering is een luchtvering. De geometrie is gericht op trap-efficiëntie. Het zadel komt daardoor vaak hoger uit dan het stuur. De stuurhoek valt vaak steiler dan 70°. Het gebruik van fullsuspension is nog niet ingeburgerd onder eliteracers, echter bij de lagere klasses begint het steeds vaker voor te komen. Dit omdat vering steeds minder effect heeft op het rendement.

    Enduro/All Mountain Bedoeld voor langere wedstrijden (marathons) of om te toeren. De fietsen zijn meestal comfortabeler dan de XC fietsen. Minder gericht op wedstrijden en trap-efficiëntie, eerder op all-round inzetbaarheid. Daardoor gedragen deze fietsen zich minder zenuwachtig in afdalingen. Kenmerken: meer vering (120-160 mm), dikkere banden, schijfremmen en een rechtere fietshouding.

    Freeride Bedoeld om overal te fietsen, maar bij voorkeur niet omhoog. Ze hebben een nog grotere veerweg dan de enduro’s (voor en achter) en zijn steviger geconstrueerd. Maar daarom ook zwaarder. Het zijn eigenlijk DE allrounders, in staat tot lange afstanden (toch niet zo snel en comfortabel als de XC) en ook op de gevaarlijke en moeilijke hellingen kan deze fiets gebruikt worden (toch niet zo snel en efficiënt als de downhill fiets). De meeste freerides lijken meer op de downhills, maar doordat ze meestal versnellingen vooraan hebben, zijn ze gewoonlijk makkelijker te trappen op de pedalen dan de downhill. Freerides variëren van 14 tot 18 kilo. Freeride fietsen zijn berekend op het doen van extreme dingen , zoals Road gaps en metershoge drops.

    Downhill (DH) De wedstrijdvariant van de freerides: dit is een speciaal soort bike voor de meest gevaarlijke, steile afdalingen. Downhill wedstrijden zijn korte sprints op extreem geaccidenteerd terrein. De veerwegen van een downhillfiets zijn nog groter dan die van een freeridefiets (200-300mm voor en achter) en hebben nog een verschil ten opzichte van de freerider: alléén achterversnellingen, geen voorversnellingen. Er zit voor maar één beschermd tandblad met bashring (beveiliging tegen schade aan tandwiel) en/of een kettinggeleider. Verder niet teveel extra's, het liefst zo kaal mogelijk. Bandendruk is lager. De geometrie is gericht op een bijzondere wendbaarheid en contact met de ondergrond in extreme omstandigheden. De veersystemen zijn gericht op goede efficiëntie bij sprint, maar tegelijkertijd moet de vering ook bij extreme remmanoeuvres blijven werken. De stuurhoek is vlakker, vaak rond de 65°. Het gebogen stuur staat hoger dan het zadel, en korter bij de rijder. De meeste afdalingsfietsen wegen door hun stevige constructie rond de 20 - 22 kg, maar wedstrijdfietsen duiken vaak onder de 17kg. Deze fietsen worden soms als de Formule1 van het mountainbiken beschouwd, omdat heel veel technologische innovaties -vooral op vlak van verings- en schokdempingstechnieken, maar ook schijfremmen en geïntegreerde versnellingssystemen- voor deze fietsen ontwikkeld worden.

    Binnen de Downhill discipline valt ook het Fourcross (4X). Bij deze discipline zijn er in tegenstelling tot Downhill steeds vier rijders tegelijk op een downhill parcours en wordt er in heats tegen elkaar gereden. De winnaar van iedere heat gaat door naar de volgende heat. Deze discipline lijkt sterk op BMX, alleen zijn de fietsen groter en robuuster en hebben ze een andere geometrie en gaat men bij Fourcross bergaf. Andere varianten zijn Dual (twee fietsers op de baan) en Sixcross (zes rijders op de baan). Deze laatste varianten zijn echter geen erkende disciplines bij de UCI

    Een andere fietsdiscipline die een relatie heeft met mountainbiken betreft: Dirt Jumping and Street liggen ergens tussen de freerides en de trials. Het zijn heel erg sterke fietsen, met 660mm (26inch) wielen en meestal een voorvering, deze worden voornamelijk in de stad gebruikt bij drop-offs (sprongen van betonblokken of bushokjes bijvoorbeeld). Dirtjumping is het springen over heuvels van grond gemaakt vaak door de rijder zelf. Het moment dat de dirtjumper in de lucht hangt tussen de twee heuvels in zal hij proberen tricks te doen, wat kan variëren van een no footer (even met de voeten van de pedalen af) tot een backflip (een salto achterover met bike en al). Sommige street en dirtjump bikes zijn uitgerust met 24" wielen; een kleinere wielmaat zorgt voor meer wendbaarheid in de stad en meer ruimte voor tricks. Ook hebben ze soms helemaal geen vering (rigid), dit om gewicht te besparen of een beter resultaat tijdens het springen (bunnyhop); er is dan geen vering die eerst inveert voordat je van de grond komt.

    (De fietssporten fietscross (BMX) en trial bestonden al voor de uitvinding van de mountainbike en worden hier niet behandeld )

    10-09-2008 om 21:49 geschreven door Pieter  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geschiedenis
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Mountainbiking begon in de late jaren '60 en vroege jaren '70 van de 20e eeuw. In die tijd was er geen mountainbike. De eerste mountainbikes waren gebaseerd op de frames van Schwinn. De rijders gebruikten luchtbanden voor op het strand en voorzagen de fiets van versnellingen en een motorcross stuur. Ze daalden heel snel van de mountain fireroads. De sport is ontstaan in Californië .

    Het was pas in de late jaren 70 en de vroege jaren 80 dat fietsproducenten startten met de productie van mountainbikes met gebruik van lichtgewichtmaterialen. Gary Fisher wordt gezien als de eerste producent van de mountainbike in 1979. De modellen waren eigenlijk gewone wegfietsen met een bredere frame en vork om bredere banden toe te laten. De sturen waren ook anders, ze waren recht en niet lichtjes gebogen zoals sturen op racefietsen. Ook waren sommige onderdelen rechtstreeks overgenomen van de BMX fiets. De eerste massaal geproduceerde mountainbike werd geproduceerd door Specialized en had 18 versnellingen.

    Tot voor kort, hadden de mountainbikes een wegfietsstijl en afmetingen. Omdat het mountainbiken opkwam en er dus agressievere rijstijlen kwamen, kwamen er nieuwe modellen die sterker en beter waren en betere afmetingen hadden om agressiever te kunnen rijden zoals: over obstakels rijden en houten bruggen en ramps. Nu zijn de mountainbikers gekend om hun meer BMX stijl namelijk op en over alles springen. Nieuwere modellen hebben of 24 of 27 versnellingen, 3 bladen voor en 8 of 9 tandwielen achter.

    De nieuwste mountainbikes hebben meestal de volle uitrusting. Vroeger hadden de mountainbikes een stijf (=ongeveerd) frame en geen voorvering. In het midden van de jaren '90 kregen mountainbikes voorveringen. Dit ontlastte de armen van de fietser. De eerste veringen waren 38-50mm lang (3/2 tot 2inch). De vroege veringen waren zwaar en bewogen op en neer terwijl de fietser trapte. Dit nam veel energie weg, vooral tijdens steile hellingen. Om dit te verhelpen werd vering ontworpen waarbij de hoeveelheid vering kan worden geregeld. Veel rijders schakelen de achtervering uit als ze hard fietsen of een steile helling beklimmen. De meeste veringen hebben 100mm (4 inches) veerlengte. De meer agressievere fietsen voor downhill en freeride hebben 200-230mm (8-9inch) veerlengte. Veel rijders prefereren toch een hardtail (= voor geveerd) frame.

    10-09-2008 om 21:42 geschreven door Pieter  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Humor
    Why mountainbikes are better then woman


    (Niks persoonlijk dames !


  • Mountainbikes don't get pregnant.

  • You can ride your mountainbike any time of the month.

  • Mountainbikes don't have parents.

  • Mountainbikes don't whine unless something is really wrong.

  • You can share your mountainbike with your friends.

  • Mountainbikes don't care how many other mountainbikes you've ridden.

  • When riding, you and your mountainbike can arrive at the same time.

  • Mountainbikes don't care how many other mountainbikes you have.

  • Mountainbikes don't care if you look at other mountainbikes.

  • Mountainbikes don't care if you buy mountainbike magazines.

  • You'll never hear, "Surprise, you are going to own a new mountainbike" unless you go out to buy one yourself.

  • If your mountainbike goes flat you can fix it.

  • If your mountainbike is to loose you can tighten it.

  • If your mountainbike is misaligned, you don't have to discuss politics with it.

  • You can use your rubber more than once.

  • You don't have to be jealous of the guy who works on your mountainbike.

  • If you say bad things to your mountainbike, you don't have to apologize before you ride it again.

  • You can ride your mountainbike as long as you want and it won't get sore.

  • You can stop riding your mountainbike as soon as you want and it won't get frustrated.

  • Your parents won't remain in touch with your old mountainbike after you dump it.

  • Mountainbikes don't get headaches.

  • Mountainbikes don't insult you if you're a bad rider.

  • Your mountainbike never wants a night out with the other mountainbikes.

  • Mountainbikes don't care if you're late.

  • You don't have to take a shower before you ride your mountainbike.

  • If your mountainbike doesn't look good you can paint it or get better parts.

  • You can ride your mountainbike the first time you meet it, without taking it to dinner, see a movie, or meet its mother.

  • The only protection you have to wear when riding your mountainbike is a decent helmet.

  • When in mixed company, you can talk about what a great ride you had the last time you were on your mountainbike.

    10-09-2008 om 21:27 geschreven door Pieter  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mountainbiken in Roeselare
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Mountainbikeparcours krijgt grote broer
    Schooljeugd ontdekt voortreffelijk onderhouden circuit op Schiervelde

    ROESELARE - Het technische mountainbikeparcours op Schiervelde krijgt wellicht tegen de winter een grote broer: een vast traject van een vijftigtal kilometer met start en aankomst eveneens op Schiervelde.

    Op uitnodiging van Wielerbond Vlaanderen, Stichting Vlaamse Schoolsport, de stedelijke sportdienst en -raad ontdekte de schooljeugd gisternamiddag het mountainbikeparcours op Schiervelde. Ruim honderd leerlingen uit het middelbaar en basisonderwijs verkenden het circuit van bijna twee kilometer in de omgeving van Lochting Dedrie, Blauw Kruis en Oude Stadenstraat.

    'Ik ben een fanatiek mountainbiker en ken het parcours al als mijn broekzak', getuigt Jonas Moeyaert (15) uit Gits. De VMS-er is aangesloten bij Mountainbikeclub Grysperre. 'Het parcours bezit een ideale afstand en veel variatie. Je fietst tussen bomen, over hellingen, op gras of in talrijke lussen. Het technische parcours vereist inderdaad heel wat stuurvaardigheid.'

    'Je moet ook veel schakelen en dat maakt het behoorlijk lastig, vooral als je wil doortrekken. Het mountainbikeparcours is een héél goede zaak en verdient daarom meer promotie. Alleen afbakening met linten kan wellicht beter. Ze zijn misschien wat te hoog gespannen. Ze hebben ook beter een fluorescerende in plaats van een grijze kleur.'

    Het mountainbikeparcours op Schiervelde werd twee jaar geleden aangelegd voor de Roeselare Fietsthoogdag. Op algemene aanvraag van de talrijke gebruikers werd het parcours nadien beter uitgerust, uitgebreid en voortreffelijk onderhouden. De lokale commissie mountainbike heeft de regie in handen.

    Deze werkgroep binnen de Roeselaarse sportraad buigt zich nu over de uittekening van een vast uitgepijld mountainbikeparcours in en rond Roeselare. Het uitgetekende ontwerp bezoekt Oostnieuwkerke, De Ruiter, Moorslede, Beitem, de Rumbeekse Kleiputten en De Zilverberg. De aanzet werd in de vorige legislatuur gegeven.

    'Nu wordt de draad weer opgepikt', stelt sportschepen José Debels (CD&V). 'Samen met de provincie, die het initiatief op verschillende manieren wil steunen. Het gewenste traject staat intussen op papier. Daarbij werd rekening gehouden met een aantal vaste normen. Dertig procent van de afstand moet onverhard zijn. Dat is niet evident in een verstedelijkt gebied als Roeselare. Een tweede belangrijke vereiste is de toelating van de eigenaars van de private terreinen waarop het parcours passeert. We zijn nu bezig deze moeilijke hindernis te nemen. Zonder tegenslagen heeft het technisch mountainbikeparcours op Schiervelde tegen de winter een grote broer', besluit schepen José Debels.

     

    10-09-2008 om 21:16 geschreven door Pieter  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Back in time - Avelgem 07
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    KLIK OP DE FOTO!

    10-09-2008 om 00:00 geschreven door Pieter  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.7de veldtoertocht in Ingelmunster

     

    Locatie:

     

    Grond – en afbraakwerken Soenens

     

    Adres:

     

    Doelstraat 142

     

    Gegevens:

     

    Vertrekuur:          rond 9.00 (als dat lukt voor iedereen, anders laat iets weten)

     

     

    Afstand:                30 km (de korste toer)              
     

    We beginnen met de kleinste afstand! De meeste onder ons moeten het toch weer wat gewoon worden é.

     

    Prijs:                    € 1,75 - 3

                        

     

    Tel:                      0475494954 / 0478972830

     

     

    Fietsverhuur:         Sport Lievens in Pittem! Hij brengt de fietsen ter plaatse.

     

    E-mail:                  demeulebeeksetrappers@pandora.be

     

    Website:               http://www.demeulebeeksetrappers.be

     

    09-09-2008 om 21:56 geschreven door Pieter  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Waarom deze blog?
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Na de tochten van vorig jaar heb ik de smaak te pakken van het mountainbiken.

    Met behulp van deze blog wil ik jullie ook nu weer warm maken voor een heleboel uitdagende mtb – tochten.

     

    Via de blog kunnen we beter informatie met elkaar uitwisselen en dit via het mtb – book.

     

    Ik zal ook telkens alle nodige informatie van een tocht op de blog posten. Via deze site kunnen we ook praktische zaken afspreken, zoals het regelen van fietsen en het uur van vertrek of een locatie waar we afspreken enz…  Na iedere tocht volgt natuurlijk een nabeschouwing met het nodige beeldmateriaal. Jullie kunnen natuurlijk ook artikels schrijven. Stuur gewoon een worddocument door naar mijn e-mail (pieterbeernaert80@gmail.com) en dan doe ik de rest.

     

    Piebe

     

     

     

    09-09-2008 om 21:14 geschreven door Pieter  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (4 Stemmen)


    Foto

    Foto

    Zoeken in blog


    SAMEN STOEMPEN DOOR BERG EN DAL
    Foto

    Blog als favoriet !

    Reageer !

    Alle reacties zijn welkom!


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Mountainbiken in Vlaanderen
  • MTB routes
  • mountainbike.be
  • westtoer
  • mountainbiken in Oost-Vlaanderen
  • mountainbike startpagina
  • mountainbike magazine
  • sport.be
  • cycling
  • Vlaamse Wielrijdersbond - VWB
  • balance bikes ( verkoop en verhuur van MTB)

    MTB ALGEMEEN
  • Adrenalinesports - mountainbiking
  • Bel - tochten
  • Flandrien.be
  • MTB school
  • MTB toertochten kalender
  • moun10bike
  • MTB & Toerfietskalender
  • MTB freak
  • MTBike
  • sportsites.be

    Startpagina !

    Foto

    Foto


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Over mijzelf
    Ik ben Pieter Beernaert, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Piebe.
    Ik ben een man en woon in Roeselare (België) en mijn beroep is Onderwijzer (tweede leerjaar).
    Ik ben geboren op 25/01/1980 en ben nu dus 45 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: vooral veel sporten (mountainbiken - koersen - zwemmen - ...) Filmke kijken, luisteren naar muziek .
    Ik ben getrouwd met Lindsay! Samen hebben we een schat van een dochter. Ons Emme
    Laatste commentaren
  • Mooi! (Nick)
        op Klimmen in de Sierra de Gador (Sierra Nevada)
  • cool njé (Steven)
        op Via knooppunten in Brugs Ommeland
  • Foto





    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs

     

    http://www.mtb-you.be/banner/bannermedia/banner_bockor.gif